Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01:50
Als je in Chrome of Brave de stutter op bijvoorbeeld gewoon de Tweakers website en forum niet ziet, tja dan zie je dat soort dingen gewoon niet denk ik ofzo... :?

Heb net een Oneplus 12 binnengekregen en daar is het in deze situatie wel smooth, zonder stutters. Dus ligt toch echt aan de Pixel 8 Pro.

[ Voor 38% gewijzigd door cordonbleu op 14-03-2024 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenar95
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23-09 20:03
Vraagje:
Ik heb nu het officiële Pixel 8 Pro hoesje om mijn pixel zitten. Echter vind ik deze té stroef (ja dat kan, krijg hem amper mijn broekzakken in en uit), is hij rondom vrij dik en zwaar (de telefoon is al vrij zwaar van zichzelf..) en ben ik een beetje bang voor het vrij onbeschermde glas van de camera (alleen opstaand randje). Een tweaker een paar posts terug zat al met een gebroken glas..

Dus opzoek naar een fijn hoesje dat aan de volgende eisen voldoet:

-Beschermt ook cameraglas, hoe meer erover hoe beter (zie voorbeeld onderaan) Heb ook een keer een hoesje gezien wat zelfs in de pilvorm nog bescherming had rondom de verschillende lenzen, maar kan deze niet meer vinden...
-Opstaande rand rondom scherm voorkant (bescherming bij plat op scherm vallen)
-Niet te zwaar en niet al te dikke bumper rondom (wat originele pixel hoesje dus wel enorm heeft)
-Niet té stroef

Iemand die een fijn hoesje in gebruik heeft of er één weet?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nwftg0ofsH6nF8Q1p_yqj3A-bhk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Nhbqm4pLFm2pFeQ0Af9U08iT.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikKam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 09:01
ErikKam schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 19:24:
[...]

Heb ik ook last van. Zal hem binnenkort ook opsturen
Ik heb hem maandag opgestuurd.
En kreeg hem vandaag gerepareerd al weer terug.
Wel een super snelle service.
Heb dus mijn eigen telefoon weer terug.
Eerste snelle test lijkt er inderdaad op dat hij wel weer goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:21
Kenar95 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 18:04:
[...]

Ik vraag mij echt af waar iedereen het over heeft met de stutters. Dus oprecht opzoek gegaan naar een situatie waar ik ze dan wel zou kunnen zien, want krijg bijna het gevoel alsof je gek bent als je ze niet hebt/ziet. Overigens de Pixel 8 Pro ook.
Dus heb er nu geen last van in zowel Chrome (bv dit topic), X of Reddit app.
Display staat op 1344x2992 dus eerst deze eens naar 1008x2244 gezet. Los van dat het beeld korrelig wordt, nog steeds geen stutters.
Daarna eens het Smooth Display uitgezet. Man man man, zowel Chrome, X als Reddit vrijwel onleesbaar door de hoeveelheid stutters.
Ik kan mij alleen niet voorstellen dat iedereen die er last van zou hebben, domweg de Smooth Display functie niet aan heeft eraan. Het kan mogelijk wel zo zijn dat deze bij iedereen niet helemaal lekker werkt en in de genoemde apps niet opschakelt naar 120hz?

[Afbeelding]

Dit zou te controleren zijn door in de ontwikkelaarsopties de vernieuwingssnelheid eens aan te zetten en te kijken wat deze doet bij het scrollen door de diverse apps?
Bij mij is dit strak 120hz in alle apps.

[Afbeelding]

Maar oprecht hier dus een tweaker die geen last heeft van stutters op zijn Pixel 8 Pro. Ik zet m'n smooth display en volledige resolutie weer aan. 8)
Mij stoort die stotter helemaal niet, maar ik kan het wel zien in de Reddit app. Ben eigenlijk wel benieuwd nu naar een filmpje van jouw telefoon terwijl je scrollt op Reddit. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zunrob
Kenar95 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 18:19:
Vraagje:
Ik heb nu het officiële Pixel 8 Pro hoesje om mijn pixel zitten. Echter vind ik deze té stroef (ja dat kan, krijg hem amper mijn broekzakken in en uit), is hij rondom vrij dik en zwaar (de telefoon is al vrij zwaar van zichzelf..) en ben ik een beetje bang voor het vrij onbeschermde glas van de camera (alleen opstaand randje). Een tweaker een paar posts terug zat al met een gebroken glas..

Dus opzoek naar een fijn hoesje dat aan de volgende eisen voldoet:

-Beschermt ook cameraglas, hoe meer erover hoe beter (zie voorbeeld onderaan) Heb ook een keer een hoesje gezien wat zelfs in de pilvorm nog bescherming had rondom de verschillende lenzen, maar kan deze niet meer vinden...
-Opstaande rand rondom scherm voorkant (bescherming bij plat op scherm vallen)
-Niet te zwaar en niet al te dikke bumper rondom (wat originele pixel hoesje dus wel enorm heeft)
-Niet té stroef

[Afbeelding]
Dit is er meer een voor in het accessories topic. Echter ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik heb de Mous Limitless 5 case, en ook die beschermt de camera niet zoveel. Gelijk aan de originele Google hoes. Echter, het metaal rondom de camera's is vrij krasgevoelig volgens mij. Ben dan ook bang bij hoesjes die wel over dat metaal heen zitten dat er juist stof tussen het hoesje en het metaal in gaat zitten, wat vervolgens voor krassen zorgt.
Ik had ook een Spigen Rugged Armor besteld, deze heeft ook zo een stuk rubber over de camera heen. Echter, hij ligt er niet strak op, en zit een fractie van een mm ruimte tussen (mss zodat je een camera protector kunt plaatsen?), waar dus juist stof tussen gaat zitten.

Edit: foto gemaakt van de 8 Pro met Tough Armor van mijn vriendin: je ziet duidelijk de afstand tussen het rubber van de hoes en de camera balk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ho0DnNXT91fN1Wb4IDTVqgDUaEw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LQN5T0OlmHV3xL3GzgPycSmH.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door zunrob op 14-03-2024 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duvekot
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:30
Kenar95 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 18:19:

[Google Pixel 8 (Pro)] Accessoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:46
Net de reddit app gedownload en ik zie daar inderdaad welgeteld 1 stutter als ik naar beneden scroll. Verder dus in geen enkele andere app last van.

Het lijkt me ook echt super vervelend als je er wel last van hebt, maar om nou te doen alsof iedereen er laat van heeft? Tja..
Persoonlijk had ik allang de telefoon teruggestuurd en/of vervangen voor een andere als ik er last van had gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Sinds de installatie van de telefoon merk ik dat er (eerst 1, nu 2) apps zijn die niet willen updaten in de Play Store. Ze blijven continu 'in behandeling '. Overigens lijkt de laatste versie wel gewoon geïnstalleerd te zijn. Iemand een idee hoe ik dit weg krijg? :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/60Ltz4ndMgJEv7RoRmtDPKo8Dqo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/bO5jo0fRBcTNXnx23kQ0YzPH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-09 12:17
zunrob schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 20:15:
Sinds de installatie van de telefoon merk ik dat er (eerst 1, nu 2) apps zijn die niet willen updaten in de Play Store. Ze blijven continu 'in behandeling '. Overigens lijkt de laatste versie wel gewoon geïnstalleerd te zijn. Iemand een idee hoe ik dit weg krijg? :)

[Afbeelding]
Volgens mij ook een keer gehad op een ander apparaat, toen hielp het volgens mij om de betreffende apps te verwijderen (of 'Updates verwijderen' als het om systeem-apps gaat) en dan opnieuw installeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zunrob
Tuktop schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 20:18:
[...]

Volgens mij ook een keer gehad op een ander apparaat, toen hielp het volgens mij om de betreffende apps te verwijderen (of 'Updates verwijderen' als het om systeem-apps gaat) en dan opnieuw installeren.
Ik zie het alleen als er ook andere updates klaar staan. Dat is nu niet het geval. Als het weer zover is zal ik dat eens proberen, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• High on Life
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 30-05 11:09
Ik vraag me toch af wat er mis is met mijn toestel, Pixel 8, ik gebruik hem best heel veel, voor allerlei apps, maar ik merk toch wel op dat er wel heel veel software foutjes / bugs zijn, er is een bug in YouTube, die zit er al zeker een jaar in, en er wordt niets aan gedaan, namelijk dat wanneer je een livestream gaat casten naar je TV bijvoorbeeld, dan lijkt het op je telefoon gewoon alsof je de chat kan gebruiken, maar wanneer je dan het tekst veld wilt gebruiken, dan cancelt hij zichzelf er iedere keer uit en komt gewoon het toetsenbord niet omhoog en kun je dus onmogelijk typen, ook in de comments van YouTube merk ik regelmatig dat er vreemde dingen met de UI gebeuren.
Maar ook heel veel andere apps, hebben allerlei rare bugs, met name ook veel gezeik met veel websites op Chrome, en de wachtwoordmanager die enorm dwars kan gaan doen, niet alleen op websites maar ook in apps...

Ik voel me eigenlijk echt letterlijk een bèta tester... En dat is niet wat ik verwacht had toen ik de telefoon kocht, mijn Samsung Note 9 had minder problemen voor zover ik weet, ook al was daarbij de YouTube app net zo slecht.

Updates staan altijd aan, en de boel wordt gewoon geüpdatet iedere keer...

[ Voor 3% gewijzigd door High on Life op 16-03-2024 09:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zunrob
Tuktop schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 20:18:
[...]

Zojuist was het weer zover. Heb je methode nu geprobeerd, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

High on Life schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 09:01:
Ik vraag me toch af wat er mis is met mijn toestel, Pixel 8, ik gebruik hem best heel veel, voor allerlei apps, maar ik merk toch wel op dat er wel heel veel software foutjes / bugs zijn, er is een bug in YouTube, die zit er al zeker een jaar in, en er wordt niets aan gedaan, namelijk dat wanneer je een livestream gaat casten naar je TV bijvoorbeeld, dan lijkt het op je telefoon gewoon alsof je de chat kan gebruiken, maar wanneer je dan het tekst veld wilt gebruiken, dan cancelt hij zichzelf er iedere keer uit en komt gewoon het toetsenbord niet omhoog en kun je dus onmogelijk typen, ook in de comments van YouTube merk ik regelmatig dat er vreemde dingen met de UI gebeuren.
Maar ook heel veel andere apps, hebben allerlei rare bugs, met name ook veel gezeik met veel websites op Chrome, en de wachtwoordmanager die enorm dwars kan gaan doen, niet alleen op websites maar ook in apps...

Ik voel me eigenlijk echt letterlijk een bèta tester... En dat is niet wat ik verwacht had toen ik de telefoon kocht, mijn Samsung Note 9 had minder problemen voor zover ik weet, ook al was daarbij de YouTube app net zo slecht.

Updates staan altijd aan, en de boel wordt gewoon geüpdatet iedere keer...
Zit je in de stable release channel? Niet dat ik je bugs niet herken trouwens (terug naar factory was voor een tijdje de oplossing).

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Ik heb er op de 7 Pro denk ik zo een 5x last van gehad dat Chrome steeds crasht. Bij de Pixel 8 Pro nu al 2x in een week. Dat vind ik toch wel een vervelende bug. Snap ook niet dat die er al zo lang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb het gevoel dat die bug van een crashende Chrome app een beetje komt en gaat. Soms heb ik er weken geen last van en dan is het er weer 1 of 2 dagen. Ik gebruik zelf de beta app maar heb niet het idee dat dat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Chrome is bij mij al sinds november (toen ik mijn Pixel 8 kocht) onbruikbaar. Blijft crashen. Niet één van de methodes die je her en der kan vinden lost de boel voor meer dan een paar dagen op. Probleem komt onherroepelijk terug. In de playstore staat het helemaal vol met beoordelingen van mensen met het zelfde probleem.
De laatste Android update heeft dat helaas niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Paling1 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 15:11:
Chrome is bij mij al sinds november (toen ik mijn Pixel 8 kocht) onbruikbaar. Blijft crashen. Niet één van de methodes die je her en der kan vinden lost de boel voor meer dan een paar dagen op. Probleem komt onherroepelijk terug. In de playstore staat het helemaal vol met beoordelingen van mensen met het zelfde probleem.
De laatste Android update heeft dat helaas niet opgelost.
Vandaag alweer twee keer, bijzonder vervelend. Vind het vreemd dat het blijkbaar een bekend probleem is, maar er niets aan wordt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
zunrob schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 21:13:
[...]

Vandaag alweer twee keer, bijzonder vervelend. Vind het vreemd dat het blijkbaar een bekend probleem is, maar er niets aan wordt gedaan.
Bizar dat er zoveel gebruikers last van hebben, en anderen (waaronder ik) geheel niet. Wat zou het verschil maken?

Wel echt zwaar irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

@Tuktop
Ik denk dat het met de manier van installeren te maken kan hebben.
Een schone installatie zal misschien minder problemen geven dan een installatie waarbij alle settings van een oude telefoon meekomen.
Ik heb met de installatie van de Pixel 8 de instellingen van mijn Pixel 3a meegenomen. En die Pixel 3a had weer de instellingen van een oudere telefoon etc.
Ik denk gewoon dat er ergens in de configuratie iets niet helemaal lekker zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
Paling1 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 08:12:
@Tuktop
Een schone installatie zal misschien minder problemen geven dan een installatie waarbij alle settings van een oude telefoon meekomen.
Ik heb met de installatie van de Pixel 8 de instellingen van mijn Pixel 3a meegenomen. En die Pixel 3a had weer de instellingen van een oudere telefoon etc.
Ik heb inderdaad een clean install gedaan, wel met sync van Google-diensten uiteraard. Ik kwam van een OP6 die ik nooit heb gereset dus vond het wel tijd voor een verse start.

In die zin zou een factory reset wellicht wel uitkomst kunnen bieden maar het is erg knullig als dat nodig zou zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

@Tuktop
Factory reset staat wel op de planning, maar kost zoveel tijd... :X
Geen zin in als er met een andere browser (Firefox) gewoon wel te werken valt. Wie weet fixen ze het binnenkort.
Alle andere apps werken wel gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-09 21:37

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Hier vanochtend de melding gekregen voor het instellen van standaard browser en zoekdienst.
Moet zeggen er staan keurig veel keuzes in.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-09 20:59
Rubman schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 09:18:
Hier vanochtend de melding gekregen voor het instellen van standaard browser en zoekdienst.
Moet zeggen er staan keurig veel keuzes in.
Deze melding kwam hier gelijk na de 'security update' van 742MB. Ik heb het idee dat ze die ~10 browsers daarbij ingebakken hebben. :z

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakeNL
  • Laatst online: 08:16
Paling1 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 08:12:
@Tuktop
Ik denk dat het hier niet mee te maken heeft. Inmiddels heb ik hier ook last van. Iedere keer na een update (de afgelopen twee). Ik moet dan de opslag en cache wissen van de Chrome browser. Ik word er niet goed van. Dit gebeurde in het verleden ook weleens, maar het begint nu irritant te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

@BlakeNL
Jij hebt een clean install van Chrome gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakeNL
  • Laatst online: 08:16
Paling1 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 09:39:
@BlakeNL
Jij hebt een clean install van Chrome gedaan?
Ja en dat werkt. Alleen bij de laatste updates keerde het terug na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borft
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 22:38
BlakeNL schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 09:37:
[...]

Ik denk dat het hier niet mee te maken heeft. Inmiddels heb ik hier ook last van. Iedere keer na een update (de afgelopen twee). Ik moet dan de opslag en cache wissen van de Chrome browser. Ik word er niet goed van. Dit gebeurde in het verleden ook weleens, maar het begint nu irritant te worden.
Ik heb alle apps en settings van mijn op5t (met lineageos obv android 14) naar mijn pixel 8 pro gemigreerd en nergens last van. Dus als het aan oude settings ligt, is het iets subtiels waar ik (nog) geen last van heb gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

@BlakeNL , @borft
Dan is het inderdaad niet wat ik dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 26-09 23:44
Lees in artikelen dat de aankomende Pixel 8a nog kleiner is dan de gewone 8. Dit klinkt als muziek in de oren.

Heb de 8 een tijdje gehad, maar vond het de release prijs niet waard. Ga denk ik wel overstappen van mijn 4a naar de 8a. Voornamelijk voor de beveiligingsupdates, en batterij die te wensen over laat, verder nog super tevreden. Topkwaliteit die pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Tuktop schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 23:23:
[...]

Bizar dat er zoveel gebruikers last van hebben, en anderen (waaronder ik) geheel niet. Wat zou het verschil maken?

Wel echt zwaar irritant...
@Paling1. Ik heb een factory reset gedaan, en geen instellingen meegenomen. Alle apps zelf opnieuw geïnstalleerd, alle instellingen zelf goed gezet. Zelfs dan komt het voor.

Bij mijn vriendin werkt het echter wel goed, en daar is de installatie precies hetzelfde gedaan.

Nu heb ik weer eens het geheugen leeg gemaakt van de app, maar nu heb ik synchronisatie in Chrome niet aangezet. Het thema is nu wel donker, waar dit eerst wit was. Benieuwd of dit iets uitmaakt.

[ Voor 11% gewijzigd door zunrob op 20-03-2024 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

@zunrob ,
Synchronisatie uitzetten helpt wat langer, maar maakt de browser verder een beetje nutteloos.
Heb hier overigens al heel lang een donker thema, daar loopt ie ook gewoon mee vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Paling1 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 10:59:
@zunrob ,
Synchronisatie uitzetten helpt wat langer, maar maakt de browser verder een beetje nutteloos.
Heb hier overigens al heel lang een donker thema, daar loopt ie ook gewoon mee vast.
Ik had een beetje hoop dat het nu wel bleef werken (al bijna 12 uur), maar dat heb je nu mooi weggenomen haha. ;)

Ik snap dan alleen echt niet waarom het op sommige telefoons wel goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borft
zunrob schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 11:00:
[...]

Ik had een beetje hoop dat het nu wel bleef werken (al bijna 12 uur), maar dat heb je nu mooi weggenomen haha. ;)

Echt vreemd. Hebben jullie al Chrome Beta geprobeerd, allicht dat dat net iets anders is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cemeli
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-09 18:21
Heb een raar probleem met mijn esim ,het stem/geluid aan de andere kant valt steeds voor een paar milli sec.weg heb een 2de prepaid sim kaart erin gezet maar die geeft geen problemen dus het is iets met de esim. Heb al verschillende forums gelezen vandaag dus veel meer mensen hebben deze probleem maar op die sites geen oplossing voor nu
Is er iemand hier die een oplossing weet of op het volgende update gerepareerd is
Dank u

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kreuk
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 25-09 08:18
Ik heb het opgegeven met chrome. Gebruik nu kiwi browser, bevalt prima. Mis alleen het makkelijk openen van tabbladen vanaf desktop en vice versa. En dat favorieten niet gedeeld worden is af en toe ook vervelend. Maar niet zo vervelend als de constant crashende browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Laatst online: 27-09 14:48
Kreuk schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 20:42:
Ik heb het opgegeven met chrome. Gebruik nu kiwi browser, bevalt prima. Mis alleen het makkelijk openen van tabbladen vanaf desktop en vice versa. En dat favorieten niet gedeeld worden is af en toe ook vervelend. Maar niet zo vervelend als de constant crashende browser.
Ik kan je firefox aanraden. Werkt lekker, je hebt toegang tot alle extenties (ook adblock) op android. Je kunt tabs syncen en je steunt een kleine non profil speler. Ik gebruik firefox overal. Enige wat ik mis is dat ik mijn tabs niet verticaal kan plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Wat een drama toestel die pixel 8 pro. Heb hem nog 2 maanden in bezit.
Probleem met telefoongesprekken voeren door een slechte verbinding, opgestuurd en kreeg ik een refurbished toestel retour. Vervolgens dit toestel 1 dag kunnen gebruiken, zwart scherm en gaat niet meer aan.
Toestel staat wel aan gezien ik geluidjes hoor.

Ik snap overigens niet waarom ze me een refurbished toestel toesturen terwijl hij nog helemaal nieuw was.
Volgende week dit toestel ook maar weer terugsturen en inmiddels al een maand zonder goed toestel.

Weten jullie of ik iets kan verhalen op belsimpel? Ik wens eigenlijk een nieuw toestel.
Maar ik heb hem direct naar Google moeten opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
C6DL schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 18:57:
Wat een drama toestel die pixel 8 pro. Heb hem nog 2 maanden in bezit.
Probleem met telefoongesprekken voeren door een slechte verbinding, opgestuurd en kreeg ik een refurbished toestel retour. Vervolgens dit toestel 1 dag kunnen gebruiken, zwart scherm en gaat niet meer aan.
Toestel staat wel aan gezien ik geluidjes hoor.

Ik snap overigens niet waarom ze me een refurbished toestel toesturen terwijl hij nog helemaal nieuw was.
Volgende week dit toestel ook maar weer terugsturen en inmiddels al een maand zonder goed toestel.

Weten jullie of ik iets kan verhalen op belsimpel? Ik wens eigenlijk een nieuw toestel.
Maar ik heb hem direct naar Google moeten opsturen.
Wat een pech. Lijkt me dat Belsimpel voor de oplossing moet zorgen aangezien zij jou het toestel hebben verkocht (toch?). Laat ze maar een nieuwe leveren inderdaad...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caelorum
Je hebt geen recht op een nieuw toestel. Zowel bij Belsimpel als bij Google, maar aangezien je hem al een keer naar Googles reparatiecentrum hebt gestuurd op advies van Belsimpel zou je Belsimpel wel lief kunnen vragen een vervangend exemplaar te sturen en zelf met dit exemplaar aan de slag te gaan met Google.
Maar dat zou wel coulance zijn. Belsimpel is alleen verantwoordelijk voor het leveren van een deugdelijk product. Hoe ze dat doen is aan hen.

Zover ik mijn rechten als consument ken dan :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 27-09 14:39
Mooi dat Google zelf ook inziet dat het scrollen, zeker met stock kernel, niet altijd zo'n succes is op deze telefoons.
https://www.androidpolice...rolling-stutter-as-fixed/

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
zunrob schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 11:00:
[...]

Toch nog even hier op terugkomen. Heb Chrome dus ingesteld zonder iets te accepteren van wat werd voorgesteld (synchronisatie etc.), en werkt nog steeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:51

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Brad Pitt schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 09:10:
Mooi dat Google zelf ook inziet dat het scrollen, zeker met stock kernel, niet altijd zo'n succes is op deze telefoons.
https://www.androidpolice...rolling-stutter-as-fixed/
Zo te lezen wordt het pas gefixt in A15. Jammer dat men het niet eerder kan oplossen.

Pixel 8 heeft mn Wintersport trip overleeft zonder kleer scheuren, merk wel dat via 4G de telefoon warm wordt tijdens casual gebruik (Chrome, Maps, Socials). Had al met al iets van 3-4 SOT.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
Harmen schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 16:07:
[...]

Zo te lezen wordt het pas gefixt in A15. Jammer dan men het niet eerder kan oplossen.
En dan moeten de app developers er ook nog mee aan de slag. Het is niet een magische fix oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
cemeli schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 20:18:
Heb een raar probleem met mijn esim ,het stem/geluid aan de andere kant valt steeds voor een paar milli sec.weg heb een 2de prepaid sim kaart erin gezet maar die geeft geen problemen dus het is iets met de esim. Heb al verschillende forums gelezen vandaag dus veel meer mensen hebben deze probleem maar op die sites geen oplossing voor nu
Is er iemand hier die een oplossing weet of op het volgende update gerepareerd is
Dank u
Bekend probleem. De pixel heeft bovengemiddeld veel problemen met het model en het bereik.
Die van mij is net terug van reparatie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• almere
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 27-09 18:15
Er staat weer een nieuwe update klaar voor de pixels

De update van april 2024 bevat bugfixes en verbeteringen voor Pixel-gebruikers – zie hieronder voor meer informatie.
Biometrie
Oplossing voor het probleem waardoor er onder bepaalde omstandigheden een zwart scherm verscheen bij het ontgrendelen van het scherm *[3]
Camera
Oplossing voor camerastabiliteit onder bepaalde omstandigheden bij het schakelen tussen verschillende zoomlenzen *[2]
Oplossing voor het probleem met zwarte halo-artefacten die onder bepaalde omstandigheden in de zoeker verschijnen bij de overgang van foto- naar videomodus met 1x zoom *[1]
Oplossing voor het probleem waarbij gebruikers het beeld niet opnieuw kunnen belichten nadat ze ergens op de zoeker hebben getikt *[1]

I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cemeli
Geen oplossingen voor problemen met esim :steeds uitvallen internet en haperen bij gesprekken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpcCwb
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-09 16:15
Hier sinds paar weken ook problemen met het bereik. Ook vooral met eSIM maar gewone SIM soms ook. Zou insturen helpen? Of is het meer software. Heb dit toestel sinds launch, tot paar weken geleden dit probleem niet. Raar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenford
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-09 22:22
Sinds vanmiddag zit er ineens een streep in mijn scherm met defecte pixels. Hij zal voor garantie moeten worden opgestuurd neem ik aan.

Wat is jullie ervaring met garantie via Belsimpel of via google zelf? Welke raden jullie aan?

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
maartenford schreef op woensdag 3 april 2024 @ 17:44:
Sinds vanmiddag zit er ineens een streep in mijn scherm met defecte pixels. Hij zal voor garantie moeten worden opgestuurd neem ik aan.

Wat is jullie ervaring met garantie via Belsimpel of via google zelf? Welke raden jullie aan?
Ik had de 7 Pro opgestuurd naar Belsimpel, die hebben hem doorgestuurd naar een reparatiecentrum (denk Google zelf). Als je via de Belsimpel website een reparatieverzoek aanmaakt raden ze je aan direct contact op te nemen met Google. Dat zou ik jou dan ook adviseren.

https://store.google.com/repair?hl=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenford
zunrob schreef op woensdag 3 april 2024 @ 17:46:
[...]

Ik had de 7 Pro opgestuurd naar Belsimpel, die hebben hem doorgestuurd naar een reparatiecentrum (denk Google zelf). Als je via de Belsimpel website een reparatieverzoek aanmaakt raden ze je aan direct contact op te nemen met Google. Dat zou ik jou dan ook adviseren.

https://store.google.com/repair?hl=nl
Zojuist aangemeld bij Google voor reparatie, krijg alleen geen verzendlabel toe gestuurd. Waar kan ik deze vinden? 8)7

Inmiddels gevonden

[ Voor 3% gewijzigd door maartenford op 03-04-2024 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cemeli
Heb het ook al aangevraagd maar ik krijg een refurbished telefoon. Raar

En is er een manier om een totale backup te maken van je telefoon ?
Dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Het lijkt erop dat de bug mbt belichting (niet) aanpassen na tappen op het scherm bij 1x vergroting eindelijk verholpen is na de laatste update...

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
Atomsk schreef op donderdag 4 april 2024 @ 00:14:
Het lijkt erop dat de bug mbt belichting (niet) aanpassen na tappen op het scherm bij 1x vergroting eindelijk verholpen is na de laatste update...
Yes klopt, dat werd ook specifiek genoemd in de patch notes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Dit is raar. Opeens is de kleur groen in WhatsApp heel anders. Veel groener ipv dat vale. Geen update gehad van de app. Op de Pixel 8 Pro van mijn vriendin zelfde versie en nog gewoon de oude kleuren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Zdi0mg83tdKhODH1Guo2diHdVk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/TUNCvuqgMHQch4vlV1a5ohUu.png?f=fotoalbum_large

Telefoon vriendin:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bDun3OVudH9_0KvBV7QqVrlj77E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ihfu3cbVHpCZNTe6Jo0lbjrB.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door zunrob op 04-04-2024 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cemeli
De eerste ziet er mooi uit. Zelfde als de mijne
Misschien iets met de kleur instellingen gedaan van je vriendin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
cemeli schreef op donderdag 4 april 2024 @ 21:33:
De eerste ziet er mooi uit. Zelfde als de mijne
Misschien iets met de kleur instellingen gedaan van je vriendin?
Nou, het grappige is dat het bij mij dus tot vanmiddag exact zo was als op de telefoon van mijn vriendin. Opeens is er bij mij dus iets verandert. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oD4d2NGUWPbM0NDJqml3QNXZI1A=/x800/filters:strip_exif()/f/image/lLiri0kkaP15f03TqDeyiuYS.png?f=fotoalbum_large

Iemand een idee hoe ik dit kleine toetsenbord weg krijg toevallig? En weer normaal krijg dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duvekot
Dingdong schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 09:09:
[Afbeelding]

Iemand een idee hoe ik dit kleine toetsenbord weg krijg toevallig? En weer normaal krijg dus.
tandwieltje ingedrukt houden .. en daarna "zwevend" (afhankelijk van je taal instellingen binnen gboard) weer uitzetten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iestyn99
  • Laatst online: 23-09 14:45
Of anders het scherm even draaien naar landscape en terug. Vreemd dat deze bug er nog in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
Bedankt, ik zal beide tips de volgende keer proberen! Heb hem opnieuw opgestart en dat hielp ook, maar dat is erg irritant om steeds te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flipoflip
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-02 11:04
Hier mijn ervaring die ik ook in het Lebara topic heb gepost!
Voor alle mensen in dezelfde situatie met een Google Pixel 8 (Pro): na een chat met Lebara zag de chatmedewerker het potentiele probleem, vroeg hij om mijn eerste acht cijfers van mijn IMEI nummer en kreeg ik vervolgens een nieuwe simkaart via de post opgestuurd welke nu werkt! Eenvoudig via de chat is mijn nummer weer overgezet en werkt mijn Google Pixel 8 Pro via Belsimpel en Lebara naar behoren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 26-09 18:26
Hoi allemaal.
Ff een vraagje, volgens mij heb ik een keer gezien dat er op de pixel 8 ( of Chrome book ) dat je de stem hoogte en de stem snelheid van de assistent kan instellen.
Dus niet die 2 stemmen die er in zitten, mannelijke en vrouwelijke stem.
Ik heb al een poosje zitten zoeken maar kan het niet meer vinden, weet iemand nog waar ik dat kan vinden.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duvekot
Gerrya schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 21:00:
Hoi allemaal.
Ff een vraagje, volgens mij heb ik een keer gezien dat er op de pixel 8 ( of Chrome book ) dat je de stem hoogte en de stem snelheid van de assistent kan instellen.
Dus niet die 2 stemmen die er in zitten, mannelijke en vrouwelijke stem.
Ik heb al een poosje zitten zoeken maar kan het niet meer vinden, weet iemand nog waar ik dat kan vinden.?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h5ZWxEpxA5vbxvj0awzxib6X3EE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RHKuEUr2HfTjDauIL2BgOiZW.png?f=fotoalbum_large

Bedoel je die?
Zoeken op text to speech output in de settings menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratzz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:47
Ik heb het een week geleden voor elkaar gekregen om de "weer app" van google op mijn startscherm te krijgen maar ik heb geen flauw idee meer hoe ik het voor elkaar heb gekregen, ik kan het niet meer reproduceren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wsQiplHe5TA9gl4nlUETULlYOYQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bfEAnJKpGnsmcnOUmWE7i4cr.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DNhZ_Y9mtCOPnPaqaORPXQp6n-w=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bVWO2iwvViLmh8nQIbFvl2c6.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T-xMoeSfxrciJw3B55kWLhGcEx8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iYZbOD9JVtBHFZOVgbvUbFWu.jpg?f=fotoalbum_tile

Ik ben gaan spelen toen opeens de weerverwachtingen op mijn vergrendelscherm verschenen en dat ik die eraf wilde (wat overigens niet schijnt te kunnen als je die hebt geactiveerd maar daar ben ik me ook niet bewust van dat ik dat gedaan heb).
Iemand enig idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duvekot
ratzz schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:53:
Ik heb het een week geleden voor elkaar gekregen om de "weer app" van google op mijn startscherm te krijgen maar ik heb geen flauw idee meer hoe ik het voor elkaar heb gekregen, ik kan het niet meer reproduceren
Als je vanuit de "at a glance " widget naar het weer gaat .. en dan rechtsbovenin op je user klikt . Dan staat daar de optie "add to homescreen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratzz
duvekot schreef op zondag 7 april 2024 @ 11:27:
[...]

Als je vanuit de "at a glance " widget naar het weer gaat .. en dan rechtsbovenin op je user klikt . Dan staat daar de optie "add to homescreen"
Ik gebruik Nova launcher vandaar dat ik er niet uit kwam. Het is me nu in ieder geval ook gelukt om het weer van het vergrendelscherm af te krijgen waar ik heel blij mee ben, het voorspelde de middag regen terwijl weerplaze gewoon droog voorspelt wat ook zo is, geeft toch wat meer optimisme aan een dag :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-09 07:29
ratzz schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:53:
Ik heb het een week geleden voor elkaar gekregen om de "weer app" van google op mijn startscherm te krijgen maar ik heb geen flauw idee meer hoe ik het voor elkaar heb gekregen, ik kan het niet meer reproduceren.
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

Ik ben gaan spelen toen opeens de weerverwachtingen op mijn vergrendelscherm verschenen en dat ik die eraf wilde (wat overigens niet schijnt te kunnen als je die hebt geactiveerd maar daar ben ik me ook niet bewust van dat ik dat gedaan heb).
Iemand enig idee?
Het weerbericht staat er (geloof ik) tot 11 uur 's ochtends altijd op. Daarna is het weg tot de volgende morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratzz
micheldenhaag schreef op zondag 7 april 2024 @ 15:33:
[...]

Het weerbericht staat er (geloof ik) tot 11 uur 's ochtends altijd op. Daarna is het weg tot de volgende morgen.
Dat klopt, daarna krijg je de actuele temperatuur te zien en zonnig of niet. Ik heb hem helemaal uitgezet via de app Pixel launcher>extra instellingen, de makkelijkste weg voor mij aangezien ik nova launcher gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenLeafBird
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 24-09 13:40
Voor de tweede keer gaat mij Pixel 8 terug naar Google. Reden dit keer: Green Screen Bug (niet mijn thread overigens).

Ik vind het wel een beetje knudde, dit wordt de 2e keer dat ik m'n telefoon terug naar Google stuur. Voorlopig ga ik er maar liever niet van uit, maar stel dat dit nog een keer gebeurt, kan ik dan op een gegeven moment zeggen "genoeg is genoeg, ik wil m'n geld terug"? Ik heb eerlijk gezegd ook geen zin aan de gang te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:51

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@GoldenLeafBird Vervelend probleem, logisch dat je daarvan baalt!
Edit, lijkt te komen door statische elektriciteit. Hopelijk is het door Google op te lossen.

[ Voor 42% gewijzigd door Harmen op 09-04-2024 08:43 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenford
GoldenLeafBird schreef op maandag 8 april 2024 @ 16:19:
Voor de tweede keer gaat mij Pixel 8 terug naar Google. Reden dit keer: Green Screen Bug (niet mijn thread overigens).

Ik vind het wel een beetje knudde, dit wordt de 2e keer dat ik m'n telefoon terug naar Google stuur. Voorlopig ga ik er maar liever niet van uit, maar stel dat dit nog een keer gebeurt, kan ik dan op een gegeven moment zeggen "genoeg is genoeg, ik wil m'n geld terug"? Ik heb eerlijk gezegd ook geen zin aan de gang te blijven.
Mijn pixel 8 is ook naar Google voor reparatie van de green screen bug. Hij wordt gerepareerd, ik krijg geen refurbished toestel

Iemand ervaring met een gerepareerd toestel? Is deze ook nog waterdicht na de reparatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
maartenford schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 10:30:
[...]
Iemand ervaring met een gerepareerd toestel? Is deze ook nog waterdicht na de reparatie?
Waarom zou die niet waterdicht zijn? Daarnaast als die nu toch kapot gaat daardoor kan je hem weer naar Google opsturen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
zunrob schreef op donderdag 4 april 2024 @ 18:34:
Dit is raar. Opeens is de kleur groen in WhatsApp heel anders. Veel groener ipv dat vale. Geen update gehad van de app. Op de Pixel 8 Pro van mijn vriendin zelfde versie en nog gewoon de oude kleuren.

[Afbeelding]

Telefoon vriendin:
[Afbeelding]
Lijkt me dat je gewoon onderdeel bent van een A/B test. Ik heb overigens ook de fellere groene kleur, maar ben onderdeel van het WhatsApp beta programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 26-09 18:26
duvekot schreef op zondag 7 april 2024 @ 09:25:
[...]

[Afbeelding]

Bedoel je die?
Zoeken op text to speech output in de settings menu.
Ja dat is het, bedankt en sorry voor de late reactie. Thanks 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartenford
maartenford schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 10:30:
[...]

Mijn pixel 8 is ook naar Google voor reparatie van de green screen bug. Hij wordt gerepareerd, ik krijg geen refurbished toestel

Mijn telefoon is weer terug van reparatie na slechts 6 dagen!
Toestel moest voor reparatie vanuit Google naar een reparatie centrum in Polen verstuurd worden.
Is een nieuw scherm gemonteerd, wat erg netjes gedaan is.

Al met al erg tevreden over de reparatie, nu hopen dat reparatie niet meer nodig zal zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 22:00
Gisteren contact gehad met Google Support.
De Pixel 8 heeft geen Bluetooth instelling om de "alerting" door te sturen naar een BT device zoals de car-audio van je auto zodra je een inkomende oproep krijgt. Ik gebruik zakelijk de Edge 30 Neo en die heeft de instelling wel.

Vind het heel bijzonder dat Google dit soort instellingen weglaat in hun Android's.
Als de setting aan staat, dan hoor je de ringtone van je telefoon op je BT apparaat. Als je telefoon op stil staat en je wordt gebeld, dan hoor je dus niets.... In de Pixel 8 staat deze dus aan en kan je niet uitschakelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RrRFO3RCwwn4GJLkT9rU3dmirg4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7WWS2eeaJTzthdb9NIBLwzmR.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7YTg8k6fIGyzmisWhyik4rsDThA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JsT6YfLDkfluSAYUojIQseYs.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurwerk2
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
Beste mensen,

Wie herkend dit probleem. Ik heb twee simkaarten (waarvan 1 e-sim) in mijn Pixel 8 pro. Regelmatig kan die de simkaarten en dus de verbinding niet meer maken. Bij instellingen kan ik dan ook niet de simkaarten aanzetten. Opnieuw opstarten helpt dan, maar een paar uur later kan die beiden simkaarten niet meer vinden. En ben ik dus niet bereikbaar. SUPER irritant. Ik heb al uitvoerig gezocht, maar kan nergens het antwoord vinden.

Hopelijk heef iemand de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 27-09 14:39
vuurwerk2 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 21:17:
Beste mensen,

Wie herkend dit probleem. Ik heb twee simkaarten (waarvan 1 e-sim) in mijn Pixel 8 pro. Regelmatig kan die de simkaarten en dus de verbinding niet meer maken. Bij instellingen kan ik dan ook niet de simkaarten aanzetten. Opnieuw opstarten helpt dan, maar een paar uur later kan die beiden simkaarten niet meer vinden. En ben ik dus niet bereikbaar. SUPER irritant. Ik heb al uitvoerig gezocht, maar kan nergens het antwoord vinden.

Hopelijk heef iemand de oplossing?
Bekende issue helaas,
https://androidworld.nl/n...aar-dit-is-er-aan-de-hand

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKam
  • Laatst online: 25-09 09:01
maartenford schreef op donderdag 11 april 2024 @ 18:07:
[...]

Mijn telefoon is weer terug van reparatie na slechts 6 dagen!
Toestel moest voor reparatie vanuit Google naar een reparatie centrum in Polen verstuurd worden.
Is een nieuw scherm gemonteerd, wat erg netjes gedaan is.

Al met al erg tevreden over de reparatie, nu hopen dat reparatie niet meer nodig zal zijn ;)
De reparatie snelheid is inderdaad wel snel .
Hopelijk blijft het werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cemeli
Mijn toestel is aangekomen op 5 april naar de reparatie center in Polen nou een bericht gekregen dat ze nog bezig zijn en dat het nog 2 a 3 dagen gaat duren en dan nog 2 A 3 dagen voordat ik het thuis hebt. :(

Vergeten bij te zetten over de probleem :steeds wegvallen netwerk en constant pauzes bij gesprekken , tegenpartij hoorde mij niet voor een sec en dat achter mekaar

[ Voor 28% gewijzigd door cemeli op 16-04-2024 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09-2024
Heeft er iemand update naar Android 15 al gedaan...bij mij werkt Google wallet niet meer icm ING België...kaart komt erop maar wordt steeds geweigerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borft
MrProper schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 16:43:
Heeft er iemand update naar Android 15 al gedaan...bij mij werkt Google wallet niet meer icm ING België...kaart komt erop maar wordt steeds geweigerd
ja, ik, maar dat had je beter niet kunnen doen. In de beta werkt NFC niet meer. Tis nu helaas afwachten op de volgende update van Google. zie ook https://issuetracker.google.com/issues/333929007

[ Voor 6% gewijzigd door borft op 16-04-2024 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
borft schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 16:56:
[...]

ja, ik, maar dat had je beter niet kunnen doen. In de beta werkt NFC niet meer. Tis nu helaas afwachten op de volgende update van Google. zie ook https://issuetracker.google.com/issues/333929007
Shit...en toch lijkt NFC te werken als je er iets tegenhoud maar direct foutmelding...pfff als het langer duurt voor update ga ik resetten of iets anders kopen...al zolang moeten wachten tot dit met ING werkte...kan het niet meer missen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tuktop
MrProper schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 21:11:
[...]

Shit...en toch lijkt NFC te werken als je er iets tegenhoud maar direct foutmelding...pfff als het langer duurt voor update ga ik resetten of iets anders kopen...al zolang moeten wachten tot dit met ING werkte...kan het niet meer missen
Gewoon geen beta draaien, toch?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09 06:53
[...]

Altijd het risico als je beta software op je primaire apparaat draait. Dit soort problemen komen dan voor. Ik zou als ik jou was de bèta software verwijderen en de stabiele versie van Android 14.flashen , probleem opgelost 8)

[ Voor 3% gewijzigd door blueman85 op 17-04-2024 04:39 ]

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borft
[...]

Probeer maar eens het NFC menu onder settings te openen. Je telefoon bij een terminal houden triggered inderdaad de chip (dat is bij mij ook), maar vervolgens werkt er binnen Android niet zo veel meer. Helaas, pindakaas, ik ben er ook ingetrapt. Als ze geen tussentijdse fix ervoor uitbrengen (Verwacht ik eigenlijk niet), komt de volgende beta ergens in mei, dus nog 3 weekjes wachten waarschijnlijk.
blueman85 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 04:38:
[...]

Altijd het risico als je beta software op je primaire apparaat draait. Dit soort problemen komen dan voor. Ik zou als ik jou was de bèta software verwijderen en de stabiele versie van Android 14.flashen , probleem opgelost 8)
Dat is de oplossing inderdaad, maar dan moet je dus wel een volledige reinstall doen ;)

[ Voor 22% gewijzigd door borft op 17-04-2024 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Krijg de indruk dat Google wat verprutst heeft aan bluetooth audioverbindingen. Voorheen was het gewoon (eerder gekoppelde) speaker of koptelefoon aanzetten en je had verbinding met je Pixel 8 pro. Nu is er verbinding, maar de muziek gaat eerst nog even via de pixel speaker.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borft
Atomsk schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 14:50:
Krijg de indruk dat Google wat verprutst heeft aan bluetooth audioverbindingen. Voorheen was het gewoon (eerder gekoppelde) speaker of koptelefoon aanzetten en je had verbinding met je Pixel 8 pro. Nu is er verbinding, maar de muziek gaat eerst nog even via de pixel speaker.
weird, daar heb ik hier geen last van (gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-09 23:36
Iemand die bèta android 15 al geïnstalleerd? Wat zijn de ervaringen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
zuukie schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 18:04:
Iemand die bèta android 15 al geïnstalleerd? Wat zijn de ervaringen?
Heb je überhaupt de moeite gedaan om te zoeken of 3 posts boven je te lezen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-09 23:36
Damm, you are right. Thanks mate 🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3svb
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-09 08:50
Dammed, daarstraks nam ik mijn pixel 8 vast en zag even kort een groene verticale lijn verschijnen, deze ging na een seconde terug weg.
Ietsje later nam ik hem terug beet, maar nu is de lijn constant te zien!

Is het makkelijk om met Google in contact te komen ivm garantie?

Edit: gaat makkelijk uiteraard. Voor de zekerheid Google zelf het verpakkingsmateriaal naar mij laten toesturen.

[ Voor 17% gewijzigd door 3svb op 21-04-2024 21:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrProper
Dat is de oplossing inderdaad, maar dan moet je dus wel een volledige reinstall doen ;)
[/quote]

Net terug update gehad...NFC lijkt terug te werken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• borft
MrProper schreef op maandag 22 april 2024 @ 22:13:

same here

uit de changelog:

Fixed various issues with NFC that interfered with wallet apps and other NFC-dependent system operations. (Issue #333929007, Issue #333957918, Issue #334578498, Issue #334270672, Issue #334171753, Issue #336064427, Issue #333935278)

[ Voor 95% gewijzigd door borft op 23-04-2024 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
borft schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 10:28:
[...]

same here

uit de changelog:

Fixed various issues with NFC that interfered with wallet apps and other NFC-dependent system operations. (Issue #333929007, Issue #333957918, Issue #334578498, Issue #334270672, Issue #334171753, Issue #336064427, Issue #333935278)
Vrij snel opgelost 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-09 22:50
Hier een probleempje met mijn Pixel 8, besteld op 16 oktober 2023.

Ik heb de laatste tijd regelmatig last dat degenen met wie ik bel zichzelf meermaals terughoren tijdens een gesprek als een soort echo. Op die momenten hoor ik hen juist helemaal niet. Bel ik vervolgens via een bluetooth headset lijkt het probleem zich niet voor te doen.

Is dit een bekend probleempje met de Pixel 8? Kan hier niets vinden op een dergelijke omschrijving maar wellicht zoek ik niet goed. Mocht iemand een tip hebben hoor ik het graag.

Alvast bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door r132546e op 24-04-2024 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cemeli
Ben me telefoon aan het herstellen van de reparatie
Maar soms kan ik niet scrollen naar beneden. Moet ik iets openmaken of een instelling aanzetten of zo iets. Voor de reparatie deed ie het wel
Of doe ik ets verkeerd. Dank u

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lkDcoooDXG6hrFggPZN3PB3YjIU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QeCtGliZMJPqukpMLnuERFOe.png?f=fotoalbum_large

Kan met geen mogelijkheid naar beneden scrollen

[ Voor 20% gewijzigd door cemeli op 24-04-2024 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 09:54
MrProper schreef op maandag 22 april 2024 @ 22:13:
[/quote]

Met deze patch wil ik beta wel eens gaan proberen. Of zeg je met jouw ervaring dat het nog wat te vroeg is?

Denk aan:
- netwerk issues
- battery drain
- basis apps die niet werken (mail, maps bank)

Met Android 14 beta hoop gedoe gehad dus wat terughoudend maar nieuwsgierigheid lijkt toch weer overhand te krijgen 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
cemeli schreef op woensdag 24 april 2024 @ 21:12:
Ben me telefoon aan het herstellen van de reparatie
Maar soms kan ik niet scrollen naar beneden. Moet ik iets openmaken of een instelling aanzetten of zo iets. Voor de reparatie deed ie het wel
Of doe ik ets verkeerd. Dank u

[Afbeelding]

Kan met geen mogelijkheid naar beneden scrollen
Ik zou meteen een factory reset proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cemeli
Toen ik het kreeg was die al gereset
Heel raar
Pagina: 1 ... 28 ... 42 Laatste

Let op:
Berichten over prijzen, levering, abonnementen, ed mogen hier: [Google Pixel 8 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten over accessoires mogen hier: [Google Pixel 8 (Pro)] Accessoires