Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Offens1490 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 07:59:
Ik zou graag met experimenten iso/exposure mbt fotos maken.

Wat ik zo lees is dat juist voor Pixel 8 pro en niet de normale pixel 8 die ik heb ?
Ik heb even op mijn P8 gekeken en zie daar inderdaad geen optie voor. Je kunt natuurlijk wel een 3rd party app installeren en er op die manier mee spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zawaponga
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:28
ratzz schreef op donderdag 18 september 2025 @ 17:39:
Ik loop tegen het volgende aan, na de update en een update van DigiD. Ik weet niet of het probleem al bestond direct na de update van mijn Pixel of pas na de update van DigiD.
Ik kan het menu niet meer bereik van de DigiD app, deze zit zover links boven in de hoek dat hij over/onder de klok valt. Ik heb de helpdesk al een foto gestuurd maar die houden zich een beetje van domme, ze vragen notabene of ik niet mijn bsn en telefoonnummer wil doorgeven om het probleem te bespreken alsof het bsn enige relevantie heeft!?
Maar goed, hier de foto met het probleem. Als iemand een oplossing heeft hoor ik het graag!

[Afbeelding]
Dat ligt niet and de DigiD app maar aan Android 16, de app van mijn werk heeft hetzelfde probleem, met Android 15 en op dezelfde telefoon was er geen probleem. De beeldverhouding van sommige apps is nu anders, grotere hoogte dan voorheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 09:53
Zawaponga schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 10:31:
[...]

Dat ligt niet and de DigiD app maar aan Android 16, de app van mijn werk heeft hetzelfde probleem, met Android 15 en op dezelfde telefoon was er geen probleem. De beeldverhouding van sommige apps is nu anders, grotere hoogte dan voorheen.
Tsja, waar het aan ligt maakt voor mij niet zoveel uit. Andere apps hebben er geen last van. Dus er is vast iets wat DigiD niet helemaal netjes volgens de guidelines heeft gedaan.

Met welke apps ervaar je het nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:07
ratzz schreef op donderdag 18 september 2025 @ 17:39:
Ik loop tegen het volgende aan, na de update en een update van DigiD. Ik weet niet of het probleem al bestond direct na de update van mijn Pixel of pas na de update van DigiD.
Ik kan het menu niet meer bereik van de DigiD app, deze zit zover links boven in de hoek dat hij over/onder de klok valt. Ik heb de helpdesk al een foto gestuurd maar die houden zich een beetje van domme, ze vragen notabene of ik niet mijn bsn en telefoonnummer wil doorgeven om het probleem te bespreken alsof het bsn enige relevantie heeft!?
Maar goed, hier de foto met het probleem. Als iemand een oplossing heeft hoor ik het graag!

[Afbeelding]
Pixel 10 Pro (max resolutie), zelfde probleem. Duidelijk DigiD probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelfs een spelen met de DPI-instellingen misschien?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:46

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

blueman85 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 16:19:
Ik heb na de update van Android 16 mijn telefoon toch een factory reset gegeven. I know, is even een werkje om overal weer opnieuw in te loggen maar moet zeggen dat m'n accu oprecht langer meegaat!
Heb dat ook gedaan, moet zeggen dat het nu wel beter gaat. Weer lekker schoon zo. :) Fijn dat er een backup wordt gemaakt van alle app locaties, scheelt weer.

Whatever.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Frappuccino schreef op woensdag 17 september 2025 @ 18:36:
Meer mensen hier het gevoel dat de accu sneller leeg gaat sinds de laatste grote update?
Zeker. Waar ik normaal met de dag door kom met zeker 40% lading resterend is dat sinds de update minder dan 20%. Echt een opvallend hoger verbruik

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 09:53
Tuktop schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 10:40:
[...]

Tsja, waar het aan ligt maakt voor mij niet zoveel uit. Andere apps hebben er geen last van. Dus er is vast iets wat DigiD niet helemaal netjes volgens de guidelines heeft gedaan.

Met welke apps ervaar je het nog meer?
Nou, ik heb reactie van DigiD. Ik had ter feedback uitleg gegeven over het UI-issue, een screenshot toegevoegd van de menuknop die achter de status bar van het OS valt, en daarbij de gebruikte Android-versie en app-versie genoemd.

In hun reactie geven ze enkel aan dat het kan zijn dat mijn apparaat niet meer compatible is omdat ik minimaal Android 9.0 nodig heb |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ratzz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:28
Tuktop schreef op maandag 22 september 2025 @ 09:19:
[...]

In hun reactie geven ze enkel aan dat het kan zijn dat mijn apparaat niet meer compatible is omdat ik minimaal Android 9.0 nodig heb |:(
Ik had geklaagd over hun professionele houding na geen serieuze feedback gekregen te hebben via mail en playstore, "vervelend dat de DigiD app niet werkt zoals verwacht. Fijn dat je dit aan ons doorgeeft. Wij gebruiken de reviews om de DigiD app te verbeteren". Ook omdat naar mijn BSN werd gevraagd samen met mijn telefoonnummer, dat vond ik niet heel relevant. Ik ben benieuwd welke reactie ik daarop krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:26
cheiron schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 23:20:
[...]

Zeker. Waar ik normaal met de dag door kom met zeker 40% lading resterend is dat sinds de update minder dan 20%. Echt een opvallend hoger verbruik
Was gisteren in Belgie lijkt wel dat t tijdens roaming nog harder gaat. van 90 naar 20% in 6u tijd
Pagina: 1 ... 41 42 Laatste

Let op:
Berichten over prijzen, levering, abonnementen, ed mogen hier: [Google Pixel 8 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten over accessoires mogen hier: [Google Pixel 8 (Pro)] Accessoires