• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Popcorna schreef op woensdag 27 september 2023 @ 08:27:
[...]

Vind het matte van de normale 8 veel mooier. Tenminste ik lees satin in die sheet. Mocht de Pro een goede actie hebben met die watch2 gaat er gelijk een hoesje overheen, afschuwelijk dat blinkende.
Dbrand stickertje eroverheen. Ga ik echt geen telefoon om laten liggen.

Mijn grootste hoop is dat de SoC een heel stuk zuiniger is geworden.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Jeroenneman schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:09:
[...]

Dbrand stickertje eroverheen. Ga ik echt geen telefoon om laten liggen.

Mijn grootste hoop is dat de SoC een heel stuk zuiniger is geworden.
Dbrand heeft over het algemeen geen stickertjes voor de zijkanten. En ik denk dat de meeste dat bedoelen dat mat aan de zijkanten mooier is.

• Dubrillion
https://androidworld.nl/n...-vanaf-deze-datum-te-koop

De pre-order datum is natuurlijk vanaf 4 oktober. Tot 11 oktober.
3x raden wie er VANAF de 12de mag verlegen....

[ Voor 41% gewijzigd door Dubrillion op 27-09-2023 13:55 ]

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Dubrillion schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:51:
https://androidworld.nl/n...-vanaf-deze-datum-te-koop

De pre-order datum is natuurlijk vanaf 4 oktober. Tot 11 oktober.
3x raden wie er VANAF de 12de mag verlegen....
Ah shit. Stom altijd die aankondigingen met pas een week later de daadwerkelijke release. Ik wilde misschien nog voor de vakantie een 8 scoren. Helaas, dan worden de kiekjes nog gemaakt met een oude telefoon.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-08 19:06
Ik ben vooral benieuwd naar de prijzen van zowel de telefoons zelf als de combi-prijzen met buds/watch (als die combi's al mogelijk zijn hier).
Ik was redelijk ingesteld op een normale 8, maar toch ook wel op termijn een smart watch. Als de combi prijs 8 pro en watch een beetje aantrekkelijk is, misschien toch maar voor de duurdere gaan en 2 vliegen in één klap slaan...
Geen 'combi-prijs', dat is een 'pre-order actie' waarbij je een product gratis krijgt als je de Pixel 8 (Pro) koopt.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Dubrillion
Jeroenneman schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:36:
[...]

Ah shit. Stom altijd die aankondigingen met pas een week later de daadwerkelijke release. Ik wilde misschien nog voor de vakantie een 8 scoren. Helaas, dan worden de kiekjes nog gemaakt met een oude telefoon.
Ik ben vooral bang dat ik de pre-order actie ga mislopen omdat ik een paar uur later mag verlengen! |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Het lijkt erop dat hij ook officieel verkrijgbaar gaat worden in België! (Eindelijk!) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t0CqxNIoct7Sgm9LYltiEK8dBiI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jnRvYCD6dcpsQsTOqMlPuFeQ.png?f=fotoalbum_large

Link van de advertentie: https://interactive.proxi...KHC-c7Gy4EDFSqY_QcdG_sIMg

K.W.

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-09 15:49

JanAd

Wind’s howling

KoensSocialL schreef op woensdag 27 september 2023 @ 22:50:
Het lijkt erop dat hij ook officieel verkrijgbaar gaat worden in België! (Eindelijk!) [Afbeelding]

Ah da's interessant :)B

Ik heb wel liefst een cash back, ik heb al Google Buds en een Fitbit Versa 4 en je kan maar 1 device koppelen aan een Fitbit/Google account. Buiten dan bv een heel oude Charge 2.

Vorige keer ging er via Belsimpel €75 af als binnen de eerste week oid bestelde.

[ Voor 9% gewijzigd door JanAd op 28-09-2023 07:51 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Liever een duurdere gadget erbij en die verkopen dan toch?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Dubrillion
JanAd schreef op donderdag 28 september 2023 @ 07:50:
[...]

Ah da's interessant :)B

Ik heb wel liefst een cash back, ik heb al Google Buds en een Fitbit Versa 4 en je kan maar 1 device koppelen aan een Fitbit/Google account. Buiten dan bv een heel oude Charge 2.

Vorige keer ging er via Belsimpel €75 af als binnen de eerste week oid bestelde.
Ook prima! Er is ook een Pixel trade-in programma in andere landen. Deze schijnt ook nog best wel goed te zijn. Toevallig heb ik mijn Pixel 7 al doorverkocht op het moment dat de Pixel 8 komt.

We gaan het zien! Ik heb er zin in! _/-\o_

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Die inruilopties (cash voor oude toestel), is dat alleen mogelijk in official launch landen of gaat dat via 3rd party resellers?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-09 07:41
Het lijkt erop dat hij ook officieel verkrijgbaar gaat worden in België! (Eindelijk!) [Afbeelding]

Officieel zou betekenen dat hij beschikbaar is via Google Store. Via Proximus is hetzelfde als bijvoorbeeld via Fnac. Goede evolutie natuurlijk dat andere reseller de Pixel gaan aanbieden. Ik merk trouwens dat de meeste Stores in het buitenland al de Pixel 8 promoten op de startpagina. In Nederland en België is dat niet het geval. Beloofd niet veel goeds ...

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

• A4553
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 04:33
CK3v1N schreef op donderdag 28 september 2023 @ 11:20:
[...]

Officieel zou betekenen dat hij beschikbaar is via Google Store. Via Proximus is hetzelfde als bijvoorbeeld via Fnac. Goede evolutie natuurlijk dat andere reseller de Pixel gaan aanbieden. Ik merk trouwens dat de meeste Stores in het buitenland al de Pixel 8 promoten op de startpagina. In Nederland en België is dat niet het geval. Beloofd niet veel goeds ...
Zoals eerder opgemerkt heeft Belsimpel al placeholders op de website staan voor de Pixel 8 en 8 Pro. Dat komt wel goed denk ik :) Het is meer de vraag of er een actie komt met de Pixel buds/watch.

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

CK3v1N schreef op donderdag 28 september 2023 @ 11:20:
[...]

Fnac is een keten uit Frankrijk en die verkopen wel vaker Google producten die officieel (nog) niet in België te verkrijgen waren. Zo heb ik via daar mijn Chromecast Google TV gekocht terwijl die pas later officieel in België uitkwam. Het feit dat Proximus, als volledig Belgisch bedrijf/provider, dit gaat verkopen, maakt de situatie anders nu en lijkt het echt dat ze officieel gaan.

K.W.

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:26
Dubrillion schreef op donderdag 28 september 2023 @ 09:05:
[...]

Ook prima! Er is ook een Pixel trade-in programma in andere landen. Deze schijnt ook nog best wel goed te zijn. Toevallig heb ik mijn Pixel 7 al doorverkocht op het moment dat de Pixel 8 komt.

We gaan het zien! Ik heb er zin in! _/-\o_
Ik ben benieuwd waarom je van de Pixel 7 overstapt naar de Pixel 8.
Zoveel beter zal de Pixel 8 toch niet zijn?

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Xfile schreef op donderdag 28 september 2023 @ 15:25:
[...]

Ik overweeg hetzelfde voor betere camera en batterijduur, P7P > P8P.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
[...]

Toevallig mag ik overstappen en iemand wilde mijn Pixel 7 overkopen. Anders had ik hem gehouden denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

[...]

Ik upgrade jaarlijks omdat het ‘oude’ toestel dan nog vlot verkoopbaar is. Dan heb je telkens voor een kleine meerkost weer een nieuw toestel >:)
Dit jaar ben ik er nog niet helemaal uit, het zal wat van de prijs en de aanbiedingen bij release afhangen.

• Popcorna
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12-09 19:05
Ik ga me toch niet blindstaren op die pixel watch 2, heb bij nader inzien toch geen behoefte aan formaatje baksteen.

Jammer dat die Pro niet even groot is..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A4553
https://m.winfuture.de/news/138734

Nieuwe productfoto’s ‘gelekt’ van de 8 en 8 Pro, evenals enkele specificaties zoals van de camerasensor. Niet heel veel spannends wat niet al bekend was, maar er staan ook productfoto’s van de Watch 2 en specs voor de liefhebbers :)

Basisprijs Pixel 8 zou liggen op €799, die van de 8 Pro op €1099. Waar dit op gestoeld is wordt niet vermeld. Als deze prijzen accuraat zijn vind ik het gat tussen de modellen behoorlijk groot.

[ Voor 26% gewijzigd door A4553 op 28-09-2023 21:33 ]

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-09 07:41
KoensSocialL schreef op donderdag 28 september 2023 @ 13:46:
[...]

Fnac is een keten uit Frankrijk en die verkopen wel vaker Google producten die officieel (nog) niet in België te verkrijgen waren. Zo heb ik via daar mijn Chromecast Google TV gekocht terwijl die pas later officieel in België uitkwam. Het feit dat Proximus, als volledig Belgisch bedrijf/provider, dit gaat verkopen, maakt de situatie anders nu en lijkt het echt dat ze officieel gaan.
In mijn ogen is het enkel officieel als je hem ook via Google zelf kan kopen. Maar zoals ik zei, het is een goede evolutie. Ik heb mij trouwens ook aangemeld voor de mailing die je gepost had.

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

• MarnickS
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-09 13:08
Popcorna schreef op donderdag 28 september 2023 @ 20:23:
Jammer dat die Pro niet even groot is..
Volgend jaar waarschijnlijk

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03:10
A4553 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 21:25:
https://m.winfuture.de/news/138734

Nieuwe productfoto’s ‘gelekt’ van de 8 en 8 Pro, evenals enkele specificaties zoals van de camerasensor. Niet heel veel spannends wat niet al bekend was, maar er staan ook productfoto’s van de Watch 2 en specs voor de liefhebbers :)

Basisprijs Pixel 8 zou liggen op €799, die van de 8 Pro op €1099. Waar dit op gestoeld is wordt niet vermeld. Als deze prijzen accuraat zijn vind ik het gat tussen de modellen behoorlijk groot.
Dit is wat ik heb gelezen over de prijzen. Het lijkt me dan ook sterk dat de Pro 1099 gaat kosten.
Volgens opgedoken marketingmateriaal zal de Pixel 8 699 Amerikaanse dollar kosten, 100 dollar meer dan de Pixel 7. De Pro-versie moet met 899 dollar even duur zijn als zijn voorganger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
qwasd schreef op donderdag 28 september 2023 @ 22:57:
[...]

Dit is wat ik heb gelezen over de prijzen. Het lijkt me dan ook sterk dat de Pro 1099 gaat kosten.

[...]
Ja die €1.099 lijkt mij ook wel fors. Aan de andere kant zijn de dollarprijzen doorgaans zonder belastingen. Als die eroverheen gaan kom je aardig in de buurt van de genoemde prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-08 14:28
Ik vraag me af of hij wel zo duur wordt in Europa. In de US kost ie 699 dollar. Met de huidige wisselkoers is dat 665 euro. Dus 799 is dan wel echt aan de hoge kant. Zou mij niks verbazen als hij rond de 749 uit gaat komen. Wat overigens nog steeds irritant veel duurder is dan in de US.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:27
Bomb-el schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 08:37:
Ik vraag me af of hij wel zo duur wordt in Europa. In de US kost ie 699 dollar. Met de huidige wisselkoers is dat 665 euro. Dus 799 is dan wel echt aan de hoge kant. Zou mij niks verbazen als hij rond de 749 uit gaat komen. Wat overigens nog steeds irritant veel duurder is dan in de US.
Bedragen in de VS zijn zonder belasting/btw. 665 * 1,21 = € 804,65.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
  • Laatst online: 11-09 20:59
Ik ben benieuwd of deze keer alle variaties een beetje goed te leveren zijn in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
pelt schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 08:38:
[...]

Bedragen in de VS zijn zonder belasting/btw. 665 * 1,21 = € 804,65.
Oh echt? Weet je ook waarom ze dat daar op die manier doen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pelt
  • Laatst online: 19:27
Bomb-el schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:55:
[...]

Oh echt? Weet je ook waarom ze dat daar op die manier doen?
Onder andere omdat elke staat (en soms zelfs stad) eigen belasting percentages hanteert. (En omdat Amerikanen gestoord zijn, maar dat terzijde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
pelt schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:57:
[...]

Onder andere omdat elke staat (en soms zelfs stad) eigen belasting percentages hanteert. (En omdat Amerikanen gestoord zijn, maar dat terzijde)
haha ja ik dacht al zoiets. Thanks;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RF1000
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-09 16:56
Zijn er nog software matige feature verschillen te verwachten tussen de 8 en de 8 pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

RF1000 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 17:59:
Zijn er nog software matige feature verschillen te verwachten tussen de 8 en de 8 pro?
Beiden draaien op de nieuwste Android lijkt me.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RF1000
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-09 16:56
Ik bedoel eigenlijk de nieuwe specifieke Google camera functies. Wellicht alleen voor de pro beschikbaar dacht ik ergens gelezen te hebben (kan het helaas niet terugvinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

RF1000 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 19:25:
Ik bedoel eigenlijk de nieuwe specifieke Google camera functies. Wellicht alleen voor de pro beschikbaar dacht ik ergens gelezen te hebben (kan het helaas niet terugvinden)
Software matig zal dat niet het verschil zijn, maar qua hardware zal de pro betere specs hebben.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:26
JanAd schreef op donderdag 28 september 2023 @ 19:43:
[...]

Ik upgrade jaarlijks omdat het ‘oude’ toestel dan nog vlot verkoopbaar is. Dan heb je telkens voor een kleine meerkost weer een nieuw toestel >:)
Dit jaar ben ik er nog niet helemaal uit, het zal wat van de prijs en de aanbiedingen bij release afhangen.
Dat jaarlijkse upgraden heb ik ook een tijdje gedaan, maar een opgegeven moment ben ik ermee gestopt, met de Pixel 7. Mijn interesses zijn verlegd naar andere dingen. En ik vind voor mezelf dat upgraden eigenlijk een overbodig luxe is: met de telefoon bel ik alleen maar en maak af toe wat snapshots.
En vaak neem ik geen telefoon mee als ik ergens naar toe ga: ik ben het op het schermpje van de telefoon staren een beetje zat.

[ Voor 8% gewijzigd door Xfile op 29-09-2023 23:14 ]

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd

JanAd

Wind’s howling

Xfile schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 23:06:
[...]

Dat jaarlijkse upgraden heb ik ook een tijdje gedaan, maar een opgegeven moment ben ik ermee gestopt, met de Pixel 7. Mijn interesses zijn verlegd naar andere dingen. En ik vind voor mezelf dat upgraden eigenlijk een overbodig luxe is: met de telefoon bel ik alleen maar en maak af toe wat snapshots.
En vaak neem ik geen telefoon mee als ik ergens naar toe ga: ik ben het op het schermpje van de telefoon staren een beetje zat.
Snap ik wel, ik ben door de jaren heen al wel afgezwakt naar de meer goedkoper prijs/kwaliteit toestellen. Vroeger jarenlang OnePlus o.w.v. de goeie prijs tot de OP 8pro, daarna ben ik naar de Pixel 6 overgestapt.
Ik heb het toestel beroepshalve wel vrij veel nodig en de camera vind ik ook erg belangrijk. Maar thuis gebruik ik de phone vrij weinig (geen social media).
Nu duikt er net een probleem op met m’n Fitbit Versa, dus evt ben ik wel op de markt voor een goeie combo-sale deze keer.
Maar het jaarlijks upgraden is zeker geen must meer zoals vroeger ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb nooit jaarlijks ge-update.
Ik kocht een Pixel 6 van een Tweaker die hem uit Duitsland mee had genomen. Die viel helaas kapot en toen ging er nog iemand op staan. Het maken van het scherm was niet super geregeld in Nederland omdat hij ook nooit te koop is geweest. En dus besloten om een Pixel 7 los te kopen, omdat deze toentertijd met zo goedkoop was.

Nu mag ik verlengen en heb ik mij Pixel 7 al zo goed als doorverkocht. En dan vind ik het prima. Normaal altijd om de twee jaar een nieuw toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
https://9to5google.com/2023/09/30/pixel-8-pro-unboxing-leak/

Unboxing foto’s van de Pixel 8 Pro gelekt. Alsook foto’s van de doos van de ‘hazel’ kleur van de Pixel 8. Ik vind de kleur niet per se duidelijker op de foto’s dan andere productfoto’s. Afwachten tot de release.

[ Voor 3% gewijzigd door A4553 op 01-10-2023 10:47 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Popcorna
A4553 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 10:45:
https://9to5google.com/2023/09/30/pixel-8-pro-unboxing-leak/

Unboxing foto’s van de Pixel 8 Pro gelekt. Alsook foto’s van de doos van de ‘hazel’ kleur van de Pixel 8. Ik vind de kleur niet per se duidelijker op de foto’s dan andere productfoto’s. Afwachten tot de release.
Hier duidelijker te zien

https://twitter.com/Neil_...ceMfRMLAuVzXtENtJptw&s=19

Edit:
Screenshots uit de video

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WrOzjSD0pK3b-_5Ewhpqae91Qvw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WD54r446zKrdT2Qq546y8Oud.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z-RaQ4aN8M_aLbEkssW7OdF82nA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QFBZSFyeFGr6scrcpA3wSp8K.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u3tkdFCCiQbUzCF8Qe3RhJ7dDSo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gWkGZJpW6Wv6l44hj9UtPBzc.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mpLtiOKmW-xzmXviKwRptwohMdU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kV6FRP6C6JBEhMn1GmSHGc3y.jpg?f=user_large

[ Voor 47% gewijzigd door Popcorna op 01-10-2023 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
Toch wel een kek kleurtje vind ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:34
Het afgeronde scherm vind ik toch wel een beetje minder. Het scherm zelf zal wel plat zijn, maar het glas is zo te zien toch wel behoorlijk afgerond voor een vlak display. Dat maakt een screenprotector niet makkelijk. Dan krijg je van die protectors die eigenlijk te smal zijn voor het scherm en voel je de rand met het swipen van gestures.

[ Voor 7% gewijzigd door cordonbleu op 01-10-2023 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Nieuwe favoriete kleur. Net even anders dan anders
cordonbleu schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 16:12:
Het afgeronde scherm vind ik toch wel een beetje minder. Het scherm zelf zal wel plat zijn, maar het glas is zo te zien toch wel behoorlijk afgerond voor een vlak display. Dat maakt een screenprotector niet makkelijk. Dan krijg je van die protectors die eigenlijk te smal zijn voor het scherm en voel je de rand met het swipen van gestures.
Ik ben dit met je eens. Als je een iPhone ziet dan is het scherm altijd volledig vlak. Estetisch heel mooi.
Maar met de ''veeg'' functies binnen Android (en zeker Vanilla Android) voelt dat denk toch een stuk minder fijn elke keer als je terug wilt.

[ Voor 88% gewijzigd door Dubrillion op 02-10-2023 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrl-tab
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 18:53
cordonbleu schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 16:12:
Ja ik hoop dat het afgeronde scherm geen consequenties heeft voor screen protectors, maar ook voor valschade.
Heb nu een Oneplus 8 Pro die menig valpartij heeft overleefd. Maar de gebogen randen zitten van boven tot onder vol met barsten.

Ik overweeg op dit moment als android gebruiker van het eerste uur over te stappen naar het apple-kamp. Tenzij ik iets met een vlak scherm en premium camera kan krijgen op android... fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
ctrl-tab schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 09:44:
[...]

Ja ik hoop dat het afgeronde scherm geen consequenties heeft voor screen protectors, maar ook voor valschade.
Heb nu een Oneplus 8 Pro die menig valpartij heeft overleefd. Maar de gebogen randen zitten van boven tot onder vol met barsten.

Ik overweeg op dit moment als android gebruiker van het eerste uur over te stappen naar het apple-kamp. Tenzij ik iets met een vlak scherm en premium camera kan krijgen op android... fingers crossed.
Misschien dat de Xiaomi 13T (Pro) wat kan worden. Even wachten op de grote reviews. Maarja, dat blijft wel een Xiaomi met dito software... Ze beloven inmiddels wel langere software ondersteuning, maar uiteraard niet zo lang als de nieuwe Pixel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 12-09 13:53
Pixel 8 pro door hetzelfde kanaal als gisteren ook gelekt als unboxing.

YouTube: Google Pixel 8 Pro Unboxing ASMR #shorts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Otto Jans schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 11:27:
Pixel 8 pro door hetzelfde kanaal als gisteren ook gelekt als unboxing.

YouTube: Google Pixel 8 Pro Unboxing ASMR #shorts
Grappig!

Ik heb wat comments zitten lezen op de normale Pixel 8. Veel mensen vragen of het de GN2 sensor is ipv de GN1 sensor. Ook de fingerprintscanner schijnt nog optical te zijn i.p.v. ultrasonic.

Laten we hopen dat deze ''unboxer'' verstand heeft van specs en niet alleen ASMR unboxing :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
cordonbleu schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 10:36:
[...]

Misschien dat de Xiaomi 13T (Pro) wat kan worden. Even wachten op de grote reviews. Maarja, dat blijft wel een Xiaomi met dito software... Ze beloven inmiddels wel langere software ondersteuning, maar uiteraard niet zo lang als de nieuwe Pixel.
Zijn al behoorlijk wat reviews te vinden, camera scoort enorm goed. Wellicht een optie idd, maar ben benieuwd hoe die vergelijkt naar pixel 8 pro straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
  • Laatst online: 10-09 23:18
Voor wie iets geeft om benchmarks, de Pixel 8 Pro met de Tensor G3 is te vinden op Geekbench: https://browser.geekbench.com/v6/cpu/compare/2866475

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ESMs1Pooc4c3AY7JPboOS8slbwM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MBdSPrEJmikETcdPRWRAIbeX.jpg?f=fotoalbum_large

Zover ik kan zien zit dit rond de score van de 8+ gen 1, wat een goede verbetering zou zijn.

Wat belangrijk zal zijn is hoe de power efficiency is, of de batterij een beetje goed meegaat voor dagelijks gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:17

Ace

Happy Happy Joy Joy

Het lijkt erop dat hij ook officieel verkrijgbaar gaat worden in België! (Eindelijk!) [
En hoe groot schatten we de kans dat Proximus de Pixel Watch LTE versie dan ook kan ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 19:04
Ferio schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 15:07:
[...]

Zijn al behoorlijk wat reviews te vinden, camera scoort enorm goed. Wellicht een optie idd, maar ben benieuwd hoe die vergelijkt naar pixel 8 pro straks.
Zijn deze reviews alleen voor de Pixel 8 Pro of ook voor de Pixel 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:47

m-buurman

hmmm...coffee!!

Soundwork schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 18:10:
[...]

Zijn deze reviews alleen voor de Pixel 8 Pro of ook voor de Pixel 8?
De reviews waar naar gerefereerd werd gaan over de Xiaomi 13T

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die is niet lelijk:
Google Pixel 8 Pro

[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 02-10-2023 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YXyLgs_ydLHO7nN7D6XBs28I25M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YnnyWYcnybGvSaqsUtf5NFaV.jpg?f=fotoalbum_large

De zwarte Pixel 8 vind ik op die foto wel heel erg shiny. Ik vind de matte kleuren van de pro versies velen malen mooier.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• A4553
Leaker Kamila heeft aanvullende informatie over de Pixel 2 watch op X gezet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X2h4xE_zyhP7P55cFk_u5baXp4s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M30nf143NWNoe3AHTy4HI7iH.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XfleZniW3EZtnoygbgvzC3IfYnw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/URmXGA1jc7ldcZFU5J8ajmG6.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RNgkdEXX5Sv9d_tZDQZV7ZKoJ3o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5xyhy4a4sIxSx6we5ONjOoiD.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ATudQ9Z3JIbvpo7o9bRQ95ukf34=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2qx5vTEzLydRZbqkjybD4bql.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 55% gewijzigd door A4553 op 02-10-2023 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Enhanced battery life.... 24 uur...
Dan kan je geen eens je slaapcyclus bij houden want hij ligt altijd aan de lader

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:05
Dubrillion schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 22:31:
Dan kan je geen eens je slaapcyclus bij houden want hij ligt altijd aan de lader
er staat bij met always on display..... Dan is 24 uur erg mooi, voor het vergelijk. De nieuwe Apple watch serie 9 haalt 18 uur.

Maar je hoeft je scherm niet altijd aan de hebben natuurlijk. Zeker in jouw voorbeeld met een slaapcyclus, denk dat je het dan gewoon donker wilt hebben toch?

[ Voor 10% gewijzigd door Kees_frl op 02-10-2023 22:51 ]

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A4553
Specificaties van de Tensor G3 staan nu ook online:
Google gaat niet zoveel (nieuws) meer te vertellen hebben morgen denk ik 🙈.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J_JNIuQU0MtlnrYy23tmFZJBNZ8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2sSYqMDkXzlkaRp30pNJfcai.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oLjCBGjVvt-9vi6btB8pWBboJzc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HvjpBmRcvhgK6A69bUimpEgB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tTj1gsuRRw6v6EqrIwfE6qTAyCc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/93NeZuuS9FqIybQvZspS4czB.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door A4553 op 03-10-2023 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 12:58

KingCrash

Angry Rabbit

4mm chips dus bevestigd. Hopelijk wat minder hitte.
De CPU's van de chips wel wat lager geklokt als de rumours begin juni.
Geruchten juni:
Big cores
1x Cortex-X3 @ 3.0GHz
Mid cores
4x Cortex-A715 @ 2.45GHz
Little cores
4x Cortex-A510 @ 2.15GHz
https://www.androidauthor...-tensor-g3-specs-3331398/
Helaas nog geen uitsluitsel of er een GN1 of GN2 sensor in zit. Lastig nog een dag wachten ;)
Toestel gaat er toch wel komen, maar altijd leuk om de speciale google pre-release (leaks) te volgen.
Hoe kan het toch dat er bij Google zoveel wordt gelekt? al dan niet bewust.

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiltyNL
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 21:24
Dubrillion schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 22:31:
Ik heb nu een Fossil Gen 5 en ik laad in de ochtend altijd even op en soms bij thuiskomst, wanneer nodig.

Ik snap nooit zo goed dat mensen in problemen denken in plaats van in oplossingen met dit soort dingen die makkelijk opgelost kunnen worden, als het überhaupt al een probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
KingCrash schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:12:

[...]

Helaas nog geen uitsluitsel of er een GN1 of GN2 sensor in zit. Lastig nog een dag wachten ;)
Toestel gaat er toch wel komen, maar altijd leuk om de speciale google pre-release (leaks) te volgen.
De GN2 sensor zou wel echt mooi zijn. Al ben ik bang dat de Pixel 6,7 en 8 dezelfde sensor gaan gebruiken.

Persoonlijk ben ik meer terleurgesteld in het feit dat er nog een optical fingerprintscanner in zit. De leaks gaven aan dat er een ultrasonic in zat. Wat wel echt 100x beter is dan de huidige optical scanners.

Dan vraag ik me persoonlijk waar de prijs stijging dan vandaan komt. Ja alles wordt duurder, maar de stap van Pixel 7 naar Pixel 8 word wel al minder aantrekkelijk als ze het echt alleen op software upgrades gaan gooien. Het 90 naar 120hz scherm is top. Maar de stap van 60 naar 90 is groter dan van 90 naar 120.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:17

Ace

Happy Happy Joy Joy

KingCrash schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:12:

[...]

Het is Google, dus reken maar op de GN1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Maakt dat zoveel verschil dan per foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 12:58

KingCrash

Angry Rabbit

MrVegeta schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:24:
Maakt dat zoveel verschil dan per foto?
zie
https://tweakers.net/nieu...gn2-sensor-van-98mm2.html
Google zal vast de 'Google AI Magic' voor de camera gebruiken, waardoor de resultaten prima zullen zijn.
Maar een nieuwere chip is natuurlijk altijd beter 8)

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
Wat betreft de Pixel Watch 2 (ik zie er nog geen apart topic voor, dus ik doe het even hier), is er bekend of die een ingebouwde GPS heeft? Ik zag dat even nergens staan in de foto's, maar volgens mij heeft de Watch 1 dit wel, en als de hardware grotendeels hetzelfde blijft, kunnen we hier dan van uitgaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cordonbleu
striner schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:41:
Wat betreft de Pixel Watch 2 (ik zie er nog geen apart topic voor, dus ik doe het even hier), is er bekend of die een ingebouwde GPS heeft? Ik zag dat even nergens staan in de foto's, maar volgens mij heeft de Watch 1 dit wel, en als de hardware grotendeels hetzelfde blijft, kunnen we hier dan van uitgaan?
Van een high end smartwatch kan je er wel van uit gaan dat deze gps heeft lijkt mij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Uiteraard gewoon aanwezig ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A4553
https://www.phonearena.co...-Pixel-8-and-Pro_id151197

PBK heeft op X diverse foto’s geüpload die gemaakt zijn met de Pixel 8 (Pro); zowel overdag als in de avond/nacht.

[ Voor 9% gewijzigd door A4553 op 03-10-2023 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdevries21
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-09 18:10
Pixel 8 pro benchmark scores
Google tensor 1
Google tensor 2
Snapdragon gen 1+ (nothing phone)
Snapdragon gen 2+ (s23)
Bionic A16 (iPhone 14)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_UE6z19yR63osg3OP6-EM2dDcx0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kPwXNJSjpDMwGwn82Oqqg1FK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zRKynELKbV5KX6lMNfnPWVq4fMo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QQd32Wz9hzcjiqN7w2Qk3ED2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sB4kLm5bQyfsekS2UUpR6y2Fo58=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J9xPBECz46y1rBGmkdcUZO7j.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NdTBietCLwbWNnRDlVqa1tHdK8o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3IrXpehv6xChcAWbDjRJZONE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k_RwWobzrPihStqZ9ekejG1RtWE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0jJcYhBCGp11OVCWSxOLCn5B.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door jdevries21 op 03-10-2023 16:36 ]

Rig: Fractal North | Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus PRO | Sapphire RX 7900 XT | G.Skill Ripjaws V 32GB | Audio: Dali Opticon 6 | Dali Opticon Vocal | Marantz SR7011 | Sony XM4 | Tel: Google Pixel 8 Pro | Samsung S21FE | Laptop: Lenovo X13 Gen 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 14:28
ben benieuwd, de nieuwe geruchten zien goed uit. denk sowieso dat het de pro wordt/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop34
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:39
Ik twijfel enorm! In eerste instantie wilde ik voor de Pixel 8 gaan, vooral omdat het formaat me ideaal lijkt. Ik heb nu een Pixel 5 en vind dat echt top. Toch ziet de Pixel 8 Pro er ook wel heel interessant uit. Het hangt denk ik van de prijs/aanbieding af voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
Nette scores vind ik voor de G3, vergeleken de G2 een mooie verbetering. Ik ben vooral nu ook benieuwd naar de accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
Hoop wel op uitgebreide reviews binnenkort, of morgen al na de presentatie. Heb geen zin om blind te pre-orderen en achteraf met een verwarmingselement rond te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
Popcorna schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:16:
Hoop wel op uitgebreide reviews binnenkort, of morgen al na de presentatie. Heb geen zin om blind te pre-orderen en achteraf met een verwarmingselement rond te lopen.
Haha, nou de iPhone 15 heeft nu ook een issue dat deze gloeiend heet wordt. In de software update wordt dat gefixt... Ik hoop het maar voor ze... En de appeltjes zijn niet bepaald goedkope toestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fantasio7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 13:54
Soundwork schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 19:01:
[...]

Haha, nou de iPhone 15 heeft nu ook een issue dat deze gloeiend heet wordt. In de software update wordt dat gefixt... Ik hoop het maar voor ze... En de appeltjes zijn niet bepaald goedkope toestellen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ukB0Iis_9s44moSuTjP9Doc_J2o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hR8hKgtswgjS4BTgRY72UtQn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duvekot
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:48
Joop34 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:41:
Ik twijfel enorm! In eerste instantie wilde ik voor de Pixel 8 gaan, vooral omdat het formaat me ideaal lijkt. Ik heb nu een Pixel 5 en vind dat echt top. Toch ziet de Pixel 8 Pro er ook wel heel interessant uit. Het hangt denk ik van de prijs/aanbieding af voor mij.
Hier het zelfde .. maar een pro blijf echt te groot. De Pixel 8 is ietsjes groter dan een Pixel 5 ... dus dat is net acceptabel.

De support voor de Pixel 5 eindigt ook na de release van Android 14 (formeel staat er "minimaal tot Oktober 2023).. dus blijft die Pixel 5 waarschijnlijk achter met een basis release van Android 14 .. misschien nog 1 security update over een kwartaal of zo ..

Dus de Pixel 8 met 7 jaar updates is dan wel aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
duvekot schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:04:
[...]

Hier het zelfde .. maar een pro blijf echt te groot. De Pixel 8 is ietsjes groter dan een Pixel 5 ... dus dat is net acceptabel.

De support voor de Pixel 5 eindigt ook na de release van Android 14 (formeel staat er "minimaal tot Oktober 2023).. dus blijft die Pixel 5 waarschijnlijk achter met een basis release van Android 14 .. misschien nog 1 security update over een kwartaal of zo ..

Dus de Pixel 8 met 7 jaar updates is dan wel aantrekkelijk.
Ik zit ook wat met de grootte van het toestel, daarom spreekt het formaat van de 8 mij meer aan dan van de 8 Pro. Alleen die shiny achterkant is wat lelijk, maar daar hebben we hoesjes voor ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

Kans is groot dat ik mijn P7P ga vervangen voor een 8 Pro 256GB. Kleur weet ik nog niet ...

Morgen maar even kijken op de google store welke kleur het gaat worden.

Kan ik eindelijk weer een glas screen protector gebruiken. Kans is groot dat die van Spigen gaat zijn.

Komt zeker weer een Ringke case op net zoals nu op mijn P7P. Fijne case die vooral ook gewoon cut outs heeft in plaats van een groot gat wat je bij de meeste andere case merken ziet. Plaatje van de clear case maar ze hebben ook een matte case en gekleurde TPU cases.

Als de Pro een matte afwerking heeft dan denk ik dat het de clear case wordt.

https://www.ringkestore.com/collections/google-pixel-8-8-pro

Afbeeldingslocatie: https://www.ringkestore.com/cdn/shop/files/PXL8P_FUS_CL_Main_1000x.jpg?v=1695837032

[ Voor 7% gewijzigd door FongWan op 03-10-2023 22:54 ]

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Is er al ergens iets gelekt qua (verwachte) accuduur? Dat zal voor mij dé doorslag geven of ik de 8, 8 Pro of geen van beiden wil

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

Christiano007

Ich bin der champion

Je zal het vanmiddag lezen denk ik ;)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
Fijn formaat wel die gewone 8, beetje hetzelfde als
mijn 4a, ook met die rondingen. Ben altijd zeer tevreden over geweest, de Pro is veel te groot, google noemt het ding zelfs een phablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
Tsja ik heb nu een Oneplus 8T van 6,55 inch. Dus met een Pixel 8 ga ik kleiner, met de 8 Pro ga ik groter.
Ik denk dat ik mijn keus nog steeds laat afhangen van of we hier ook de Watch 2 gratis krijgen bij een 8 Pro en wat de prijzen dan precies zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mycroft
striner schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 10:23:
Tsja ik heb nu een Oneplus 8T van 6,55 inch. Dus met een Pixel 8 ga ik kleiner, met de 8 Pro ga ik groter.
Ik denk dat ik mijn keus nog steeds laat afhangen van of we hier ook de Watch 2 gratis krijgen bij een 8 Pro en wat de prijzen dan precies zijn.
De Oneplus 8T heeft een scherm van 6,55 inch en een formaat van 160,7 x 74,1 x 8,4 mm.
De Pixel 8 Pro heeft een scherm van 6,7 inch en een formaat van 162.6 x 76.5 x 8.8 mm.
In lengte en breedte dus zo'n 2mm groter. Het verschil in formaat is dus niet heel groot doordat de bezels kleiner worden. Alleen klinkt 6,7 inch gewoon groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Mycroft schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 10:42:
[...]

De Oneplus 8T heeft een scherm van 6,55 inch en een formaat van 160,7 x 74,1 x 8,4 mm.
De Pixel 8 Pro heeft een scherm van 6,7 inch en een formaat van 162.6 x 76.5 x 8.8 mm.
In lengte en breedte dus zo'n 2mm groter. Het verschil in formaat is dus niet heel groot doordat de bezels kleiner worden. Alleen klinkt 6,7 inch gewoon groot.
Ik vind voornamelijk het verschil in breedte altijd heel erg opvallen.
Van de Pixel 6 naar de Pixel 7 is geen groot verschil, maar zo voelt het wel.
Juist omdat hij iets smaller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:07

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ik ben nog het meest benieuwd naar de prijzen en dan vooral de 8 Pro 128GB. De ene bron zegt 1200+, een ander 1099, ik hoop toch echt op een prijs onder 1000,-, anders worden ze wel erg duur dit jaar. Ik ben eigenlijk van plan om over te stappen van en Pixel 6 naar een 8 Pro. Qua grootte scheelt het niet zoveel, maar vooral de camera en de grotere accu bekoren mij wel. Nou ja, nog een paar uurtjes wachten, dan weten we het precies.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ahikoo
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 18:42
TTLCrazy schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 10:48:
Ik ben nog het meest benieuwd naar de prijzen en dan vooral de 8 Pro 128GB. De ene bron zegt 1200+, een ander 1099, ik hoop toch echt op een prijs onder 1000,-, anders worden ze wel erg duur dit jaar. Ik ben eigenlijk van plan om over te stappen van en Pixel 6 naar een 8 Pro. Qua grootte scheelt het niet zoveel, maar vooral de camera en de grotere accu bekoren mij wel. Nou ja, nog een paar uurtjes wachten, dan weten we het precies.
Via de Pixel subreddit is de prijs voor de 8 Pro bij de Duitse mediamarkt gelekt. €1099, inclusief de WiFi Pixel watch 2. Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/wYt8qBm/Img-2023-10-04-09-47-57.jpg

Bron

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Dus van €899,- naar €1099,- ? Belachelijke prijsverhoging in een jaar. Google Pixels hadden juist een mooie prijs/prestatie verhouding. Op deze manier is die wel zoek nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
Voor de telefoon zelf had ik dat niet over gehad, maar als die Watch 2 van zichzelf misschien iets van €350 of zelfs meer zou kosten, dan maakt het de prijs voor die 2 dingen samen toch wel erg interessant naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-09 10:42

Kiwi

Gadgetfreak

Ahikoo schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 10:52:
[...]

Via de Pixel subreddit is de prijs voor de 8 Pro bij de Duitse mediamarkt gelekt. €1099, inclusief de WiFi Pixel watch 2. [Afbeelding]

Bron
Waar zie jij staan dat het gaat om de WiFi versie van de Watch gaat? Vorig jaar was de deal volgens mij met de LTE watch.
Edit: ik zie nu in een andere post dat het in de fineprint staat dat het om de WiFi versie gaat.

Ik snap de prijzen eigenlijk niet zo eerlijk gezegd. Kunnen ze er niet veel meer mee bereiken door die pre-order bonus gewoon niet te doen en een lagere prijs te hanteren?

De prijs maakt mij persoonlijk eerlijk gezegd niet heel veel uit en ik zou toch ook naar een Pixel Watch 2 gaan upgraden, dus het is sowieso een prima deal voor mij.

Zit wel nog te twijfelen of ik voor de blauwe of de zwarte Pro zal gaan. Vind de blauwe er erg mooi uitzien maar ben bang dat het niet lekker gaat werken met Dbrand skins

[ Voor 4% gewijzigd door Kiwi op 04-10-2023 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahikoo
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 18:42
Kiwi schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:02:
[...]

Waar zie jij staan dat het gaat om de WiFi versie van de Watch gaat? Vorig jaar was de deal volgens mij met de LTE watch.

Ik snap de prijzen eigenlijk niet zo eerlijk gezegd. Kunnen ze er niet veel meer mee bereiken door die pre-order bonus gewoon niet te doen en een lagere prijs te hanteren?

De prijs maakt mij persoonlijk eerlijk gezegd niet heel veel uit en ik zou toch ook naar een Pixel Watch 2 gaan upgraden, dus het is sowieso een prima deal voor mij.

Zit wel nog te twijfelen of ik voor de blauwe of de zwarte Pro zal gaan. Vind de blauwe er erg mooi uitzien maar ben bang dat het niet lekker gaat werken met Dbrand skins
Als je ver genoeg inzoomed op de advertentie kan je de kleine lettertjes lezen. Daar wordt specifiek de Pixel Watch 2 WiFi editie genoemd helaas. Misschien dat het in de google store anders is, maar ik vermoed van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Ahikoo schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 10:52:
[...]

Via de Pixel subreddit is de prijs voor de 8 Pro bij de Duitse mediamarkt gelekt. €1099, inclusief de WiFi Pixel watch 2. [Afbeelding]

Bron
Oef... maar wel in lijn der verwachting als je de geruchten had gehoord. Benieuwd naar de prijs voor de gewone 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Bomb-el schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:07:
[...]

Oef... maar wel in lijn der verwachting als je de geruchten had gehoord. Benieuwd naar de prijs voor de gewone 8
Ga er maar vanuit dat deze dan 799 EUR gaat kosten.
Hopelijk dan in combinatie met de Buds Pro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A4553
Belangrijker dan topscores in benchmarks vind ik een degelijke accuduur en bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
A4553 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:16:
[...]

Belangrijker dan topscores in benchmarks vind ik een degelijke accuduur en bereik.
Eens, de performance/UX is eigenlijk altijd goed op de pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
A4553 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:16:
[...]

Eens, de performance/UX is eigenlijk altijd goed op de pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Tja, benchmarks boeien mij eigenlijk helemaal niets. Zolang hij snel werkt vind ik het prima. Accuduur en laatste patches is veel belangrijker. Plus een goeie camera + software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
Dat is zeker een hoge prijs als het 1100 euro is voor de 128GB Pro versie.
Wel interessant dat er in die mediamarkt-advertentie een verkaufpremie van 150 euro genoemd wordt, er van uitgaand dat een cashback-actie is. Voor 950 euro een Pixel 8 Pro en Pixel watch is dan wel weer een goede deal namelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
Een aantal jaar geleden waren de benchmark scores wel belangrijk.
Tegenwoordig zijn telefoons zo snel en al helemaal in combinatie met een hoge refreshrate op schermen dat je het verschil niet zo snel meer merkt.

Geef mij maar een goed scherm een batterij die het minimaal een dag volhoudt en een goede camera in een handzaam pakketje!
Pagina: 1 ... 3 ... 41 Laatste

Let op:
Berichten over prijzen, levering, abonnementen, ed mogen hier: [Google Pixel 8 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten over accessoires mogen hier: [Google Pixel 8 (Pro)] Accessoires