Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 14:55
Volledig overheen gekeken ik zal mijn vraag daar posten ;)

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarnickS
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 29-09 18:05
MrDucky schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:56:
Ik vroeg me af welke cases iedereen hier gebruikt en welke draadloze lader.

Ik heb momenteel een P6 Pro met Pixel stand 2 in een Spigen liquid air hoesje. Ik wil gaan upgrade naar de P8 Pro maar lees online verschillende verhalen over het draadloos laden op de Pixel stand 2 i.c.m. P8 pro en een hoesje.

Ik zelf zat te kijken naar de dbrand grip case maar weet dus niet of die werkt op de draadloze lader. Iemand hier wellicht een idee?

Zoals hierboven ookal benoemd ben benieuwd naar alle "configuraties" die jullie hebben qua phone + case + lader
Ik heb een dbrand grip (met een Pixel 8 Pro), maar heb hem nog nooit draadloos opgeladen. Ik zal het zo eens voor je testen, maar het lijkt mij toch sterk dat het dan niet meer werkt? Ik dacht juist dat het hele idee van de Magsafe-ring het draadloos laden is.

Edit: werkt prima met een paar jaar oude draadloze lader

[ Voor 3% gewijzigd door MarnickS op 23-01-2024 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 14:55
MarnickS schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 17:05:
[...]

Ik heb een dbrand grip (met een Pixel 8 Pro), maar heb hem nog nooit draadloos opgeladen. Ik zal het zo eens voor je testen, maar het lijkt mij toch sterk dat het dan niet meer werkt? Ik dacht juist dat het hele idee van de Magsafe-ring het draadloos laden is.
Het gaat sepcifiek om de combinatie met de Pixel stand 2, met een magsafe lader zou inderdaad geen enkel probleem moeten zijn.

De pixel stand heeft 2 spoelen, 1 laag en 1 hoog het schijnt dat met sommige hoesjes de afstand tot de spoel en de hoogte van de spoel teveel verschilt van origineel (dikkere cases dus).

De stand 2 wijkt ook af door de holle vorm van de "rugleuning" hier word lucht langs geblazen om het toestel te koelen als je quick charged. Dus de spoel zit al niet 100% tegen de telefoon zoals bij vele magsafe laders wel.

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenar95
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10:47
Mlazurro schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:17:
Ik heb nu al een tijd het irritant probleem waar ik soms geen melding krijg van mensen die mij bellen. Geen notificatie, niets. Ik kom alleen te weten dat ze mij wilden bereiken door de "gemiste oproep" notificatie die ik dan wel weer krijg, eventueel met een voicemail bericht.

Wifi calling staat uit. 4G calling staat aan. 2G stond uit (recommeded van Pixel) DND staat uiteraard niet aan, geluid staat wel aan. Geen geblokkeerde contacten - daarnet was het een klant die mij voor het eerst belde.

Voorkeursnetwerk staat wel op 4G. En hier goede 4G verbinding.

Best irritant. En online vind ik nog mensen met dit probleem. Maar geen oplossing. Alleen "stuur feedback naar Google" of "er is misschien een oplossing in de volgende beta" ...
Toevallig niet optie 2: spam gesprekken filteren aanstaan? Kan zijn dat hij bepaalde nummers ten onrechte niet door laat komen, heb dit liever zelf in de hand met enkel een melding dat het vermoedelijk spam kan zijn (optie 1).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NQKOdOST0g17MyP41TCJ9-wagsE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VaLrTONFry2VfpVBxBnha6Cw.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mlazurro
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:47
@Kenar95 Die filter staat uit.

Na wat zoeken zag ik wel dat de setting "Default caller ID and spam app" op "None" stond. De twee andere opties zijn:

"Phone"
"Tasker"

Met Tasker doe ik (nog) niet veel, maar heb het wel op "phone" gezet nu, lijkt mij de standaard app om te bellen en gebeld te worden. Geen idee of het iets uitmaakt.

Heb dit wel nooit zo ingesteld, stond default zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codemann
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-09 07:47
MrDucky schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:56:
Ik vroeg me af welke cases iedereen hier gebruikt en welke draadloze lader.

Ik heb momenteel een P6 Pro met Pixel stand 2 in een Spigen liquid air hoesje. Ik wil gaan upgrade naar de P8 Pro maar lees online verschillende verhalen over het draadloos laden op de Pixel stand 2 i.c.m. P8 pro en een hoesje.

Ik zelf zat te kijken naar de dbrand grip case maar weet dus niet of die werkt op de draadloze lader. Iemand hier wellicht een idee?

Zoals hierboven ookal benoemd ben benieuwd naar alle "configuraties" die jullie hebben qua phone + case + lader
P8Pro en Pixel Stand 2 samen met Spigen Liquid Air en Ringke Onyx cases geen problemen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mlazurro
@codemann Ik heb ook de Spigen Liquid Air op m'n 8 non- pro. Goede case. Ziet er ook niet lelijk uit. Nog niet laten vallen dus nog niet getest. Maar één minpunt vind ik de hoge rand rond het scherm. Beschermt je scherm natuurlijk goed. Maar soms moeilijk om te swipen voor navigatie. Iets minder diepliggend scherm had ik fijner gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:09
Mlazurro schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 18:42:
@codemann Ik heb ook de Spigen Liquid Air op m'n 8 non- pro. Goede case. Ziet er ook niet lelijk uit. Nog niet laten vallen dus nog niet getest. Maar één minpunt vind ik de hoge rand rond het scherm. Beschermt je scherm natuurlijk goed. Maar soms moeilijk om te swipen voor navigatie. Iets minder diepliggend scherm had ik fijner gevonden.
Ringke Onyx heeft alleen in de hoeken een opstaande rand en langs de lange zijden wat meer flush met het scherm. Voor gestures inderdaad iets comfortabeler als je dat belangrijk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codemann
Mlazurro schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 18:42:
Zelf nog geen last van gehad, maar ik veronderstel dat dat verschilt hoe je het toestel vastneemt en gebruikt.
Tuktop schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 19:09:
[...]

Ringke Onyx heeft alleen in de hoeken een opstaande rand en langs de lange zijden wat meer flush met het scherm. Voor gestures inderdaad iets comfortabeler als je dat belangrijk vindt.
Ik heb eerst de Ringke even gebruikt, maar die voelde groter en lomper. Wel meer grip zoals je overal leest, maar momenteel wint Spigen hier.

En om de hoofdvraag te beantwoorden, beide werken perfect op de Pixel Stand 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-09 23:50
Wat mij stoort is dat ik er niet in slaag om alle geluiden uit te krijgen. Jammer dat er niet 1 knop is die zegt: alle geluiden uit behalve oproepen. Dan bedoel ik meldingsgeluiden, maar ook van de telefoon. Elke keer weer los in de instellingen van apps geluiden uitzetten, wat een gedoe.

Nu valt het me weer op dat als ik bel en ophang er weer een geluid klinkt, geen idee hoe ik dat nou weer uit krijg. Iemand tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microburst
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-09 20:06
Voor iedereen die problemen heeft met inkomende gesprekken:

Er zit een probleem in Android 14 QPR2 Beta
In addition, based on our testing, you might encounter the following issues when using Android 14 QPR2 Beta 3.1. These issues are already known, so there's no need to file additional reports for similar issues:

- A system connectivity issue sometimes causes both outgoing and incoming calls to fail to connect.
https://developer.android...versions/14/release-notes

[ Voor 30% gewijzigd door Microburst op 24-01-2024 22:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
Microburst schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:49:

[...]

@Mlazurro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:58
KaiseRRuby schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 15:00:
Wat mij stoort is dat ik er niet in slaag om alle geluiden uit te krijgen. Jammer dat er niet 1 knop is die zegt: alle geluiden uit behalve oproepen. Dan bedoel ik meldingsgeluiden, maar ook van de telefoon. Elke keer weer los in de instellingen van apps geluiden uitzetten, wat een gedoe.

Nu valt het me weer op dat als ik bel en ophang er weer een geluid klinkt, geen idee hoe ik dat nou weer uit krijg. Iemand tips?
Tja het enige dat ik heb gedaan is mijn meldingsgeluiden uit en oproepgeluiden aan. Iets beters kan ik niet echt verzinnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RF1000
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06:36
Mlazurro schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:17:
Ik heb nu al een tijd het irritant probleem waar ik soms geen melding krijg van mensen die mij bellen. Geen notificatie, niets. Ik kom alleen te weten dat ze mij wilden bereiken door de "gemiste oproep" notificatie die ik dan wel weer krijg, eventueel met een voicemail bericht.

Wifi calling staat uit. 4G calling staat aan. 2G stond uit (recommeded van Pixel) DND staat uiteraard niet aan, geluid staat wel aan. Geen geblokkeerde contacten - daarnet was het een klant die mij voor het eerst belde.

Voorkeursnetwerk staat wel op 4G. En hier goede 4G verbinding.

Best irritant. En online vind ik nog mensen met dit probleem. Maar geen oplossing. Alleen "stuur feedback naar Google" of "er is misschien een oplossing in de volgende beta" ...
Ik ervaar precies het zelfde. Maar dan wel mn thuis en alleen via m'n simpel simkaart. m'n KPN (esim) niet. Heb een vrij beroerde ontvangst hierzo. Nog geen oplossing gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RF1000
Kenar95 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 17:47:
[...]

Toevallig niet optie 2: spam gesprekken filteren aanstaan? Kan zijn dat hij bepaalde nummers ten onrechte niet door laat komen, heb dit liever zelf in de hand met enkel een melding dat het vermoedelijk spam kan zijn (optie 1).
[Afbeelding]
Waar is dit te vinden bij instellingen? Zoeken biedt geen soulaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RF1000
Microburst schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 22:49:

[...]

Draai geen beta. Dus specifiek die oorzaak kan het niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenar95
KaiseRRuby schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 15:00:

Instellingen - > Standaard meldingsgeluid - > mijn geluiden - > geen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenar95
RF1000 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 12:40:
[...]

Waar is dit te vinden bij instellingen? Zoeken biedt geen soulaas...
Dialer/phone app - > instellingen (drie puntjes rechtsboven) - > beller ID en spam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Kenar95 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 12:50:
[...]

Instellingen - > Standaard meldingsgeluid - > mijn geluiden - > geen
Heb ik allemaal ingesteld op geen. Ook binnen specifieke apps als telegram, whatsapp, etc. Alleen bij het ophangen van een telefoongesprek is er nu nog geluid.

Vind het zo onlogisch, dat je zoveel moeite moet doen om al het geluid uit te schakelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
KaiseRRuby schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 13:38:
[...]

Vind het zo onlogisch, dat je zoveel moeite moet doen om al het geluid uit te schakelen.
Tsja, ik denk dat het gros het oplost door de telefoon op niet storen te zetten, dan komt er geen geluid meer uit de telefoon. Alleen in jouw geval wil je wel dat de telefoon overgaat met geluid? Dat lijkt me wel een uitzonderingsgeval. Je zou kunnen kijken of je in de Niet Storen-instellingen kunt instellen dat 'Iedereen' met oproepen Niet Storen mag onderbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:02
Temperatuur meter doet het (met trucje) nu wel inderdaad voor lichaamstemperatuur.

Maar het laat mij blijkbaar een beetje koud ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZbvCD1bAS_8vuOw5qL6XDQ403qA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/K2foTY8dcgK2s5FTtXxkwZtu.png?f=fotoalbum_large
Wel geestig dat de camera ook gebruikt wordt en je met stem hulp tijdens het meten krijgt.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-09 09:50
Brad Pitt schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 21:56:
Temperatuur meter doet het (met trucje) nu wel inderdaad voor lichaamstemperatuur.

Maar het laat mij blijkbaar een beetje koud ;)
[Afbeelding]
Wel geestig dat de camera ook gebruikt wordt en je met stem hulp tijdens het meten krijgt.
Leg dat trucje eens uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
Shizuku installeren en via Carrier Vanity Name de locatie van je sim op US zetten. Niet echt handig maar voor nu niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik ben blij met mijn pixel 8, heb wel 1 issue met bluetooth. Niet tegen gekomen in dit topic.

Mijn telefoon steelt de bluetooth verbinding van andere apparaten en daar wordt ik helemaal gek van.

Wil een film kijken op laptop met mijn Samsung Buds of even gekoppeld aan een JBL flex dan moet ik eerst bluetooth op mijn pixel uitzetten anders neem de telefoon binnen een paar seconden de verbinding over, zelfde als ik mijn Garmin Fenix wil gaan hardlopen en muziek wil luisteren, pas buiten muziek aanzetten anders neemt de pixel het weer over. Bluetooth heb ik altijd aanstaan i.v.m. syncen met horloge.

Met mijn Sansung Galaxy nooit dit probleem gehad, is hier en oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Brad Pitt schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 10:38:
[...]

Shizuku installeren en via Carrier Vanity Name de locatie van je sim op US zetten. Niet echt handig maar voor nu niet anders.
Geprobeerd, maar ook met VPN op New York, app instellingen gewist en taal op USA gebeurt er niets. Je zal ook wel het adres dat aan je Google account is gekoppeld in de USA moeten hebben of zo.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Atomsk schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:48:
[...]
Geprobeerd, maar ook met VPN op New York, app instellingen gewist en taal op USA gebeurt er niets. Je zal ook wel het adres dat aan je Google account is gekoppeld in de USA moeten hebben of zo.
De sim moet qua locatie us hebben, je telefoon maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderVelden8
  • Laatst online: 03-05-2024
Iemand hier toevallig ook gehad dat de batterij 's nachts flink leegloopt door de Google app?

Deze staat in de settings op 'Optimized'.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f1-99tuNztv4Qx50SjesBK1ZB-I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/j88bAOufabeTzH9ORT6nKwRG.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
[Roland] schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 12:27:
Ik ben blij met mijn pixel 8, heb wel 1 issue met bluetooth. Niet tegen gekomen in dit topic.

Mijn telefoon steelt de bluetooth verbinding van andere apparaten en daar wordt ik helemaal gek van.

Wil een film kijken op laptop met mijn Samsung Buds of even gekoppeld aan een JBL flex dan moet ik eerst bluetooth op mijn pixel uitzetten anders neem de telefoon binnen een paar seconden de verbinding over, zelfde als ik mijn Garmin Fenix wil gaan hardlopen en muziek wil luisteren, pas buiten muziek aanzetten anders neemt de pixel het weer over. Bluetooth heb ik altijd aanstaan i.v.m. syncen met horloge.

Met mijn Sansung Galaxy nooit dit probleem gehad, is hier en oplossing voor?
Ik herken dit, maar had ik op mijn vorige telefoon, OnePlus 8 pro, ook. Ook de iPhone van m'n vriendin neemt soms uit het niets de JBL speaker over wanneer ik er op aan het spelen ben, het lijkt me niet telefoon gerelateerd.

Ik zet altijd bluetooth uit op het moment dat ik mijn oortjes wil verbinden met mn Garmin. Telefoon blijft toch thuis tijdens hardlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Welke weer app en)of widget gebruiken jullie trouwens? Vind het wel een gemis dat de Pixel geen dedicated weather app heeft (las dat die er voor de Pixel tablets gaat komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenar95
Majesty schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 08:52:
Welke weer app en)of widget gebruiken jullie trouwens? Vind het wel een gemis dat de Pixel geen dedicated weather app heeft (las dat die er voor de Pixel tablets gaat komen).
Uhmm.. Die heeft de Pixel juist toch? App is te vinden als app met de naam 'Weather' of the openen door op het weericoontje/temperatuur ter drukken op je always on display of op de at a glance widget. Betreft dezelfde weer app als op de pixel tablets en is afgelopen zomer helemaal gerestyled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Kenar95 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 09:08:
[...]

Uhmm.. Die heeft de Pixel juist toch? App is te vinden als app met de naam 'Weather' of the openen door op het weericoontje/temperatuur ter drukken op je always on display of op de at a glance widget. Betreft dezelfde weer app als op de pixel tablets en is afgelopen zomer helemaal gerestyled.
Je hebt gelijk, de app stond niet in mijn app drawer, maar misschien komt dat door Nova. Maar de app is niet los te openen toch? Anders dan via at a glance.
Daarnaast is de weather widget helaas niet transparant te maken zoals de clock widget.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KdkXkyKbujgWgWO3l1njmfgaMlY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/seLhiIuRTDYTKrD8yOIcGe2t.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenar95
Majesty schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 10:15:
[...]

Je hebt gelijk, de app stond niet in mijn app drawer, maar misschien komt dat door Nova. Maar de app is niet los te openen toch? Anders dan via at a glance.
Daarnaast is de weather widget helaas niet transparant te maken zoals de clock widget.

[Afbeelding]

Volgens mij kun je hem als app zichtbaar maken, is 't niet in de weer app rechtsboven in het menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
[...]

[Afbeelding]
De app is inderdaad niet zichtbaar in de app drawer. Ik denk dat dat komt omdat de weer-app een onderdeel is van de Google app, dus niet zelfstandig. Je kunt wel, als je er eenmaal inzit, via je account-icoontje rechtsboven een shortcut maken op je homescreen. Vanuit die shortcut open je eigenlijk direct het weer-gedeelte van de Google app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:52
Als ik zoek op weather zie ik gewoon een app icoon naar boven komen en als ik daar op klikt opent die gewoon weather.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
[...]

"Snel overzicht" widget gebruiken met zwarte achtergrond? Als vervanging van tijd en weer.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
Je kan ook een willekeurige weer app met custom click functie gebruiken om Google Weather op te roepen. Heb bij de widget van Chronus ingesteld dat Google geopend moet worden. Zal met veel andere widgets ook wel kunnen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0hv5ITam-GyCv-rEcZ3-rwBI5Pw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YzAUzc8PG7jyWmSknpFjB97c.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cemeli
  • Laatst online: 05-09 18:21
Hey allemaal
Misschien een rare vraag :,is er een stappenteller voor de pixel ,ik kan het 1 2 3 niet vinden inde instellingen
zo ja kan je die ook laten zien op de vergrendeld scherm?
Op mijn oude toestel kon ik op het vergrendel scherm laten zien
Alvast bedankt mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarnickS
cemeli schreef op maandag 29 januari 2024 @ 22:51:
Hey allemaal
Misschien een rare vraag :,is er een stappenteller voor de pixel ,ik kan het 1 2 3 niet vinden inde instellingen
zo ja kan je die ook laten zien op de vergrendeld scherm?
Op mijn oude toestel kon ik op het vergrendel scherm laten zien
Alvast bedankt mensen
Google Fit is de "officiele" stappenteller voor de Pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mlazurro
Net de laatste Chrome update geïnstalleerd op m'n Pixel 8 - versie 121.0.6167.101 - en nu crasht chrome na 10 à 20 seconden. Elke keer. Google software op Google hardware, gezellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
Mlazurro schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 05:22:
Net de laatste Chrome update geïnstalleerd op m'n Pixel 8 - versie 121.0.6167.101 - en nu crasht chrome na 10 à 20 seconden. Elke keer. Google software op Google hardware, gezellig.
Irritant. Hier geen last van overigens. Voor de zekerheid geprobeerd om de cache van de app te legen? Of anders uninstall/reinstall?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Ik heb dit al vanaf dat ik de Pixel 8 in gebruik heb genomen.
Is hier in het topic ook al eens langsgekomen.
Een 'oplossing' is om het synchroniseren van gegevens met je google account uit te zetten voor Chrome. Bij mij loopt ie dan niet meer vast. Ik heb al meerdere malen crash rapporten met google gedeeld, maar nooit bericht ontvangen of er een oplossing is.

Ik ben alleen wel Firefox gaan gebruiken, dus gebruik Chrome vrijwel niet meer. Treurig dat het nog steeds stuk is.

Dit was voor mij de 'oplossing':
Greve schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 12:16:
[...]

Ik heb een Pixel 7 met hetzelfde probleem. Alles geprobeerd (cache leeg, gebruikersdata weg, beta versies, carrier service weg en weer terug, etc, etc). Niets hielp langer dan een paar uur. Alles wat hier en bij reddit stond heb ik geprobeerd.

Totdat ik synchroniseren uitschakelde. Geen enkele vastloper meer gehad. Ik sync nu wel weer iets, maar geen geschiedenis en instellingen. Dit werkte bij mij alleen bij een verse installatie. Direct na het inschakelen van de synchronisatie alles uitzetten (in ieder geval de historie en instellingen). Ik weet niet welke van deze 2 nu echt de problemen gaf. Maar chrome draait nu al bijna een week zonder vastlopers.

Onder Android Apps is mijn chrome ook heel klein. Nog wel een paar honderd mb aan cache, maar niet meer dan een tiental mb aan gebruikersdata. Dit was bijna 1 gb....

[ Voor 41% gewijzigd door Paling1 op 30-01-2024 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 09:01
ik heb ook wel eens gehad.
Tijd lost het vanzelf op jammer. Het is niet echt een bevredigend antwoord waar je echt wat mee kan.

ik heb het trouwens ook op niet google apparaten. dus wat precies de oorzaak is geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cemeli
  • Laatst online: 05-09 18:21
MarnickS schreef op maandag 29 januari 2024 @ 23:00:
[...]

Google Fit is de "officiele" stappenteller voor de Pixels.
Dank je heb het geïnstalleerd maar kan niet op het vergrendel scherm laten zien
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
cemeli schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 15:55:
[...]
Dank je heb het geïnstalleerd maar kan niet op het vergrendel scherm laten zien
Thanks
Widgets kunnen niet op het lockscreen in Android 14, althans vooralsnog.
Google zal Apple heus wel "volgen" (Android kon het eerder maar is verwijderd) en het weer toelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-09 09:50
Gewoon chrome deleten en een oudere versie installeren vanuit de APKmirror (en updates uitzetten). Omdat het probleem geheel willekeurig is per apparaat los je het zo voorlopig op. Of probeer een chromium based alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Werkt de cache verwijderen niet gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mlazurro
micheldenhaag schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 16:16:
[...]

Gewoon chrome deleten en een oudere versie installeren vanuit de APKmirror (en updates uitzetten). Omdat het probleem geheel willekeurig is per apparaat los je het zo voorlopig op. Of probeer een chromium based alternatief.
Ik heb Chrome data gedelete (cache en instellingen) en met de bedoeling om het te verwijderen en terug te installeren, maar op een Pixel is dat uiteraard niet mogelijk, dus was het meer een reset dan een herinstallatie. Tot nu toe is er geen crash meer, fingers crossed.

Het blijft natuurlijk een deuk in het vertrouwen. En als semi tweaker, is het ook wel frustrerend dat ik niet weet wat de oorzaak is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Mlazurro schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 16:44:
[...]
Ik heb Chrome data gedelete (cache en instellingen) en met de bedoeling om het te verwijderen en terug te installeren, maar op een Pixel is dat uiteraard niet mogelijk, dus was het meer een reset dan een herinstallatie. Tot nu toe is er geen crash meer, fingers crossed.

Het blijft natuurlijk een deuk in het vertrouwen. En als semi tweaker, is het ook wel frustrerend dat ik niet weet wat de oorzaak is :)
Zonder root kan je ook via bijv. adb system apps verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mlazurro
Brad Pitt schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 20:11:
[...]

Zonder root kan je ook via bijv. adb system apps verwijderen.
Ik wil Chrome helemaal niet verwijderen. Het ding crashte élke keer na opstarten, gewoon na update op de Pixel.

Maar voorlopig dus oké nadat ik Chrome gereset heb.
Ik kan mij inbeelden dat iemand met minder kennis, gewoon met een onbruikbare Chrome zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Mlazurro schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 20:15:
[...]
Ik wil Chrome helemaal niet verwijderen.
"Ik heb Chrome data gedelete (cache en instellingen) en met de bedoeling om het te verwijderen en terug te installeren, maar op een Pixel is dat uiteraard niet mogelijk"

Dan begrijp ik dit niet, maar als het nu werkt prima toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Het is een systeem app. Je kan hem niet verwijderen alleen alle updates verwijderen en eventueel de data van de app. Maar alleen de data verwijderen is waarschijnlijk al genoeg om chrome weer te laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Voor de huidige gebruiker is de app gewoon "weg" via adb / pm uninstall. Deze staat dan nog wel in /system dus na een factory reset is deze weer terug of manueel weer te doen met pm install.
Je wint er dan ook geen ruimte mee. Met root is dit makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
ADB en dergelijke is al vergevorderd. Als je het gewoon via de android UI wilt doen is het onmogelijk zonder te rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ja? Dat staat er toch al de hele tijd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Re-install en cache verwijderen werken meestal maar een paar uur/dagen...
Bij mij kwam het probleem elke keer weer terug. De ene keer wat sneller dan de andere.
Ook re-install van carrier-services en nog wat andere zut heeft weinig tot geen effect.

Het enige dat bij mij hielp is de synchronisatie uitzetten, maar dan hou je een kreupele browser over.

Zoals ik al eerder heb vermeld heb ik het probleem al sinds november, dus een oudere versie installeren zal ook niet zomaar helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:03
Heeft er al iemand de update? Ik ben wel benieuwd naar mn temperatuur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codemann
outlandos schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 10:34:
Heb een ziek zoontje thuis dus ik kan momenteel ook wel wat experimenteren 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:50
outlandos schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 10:34:
De feature is US-only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Nee joh, wat een bummer.

Komt die wel naar de EU of is daar niks over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-08 19:06
Brad Pitt schreef op maandag 29 januari 2024 @ 13:57:
Je kan ook een willekeurige weer app met custom click functie gebruiken om Google Weather op te roepen. Heb bij de widget van Chronus ingesteld dat Google geopend moet worden. Zal met veel andere widgets ook wel kunnen.
[Afbeelding]
Misschien beetje off-topic, maar welke set-up is dit (launcher, achtergrond, weather widget, icon set)?
Ziet er lekker rustgevend doch kleurrijk uit allemaal :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enetlepan
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-09 18:50
Circle to Search => vandaag voor het eerst gebruikt/beschikbaar. Toch wel verbluffend nauwkeurig als je bijvoorbeeld een (gedeelte) van een foto omcirkelt……

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaikoW
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:23

HaikoW

International man of mystery

Heb vandaag fotos gemaakt van informatie die op projectieschermen geprojecteerd worden (presentaties).
Alle fotos hebben een sterke oranje-paars-blauw- groen waas over de foto.

Is dit een instelling die ik verkeerd heb staan of iets anders? In het verleden met andere telefoons nooit zoiets gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
HaikoW schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 19:39:
Heb vandaag fotos gemaakt van informatie die op projectieschermen geprojecteerd worden (presentaties).
Alle fotos hebben een sterke oranje-paars-blauw- groen waas over de foto.

Is dit een instelling die ik verkeerd heb staan of iets anders? In het verleden met andere telefoons nooit zoiets gehad.
Ja je moet in de instellingen even de oranjepaarsblauwgroenewaas-optie uitzetten. /s

Deel eens een foto? Was het een gewone beamer? Ik zal het eens uitproberen op m'n werk maar was me nog niet opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
striner schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 15:26:
[...]
Misschien beetje off-topic, maar welke set-up is dit (launcher, achtergrond, weather widget, icon set)?
Ziet er lekker rustgevend doch kleurrijk uit allemaal :)
Launcher, Nova Launcher Beta
Iconen, Nyon
Weer widget, Chronus Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaikoW

HaikoW

Tuktop schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 19:47:
[...]

Ja je moet in de instellingen even de oranjepaarsblauwgroenewaas-optie uitzetten. /s

Deel eens een foto? Was het een gewone beamer? Ik zal het eens uitproberen op m'n werk maar was me nog niet opgevallen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DbFirxX887p1baLLARFF1lIIWjg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4XeyP2xInWADSHeGDNj3GZpg.jpg?f=fotoalbum_large

Foto van een wit scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
Oh damn. Ik heb ook even gezocht en vond in m'n recente foto's twee foto's met een projectie erin:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9S07GkbPTlgyAhRdAfAPTJ6igRE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i6Dg43JdJ9ravVECXqw7GR5k.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3vfi92nCUXOav2DuWzhh1SuJjnE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TDXQDclejmlOWbSjaeiB4vMp.jpg?f=fotoalbum_large

Echt geen idee wat er bij jou misgaat... heel vreemd, kan er zo snel ook niet iets over vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door Tuktop op 01-02-2024 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Mogelijk de manier waarop de beamer wit weergeeft. Snel achter elkaar door de kleurenlampen heen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Geinig toch!?

Ik denk dat het te maken heeft met de instellingen van zowel de Pixel als het type beamer.

Dit is wat ik er zo snel over heb kunnen vinden:
https://www.dpreview.com/forums/post/37853532

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
@HaikoW je zou even kunnen kijken of het uitmaakt of je night sight/nachtzicht gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Heb een vraagje, weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat ik geen inhoud van de meldingen zie?

Dus nu heb ik melding: Whatsapp van Karel: inhoud zichtbaar.

Ik wil alleen een melding dat ik een whatsapp heb, geen inhoud. Eigenlijk voor al mijn berichten. Weet niet hoe ik dat in kan stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RF1000
Is stilte blijkbaar al uitgerold. Hier werkt het al. Handige functie

https://www.androidplanet...e-to-search-google-pixel/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:17

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Sta op het punt een P8 te bestellen... Las dat er issues zijn met Sim kaarten van Lebara. Heeft er iemand Budget Mobiel als provider? Kpn netwerk heeft de voorkeur, meeste bereik in Drenthe. Thanks :)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:27
KaiseRRuby schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 16:57:
Heb een vraagje, weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat ik geen inhoud van de meldingen zie?

Dus nu heb ik melding: Whatsapp van Karel: inhoud zichtbaar.

Ik wil alleen een melding dat ik een whatsapp heb, geen inhoud. Eigenlijk voor al mijn berichten. Weet niet hoe ik dat in kan stellen.
Instellingen --> Scherm
Onder het kopje schermvergrendeling zie je de optie Vergrendelscherm. Deze staat bij mij op: Toon gevoelige content alleen indien ontgrendeld...

Je kan het ook alleen bij Whatsapp instellen, dan moet je onder het kopje Apps, Whatsapp opzoeken en dan onder meldingen kan je alles naar gelang instellen

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 09:01
RF1000 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 18:31:

Werkt bij mij nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
blueman85 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 20:25:
[...]

Instellingen --> Scherm
Onder het kopje schermvergrendeling zie je de optie Vergrendelscherm. Deze staat bij mij op: Toon gevoelige content alleen indien ontgrendeld...

Je kan het ook alleen bij Whatsapp instellen, dan moet je onder het kopje Apps, Whatsapp opzoeken en dan onder meldingen kan je alles naar gelang instellen
Je hebt helemaal gelijk, maar ik was weer onduidelijk. Ik bedoel de meldingen die bij een geunlockte telefoon bovenin verschijnen. De pop-up meldingen heten ze geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
KaiseRRuby schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 21:43:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, maar ik was weer onduidelijk. Ik bedoel de meldingen die bij een geunlockte telefoon bovenin verschijnen. De pop-up meldingen heten ze geloof ik?
Oeh, dat kan volgens mij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Laatst online: 08:49

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

RF1000 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 18:31:

Werkt hier ook op een P8 (non pro)!

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaikoW

HaikoW

Tuktop schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:42:
@HaikoW je zou even kunnen kijken of het uitmaakt of je night sight/nachtzicht gebruikt.
Ik kan het in de gegevens van de gemaakte foto niet terugvinden. Ik sluit niet uit dat ik per ongeluk een setting heb veranderd omdat ik in het begin van de sessies wel "normale" fotos kon maken. Echter na het opnieuw starten van de app en controle dat alle settings standaard stonden kreeg ik het niet meer weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:27
KaiseRRuby schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 21:43:
[...]

Dat kan je dan alleen in WhatsApp zelf veranderen, als het je alleen om WhatsApp gaat. Als je naar instellingen van WhatsApp gaat en dan over het kopje meldingen zie je dit;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/idiCKQys9ds1Hkwg559LjsfBifk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RycXPAWCi3mWkbAo4fQs2M9l.png?f=fotoalbum_large

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenar95
Harmen schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 19:04:
Sta op het punt een P8 te bestellen... Las dat er issues zijn met Sim kaarten van Lebara. Heeft er iemand Budget Mobiel als provider? Kpn netwerk heeft de voorkeur, meeste bereik in Drenthe. Thanks :)
Hier Youfone, KPN netwerk en 5G voor een goede prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
https://www.patreon.com/posts/confirmed-pixel-91026490

Pixel 8 Pro ondersteunt geen beeld en geluid via usb c naar een usb c externe monitor? Wat onhandig zeg.

Als ik bovenstaand artikel goed begrijp dat zit de functionaliteit er wel in (in tegenstelling tot de Pixel 7's), maar moet je het via abd comment eerst zelf aanzetten. En dat kan natuurlijk alleen als je toestel geroot is. Waarom maken ze zo'n standaard future zo lastig?

Mijn plan is te rooten, de optie aan te zetten en dan weer te unrooten. De optie zou dan aan moeten blijven staan totdat je je telefoon factory reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Kenar95 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 08:21:
[...]

Hier Youfone, KPN netwerk en 5G voor een goede prijs.
Heb budget mobiel afgesloten, 11.50 voor 10GB/onbeperkt bellen. Niet slecht.

Pixel 8 is ook binnen, screenprotector en hoesje (spigen) komt vanavond. Zit er standaard enkel een papieren protector op het scherm?

Whatever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenar95
Harmen schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 12:47:
[...]

Heb budget mobiel afgesloten, 11.50 voor 10GB/onbeperkt bellen. Niet slecht.

Pixel 8 is ook binnen, screenprotector en hoesje (spigen) komt vanavond. Zit er standaard enkel een papieren protector op het scherm?
Uhmm ik keek snel bij budget mobiel maar zag dat de internet snelheid afgeknepen werd, en er volgens mij ook geen 5g bij zat. Bij Youfone meer snelheid, sowieso 5G en 15gb voor 10 euro en 1e 12 maanden 6.50. Het is aan jou maar ik zou er nog ff naar kijken.

Geen protector standaard bij de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Kenar95 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 13:00:
[...]

Uhmm ik keek snel bij budget mobiel maar zag dat de internet snelheid afgeknepen werd, en er volgens mij ook geen 5g bij zat. Bij Youfone meer snelheid, sowieso 5G en 15gb voor 10 euro en 1e 12 maanden 6.50. Het is aan jou maar ik zou er nog ff naar kijken.

Heb het al besteld en binnen, 5G ga ik niet gebruiken. 4G is meer dan voldoende voor wat browsen en media consumptie. Ben benieuwd of mn oude Simyo sim zal werken, wordt pas eind deze maand overgezet naar Budget Mobiel.
Morgen maar ff mee aan de slag. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Harmen op 02-02-2024 13:25 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:41
Het chrome crash issue is weer terug uit het niets. Na 10 sec crasht chrome op elke site.
Brave maar geinstalleerd hier word ik gek van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
outlandos schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 12:47:
[...] abd comment eerst zelf aanzetten. En dat kan natuurlijk alleen als je toestel geroot is. Waarom maken ze zo'n standaard future zo lastig?[...]
adb kan je gewoon doen zonder rooten. Even de developer opties aanzetten en dan usb debugging aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Caelorum schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 14:01:
[...]

adb kan je gewoon doen zonder rooten. Even de developer opties aanzetten en dan usb debugging aanzetten.
Je moet rooten om die optie op 1 (aan) te zetten, zie o.a. de volgende video:

YouTube: How to root Pixel 8 and ENABLE VIDEO OUT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarnickS
Kenar95 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 13:00:
[...]

Bij Youfone en Budget Mobiel (en Simyo ook dacht ik, maar dat weet ik niet zeker) worden MB's per 100kb afgerond ipv 1kb. Daardoor ben je sneller door je bundel heen dan bij andere providers. En waarom zou je per se 5G willen? Je accu loopt er alleen maar sneller van leeg terwijl je toch geen snelheidsverschil merkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Vandaag P8 ingebruik genomen. Voorzien van Spigen Liquid Air en Spigen screen protector. Fijne combinatie, je ziet haast niet dat er een protector op zit. Nu nog druk bezig met instellen. Moest wel even wennen aan de dikte, OP6 was ietsje slanker.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deVriez
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 09:31
Helaas blijf ik problemen houden met bellen. De ontvangende partij verstaat mij na een paar minuten niet meer. Hierdoor moet het belletje afgebroken en weer gestart worden. Zijn er nog meer mensen met dit probleem? Ik hoor de andere partij wel. Verder instellingen: Wifi automatisch uitzetten = uit. Voorkeursnetwerktype = 4G. Bellen via wifi = uit. 2G toestaan = aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zobat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:53
deVriez schreef op maandag 5 februari 2024 @ 11:23:
Helaas blijf ik problemen houden met bellen. De ontvangende partij verstaat mij na een paar minuten niet meer. Hierdoor moet het belletje afgebroken en weer gestart worden. Zijn er nog meer mensen met dit probleem? Ik hoor de andere partij wel. Verder instellingen: Wifi automatisch uitzetten = uit. Voorkeursnetwerktype = 4G. Bellen via wifi = uit. 2G toestaan = aan.
ik heb geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microburst
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-09 20:06
deVriez schreef op maandag 5 februari 2024 @ 11:23:
Draai je toevallig de beta versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deVriez
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 09:31
Microburst schreef op maandag 5 februari 2024 @ 15:50:
[...]

Draai je toevallig de beta versie?
Nope, zover ik weet niet. Nooit aangezet in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafs
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-09 20:47
Hoi allemaal, nu een week of twee in het bezit van de Pixel 8.
Nu valt mij op dat bij mij de wifi ERG traag is. De snelheid blijft hangen op 30mbps, dit op de 5Ghz band.

De Realme 8 van mijn vriendin daarentegen, evenals mijn oude Realme X2 Pro gaan vrolijk richting de 400mbps. Heb al wat settings geprobeerd te veranderen wat ik op internet tegenkwam zoals automatisch switchen van netwerk en dergelijke maar dit doet helaas niet zoveel.

Zijn er meer mensen die dit ervaren en die hier een oplossing voor hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almere
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 08:36
Er staat een nieuwe update klaar voor de pixel 8/8pro

I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
Mafs schreef op maandag 5 februari 2024 @ 19:41:
Hoi allemaal, nu een week of twee in het bezit van de Pixel 8.
Nu valt mij op dat bij mij de wifi ERG traag is. De snelheid blijft hangen op 30mbps, dit op de 5Ghz band.

De Realme 8 van mijn vriendin daarentegen, evenals mijn oude Realme X2 Pro gaan vrolijk richting de 400mbps. Heb al wat settings geprobeerd te veranderen wat ik op internet tegenkwam zoals automatisch switchen van netwerk en dergelijke maar dit doet helaas niet zoveel.

Zijn er meer mensen die dit ervaren en die hier een oplossing voor hebben?
Vreemd, ik heb alles default staan en die van mij schiet vrijwel direct naar ISP max (200/30). Ziggo modem, die donkergrijze, volgens mij Sagemcom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
almere schreef op maandag 5 februari 2024 @ 20:33:
Er staat een nieuwe update klaar voor de pixel 8/8pro
Dank voor de tip.

What’s included
The February 2024 update includes bug fixes and improvements for Pixel users – see below for details.

Camera
General improvements for system stability and performance in certain conditions *[1]

Display & Graphics
Fix for display getting corrupted in certain conditions *[1]
Fix for issue with outer display in certain conditions *[2]

Framework
Fix for stability or performance with certain third party apps *[3]

Wi-Fi
General improvements for Wi-Fi stability and performance in certain conditions *[1]

*[1] Pixel 8 Pro, Pixel 8
*[2] Pixel Fold
*[3] Pixel 5a (5G), Pixel 6, Pixel 6 Pro, Pixel 6a, Pixel 7, Pixel 7 Pro, Pixel 7a, Pixel Fold, Pixel 8, Pixel 8 Pro

Misschien gelijk een fix voor het probleem dat @Mafs meldt :)

[ Voor 13% gewijzigd door Tuktop op 05-02-2024 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almere
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 08:36
Tuktop schreef op maandag 5 februari 2024 @ 20:36:
[...]

Dank voor de tip.

What’s included
The February 2024 update includes bug fixes and improvements for Pixel users – see below for details.

Camera
General improvements for system stability and performance in certain conditions *[1]

Display & Graphics
Fix for display getting corrupted in certain conditions *[1]
Fix for issue with outer display in certain conditions *[2]

Framework
Fix for stability or performance with certain third party apps *[3]

Wi-Fi
General improvements for Wi-Fi stability and performance in certain conditions *[1]

*[1] Pixel 8 Pro, Pixel 8
*[2] Pixel Fold
*[3] Pixel 5a (5G), Pixel 6, Pixel 6 Pro, Pixel 6a, Pixel 7, Pixel 7 Pro, Pixel 7a, Pixel Fold, Pixel 8, Pixel 8 Pro

Misschien gelijk een fix voor het probleem dat @Mafs meldt :)
Hier nog info voor de niet Engelse lezers. ;)

Wat is erbij inbegrepen
De update van februari 2024 bevat bugfixes en verbeteringen voor Pixel-gebruikers – zie hieronder voor meer informatie.
Camera
Algemene verbeteringen voor systeemstabiliteit en prestaties onder bepaalde omstandigheden *[1]
Weergave en afbeeldingen
Oplossing voor het beschadigd raken van het beeldscherm onder bepaalde omstandigheden *[1]
Oplossing voor probleem met buitendisplay onder bepaalde omstandigheden *[2]
Kader
Oplossing voor stabiliteit of prestaties met bepaalde apps van derden *[3]
Wifi
Algemene verbeteringen voor wifi-stabiliteit en -prestaties onder bepaalde omstandigheden *[1]

I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Blijf bij elke update hopen op een fix voor het choppy scrollen in bepaalde apps (met stock kernel) maar ook in februari no such luck ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:51
Brad Pitt schreef op maandag 5 februari 2024 @ 23:30:
Blijf bij elke update hopen op een fix voor het choppy scrollen in bepaalde apps (met stock kernel) maar ook in februari no such luck ;(
Welke apps? Enige app waar ik het bij heb is Reddit. Jammer dat een alternatief (Sync) niet meer bestaat. Voelde zoveel beter aan. ;(

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Pagina: 1 ... 25 ... 42 Laatste

Let op:
Berichten over prijzen, levering, abonnementen, ed mogen hier: [Google Pixel 8 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten over accessoires mogen hier: [Google Pixel 8 (Pro)] Accessoires