Ervaringen met deze site?
Ziet er aantrekkelijk uit.
Want hoe kwam je op deze actie?
[ Voor 6% gewijzigd door Otto Jans op 21-10-2023 06:13 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Otto Jans op 21-10-2023 06:13 ]
Heb je hiervoor moeten printen? Heb geen printer..... En niemand die ik ken ook niet...Fuku-San schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 01:56:
[...]
Ging heel smooth. Van posten tot geld terug zo'n 4 dagen?
Dan ga je toch niet moeilijk doen als je in Nederland woont.Otto Jans schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 06:13:
[...]
Het was gisteravond €649digiben schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:48:
[...]
Dan ga je toch niet moeilijk doen als je in Nederland woont.
https://www.belsimpel.nl/...its=10120241008080&cntd=1
En nog morgen in huis ook 🔆
Trouwens voor die 49€ zullen er wel meedere shops zijn binnenkort met een actie!
[ Voor 13% gewijzigd door Otto Jans op 21-10-2023 09:54 ]
Ik volg in telegram een prijs tracker via de site https://www.kimovil.com/en/Otto Jans schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 06:13:
[...]
Ja als je nog even wacht ,😂 met de kerst 599€
Hoe bedoel je drama? Gewoon label printen, op de doos plakken, naar ups punt brengen en wachten op je knaken 😄Popcorna schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:40:
Ik heb net als retour aangemeld, heb de PDFs binnen, op een PDF staat UPS, en in mijn google account "Verstuur je pakket bij een FedEx-locatie naar keuze". Deze ligt 50 km verderop... Retour gaat even naar Polen.
@Fuku-San Heb jij gewoon UPS aangehouden? Is dat FedEx een vergeten vertaling vanuit Amerika ofzo?
Wat een drama dit retourneerproces.....
https://reward-promos.com/reward/launch2023/nl-NL/closedEdwinB schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 00:38:
Ik zoek me suf en kan het niet vinden waar die actiepagina van Belsimpel is waar we binnenkort onze Pixel Buds Pro / Pixel Watch 2 kunnen bestellen. Lijkt of dat nooit in een e-mail is meegekomen ter informatie en de vermelding op de Pixel 8 pagina is natuurlijk ook al verdwenen.
Op https://claimpromo.com/ waar normaal alle Belsimpel acties op staan is de Pixel 8 / 8 Pro actie nergens te bekennen.
Weet iemand de juiste link?
I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.
[ Voor 18% gewijzigd door almere op 27-10-2023 05:03 ]
Volgens mij heb je stinkende mazzel gehad. De website ligt er continu uit.almere schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 05:00:
Vergeet niet om te claimen.
Site is toegankelijk nu.
https://reward-promos.com/reward/launch2023/nl-NL/closed
Let op . Let op.
Alleen tussen 27 oktober en 29 november 2023 valt er te claimen
Mijn claim was binnen 5 min goedgekeurd.
[ Voor 4% gewijzigd door harley2009 op 27-10-2023 07:21 ]
Kon jij de winkel selecteren. Bij mij blijft er staan list is empty..kan dus niks selecterenalmere schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 05:00:
Vergeet niet om te claimen.
Site is toegankelijk nu.
https://reward-promos.com/reward/launch2023/nl-NL/closed
Let op . Let op.
Alleen tussen 27 oktober en 29 november 2023 valt er te claimen
Mijn claim was binnen 5 min goedgekeurd.
Pas na een paar x proberen lukte het.harley2009 schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 07:58:
[...]
Kon jij de winkel selecteren. Bij mij blijft er staan list is empty..kan dus niks selecteren
[ Voor 10% gewijzigd door _KweeNie_ op 27-10-2023 08:02 ]
[ Voor 50% gewijzigd door draakhoofd op 27-10-2023 08:38 ]
[ Voor 6% gewijzigd door harley2009 op 27-10-2023 08:22 ]
Voor mij hielp het om een aantal keer terug naar de eerste stap (prive/zakelijk) te gaan en dan weer terug naar het volgende scherm. Dan verscheen uiteindelijk Belsimpel en Odido als optie. Dit heb ik wel op een laptop gedaan want op mijn telefoon werkte het veel slechter.harley2009 schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 08:22:
[Afbeelding]
Al 30 minuutjes bezig met selecteren winkel.. komt maar niks te staan..(Belsimpel)
Kan er überhaupt gekozen worden? Er stond op de site dat je kleur kon kiezen. Niet dat het heel veel uit maakt hoor. Ik kom er nog niet doorheen in ieder gevalvictor1701 schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 08:33:
Kiezen uit geschenk ben ik helemaal niet tegen gekomen. Maar ik heb al wel email binnen gekregen dat de claim voltooid is. In de email hebben ze het alleen over pixel cadeau en de stappen die hierna volgen. En welk referentie nummer claim je hebt.
Rig: Fractal North | Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus PRO | Sapphire RX 7900 XT | G.Skill Ripjaws V 32GB | Audio: Dali Opticon 6 | Dali Opticon Vocal | Marantz SR7011 | Sony XM4 | Tel: Google Pixel 8 Pro | Samsung S21FE | Laptop: Lenovo X13 Gen 4
Ik vermoedt dat je gewoon de zwarte pixel watch krijgt met zwart bandje.Dubrillion schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 08:55:
[...]
Kan er überhaupt gekozen worden? Er stond op de site dat je kleur kon kiezen. Niet dat het heel veel uit maakt hoor. Ik kom er nog niet doorheen in ieder geval
Bij mij werkte terug gaan en dan daarna een paar minuten wachten beter dan refreshen. Soms verschenen er dan ineens opties in de lijst. Refreshen duurde over het algemeen veel langer omdat de site dan weer gateway errors heeft.Dubrillion schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:07:
Als er "list is empty" staat. Heeft het dan nut om terug te gaan? Of beter om te refreshen
Ik zie het. Nu op stap 3. En dan krijg ik nu een foutmelding dat het niet verwerkt kan worden. Gelukkig heb ik geen haast deze ochtend 🤣didekoning schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:09:
[...]
Bij mij werkte terug gaan en dan daarna een paar minuten wachten beter dan refreshen. Soms verschenen er dan ineens opties in de lijst. Refreshen duurde over het algemeen veel langer omdat de site dan weer gateway errors heeft.
Foto maken van de doos waar IMEI op staat geen optie?draakhoofd schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:17:
Ik moet nu, naast gewoon het IMEI-nr intikken in een veld, ook een foto van het IMEI opsturen. Verwachten ze nou dat ik met een ander toestel een foto ga maken van mijn Pixel 8 met IMEI open? (screenshot is wat anders dan een foto in mijn wereld). Wat overdreven en slecht allemaal, ben al een dik uur bezig.
Gewoon screenshot maken?draakhoofd schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:17:
Ik moet nu, naast gewoon het IMEI-nr intikken in een veld, ook een foto van het IMEI opsturen. Verwachten ze nou dat ik met een ander toestel een foto ga maken van mijn Pixel 8 met IMEI open? (screenshot is wat anders dan een foto in mijn wereld). Wat overdreven en slecht allemaal, ben al een dik uur bezig.
Dat ben ik niet tegen gekomen wel imei invullen en kopie van factuur uploaden in pdf formaat.draakhoofd schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:17:
Niet eens aan gedacht, daar staat het ook op natuurlijk....Delirius schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:17:
[...]
Foto maken van de doos waar IMEI op staat geen optie?
