Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Hier zojuist binnen gekomen. De zwarte inderdaad.

Mooi ding wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-06 21:35
Ik had hem ook binnen.
Maar dat bandje mag wel wat langer... Na vervangen de ééne kant. (nog net te strak)
Nu eens kijken of er nog wat groters is te verkrijgen.
Maar mooi ding wel als die past 🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
chevsticks schreef op maandag 4 december 2023 @ 21:59:
[...]

Hier ook nog niks gehoord. Was ik nou maar iets minder ongeduldig geweest met aanmelden :D
Had er eerder over moeten zeuren, kreeg een klein half uurtje geleden de bevestiging per mail en SMS dat hij onderweg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-07 14:19
xPhantom schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:41:
[...]

Had er eerder over moeten zeuren, kreeg een klein half uurtje geleden de bevestiging per mail en SMS dat hij onderweg is :)
Krijg hier ook echt net het mailtje binnen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Golf2vr6 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:33:
Bij mij ook in de DHL app. Hij staat als aangemeld, nog niet ontvangen of verwerkt.
Bij mij ook... 5 dagen om hem aan de bezorgdienst te overhandigen lijkt me wat veel. Ik hoop dat ie in de Klaas-chaos ongeregistreerd al onderweg is. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06:13
Helsie schreef op woensdag 6 december 2023 @ 13:56:
[...]

Bij mij ook... 5 dagen om hem aan de bezorgdienst te overhandigen lijkt me wat veel. Ik hoop dat ie in de Klaas-chaos ongeregistreerd al onderweg is. :-)
Bij mij ook 1 december aangemeld staat in de DHL app, sindsdien geen veranderingen meer .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:01
Alleen een mail gehad gisteren dat DHL met een pakje langs zou komen...en voila daar was de watch.. geen enkele andere mail, bericht of sms gehad ...maar hij is wel binnen (claim 28okt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regenjas
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-07 15:04
Ik had gisteren dezelfde ervaring met een ander dhl pakketje uit Duitsland, pas toen het in m'n regio was kreeg ik informatie via de track/trace code en was het diezelfde dag geleverd. Vandaag weer met de watch 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victor1701
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-07 15:43
Bij mij geeft de dhl app aan dat de pixel watch vandaag bezorgd gaat worden tussen 17:30 en 21:30 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:03
Heb met Google Support contact opgenomen over waar m'n claim blijft, verzending was 25nov via DHL, voor de rest niks meer gehoord.
Krijg ik na een paar dagen reactie van Google, "is net bezorgd", met een DHL t&t link erbij waarbij te zien is dat het pakketje in Duitsland bezorgd is op een naam die totaal niet lijkt op mijn naam!

Nu zie ik wel in de DHL app dat er een pakket van Opia Limited Ingram Micro Services naar mij onderweg is, al een paar weken. Ligt al sinds 28nov in het sorteercentrum.

update:
DHL gebeld: "er is een probleem met ehm.. weten we niet maar het pakketje is terug naar de afzender".

Google Claim support gebeld: daar alleen AI-robots, "pakket is verzonden, er is geen medewerker om met u te spreken". Houdoe en bedankt.

[ Voor 20% gewijzigd door catchingfire op 07-12-2023 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy1357
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-06 18:48
Heeft iemand anders ook het probleem dat de speaker van de Pixel Watch 2 heel erg kraakt? Als ik bijvoorbeeld de assistent gebruikt kraakt het geluid enorm. Ook het afspelen van een opname klinkt nergens naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-07 08:44
victor1701 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 08:10:
Bij mij geeft de dhl app aan dat de pixel watch vandaag bezorgd gaat worden tussen 17:30 en 21:30 uur.
Hier ook

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloblub
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 15:10
Bij mij is de watch ook geleverd. Echter was de verpakkingseal al wel gebroken. De watch zit er wel in met een screenprotector er op.

Gezien ik de watch liever "gesealed" wil verkopen baal ik hier wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Vandaag vlak voor m'n middagpauze het bericht dat m'n watch bij het afhaalpunt ligt, dus gelijk opgepikt (claim + goedkeuring op 27 oktober). Mooi horloge!

Metalen bandje en USB-C -> USB-A adapter ook, de oplader is namelijk USB-C, maar mijn PC heeft helaas geen USB-C poort meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:19
catchingfire schreef op donderdag 7 december 2023 @ 13:54:
Heb met Google Support contact opgenomen over waar m'n claim blijft, verzending was 25nov via DHL, voor de rest niks meer gehoord.
Krijg ik na een paar dagen reactie van Google, "is net bezorgd", met een DHL t&t link erbij waarbij te zien is dat het pakketje in Duitsland bezorgd is op een naam die totaal niet lijkt op mijn naam!

Nu zie ik wel in de DHL app dat er een pakket van Opia Limited Ingram Micro Services naar mij onderweg is, al een paar weken. Ligt al sinds 28nov in het sorteercentrum.

update:
DHL gebeld: "er is een probleem met ehm.. weten we niet maar het pakketje is terug naar de afzender".

Google Claim support gebeld: daar alleen AI-robots, "pakket is verzonden, er is geen medewerker om met u te spreken". Houdoe en bedankt.
Ik heb ook problemen met het pakketje/bezorging van DHL. Al sinds 4 december gaat ie heen en weer in mijn regio volgens mijn dhl. Dhl zegt contact opnemen met verzender. Helaas nog geen reactie van de ondersteuning op de promo website.

Andere pakketten van dhl werden vandaag en gisteren gewoon bezorgd.

Ik denk dat ik niks krijg dit jaar...

Edit 8-12: Vandaag alsnog aangekomen na het kiezen van een dhl punt gisteren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qf8ZEyN0WeSzMeUX-b7nTGDWt1o=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Bxd2RlKeM0TdaiFn2PdZUYdX.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door qwasd op 08-12-2023 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enetlepan
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-07 18:27
De buds worden sinds 18dec gratis aangeboden op de Google store bij de pixel 8 pro.

Echter….. Alleen bezorging op een adres in België, maar wel bestellen in Nederland?
Koop Pixel 8 Pro en krijg de Pixel Buds Pro zonder extra kosten (ter waarde van € 29). Zolang de voorraad strekt. De aanbieding is geldig van 18-12-2023 tot en met 31-12-2023 om 23:59 uur CET (afhankelijk van beschikbaarheid). Eén paar Pixel Buds Pro per Pixel 8 Pro-aankoop. Alleen beschikbaar als de gebruiker minimaal 18 jaar is en een bezorgadres in België opgeeft. Je moet alle producten aan je winkelwagen toevoegen om de bundelaanbieding te ontvangen. Als je de Pixel 8 Pro retourstuurt zonder de Pixel Buds Pro of zonder de, kunnen we € 229 (adviesprijs van de Pixel Buds Pro) in rekening brengen. Je kunt de aanbieding niet combineren met promotiecodes of met andere bundelaanbiedingen die tegelijkertijd lopen. De aankoop moet worden gedaan in de Google Store in Nederland.

……..
UPDATE: Zojuist 1700h contact gehad met Google support. Dit is een fout in de text, de aanbieding geldt ook gewoon in Nederland.

[ Voor 6% gewijzigd door enetlepan op 20-12-2023 17:13 ]

• Petluik
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08-06 23:54
Zit er bij de aanbieding van ibood 28 dec.
nog een ader onder het gras

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Staalborstel
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-05 13:56
Vandaag in de aanbieding voor 630 bij iBood (128gb/obsidian black).

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:20
Petluik schreef op donderdag 28 december 2023 @ 08:18:
Zit er bij de aanbieding van ibood 28 dec.
nog een ader onder het gras
Ik dacht eerst dat het een hele goede aanbieding was, maar nu ik iets verder kijk zie ik dat hij bij Belsimpel ook te koop is voor 749 euro met gratis pixel buds pro (twv 229 euro, alhoewel 100 realistischer is op marktplaats). Maar dan kom je dus op ongeveer dezelfde prijs.

Sterker nog, bij een abonnement (bijvoorbeeld Ben) zie ik het toestel voor 619 euro, en dan krijg je ook de Pixel Buds Pro er bij. Toegegeven dat je dan aan een abo vast zit.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07 15:51
Bij Amazon voor ~€650 met 256GB (itt 128 bij iBood): https://nl.pepper.com/aan...-8-256-gb-amazones-300229

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-07 13:40
Ook de Pro 256 gb (Blauw en Beige) zijn nu 979,09 Euro bij Amazon.es
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/32wMYxCL2XhG9dh7g7EtK3uNvzU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BB5ipBsgkJRxcKOOmOhojMrQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:17

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Momenteel is de Pixel 8 te koop via Belsimpel voor €499 (10 euro per maand (eerste 6 mnd 5 euro): 10GB data en onbeperkt bellen). Iemand nog betere aanbiedingen gezien? Voorkeur netwerk is Kpn. (Woon in het Noorden) Combideal icm Ziggo bied geen betere opties, VF is duur. :+

Whatever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-07 08:44
Bij Belsimpel is er nu een outlet model te koop voor 873 euro (blauw, 256GB, pixel 8 Pro)

Wss van iemand geweest die het toestel terug heeft gestuurd omdat het niet bevallen is want bij conditie staat er als nieuw.

Wilde het zelf kopen, maar heb gisteren een ander toestel gekocht 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:13
Bestaat de kans dat er later nog eens een voordelige bundel wordt aangeboden, zoals bij de lancering gebeurde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oliveroms
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-05 20:24
FYI, heb een nieuwe (andere leverancier) simkaart van lebara mogen ontvangen en deze doet het wel in de P8P. Heb hiervoor 5 lebara simkaarten geprobeerd, en de telefoon melde steeds "incompatible sim".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-07 16:18
oliveroms schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 14:48:
FYI, heb een nieuwe (andere leverancier) simkaart van lebara mogen ontvangen en deze doet het wel in de P8P. Heb hiervoor 5 lebara simkaarten geprobeerd, en de telefoon melde steeds "incompatible sim".
Mooi dat dit is opgelost. En ook mooi dat we nu weten dat de ene simkaart, for some reason, de andere niet is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oliveroms
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-05 20:24
Tuktop schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 17:39:
[...]

Mooi dat dit is opgelost. En ook mooi dat we nu weten dat de ene simkaart, for some reason, de andere niet is.
denk gewoon gevalletje van verschillende leverancier, verschillende (haradware) versie sim :) maar idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LmLegendary
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Op dit moment kan je voor best aantrekkelijke prijzen de Pixel 8 en Pixel 8 Pro kopen bij Belsimpel inclusief 1 jarig abonnement. Het goedkoopste abonnement kost 7 euro per maand bij 50PlusMobiel en dit is inclusief onbeperkt bellen, onbeperkt sms en 3 GB (350 Mbps) op het netwerk van Vodafone, aansluitkosten zijn gratis. Op elk model geeft Belsimpel tevens een kassakorting.

Pixel 8 128GBPixel 8 256GBPixel 8 Pro 128GBPixel 8 Pro 256GBPixel 8 Pro 512GB
Toestel 546 602 766 823 955
Kassakorting 150 100 225 150 290
Abonnement 84 84 84 84 84
Verzendkosten 4,95 4,95 4,95 4,95 4,95
Totaal na 1 jaar 484,95 590,95 629,95 761,95 753,95

@Harmen Misschien heb je hier nog wat aan, helaas geen KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:17

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@LmLegendary Thanks voor je overzichtje . Inmiddels de P8 al een week in gebruik. Combinatie Budget Mobiel a 11.50 p/m en 400 euro bij betalen. Prima te doen. :)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:44
Let op dat je die kassakorting alleen mag gebruiken als je ook een toestel inruilt. De voorwaarden zijn erg verwarrend, maar onderin staat dat ze de korting mogen terugvorderen als je geen toestel instuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-07 10:17
haaibaa2 schreef op zondag 11 februari 2024 @ 08:09:
Let op dat je die kassakorting alleen mag gebruiken als je ook een toestel inruilt. De voorwaarden zijn erg verwarrend, maar onderin staat dat ze de korting mogen terugvorderen als je geen toestel instuurt.
Maar is dat ook echt zo? Het staat er inderdaad heel erg onduidelijk en verwarrend, dus ik vraag me ook af wat er nu juist is.

Er staat in de voorwaarden dat de 'kassakorting' direct wordt verwerkt in de winkelwagen. Dit is dus geen 'inruilkorting'. Verderop in de voorwaarden staat vervolgens, 'als je nog meer korting wilt' dat je dan ook een toestel kan inruilen.

Dus ik lees het dan zo dat je sowieso 'kassakorting' krijgt en als je meer korting wilt kan je ook nog een toestel inruilen voor extra 'inruilkorting'.

Is er iemand die het zeker weet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LmLegendary
  • Niet online
haaibaa2 schreef op zondag 11 februari 2024 @ 08:09:
Dit klopt niet, ik heb hiervoor speciaal navraag gedaan bij de klantenservice. Uit een eerste reactie kwam inderdaad naar boven dat inruil verplicht was. Daarop heb ik aangegeven dat de actievoorwaarden dan wel erg verwarrend zijn. Zeker als je de actie vergelijkt met de actie die op dit moment loopt voor de S24-serie. Daaruit blijkt dat Belsimpel niet de kassakorting kan terugvorderen.

Klantenservice reactie 1
Uit je bericht begrijp ik dat je je afvraagt of je ook in aanmerking komt voor de kassa korting van de Google Pixel 8, als je geen telefoon inruilt. Ik kijk gelijk met je mee!

Dit is niet het geval. Om aanspraak te maken op de actie, zal je een telefoon moeten inruilen. In stap 5 van de actievoorwaarden wordt uitgelegd hoe je je oude telefoon naar ons moet opsturen.

Let goed op! Het is belangrijk dat de inruilwaarde van je oude toestel hoger ligt dan 0 euro. Als dit niet het geval is, maak je geen aanspraak op de actie.

Als je de actievoorwaarden nauwkeurig doorleest, weet je zeker of al je verwachtingen kloppen!

Hopelijk heb ik je zo voldoende geïnformeerd.
Klantenservice reactie 2
Bedankt voor je bericht aan Belsimpel.

Uit je bericht begrijp ik dat je de actievoorwaarden van de actie rondom de Google Pixel 8/8 Pro onduidelijk vindt. Goed dat je contact opneemt!

Naar aanleiding van je e-mail heb ik met je meegekeken naar de actievoorwaarden en ik ben het met je eens dat dit niet duidelijk wordt vermeld wanneer je aanspraak maakt op de kasssakorting. Met deze reden heb ik het intern doorgezet om te kijken of we dit duidelijk op onze website kunnen vermelden.

Tevens, ben ik ook voor je de actievoorwaarden ingedoken en heb ik intern navraag gedaan hoe de actie in elkaar steekt. Hieruit is gekomen dat je direct in je winkelwagen de kassakorting ontvangt en het dus niet gekoppeld is aan welk en/of je een toestel instuurt. Dit betekent dat de korting dus niet teruggevraagd kan worden. Los hiervan, kan je ook nog een toestel naar recommerce opsturen voor extra korting. Deze korting komt dus nog bovenop de kassakorting. Precies zoals je dus hieronder hebt beschreven onder het kopje: Wil je meer korting?

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd!
@cordonbleu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
Goed dat je het nagevraagd hebt. Ik had vanmorgen ook nog even gebeld voor de zekerheid en toen kreeg ik de eerste reactie. Van een hele geïrriteerde medewerker. Maar nu ik de 2e reactie heb gelezen, probeer ik het toch maar. In het ergste geval moet ik 390 euro bijbetalen, dan gaat het toestel gewoon terug.

[ Voor 27% gewijzigd door haaibaa2 op 12-02-2024 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
LmLegendary schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:23:
[...]

Dit klopt niet, ik heb hiervoor speciaal navraag gedaan bij de klantenservice. Uit een eerste reactie kwam inderdaad naar boven dat inruil verplicht was. Daarop heb ik aangegeven dat de actievoorwaarden dan wel erg verwarrend zijn. Zeker als je de actie vergelijkt met de actie die op dit moment loopt voor de S24-serie. Daaruit blijkt dat Belsimpel niet de kassakorting kan terugvorderen.

Klantenservice reactie 1

[...]

Klantenservice reactie 2

[...]

@cordonbleu
Hun eigen voorwaarden zijn dus dermate verwarrend dat ze ze zelf niet eens begrijpen. :+

Het zou ook wel vreemd zijn als het alleen met inruil mogelijk is natuurlijk. Want dat zou betekenen dat je bij Belsimpel op dit moment geen Pixel 8 (Pro) kan bestellen op een normale manier. Als je geen inruiltoestel hebt.

Edit Ze hebben inmiddels de voorwaarden aangepast. Het staat er nu wel duidelijk.
De 128GB Pro kost dus nu €794. Prima prijs.

[ Voor 6% gewijzigd door cordonbleu op 12-02-2024 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
cordonbleu schreef op maandag 12 februari 2024 @ 14:54:
[...]

Hun eigen voorwaarden zijn dus dermate verwarrend dat ze ze zelf niet eens begrijpen. :+

Het zou ook wel vreemd zijn als het alleen met inruil mogelijk is natuurlijk. Want dat zou betekenen dat je bij Belsimpel op dit moment geen Pixel 8 (Pro) kan bestellen op een normale manier. Als je geen inruiltoestel hebt.

Edit Ze hebben inmiddels de voorwaarden aangepast. Het staat er nu wel duidelijk.
De 128GB Pro kost dus nu €794. Prima prijs.
Met 50+ mobiel van 7 euro voor 1 jaar (84 euro) zelfs maar 670 euro voor de 8 pro 512Gb. Samen ongeveer 755 inclusief verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
haaibaa2 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 22:38:
[...]

Met 50+ mobiel van 7 euro voor 1 jaar (84 euro) zelfs maar 670 euro voor de 8 pro 512Gb. Samen ongeveer 755 inclusief verzendkosten.
Het geldt inderdaad ook incl. abo. Dat had ik nog niet gezien.

De 128GB is icm 1 jaar 50+ mobiel €7 zelfs maar €546, totaal €635 incl verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:49
LmLegendary schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 23:12:
Op dit moment kan je voor best aantrekkelijke prijzen de Pixel 8 en Pixel 8 Pro kopen bij Belsimpel inclusief 1 jarig abonnement. Het goedkoopste abonnement kost 7 euro per maand bij 50PlusMobiel en dit is inclusief onbeperkt bellen, onbeperkt sms en 3 GB (350 Mbps) op het netwerk van Vodafone, aansluitkosten zijn gratis. Op elk model geeft Belsimpel tevens een kassakorting.

Ik kan deze deals helaas niet meer vinden. Kijk ik verkeerd of ben ik te laat?

Is de scherpste deal nu inderdaad losse toestel bij belsimpel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LmLegendary
  • Niet online
zunrob schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 21:15:
[...]

Ik kan deze deals helaas niet meer vinden. Kijk ik verkeerd of ben ik te laat?

Is de scherpste deal nu inderdaad losse toestel bij belsimpel?
De aanbieding is er nog steeds op Belsimpel. Gebruik de koppelingen in de tabel. Je moet alleen nog even het goedkoopste 1-jarige abonnement selecteren en de gewenste variant van het toestel. De kassakorting zie je pas in de winkelmand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
LmLegendary schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 22:01:
[...]

De aanbieding is er nog steeds op Belsimpel. Gebruik de koppelingen in de tabel. Je moet alleen nog even het goedkoopste 1-jarige abonnement selecteren en de gewenste variant van het toestel. De kassakorting zie je pas in de winkelmand.
Gevonden en ondertussen besteld! Ik zag hierboven al de discussie over of je nou wel of niet alsnog een toestel op moet sturen ter inruil. Zoals ik de voorwaarden nu lees is dit niet nodig om de kassa korting te behouden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LmLegendary
  • Niet online
zunrob schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 22:06:
[...]

Gevonden en ondertussen besteld! Ik zag hierboven al de discussie over of je nou wel of niet alsnog een toestel op moet sturen ter inruil. Zoals ik de voorwaarden nu lees is dit niet nodig om de kassa korting te behouden?
Nee dat is inderdaad niet nodig. De voorwaarden zijn inmiddels ook aangepast waardoor het wat duidelijker hoort te zijn. Veel plezier met je nieuwe toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
LmLegendary schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 22:13:
[...]

Nee dat is inderdaad niet nodig. De voorwaarden zijn inmiddels ook aangepast waardoor het wat duidelijker hoort te zijn. Veel plezier met je nieuwe toestel!
Dat is fijn. Nu even goed googelen (en in andere topic zoeken) welke case en screenprotector te nemen.

Zie dat ik per ongeluk het abonnement van 7,50 Euro heb genomen. Toen ik bestelde niet goed genoeg gekeken, zag die van 7 Euro toen niet erbij staan.

[ Voor 6% gewijzigd door zunrob op 24-02-2024 23:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haaibaa2
zunrob schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 23:23:
[...]

Dat is fijn. Nu even goed googelen (en in andere topic zoeken) welke case en screenprotector te nemen.

Zie dat ik per ongeluk het abonnement van 7,50 Euro heb genomen. Toen ik bestelde niet goed genoeg gekeken, zag die van 7 Euro toen niet erbij staan.
Voor screenprotector en hoesje is een apart topic. Ik heb een hoesje van Spigen genomen en een screenprotector van IMBZBK en dat bevalt me prima. Mijn abonnement was 7 euro voor 1 jaar. De 512 gb kostte op die manier maar 750 euro. Volgens mij lukt dat bij Samsung niet. En eigenlijk vind ik de pixel 8 pro ook fijner werken dan een Samsung. Maar dat is heel persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robindk
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-07 10:18
Ik heb mijn pixel 8 in december bij Belsimpel gekocht.
Ik moest toen naar claimpromo voor het claimen van de google earbuds.
Alleen heb ik daarna niets meer vernomen.
Is er hier iemand die ze al wel heeft onvangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enetlepan
robindk schreef op maandag 26 februari 2024 @ 13:00:
Ik ook eind December gekocht. Ook nog geen buds ontvangen. Dat kan nog tot 8 weken na sluitingsdatum claimpromo duren: 11-feb-24. => 11 april-24

(Ik had ook een andere claimpromo lopen (40€ cashback op Simyo abbo); die heb ik vorige week, 3 weken na sluitingsdatum ontvangen.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-07 20:14
Ik had hier ook al contact over gehad met Belsimpel. Vooraf werd niet aangegeven dat je er zolang op moest wachten.
Mijn oortjes waren kapot dus ik had nieuwe nodig, dus mooie deal. Maar niet als je er max. 4 maanden op moet wachten. Echt belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrrr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-07 22:49
LmLegendary schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 23:12:

Thanks nog, Bij Belsimpel i.c.m. nieuw/verlenging van een abbonement is de pixel echt veruit het goedkoopst.
Heb net overgestapt van KPN Unlimited naar 2jaar Vodafone Unlimited Red Together gemaakt,25 eu p/m (incl ziggo voordelen). De Pixel 8 128gb zwart kost me nu 308 euro.. (458 euro -150 euro belsimpel kassa korting).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rabster
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-07 21:33
Vandaag ook overstag gegaan voor deze mooie aanbieding. Gekozen voor een 2-jarig abonnement bij 50+ mobiel (€ 7,50 p.m.), € 754 - € 225 = € 529 voor de Pixel 8 Pro 128 GB. Gemiddeld over 2 jaar net geen € 30 p.m. Mooie deal en een mooie opvolger van mijn 'werkpaard' Galaxy S20 FE 5G die ik met veel plezier bijna 3,5 jaar gebruikt heb. Helaas blijft ie steken op Android 13.

[ Voor 24% gewijzigd door Rabster op 26-02-2024 23:18 ]

• DrNizeGuy
robindk schreef op maandag 26 februari 2024 @ 13:00:
Ik krijg net melding dat ze verzonden zijn.

• enetlepan
DrNizeGuy schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:04:
[...]

Ik vandaag ook. En een dag later in goede orde ontvangen.

[ Voor 10% gewijzigd door enetlepan op 03-03-2024 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robindk
  • Laatst online: 09-07 10:18
DrNizeGuy schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:04:
[...]

Ik heb ze binnen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-07 14:57
Ik heb te lang getwijfeld bij het bestellen van de Pixel 8 Pro bij Belsimpel, nu is de kassakorting weg. Heeft iemand een idee hoe vaak dit soort aanbiedingen/kortingen langs komen? Ik kan nog wel even wachten.

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LmLegendary
  • Niet online
Gaming247 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 10:05:
Ik heb te lang getwijfeld bij het bestellen van de Pixel 8 Pro bij Belsimpel, nu is de kassakorting weg. Heeft iemand een idee hoe vaak dit soort aanbiedingen/kortingen langs komen? Ik kan nog wel even wachten.
Komt hoogst waarschijnlijk nog wel een actie voorbij bij Belsimpel. In januari liep er ook al een kassakorting actie alleen wel met lagere bedragen. Wanneer en in welke vorm er weer een actie voorbij komt blijf natuurlijk gissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-07 08:44
Gaming247 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 10:05:
Je kan ze nog even bellen met de vraag of ze een uitzondering kunnen maken?

Lijkt me sterk dat ze de kassa korting vanuit Google krijgen, maar ze dit zelf doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woesjah
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-07 13:09
Ik zag een aardige prijs op Aliexpress, maar heeft iemand ooit de gok durven te nemen om het (of een ander toestel) hier te bestellen?

Totaal voor 465,-, levering vanuit Spanje.

[ Voor 11% gewijzigd door Woesjah op 06-03-2024 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaveofthewave
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-06 13:54
Pixel 8 256gb hazel

bij amazon.de 679 incl verzendkosten

50 euro minder dan laagste prijs in pricewatch

[ Voor 29% gewijzigd door Slaveofthewave op 12-03-2024 22:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jch88
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 29-05 12:51
Pixel 8 black 128gb voor 435 op AliExpress

[ Voor 48% gewijzigd door jch88 op 18-03-2024 18:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Woesjah
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-07 13:09
Pixel 8, combinatie met 50+ abbo voor 1 jaar afgesloten via belsimpel!

402 euro (50 euro cashback) + 12*9 euro.

[ Voor 9% gewijzigd door Woesjah op 19-03-2024 16:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrottjers
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-07 20:20
Ik zie nu bij Belsimpel de 8 pro 256gb icm 50+ 1jaar 3gb voor 696 + 4,96 + 84 (12x7) 784,95. Dan nog 75 euro cashback is totaal 709,95 voor de 256gb versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Woesjah schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 16:19:
Pixel 8, combinatie met 50+ abbo voor 1 jaar afgesloten via belsimpel!

402 euro (50 euro cashback) + 12*9 euro.
Ik heb voor een beetje meer de 256gb variant besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djiezes
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-06 10:48
Weet iemand hoe het juist werkt met de inruilkorting als je de Pixel 8A bestelt via gomibo (BE) of belsimpel (NL)?

De €150 korting wordt meteen verrekend in het winkelmandje, maar als ik mijn toestel (Pocophone F1 128GB) opzoek in de link uit de actievoorwaarden, dan krijg ik de boodschap dat mijn toestel niet inruilbaar is.

Als ik het strikt interpreteer, dan betekent dit dat ik stap 5 niet kan afronden en in de "let op" sectie lees ik dat ze het kortingsbedrag kunnen terugvorderen. Iemand hier ervaring mee? Ik vind het nogal vaag.

Desktop ; Htpc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Laatst online: 08:49
Zonder telefoon ingeleverd te hebben heb je geen 150 euro korting, en aangezien jouw telefoon niet inruilbaar is om onbekende redenen kan je hier geen aanspraak op maken. Ik vermoed dat je telefoon te oud is en niets meer waard is.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzlerNL
  • Registratie: December 2014
Barfman schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:38:
Zonder telefoon ingeleverd te hebben heb je geen 150 euro korting, en aangezien jouw telefoon niet inruilbaar is om onbekende redenen kan je hier geen aanspraak op maken. Ik vermoed dat je telefoon te oud is en niets meer waard is.
Ja dat is een mooi verhaal, maar die €150,- korting gaat er dus meteen bij bestellen al vanaf zonder dat je uberhaupt iets aan hoeft te geven over wat je al dan niet in wil gaan ruilen. Ik wens Belsimpel veel succes met die €150 terug vorderen van iedereen die geen telefoon opgestuurd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Dat staat allemaal in de voorwaarden, wat denk je zelf 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:37

Mappy

Piramide van Austerlitz

Djiezes schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:42:
Weet iemand hoe het juist werkt met de inruilkorting als je de Pixel 8A bestelt via gomibo (BE) of belsimpel (NL)?
Belsimpel zegt:
Belsimpel en Recommerce behouden het recht om het kortingsbedrag terug te vorderen indien het toestel dat is ingezonden niet overeenkomt met het toestel dat is ingegeven bij het aanmaken van de offerte, of als het toestel dat je hebt ingeruild afwijkt van de opgegeven conditie. Indien het toestel niet ontvangen wordt, hebben zij het recht om het kortingsbedrag terug te vorderen.

De actie geldt dus alleen wanneer je een toestel hebt dat voldoet aan de vereisten om in te ruilen, anders verliest je recht op de 150 euro korting. Wellicht kan je het proberen met een ander, minder oud toestel wat wel in aanmerking komt.

Foto kopen? stuur DM! - If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djiezes
Even terugkoppelen: enkele dagen geleden stelde ik de vraag ook aan gomibo (de .be winkel van belsimpel) en intussen plaatste ik ook de bestelling voor een Pixel 8a 256GB voor €459 (€609 min €150 korting).
Hun eerste antwoord was vaag en strikt geïnterpreteerd negatief. Daarom vroeg ik verduidelijking. In hun tweede email die ik zonet mocht ontvangen kreeg ik meer duidelijkheid. De 150 euro die al werd toegekend bij het plaatsen van de bestelling zal niet teruggevorderd worden, maar dit wordt blijkbaar als een individuele gunst beschouwd
Uit je e-mail begrijp ik dat het niet duidelijk is, of je wel of niet de €150,00 korting krijgt als je niet in staat bent om een toestel in te ruilen. Ik help je graag verder!

Ik zie inderdaad dat je een bestelling hebt geplaatst en hebt aangegeven dat je, je oude toestel gaat inruilen. Wanneer je niet in staat bent om een oud toestel in te leveren kunnen we geen inruilsom aan je toekennen. De €150,00 korting die je al hebt gekregen zal uit coulance niet teruggevorderd worden.

Desktop ; Htpc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzlerNL
  • Registratie: December 2014
Barfman schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 11:33:
Dat staat allemaal in de voorwaarden, wat denk je zelf 8)7
En ik geloof dus niet dat ze de moeite gaan doen om die €150 terug te vorderen. Die krijgen ze natuurlijk zelf ook gewoon bij de bestelling van hun toestellen bij Google zelf. Dus terugvorderen gaat veel te veel geld kosten ten opzichte van wat het oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
De kosten van terugvorderen wordt netjes in rekening gebracht van de klant, die heeft namelijk valse informatie opgegeven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MWDKing
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-07 20:19
Zojuist via Belsimpel de 8a besteld.
Ik wilde geen abo, maar als ik 50+ mobiel voor 7 eur per maand, 12 maanden lang koos. Dan was het toestel 352 euro ipv 550 euro :? d:)b . En dan 150eur inruilkorting. Dus dan kost het me totaal 286 euro incl. een jaar abo waar ik niks aan heb. :9

Mijn vriendin heeft over 9 maanden pas een nieuw abo nodig (50+). Ik had gehoopt dat ik die nu al kon verlengen, maar ik las dat dat slechts 4 maanden vantevoren ging. Dus helaas toch moeten kiezen voor een nutteloos abo.

[ Voor 28% gewijzigd door MWDKing op 14-05-2024 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enyan
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-05 10:02
Djiezes schreef op zondag 12 mei 2024 @ 09:56:
Even terugkoppelen: enkele dagen geleden stelde ik de vraag ook aan gomibo (de .be winkel van belsimpel) en intussen plaatste ik ook de bestelling voor een Pixel 8a 256GB voor €459 (€609 min €150 korting).
Hun eerste antwoord was vaag en strikt geïnterpreteerd negatief. Daarom vroeg ik verduidelijking. In hun tweede email die ik zonet mocht ontvangen kreeg ik meer duidelijkheid. De 150 euro die al werd toegekend bij het plaatsen van de bestelling zal niet teruggevorderd worden, maar dit wordt blijkbaar als een individuele gunst beschouwd

[...]
Hier hetzelfde, in de actievoorwaarden die ik had stond ook nog niets over dat het in te leveren toestel een minimum prijs moest hebben of überhaupt in te leveren moest zijn. Dit is nu op de website en in de actievoorwaarden aangepast naar een waarde > 0 euro.
Reactie van Belsimpel:
Een voorwaarde voor de inruilkorting is inderdaad dat je een oud toestel opstuurt naar Recommerce. Het kan voorkomen dat het toestel dat je wilde opsturen niet aan de voorwaarden voldoet.

Zoals de actievoorwaarden aangeeft zouden we het kortingsbedrag terugvorderen indien het toestel niet wordt geaccepteerd. Uit coulance zal dit niet het geval zijn. Je behoud dus gewoon de korting ook al wordt het toestel niet geaccepteerd. We wensen je alvast veel plezier met je bestelling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djiezes
Enyan schreef op zondag 19 mei 2024 @ 22:11:
[...]

Hier hetzelfde, in de actievoorwaarden die ik had stond ook nog niets over dat het in te leveren toestel een minimum prijs moest hebben of überhaupt in te leveren moest zijn. Dit is nu op de website en in de actievoorwaarden aangepast naar een waarde > 0 euro.

[...]
Oh goed opgemerkt. De voorwaarden zijn gewijzigd. Intussen wel de Pixel 8A 256GB voor €459 kunnen kopen. Dat is mooi voor ons 8)

Desktop ; Htpc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
een roze pixel 8 voor 489 bij belsimpel.
voor mij t moment om over te stappen vnaaf mn 4a. ik was aan het wachten op de 8a, maar dit is een betere telefoon voor hetzelfde geld. hoesje eromheen en niemand ziet de kleur.
vreemd dat t 120 euro scheelt met zwart, maar die badge of shame draag ik met trots voor t geld.

[ Voor 9% gewijzigd door dyrc op 23-05-2024 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Laatst online: 09-07 01:10
dyrc schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 11:19:
een roze pixel 8 voor 489 bij belsimpel.
voor mij t moment om over te stappen vnaaf mn 4a. ik was aan het wachten op de 8a, maar dit is een betere telefoon voor hetzelfde geld. hoesje eromheen en niemand ziet de kleur.
vreemd dat t 120 euro scheelt met zwart, maar die badge of shame draag ik met trots voor t geld.
Damn zeg, ik wou dit ook bestellen maar ze leveren dit niet naar België :( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
Pixel 8 hier. De laatste dagen krijg ik zo af en toe onderstaand beeld. Ik kan het niet triggeren, het komt en het gaat. Als ik op het scherm veeg dan zie je dat de groene pixels bewegen.

Dit lijkt mij een hardware dingetje, geen software bug?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oEf_DXFYUmMDwCZaJuDzMtHb6YE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BTfaMnMkqBNLzeziuKmjf5xv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Laatst online: 09:47
Zo, net de Pixel 8a voor een spotprijs kunnen scoren. De welbekende 50+ mobiel truc gedaan. Ik krijg nog 78 euro + 150 voor m'n Pixel 5. Komt totaal op zo'n 212 euro uit. Goeie deal na 3 jaar Pixel 5!

[ Voor 51% gewijzigd door stijnos1991 op 25-05-2024 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:53

Christiano007

Ich bin der champion

stijnos1991 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 18:20:
Zo, net de Pixel 8a voor een spotprijs kunnen scoren. De welbekende 50+ mobiel truc gedaan. Ik krijg nog 78 euro + 150 voor m'n Pixel 5. Komt totaal op zo'n 212 euro uit. Goeie deal na 3 jaar Pixel 5!
Net ook voor de vriendin gedaan. Maar dan een Pixel 6 inruil, effectief iets van 104 euro oid voor een nieuwe telefoon.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-07 22:22

ikt

Iemand ervaring met inruil van een oude telefoon met gebarsten scherm? Ik weet niet of dit onder "kapot" valt - gezien de beschrijving van Recommerce over functionaliteit gaat, die prima werkt. Enkel het glas is flink gebarsten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrNizeGuy
ikt schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 10:17:
Iemand ervaring met inruil van een oude telefoon met gebarsten scherm? Ik weet niet of dit onder "kapot" valt - gezien de beschrijving van Recommerce over functionaliteit gaat, die prima werkt. Enkel het glas is flink gebarsten.
Ik heb ergens gelezen dan een gebarsten scherm geen probleem was, als het maar wel werkte.
Ik weet alleen niet meer bij wie, volgens mij in de voorwaarden van Mediamarkt of Belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Laatst online: 09:47
foutje

[ Voor 97% gewijzigd door stijnos1991 op 30-05-2024 06:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-07 13:56
Over 1 maand mag ik verlengen. Heb nu een S22 voor 33 per maand.
Ik kan bij Belsimpel verlengen met een Pixel 8a voor 26 euro per maand en onbeperkt minuten tov 120 minuten nu. De S22 is zelfs nog voor een euro of 250 te verkopen.

Knip, dat hoort in het ervaringen topic.

[ Voor 33% gewijzigd door 13art op 01-06-2024 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderSchaap
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-07 14:30
Cowboy_Henk schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 11:42:
[...]

Damn zeg, ik wou dit ook bestellen maar ze leveren dit niet naar België :( 8)7
Tip, belsimpel werkt ook met afhaalpunten in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
SanderSchaap schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 16:10:
[...]

Tip, belsimpel werkt ook met afhaalpunten in Nederland
Ja weet ik maar als ik mijn factuuradres invul wilt de site overgaan naar Belsimpel België en dan wilt het niet tot verzending overgaan. Ik denk niet dat ik een fictief adres mag invullen toch :O
Maar tja de prijs is al gestegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
Ik heb net de Pixel 8 obsidian 128 GB gekocht voor 530 euro op Amazon.it
Hopelijk ga ik geen moeilijkheden hebben met garantie enzo. Maar ja tis binnen de EU

De Roze Pixel 8 staat er ook voor dezelfde prijs

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iHxsR4qQXdw8e-s8MDSoOBeyQ_k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xj3uK8a4SshBl9ICp5Ewgntl.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
  • Laatst online: 04-07 00:03
Ligt het aan mij, of is via Belsimpel met 1 jaar kpn abonnement de pixel 8 128/256gb niet erg goedkoop?

Zonder toestelbetaling kost de pixel 8 256gb 325 tot 385 euro afhankelijk van je abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
Mooie V&A!

v&a aangeboden: Google Pixel 8a, 128GB opslag Zwart

400 euro voor de Pixel 8, geseald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:53

Christiano007

Ich bin der champion

dez1983 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:12:
Ligt het aan mij, of is via Belsimpel met 1 jaar kpn abonnement de pixel 8 128/256gb niet erg goedkoop?

Zonder toestelbetaling kost de pixel 8 256gb 325 tot 385 euro afhankelijk van je abonnement.
Welke dan?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
  • Laatst online: 04-07 00:03
Pixel 8 256 gb. Kpn, 1 jaar nieuw, 384 euro voor het toestel icm goedkoopste abonnement a 15 euro p.m., tot 324 voor het toestel icm het duurste abonnement (onbeperkt) a 36 euro p.m. zonder korting voor extra producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
  • Laatst online: 03-07 14:57
Wat fluctueert de prijs van de Pixel 8 Pro ontzettend. Ik had tot gisteren Mediamarkt niet in mijn hoofd als een concurrerende winkel in betrekking tot telefoons met abonnement. Toch even gekeken, en verrek, 528 Euro met abonnement. Beige, 256GB. Maar goed, het was al laat, en ik moest er nog even aan wennen dat MediaMarkt betere deals heeft dan belsimpel en mobiel.nl. Ik dacht ik bestel hem morgen wel. Nu is de prijs weer helemaal overhoop gehaald. Nu is het weer 700+ bij MediaMarkt en Belsimpel. Weer te lang gewacht.

Is er nog een andere mogelijkheid voor een goedkopere 256GB Pixel 8 Pro?

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_j
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 05-11-2024
Een heel mooie deal gedaan bij Fnac: https://www.nl.fnac.be/Smartphone-Pack-Google-Pixel-8-5G-Dual-nano-SIM-128-GB-6-2-Volcanic-Black-Pixel-In-Ear-hoofdtelefoon-Buds-A-Wit/a20264716

Dit is een pack met de Pixel 8 128Gb & Pixel Buds A (wit)
Verschoot me een bult dat die buds makkelijk tss de 70 a 100€ kosten afhankelijk van de winkel.

588,95 voor niet leden
559.50 voor leden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 045Crew
  • Laatst online: 13-06 11:51
Gaming247 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 20:27:
Wat fluctueert de prijs van de Pixel 8 Pro ontzettend. Ik had tot gisteren Mediamarkt niet in mijn hoofd als een concurrerende winkel in betrekking tot telefoons met abonnement. Toch even gekeken, en verrek, 528 Euro met abonnement. Beige, 256GB. Maar goed, het was al laat, en ik moest er nog even aan wennen dat MediaMarkt betere deals heeft dan belsimpel en mobiel.nl. Ik dacht ik bestel hem morgen wel. Nu is de prijs weer helemaal overhoop gehaald. Nu is het weer 700+ bij MediaMarkt en Belsimpel. Weer te lang gewacht.

Misschien een maandje wachten, het lijkt erop dat Google in Augustus de 9 serie gaat aankondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:40
Gaming247 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 20:27:

Rustig afwachten
Op dit moment voor de pixel 8 pro 128gb
Met een maandelijks opzegbaar abo bij KPN
Betaal je €582,41
T toestel in 1x betalen ( en t goedkoopste abo zonder data en extra's kiezen. Na ontvangst opzeggen, dat kan alleen telefonisch btw)

https://www.kpn.com/shop/...l-8-pro-5g/obsidian-128gb

Acties wisselen, soms zijn er ook extra inruil kortingen bv

[ Voor 6% gewijzigd door pielle007 op 05-07-2024 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drachir
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08-07 13:15
pielle007 schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 19:26:
[...]

Rustig afwachten
Op dit moment voor de pixel 8 pro 128gb
Met een maandelijks opzegbaar abo bij KPN
Betaal je €582,41
T toestel in 1x betalen ( en t goedkoopste abo zonder data en extra's kiezen. Na ontvangst opzeggen, dat kan alleen telefonisch btw)

https://www.kpn.com/shop/...l-8-pro-5g/obsidian-128gb

Acties wisselen, soms zijn er ook extra inruil kortingen bv
Geldt dit voor alle modellen en werkt dit altijd? Want ik zat rond te kijken voor de pixel 8, die is 438 euro met deze methode, in plaats van momenteel 570 (goedkoopste pricewatch), enorm verschil!
Telefoon is simlockvrij mag ik aannemen (of is simlock geen ding meer, al een tijd geen telefoon gekocht :P )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R0Sm8e8pAioDmx1jDvyukRKfVCs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AQXO7EnMrlEWh2OXDhdPSAaa.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarnickS
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09-07 14:14
drachir schreef op maandag 15 juli 2024 @ 17:55:
[...]

Geldt dit voor alle modellen en werkt dit altijd? Want ik zat rond te kijken voor de pixel 8, die is 438 euro met deze methode, in plaats van momenteel 570 (goedkoopste pricewatch), enorm verschil!
Telefoon is simlockvrij mag ik aannemen (of is simlock geen ding meer, al een tijd geen telefoon gekocht :P )

[Afbeelding]
Zit inderdaad geen simlock op. Ik weet niet of je contract bijna afloopt, maar anders kan verlengen (of overstappen) via Belsimpel ook best interessant zijn. Dan kun je nog betere aanbiedingen krijgen (vooral met een grotere bundel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Momenteel 100,- extra inruilwaarde bij de MM bij inruilen van een werkend toestel + telefoonwaarde.

Actie periode: 22 juli tot en met 18 augustus 2024

https://inruilservice.mediamarkt.nl/campaign/15164/
"Koop een Google Pixel 8A, Pixel 8 of Pixel 8 Pro bij MediaMarkt en ontvang 100 € extra inruilwaarde bij het inruilen van je oude smartphone."

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
True schreef op maandag 29 juli 2024 @ 13:29:
Momenteel 100,- extra inruilwaarde bij de MM bij inruilen van een werkend toestel + telefoonwaarde.

Actie periode: 22 juli tot en met 18 augustus 2024

https://inruilservice.mediamarkt.nl/campaign/15164/
"Koop een Google Pixel 8A, Pixel 8 of Pixel 8 Pro bij MediaMarkt en ontvang 100 € extra inruilwaarde bij het inruilen van je oude smartphone."
Krijg je a cadeaukaart als waarde?
3. Ontvang een cadeaubon ter waarde van de inruilwaarde van je oude apparaat + 100€ extra inruilwaarde
Nadat onze partner Foxway jouw apparaat heeft ontvangen en gecontroleerd, en mits het voldoet aan de originele inruilverklaring en de inruilvoorwaarden, wordt de cadeaukaart binnen maximaal 2 weken na ontvangst en controle van het apparaat door Foxway per e-mail naar je verzonden. Let op: Voorwaarde voor deelname aan deze inruilactie is het registreren van je nieuwe Google Pixel 8A, Pixel 8 of Pixel 8 Pro inclusief IMEI of serienummer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tehh
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
zing schreef op maandag 29 juli 2024 @ 13:34:
[...]

Krijg je a cadeaukaart als waarde?
3. Ontvang een cadeaubon ter waarde van de inruilwaarde van je oude apparaat + 100€ extra inruilwaarde
Nadat onze partner Foxway jouw apparaat heeft ontvangen en gecontroleerd, en mits het voldoet aan de originele inruilverklaring en de inruilvoorwaarden, wordt de cadeaukaart binnen maximaal 2 weken na ontvangst en controle van het apparaat door Foxway per e-mail naar je verzonden. Let op: Voorwaarde voor deelname aan deze inruilactie is het registreren van je nieuwe Google Pixel 8A, Pixel 8 of Pixel 8 Pro inclusief IMEI of serienummer.
In de voorwaarden van de actie staat:
6a. in de MediaMarkt winkels ontvang je direct de korting op de aankoop, onze verkoper helpt je daar graag bij.

6b. online ontvang de inruilwaarde én inruilbonus voor je oude apparaat middels een cadeaukaart nadat je toestel is verzonden en ontvangen door Foxway. Je moet ook je aankoopbewijs registreren en meesturen.
Dus het ligt er aan. Fysiek kopen = korting. Online kopen = cadeaukaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Tehh schreef op maandag 29 juli 2024 @ 13:41:
[...]

[...]

Voor de grensbewoners: online kopen bij mm.de i.c.m. een DHL pakketpunt = geld op je (Duitse) IBAN*.
*Of het enkel een Duitse IBAN mag zijn weet ik niet zeker, maar ach een N26 is ook geschikt.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
Tehh schreef op maandag 29 juli 2024 @ 13:41:
[...]

[...]

Niet helemaal; je krijgt bij fysiek kopen ook een cadeaukaart, welke je direct weer kan inwisselen.
Bij een soort gelijke actie heb ik dit laatst ook gedaan; ze moesten toen eerst het hele bedrag (dus prijs telefoon+bonus, in mijn geval €500) eerst op meerdere cadeaukaarten opwaarderen, om het er vervolgens direct vanaf te halen. Nogal omslachtig, vonden ze zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jensw19
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:42
Net de Pixel 8 Pro 128gb Zwart gekocht bij Vodafone incl abbonement (12gb/mnd + ziggo dus 24gb/mnd) met volledige afbetaling voor 576 euro (kan uiteraard ook in termijnen, maar heb daar geen zin in), plus 12,50/mnd abbonementskosten voor 2 jaar, waarbij ik als bestaande klant (van 20+ziggo=40gb 22,50/mnd) naar mijn idee een hele goede deal te pakken heb. Goedkoper dan die aanbieding van Mediamarkt lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07 15:51
Over twee weken komt de Pixel 9 uit. Voorgaande jaren was er altijd wel een goede introductie-deal voor het nieuwe model, en het oude model ging in de weken daarna voor scherpe prijzen weg. Ik zou persoonlijk op dit moment geen Pixel 8 (Pro) meer kopen zo kort voor de lancering van de 9.

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-07 13:56
Tom Paris schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 14:12:
Over twee weken komt de Pixel 9 uit. Voorgaande jaren was er altijd wel een goede introductie-deal voor het nieuwe model, en het oude model ging in de weken daarna voor scherpe prijzen weg. Ik zou persoonlijk op dit moment geen Pixel 8 (Pro) meer kopen zo kort voor de lancering van de 9.
Als ik nu een Pixel 8 aanschaf via Belsimpel of mobiel.nl, kan ik deze nog terugsturen als ze na de release met een veel betere deal komen en hem opnieuw bestellen?
Het komt wat ongeduldig over, maar ik krijg nu een goed bod voor m'n huidige S22 en anders wordt het na m'n vakantie eind augustus dat ik pas actie kan ondernemen.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste