Gaat lekker daar
Die Play System update heeft toch nooit op januari gestaan?IJsselman schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 09:34:
Hier ook binnen gekomen, en vanmorgen de Google Play Systeem update gedowngrade van januari 2026 naar november 2025
Gaat lekker daar
Bij stond 'ie op 1 Januari 2026. Vervolgens een update van 94MB en daarna staat hij nog steeds op 1 January 2026...Tuktop schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 09:36:
[...]
Die Play System update heeft toch nooit op januari gestaan?
Pixel 8.
Bij mij stond deze voor de Februari update op november 2025. En nu op "Checken op systeemupdates"stefxx schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 18:05:
[...]
Bij stond 'ie op 1 Januari 2026. Vervolgens een update van 94MB en daarna staat hij nog steeds op 1 January 2026...![]()
Pixel 8.
nvmJoenos schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 08:00:
[...]
Bij mij stond deze voor de Februari update op november 2025. En nu op "Checken op systeemupdates"
[ Voor 12% gewijzigd door stefxx op 05-02-2026 08:45 ]
Hahaha... vanmorgen nog een keer gecontroleerd op google play updates... en ja hoor... na een hele snelle update en herstart nu weer terug naar 1 November 2025stefxx schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 18:05:
[...]
Bij stond 'ie op 1 Januari 2026. Vervolgens een update van 94MB en daarna staat hij nog steeds op 1 January 2026...![]()
Pixel 8.
Functie uit en aangezet, telefoon opnieuw opgestart. Helpt niet.
Vingerafdruk kan ook pas nadat knopje aan de zijkant is ingedrukt.
Edit: blijkbaar nadat ik modi aan-uit heb gezet doet die het weer.
[ Voor 61% gewijzigd door DeBaroN op 07-02-2026 08:26 ]
Ja hier ook binnenJoenos schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 18:46:
Google play update van Januari 2026 is zojuist geïnstalleerd. Zag bij de boot splash een groene process bar die ik volgens mij nog niet eerder heb gezien
En ik zeg weer, want eind augustus '25 is het originele toestel al door Google vervangen door het huidige, nu defecte, refurbished toestel.
De grap is echter dat de IMEI van dit refurbished toestel niet aangeeft onderdeel te zijn van het Extended Warranty Program, dit terwijl de issues zo nagenoeg vergelijkbaar zijn.
Google gebeld en nu gaat een team van "experts" beoordelen of het toestel niet alsnog meekan in dit programma. Anders is het minstens 125 euro betalen, en dat is ie het niet meer waard, lijkt mij.
Het display van de Pixel 8 vertoont een groen scherm defect waarbij het volledige scherm groen verkleurt. Na het uitschakelen van het toestel start het apparaat niet meer op, het scherm blijft volledig zwart. Het toestel reageert wel nog op aanraking (haptic feedback voelbaar) wat aangeeft dat het apparaat actief is maar het display niet functioneert. Dit is hetzelfde display-defect als bij de vorige Pixel 8 toestel, dat eerder door Google is vervangen onder reperatieverzoek.
125 EUR zodat je toestel weer gewoon werkt tot en met Oktober 2030 (4 en half jaar) is eigenlijk best goedkoop als je er over nadenkt.Dijkertje schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 20:46:
Google gebeld en nu gaat een team van "experts" beoordelen of het toestel niet alsnog meekan in dit programma. Anders is het minstens 125 euro betalen, en dat is ie het niet meer waard, lijkt mij.
[...]
Maar als ze zelf tot de conclusie komen dat het eigenlijk gewoon het zelfde probleem is als voorheen, dan is het gratis. (Wat ik altijd begrepen had)
Wel ervaring, maar geen goede (tenminste, als het gaat om opladen). Ik heb 2 hoesjes van Amazon besteld en bij allebei werden zowel het toestel als de laad-pad erg heet. Dus ik ben maar weer overgestapt naar opladen met een snoertje en een standaard Qi-pad.DeBaroN schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 11:59:
Iemand goeie ervaring met een magneet ring die je achter op je Pixel 8 kan plakken?
Grootste "probleem" is dat de daadwerkelijke inductie spoel van de Pixel8 hier volledig symmetrisch in het toestel zit. Als de makers dus de boel zo gemaakt hebben dat het dus echt netjes in het midden zit dan is de "koppeling" dus suboptimaal en wordt er dus een boel warmte gegenereerd.DeBaroN schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 11:59:
Iemand goeie ervaring met een magneet ring die je achter op je Pixel 8 kan plakken?
Link naar locatie coil:
https://imgur.com/a/pixel...il-location-skb-1-CoSr5yE
[ Voor 8% gewijzigd door duvekot op 26-02-2026 14:52 ]
Dus geen magneet op de achterkant plakken dus?duvekot schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 14:07:
[...]
Grootste "probleem" is dat de daadwerkelijke inductie spoel van de Pixel8 hier volledig symmetrisch in het toestel zit. Als de makers dus de boel zo gemaakt hebben dat het dus echt netjes in het midden zit dan is de "koppeling" dus suboptimaal en wordt er dus een boel warmte gegenereerd.
Link naar locatie coil:
https://imgur.com/a/pixel...il-location-skb-1-CoSr5yE
Het kan wel .. maar dan wel op de juiste plek .. dat is dus ff goed zoeken.DeBaroN schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 15:42:
[...]
Dus geen magneet op de achterkant plakken dus?
Ik zelf zou het niet doen .. ik wacht wel totdat QI2 breed is uitgerold op de Pixel 12 of 13
En dat het goed werkt. Pixel 10 pro XL hier...werkt niet/slecht met veel QI laders.duvekot schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 18:46:
[...]
Het kan wel .. maar dan wel op de juiste plek .. dat is dus ff goed zoeken.
Ik zelf zou het niet doen .. ik wacht wel totdat QI2 breed is uitgerold op de Pixel 12 of 13
Mijn ervaring met een hoesje met magneet erin voor een Pixel 8 pro: werd idd warm en problemen met 2 oudere QI laders.
Voor de Pixel 10 series wel een qi2 lader gebruiken. Geen problemen met de 2 Belkin laders + Belkin en Baseus qi2 powerbanks die ik heb.Mother_lepard schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 14:52:
[...]
En dat het goed werkt. Pixel 10 pro XL hier...werkt niet/slecht met veel QI laders.
Mijn ervaring met een hoesje met magneet erin voor een Pixel 8 pro: werd idd warm en problemen met 2 oudere QI laders.
qi op de Pixel 10 werkt dat weer bagger.
Het zou backwards compatibel moeten zijn, maar bij de meeste (ook nieuwe auto's) werkt het draadloos laden met de Pixel 10 serie niet tot nauwelijks...maniac2003 schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 15:33:
[...]
Voor de Pixel 10 series wel een qi2 lader gebruiken. Geen problemen met de 2 Belkin laders + Belkin en Baseus qi2 powerbanks die ik heb.
qi op de Pixel 10 werkt dat weer bagger.
Nou ben ik in de 'gelukkige' omstandigheid dat het draadloze laadpadje niet leverbaar was voor mijn auto dus ben toch verplicht een kabel te gebruiken 😁
Ook de Pixel 8/8 Pro doet het ook niet lekker in autos. Hier problemen met de nieuwe Toyota.Mother_lepard schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 21:50:
[...]
Het zou backwards compatibel moeten zijn, maar bij de meeste (ook nieuwe auto's) werkt het draadloos laden met de Pixel 10 serie niet tot nauwelijks...
En dat is een breed probleem als ik internet zo lees.
Zowz beste update, 684 Mb op de P8RF1000 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 21:33:
De maart systeemupdate en de play update van 1 febr zijn beschikbaar.
Veel spul dat we al hadden?
Eerst kreeg ik niet de keuze om de esim te unlocken, wel de telefoon zelf.
Herstart, dat werkte.
Daarna kwam er een uitroepteken op het icoontje van de bel/data verbinding.
En zie de tekst 'Mobiele data maakt niet automatisch verbinding'.
Opnieuw herstart, esim opnieuw ingeladen (esim wissen en daarna met kpn app inladen), netwerk instellingen gereset, telefoon tijdje uit gehad. Niks werkte.
Ik kan bellen zonder wifi, maar data heb ik niet.
Zou dit een bug kunnen zijn?
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Probleem is opgelost.Mystic_Jack schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 13:45:
Ik heb een Pixel 8a en heb vandaag de laatste systeemupdate erop gezet daarna kreeg de telefoon problemen met de esim.
Eerst kreeg ik niet de keuze om de esim te unlocken, wel de telefoon zelf.
Herstart, dat werkte.
Daarna kwam er een uitroepteken op het icoontje van de bel/data verbinding.
En zie de tekst 'Mobiele data maakt niet automatisch verbinding'.
Opnieuw herstart, esim opnieuw ingeladen (esim wissen en daarna met kpn app inladen), netwerk instellingen gereset, telefoon tijdje uit gehad. Niks werkte.
Ik kan bellen zonder wifi, maar data heb ik niet.
Zou dit een bug kunnen zijn?[Afbeelding]
Schijnbaar door technische omstandigheden is het schuifje van mobiele data verschoven en was daardoor mijn data uitgeschakeld. Ik zocht eigenlijk voor de simlock die ik ingesteld had en kwam dit tegen.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Lekker hoor! Mijn P8P doet het ook echt nog helemaal uitstekend. Beter zelfs dan toen ik 'm het had, vanwege de software updates. Blijft ook supersnel, de batterij houdt zich nog prima en de camera kan nog helemaal goed mee. Deze kan nog zeker een paar jaar mee!satya schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 23:16:
Van de Pixel 6 over naar een nieuwe 8 Pro die voor 340€ uit Frankrijk komt via ali. Blij mee. Prima camera en lekker vlot. De migratie ging ook uitstekend nadat de 8 was over gezet naar Android 16.
Ik denk dat ik dit ook ga doen over een paar jaar.satya schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 23:16:
Van de Pixel 6 over naar een nieuwe 8 Pro die voor 340€ uit Frankrijk komt via ali. Blij mee. Prima camera en lekker vlot. De migratie ging ook uitstekend nadat de 8 was over gezet naar Android 16.
Van Pixel 8 naar pixel 12 pro ofzo terwijl de pixel 14 uit is. Het blijkt steeds een flinke upgrade, maar toch goedkoper. En her blijft nog een paar jaar updates krijgen
Het is een bekend probleem met de eerste zoveel batches van uitgeleverde pixel 8 toetstellen.benep schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 14:38:
Sinds gisteren een verticale roze streep op mijn pixel 8 scherm. Is het einde nabij?
Heb ik vorig jaar gehad, ze hebben bij Google daar een extended repair program voor opgezet: https://support.google.com/pixelphone/answer/15009955?hl=en
Check even of je toestel in aanmerking komt. Mijn toestel is toen kosteloos gerepareerd en had het toestel binnen een week weer terug.
Mijn ervaring is slecht namelijk. Zowel mijn vorige Pixel 6 als mijn huidige pixel 7 zijn na 1,5 jaar defect geraakt. In beide gevallen het scherm... En niet dat het scherm gebarsten is, maar dat het gewoonweg zwart blijft....
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
Geen problemen mee gehad. Heb nu alweer 3 jaar de pixel 6, vertoont nog geen enkel teken van ouderdom. De Pixels daarvoor sneuvelden door mijn eigen toedoen, niet door technische problemen.Blackouts schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 20:48:
Wat is jullie ervaring met de duurzaamheid van Pixels in het algemeen?
Mijn P8P doet het echt nog perfect, zowel qua hardware als qua software (misschien nu zelfs beter dan toen ik 'm kocht vanwege de updates).Blackouts schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 20:48:
Wat is jullie ervaring met de duurzaamheid van Pixels in het algemeen?
Mijn ervaring is slecht namelijk. Zowel mijn vorige Pixel 6 als mijn huidige pixel 7 zijn na 1,5 jaar defect geraakt. In beide gevallen het scherm... En niet dat het scherm gebarsten is, maar dat het gewoonweg zwart blijft....
Ik wil proberen de volledige 7 jaar vol te maken met dit toestel, maar met 5 ben ik ook al tevreden.
[ Voor 8% gewijzigd door Tuktop op 18-04-2026 08:53 ]
Respect! Het liefst zou ik ieder jaar het nieuwste model kopen (en de oude weer verkopen) als het geen consequenties had voor het milieu. Ik houd het nu telkens 4 jaar vol todat ik in een zwak moment toch weer een andere telefoon koop, met name voor de betere camera. Maar zolang er geen niet-Chinese toestellen met solid state accu zijn, koop ik sowieso niets nieuws.Tuktop schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 08:51:
[...]
Mijn P8P doet het echt nog perfect, zowel qua hardware als qua software (misschien nu zelfs beter dan toen ik 'm kocht vanwege de updates).
Ik wil proberen de volledige 7 jaar vol te maken met dit toestel, maar met 5 ben ik ook al tevreden.
De Pixel 8 Pro bevalt na 2,5 jaar nog steeds erg goed in ieder geval.
[ Voor 4% gewijzigd door Majesty op 18-04-2026 09:53 ]
Heb dat vrij regelmatig in verschillende applicaties. Soms werkt het lange tijd in de ene app en daarna niet meer (ik vermoed doordat de app op een bepaalde manier is geüpdatet waardoor het dan niet meer werkt).duvekot schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 14:51:
Hebben meer Pixel 8 gebruikers een probleem met het maken van een full length screenshots? Als ik power + volume down gebruik .. dan komt de mogelijkheid om een full screen/langer screenshot wel in beeld .. maar als ik er op druk kan ik hem niet langer maken en komt er ook geen aangepast screenshot.
[Afbeelding]
Iets anders: hebben meer mensen er last van dat wanneer je Instagram gebruikt en een comment wilt plaatsen onder een post, je niet kunt zien wat je aan het typen bent? Dan weet ik of ik het bij m'n eigen telefoon moet zoeken of dat het iets Android / Pixel 8 Pro specifiek is.
Het invoerveld staat hier direct boven het toetsenbord en ik kan gewoon zien wat ik aan het typen ben. Bij meerdere regels wordt het invoerveld groter (ook een Pixel 8 Pro).Majesty schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 15:34:
[...]
Iets anders: hebben meer mensen er last van dat wanneer je Instagram gebruikt en een comment wilt plaatsen onder een post, je niet kunt zien wat je aan het typen bent? Dan weet ik of ik het bij m'n eigen telefoon moet zoeken of dat het iets Android / Pixel 8 Pro specifiek is.
Ik weet vrij zeker dat dit eerst wel kon inderdaad, maar ik krijg nu de optie ook niet te zien in Chrome. Het scherm waar je het screenshot kan vergroten, wordt niet geladen. In andere apps overigens wel. Bug in Chrome óf in de screenshot-app denk ikduvekot schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 14:51:
Hebben meer Pixel 8 gebruikers een probleem met het maken van een full length screenshots? Als ik power + volume down gebruik .. dan komt de mogelijkheid om een full screen/langer screenshot wel in beeld .. maar als ik er op druk kan ik hem niet langer maken en komt er ook geen aangepast screenshot.
[Afbeelding]
Edit: @Card Nox thanks, reboot heeft het weer gefixt!
[ Voor 3% gewijzigd door Tuktop op 28-04-2026 20:20 ]
Dit? Met de Pixel 8.duvekot schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 14:51:
[Afbeelding]
Dat idd. .. als ik op die knop druk om langere screenshots te maken .. dan gebeurt er niets (systeem staat te wachten totdat het screenshot scherm verdwijnt).
Zelfs binnen Chrome en de "Share" .. en dan "Long Screenshot" werkt het niet meer.
Deze is van/in de Vivaldie browser gemaakt. Dus mogelijk is het idd een Chrome kwestie.duvekot schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 17:45:
[...]
Dat idd. .. als ik op die knop druk om langere screenshots te maken .. dan gebeurt er niets (systeem staat te wachten totdat het screenshot scherm verdwijnt).
Zelfs binnen Chrome en de "Share" .. en dan "Long Screenshot" werkt het niet meer.
[ Voor 5% gewijzigd door ratzz op 28-04-2026 17:54 ]
EDIT: jawel hoor, na reboot geen issues meer, met een nieuwe optie blijkbaar... Kan ook naar boven selecteren.
[ Voor 67% gewijzigd door Card Nox op 28-04-2026 20:01 ]
Ja, dat heb ik ook. Dan verberg ik het toetsenbord en haal het weer naar boven en schaalt dan wel mee. Vervelend bugjeMajesty schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 15:34:
[...]
- Maandag: telefoon afgegeven bij een UPS-punt. Dezelfde dag nog opgehaald door UPS.
- Dinsdag: aankomst in Polen. Meteen geïnspecteerd door de reparateur. "We hebben vastgesteld dat er een probleem is met het scherm." Hebben ze goed gezien daar bij Google. Volgens mij hebben ze het toestel daarna gewoon meteen van een nieuw scherm voorzien.
- Woensdag: verzendlabel aangemaakt voor de retour. Opgehaald door UPS.
- Donderdag: om 10u45 lag de telefoon alweer in de brievenbus.
Goed om zo'n goede ervaring te horen! In mijn omgeving was het 50/50 en voor die speaker grill 'damage' hebben ze ook wel eens 150 euro gevraagd. Na wat aandringen verviel dat gelukkig. Op basis van jouw ervaring lijkt het alsof ze er inmiddels misschien wat soepeler mee omgaan. Voorbarige 'conclusie' natuurlijk, maar toch.Sevenanths schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 15:35:
Ik kreeg recent ook last van de verticale lijn in het scherm. Eerst tijdelijk als een roze lijn, daarna permanent als een groene lijn. Met veel tegenzin de telefoon aangemeld voor een RMA bij Google. De timeline:Ik moet toegeven dat ik dit toch wel indrukwekkende service vind. Oké, het was nog beter geweest als ik 'm hier fysiek ergens had kunnen laten repareren, maar gegeven de Europese logistiek vind ik dit alvast zeer indrukwekkend. Als bonus hebben ze ook de rotzooi uit m'n speaker grills gehaald. Much appreciated!
- Maandag: telefoon afgegeven bij een UPS-punt. Dezelfde dag nog opgehaald door UPS.
- Dinsdag: aankomst in Polen. Meteen geïnspecteerd door de reparateur. "We hebben vastgesteld dat er een probleem is met het scherm." Hebben ze goed gezien daar bij Google. Volgens mij hebben ze het toestel daarna gewoon meteen van een nieuw scherm voorzien.
Had daar inderdaad ook al veel over gelezen in dit topic, dus ik was initieel wat huiverig. Maar de speakers zijn echt brandschoon, lijkt alsof ze nieuw zijn. Misschien doet de reparateur het nu gewoon stiekem. Eigenlijk hallucinant dat ze er zo moeilijk over doen soms. Een klein beetje service is altijd goed voor de "brand loyalty". Als tweakers verspreiden wij "Het Woord", kan Google alleen maar goeie reclame bezorgenTuktop schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 15:41:
[...]
Goed om zo'n goede ervaring te horen! In mijn omgeving was het 50/50 en voor die speaker grill 'damage' hebben ze ook wel eens 150 euro gevraagd. Na wat aandringen verviel dat gelukkig. Op basis van jouw ervaring lijkt het alsof ze er inmiddels misschien wat soepeler mee omgaan. Voorbarige 'conclusie' natuurlijk, maar toch.
ze hebben het blijkbaar rustig .. vorig jaar was het rond deze tijd nog een week .. op dinsdag ingeleverd en volgende dinsdag weer op kunnen halen. Dus de volgende reparatie maar op een maandag verzenden.Sevenanths schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 15:35:
Ik kreeg recent ook last van de verticale lijn in het scherm. Eerst tijdelijk als een roze lijn, daarna permanent als een groene lijn. Met veel tegenzin de telefoon aangemeld voor een RMA bij Google. De timeline:Ik moet toegeven dat ik dit toch wel indrukwekkende service vind. Oké, het was nog beter geweest als ik 'm hier fysiek ergens had kunnen laten repareren, maar gegeven de Europese logistiek vind ik dit alvast zeer indrukwekkend. Als bonus hebben ze ook de rotzooi uit m'n speaker grills gehaald. Much appreciated!
(en binnen een week nadat we in australië waren de telefoon plat op een heel klein scherp steentje in de camper laten vallen .. wel met een screenprotector .. maar die er nog niet afgehaald om te kijken of het scherm ook geraakt was .. of dat de screenprotector zijn werk goed heeft gedaan)
Yep .. de vorige Pixel 5 was de tijdelijke vervanging .. duurt even om alles om te zetten .. en daarna de pixel 8 een volledige factory reset gegeven .. zodat er echt niets mee gaat naar Polen.ratzz schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 16:49:
Hoe pakken jullie dat aan met bank apps en DigiD als de telefoon ingestuurd wordt? Hebben jullie een reserve telefoon waar alles tijdelijk naar over wordt over gezet?
Ik wordt daar een beetje benauwd van, stel de telefoon is niet meer te benaderen. Ik kan nu wel een reserve telefoon aanmaken maar ik heb een bank app die accepteert het alleen maar op 1 telefoon geïnstalleerd te zijn.duvekot schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 17:10:
[...]
Yep .. de vorige Pixel 5 was de tijdelijke vervanging .. duurt even om alles om te zetten .. en daarna de pixel 8 een volledige factory reset gegeven .. zodat er echt niets mee gaat naar Polen.
Hoe bedoel je? .. als je een nieuwe telefoon koopt dan moet je toch ook alles overzetten? .. nu moet je dat twee keer achter elkaar doen ( naar backup en daarna weer terug) .. meer verschil is er niet.ratzz schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 17:23:
[...]
Ik wordt daar een beetje benauwd van, stel de telefoon is niet meer te benaderen. Ik kan nu wel een reserve telefoon aanmaken maar ik heb een bank app die accepteert het alleen maar op 1 telefoon geïnstalleerd te zijn.
De bank app die tevens aan de telefoon gekoppeld is heb ik pas sinds de pixel. Het zal uiteindelijk wel mogelijk zijn (hoop ik toch) maar ik wordt er nu al kregel van. Stel je telefoon is niet meer bereikbaar of kwijt pfff.duvekot schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 17:34:
[...]
Hoe bedoel je? .. als je een nieuwe telefoon koopt dan moet je toch ook alles overzetten? .. nu moet je dat twee keer achter elkaar doen ( naar backup en daarna weer terug) .. meer verschil is er niet.
Ik heb alles op mijn Pixel 10 en Pixel 8 (backup) staan. Kan gelukkig gewoon meerdere telefoons bij mijn bank koppelen.ratzz schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 16:49:
Hoe pakken jullie dat aan met bank apps en DigiD als de telefoon ingestuurd wordt? Hebben jullie een reserve telefoon waar alles tijdelijk naar over wordt over gezet?
Ik heb het uitgezet.cocico schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 11:20:
Heb ik ook, heel erg vervelend is dat! Als dat aanhoudt, zou ik de knoppen terug zetten of Circle to Search de-activeren!
Ik hoef de onderkant soms nog maar aan te raken om naar boven te scrollen, of van app te wisselen, en circle Search komt er tussen. Ik heb het inmiddels uitgezet.Tuktop schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 13:57:
Wat gek, ik moet 'm toch echt nog long-pressen. Circle-to-search is onderdeel van de Google app. Daarvan al geprobeerd de cache te legen? Of misschien even updates van die app verwijderen en opnieuw installeren?
Heb je dit al geprobeerd?
Ga naar instellingen.
Dan toegankelijkheid - Bediening voor timing
Vertraging voor ingedrukt houden, kies hier 'normaal' of 'lang'
Is de Pixel in reparatiemodus zetten niet genoeg?duvekot schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 17:10:
[...]
Yep .. de vorige Pixel 5 was de tijdelijke vervanging .. duurt even om alles om te zetten .. en daarna de pixel 8 een volledige factory reset gegeven .. zodat er echt niets mee gaat naar Polen.
Dat kan een optie zijn .. maar omdat je de telefoon toch wat langer "kwijt" bent .. en ik in de tussentijd wel bereikbaar en gewoon kan doen wat ik altijd doe . Wil ik gewoon alles overgezet hebben.Cowboy_Henk schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 08:13:
[...]
Is de Pixel in reparatiemodus zetten niet genoeg?
Als ik fotos maak of berichten krijg dan moeten die daarna ook op de gerepareerde Pixel weer terug komen.
Door het gewoon te zien als een normale overgang van ene naar de andere telefoon .. is dat sowieso gegarandeerd.
Berichten over prijzen, levering, abonnementen, ed mogen hier: [Google Pixel 8 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten over accessoires mogen hier: [Google Pixel 8 (Pro)] Accessoires