Ik zie nog steeds niet wat de keuzes zijn op stap 2. Kan iemand die uitlichten?.Joop schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:29:
De list van aanspreekvorm in stap 6 laadt nog slechter dan de winkel in stap3![]()
Hoe krijgen ze het voor elkaar
[ Voor 19% gewijzigd door Dubrillion op 27-10-2023 09:35 ]
Ik heb wel gemerkt dat met wachten, de lijsten wel verschijnen, dus zonder te refreshen of terug te gaan. Ik wacht nu op het summary-scherm, ik wil voor de zekerheid dat die volledig geladen is alvorens de claim in te dienen. Ik claim Pixel Buds en ik wil eigenlijk een kleur kiezen (wat zou moeten kunnen volgens de voorwaarden), maar als ik het goed begrijp kan dat nergens? (om die reden wacht ik dus wel op volledig geladen pagina's).Joop schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:29:
De list van aanspreekvorm in stap 6 laadt nog slechter dan de winkel in stap3![]()
Hoe krijgen ze het voor elkaar
[ Voor 27% gewijzigd door draakhoofd op 27-10-2023 09:41 ]
De bovenste optie is prive aankoop, onderste is zakelijk (of andersomDubrillion schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:33:
[...]
Ik zie nog steeds niet wat de keuzes zijn op stap 2. Kan iemand die uitlichten?
Ik kan er 1 aantikken, maar zie niet welke keuze ik dan maak. Mocht ik er eenmaal doorheen komen wil ik niet op stap 2 het verkeerde hebben gekozen
[ Voor 59% gewijzigd door .Joop op 27-10-2023 09:35 ]
Dat zou echt een verschrikkelijke naai streek zijn. Vooral voor degene die hem op dag 1 van de claim invullenPopcorna schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:35:
Hoop voor jullie dat het geen op=op blamage wordt. Zou niet de eerste keer zijn.
Heb zelf alles geretourneerd en binnen 3 dagen ook geld terug, daar zijn ze dus best wel goed in. Had me erg verheugd op de 8, maar maakte het niet waar voor mij.
Op een andere voorwaarde stond dat er geen keuze was. Dus ik denk dat ze elkaar een beetje tegen spreken en je gewoon Houtskool krijgt (ik wil ook Porcelain namelijk)draakhoofd schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:35:
[...]
Ik heb wel gemerkt dat met wachten, de lijsten wel verschijnen, dus zonder te refreshen of terug te gaan. Ik wacht nu op het summary-scherm, ik wil voor de zekerheid dat die volledig geladen is alvorens de claim in te dienen. Ik claim Pixel Buds en ik wil eigenlijk een kleur kiezen (wat zou moeten kunnen volgens de voorwaarden), maar als ik het goed begrijp kan dat nergens? (om die reden wacht ik dus wel op volledig geladen pagina's)
[Afbeelding]
Edit: op de Summary-pagina verscheen ineens "Google Pixel Buds Pro Houtskool", onder mijn toestelgegevens.... (wil dus eigenlijk Porcelain). Ik ga dus nog ff terug door de schermen heen...
[ Voor 54% gewijzigd door Dubrillion op 27-10-2023 09:45 ]
heel veel geduld hebben... refreshen... ben al twee uur bezig met twee claims.. heb inmiddels voor de eerste claim alles kunnen uploaden dus. nu nog 1 stap te nemen (geloof ik want kan niet lezen wat er staat)Ahikoo schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:54:
Komt iemand er überhaupt succesvol doorheen? Elke keer als ik bij winkel aan kom is de volledige lijst leeg.
Lijst aanklikken en even een minuut wachten. Dan nog een keer aanklikken. Net zolang totdat de lijst wel gevuld is. Dan hetzelfde herhalen met selecteren van de winkelAhikoo schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:54:
Komt iemand er überhaupt succesvol doorheen? Elke keer als ik bij winkel aan kom is de volledige lijst leeg.
[ Voor 4% gewijzigd door Caelorum op 27-10-2023 09:58 ]
Je kan ook gewoon een screenshot maken van het menu waar je imei wordt getoond.Melkunie schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:01:
Hm ik lees hier dat je een foto van het IMEI op de doos moet indienen? Kom er nog niet doorheen, maar dan zie ik wel een probleem.
Heb namelijk netjes op 14 oktober een 8 Pro besteld bij Belsimpel, maar deze is retour gegaan vanwege een defecte camera. De vervanger krijg ik vanmiddag binnen, maar de factuurdatum is natuurlijk niet meer uit de actieperiode.
Wordt ik zometeen dan voor zo'n 400 euro genaaid door Belsimpel?
Oh ja natuurlijk, dan krijg je denk ik vast nog een factuur mee waarop staat dat ze de ene imei hebben geswapt voor een ander? Tenminste dat hoop ik voor je. Of misschien dat je die kan opvragen of ze zo'n factuur kunnen maken en dat je dan de originele met de nieuwe factuur kan opsturen?Melkunie schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:05:
@MaakmeGek maar het imei wat ik dan toon komt dan weer niet overeen met het imei van de factuur. Het nieuwe toestel heeft ook een nieuw imei en toen ik het vorige toestel terugstuurde heb ik niet aan gedacht hier nog even een screenshot van te maken.
[ Voor 22% gewijzigd door Dubrillion op 27-10-2023 10:13 ]
Ik had die scherm gewoon doorgeklikt want je kan gewoon op doorgaan klikken. Boeide mij niet of ik als man of vrouw in hun systeem stond, alleen ging ik paar stappen terug omdat ik in het scherm erop alleen geschenk zag staan en niet Galaxy Watch o.i.d. en nu kom ik niet meer verderDubrillion schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:10:
Ik word gek. Bij stap 6 kan ik alles invullen behalve of ik kan of vrouw ben. Ik weet dat het hot topic is, maar die keuze kan ik zelf wel maken. Alleen het formulier blijkbaar niet 🤣
Bij mij gaat ie echt niet verder helaasMaakmeGek schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:12:
[...]
Ik had die scherm gewoon doorgeklikt want je kan gewoon op doorgaan klikken. Boeide mij niet of ik als man of vrouw in hun systeem stond, alleen ging ik paar stappen terug omdat ik in het scherm erop alleen geschenk zag staan en niet Galaxy Watch o.i.d. en nu kom ik niet meer verder
Oh dat is vreemd. Ook niet als je ergens in die lege dropdownveld iets aanklikt?Dubrillion schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:14:
[...]
Bij mij gaat ie echt niet verder helaas
Zie nu dat op de tweede factuur verder niets staat over defect toestel swap of iets dergelijkers, maar wel een bedrag van € 0. Weet nief of er nog ruimte is bij Google om exta opmerkingen te plaatsen, maar hopelijk helpt dat wel ter ondersteuning. Heb het toestel sowieso vanmiddag pas, dus aanmelden kan ik nu nog niet (al zou die website werken). In de tussentijd maar even contact opnemen met BelsimpelMaakmeGek schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:08:
[...]
Oh ja natuurlijk, dan krijg je denk ik vast nog een factuur mee waarop staat dat ze de ene imei hebben geswapt voor een ander? Tenminste dat hoop ik voor je. Of misschien dat je die kan opvragen of ze zo'n factuur kunnen maken en dat je dan de originele met de nieuwe factuur kan opsturen?
Nope. Er verschijnt helemaal niets. Met op doorgaan drukken gebeurt er ook niets. Geen foutmelding of iets dergelijksMaakmeGek schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:16:
[...]
Oh dat is vreemd. Ook niet als je ergens in die lege dropdownveld iets aanklikt?
Heeft die pagina trouwens een unieke url? Dan kan ik kijken wanneer ik die intyp of ik dan op die pagina kom met de rest nog ingevuld.
Gok dat dit op de bestel pagina's van producten veel minder een issue is dan op de "claim je reward" pagina's. Maar dat is vast toevalharley2009 schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:16:
Kom er met geen mogelijkheid meer door. Zeer amateuristisch van Google..
Je opent een halfgebakken site , heb je stap 1 en 2 eindelijk doorgelopen is het voldoende probleem de winkel selecteren.. Google heeft toch tijd zat gehad om een fatsoenlijke directe openen..Delirius schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:18:
[...]
Gok dat dit op de bestel pagina's van producten veel minder een issue is dan op de "claim je reward" pagina's. Maar dat is vast toeval
[ Voor 47% gewijzigd door StampVoet op 27-10-2023 10:25 . Reden: foto toegevoegd ]
Check je mail, dit had ik ook! Denk dat je er al doorheen bent namelijk.Vroem schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:21:
Aaaahhhh... ik was bij de laatste stap... maar nu weer terug naar stap 1 blijkbaar... krijg ook vaak scherm zonder fatsoenlijke tekst waar ik niets kan... en daarna weer bad gateway..
[ Voor 16% gewijzigd door sneld op 27-10-2023 10:24 ]
Helaas... nog niets...sneld schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:22:
[...]
check je mail, dit had ik ook! denk dat je er al doorheen bent namelijk
Zelfde probleem. Bij doorklikken krijgt ik telkens terug (dev tools):StampVoet schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:21:
Ik zit vast bij de summary pagina, als ik op de blauwe knop druk krijg ik een rood uitroepteken (mijn pagina's zijn half-leeg).
Heeft iemand een idee of daar een vinkje oid hoort te staan?
[Afbeelding]
1
| {"status":"fail","data":{"errors":[{"message":"Attribute prompt must be present","code":2}]}} |
[ Voor 12% gewijzigd door draakhoofd op 27-10-2023 10:51 ]
Na 5-10 keer proberen (elke keer het rode uitroepteken) heb ik via de mail een confirmatie gekregen van het indienen, ookal ben ik nooit een stap verder gekomen.ctrl-tab schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:40:
[...]
Zelfde probleem. Bij doorklikken krijgt ik telkens terug (dev tools):
code:
1 {"status":"fail","data":{"errors":[{"message":"Attribute prompt must be present","code":2}]}}
ben weer terug bij af ... ik dacht ik bewerk mijn details even. slecht plan.StampVoet schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:44:
[...]
Na 5-10 keer proberen (elke keer het rode uitroepteken) heb ik via de mail een confirmatie gekregen van het indienen, ookal ben ik nooit een stap verder gekomen.
Misschien ook bij jou het geval, gewoon door blijven proberen tot je een mail krijgt.
Ik ben meerdere malen teruggegaan, ik heb nergens gezien waar je een cadeau (of in mijn geval, de kleur van de Pixel Buds Pro) kunt kiezen. In de Summary staat onder je geselecteerd telefoonmodel en het IMEI welk cadeau je krijgt, in mijn geval:ctrl-tab schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:46:
[...]heb jij ergens een cadeau moeten kiezen ?
Ze hebben dit uitbesteed aan een of andere marketing partij. Infra draait ook niet bij google cloud maar bij AWS.Helsie schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:49:
DIt is echt verschrikkelijk slecht geregeld. Er zijn toch geen 10 miljoen telefoons verkocht in de eerste weken?
Helemaal eens. Maar daarbij zie ik hier ook meerdere malen "op=op" karakter van actie genoemd worden. Die heb ik even gemist en heb ik ook nergens als zodanig aangekondigd gezien.Currry schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 11:01:
Staat deze server op een eiland met 4g. Nooit zo'n slecht georganiseerde actie gezien. En dan moesten we al tot vandaag wachten.
Ik werd daar ook even bezorgd over, maar kan die bewoording niet terugvinden. Snap eerlijk gezegd niet waar het vandaan komt.Delirius schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 11:03:
[...]
Helemaal eens. Maar daarbij zie ik hier ook meerdere malen "op=op" karakter van actie genoemd worden. Die heb ik even gemist en heb ik ook nergens als zodanig aangekondigd gezien.
Kan die dan ook helemaal niet plaatsen door feit dat de reward pagina een maand lang in te vullen is. Of ben ik naïef?
De enige plek waar ik me kan herinneren dat op=op stond was op de belsimpel site tijdens de actie.Tuktop schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 11:10:
[...]
Ik werd daar ook even bezorgd over, maar kan die bewoording niet terugvinden. Snap eerlijk gezegd niet waar het vandaan komt.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq