Hier zojuist binnen gekomen. De zwarte inderdaad.
Mooi ding wel!
Mooi ding wel!
Had er eerder over moeten zeuren, kreeg een klein half uurtje geleden de bevestiging per mail en SMS dat hij onderweg ischevsticks schreef op maandag 4 december 2023 @ 21:59:
[...]
Hier ook nog niks gehoord. Was ik nou maar iets minder ongeduldig geweest met aanmelden
Krijg hier ook echt net het mailtje binnenxPhantom schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:41:
[...]
Had er eerder over moeten zeuren, kreeg een klein half uurtje geleden de bevestiging per mail en SMS dat hij onderweg is
Bij mij ook... 5 dagen om hem aan de bezorgdienst te overhandigen lijkt me wat veel. Ik hoop dat ie in de Klaas-chaos ongeregistreerd al onderweg is. :-)Golf2vr6 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:33:
Bij mij ook in de DHL app. Hij staat als aangemeld, nog niet ontvangen of verwerkt.
Bij mij ook 1 december aangemeld staat in de DHL app, sindsdien geen veranderingen meer .Helsie schreef op woensdag 6 december 2023 @ 13:56:
[...]
Bij mij ook... 5 dagen om hem aan de bezorgdienst te overhandigen lijkt me wat veel. Ik hoop dat ie in de Klaas-chaos ongeregistreerd al onderweg is. :-)
[ Voor 20% gewijzigd door catchingfire op 07-12-2023 14:21 ]
Hier ookvictor1701 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 08:10:
Bij mij geeft de dhl app aan dat de pixel watch vandaag bezorgd gaat worden tussen 17:30 en 21:30 uur.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL
Ik heb ook problemen met het pakketje/bezorging van DHL. Al sinds 4 december gaat ie heen en weer in mijn regio volgens mijn dhl. Dhl zegt contact opnemen met verzender. Helaas nog geen reactie van de ondersteuning op de promo website.catchingfire schreef op donderdag 7 december 2023 @ 13:54:
Heb met Google Support contact opgenomen over waar m'n claim blijft, verzending was 25nov via DHL, voor de rest niks meer gehoord.
Krijg ik na een paar dagen reactie van Google, "is net bezorgd", met een DHL t&t link erbij waarbij te zien is dat het pakketje in Duitsland bezorgd is op een naam die totaal niet lijkt op mijn naam!
Nu zie ik wel in de DHL app dat er een pakket van Opia Limited Ingram Micro Services naar mij onderweg is, al een paar weken. Ligt al sinds 28nov in het sorteercentrum.
update:
DHL gebeld: "er is een probleem met ehm.. weten we niet maar het pakketje is terug naar de afzender".
Google Claim support gebeld: daar alleen AI-robots, "pakket is verzonden, er is geen medewerker om met u te spreken". Houdoe en bedankt.
[ Voor 5% gewijzigd door qwasd op 08-12-2023 15:01 ]
UPDATE: Zojuist 1700h contact gehad met Google support. Dit is een fout in de text, de aanbieding geldt ook gewoon in Nederland.Koop Pixel 8 Pro en krijg de Pixel Buds Pro zonder extra kosten (ter waarde van € 29). Zolang de voorraad strekt. De aanbieding is geldig van 18-12-2023 tot en met 31-12-2023 om 23:59 uur CET (afhankelijk van beschikbaarheid). Eén paar Pixel Buds Pro per Pixel 8 Pro-aankoop. Alleen beschikbaar als de gebruiker minimaal 18 jaar is en een bezorgadres in België opgeeft. Je moet alle producten aan je winkelwagen toevoegen om de bundelaanbieding te ontvangen. Als je de Pixel 8 Pro retourstuurt zonder de Pixel Buds Pro of zonder de, kunnen we € 229 (adviesprijs van de Pixel Buds Pro) in rekening brengen. Je kunt de aanbieding niet combineren met promotiecodes of met andere bundelaanbiedingen die tegelijkertijd lopen. De aankoop moet worden gedaan in de Google Store in Nederland.
……..
[ Voor 6% gewijzigd door enetlepan op 20-12-2023 17:13 ]
Ik dacht eerst dat het een hele goede aanbieding was, maar nu ik iets verder kijk zie ik dat hij bij Belsimpel ook te koop is voor 749 euro met gratis pixel buds pro (twv 229 euro, alhoewel 100 realistischer is op marktplaats). Maar dan kom je dus op ongeveer dezelfde prijs.Petluik schreef op donderdag 28 december 2023 @ 08:18:
Zit er bij de aanbieding van ibood 28 dec.
nog een ader onder het gras
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Whatever.
Mooi dat dit is opgelost. En ook mooi dat we nu weten dat de ene simkaart, for some reason, de andere niet is.oliveroms schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 14:48:
FYI, heb een nieuwe (andere leverancier) simkaart van lebara mogen ontvangen en deze doet het wel in de P8P. Heb hiervoor 5 lebara simkaarten geprobeerd, en de telefoon melde steeds "incompatible sim".
denk gewoon gevalletje van verschillende leverancier, verschillende (haradware) versie simTuktop schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 17:39:
[...]
Mooi dat dit is opgelost. En ook mooi dat we nu weten dat de ene simkaart, for some reason, de andere niet is.
Pixel 8 128GB | Pixel 8 256GB | Pixel 8 Pro 128GB | Pixel 8 Pro 256GB | Pixel 8 Pro 512GB | |
---|---|---|---|---|---|
Toestel | 546 | 602 | 766 | 823 | 955 |
Kassakorting | 150 | 100 | 225 | 150 | 290 |
Abonnement | 84 | 84 | 84 | 84 | 84 |
Verzendkosten | 4,95 | 4,95 | 4,95 | 4,95 | 4,95 |
Totaal na 1 jaar | 484,95 | 590,95 | 629,95 | 761,95 | 753,95 |
Whatever.
Maar is dat ook echt zo? Het staat er inderdaad heel erg onduidelijk en verwarrend, dus ik vraag me ook af wat er nu juist is.haaibaa2 schreef op zondag 11 februari 2024 @ 08:09:
Let op dat je die kassakorting alleen mag gebruiken als je ook een toestel inruilt. De voorwaarden zijn erg verwarrend, maar onderin staat dat ze de korting mogen terugvorderen als je geen toestel instuurt.
Dit klopt niet, ik heb hiervoor speciaal navraag gedaan bij de klantenservice. Uit een eerste reactie kwam inderdaad naar boven dat inruil verplicht was. Daarop heb ik aangegeven dat de actievoorwaarden dan wel erg verwarrend zijn. Zeker als je de actie vergelijkt met de actie die op dit moment loopt voor de S24-serie. Daaruit blijkt dat Belsimpel niet de kassakorting kan terugvorderen.haaibaa2 schreef op zondag 11 februari 2024 @ 08:09:
Let op dat je die kassakorting alleen mag gebruiken als je ook een toestel inruilt. De voorwaarden zijn erg verwarrend, maar onderin staat dat ze de korting mogen terugvorderen als je geen toestel instuurt.
Klantenservice reactie 2Uit je bericht begrijp ik dat je je afvraagt of je ook in aanmerking komt voor de kassa korting van de Google Pixel 8, als je geen telefoon inruilt. Ik kijk gelijk met je mee!
Dit is niet het geval. Om aanspraak te maken op de actie, zal je een telefoon moeten inruilen. In stap 5 van de actievoorwaarden wordt uitgelegd hoe je je oude telefoon naar ons moet opsturen.
Let goed op! Het is belangrijk dat de inruilwaarde van je oude toestel hoger ligt dan 0 euro. Als dit niet het geval is, maak je geen aanspraak op de actie.
Als je de actievoorwaarden nauwkeurig doorleest, weet je zeker of al je verwachtingen kloppen!
Hopelijk heb ik je zo voldoende geïnformeerd.
@cordonbleuBedankt voor je bericht aan Belsimpel.
Uit je bericht begrijp ik dat je de actievoorwaarden van de actie rondom de Google Pixel 8/8 Pro onduidelijk vindt. Goed dat je contact opneemt!
Naar aanleiding van je e-mail heb ik met je meegekeken naar de actievoorwaarden en ik ben het met je eens dat dit niet duidelijk wordt vermeld wanneer je aanspraak maakt op de kasssakorting. Met deze reden heb ik het intern doorgezet om te kijken of we dit duidelijk op onze website kunnen vermelden.
Tevens, ben ik ook voor je de actievoorwaarden ingedoken en heb ik intern navraag gedaan hoe de actie in elkaar steekt. Hieruit is gekomen dat je direct in je winkelwagen de kassakorting ontvangt en het dus niet gekoppeld is aan welk en/of je een toestel instuurt. Dit betekent dat de korting dus niet teruggevraagd kan worden. Los hiervan, kan je ook nog een toestel naar recommerce opsturen voor extra korting. Deze korting komt dus nog bovenop de kassakorting. Precies zoals je dus hieronder hebt beschreven onder het kopje: Wil je meer korting?
Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd!
[ Voor 27% gewijzigd door haaibaa2 op 12-02-2024 14:27 ]
Hun eigen voorwaarden zijn dus dermate verwarrend dat ze ze zelf niet eens begrijpen.LmLegendary schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:23:
[...]
Dit klopt niet, ik heb hiervoor speciaal navraag gedaan bij de klantenservice. Uit een eerste reactie kwam inderdaad naar boven dat inruil verplicht was. Daarop heb ik aangegeven dat de actievoorwaarden dan wel erg verwarrend zijn. Zeker als je de actie vergelijkt met de actie die op dit moment loopt voor de S24-serie. Daaruit blijkt dat Belsimpel niet de kassakorting kan terugvorderen.
Klantenservice reactie 1
[...]
Klantenservice reactie 2
[...]
@cordonbleu
[ Voor 6% gewijzigd door cordonbleu op 12-02-2024 20:55 ]
Met 50+ mobiel van 7 euro voor 1 jaar (84 euro) zelfs maar 670 euro voor de 8 pro 512Gb. Samen ongeveer 755 inclusief verzendkosten.cordonbleu schreef op maandag 12 februari 2024 @ 14:54:
[...]
Hun eigen voorwaarden zijn dus dermate verwarrend dat ze ze zelf niet eens begrijpen.![]()
Het zou ook wel vreemd zijn als het alleen met inruil mogelijk is natuurlijk. Want dat zou betekenen dat je bij Belsimpel op dit moment geen Pixel 8 (Pro) kan bestellen op een normale manier. Als je geen inruiltoestel hebt.
Edit Ze hebben inmiddels de voorwaarden aangepast. Het staat er nu wel duidelijk.
De 128GB Pro kost dus nu €794. Prima prijs.
Het geldt inderdaad ook incl. abo. Dat had ik nog niet gezien.haaibaa2 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 22:38:
[...]
Met 50+ mobiel van 7 euro voor 1 jaar (84 euro) zelfs maar 670 euro voor de 8 pro 512Gb. Samen ongeveer 755 inclusief verzendkosten.
Ik kan deze deals helaas niet meer vinden. Kijk ik verkeerd of ben ik te laat?LmLegendary schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 23:12:
Op dit moment kan je voor best aantrekkelijke prijzen de Pixel 8 en Pixel 8 Pro kopen bij Belsimpel inclusief 1 jarig abonnement. Het goedkoopste abonnement kost 7 euro per maand bij 50PlusMobiel en dit is inclusief onbeperkt bellen, onbeperkt sms en 3 GB (350 Mbps) op het netwerk van Vodafone, aansluitkosten zijn gratis. Op elk model geeft Belsimpel tevens een kassakorting.
Pixel 8 128GB Pixel 8 256GB Pixel 8 Pro 128GB Pixel 8 Pro 256GB Pixel 8 Pro 512GB Toestel 546 602 766 823 955 Kassakorting 150 100 225 150 290 Abonnement 84 84 84 84 84 Verzendkosten 4,95 4,95 4,95 4,95 4,95 Totaal na 1 jaar 484,95 590,95 629,95 761,95 753,95
@Harmen Misschien heb je hier nog wat aan, helaas geen KPN.
De aanbieding is er nog steeds op Belsimpel. Gebruik de koppelingen in de tabel. Je moet alleen nog even het goedkoopste 1-jarige abonnement selecteren en de gewenste variant van het toestel. De kassakorting zie je pas in de winkelmand.zunrob schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 21:15:
[...]
Ik kan deze deals helaas niet meer vinden. Kijk ik verkeerd of ben ik te laat?
Is de scherpste deal nu inderdaad losse toestel bij belsimpel?
Gevonden en ondertussen besteld! Ik zag hierboven al de discussie over of je nou wel of niet alsnog een toestel op moet sturen ter inruil. Zoals ik de voorwaarden nu lees is dit niet nodig om de kassa korting te behouden?LmLegendary schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 22:01:
[...]
De aanbieding is er nog steeds op Belsimpel. Gebruik de koppelingen in de tabel. Je moet alleen nog even het goedkoopste 1-jarige abonnement selecteren en de gewenste variant van het toestel. De kassakorting zie je pas in de winkelmand.
Nee dat is inderdaad niet nodig. De voorwaarden zijn inmiddels ook aangepast waardoor het wat duidelijker hoort te zijn. Veel plezier met je nieuwe toestel!zunrob schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 22:06:
[...]
Gevonden en ondertussen besteld! Ik zag hierboven al de discussie over of je nou wel of niet alsnog een toestel op moet sturen ter inruil. Zoals ik de voorwaarden nu lees is dit niet nodig om de kassa korting te behouden?
Dat is fijn. Nu even goed googelen (en in andere topic zoeken) welke case en screenprotector te nemen.LmLegendary schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 22:13:
[...]
Nee dat is inderdaad niet nodig. De voorwaarden zijn inmiddels ook aangepast waardoor het wat duidelijker hoort te zijn. Veel plezier met je nieuwe toestel!
[ Voor 6% gewijzigd door zunrob op 24-02-2024 23:24 ]
Voor screenprotector en hoesje is een apart topic. Ik heb een hoesje van Spigen genomen en een screenprotector van IMBZBK en dat bevalt me prima. Mijn abonnement was 7 euro voor 1 jaar. De 512 gb kostte op die manier maar 750 euro. Volgens mij lukt dat bij Samsung niet. En eigenlijk vind ik de pixel 8 pro ook fijner werken dan een Samsung. Maar dat is heel persoonlijk.zunrob schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 23:23:
[...]
Dat is fijn. Nu even goed googelen (en in andere topic zoeken) welke case en screenprotector te nemen.
Zie dat ik per ongeluk het abonnement van 7,50 Euro heb genomen. Toen ik bestelde niet goed genoeg gekeken, zag die van 7 Euro toen niet erbij staan.
Ik ook eind December gekocht. Ook nog geen buds ontvangen. Dat kan nog tot 8 weken na sluitingsdatum claimpromo duren: 11-feb-24. => 11 april-24robindk schreef op maandag 26 februari 2024 @ 13:00:
Ik heb mijn pixel 8 in december bij Belsimpel gekocht.
Ik moest toen naar claimpromo voor het claimen van de google earbuds.
Alleen heb ik daarna niets meer vernomen.
Is er hier iemand die ze al wel heeft onvangen?
Thanks nog, Bij Belsimpel i.c.m. nieuw/verlenging van een abbonement is de pixel echt veruit het goedkoopst.LmLegendary schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 23:12:
Op dit moment kan je voor best aantrekkelijke prijzen de Pixel 8 en Pixel 8 Pro kopen bij Belsimpel inclusief 1 jarig abonnement. Het goedkoopste abonnement kost 7 euro per maand bij 50PlusMobiel en dit is inclusief onbeperkt bellen, onbeperkt sms en 3 GB (350 Mbps) op het netwerk van Vodafone, aansluitkosten zijn gratis. Op elk model geeft Belsimpel tevens een kassakorting.
Pixel 8 128GB Pixel 8 256GB Pixel 8 Pro 128GB Pixel 8 Pro 256GB Pixel 8 Pro 512GB Toestel 546 602 766 823 955 Kassakorting 150 100 225 150 290 Abonnement 84 84 84 84 84 Verzendkosten 4,95 4,95 4,95 4,95 4,95 Totaal na 1 jaar 484,95 590,95 629,95 761,95 753,95
@Harmen Misschien heb je hier nog wat aan, helaas geen KPN.
[ Voor 24% gewijzigd door Rabster op 26-02-2024 23:18 ]
Ik krijg net melding dat ze verzonden zijn.robindk schreef op maandag 26 februari 2024 @ 13:00:
Ik heb mijn pixel 8 in december bij Belsimpel gekocht.
Ik moest toen naar claimpromo voor het claimen van de google earbuds.
Alleen heb ik daarna niets meer vernomen.
Is er hier iemand die ze al wel heeft onvangen?
Ik vandaag ook. En een dag later in goede orde ontvangen.DrNizeGuy schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:04:
[...]
Ik krijg net melding dat ze verzonden zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door enetlepan op 03-03-2024 11:14 ]
Ik heb ze binnenDrNizeGuy schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:04:
[...]
Ik krijg net melding dat ze verzonden zijn.
Komt hoogst waarschijnlijk nog wel een actie voorbij bij Belsimpel. In januari liep er ook al een kassakorting actie alleen wel met lagere bedragen. Wanneer en in welke vorm er weer een actie voorbij komt blijf natuurlijk gissen.Gaming247 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 10:05:
Ik heb te lang getwijfeld bij het bestellen van de Pixel 8 Pro bij Belsimpel, nu is de kassakorting weg. Heeft iemand een idee hoe vaak dit soort aanbiedingen/kortingen langs komen? Ik kan nog wel even wachten.
Je kan ze nog even bellen met de vraag of ze een uitzondering kunnen maken?Gaming247 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 10:05:
Ik heb te lang getwijfeld bij het bestellen van de Pixel 8 Pro bij Belsimpel, nu is de kassakorting weg. Heeft iemand een idee hoe vaak dit soort aanbiedingen/kortingen langs komen? Ik kan nog wel even wachten.
[ Voor 11% gewijzigd door Woesjah op 06-03-2024 12:48 ]
[ Voor 29% gewijzigd door Slaveofthewave op 12-03-2024 22:58 ]
[ Voor 48% gewijzigd door jch88 op 18-03-2024 18:54 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Woesjah op 19-03-2024 16:19 ]
Ik heb voor een beetje meer de 256gb variant besteldWoesjah schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 16:19:
Pixel 8, combinatie met 50+ abbo voor 1 jaar afgesloten via belsimpel!
402 euro (50 euro cashback) + 12*9 euro.
Ja dat is een mooi verhaal, maar die €150,- korting gaat er dus meteen bij bestellen al vanaf zonder dat je uberhaupt iets aan hoeft te geven over wat je al dan niet in wil gaan ruilen. Ik wens Belsimpel veel succes met die €150 terug vorderen van iedereen die geen telefoon opgestuurd heeft.Barfman schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 23:38:
Zonder telefoon ingeleverd te hebben heb je geen 150 euro korting, en aangezien jouw telefoon niet inruilbaar is om onbekende redenen kan je hier geen aanspraak op maken. Ik vermoed dat je telefoon te oud is en niets meer waard is.
Belsimpel zegt:Djiezes schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 21:42:
Weet iemand hoe het juist werkt met de inruilkorting als je de Pixel 8A bestelt via gomibo (BE) of belsimpel (NL)?
Foto kopen? stuur DM! - If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!
Uit je e-mail begrijp ik dat het niet duidelijk is, of je wel of niet de €150,00 korting krijgt als je niet in staat bent om een toestel in te ruilen. Ik help je graag verder!
Ik zie inderdaad dat je een bestelling hebt geplaatst en hebt aangegeven dat je, je oude toestel gaat inruilen. Wanneer je niet in staat bent om een oud toestel in te leveren kunnen we geen inruilsom aan je toekennen. De €150,00 korting die je al hebt gekregen zal uit coulance niet teruggevorderd worden.
En ik geloof dus niet dat ze de moeite gaan doen om die €150 terug te vorderen. Die krijgen ze natuurlijk zelf ook gewoon bij de bestelling van hun toestellen bij Google zelf. Dus terugvorderen gaat veel te veel geld kosten ten opzichte van wat het oplevert.Barfman schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 11:33:
Dat staat allemaal in de voorwaarden, wat denk je zelf
[ Voor 28% gewijzigd door MWDKing op 14-05-2024 22:26 ]
Hier hetzelfde, in de actievoorwaarden die ik had stond ook nog niets over dat het in te leveren toestel een minimum prijs moest hebben of überhaupt in te leveren moest zijn. Dit is nu op de website en in de actievoorwaarden aangepast naar een waarde > 0 euro.Djiezes schreef op zondag 12 mei 2024 @ 09:56:
Even terugkoppelen: enkele dagen geleden stelde ik de vraag ook aan gomibo (de .be winkel van belsimpel) en intussen plaatste ik ook de bestelling voor een Pixel 8a 256GB voor €459 (€609 min €150 korting).
Hun eerste antwoord was vaag en strikt geïnterpreteerd negatief. Daarom vroeg ik verduidelijking. In hun tweede email die ik zonet mocht ontvangen kreeg ik meer duidelijkheid. De 150 euro die al werd toegekend bij het plaatsen van de bestelling zal niet teruggevorderd worden, maar dit wordt blijkbaar als een individuele gunst beschouwd
[...]
Reactie van Belsimpel:
Een voorwaarde voor de inruilkorting is inderdaad dat je een oud toestel opstuurt naar Recommerce. Het kan voorkomen dat het toestel dat je wilde opsturen niet aan de voorwaarden voldoet.
Zoals de actievoorwaarden aangeeft zouden we het kortingsbedrag terugvorderen indien het toestel niet wordt geaccepteerd. Uit coulance zal dit niet het geval zijn. Je behoud dus gewoon de korting ook al wordt het toestel niet geaccepteerd. We wensen je alvast veel plezier met je bestelling!
Oh goed opgemerkt. De voorwaarden zijn gewijzigd. Intussen wel de Pixel 8A 256GB voor €459 kunnen kopen. Dat is mooi voor onsEnyan schreef op zondag 19 mei 2024 @ 22:11:
[...]
Hier hetzelfde, in de actievoorwaarden die ik had stond ook nog niets over dat het in te leveren toestel een minimum prijs moest hebben of überhaupt in te leveren moest zijn. Dit is nu op de website en in de actievoorwaarden aangepast naar een waarde > 0 euro.
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door dyrc op 23-05-2024 11:23 ]
Damn zeg, ik wou dit ook bestellen maar ze leveren dit niet naar Belgiëdyrc schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 11:19:
een roze pixel 8 voor 489 bij belsimpel.
voor mij t moment om over te stappen vnaaf mn 4a. ik was aan het wachten op de 8a, maar dit is een betere telefoon voor hetzelfde geld. hoesje eromheen en niemand ziet de kleur.
vreemd dat t 120 euro scheelt met zwart, maar die badge of shame draag ik met trots voor t geld.
[ Voor 51% gewijzigd door stijnos1991 op 25-05-2024 21:34 ]
Net ook voor de vriendin gedaan. Maar dan een Pixel 6 inruil, effectief iets van 104 euro oid voor een nieuwe telefoon.stijnos1991 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 18:20:
Zo, net de Pixel 8a voor een spotprijs kunnen scoren. De welbekende 50+ mobiel truc gedaan. Ik krijg nog 78 euro + 150 voor m'n Pixel 5. Komt totaal op zo'n 212 euro uit. Goeie deal na 3 jaar Pixel 5!
Ter land, ter zee en in de kroeg
Ik heb ergens gelezen dan een gebarsten scherm geen probleem was, als het maar wel werkte.ikt schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 10:17:
Iemand ervaring met inruil van een oude telefoon met gebarsten scherm? Ik weet niet of dit onder "kapot" valt - gezien de beschrijving van Recommerce over functionaliteit gaat, die prima werkt. Enkel het glas is flink gebarsten.
[ Voor 97% gewijzigd door stijnos1991 op 30-05-2024 06:22 ]
[ Voor 33% gewijzigd door 13art op 01-06-2024 21:16 ]
Tip, belsimpel werkt ook met afhaalpunten in NederlandCowboy_Henk schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 11:42:
[...]
Damn zeg, ik wou dit ook bestellen maar ze leveren dit niet naar België![]()
Ja weet ik maar als ik mijn factuuradres invul wilt de site overgaan naar Belsimpel België en dan wilt het niet tot verzending overgaan. Ik denk niet dat ik een fictief adres mag invullen tochSanderSchaap schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 16:10:
[...]
Tip, belsimpel werkt ook met afhaalpunten in Nederland
Welke dan?dez1983 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 22:12:
Ligt het aan mij, of is via Belsimpel met 1 jaar kpn abonnement de pixel 8 128/256gb niet erg goedkoop?
Zonder toestelbetaling kost de pixel 8 256gb 325 tot 385 euro afhankelijk van je abonnement.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Misschien een maandje wachten, het lijkt erop dat Google in Augustus de 9 serie gaat aankondigen.Gaming247 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 20:27:
Wat fluctueert de prijs van de Pixel 8 Pro ontzettend. Ik had tot gisteren Mediamarkt niet in mijn hoofd als een concurrerende winkel in betrekking tot telefoons met abonnement. Toch even gekeken, en verrek, 528 Euro met abonnement. Beige, 256GB. Maar goed, het was al laat, en ik moest er nog even aan wennen dat MediaMarkt betere deals heeft dan belsimpel en mobiel.nl. Ik dacht ik bestel hem morgen wel. Nu is de prijs weer helemaal overhoop gehaald. Nu is het weer 700+ bij MediaMarkt en Belsimpel. Weer te lang gewacht.
Is er nog een andere mogelijkheid voor een goedkopere 256GB Pixel 8 Pro?
Rustig afwachtenGaming247 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 20:27:
Wat fluctueert de prijs van de Pixel 8 Pro ontzettend. Ik had tot gisteren Mediamarkt niet in mijn hoofd als een concurrerende winkel in betrekking tot telefoons met abonnement. Toch even gekeken, en verrek, 528 Euro met abonnement. Beige, 256GB. Maar goed, het was al laat, en ik moest er nog even aan wennen dat MediaMarkt betere deals heeft dan belsimpel en mobiel.nl. Ik dacht ik bestel hem morgen wel. Nu is de prijs weer helemaal overhoop gehaald. Nu is het weer 700+ bij MediaMarkt en Belsimpel. Weer te lang gewacht.
Is er nog een andere mogelijkheid voor een goedkopere 256GB Pixel 8 Pro?
[ Voor 6% gewijzigd door pielle007 op 05-07-2024 08:10 ]
Geldt dit voor alle modellen en werkt dit altijd? Want ik zat rond te kijken voor de pixel 8, die is 438 euro met deze methode, in plaats van momenteel 570 (goedkoopste pricewatch), enorm verschil!pielle007 schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 19:26:
[...]
Rustig afwachten
Op dit moment voor de pixel 8 pro 128gb
Met een maandelijks opzegbaar abo bij KPN
Betaal je €582,41
T toestel in 1x betalen ( en t goedkoopste abo zonder data en extra's kiezen. Na ontvangst opzeggen, dat kan alleen telefonisch btw)
https://www.kpn.com/shop/...l-8-pro-5g/obsidian-128gb
Acties wisselen, soms zijn er ook extra inruil kortingen bv
Zit inderdaad geen simlock op. Ik weet niet of je contract bijna afloopt, maar anders kan verlengen (of overstappen) via Belsimpel ook best interessant zijn. Dan kun je nog betere aanbiedingen krijgen (vooral met een grotere bundel).drachir schreef op maandag 15 juli 2024 @ 17:55:
[...]
Geldt dit voor alle modellen en werkt dit altijd? Want ik zat rond te kijken voor de pixel 8, die is 438 euro met deze methode, in plaats van momenteel 570 (goedkoopste pricewatch), enorm verschil!
Telefoon is simlockvrij mag ik aannemen (of is simlock geen ding meer, al een tijd geen telefoon gekocht)
[Afbeelding]
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Krijg je a cadeaukaart als waarde?True schreef op maandag 29 juli 2024 @ 13:29:
Momenteel 100,- extra inruilwaarde bij de MM bij inruilen van een werkend toestel + telefoonwaarde.
Actie periode: 22 juli tot en met 18 augustus 2024
https://inruilservice.mediamarkt.nl/campaign/15164/
"Koop een Google Pixel 8A, Pixel 8 of Pixel 8 Pro bij MediaMarkt en ontvang 100 € extra inruilwaarde bij het inruilen van je oude smartphone."
In de voorwaarden van de actie staat:zing schreef op maandag 29 juli 2024 @ 13:34:
[...]
Krijg je a cadeaukaart als waarde?
3. Ontvang een cadeaubon ter waarde van de inruilwaarde van je oude apparaat + 100€ extra inruilwaarde
Nadat onze partner Foxway jouw apparaat heeft ontvangen en gecontroleerd, en mits het voldoet aan de originele inruilverklaring en de inruilvoorwaarden, wordt de cadeaukaart binnen maximaal 2 weken na ontvangst en controle van het apparaat door Foxway per e-mail naar je verzonden. Let op: Voorwaarde voor deelname aan deze inruilactie is het registreren van je nieuwe Google Pixel 8A, Pixel 8 of Pixel 8 Pro inclusief IMEI of serienummer.
Dus het ligt er aan. Fysiek kopen = korting. Online kopen = cadeaukaart.6a. in de MediaMarkt winkels ontvang je direct de korting op de aankoop, onze verkoper helpt je daar graag bij.
6b. online ontvang de inruilwaarde én inruilbonus voor je oude apparaat middels een cadeaukaart nadat je toestel is verzonden en ontvangen door Foxway. Je moet ook je aankoopbewijs registreren en meesturen.
Voor de grensbewoners: online kopen bij mm.de i.c.m. een DHL pakketpunt = geld op je (Duitse) IBAN*.Tehh schreef op maandag 29 juli 2024 @ 13:41:
[...]
In de voorwaarden van de actie staat:
[...]
Dus het ligt er aan. Fysiek kopen = korting. Online kopen = cadeaukaart.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Niet helemaal; je krijgt bij fysiek kopen ook een cadeaukaart, welke je direct weer kan inwisselen.Tehh schreef op maandag 29 juli 2024 @ 13:41:
[...]
In de voorwaarden van de actie staat:
[...]
Dus het ligt er aan. Fysiek kopen = korting. Online kopen = cadeaukaart.
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Als ik nu een Pixel 8 aanschaf via Belsimpel of mobiel.nl, kan ik deze nog terugsturen als ze na de release met een veel betere deal komen en hem opnieuw bestellen?Tom Paris schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 14:12:
Over twee weken komt de Pixel 9 uit. Voorgaande jaren was er altijd wel een goede introductie-deal voor het nieuwe model, en het oude model ging in de weken daarna voor scherpe prijzen weg. Ik zou persoonlijk op dit moment geen Pixel 8 (Pro) meer kopen zo kort voor de lancering van de 9.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq