Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StampVoet
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:26
ctrl-tab schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:46:
[...]

ben weer terug bij af ... ik dacht ik bewerk mijn details even. slecht plan.

heb jij ergens een cadeau moeten kiezen ?
Ik heb nergens een keuze kunnen maken.
Was het niet zo dat je geen keuze had uit kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 16:08
StampVoet schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 11:13:
[...]

Op de "voorpagina" stond gewoon geen keuze. Als je door klikt zag je op de voorwaarde dat er een kleur keuze zou zijn. Dit is denk ik alsnog niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrl-tab
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:56
ben er doorheen. Had 2 schermen op 2 internetverbindingen open staan.
De pc die het in eerste instantie deed (tot laatste stap) liet het afweten.
De pc die vanaf moment 1 niet werkte, ging er ineens spontaan doorheen...

Conclusie: je bent overgeleverd aan de willekeur. gewoon doorgaan!

Heb ook niks kunnen kiezen qua kleur (pixel watch). Ik zie het wel. Als de kleur me niet aan staat koop ik wel een zwart bandje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10 21:13
Remmm schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 11:13:
[...]

De enige plek waar ik me kan herinneren dat op=op stond was op de belsimpel site tijdens de actie.
Daar heb ik mijn 8 Pro vandaan gehaald, maar staat me niets van bij.

Net even in mijn account van Belsimpel ingelogd en daar staat bij bestelling wel een link naar PDF met actievoorwaarden maar die werkt bij mij niet meer. Heb ze maar even gemaild of ik die voorwaarden alsnog eens mag ontvangen. Ben wel benieuwd of daar iets staat, want dat zou wel behoorlijke naai streek zijn (no offense naar BelSimpel maar meer richting Google), want dat valt natuurlijk nooit te controleren wanneer iets op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fontini
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-10 19:17
Delirius schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 11:23:
[...]

Net even in mijn account van Belsimpel ingelogd en daar staat bij bestelling wel een link naar PDF met actievoorwaarden maar die werkt bij mij niet meer. Heb ze maar even gemaild of ik die voorwaarden alsnog eens mag ontvangen. Ben wel benieuwd of daar iets staat, want dat zou wel behoorlijke naai streek zijn (no offense naar BelSimpel maar meer richting Google), want dat valt natuurlijk nooit te controleren wanneer iets op is.
Google Pixel Watch 2 cadeau bij aankoop van een Google Pixel 8 Pro

Heb je tussen 4 oktober en 16 oktober 2023 de nieuwe Google Pixel 8 Pro gekocht? Gefeliciteerd, je ontvangt een Google Pixel Watch2 t.w.v. €399,- cadeau!

Hoe ontvang ik mijn Pixel Watch 2?

1. Bestel de nieuwe Google Pixel 8 Pro tijdens de actieperiode op Belsimpel.nl of in een Belsimpel Winkel. De actieperiode loopt van
4 oktober tot en met 16 oktober 2023.

2. Nadat je het toestel in huis hebt, meld je je aan via https://reward-promos.com/launch2023. Dit kan tussen 27 oktober en 29
november 2023.

3. Nadat je je succesvol hebt geregistreerd, ontvang je spoedig een bevestigingsmail van Google.

4. Nadat je claim is goedgekeurd, heb je je jouw Pixel Watch 2 t.w.v. €399,- binnen 30-60 dagen in huis!

Bij wie kan ik terecht voor vragen over de actie?

Google regelt alles rondom deze actie. Je kunt dus het beste contact opnemen met
de klantenservice van Google Nederland als je vragen hebt. Op https://support.google.com/store/#topic=13486817 vind je hoe je
contact op kunt nemen met Google.

Let op!
a. Deze actie is van en loopt volledig via Google.

Belsimpel is niet verantwoordelijk voor het leveren van het actieproduct

c. Alleen bestellingen die op 4 oktober tot en met 16 oktober 2023 zijn geplaatst, komen in aanmerking voor deze actie. Hierin worden
geen uitzonderingen gemaakt.

d. Deelnemers moeten 18 jaar of ouder zijn en een bezorgadres in Nederland hebben. Maximaal 2 per
huishouden. Maximaal 8 per bedrijf. Werknemers van deelnemende verkopers zijn uitgesloten van deelname.
Ik kom er niet doorheen. Was om 0.00 vannacht nog wakker en toen ging de website op zwart. Vanaf 0.10 begonnen de problemen die men nu ervaart.

edit: formatting actievoorwaarden copypasta. Punt b. zijn ze vergeten it seems...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-10 19:05
Delirius schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 11:23:
[...]

Hier een screenshot van de PDF (zat bij m'n ordermail):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CD7kxpLTr5MyXx7TrQeh0HOwmI4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/17t2lNagXzHKEFq4tsixaDqF.jpg?f=fotoalbum_large

Niks over op=op. Ik wacht wel even tot de site gewoon normaal doet :) geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreuk
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 25-09 08:18
Remmm schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 11:13:
[...]

De enige plek waar ik me kan herinneren dat op=op stond was op de belsimpel site tijdens de actie.
In de actievoorwaarden staat niks over op=op, ik neem aan dat die leidend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-10 08:27
Krijg nu de samenvatting, maar nergens de keuze over het 'cadeau'. Ik dacht dat ik las dat je een kleur kon uitkiezen.

Ook staat er bij mij bij 'geschenk' helemaal niets.

[ Voor 18% gewijzigd door Currry op 27-10-2023 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mailonbekend
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 03-10 17:58
Dit staat op de site van Google zelf. Hier staat “zolang de voorraad strekt"

Pixel 8
October 4, 2023 – October 16, 2023
Terms and conditions:
Koop de Pixel 8 en krijg de Pixel Buds Pro zonder extra kosten (ter waarde van € 229) of € 229 korting op de Pixel Watch 2 WiFi (promotiewaarde van € 229). Zolang de voorraad strekt. De aanbieding is geldig van 03-10-2023 tot en met 16-10-2023 om 23:59 uur CET (afhankelijk van beschikbaarheid). Eén paar Pixel Buds Pro of Pixel Watch 2 per Pixel 8-aankoop. Alleen beschikbaar als de gebruiker minimaal 18 jaar is en een bezorgadres in Nederland opgeeft. Je moet alle producten aan je winkelwagen toevoegen om de bundelaanbieding te ontvangen. Als je de Pixel 8 retourstuurt zonder de Pixel Buds Pro, kunnen we € 229 (adviesprijs van de Pixel Buds Pro) of € 170 (promotiewaarde van de Pixel Watch 2 WiFi) in rekening brengen. Je kunt de aanbieding niet combineren met promotiecodes of met andere bundelaanbiedingen die tegelijkertijd lopen. Je kunt wel de inruilwaarde van één in aanmerking komende telefoon gebruiken voor deze aanbieding. De aankoop moet worden gedaan in de Google Store Nederland. De aanbieding is niet overdraagbaar en kan niet worden ingewisseld voor contanten of het equivalent hiervan. Er kunnen verzendkosten bijkomen tijdens het betaalproces.
Pixel 8 Pro
October 4, 2023 – October 16, 2023
Terms and conditions:
Koop de Pixel 8 Pro en ontvang de Pixel Buds Pro (waarde € 229) of Pixel Watch 2 (WiFI) (waarde € 399) zonder extra kosten. Zolang de voorraad strekt. De aanbieding is geldig van 03/10/2023 tot 16/10/2023 om 23:59 CET (afhankelijk van beschikbaarheid). Eén paar Pixel Buds Pro of Pixel Watch 2 per Pixel 8 Pro-aankoop. Alleen beschikbaar als de gebruiker minimaal 18 jaar oud is en een afleveradres in Nederland opgeeft. U moet alle producten aan uw winkelwagen toevoegen om de bundelaanbieding te ontvangen. Als u de Pixel 8 retourneert zonder de Pixel Buds Pro, kunnen we € 229 (adviesprijs van de Pixel Buds Pro) of € 399 (adviesprijs van de Pixel Watch 2 WiFi) in rekening brengen. Je kunt de aanbieding niet combineren met promotiecodes of met andere bundelaanbiedingen die tegelijkertijd lopen. U kunt de inruilwaarde van één in aanmerking komende telefoon gebruiken voor deze aanbieding. De aankoop dient te worden gedaan in de Google Store Nederland. De aanbieding is niet overdraagbaar en kan niet worden ingewisseld voor contant geld of het equivalent daarvan. Tijdens het betalingsproces kunnen er verzendkosten in rekening worden gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06:53
Kom nog niet verder dan invullen winkel. Volgende stap haal ik niet. Ben vanaf 06:00 al bezig. pffffffffffffffffffffffff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cevie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:27
Even een update. Vannacht achter de pc lukte het niet. Net binnen 20 minuten wel gelukt. Als je eenmaal prive hebt gekozen en volgende scherm bent, invullen wat je kan invullen. Kan je geen store kiezen alleen via de knop op pagina terug en volgende doen. Overal een stap terug en verder als het vastloopt. Geen f5 gebruikt. Krijg je bijv in stap 5 fout en ga je terug naar 4 om weer fout te krijgen. Dan moet je naar stap 3 en weer verder gaan. Uiteindelijk is het mij zo gelukt. Enquete invullen gaat niet. Je krijgt wel een mailtje.

Na je claim kan je de statuspagina checken. Daar zie je een veelgestelde vraag over kleurkeuze. Antwoordt van google daarop is: U kunt geen kleur kiezen tijdends het claimen van uw Pixel-cadeau . De kleur kan niet worden gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb hem eindelijk kunnen verzenden.
Ik zag bij cadeau niets staan. Maar dat maakt niet veel uit.

Ook is de telefoon aangekocht met mijn geboorte namen. Echter ging het daar elke keer mis. Ze vragen om je voornaam. Als ik daar iets invulde met puntjes kon ik gewoon niet door.

Dus op hoop van zegen keuren ze alles in 1x goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mailonbekend
Invullen ging opzich wel goed maar nu hang ik al een half uur op het indienen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZtTBjc-Yz60uoKXc_74qHTHe0HU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JJObdy9vJwXK2ByqOf6HqPzj.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurera
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-09 08:35
"Bedankt voor je deelname aan de Pixel Cadeau Actie."

Huh? Ik heb nergens de keuze kunnen maken tussen de Pixel Buds of de Pixel Watch 2... Laat staan over de kleur... Hebben andere mensen dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:50

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Het is ook niet mogelijk om te kiezen voor een kleur of welk cadeau je krijgt. Bij de Pixel 8 krijg je de Buds en bij de Pro de Watch 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries21
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-09 17:02
meer last van de "personal-details" page geen voortgang zien als ze op de button doorgaan klikken?

Rig: Fractal North | Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus PRO | Sapphire RX 7900 XT | G.Skill Ripjaws V 32GB | Audio: Dali Opticon 6 | Dali Opticon Vocal | Marantz SR7011 | Sony XM4 | Tel: Google Pixel 8 Pro | Samsung S21FE | Laptop: Lenovo X13 Gen 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurera
MaakmeGek schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 12:07:
Het is ook niet mogelijk om te kiezen voor een kleur of welk cadeau je krijgt. Bij de Pixel 8 krijg je de Buds en bij de Pro de Watch 2.
Dat lijkt me niet helemaal juist. Tijdens de actie werd er aangegeven dat, als je de Pixel 8 zou kiezen, je ook kon kiezen voor korting op een Pixel Watch. Dat lijkt nu door mijn neus geboord te worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries21
jdevries21 schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 12:09:
meer last van de "personal-details" page geen voortgang zien als ze op de button doorgaan klikken?
het was een . in de staart naam voor als er nog meer mensen tegen aan lopen

Rig: Fractal North | Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus PRO | Sapphire RX 7900 XT | G.Skill Ripjaws V 32GB | Audio: Dali Opticon 6 | Dali Opticon Vocal | Marantz SR7011 | Sony XM4 | Tel: Google Pixel 8 Pro | Samsung S21FE | Laptop: Lenovo X13 Gen 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek

MaakmeGek

Aurera schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 12:15:
[...]

Dat lijkt me niet helemaal juist. Tijdens de actie werd er aangegeven dat, als je de Pixel 8 zou kiezen, je ook kon kiezen voor korting op een Pixel Watch. Dat lijkt nu door mijn neus geboord te worden??
Als ik het goed heb was korting op Pixel Watch 2 alleen mogelijk wanneer je de Pixel 8 direct bij Google Store NL of DE had besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 00:34
Aurera schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 12:15:
[...]

Nee, je zou €229 euro korting krijgen op de watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurera
MaakmeGek schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 12:20:
[...]

Als ik het goed heb was korting op Pixel Watch 2 alleen mogelijk wanneer je de Pixel 8 direct bij Google Store NL of DE had besteld.
Ik heb gelukkig gekozen voor een Pixel 8 Pro, maar zou het leuk vinden als de Pixel Watch in dezelfde kleur komt als mijn toestel (blauw) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek

MaakmeGek

Aurera schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 12:24:
[...]

Ik heb gelukkig gekozen voor een Pixel 8 Pro, maar zou het leuk vinden als de Pixel Watch in dezelfde kleur komt als mijn toestel (blauw) :/
Poeh reken daar maar niet op. Dat wordt eerder een bandje halen die in de buurt komt van die kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik had graag de porcelain buds pro gehad. Passen beter bij mijn witte XM5. En het is een keer wat anders dan zwart. Maar je mag een gegeven paard niet in de bek kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Cevie schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 11:52:
Even een update. Vannacht achter de pc lukte het niet. Net binnen 20 minuten wel gelukt. Als je eenmaal prive hebt gekozen en volgende scherm bent, invullen wat je kan invullen. Kan je geen store kiezen alleen via de knop op pagina terug en volgende doen. Overal een stap terug en verder als het vastloopt. Geen f5 gebruikt. Krijg je bijv in stap 5 fout en ga je terug naar 4 om weer fout te krijgen. Dan moet je naar stap 3 en weer verder gaan. Uiteindelijk is het mij zo gelukt. Enquete invullen gaat niet. Je krijgt wel een mailtje.
Hiermee kom ik wel iets verder, maar nog steeds
Oeps! We ondervinden problemen bij het indienen van uw claim. Wacht enkele minuten en probeer het nog eens
Er staat nu in elk geval tekst in het rode vlak, dat is al beter dan eerst. :-)
--
Update 13:05:
BEVESTIGING
Uw claim is ingediend
Sjongejonge wat een bevalling. :-)

[ Voor 5% gewijzigd door Helsie op 27-10-2023 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurera
Dubrillion schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 12:33:
Ik had graag de porcelain buds pro gehad. Passen beter bij mijn witte XM5. En het is een keer wat anders dan zwart. Maar je mag een gegeven paard niet in de bek kijken
Ben het niet helemaal eens met het "gegeven paard". Als die Watch niet bij de Pro had gezeten, had ik waarschijnlijk de normale Pixel 8 gekozen ;) Maar goed, we kijken het even aan. Als de website weer functioneert zal ik eens kijken of ik contact kan opnemen met de support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Pfff, het is echt wel een zooitje zeg....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jWgHchDpm170zCqK1j4J_tA4t0c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UxoOM08GWKE01tF0XRO8XYi1.png?f=fotoalbum_large

Volgens mij mis ik hier wat dingen. Een invoerveld voor de datum en en een omschrijving van het vak voor factuurnummer. (dat is althans wat ik denk dat het moet zijn)
En last but not least: Odido heet voortaan blijkbaar Odidio.
8)7 8)7 8)7

Kom gewoon niet verder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek

MaakmeGek

Paling1 schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:10:
Pfff, het is echt wel een zooitje zeg....
[Afbeelding]

Volgens mij mis ik hier wat dingen. Een invoerveld voor de datum en en een omschrijving van het vak voor factuurnummer. (dat is althans wat ik denk dat het moet zijn)
En last but nog least: Odido heet voortaan blijkbaar Odidio.
8)7 8)7 8)7

Kom gewoon niet verder....
Onder Odidio is het veld voor factuurnummer, als je datum ook hebt kunnen invullen i.c.m. toestel en imei dan moet je verder kunnen.

