En hoe lang heeft de oplossing gewerkt bij jou? Van wat ik heb begrepen is het een hitte issue waardoor de wifi chip loslaat van de print. Uitzetten laten afkoelen en dan aanzetten werkt tijdelijk, maar het komt net zo snel weer terug en op den duur gaat het helemaal niet meer weg.PROximity schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 10:27:
[...]
Sinds afgelopen week werken wifi en bluetooth niet meer op mijn 8pro. Anderen op tweakers die hiermee worstelen? Reddit staat vol met klachten hierover.
Ik heb contact gehad met het serviceteam van Google. Het is een bekend hardwarematig probleem, maar omdat ik 3 weken buiten de garantietermijn zit, moet ik 380e up front betalen als ik dit wil repareren.
Wat een service, bij een bekend probleem. Dit is mij laatste Google apparaat als ze op deze manier hiermee omgaan. Is er een manier waarop ik aanspraak kan maken op mijn wettelijke garantie?
Update: In de Reddit krochten een FIX gevonden die lijkt te werken. Uiteraard had ik al een factory reset, airplane mode on/off, restart en safe mode poging gedaan, maar bluetooth & wifi ging nog steeds niet aan.
FIX die wél werkt:
- zet telefoon uit
- verwijder simkaart
- zet telefoon aan
- connect Wifi en bluetooth
- stop daarna pas simkaart in de telefoon
Hopelijk blijven WIFI en BT werken. Ben blij dat ik na een week een oplossing heb gevonden (die Google zelf ook niet wist!) Lijkt dus tóch softwarematig.
Een half jaar geleden had ik dit issue. Zakelijke telefoon, dus de 380E was de helft voor mij, dus maar laten fixen. Nu sinds gisteren is het weer terug.
Ik vind 760E bruto betalen voor een telefoon in 1 jaar wel een beetje te. Ik ben er iig klaar mee en zal nooit meer een telefoon van Google kopen. Wat een prutsbedrijf. Geef gewoon toe dat je een fout hebt gemaakt en bied iedereen een alternatieve telefoon aan zonder designfout.
/f/image/ujMrl5fnqIalTlxnfaTWoq3M.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Yddyrlz8QinlDH3ev3I9CcMc.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/NP7Wzi8iiIyQaZdm4GZFuXkq.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/3r1UruSXneDMztkq38NB1dDj.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/XGrboyKblKVWCnCucfqH0LvX.png?f=fotoalbum_large)