Bij Odido kan het nog wel even duren. Kreeg net een mail met:EdwinB schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 00:07:
[...]
Eerst hebben ze dus ineens nog een klantnummer van KPN nodig en nu krijg ik ineens mail om 23:39 uur dat Vodafone de abonnementsaanvraag heeft geweigerd.
Een reden kan Belsimpel niet noemen. De enige reden die ik me kan bedenken is dat het nummer van mijn vrouw eerder op haar naam bij Vodafone actief is geweest en dat ik de aanvraag nu op mijn naam heb gedaan op dat nummer.
Zag dat Odido met 20GB en onbeperkt bellen niet zoveel in prijs scheelde dus nu maar een nieuwe order gedaan met dat abonnement (wel op naam van de vrouw voor de zekerheid)
We hebben geprobeerd je Odido-abonnementsaanvraag met ordernummer ***** te verwerken. De provider heeft hier echter iets meer tijd voor nodig om zeker te weten dat alles goed komt. Dit duurt in de meeste gevallen 1 à 2 werkdagen.
Beide buren ge-appt of zij hem zouden kunnen ontvangen en voor de zekerheid ook rekening gehouden met het feit als dit niet zou gaan, ik het rondom het huis laat leggen en even gauw op en neer naar huis zou moeten fietsen.
Gelukkig is één van de buren thuis vandaag en kan ie daar worden afgeleverd
Hier dezelfde mail gehad helaas. Wel zeer matig dat ze dan wel een bezorgdatum gegeven, laat die dan in het midden of zet er een asterisk bij.BlakeNL schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 08:25:
[...]
Bij Odido kan het nog wel even duren. Kreeg net een mail met:
We hebben geprobeerd je Odido-abonnementsaanvraag met ordernummer ***** te verwerken. De provider heeft hier echter iets meer tijd voor nodig om zeker te weten dat alles goed komt. Dit duurt in de meeste gevallen 1 à 2 werkdagen.
Ik had hetzelfde, gisteren even achteraan gebeld. Blijkbaar moet Odido handmatig de mutaties doorvoeren bij een vroegtijdige verlenging. Na het belletje was het in een uurtje ineens gepiept.Currry schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 08:52:
[...]
Hier dezelfde mail gehad helaas. Wel zeer matig dat ze dan wel een bezorgdatum gegeven, laat die dan in het midden of zet er een asterisk bij.
Krijg net een mail en sms dat nummerbehoud door Odido/KPN is goedgekeurd. Ik denk dat de Odido/Belsimpel bestellingen vanaf vandaag plaatsvinden.Bomb-el schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 09:12:
[...]
Ik had hetzelfde, gisteren even achteraan gebeld. Blijkbaar moet Odido handmatig de mutaties doorvoeren bij een vroegtijdige verlenging. Na het belletje was het in een uurtje ineens gepiept.
Donderdag 12 oktober
Tussen 17:30 - 21:30 uur
Verwerkt in het sorteercentrum
Hoppa
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ai nee toch. Maar ik zag wel al dat vele problemen google zou kunnen verhelpen met software updates. klinkt dat ze een aantal kinderziektes hebben gevonden.victor1701 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 10:17:
Oef binnen nu en een 2 uur komt post nl bij mij langs met mijn nieuwe pixel 8 pro.. 🥰🤪
Verkeerde reply?victor1701 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 10:21:
[...]
Ai nee toch. Maar ik zag wel al dat vele problemen google zou kunnen verhelpen met software updates. klinkt dat ze een aantal kinderziektes hebben gevonden.
Lekker stellig....Ves schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:41:
Wie direct via Odido heeft besteld is genaaid. Werd gezegd per 12-10 direct leverbaar.
Staat er in een aparte topic opeens dit.
[Afbeelding]

Ik heb bij Odido besteld. Bezorger staat volgens de tracking info straks voor mijn deur. Type dat ik besteld heb staat op dat lijstje.
Ik voel me in ieder geval niet genaaid....
[ Voor 86% gewijzigd door Popcorna op 12-10-2023 12:58 ]
Ik heb de 8 pro 128gb zwart besteld dus die staat niet in deze lijst. Net gebeld om te vragen wat de status is en hij zou uiterlijk maandag klaar liggen in de winkel, maar ze verwachten hem vandaag al te ontvangen. Ik hoop zo op vandaag, maar we wachten dus nog maar even af.Ves schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:41:
Wie direct via Odido heeft besteld is genaaid. Werd gezegd per 12-10 direct leverbaar.
Staat er in een aparte topic opeens dit.
[Afbeelding]
Nu nog de rest van de werkdag uitzitten, wat duurt dat lang opeens...
https://www.ishetal5uur.nl
Ik was inderdaad een drama queen. Net de sms ontvangen om op te halen.Paling1 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:44:
[...]
Lekker stellig....![]()
Ik heb bij Odido besteld. Bezorger staat volgens de tracking info straks voor mijn deur. Type dat ik besteld heb staat op dat lijstje.
Lijkt erop zodra de eerste batch wel op tijd is.
Via DHL?Popcorna schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 12:06:
Ontvangen via Google zelf 🎉🎉
Vraagje, moest je handtekening zetten? Hopelijk van wel dan wordt het aangetekend verstuurd namelijk
Via DHL, geen handtekening nodig. Standaard verzending.Otto Jans schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 13:38:
[...]
Via DHL?
Vraagje, moest je handtekening zetten? Hopelijk van wel dan wordt het aangetekend verstuurd namelijk
Instellen gaat soepeltjes, beter dan verwacht. Hij is nu nog de apps aan het installeren. Meer ervaringen later in het andere topic.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Heel slordig van Google. Ze besparen op alles tegenwoordig.Popcorna schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 13:39:
[...]
Via DHL, geen handtekening nodig. Standaard verzending.
Dat zou heel mooi zijn, hopelijk krijg ik ook snel een sms haha.Ves schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 13:08:
[...]
Ik was inderdaad een drama queen. Net de sms ontvangen om op te halen.
Hier nog altijd niets gehoord van Odido, maar aangezien het koopavond is in de lokale Odido shop heb ik nog even hoop.Ves schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 13:08:
[...]
Ik was inderdaad een drama queen. Net de sms ontvangen om op te halen.

Hier hetzelfde met de 8 pro geleverd via odido .Paling1 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:44:
[...]
Lekker stellig....![]()
Dus hier ook niet genaaid ☀️
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Kan ik gewoon zeggen koop maar af of zo? Die sim only kost niks dus afkopen zal ook tientjeswerk zijn, maar ik zou dan wel dik besparen op de telefoon. Kan zoiets in de praktijk met nummerbehoud?
Je koopt je resterende maanden af! Ik sta op het punt om hetzelfde te doen.vaagisdenaam schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 23:15:
Weet iemand hoe het zou zitten als ik via Belsimpel met Vodafone afsluit, maar ik nog een lopende sim only heb (Youfone)?
Kan ik gewoon zeggen koop maar af of zo? Die sim only kost niks dus afkopen zal ook tientjeswerk zijn, maar ik zou dan wel dik besparen op de telefoon. Kan zoiets in de praktijk met nummerbehoud?
Via belsimpel of Google besteld?Cevie schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 00:02:
Mijne is vandaag aangekomen met Postnl, moest ervoor tekenen als dat wat uitmaakt. Nederland trouwens
6 oktober, enkele dagen na release dus, besteld via belsimpel icm met verlenging vodafone abbo. Kreeg gisteren al bericht dat mijn abbo verlengd was. Oude was een red together extra, die is nu omgezet naar een unlimited abbo.
Google zegt:Fuku-San schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 23:54:
Vraagje! Ik heb de pixel 8 besteld hij google, en hij is aangekomen, icm de pixel watch 2. Ik heb alleen nu toch het idee om de 8 in te ruilen voor een 8 pro, maar heb ik natuurlijk wel korting op de watch gekregen. Als ik mijn 8 pro nou bij belsimpel regel en m'n pixel weer laat refunden, krijg ik dan de hele 799 terug, of gaan ze die wacht dan ook weer voor 400 aanslaan en verrekenen?
Als je de Pixel 8 retourstuurt zonder de Pixel Buds Pro, kunnen we € 229 (adviesprijs van de Pixel Buds Pro) of € 229 (promotiewaarde van de Pixel Watch 2 WiFi) in rekening brengen.
Hm, ik heb inmiddels de retour aangemaakt voor de phone en daar staat zwart op wit dat ik 859 euro ga terugkrijgen op mijn originele betaalmethode. Dus komt wel goed denk ik!
Tnx!Fuku-San schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 00:08:
[...]
Je koopt je resterende maanden af! Ik sta op het punt om hetzelfde te doen.
Regelt Belsimpel alles?
Heb jij ze gewoon gebeld of kun je vertellen wat mijn stappen zijn? Mag ook in DM als het hier niet op de goede plek staat anders.
[ Voor 22% gewijzigd door vaagisdenaam op 13-10-2023 01:27 ]
At the risk of slightly off topic, yes, belsimpel regelt het voor je! Je vult gewoon al je data in en voila. Voor 16 okt bestellen, krijg je de Pixel Buds er nog bij! Die moet je dan op 27 okt redeemen op zo'n claim pagina, dus dat kan dan wel ff durenvaagisdenaam schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 01:23:
[...]
Tnx!
Regelt Belsimpel alles?
Heb jij ze gewoon gebeld of kun je vertellen wat mijn stappen zijn? Mag ook in DM als het hier niet op de goede plek staat anders.
Laatste semi-offtopic post maar dan is het afgerond. Hopelijk vinden de mods dat goed en heeft iemand er iets aan:
Bel ze (Belsimpel) wel even. Rond je het samen af en maken ze een notitie dat het afkopen goed gaat.
Daarnaast is het niet mogelijk met verlengen, je moet dus wel overstappen van provider.
Behalve dat gaat het vrij makkelijk dus als er nog iemand met een sim only twijfelt, het is idd erg makkelijk geregeld.
Tnx Fuku-San!
Betaal het liefste tussen de 10-25 euro per maand en een kleine bijbetaling. (Pixel 8 )
Whatever.
https://community.odido.n...af-13-oktober-2023-224670
Google Pixel 8 128GB groen - leverbaar vanaf 23 oktober
Google Pixel 8 256GB zwart - leverbaar vanaf 23 oktober
Google Pixel 8 256GB groen - leverbaar vanaf 23 oktober
Google Pixel 8 Pro 128GB beige - leverbaar vanaf 23 oktober
Google Pixel 8 Pro 128GB blauw - leverbaar vanaf 23 oktober
Google Pixel 8 Pro 256GB zwart - leverbaar vanaf 23 oktober
Google Pixel 8 Pro 256GB beige - leverbaar vanaf 3 november
Google Pixel 8 Pro 256GB blauw - leverbaar vanaf 3 november
Google Pixel 8 Pro 512GB zwart - leverbaar vanaf 23 oktober
Google Pixel 8 Pro 512GB beige - leverbaar vanaf 3 november
Google Pixel 8 Pro 512GB blauw - leverbaar vanaf 3 november
[ Voor 5% gewijzigd door Baps op 13-10-2023 14:31 ]
Ga er maar vanuit dat je hem dinsdag hebt.qwasd schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 17:34:
Klopt de levertijd van een Pixel 8 Pro met Odido een beetje bij Belsimpel? Er staat vandaag voor 23:59 besteld is morgen geleverd. Ik ga er vanuit dat het meer wachten is op Odido voordat ze verzenden?
Wellicht offtopic maar ik irriteer me wel echt aan alle features van de Pixel die alleen maar in beperkt aantal landen te gebruiken zijn... Zo is de "summarize" van webpagina's alleen maar in de US beschikbaar..... Schiet mij maar lek.
Vanochtend aan de telefoon werd maandag gezegd. Maar contract was nog maar net ondertekend of ik kreeg al een sms dat levering verlaat is. Tussen 3 en 7 november hebben ze nu laten weten, voor de 256GB in het blauw.qwasd schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 17:34:
Klopt de levertijd van een Pixel 8 Pro met Odido een beetje bij Belsimpel? Er staat vandaag voor 23:59 besteld is morgen geleverd. Ik ga er vanuit dat het meer wachten is op Odido voordat ze verzenden?
Mijn nummerbehoud is zojuist goedgekeurd door Odido en de status bij Belsimpel staat op "Je bestelling is klaar om verzameld te worden". Ik ben benieuwd...Panzer Dean schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 17:57:
[...]
Vanochtend aan de telefoon werd maandag gezegd. Maar contract was nog maar net ondertekend of ik kreeg al een sms dat levering verlaat is. Tussen 3 en 7 november hebben ze nu laten weten, voor de 256GB in het blauw.
Mijn nummerbehoud is ook zojuist goedgekeurd door Odido en de status bij Belsimpel staat op "Je bestelling is klaar om verzameld te worden. Bezorgdatum morgen 14-10 staat erbij.qwasd schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 18:00:
[...]
Mijn nummerbehoud is zojuist goedgekeurd door Odido en de status bij Belsimpel staat op "Je bestelling is klaar om verzameld te worden". Ik ben benieuwd...
I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.
Nickname does not reflect reality
Bijzonder. Ik had om 23:20 besteld bij Belsimpel en is vandaag pas verzonden. Zal wel pech zijn ofzo.Brad Pitt schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 18:48:
Gisteren avond om 23:35 besteld bij Belsimpel en nu net binnen gekregen (256GB Bay), blij mee
Dat is bij mij de "verwachte" bezorgdatum. Ik denk echter dat het volgende week wordt of ze moeten m vanavond nog verzenden.almere schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 18:40:
[...]
Mijn nummerbehoud is ook zojuist goedgekeurd door Odido en de status bij Belsimpel staat op "Je bestelling is klaar om verzameld te worden. Bezorgdatum morgen 14-10 staat erbij.
[ Voor 4% gewijzigd door qwasd op 13-10-2023 21:57 ]
pay.google.com kun je die inzienoutlandos schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 22:28:
Degene die de Pixel 8 hebben besteld in de Google Store, kunnen jullie ergens een factuur vinden? Ik heb volgens mij overal gekeken maar kon het niet vinden. Heb de factuur nodig voor mijn administratie (betreft zakelijke aanschaf).
Die van mij (nieuw abonnement odido met 256 GB Obsidian is net verstuurd. Nu hopen dat post nl meewerkt.almere schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 18:40:
[...]
Mijn nummerbehoud is ook zojuist goedgekeurd door Odido en de status bij Belsimpel staat op "Je bestelling is klaar om verzameld te worden. Bezorgdatum morgen 14-10 staat erbij.
2 jaar geleden na jarenlang Iphone te hebben gebruikt overgestapt op een Pixel 6 Pro, daarna een Pixel 7 Pro en na release deze maand geprobeerd met een Iphone 15 Pro Max waar ik dit nog mee typ. Ik ga toch lekker terug naar een Pixel…
[ Voor 26% gewijzigd door qwasd op 14-10-2023 00:12 ]
Telefoon is toch nog een stukje groter en zwaarder dan de Pixel 5.
Ik mis de fingerprint scannen op de 5 nu dat. Ging altijd erg makkelijk en ik gebruikte de gesture daar ook bij om notificaties te kunnen openen. Nu kan ik wel double tappen op de achterkant om hetzelfde te bereiken maar dat kost nogal veel moeite.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Word vandaag bezorgd met dhlalmere schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 18:40:
[...]
Heb track tracé ontvangen.
Yes yes yes
🥳🥳🥳
Perfect. Die van mij met post nl en de bezorger is onderweg. Belsimpel dikke 10.almere schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 05:58:
[...]
Word vandaag bezorgd met dhl
Heb track tracé ontvangen.
Yes yes yes
🥳🥳🥳
Heb er weinig vertrouwen in dat het vandaag wordt helaas.
Om 21:00 aangekomen .qwasd schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 09:03:
[...]
Perfect. Die van mij met post nl en de bezorger is onderweg. Belsimpel dikke 10.
Nu een clean install .
Mooi om te horen. Die van mij was er al om 10:00 dus zeker tevreden met Belsimpel/Post NL. Al volop in gebruik hahaalmere schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 00:47:
[...]
Om 21:00 aangekomen .
Nu een clean install .
Ik had hem eerst via odido van de week...amp groep.
Komt aan de deur .ziet me Revolut bank kaart .
Zij gelijk gaat niet werken(iban) ,zonder pinnen weer weg .
Bel odido ...dat is een ramp met service (of de verkeerde persoon gesproken )
telefonisch,jammer .
Dus gelijk bel simpel me pixel 8 pro besteld vrijdag avond .
Alles binnen op zaterdag middag.
Had eerst de One plus 8 pro .,alleen viel aan stukken 😅
Blij met de pixel,Top toestel 🔆
De andere uitvoeringen heb ik niet bekeken.
€769 incl verzending Vandenborre België (BE only)
€756 incl verzending Amazon Italië, enkel op de kleuren grijs en roze
Ik wil het toestel graag zakelijk kopen en bij Belsimpel is het wat eenvoudiger om de bedrijfsnaam op de factuur te krijgen, en ik denk ook minder gedoe is met btw (verleggen). Google Store is gevestigd in Ierland, vandaar.
En ook met garantie/retourneren e.d. lijkt Belsimpel me een directere lijn? Of zie ik iets over het hoofd.
Bij de Google Store krijg je de Pixel Watch meteen, bij Belsimpel moet je nog 2 maanden wachten. Maar ik heb ook een voorkeur voor Belsimpel, dat lijkt mij toch minder gedoe.Tuktop schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 18:15:
Is er een reden om de Google Store boven Belsimpel te verkiezen bij de aanschaf van een P8P + gratis PW2?
Ik wil het toestel graag zakelijk kopen en bij Belsimpel is het wat eenvoudiger om de bedrijfsnaam op de factuur te krijgen, en ik denk ook minder gedoe is met btw (verleggen). Google Store is gevestigd in Ierland, vandaar.
En ook met garantie/retourneren e.d. lijkt Belsimpel me een directere lijn? Of zie ik iets over het hoofd.
Moet ik nou echt voor die 100 euro minder mijn abbonement gaan omzetten naar een prepaid om daarna weer direct over te stappen naar een abbonement...
Ik zit erover na te denken om op de belsimpel website gewoon prepaid aan te geven ipv abonnement (terwijl het dus eigenlijk wel een abbonement is op dit moment), in theorie is nummerbehoud hetzelfde en zou het waarschijnlijk moeten werken 😅
Iemand enige ervaring met deze onzin?
[ Voor 3% gewijzigd door seapip op 15-10-2023 23:01 ]
Jouw aanvraag zal gecontroleerd worden door Odido. Als zij zien dat jouw 06 in de aanvraag geen prepaid is, maar een bestaande abo, wordt deze natuurlijk afgekeurd.seapip schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 23:01:
Beetje irritant dat bij Belsimpel je 788 betaald voor de p8p met odido abbonement maar bij verlenging van een bestaand odido abonnement betaal je 888.
Moet ik nou echt voor die 100 euro minder mijn abbonement gaan omzetten naar een prepaid om daarna weer direct over te stappen naar een abbonement...
Ik zit erover na te denken om op de belsimpel website gewoon prepaid aan te geven ipv abonnement (terwijl het dus eigenlijk wel een abbonement is op dit moment), in theorie is nummerbehoud hetzelfde en zou het waarschijnlijk moeten werken 😅
Nieuwe klanten krijgen nou eenmaal meer korting, omdat deze en vele andere bedrijven meer waarde hechten aan het aantrekken van nieuwe klanten, dan het behouden van bestaande.
In mijn ervaring loont het om eens in de 1 a 2 jaar over te stappen met de hele boel, inclusief thuis internet/tv voor de combinatie korting. Is natuurlijk wel wat gedoe, maar het loont uiteindelijk in de portemonnee.
Voorheen kon met Tele2 een maandelijks opzegbaar abonnement icm toestel met korting worden aangevraagd. Die methode is met de samenvoeging met T-mobile komen te vervallen.
verkeerde topixpdavie2311 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:07:
[...]
Google. Met de zwarte Watch 2 en blauwe lederen Bellroy case gelijk. Mooie combi met de blauwe Pixel denk ik. Screenprotector ook gelijk besteld via Amazon. 2 verschillende. Even zien welke het mooist aansluit icm met de Case.
[ Voor 32% gewijzigd door ErikKam op 16-10-2023 10:18 ]
Je kunt het altijd proberen bij ziggo werkt die truuk ook al jarenseapip schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 23:01:
Beetje irritant dat bij Belsimpel je 788 betaald voor de p8p met odido abbonement maar bij verlenging van een bestaand odido abonnement betaal je 888.
Via Google besteld en geen gedoe ervaren. Netjes geleverd op de donderdag, helaas was ik die dag weg toen met gevaar voor eigen leven bij DHL aangegeven dat het pakketje de volgende dag bij een DHL afhaalpunt mocht worden geleverd en is allemaal goed gegaanMarnickS schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 19:20:
[...]
Bij de Google Store krijg je de Pixel Watch meteen, bij Belsimpel moet je nog 2 maanden wachten. Maar ik heb ook een voorkeur voor Belsimpel, dat lijkt mij toch minder gedoe.
Uiteindelijk gebeld met Odido klantenservice, werd aangeraden om een nieuw Odido abbonement te selecteren bij belsimpel zonder nummer behoud en daarna de klantenservice terug te bellen om het nummer te wijzigen naar mn huidige nummer.seapip schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 23:01:
Heb dus nu 464 betaald voor de Pixel 8 groen, da's wel belachelijk laag t.o.v. 799 advies prijs
Herrinering voor anderen die dit forum lezen: vandaag is de laatste dag voor a Pixel Watch/Buds aanbieding.
[ Voor 5% gewijzigd door seapip op 16-10-2023 10:25 ]
Denk dat het 'gedoe' hem meer zit in het eventuele terugsturen ivm support (retouradres schijnt in Polen te zijn, onverzekerde verzending, las ik ergens een paar pagina's terug) en in het zakelijke aspect: als je als ondernemer iets koopt van een bedrijf dat niet in Nederland is gevestigd, geeft dat mogelijk iets meer gedoe bij je administratie.MrVegeta schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 10:20:
[...]
Via Google besteld en geen gedoe ervaren. Netjes geleverd op de donderdag, helaas was ik die dag weg toen met gevaar voor eigen leven bij DHL aangegeven dat het pakketje de volgende dag bij een DHL afhaalpunt mocht worden geleverd en is allemaal goed gegaan
Mooi dat het bij jou/DHL is goedgekomen
Hoe bevalt de warmte/overheating van de 8 pro?
[ Voor 20% gewijzigd door Tosun op 18-10-2023 10:49 ]
Betreft een 256 pixel 8.
Vergelijk vooral de prijs met een nieuw 06 tov verlenging als je huidige abbonement al is afgelopen.Alieunited schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 12:48:
De prijzen bij Belsimplel icm. Odido liggen lager dan voor het weekend. De pixel 8 is nu icm. met odido 15000 en onbeperkt bellen. € 548,- ipv. € 609,-
Betreft een 256 pixel 8.
In mijn geval koste het op belsimpel 100 euro meer voor verlenging maar door nu gewoon een nieuw 06 nummer te nemen en zelf even met klantenservice te bellen heb ik alsnog het oude 06 nummer overgezet. Daardoor kwam ik nu uit op 464 voor de pixel 8 128gb.

Zit precies met hetzelfde, belsimpel en odido gebeld, maar kunnen beide niks betekenen.seapip schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 10:24:
[...]
Uiteindelijk gebeld met Odido klantenservice, werd aangeraden om een nieuw Odido abbonement te selecteren bij belsimpel zonder nummer behoud en daarna de klantenservice terug te bellen om het nummer te wijzigen naar mn huidige nummer.
Heb dus nu 464 betaald voor de Pixel 8 groen, da's wel belachelijk laag t.o.v. 799 advies prijs
Herrinering voor anderen die dit forum lezen: vandaag is de laatste dag voor a Pixel Watch/Buds aanbieding.
Zelf geen gebruik van gemaakt (was niet goedkoper in mijn geval), maar zou moeten kunnen lijkt het. Bij Vodafone geven ze expliciet aan binnen 30 dagen, bij Odido staat het er minder duidelijk.jaco32 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 16:29:
[...]
Zit precies met hetzelfde, belsimpel en odido gebeld, maar kunnen beide niks betekenen.
https://www.belsimpel.nl/...abonnementen/nummerbehoud
Ik wil zelf de 8 Pro aanschaffen, en het is verleidelijk dit vandaag te doen vanwege de gratis pixel 2 watch die je er bij krijgt....
maar de watch dragen ga ik toch niet doen denk ik en wordt de 8Pro niet vrij snel veel goedkoper?
/f/image/NdoGadJ60xyL1B1PPhrzJxle.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/IKvsoYyY9PMqbeKty1o3SL88.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 100% gewijzigd door Bartje-bart op 16-10-2023 17:14 ]
Omdat Vodafone en Belsimpel alleen vandaag extra korting geven op de gewone Pixel 8Bartje-bart schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 17:11:
Ik vind het prijsverschil tussen de "8 Pro - 784 euro" en de "8 - 440 euro" behoorlijk groot.
Ik wil zelf de 8 Pro aanschaffen, en het is verleidelijk dit vandaag te doen vanwege de gratis pixel 2 watch die je er bij krijgt....
maar de watch dragen ga ik toch niet doen denk ik en wordt de 8Pro niet vrij snel veel goedkoper?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Morgen is dat verschil dus kleiner. Wil je dus Vodafone met Pixel 8 zou ik hem vandaag aanschaffen
:strip_exif()/f/image/qiR0JEkzV9xkJ82GPgAnCvtw.jpg?f=fotoalbum_large)
Jeetje, dat scheelt +-€90 met mijn bestelling van vorige week. Zou hem bijna terugsturen en opnieuw bestellen maar dat is ook weer net veel gedoe.Otto Jans schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 17:25:
[...]
Omdat Vodafone en Belsimpel alleen vandaag extra korting geven op de gewone Pixel 8
Morgen is dat verschil dus kleiner. Wil je dus Vodafone met Pixel 8 zou ik hem vandaag aanschaffen
[Afbeelding]
Meerdere malen zitten bellen omdat niet alle customer service medewerkers dezelfde kennis hadden 😅jaco32 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 16:29:
[...]
Zit precies met hetzelfde, belsimpel en odido gebeld, maar kunnen beide niks betekenen.
Uiteindelijk is het allemaal gewoon gelukt:
- Odido met nieuw 06 op Belsimpel
- Zodra je je nieuwe 06 nummer weet bel je Odido om nummerbehoud van je oude nummer naar het abbonement van je nieuwe nummer aan te vragen, dit was geen probleem, is bevestigd via de email van beide Odido accounts met ingang van volgende maand.
Momenteel is Lebara het goedkoopste, 10 euro per maand en 543 euro bij betalen. Youfone is bijna 140 euro duurder.
Whatever.
Bedankt voor je reactie!seapip schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 18:47:
[...]
Meerdere malen zitten bellen omdat niet alle customer service medewerkers dezelfde kennis hadden 😅
Uiteindelijk is het allemaal gewoon gelukt:
- Odido met nieuw 06 op Belsimpel
- Zodra je je nieuwe 06 nummer weet bel je Odido om nummerbehoud van je oude nummer naar het abbonement van je nieuwe nummer aan te vragen, dit was geen probleem, is bevestigd via de email van beide Odido accounts met ingang van volgende maand.
Toch gelukt, tenminste hoop ik.
Schijnbaar kan het nog makkelijker, inderdaad gewoon voor nieuw abonnement kiezen en eenmaal in het bestelproces nummerbehoud aankruisen. De prijs blijft dan hetzelfde.
Ah vreemd, bij mij paste hij de prijs aan (+100) toen ik dat probeerde 😅jaco32 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 19:54:
[...]
Bedankt voor je reactie!
Toch gelukt, tenminste hoop ik.
Schijnbaar kan het nog makkelijker, inderdaad gewoon voor nieuw abonnement kiezen en eenmaal in het bestelproces nummerbehoud aankruisen. De prijs blijft dan hetzelfde.
Bij Belsimpel-TheNose- schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 11:48:
Weet iemand nog of er ergens direct een 256Gb versie te verkrijgen is? Overal uitverkocht. Zo niet dan bestel ik gewoon een 128Gb versie, zal ook wel voldoen.
Zijn die levertijden op de site kloppend? Dan ga ik hem daar bestellen, bedankt!
Gisteren een groene pixel 8 256gb besteld en als het goed is kan ik die vandaag afhalen in de winkel.-TheNose- schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 12:09:
[...]
Zijn die levertijden op de site kloppend? Dan ga ik hem daar bestellen, bedankt!
Ben benieuwd. Ik heb wat eerder dan gebruikelijk verlengd voor de smartwatch, hopelijk komt het allemaal nog wel voordat die actie voorbij is. Vooralsnog is dit een beetje vage communicatie, als je niks te vertellen hebt zeg dan niks zei m'n moeder altijd...
Edit: gaat om de blauwe versie. Volgens de Odido website zijn de 128GB in alle kleuren en de zwarte in 256GB wel allemaal direct leverbaar....
[ Voor 12% gewijzigd door Panzer Dean op 20-10-2023 14:13 ]
Voor wie geïnteresseerd is; ik heb mijn pixel 8 (859€) + pw2 voor 170€ bij Google gekocht, maar de phone geretourneerd. Ik kreeg netjes de 859 euro terug en hoef de pixel watch 2 niet terug te sturen.Fuku-San schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 23:54:
Vraagje! Ik heb de pixel 8 besteld hij google, en hij is aangekomen, icm de pixel watch 2. Ik heb alleen nu toch het idee om de 8 in te ruilen voor een 8 pro, maar heb ik natuurlijk wel korting op de watch gekregen. Als ik mijn 8 pro nou bij belsimpel regel en m'n pixel weer laat refunden, krijg ik dan de hele 799 terug, of gaan ze die wacht dan ook weer voor 400 aanslaan en verrekenen?
Telefoon via Vodafone uiteindelijk gekocht omdat ie daar echt veel cheaper was, dus de buds er ook nog bij, geen slechte deal 😊
Hoe is het retourneren verlopen? En hoe lang heeft het geduurd?Fuku-San schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:03:
[...]
Voor wie geïnteresseerd is; ik heb mijn pixel 8 (859€) + pw2 voor 170€ bij Google gekocht, maar de phone geretourneerd. Ik kreeg netjes de 859 euro terug en hoef de pixel watch 2 niet terug te sturen.
Telefoon via Vodafone uiteindelijk gekocht omdat ie daar echt veel cheaper was, dus de buds er ook nog bij, geen slechte deal 😊
https://www.yaphone.com/es/google/2718-google-pixel-8.html
Ging heel smooth. Van posten tot geld terug zo'n 4 dagen?Popcorna schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:28:
[...]
Hoe is het retourneren verlopen? En hoe lang heeft het geduurd?