Oh je kan ook geen datum invullen. Probeer dan de knop stap terug en dan weer volgende. Stap voor stap wil het wel lukken en met heeeeeeeeeeeel veel geduld.

[ Voor 9% gewijzigd door MaakmeGek op 27-10-2023 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheane
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Gelukt! Althans dat denk ik. Ik heb de bevestiging in de mail. Dom doorklikken en uploaden van de screenshots. En nee, ik kon niks kiezen en hij gaf automatisch een aluminium watch met Obsidian band. Nu kan ik dus ook niet inloggen in de reward tracking, want dat geeft ook time outs....en dan krijg je een inlogcode via de mail die 5 min geldig is......

Oh well, we gaan morgen nog wel even kijken of die Tracking het ook bevestigd dat het is gelukt.

Tips: screenshots bij de hand. Aanhef heb ik niet ingevuld. En voor Belsimpel had je ook je factuur nummer nodig en je Imei (naast de screenshots ervan). Alles wat je snel kan copy pasten helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

MaakmeGek schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:20:
[...]

Onder Odidio is het veld voor factuurnummer, als je datum ook hebt kunnen invullen i.c.m. toestel en imei dan moet je verder kunnen.
Kan geen datum invullen. Veld wordt niet geladen. Als ik dit form submit krijg ik een waarschuwing dat er een ongeldige datum is ingevuld. Krijg dan alsnog geen invoerveld te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Gebruik de 'terug'-knop ipv f5 als iets niet werkt. Hiermee kwam ik er vrijwel direct doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Helsie schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:23:
Gebruik de 'terug'-knop ipv f5 als iets niet werkt. Hiermee kwam ik er vrijwel direct doorheen.
Al een keer of 1000 gedaan... :9
Krijg dan een foutmelding, een maintenancemelding, gewoon een wit scherm of dezelfde incomplete pagina...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
sheane schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:20:
Gelukt! Althans dat denk ik. Ik heb de bevestiging in de mail. Dom doorklikken en uploaden van de screenshots. En nee, ik kon niks kiezen en hij gaf automatisch een aluminium watch met Obsidian band. Nu kan ik dus ook niet inloggen in de reward tracking, want dat geeft ook time outs....en dan krijg je een inlogcode via de mail die 5 min geldig is......

Oh well, we gaan morgen nog wel even kijken of die Tracking het ook bevestigd dat het is gelukt.

Tips: screenshots bij de hand. Aanhef heb ik niet ingevuld. En voor Belsimpel had je ook je factuur nummer nodig en je Imei (naast de screenshots ervan). Alles wat je snel kan copy pasten helpt.
Ik kreeg überhaupt niet te zien wat ik krijg... Spannend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fontini
Wow. Ben er helemaal doorheen gekomen. Hier en daar instructietekst die niet wilde laden en niet zeker of de file upload(s) gelukt zijn... Wel response 200 maar ik weet niet wat er in de tussentijd verloren is gegaan.

Ben benieuwd..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-10 16:26
Helsie schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:29:
[...]

Ik kreeg überhaupt niet te zien wat ik krijg... Spannend.
Hier ook niks, alleen het woord geschenk.

Als het goed is is het nu gelukt, vanaf vanmorgen 6:00. Hij gaf steeds geen keuze in winkel. En toen ik het wel kon kiezen elke keer een rood ! met dat het te druk was. Bij de factuur bleef hij ook weer hangen en moest ik de factuur nogmaals aanklikken. Daarna kon ik geen aanhef kiezen maar ging hij wel verder. Ik heb iig een referentienummer nu. Geen bevestiging of goedkeuring mail nog gehad. Claim 15 minuten geleden afgerond.

Edit. Bevestiging zat in spam box
En daarin staat aleen het woord beloning....

[ Voor 5% gewijzigd door Golf2vr6 op 27-10-2023 13:44 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 14:03
Ik vind het wel jammer dat die Pixels alleen maar interessant zijn @ launch. Ik betaal nu nog steeds meer voor een nieuwe Pixel 7 Pro 128GB dan wat ik voor mijn 256GB @ launch betaald heb.

Ik heb geprobeerd een 8 Pro te kopen bij een verlening. Kregen 3 dagen na dat de actie verlopen was pas van BelSimpel te horen dat het niet verlengd mocht worden bij een andere provider alleen bij dezelfde (was verwarring ontstaan omdat ODIDO groot op de site had staan je mag verlengen).
Maar goed daar na kon je de actie dus niet meer gebruiken

Nieuw betaal je nu de volle mep zonder watch en als ik naar de 6 en 7 kijk blijft die prijs gewoon 2 jaar lang hoog en moet je dus eigenlijk wachten tot de 9 Pro uit komt om er dan een te kopen.

Voor mensen met een pixel natuurlijk fijn dat ze waardevast zijn maar tov de concurrentie is het niet echt aantrekkelijk om dan een pixel te kopen gezien de prijs van 1160 euro en de matige SOC. Het is geen slechte telefoon maar absoluut geen telefoon van 1160 euro gezien de nadelen die er nog aan kleven zoals oa de midrange prestaties van de SOC en matige accuduur.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devrim
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-09 03:28
Aurera schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 12:06:
"Bedankt voor je deelname aan de Pixel Cadeau Actie."

Huh? Ik heb nergens de keuze kunnen maken tussen de Pixel Buds of de Pixel Watch 2... Laat staan over de kleur... Hebben andere mensen dit ook?
Of je de Pixel Buds krijgt of de Watch hangt af van welke telefoon je hebt gekocht. De 8 krijgt de buds en de 8 pro krijgt de watch.

Overigens kan je dus ook geen kleur kiezen, als je door de aanvraag heen komt staat er onderaan

"U kunt geen kleur kiezen tijdends het claimen van uw Pixel-cadeau . De kleur kan niet worden gewijzigd."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Joop
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
sheane schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:20:

Hoe kom je verder zonder aanhef? Die 'doorgaan' knop lijkt niets te doen

Edit: nvm, je MOET een provincie invullen. Wat een onzin. En dat de adreszoeker dat dan zelf niet doet. Weer paar uur verspild

[ Voor 7% gewijzigd door .Joop op 27-10-2023 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Nou na een heleboel keer F5, Ctrl-F5 en wat heen en weer klikken is het nu eindelijk gelukt.
Ik heb een bevestigingsmail en ik kan mijn claim volgen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yYy4bvCpff3mMojEk4l107kchfE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1lk7fagxnDIG8GW4vlXGe7eY.png?f=fotoalbum_large
*O*

Bizar dat dit door Google aan een stel prutsers is uitbesteed.
Quotes van hun website:
We’re trusted in providing the smart alternative in sales promotions
A bespoke approach to your brand’s requirements
O-) 8)7 -O-

Ook bizar dat er op deze pagina nog steeds staat dat je bij het claimen een kleur kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-10 11:11
Blijf op de "Uw gegevens" pagina steken. Weet niet wat ik moet invullen, maar rechtsboven is een adreszoeker dus neem aan dat die de relevante velden invult. Vervolgens doet de blauwe "Doorgaan" knop niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almere
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 05-10 18:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mEEgzcg4al5UvLqtXQQa4zCyROg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9n28m8dDVQmYgAWexD20WVM4.jpg?f=fotoalbum_large

I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mailonbekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek

MaakmeGek

catchingfire schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:02:
Blijf op de "Uw gegevens" pagina steken. Weet niet wat ik moet invullen, maar rechtsboven is een adreszoeker dus neem aan dat die de relevante velden invult. Vervolgens doet de blauwe "Doorgaan" knop niks.
Het veld boven onder Stad wat leeg is dat is provincie. Als je die invult moet je verder kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almere
Mailonbekend schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:09:
Hoe laat heb jij de aanvraag gedaan?

[...]
Om 05:05 vanochtend
De claim was 5 min later al goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Joop
  • Niet online
catchingfire schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:02:
Ik heb hier zo lang op vast gezeten.. je moet zelf een provincie invullen. Daarna werkte de doorgaan knop wel. Kreeg alsnog een foutmelding (die natuurlijk niet laadde, dus geen idee wat er mis ging) en na een tweede telefoonnummer toe te voegen kwam ik er eindelijk doorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheane
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
almere schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:12:
[...]

Om 05:05 vanochtend
De claim was 5 min later al goedgekeurd.
En goedgekeurd was nog een aparte mail? Ik heb wel die bevestiging dat de claim ontvangen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
Eindelijk is de claim gelukt. Nu nog hopen dat alles goed is ingevuld.. Man man wat een ellende was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almere
sheane schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:14:
[...]

En goedgekeurd was nog een aparte mail? Ik heb wel die bevestiging dat de claim ontvangen is.
Klopt als de claim is goedgekeurd volgd er nog een email.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l1v9xvlkeC9_BVquEbXQ3b7lHLg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QqqIsRMp8w6J6wZtfOeNT92r.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door almere op 27-10-2023 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Joop
  • Niet online
Zo ik ben er eindelijk doorheen (denk ik, de laatste pagina na de vraag hoeveel invloed de actie op je aankoop had laadt helemaal niets, maar de URL heet confirmation en er zit een claim ontvangst bevestiging in mn spam). Ik had nog hoop dat ze die buds gewoon de komende dagen gingen uitleveren en de 30-60 dagen indicatie een soort safety net was, maar nu ik zie wat voor amateuristische club dit is ben ik bang dat er eerder twee maanden gaat duren dan één..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
MaakmeGek schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:10:
Het veld boven onder Stad wat leeg is dat is provincie. Als je die invult moet je verder kunnen.
Thanks... dat hielp 1 scherm, ben nu bij "Controleer Uw Gegevens" :P
Nu na het drukken op de "Indienen" knop: "We ondervinden problemen bij het indienen van uw claim. Wacht enkele minuten en probeer het nog eens"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:32
Nu iedereen opgehouden is met dossen van die server is alles enigszins te doen. Ik ben er nu dus ook eindelijk doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-11-2023

NmR

catchingfire schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:45:
[...]

Thanks... dat hielp 1 scherm, ben nu bij "Controleer Uw Gegevens" :P
Nu na het drukken op de "Indienen" knop: "We ondervinden problemen bij het indienen van uw claim. Wacht enkele minuten en probeer het nog eens"
Die 'enkele minuten' zijn er bij mij inmiddels al een stuk of 40...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevie
3 uur terug is claim ontvangen maar helaas heb ik dus geen bevestigingsmail gehad dat het goedgekeurd is.

Ik zie wel als ik mijn claim bekijk en naar aankoopgegevens ga, dat er onder mijn imei N/A staat. Vraag me dan af of er iets niet goed binnen gekomen is bij ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Cevie schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:04:
3 uur terug is claim ontvangen maar helaas heb ik dus geen bevestigingsmail gehad dat het goedgekeurd is.

Ik zie wel als ik mijn claim bekijk en naar aankoopgegevens ga, dat er onder mijn imei N/A staat. Vraag me dan af of er iets niet goed binnen gekomen is bij ze
Staat er bij mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-11-2023

NmR

Zojuist in Firefox alles opnieuw gedaan en vloog er doorheen. Alle invulvelden waren ook zichtbaar.
Op Edge bleef ie hangen op 'indienen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Vanmorgen geprobeerd in te dienen maar liep toen eigenlijk steeds vast met halve formulieren etc. Aangezien het vandaag vast nog vroeg genoeg is om de boel aan te vragen paar uurtjes gewacht en zojuist nogmaals geprobeerd. Dit keer liep alles als een trein en was ik binnen 3 minuten door alle formulieren heen. Ook direct een bevestiging ontvangen van de claim binnen een minuut. Blijkbaar toch ergens wat bandbreedte gevonden of de boel herstart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinnman
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:05
Ik heb sinds 8:00 uur geprobeerd en zonet is het pas gelukt.
Niet met chrome maar met edge...

wel nog geen mail met bevestiging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aurera
Voor mij is de lol er wel een beetje af, als je niet eens de kleur kiezen mag. Ook een beetje misleidend, gezien ze zelf onderstaande melden op de site:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V6ktPfYj41TwihabgrbviGcMp6s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1JZDnRiw9vNoH9VLQFUn41ty.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 00:32
bij mij gewoon ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Dat is vast de reden dat ze apart om je imei bewijs vragen... Ze kennen wellicht de zwaktes in hun webformulier? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 28-09 16:44
Gewoon even gewacht. Net binnen 2 minuten erdoorheen. Denken jullie echt dat binnenkort 1 dag alle gadgets zijn vergeven? Dat lijkt me heel stug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:18
NmR schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:10:
Zojuist in Firefox alles opnieuw gedaan en vloog er doorheen. Alle invulvelden waren ook zichtbaar.
Op Edge bleef ie hangen op 'indienen'.
Dat had ik hier net ook bij de tweede claim... de eerste ging prima en is al weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Aurera schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:16:
Voor mij is de lol er wel een beetje af, als je niet eens de kleur kiezen mag. Ook een beetje misleidend, gezien ze zelf onderstaande melden op de site:
[Afbeelding]
Inderdaad misleidend. Maar ik heb nog niemand gezien die heeft mogen kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevie
Heb je wel een 2e bevestigingsmail ontvangen? Dan wacht ik nog af die paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy1357
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-08 16:46
Een aantal landen kunnen wel een kleur kiezen. Wij helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
NmR schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:54:
Die 'enkele minuten' zijn er bij mij inmiddels al een stuk of 40...
Dit was op laptop met Chrome. Heb nu maar op telefoon (ook Chrome) geprobeerd te claimen, zonder problemen erdoor, direct de "hartelijk dank voor uw claim!" mail in m'n inbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Joop
  • Niet online
Ik lees inderdaad op /r/GooglePixel dat Duitsland en het VK wel mogen kiezen, Frankrijk ook niet. Staat blijkbaar in de voorwaarden per land. Ik wil gewoon zwarte buds en verwacht dat ze die ook zullen leveren hier.

Oja, aangezien de servers niet meewerkten laadden de opties voor kleur niet, dus sommige mensen hebben moeten gokken welk veld welke kleur was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
Het valt wel op dat het nu veel sneller gaat... net beide claims ingediend in 30 minuten... (en mail ontvangen dat ze de claim binnen hebben...

Zie in de voorwaarden op de site trouwens niets staan over op=op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
.Joop schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:45:
Ik lees inderdaad op /r/GooglePixel dat Duitsland en het VK wel mogen kiezen, Frankrijk ook niet. Staat blijkbaar in de voorwaarden per land. Ik wil gewoon zwarte buds en verwacht dat ze die ook zullen leveren hier.

Oja, aangezien de servers niet meewerkten laadden de opties voor kleur niet, dus sommige mensen hebben moeten gokken welk veld welke kleur was :P
Ergens in het proces heb ik gezien dat het inderdaad de charcoal was, maar dat liep later weer vast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HouseQ
  • Laatst online: 08:32
almere schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:16:
[...]

Klopt als de claim is goedgekeurd volgd er nog een email.[Afbeelding]
Ik heb dit mailtje ook zojuist ontvangen van opia haha:) nu is t wachten geblazen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
HouseQ schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:08:
[...]

Ik heb dit mailtje ook zojuist ontvangen van opia haha:) nu is t wachten geblazen
\

Vanmiddag ingevuld, maar nog geen mail respons gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fontini
StampVoet schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 11:13:
[...]

Misschien heeft iemand dit al gepost maar (pixel watch): :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yTyRWLQLCmOIBpl67hnVOnwjr_Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/XUkfiwDmfYjWcKf8wxrBE8bO.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Fontini schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:17:
[...]

Misschien heeft iemand dit al gepost maar (pixel watch): :(

[Afbeelding]
Geldt hetzelfde voor de Buds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-10 06:48
Ik had vanacht ook steeds geklooi met de site down.
Maar om drie uur vanacht liep ik er met wat haperingen doorheen.
Daarna mail, claim is goed gekeurd... en onderweg zag ik vanmorgen al staan.
Dus wachten het rustig af 🔆

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
Melkunie schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:01:
Hm ik lees hier dat je een foto van het IMEI op de doos moet indienen? Kom er nog niet doorheen, maar dan zie ik wel een probleem.
Heb namelijk netjes op 14 oktober een 8 Pro besteld bij Belsimpel, maar deze is retour gegaan vanwege een defecte camera. De vervanger krijg ik vanmiddag binnen, maar de factuurdatum is natuurlijk niet meer uit de actieperiode.
Wordt ik zometeen dan voor zo'n 400 euro genaaid door Belsimpel? :S
Vervangende toestel inmiddels binnen. Heb de klantenservice van de claimpartij, Opia, gebeld, maar nadat ik daar de complete keuzemenugame had uitgespeeld (incl hidden endings) en nog niemand aan de lijn kon krijgen heb ik maar contact opgenomen met Belsimpel. Die waren behulpzaam en begrepen het probleem meteen en gaan er mee aan de slag en komen er zo snel mogelijk op terug.
Hoe ze het gingen fiksen kon de jongen die ik aan de lijn had niet zeggen, maar het kwam zeker goed zei hij. Makkelijkste lijkt me de oude factuur (datum binnen de claimperiode) opnieuw maken met het nieuwe IMEI. Niet zoals het hoort, maar toen ik zelf nog in de mobieljes zat deden we dat ook constant :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
digiben schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:56:
Ik had vanacht ook steeds geklooi met de site down.
Maar om drie uur vanacht liep ik er met wat haperingen doorheen.
Daarna mail, claim is goed gekeurd... en onderweg zag ik vanmorgen al staan.
Dus wachten het rustig af 🔆
Oh dat is heel vlug. Laten we hopen dat het voor ons allen zo vlug gaat. Dan halen ze die 30 dagen wel 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Het nummer staat er wel, maar daaronder staat N/A.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Melkunie schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 17:00:
[...]

Vervangende toestel inmiddels binnen. Heb de klantenservice van de claimpartij, Opia, gebeld, maar nadat ik daar de complete keuzemenugame had uitgespeeld (incl hidden endings) en nog niemand aan de lijn kon krijgen heb ik maar contact opgenomen met Belsimpel. Die waren behulpzaam en begrepen het probleem meteen en gaan er mee aan de slag en komen er zo snel mogelijk op terug.
Hoe ze het gingen fiksen kon de jongen die ik aan de lijn had niet zeggen, maar het kwam zeker goed zei hij. Makkelijkste lijkt me de oude factuur (datum binnen de claimperiode) opnieuw maken met het nieuwe IMEI. Niet zoals het hoort, maar toen ik zelf nog in de mobieljes zat deden we dat ook constant :+
Heb je niet de oorspronkelijke factuur nog? Screenshot van nieuwe IMEI kun je vast wel fotoshoppen naar het oude IMEI ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Cevie schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:39:
[...]

Heb je wel een 2e bevestigingsmail ontvangen? Dan wacht ik nog af die paar dagen.
Nope, 1 mail dat ik geclaimd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Helsie schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:27:
Dat is vast de reden dat ze apart om je imei bewijs vragen... Ze kennen wellicht de zwaktes in hun webformulier? ;-)
Die staat bij mij ook op de factuur die ik gestuurd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Helsie schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 17:02:
[...]

Heb je niet de oorspronkelijke factuur nog? Screenshot van nieuwe IMEI kun je vast wel fotoshoppen naar het oude IMEI ;-)
Heb ik zeker, dat is plan B :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek

MaakmeGek

Ik heb nu ook een mail en sms gehad dat de claim is gevalideerd.

11:47 formulier kunnen afronden en nu dus gevalideerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Vanmiddag rond een uur of 1 ook de claim uiteindelijk in weten te dienen (had m'n wakker op 7:30 staan om er vroeg genoeg bij te zijn vanwege op=op), waarbij ik toch zeker 15 minuten heb moeten wachten op de bevestigingsmail.

Uiteindleijk net iets na 6, ook de mail met de goedkeuring ontvangen. Heb inderdaad ook geen kleur mogen kiezen, maar had anders zelf alsnog voor zwart gekozen.

De vorige keer, met de promotie van de Pixel 6 (Bose NC700) duurde het 32 dagen tussen de goedkeuring en het daadwerkelijk in handen hebben van het cadeau, dus ben erg benieuwd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb zojuist een mail gehad dat de claim is geaccepteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:09
same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Hier ook.

Ben benieuwd, ik meen ook dat ik zag dat ik charcoal kreeg. Niet zo erg, maar ik had liever blauw of wit gehad.

Misschien kunnen we tzt op een centrale plek een ruilhandeltje starten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10 16:03
Hoe zit het eigenlijk als je de Watch heb aangevraagd, maar daarna de telefoon wilt retourneren naar Belsimpel, binnen de 31 dagen retourperiode? Zou je de watch dan wel ontvangen? Zou natuurlijk een beetje gek zijn eigenlijk. Trekt Belsimpel dan de prijs van de watch af van het bedrag dat je terugkrijgt voor de telefoon oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 00:34
cordonbleu schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 01:38:
Hoe zit het eigenlijk als je de Watch heb aangevraagd, maar daarna de telefoon wilt retourneren naar Belsimpel, binnen de 31 dagen retourperiode? Zou je de watch dan wel ontvangen? Zou natuurlijk een beetje gek zijn eigenlijk. Trekt Belsimpel dan de prijs van de watch af van het bedrag dat je terugkrijgt voor de telefoon oid?
Via Google zelf wel, heb geretourneerd en als ik de buds niet erbij deed, kreeg ik €229 minder retour. Je kon dit nergens aangeven, en je had geen enkel bewijs dat je de buds daadwerkelijk in het pakket erbij had gedaan.
Het is wel goed gegaan, heb alles terugbetaald, maar wel shady. Volgens mijn account zijn de buds nog niet retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
cordonbleu schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 01:38:
De uitlevering valt na die 31 dagen denk ik. Belsimpel zal dus wel aangeven bij de rewards partij dat ze niet moeten uitleveren als ze een toestel retour krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Artikel 9 van de alg voorw van de actie:
Als een Deelnemer de levering van een Deelnemend product retourneert of annuleert voordat deze een Claim heeft ingediend, heeft de Deelnemergeen recht om een Claim in te dienen. Opia zal een dergelijke Claim afwijzen. Als een Deelnemer de levering van een Deelnemend product retourneert of annuleert nadat deze een Claim heeft ingediend, wordt de Claim ongeldig en moet de Deelnemer de Claim onmiddellijk annuleren door het relevante nummer van de klantenservice te bellen dat hieronder in paragraaf 12 wordt aangegeven. De pPromotor behoudt zich het recht voor om bij Deelnemende verkopers te checken of een Deelnemend product is geretourneerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer Dean
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-10 19:22
Wat een drama bij Odido zeg, op 13 oktober een 256GB Blauwe pro 8 besteld. Levering werd uiteindelijk tot "onbekend" uitgesteld. En nu lees ik op het community forum van Odido dat deze kleur is "uitgefaseerd". Maar even je klanten die deze bestelling in order hebben staan op de hoogte houden ho maar....

Klantenservice is incomptent als de pest, dus maar post op het community forum geplaatst wat te doen. Als ik m'n bestelling laat aanpassen dan krijg ik natuurlijk weer een andere besteldatum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkunie
Melkunie schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 17:21:
[...]

Heb ik zeker, dat is plan B :9
Lijkt er op dat plan B niet nodig gaat zijn. Vanmorgen mail van Belsimpel gekregen met instructies om gewoon aan te melden en daarna de afwijzing naar hun doorsturen zodat zij het direct met de actiepartij kunnen oppakken.

Zojuist dus aangemeld, om 13:52 een mailtje dat de claim is ontvangen. Om 13:53 mail dat de claim is goedgekeurd.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kW8VVfP.png

Alleen nog een beetje twijfels over het ontbrekende aantal dagen in de mail :P
Op de pagina om je status te controleren ziet alles er echter wel goed uit ("U ontvangt uw Pixel belonen binnen 30-60 dagen na ontvangst van de e-mail met goedkeuring van uw claim."), dus het lijkt allemaal gewoon makkelijk goed te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
voor de pixel watch 2 krijgen wij waarschijnlijk de watch met het zwarte bandje. Waar kun je ergens losse siliconen bandjes kopen. Bv Groene Siliconen band of de goud/groen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victor1701
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-09 17:46
harley2009 schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 16:20:
voor de pixel watch 2 krijgen wij waarschijnlijk de watch met het zwarte bandje. Waar kun je ergens losse siliconen bandjes kopen. Bv Groene Siliconen band of de goud/groen ??
LET OP DE BANDJES VAN GOOGLE PIXEL WATCH 1 EN 2 STAAN DOOR ELKAAR HEEN.

https://www.etsy.com/nl/s...h+2+bandje&ref=search_bar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdevries21
victor1701 schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:30:
[...]

LET OP DE BANDJES VAN GOOGLE PIXEL WATCH 1 EN 2 STAAN DOOR ELKAAR HEEN.

https://www.etsy.com/nl/s...h+2+bandje&ref=search_bar
Het sluit system om de bandjes aan de watch vast te maken zijn het zelfde dus de pixel 1 bandjes passen ook op de pixel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 10:28

HetGezegde

Yes, you can!

Aangezien we het hier eerder over accessoires van de Pixel 8 hebben gehad, dacht ik 'ik post eens even mijn aanwinsten '. Alleen lees ik plots tig posts over het claimen van de Watch of Buds. Ik ging er eigenlijk wel van uit dat Belsimpel mij hiervan op de hoogte zou stellen, maar ik heb niks van hen in de mail. Eerder deze week ook al eens een bericht gestuurd, maar nog geen reactie. Nu dankzij gewoon een Google search, m'n toestel info doorgegeven en de Pixel Buds (zwart - kon geen andere kleur kiezen) aangevraagd. Bedankt!

Nu, de accessoires. Die heb ik in het andere topic geplaatst.

[ Voor 58% gewijzigd door HetGezegde op 29-10-2023 08:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .Joop
  • Niet online
HetGezegde schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 04:46:
Aangezien we het hier eerder over accessoires van de Pixel 8 hebben gehad, dacht ik 'ik post eens even mijn aanwinsten '. Alleen lees ik plots tig posts over het claimen van de Watch of Buds. vastzitten.
Accessories bespreken we in het accessoires topic ;)

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2210594

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 10:28

HetGezegde

Yes, you can!

Dat leek me ook, maar die is dan niet te vinden onder Discussies & Vragen bij Pixel 8. Niet gelinkt? @CLB - ik plaats 'm daarheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Zijn er al mensen die vandaag een mailtje hebben gekregen dat hun ''gift'' verstuurd is?
Waar zaterdag de claim al was goedgekeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries21
Dubrillion schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 16:08:
Zijn er al mensen die vandaag een mailtje hebben gekregen dat hun ''gift'' verstuurd is?
Hier nog niets vernomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarnickS
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 29-09 18:05
Dubrillion schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 16:08:
Die van mij was vrijdag al goedgekeurd en ik heb nog niks gehoord.
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste