Ik vraag me toch af wat er mis is met mijn toestel, Pixel 8, ik gebruik hem best heel veel, voor allerlei apps, maar ik merk toch wel op dat er wel heel veel software foutjes / bugs zijn, er is een bug in YouTube, die zit er al zeker een jaar in, en er wordt niets aan gedaan, namelijk dat wanneer je een livestream gaat casten naar je TV bijvoorbeeld, dan lijkt het op je telefoon gewoon alsof je de chat kan gebruiken, maar wanneer je dan het tekst veld wilt gebruiken, dan cancelt hij zichzelf er iedere keer uit en komt gewoon het toetsenbord niet omhoog en kun je dus onmogelijk typen, ook in de comments van YouTube merk ik regelmatig dat er vreemde dingen met de UI gebeuren.
Maar ook heel veel andere apps, hebben allerlei rare bugs, met name ook veel gezeik met veel websites op Chrome, en de wachtwoordmanager die enorm dwars kan gaan doen, niet alleen op websites maar ook in apps...
Ik voel me eigenlijk echt letterlijk een bèta tester... En dat is niet wat ik verwacht had toen ik de telefoon kocht, mijn Samsung Note 9 had minder problemen voor zover ik weet, ook al was daarbij de YouTube app net zo slecht.
Updates staan altijd aan, en de boel wordt gewoon geüpdatet iedere keer...
[
Voor 3% gewijzigd door
High on Life op 16-03-2024 09:03
]