Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Dubrillion schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 16:08:
Zijn er al mensen die vandaag een mailtje hebben gekregen dat hun ''gift'' verstuurd is?
Waar zaterdag de claim al was goedgekeurd?
"Ontvang uw Pixel-cadeau binnen 30-60 dagen nadat uw claim is goedgekeurd."
Dan is 2 dagen (weekend, nota bene) wel erg snel, denk je ook niet? ;)

Ik denk dat je mag rekenen op minstens 3 - 3,5 week voordat de eerste verzendbevestigingen worden gepost... zo ergens in de week van 20 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-06 08:59
xPhantom schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 17:56:
[...]

"Ontvang uw Pixel-cadeau binnen 30-60 dagen nadat uw claim is goedgekeurd."
Dan is 2 dagen (weekend, nota bene) wel erg snel, denk je ook niet? ;)

Ik denk dat je mag rekenen op minstens 3 - 3,5 week voordat de eerste verzendbevestigingen worden gepost... zo ergens in de week van 20 november.
Eens! Er waren echter mensen waar ze ook gelijk verzonden waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-06 17:12
digiben schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 16:56:
Ik had vanacht ook steeds geklooi met de site down.
Maar om drie uur vanacht liep ik er met wat haperingen doorheen.
Daarna mail, claim is goed gekeurd... en onderweg zag ik vanmorgen al staan.
Dus wachten het rustig af 🔆
Krijg jij hem dan deze week al ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:23

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Wil binnenkort overstappen van Simyo naar een andere kpn virtuele provider icm de Pixel 8 256GB. Hoe zijn jullie ervaringen met Lebara, Budget mobiel of youfone?
Belsimpel bied het volgende: Lebara - 10GB en onbeperkt bellen voor 10 euro in de maand, eenmalige toestel bedrag €636.

Zijn er nog andere deals welke ik over het hoofd zie? :?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jowz
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 12-06 22:06
Harmen schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 10:12:
Wil binnenkort overstappen van Simyo naar een andere kpn virtuele provider icm de Pixel 8 256GB. Hoe zijn jullie ervaringen met Lebara, Budget mobiel of youfone?
Belsimpel bied het volgende: Lebara - 10GB en onbeperkt bellen voor 10 euro in de maand, eenmalige toestel bedrag €636.

Zijn er nog andere deals welke ik over het hoofd zie? :?
Denk het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mlazurro
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-06 16:37
Zijn er soms Black Friday deals met nieuwe Pixels? Iemand enige ervaring mee? Of is het de moeite niet om te wachten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Mlazurro schreef op zondag 5 november 2023 @ 21:52:
Zijn er soms Black Friday deals met nieuwe Pixels? Iemand enige ervaring mee? Of is het de moeite niet om te wachten?
Als je nog 3 weken kan wachten zou ik t gewoon doen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Mlazurro schreef op zondag 5 november 2023 @ 21:52:
Was afgelopen zaterdag in een Odido winkel. Pixel 8 bekeken, mooie telefoon. Hoorde van de medewerker dat de Pixels ook mee doen met 'Black Friday'. Ik wacht nog even een paar weken. :+

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-06 21:35
harley2009 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 18:19:
[...]

Krijg jij hem dan deze week al ??
Nee ik heb nog niks ontvangen.
Wel een mail over levering ca half november.
Dus nog even geduld. 🔆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jowz
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 12-06 22:06
digiben schreef op woensdag 8 november 2023 @ 15:40:
[...]

Nee ik heb nog niks ontvangen.
Wel een mail over levering ca half november.
Dus nog even geduld. 🔆
Bij jou gaat het blijkbaar anders dan bij mij. Ik heb alleen nog de mail gehad met goedkeuring van de claim, net als de rest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Jowz schreef op woensdag 8 november 2023 @ 20:01:
[...]

Bij jou gaat het blijkbaar anders dan bij mij. Ik heb alleen nog de mail gehad met goedkeuring van de claim, net als de rest!
Ik heb ook een mail gehad dat de claim is goedgekeurd en dat het binnenkort wordt opgestuurd.
Maar nog geen datum of dergelijke. Het gekke is dat ze zeggen: Binnen 30 dagen. Maar vervolgens zeggen ze ook: binnen enkele dagen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koko71
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:03
Hier nog geen mail dat het verstuurd is en op de site is de status nog in verwerking.Net mail van DHL dat er vanavond een pakketje wordt bezorgd waarbij een handtekening nodig is. Google leert dat het de oordopjes moeten zijn. Dit is de afzender: Opia Limited Ingram Micro Services

[ Voor 11% gewijzigd door Koko71 op 09-11-2023 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Koko71 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 12:48:
Hier nog geen mail dat het verstuurd is en op de site is de status nog in verwerking.Net mail van DHL dat er vanavond een pakketje wordt bezorgd waarbij een handtekening nodig is. Google leert dat het de oordopjes moeten zijn. Dit is de afzender: Opia Limited Ingram Micro Services
Dat lijkt er wel degelijk op! Wanneer heb jij een goedkeuring van de claim gekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Nu online
Ik heb 'm ook al in de DHL app staan.

Pakketje nog niet aan DHL uitgeleverd maar dus wel aangemeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koko71
Dubrillion schreef op donderdag 9 november 2023 @ 14:09:
[...]

Dat lijkt er wel degelijk op! Wanneer heb jij een goedkeuring van de claim gekregen?
Dat was 27 oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
27 oktober via belsimpel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Nu online
De claim loopt niet via BelSimpel dus waarom zou dje die goedkeuring via hun moeten ontvangen?

Ergo, je krijgt de goedkeuring van de club waar je de claim plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-11-2023

NmR

Hier hetzelfde. 27e geclaimd en goedgekeurd. Ze komen een stuk sneller dan verwacht. Zeker na dat knullige claim proces had ik mij ingesteld op de volledige 60 dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Nu online
Hier net de mail dat de vergoeding, zoals ze het noemen, onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Frappuccino schreef op donderdag 9 november 2023 @ 17:51:
Hier net de mail dat de vergoeding, zoals ze het noemen, onderweg is.
Ik ook

Gaat om de earbuds

[ Voor 5% gewijzigd door Dubrillion op 09-11-2023 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 05-06 20:35
Earbuds of watch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Nu online
Earbuds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koko71
En de buds zijn binnen, prima geluid zo op het eerste gehoor. Nu spelen met de instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Ik mag aannemen dat de Watch dan ook niet lang meer op zich zal laten wachten, nice! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-06 22:58
Mijn buds zijn/waren ook onderweg. DHL geeft aan vanavond om 19:06 bezorgd te hebben... Nou niet op het juiste adres dan.

Maandag maar eens contact opnemen met Google hoe we dit gaan oplossen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Belsimpel heeft vanaf vandaag Black Friday Deals. Telefoon is afgeprijsd naar €729.
Even verder zoeken of er nog betere deals zijn icm abonnementen. O-)

Vodafone icm Ziggo abbonement, redelijk. Zal vanavond eens verder zoeken. Voorkeur is kpn als netwerk. :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l70aNcI5cvmlC0ajtJCC-nc5vPA=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/s8dn4V2cZpH6wsi78RmdtRs4.png?f=fotoalbum_medium

[ Voor 58% gewijzigd door Harmen op 13-11-2023 11:05 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:49
EdwinB schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 23:34:
Mijn buds zijn/waren ook onderweg. DHL geeft aan vanavond om 19:06 bezorgd te hebben... Nou niet op het juiste adres dan.

Maandag maar eens contact opnemen met Google hoe we dit gaan oplossen
Geen containers voor de deur waar ze hem ingelegd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Vroem schreef op maandag 13 november 2023 @ 13:54:
[...]

Geen containers voor de deur waar ze hem ingelegd hebben?
Nou nee. Maar dat zou toch ook wel gek zijn bij een aangetekend pakketje. En het wordt nog gekker want er is dus zelfs getekend. Heel gek. Rare krabbel en dan als naam "TEK".

Ik ga Google maar eens bellen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:07
EdwinB schreef op maandag 13 november 2023 @ 16:27:
[...]

Nou nee. Maar dat zou toch ook wel gek zijn bij een aangetekend pakketje. En het wordt nog gekker want er is dus zelfs getekend. Heel gek. Rare krabbel en dan als naam "TEK".

Waarom niet gelijk contact met DHL opgenomen?

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdwinB
Golf2vr6 schreef op maandag 13 november 2023 @ 16:39:
[...]

Waarom niet gelijk contact met DHL opgenomen?
Omdat je bij dit soort zaken altijd de verzender contact moet laten opnemen met DHL. Dat staat tenminste op de website van DHL vermeld.

Wellicht kan het geen kwaad om ook zelf nog even te bellen. Zal ik ook nog even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mlazurro
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-06 16:37
Iemand een idee waar de Pixels 8 & 8 Pro in België in de winkel te betasten zijn? Ik dacht Coolblue, maar staan zelfs niet te koop op hun website.

Ik zou graag het formaat vergelijken onderling en met m'n huidige :)

Mediamarkt lijkt mij een mogelijkheid, maar nog opties?

[ Voor 11% gewijzigd door Mlazurro op 13-11-2023 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:49
[...]

Nou nee. Maar dat zou toch ook wel gek zijn bij een aangetekend pakketje. En het wordt nog gekker want er is dus zelfs getekend. Heel gek. Rare krabbel en dan als naam "TEK"
Was hier dus wel het geval en had papiertje in de bus dat het daar lag...

Mag /. Kan niet maar gebeurt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-06 22:39
[...]

product is off-topic maar gaat om DHL. Ik heb afgelopen week die hyperx monitor besteld bij MM. Deze zou dus geleverd worden met DHL. Ik was helaas die dag afwezig maar kreeg in de avond een mailtje dat het thuis bezorgd zou zijn. Via de tracking zag ik ook dat het inderdaad ''thuis'' bezorgd was met een handtekening wat niet van mij is.

Eenmaal thuis aangekomen was er een briefje door DHL achtergelaten met daarop de huisnummer van mijn buren. Het zou dus best kunnen dat ze een aangetekend pakket toch bij de buren hebben achtergelaten. Je kan het voor de zekerheid navragen bij je buren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:50
Was bij Belsimpel aan het kijken voor de Black Friday Deal voor de Pixel 8. Vraag me toch af waar dit - in mijn optiek behoorlijke - verschil in de eenmalige bijbetaling voor het toestel nou toch vandaan komt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vZmgh8Eljnp4h5bLZEBlLLhOR-Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hRnI7oDBpoFBGChGiK4ExHUB.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kncgTDLtNwvz594d9lkPruvCILM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ug496m4rxtC1Pa1HDkhY29Qj.jpg?f=user_large

(En ja, ik heb slechts een zeer beperkt abonnement nodig als back-up voor de simkaart van mijn werk die ik verder overal voor gebruik.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:28
@Joster, sponsoring van de provider. Belsimpel krijgt van Vodafone op het moment een hogere handsetsubsidie dan van Odido.

[ Voor 53% gewijzigd door Melkunie op 15-11-2023 09:58 ]

• Gondrez
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 06-04 20:32
Ik had gehoopt op Black Friday korting voor de Pixel 8 Pro maar zo te zien geen korting https://store.google.com/be/?hl=nl

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:24
Ik denk fnac, die verkopen dat wel in België maar weet wel niet of ook in showroom staan.
Mlazurro schreef op maandag 13 november 2023 @ 23:07:
Iemand een idee waar de Pixels 8 & 8 Pro in België in de winkel te betasten zijn? Ik dacht Coolblue, maar staan zelfs niet te koop op hun website.

Ik zou graag het formaat vergelijken onderling en met m'n huidige :)

Mediamarkt lijkt mij een mogelijkheid, maar nog opties?

• Golf2vr6
Gondrez schreef op donderdag 16 november 2023 @ 07:38:
Ik had gehoopt op Black Friday korting voor de Pixel 8 Pro maar zo te zien geen korting https://store.google.com/be/?hl=nl
24 November is black friday.....

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

• Gondrez
Golf2vr6 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:40:
[...]

24 November is black friday.....
Op de site staat dat de acties al bezig zijn dit tot 29 november, er zijn kortingen maar niet op de Pixel 8 Pro

• Theflying
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:12
Gondrez schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:23:
[...]

Op de site staat dat de acties al bezig zijn dit tot 29 november, er zijn kortingen maar niet op de Pixel 8 Pro
Vanochtend stond er nog een korting van €70 op de Pixel 8 en deze is nu ook weg.

En nu staat hij er weer op, denk dat het iets met de BE en de NL pagina te maken heeft.

[ Voor 13% gewijzigd door Theflying op 16-11-2023 15:36 ]

Theflying

• Gondrez
Theflying schreef op donderdag 16 november 2023 @ 15:29:
[...]

Vanochtend stond er nog een korting van €70 op de Pixel 8 en deze is nu ook weg.

En nu staat hij er weer op, denk dat het iets met de BE en de NL pagina te maken heeft.
Klopt in BE is er zelfs geen korting op de gewone Pixel 8 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mssngr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-03 15:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fiVURzQAepdFmsBTdIRS50uuVQM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aABUc67Pqe4S4TfgR37qKcOz.jpg?f=fotoalbum_large

Per ongeluk een pro hoesje besteld en hoeft niet retour. Dus over. Kan ik iemand er gelukkig mee maken?

Stuur maar een berichtje

[Inmiddels vergeven]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:51
mssngr schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 17:39:
[Afbeelding]

Per ongeluk een pro hoesje besteld en hoeft niet retour. Dus over. Kan ik iemand er gelukkig mee maken?

Stuur maar een berichtje

[Inmiddels vergeven]
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:11
Joster schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:48:
Was bij Belsimpel aan het kijken voor de Black Friday Deal voor de Pixel 8. Vraag me toch af waar dit - in mijn optiek behoorlijke - verschil in de eenmalige bijbetaling voor het toestel nou toch vandaan komt:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

(En ja, ik heb slechts een zeer beperkt abonnement nodig als back-up voor de simkaart van mijn werk die ik verder overal voor gebruik.)
Doorscrollen naar beneden, daar zie je de toestelprijs. Die is bij Vodafone gewoon een pak lager. Was bij de Pixel 7 ook al.

To dare is to do

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almere
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 12-06 21:35
Come on Google send the watch.

Come on Google send the watch.

Send the watch for us.

[ Voor 5% gewijzigd door almere op 19-11-2023 11:32 . Reden: Auto correct werkte niet 😀 ]

I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Groot verschil tussen sent en send ;)

Come on Google, send the watch!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harley2009
vaagisdenaam schreef op zondag 19 november 2023 @ 11:25:
Groot verschil tussen sent en send ;)

Come on Google, send the watch!
Duurd idd vrij lang.. :'( Hopelijk hebben we hem allemaal voor kerst binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Cevie schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 13:25:
[...]
product is off-topic maar gaat om DHL. Ik heb afgelopen week die hyperx monitor besteld bij MM. Deze zou dus geleverd worden met DHL. Ik was helaas die dag afwezig maar kreeg in de avond een mailtje dat het thuis bezorgd zou zijn. Via de tracking zag ik ook dat het inderdaad ''thuis'' bezorgd was met een handtekening wat niet van mij is.

Eenmaal thuis aangekomen was er een briefje door DHL achtergelaten met daarop de huisnummer van mijn buren. Het zou dus best kunnen dat ze een aangetekend pakket toch bij de buren hebben achtergelaten. Je kan het voor de zekerheid navragen bij je buren
Mja niet echt vergelijkbare situatie want jij hebt netjes een briefje in de bus gehad dat het pakketje bij de buren bezorgd was omdat je niet thuis was. Ik zat gewoon thuis op de bank en ze zijn gewoon niet geweest. Uiteraard bij de buren nagevraagd (we hebben een WhatsApp groepje met alle buren).

Het enige wat ik me nog kan bedenken is dat hij het bij mijn huisnummer in een verkeerde straat heeft bezorgd of zelf mee naar huis heeft genomen.

Vandaag wel reactie van het promoteam dat ze een nieuw setje naar me gaan opsturen na contact met DHL. Moest er wel zelf telkens achteraan en mailen of ze al wat wisten, enz. Nu hopen dat deze wel goed bezorgd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-05 11:13
Hebben jullie de watch ook daadwerkelijk besteld? of alleen geclaimd toen het mogelijk was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
C6DL schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 20:35:
Hebben jullie de watch ook daadwerkelijk besteld? of alleen geclaimd toen het mogelijk was?
Wat is het verschil?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:17

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Ik krijg net een bericht binnen van Belsimpel met kortingscodes voor de Google Pixel series. Zelf krijg ik er ook een klein voordeel bij terug maar ik ga zelf sowieso niks doen met de kortingscodes. Mocht je in de markt zijn voor een Pixel 8 / 8 pro dan is dit samen met de huidige Black friday deals best wel een interessante korting.

*knip*

[ Voor 13% gewijzigd door RoD op 22-11-2023 11:37 ]

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Nu online
Yariva schreef op woensdag 22 november 2023 @ 10:36:
Ik krijg net een bericht binnen van Belsimpel met kortingscodes voor de Google Pixel series. Zelf krijg ik er ook een klein voordeel bij terug maar ik ga zelf sowieso niks doen met de kortingscodes. Mocht je in de markt zijn voor een Pixel 8 / 8 pro dan is dit samen met de huidige Black friday deals best wel een interessante korting.

***members only***
Bedankt toch 40 euro extra korting

ik heb de laatste code gebruikt

[ Voor 3% gewijzigd door alki op 22-11-2023 10:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mailonbekend
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 09-06 09:33
Hierbij nog een paar codes van mij mocht iemand er gebruik van willen maken. Deze korting van €40,- komt bovenop de €70,- korting van blackfriday.

*knip*

[ Voor 24% gewijzigd door RoD op 22-11-2023 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LastSamurai
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:00
Dan sluit ik ook even aan met mijn kortingscodes voor de Pixel 8 en 8 Pro:

*knip*

Heb zelf trouwens een Pixel 7 met Pixel Watch 2 en ben erg tevreden na jaren Oneplus.

[ Voor 23% gewijzigd door RoD op 22-11-2023 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heyitsmeapo
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 11-06 11:25
Hier ook die van mij vanuit Belsimpel:

Kortingscodes Google Pixel 8 en Google Pixel 8 Pro:

*knip*

De kortingscodes zijn eenmalig geldig t/m 31-12-2023 op de Google Pixel 8 of de Google Pixel 8 Pro.

[ Voor 17% gewijzigd door RoD op 22-11-2023 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Hoe komen jullie nu aan die kortingscodes als ik vragen mag? Heb 3 abonnementen op mijn naam staan via Belsimpel waarvan 1 Pixel telefoon (andere 2 zijn Samsungs voor onze kinderen) maar heb nergens zo'n code ontvangen..

(En ja, mocht ik op korte termijn de Pixel 8 bestellen dan kan ik natuurlijk altijd 1 van bovenstaande codes gebruiken, maar toch :D )

[ Voor 24% gewijzigd door Joster op 22-11-2023 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:De hierboven geplaatste kortingscodes zijn referrals, en daarmee niet de bedoeling, al is het goed bedoeld. Aangezien dergelijke codes waar je zelf voordeel aan hebt niet wenselijk zijn op Tweakers, heb ik het weggehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Joster schreef op woensdag 22 november 2023 @ 11:37:
Hoe komen jullie nu aan die kortingscodes als ik vragen mag? Heb 3 abonnementen op mijn naam staan via Belsimpel waarvan 1 Pixel telefoon (andere 2 zijn Samsungs voor onze kinderen) maar heb nergens zo'n code ontvangen..

(En ja, mocht ik op korte termijn de Pixel 8 bestellen dan kan ik natuurlijk altijd 1 van bovenstaande codes gebruiken, maar toch :D )
Je kunt jezelf aanmelden via Belsimpel: https://www.belsimpel.nl/persoonlijke-korting

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heyitsmeapo
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 11-06 11:25
Joster schreef op woensdag 22 november 2023 @ 11:37:

Dit jaar de Pixel 6a via Belsimpel gekocht, ik zal dus in hun database staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:18

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
RoD schreef op woensdag 22 november 2023 @ 11:39:
Modbreak:De hierboven geplaatste kortingscodes zijn referrals, en daarmee niet de bedoeling, al is het goed bedoeld. Aangezien dergelijke codes waar je zelf voordeel aan hebt niet wenselijk zijn op Tweakers, heb ik het weggehaald.
Modbreak:En deze waarschuwing geldt ook voor het versturen / vragen van referrals via DM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lxxv
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 10:55
@RoD is er een ander topic waarbij we wel dit soort kortingscodes mogen delen? Ook al is het een referral, het is wel een hele mooie korting namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-05 11:13
Na de claim ingediend te hebben moest je volgens hem ook nog daadwerkelijk bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Lxxv schreef op woensdag 22 november 2023 @ 13:21:
@RoD is er een ander topic waarbij we wel dit soort kortingscodes mogen delen? Ook al is het een referral, het is wel een hele mooie korting namelijk.
Nee, helaas. Er is in het verleden wel geëxperimenteerd hiermee, maar dit leverde veel slechte ervaringen op, waardoor referrals niet meer zijn toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Soms moet je iets langer nadenken. was in de markt voor een nieuwe telefoon. Had bedacht een Pixel 7 omdat een 8 me te duur leek. Mocht bij Vodafone verlengen maar die heeft geen Pixel telefoons.

Bij T-Mobile binnengelopen om te kijken wat pixel kost als ik overstap. Dat zou nog een aardig bedrag zijn. Belsimpel zit er naast dus daar even naar binnen gelopen. De Pixel 7 zou me 417 kosten en de Pixel 8 437 als ik 2 jaar mijn red unlimited verleng. Ga dan per maand nog 1.50 euro minder betalen ook.

Gegoogled, geen betere deals gevonden dus niet te lang over nagedacht en de Pixel 8 gekocht. Kijk ik nu in dit topic en zie meldingen over kortingscodes. Wacht ff, had ik ook niet een mail van belsimpel gekregen die ik niet gelezen heb. Ja dus, heb dus alsnog 40 euro laten liggen op deze telefoon :-) Maar nog steeds blij mee.

Belsimpel lijkt wel echt de beste deal te hebben voor de Pixel wanneer je Vodafone hebt of kunt overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
C6DL schreef op woensdag 22 november 2023 @ 13:30:
Na de claim ingediend te hebben moest je volgens hem ook nog daadwerkelijk bestellen
Waar heb je dat zien staan? Met de Bose headset die ik kon claimen bij m'n Pixel 6 heb ik ook alleen een claim in hoeven dienen. Ook nu met de watch bij de Pixel 8 pro zie ik ergens staan dat ik meer hoef te doen dan het claim formulier in te vullen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wZoV_dNiuj_o5xy8XJFiS2Qrq3M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aBUNjddIkI1xoltCCW1JMazW.png?f=fotoalbum_large

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 09-06 15:32
xPhantom schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:29:
[...]

Waar heb je dat zien staan? Met de Bose headset die ik kon claimen bij m'n Pixel 6 heb ik ook alleen een claim in hoeven dienen. Ook nu met de watch bij de Pixel 8 pro zie ik ergens staan dat ik meer hoef te doen dan het claim formulier in te vullen...

[Afbeelding]
Als ik de pagina een beetje goed begrepen heb komt de watch automatisch deze kant op (na goedkeuring).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eS9f-kayPuLVeYTuQF7Ejb70QYw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/bcZKWhZG6Nz7M1YfsoLLw3xv.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinFan
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 26-09-2024
Pixel 8 nog scherper in de aanbieding bij Vodafone voor de geinteresseerden!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qUwQLbE27P4sVHuj4NU6NA5_sH8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8geTyxW7xSt92MIguIpidXYX.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje-bart
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-05 17:20
SinFan schreef op maandag 27 november 2023 @ 13:05:
[Afbeelding]
Pixel 8 Pro 256 GB ook zeer scherp geprijsd.
jammer dat ik wil verlengen, kost me bijna 100 euro meer :-(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_NyShmsDNDtEu2p-vYt8xBVRlOc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OezNFOQ0y71Q0Htz453NOpuv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Bartje-bart schreef op maandag 27 november 2023 @ 13:42:
[...]

Pixel 8 Pro 256 GB ook zeer scherp geprijsd.
jammer dat ik wil verlengen, kost me bijna 100 euro meer :-(
[Afbeelding]
Vanmorgen zag ik de aanbieding ook en ik ga de Pixel 8 zo direct bestellen. Kan je alleen van die cashback op een oud toestel gebruik maken bij de Pixel 8 Pro?

Edit: Ja dus, al zijn de actievoorwaarden niet helemaal correct :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MxFGeef6vH3lGFZpTrFkDpLzhcE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vVqAjHrePbg84LwTFWkiBMsk.png?f=user_large

[ Voor 17% gewijzigd door Joster op 27-11-2023 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Nu online
Joster schreef op maandag 27 november 2023 @ 15:26:
[...]

Vanmorgen zag ik de aanbieding ook en ik ga de Pixel 8 zo direct bestellen. Kan je alleen van die cashback op een oud toestel gebruik maken bij de Pixel 8 Pro?

Edit: Ja dus, al zijn de actievoorwaarden niet helemaal correct :P

[Afbeelding]
Als de waarde lager ligt moet je dan bijbetalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
alki schreef op maandag 27 november 2023 @ 15:51:
[...]

Als de waarde lager ligt moet je dan bijbetalen ?
Nope, als je minder dan € 150,- hoeft bij te leggen krijg je het restant zelfs gewoon gestort. Op basis van de site en de voorwaarden is dat alleen geldig op de Pro ga ik vanuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
SinFan schreef op maandag 27 november 2023 @ 13:05:
[Afbeelding]
Zo, het verschil met de 256GB variant is nu ook ineens meer dan € 100,-. Dan hou ik het gewoon bij de 128GB uitvoering, want op mijn huidige telefoon is die nog niet eens halfvol en dan vind ik het toch een forse meerprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Nu online
Vind het verschil van nieuwe klant of verlengen toch groot.
Maar ik heb nog een 40 euro kortingscode dan kost ie maar 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondrez
Heeft er iemand nog een kortingscode voor de 8 pro bij belsimpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Nu online
Gondrez schreef op maandag 27 november 2023 @ 23:13:
Even op pepper kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Gondrez schreef op maandag 27 november 2023 @ 23:13:
Ik heb de mijne nog niet gebruikt.

Overigens nog steeds niks van de Watch gehoord, terwijl een collega de claim 5 dagen later indiende en hij de Watch allang ontvangen heeft... Heb nu een vraag gesteld aan de support van de claim actie, maar dat gaat ook niet echt snel.

[ Voor 35% gewijzigd door Helsie op 28-11-2023 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKB
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 29-05 13:32

GKB

30 okt claim ingediend.
Vandaag 28 nov bericht gehad dat de watch onderweg is.
Eindelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door GKB op 28-11-2023 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Nice! Ik heb vooralsnog niets ontvangen. Benieuwd hoe snel het nu gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
GKB schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 18:31:
30 okt claim ingediend.
Vandaag 28 nov bericht gehad dat de watch onderweg is.
Eindelijk.
27 oktober claim ingediend.. Maar nog niks vernomen. Zal wel niet lang meer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
harley2009 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:28:
[...]

27 oktober claim ingediend.. Maar nog niks vernomen. Zal wel niet lang meer duren.
Ik ook 27 oktober. Lijkt wel alsof ze in omgekeerde volgorde afhandelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Hier ook 27-10 een claim ingediend en goedgekeurd, maar wacht ook nog altijd op een verzendbevestiging. Ik heb goede hoop dat het deze week nog gaat gebeuren :)

• _KweeNie_
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-05 20:41
Claim goedgekeurd op 27 oktober, zojuist bericht ontvangen dat de Watch is verzonden.

• FunkiestClient
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-12-2024
Hier idem voor de watch, 27 okt goedkeuring, nu net bericht van verzending.

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-06 14:44
Hier ook, 28-10 aangevraagd en vandaag verstuurd.

Komt uit Duitsland zo te zien, duits trackingnummer (zie ik in de DHL app).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GKB
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 29-05 13:32

GKB

harley2009 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:28:
[...]

30 Nov de watch binnen gehad.
1 dag later ivm de drukte.
De zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 10-06 15:04

g86

Waar kan ik in België een trade-in vinden? Google Pixel 8 Pro kopen met een inruil van een S23 Ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
GKB schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 17:23:
[...]

De zwarte.
Net mail gehad dat de mijne onderweg is.. (claim 27-10). Mijn vrouw ook 27-10 maar die helaas nog niks. Wel zelfde adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
GKB schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 17:23:
[...]

De zwarte.
Hoe weet je dat het de zwarte is? ik ben blind

Hier ook verzonden overigens, nog niet binnen

[ Voor 3% gewijzigd door vaagisdenaam op 03-12-2023 22:16 . Reden: Slecht zicht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
vaagisdenaam schreef op zondag 3 december 2023 @ 10:24:
[...]

Hoe weet je dat het de zwarte is?

Hier ook verzonden overigens, nog niet binnen
Lees zijn bericht nog eens. Dan weet jij ook waarom hij dat weet!

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Haha oeps :p
Overheen gelezen dat hij ook al binnen was :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:12
Op dit moment is de zwarte Pixel 8 128Gb voor 608 euro beschikbaar in Fnac Belgie.

https://www.nl.fnac.be/Go.../a18563611#omnsearchpos=2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Actie: Hoge korting én Google Pixel Buds Pro cadeau!

Kijg nu tijdelijk €50,- korting én de Google Pixel Buds Pro Zwart ter waarde van €229,- cadeau bij aankoop van een Google Pixel 8!
Belsimpel aanbieding, persoonlijk heb ik liever meer toestel korting. Buds gebruik ik toch bijna nooit. ;)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Helsie schreef op woensdag 29 november 2023 @ 11:36:
[...]

Ik ook 27 oktober. Lijkt wel alsof ze in omgekeerde volgorde afhandelen?
Ik heb nu een dubbele verzendbevestiging (dubbel per mail én dubbel per sms)... Zou ik er 2 krijgen? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Harmen schreef op maandag 4 december 2023 @ 10:52:
[...]

Belsimpel aanbieding, persoonlijk heb ik liever meer toestel korting. Buds gebruik ik toch bijna nooit. ;)
Inderdaad, vorige week moest ik voor de Pixel 8 in totaal € 308,- bij betalen bij een bepaald abonnement. Als ik nu exact hetzelfde selecteer moet ik € 478,- bij betalen, maar zou ik wel de Buds erbij krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Helsie schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:05:
[...]

Ik heb nu een dubbele verzendbevestiging (dubbel per mail én dubbel per sms)... Zou ik er 2 krijgen? :-)
Als dat zo is laat ik het je weten, ik heb er ook twee van elk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Hier wacht hier nog geduldig op m'n bevestiging, 27e claim ingediend en binnen een paar uur ook goedgekeurd (omstreeks 6 uur 's avonds). Zie ondertussen V&A en marktplaats ook al vol stromen met Pixel Watch 2's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 09-06 15:32
xPhantom schreef op maandag 4 december 2023 @ 19:45:
Hier wacht hier nog geduldig op m'n bevestiging, 27e claim ingediend en binnen een paar uur ook goedgekeurd (omstreeks 6 uur 's avonds). Zie ondertussen V&A en marktplaats ook al vol stromen met Pixel Watch 2's :D
Hier ook nog niks gehoord. Was ik nou maar iets minder ongeduldig geweest met aanmelden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries21
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-06 18:10
Hier komt de pixel watch promo van mij vrouw en die van mij vandaag aan. Vrouw had netjes en mail gehad dat die was verstuurd. Ik kreeg allen een melding van dhl
Allebij op de 27e claim ingediend.

Rig: Fractal North | Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus PRO | Sapphire RX 7900 XT | G.Skill Ripjaws V 32GB | Audio: Dali Opticon 6 | Dali Opticon Vocal | Marantz SR7011 | Sony XM4 | Tel: Google Pixel 8 Pro | Samsung S21FE | Laptop: Lenovo X13 Gen 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harley2009
Watch is sinds 1 december verzonden. Kan hem zien op de DHL app maar sinds 1 december geen verandering meer bij DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Bij mij ook in de DHL app. Hij staat als aangemeld, nog niet ontvangen of verwerkt.

[ Voor 7% gewijzigd door Golf2vr6 op 05-12-2023 11:36 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste