Iemand ervaring met het bestellen in Duitsland tegenwoordig? Mits de Watch promo niet in NLD geldig is? Destijds ben ik voor de Pixel 2 net de grens over gegaan, maar zou hem dit keer liever laten bezorgen. Enig idee wat mogelijk is?
Na vrijwel elke Google telefoon (+Nexus) samen met vriendin in huis te hebben gehad heb ik de laatste jaren mijn drang naar het nieuwste weten te onderdrukken (ik lieg, ik heb 1 dag de 7 gehad en geretourneerd). Zit, zoals ik meer lees hier nog op de P5, maar ga toch ook de overstap maken naar de P8. Hoop dat het 'camerablok' minder zwaar is dan op de 7, want vond hem daar niet lekker in de hand liggen.
Lijkt er op dat de P8P de watch 2 krijgt en de P8 Google Buds Pro. Heb hem liever gewoon kaal voor een stukje minder. Als die actie verloopt zullen de prijzen ook gelijk wel weer zakken/andere aanbiedingen komen.
Lijkt er op dat de P8P de watch 2 krijgt en de P8 Google Buds Pro. Heb hem liever gewoon kaal voor een stukje minder. Als die actie verloopt zullen de prijzen ook gelijk wel weer zakken/andere aanbiedingen komen.
Waarom zou je dat nog willen? Edit: las over de promo heen. Die was bij de vorige launch ook gewoon geldig, zelfs bij Belsimpel etc. Zal vast wel weer zo zijn!Jordyb schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:24:
Iemand ervaring met het bestellen in Duitsland tegenwoordig? Mits de Watch promo niet in NLD geldig is? Destijds ben ik voor de Pixel 2 net de grens over gegaan, maar zou hem dit keer liever laten bezorgen. Enig idee wat mogelijk is?
[ Voor 6% gewijzigd door mouzetc op 04-10-2023 11:26 ]
Signature
Wat ik met de P5 heb geprobeerd, maar toen niet doorging vanwege voorraadproblemen, was bij OTTO bestellen en laten afleveren bij een postkantoortje vlak over de grens.Jordyb schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:24:
Ik weet dat iemand uit mijn familie vaak iets soortgelijks doet bij een grenskantoortje. Daar laten afleveren op naam van de eigenaar van het postkantoor, maar als achternaam iets invullen als <achternaam eigenaar> namens <jouw achternaam>. Ik weet even de precieze techniek, zal misschien wel ergens online uitgelegd staan.
Is er IETS zinnigs te zeggen n.a.v. dit YouTube filmpje over accuduur? Hij vergelijk na die benchmarks wel iets (percentages accu) maar die kan ik niet in context plaatsen.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Zal wel net als vorig jaar zijn. In Duitsland de watch bij de pro en in Nederland.....niks.
Via Belsimpel cashback actie.
[ Voor 3% gewijzigd door Golf2vr6 op 04-10-2023 11:46 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Ik teken ervoor. Ik heb liever wat geld terug dan oordopjes of een horloge!Golf2vr6 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:45:
Zal wel net als vorig jaar zijn. In Duitsland de watch bij de pro en in Nederland.....niks.
Ik ook, al moet je er wel rekening mee houden dat je bij dat soort acties je geld pas na 3 maanden krijg.Dubrillion schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:47:
[...]
Ik teken ervoor. Ik heb liever wat geld terug dan oordopjes of een horloge!
Ik had ergens anders wat staafdiagrammen gezien waaruit hij op bepaalde waarden significant lager scoorde dan de Samsung en de iPhone 14.spaceboy schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:29:
[...]
Is er IETS zinnigs te zeggen n.a.v. dit YouTube filmpje over accuduur? Hij vergelijk na die benchmarks wel iets (percentages accu) maar die kan ik niet in context plaatsen.
Ik zal eerlijk bekennen dat ik geen idee heb wat dat precies inhield, maar kan me voorstellen dat een minder capabele soc invloed kan hebben op de accuduur bv
€1099 voor de Pro is echt teveel voor het pakket wat ze aanbieden.
GN1 sensor, zelfde FP scanner...
Teleurstellend.
GN1 sensor, zelfde FP scanner...
Teleurstellend.
Dan koop je 'm niet
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik geef inhoudelijk argument dat dit echt teveel is qua prijs en je komt met een dooddoener.
De prijs hike is echt insane als je als bedrijf als Google marktaandeel wilt gaan veroveren op Samsung en Apple. Voor dit geld heb je een S23 ultra als je een beetje zoekt. Dat is qua hardware vele stappen vooruit. Google kan zich deze prijs als ze iets willen betekenen helemaal niet permitteren. Daarom dus teleurgesteld.
Ufs 3.1
Optical fingerprint
Oude camera sensor.
[ Voor 4% gewijzigd door Otto Jans op 04-10-2023 12:47 ]
@Jordyb heb nog terug gevonden wat ik heb ingevuld als adres toen. Heb toen in het P5 thread zitten lurken en vragen gesteld, onderzocht hoe je het kon laten verzenden naar een postkantoor met een Nederlands adres als factuuradres.
Blijkbaar heeft ieder postfiliaal een nummer in Duitsland en kun je dat als leveradres invullen. Blijkbaar had ik ook gewoon het adres van Otto zelf als factuuradres ingevuld?
Ik heb geen idee of dit heeft kunnen werken, ik had het op goed geluk gedaan, maar het ging dus al niet door omdat Google aan hen niet het beloofde aantal units had geleverd (ik had nog een oud whatsapp-gesprek teruggezocht met de vraag waarom ik opeens zonder tegenbericht mijn geld terug kreeg gestort).
Blijkbaar heeft ieder postfiliaal een nummer in Duitsland en kun je dat als leveradres invullen. Blijkbaar had ik ook gewoon het adres van Otto zelf als factuuradres ingevuld?
Ik heb geen idee of dit heeft kunnen werken, ik had het op goed geluk gedaan, maar het ging dus al niet door omdat Google aan hen niet het beloofde aantal units had geleverd (ik had nog een oud whatsapp-gesprek teruggezocht met de vraag waarom ik opeens zonder tegenbericht mijn geld terug kreeg gestort).
:fill(white):strip_exif()/f/image/vPdS0dAzBP9p0wfRgxmX0Rbq.png?f=user_large)
Ik denk dat het met wel meer producten nu zo is. Inflatie e.d. alles wordt veel duurder dan men graag zou zien op dit moment...Otto Jans schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:44:
[...]
Ik geef inhoudelijk argument dat dit echt teveel is qua prijs en je komt met een dooddoener.
De prijs hike is echt insane als je als bedrijf als Google marktaandeel wilt gaan veroveren op Samsung en Apple. Voor dit geld heb je een S23 ultra als je een beetje zoekt. Dat is qua hardware vele stappen vooruit. Google kan zich deze prijs als ze iets willen betekenen helemaal niet permitteren. Daarom dus teleurgesteld.
Ufs 3.1
Optical fingerprint
Oude camera sensor.
De vraag is natuurlijk of het Googles doel wel is om een grote speler te worden op de smartphonemarkt. Primair is het vooral een advertentiebedrijf dat zich daarop richt en niet direct op hardware.Otto Jans schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:44:
[...]
Ufs 3.1
Optical fingerprint
Oude camera sensor.
Voor mij persoonlijk boeien me de top of the line specs niet zo; gamen doe ik op een pc. Ik vind vooral belangrijk dat ik er Graphene op kan draaien en goede kiekjes mee kan maken. De rest is vooral op papier interessant ben ik van mening. Zoiets als UFS 4 bijvoorbeeld: wat doe je (dagelijks) met je telefoon dat je het verschil daarin daadwerkelijk merkt ten opzichte van UFS 3.1?
Voor anderen is misschien de (relatief) cleane Android de reden. Daar slaat Samsung namelijk echt de plank nog steeds behoorlijk mis in mijn beleving.
Ik gebruik zelf mailboxde.com, inmiddels al een aantal jaren zo gedaan en nog nooit mis gegaan. Meest recente was de Pixel Watch vorig jaar. Ga dat dit jaar ook doen als ze de Watch 2 niet in Nederland gaan uitbrengen.Jordyb schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:24:
Weinig dooddoener... Iedereen koopt wat die persoon fijn vindt of laat liggen wat geen match is. Google moet toch ook geld verdienen. Misschien zijn de vorige Pixels wel onder kostprijs verkocht om wat marktaandeel te genereren en willen ze nu wat centjes verdienen.Otto Jans schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:44:
UFS-geheugen, dat boeit echt bijna niemand, een oude sensor... is inderdaad jammer, maar Google kan zeker wel mee qua camera's en ultrasonische vingerafdrukscanner. Had ook fijn geweest, maar dat blijft beperkt tot een aantal merken. Een schone Androidervaring, veel en snel updates, een uniek apparaat / merk in handen is voor heel veel mensen ook wat waard. Dus 'een S23 Ultra is beter'... voor jou misschien, hier weer niet.
En wees gerust, die prijsbump is inderdaad hoog, dat ben ik met je eens.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Kan je m vandaag ook al meteen bestellen? Wil denk ik wel zo een pixel 8
Onbekend, maar gezien vorig jaar kan dat vast ja
Wat er een tijdje geleden ''lekte'' is dat als je hem voor de 11de pre-ordered je hem op de 12de heb.Beavbusi schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:12:
Kan je m vandaag ook al meteen bestellen? Wil denk ik wel zo een pixel 8
Dus ik denk dat de uiteindelijke leverdata na de 12de is
https://store.google.com/nl/?hl=nl
Goed in de gaten houden. Hopelijk komt de deal met het horloge ook in Nederland.
Goed in de gaten houden. Hopelijk komt de deal met het horloge ook in Nederland.
Het is gelukkig geen verkoopsucces ala iPhone 15 ( pro) die Pixel series qua wachttijden na verkoop. Dus inderdaad pre order is hele snelle levering.Wackmack schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:18:
https://store.google.com/nl/?hl=nl
De keynote is om 16:00 uur Nederlandse tijd, dan zullen alle embargo's er wel af gaan en zullen we reviews en de productpagina's kunnen zien.
Pagina's uiteraard, reviews denk ik niet, vorig jaar duurde dat ook even voordat de embargo's vervielen.
Ik gok eerder Hands-on early reviews.CLB schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:26:
Pagina's uiteraard, reviews denk ik niet, vorig jaar duurde dat ook even voordat de embargo's vervielen.
I have this phone for about a week now!
Wat ik me opeens afvraag, komt de Pixel 8 via de Google Store wel naar Nederland? In elk ander land staat op de homepage van de store de aankondiging vermeld, maar niet voor Nederland en België.
De Pixel 7 is officieel verkocht. Dus de Pixel 8 zo goed als ook.GuiltyNL schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:10:
Wat ik me opeens afvraag, komt de Pixel 8 via de Google Store wel naar Nederland? In elk ander land staat op de homepage van de store de aankondiging vermeld, maar niet voor Nederland en België.
Plus Belsimpel heeft al een placeholder.
Ik zou niet weten waarom niet. Alle afgelopen telefoons staan erop, waarom zou de 8 dan opeens geskipt worden?GuiltyNL schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:10:
[ Voor 58% gewijzigd door striner op 04-10-2023 15:17 ]
Snap ik, maar waarom staat de aankondiging dan in elke taal in de Store, maar niet in het Nederlands?
In Frankrijk staat de aankondiging wel bijvoorbeeld, maar op de Franse site voor België staat de aankondiging ook niet. Gek toch?
Of zijn de Pixel 7's ook niet eerder in België verkocht?
In Frankrijk staat de aankondiging wel bijvoorbeeld, maar op de Franse site voor België staat de aankondiging ook niet. Gek toch?
[ Voor 11% gewijzigd door GuiltyNL op 04-10-2023 15:23 ]
Belsimpel heeft ook alle eerdere modellen verkocht die toen niet via de Google Store zelf gekocht konden worden.Dubrillion schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:16:
[...]
De Pixel 7 is officieel verkocht. Dus de Pixel 8 zo goed als ook.
Plus Belsimpel heeft al een placeholder.
Nee, alleen via Fnac maar dat is een Franse winkel. Hij is daar nooit officieel uitkomen.GuiltyNL schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:22:
Als je op Belsimpel zoekt: Pixel 8 pro staat er een prijs van
1051 euro
1051 euro
[ Voor 132% gewijzigd door Microburst op 04-10-2023 15:27 ]
Inderdaad, als je in de zoekbalk pixel 8 pro intikt komt hij naar voren met een prijs erachter. Werkt helaas bij de 8 niet.Microburst schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:25:
1051 euro
Op de pagina zelf staat ook geen prijs, alleen in de zoekbalk.
Ook "bestel alvast" werkt natuurlijk niet
Ook "bestel alvast" werkt natuurlijk niet
Is er trouwens een apart topic voor beschikbaarheid en levertijden?
Dat is lekker aan de prijs.Microburst schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:25:
1051 euro
*denkt met weemoed terug aan de goede oude Nexus dagen.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Dan krijgen wij wellicht een paar tientjes korting ipv een Pixel Watch!Microburst schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:25:
1051 euro

Dat was bij de Pixel 7 ook. Daar werd een Pixel watch geleverd en de NLers kregen 100 euro korting.
Terwijl de Pixel Watch 3x zoveel oplevert
[ Voor 21% gewijzigd door Dubrillion op 04-10-2023 15:48 ]
Bij de 7 kreeg je de buds, bij de 7 pro de watchDubrillion schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:47:
[...]
Dan krijgen wij wellicht een paar tientjes korting ipv een Pixel Watch!
Dat was bij de Pixel 7 ook. Daar werd een Pixel watch geleverd en de NLers kregen 100 euro korting.
Terwijl de Pixel Watch 3x zoveel oplevert
Als je via de normale NL route bestelde?Golf2vr6 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:57:
[...]
Bij de 7 kreeg je de buds, bij de 7 pro de watch
Nee (Duitsland). Als je precies alle acties wil weten moet je het levertijden topic ff doorkijken, daar staan ze allemaal wel inDubrillion schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:57:
[...]
Als je via de normale NL route bestelde?
[ Voor 26% gewijzigd door Golf2vr6 op 04-10-2023 16:00 ]
Als je op mobiel.nl kijkt zie je nog de afbeelding van de Pixel 8 pro en de Pixel Watch samen: https://www.mobiel.nl/smartphone/google/pixel-8-propabloadhd schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:32:
[...]
Inderdaad, als je in de zoekbalk pixel 8 pro intikt komt hij naar voren met een prijs erachter. Werkt helaas bij de 8 niet.
Ja maar ook de reguliere Pixel 8.Sjaimon schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:59:
[...]
Als je op mobiel.nl kijkt zie je nog de afbeelding van de Pixel 8 pro en de Pixel Watch samen: https://www.mobiel.nl/smartphone/google/pixel-8-pro
Dus ik denk dat het meer het normale reclame plaatje is met nieuwe producten
Er is nog geen levertijden topic toch?Golf2vr6 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:58:
[...]
Nee (Duitsland). Als je precies alle acties wil weten moet je het levertijden topic ff doorkijken, daar staan ze allemaal wel in
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Van de 7.Jeroenneman schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:08:
[...]
Er is nog geen levertijden topic toch?
(De vraag ging over vorig jaar)
[ Voor 8% gewijzigd door Golf2vr6 op 04-10-2023 16:09 ]
Die Rick Osterloh is alleen maar aan het tijdrekken man. Who gives a shit about die Fold. Kom op met de details over de P8 / P8 Pro, dude.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Dan zal ook wel de embargo verlopenPopcorna schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:12:
https://www.mediamarkt.de...3b0e288fcbf78aeb47f2f22cb
Over 20 minuten hier gelijk de EU prijs.
Allang uitgelekt van de pro. Instapmodel €1099.Popcorna schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:12:
https://www.mediamarkt.de...3b0e288fcbf78aeb47f2f22cb
Over 20 minuten hier gelijk de EU prijs.
Zou de 31 Oktober ook kloppen?Loen schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:21:
Bij boulanger nu ook online:
[Afbeelding]
Hoop alleen dat ik niet weer naar FR moet rijden voor een Pixel Watch 2 erbij
Meestal zijn ze een week later beschikbaar, de Watch 2 iig ook dit jaar
Prijs confirmed dus van €1099Loen schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:21:
Bij boulanger nu ook online:
[Afbeelding]
Hoop alleen dat ik niet weer naar FR moet rijden voor een Pixel Watch 2 erbij
paginas zijn live op belsimpel.nl (incl watch cadeau)
[ Voor 23% gewijzigd door BigF25 op 04-10-2023 16:31 ]
@Loen mailbox de en google store voor de deals.
hoop alleen op betere batterijduur en sneller laden. leaks zeggen maar 4/5 w sneller. Dat is de enig irritante van de P7.
hoop alleen op betere batterijduur en sneller laden. leaks zeggen maar 4/5 w sneller. Dat is de enig irritante van de P7.
Bij Belsimpel staat inmiddels erbij:
Actie: Pre-order en ontvang Google Pixel Watch 2 t.w.v. €399,- cadeau!
Pre-order de nieuwe Google Pixel 8 Pro en ontvang de nieuwe Google Pixel Watch 2 t.w.v. €399,- cadeau!
Nog steeds geen prijs, behalve 1051 voor de 128Gb pro in de zoekbalk
@jvang niet nodig dus. Mailbox.de waren de resultaten niet consistent vorig jaar...
Edit: en nu ook de al verwachtte prijzen
Actie: Pre-order en ontvang Google Pixel Watch 2 t.w.v. €399,- cadeau!
Pre-order de nieuwe Google Pixel 8 Pro en ontvang de nieuwe Google Pixel Watch 2 t.w.v. €399,- cadeau!
Nog steeds geen prijs, behalve 1051 voor de 128Gb pro in de zoekbalk
@jvang niet nodig dus. Mailbox.de waren de resultaten niet consistent vorig jaar...
Edit: en nu ook de al verwachtte prijzen
[ Voor 5% gewijzigd door Loen op 04-10-2023 16:32 ]
Pixel Watch cadeau bij de Pro!BigF25 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:30:
paginas zijn live op belsimpel.nl (incl watch cadeau)
IN de Google Store NL is de promo ook aanwezig
@Loen beter zo toch. Bij mij was mailbox de probleemloos gelukkig.
Pixel 8 €799 met Pixel buds pro erbij.
voor hoeveel zal je die watch tweedehands kunnen verpatsen? al zullen er wel veel dat gaan doen denk ik.
Zijn er voor- of nadelen qua bestellen in de google store of via belsimpel? qua retouren misschien oid?
Fijn mede Tweakers. Krijgen we op de Google Store en via Belsimpel de mooie acties.
En tot de 16de van Oktober. Dus ik kan op de 12de verlengen en nog gebruik maken van de Buds actie
En tot de 16de van Oktober. Dus ik kan op de 12de verlengen en nog gebruik maken van de Buds actie
bij google kun je de pixel watch 2 bij de pixel 8 krijgen als je 170 bijbetaald.striner schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:33:
Zijn er voor- of nadelen qua bestellen in de google store of via belsimpel? qua retouren misschien oid?
en je kunt je kleur kiezen voor de buds.
ik vind het toch wel een grote jump in prijs.
liever geen extras en een lagere prijs.
Had je echt gedacht van niet? Is nu al tijdje officieel in NL verkrijgbaar.Ad de Jong schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:36:
Nice gewoon in Nederland verkrijgbaar.
[Afbeelding]
Same. Heel teleurstellend. Hoef geen Watch. €1099 is echt veel te veel voor de hardware.Tinnman schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:36:
[...]
bij google kun je de pixel watch 2 bij de pixel 8 krijgen als je 170 bijbetaald.
en je kunt je kleur kiezen voor de buds.
ik vind het toch wel een grote jump in prijs.
liever geen extras en een lagere prijs.
Blauwe 8 Pro + Watch 2 + Metal Link band besteld 
Daarnaast ook met Belsimpel moeten werken om mijn defecte Pixel 5 te laten repareren, daar heb ik uiteindelijk weken zonder telefoon gezeten en een defecte teruggeleverd gekregen. Na wat gezeur wel gewoon een nieuwe gekregen maar heeft me veel tijd en gedoe gekost.
Ik heb zelf 1x met de Google Store (DE) moeten dealen voor mijn Pixel 3XL die niet meer werkte: Kreeg direct een nieuwe toegestuurd naar mijn NL adres + een doos om de oude terug te sturen.striner schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:33:
Daarnaast ook met Belsimpel moeten werken om mijn defecte Pixel 5 te laten repareren, daar heb ik uiteindelijk weken zonder telefoon gezeten en een defecte teruggeleverd gekregen. Na wat gezeur wel gewoon een nieuwe gekregen maar heeft me veel tijd en gedoe gekost.
€1099....wellicht een enorme prijsstijging dit jaar omdat de Pixel lijn zo rázend populair/gewild is hier in NL/Europa 
/s
/s
Is nog nooit live geweest in nederlandjvang schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:38:
op zoek naar trade in op de google store maar kan het niet vinden. iemand tips?
Rechtstreeks bij Google dus ipv Belsimpel? Heb je ervaring met probleem-afhandeling (als dat nodig is)?Kiwi schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:38:
Blauwe 8 Pro + Watch 2 + Metal Link band besteld
[...]
Ik heb zelf 1x met de Google Store (DE) moeten dealen voor mijn Pixel 3XL die niet meer werkte: Kreeg direct een nieuwe toegestuurd naar mijn NL adres + een doos om de oude terug te sturen.
🤡Google heeft al zoveel verkocht, ze kunnen dit permitteren in een markt wat bijna niet meer groeit🤡_Bailey_ schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:38:
€1099....wellicht een enorme prijsstijging dit jaar omdat de Pixel lijn zo rázend populair/gewild is hier in NL/Europa
/s
Bij medimarkt.de krijg je ook nog 150 euro. Kunnen we dat in Nederland ook krijgen of is dat alleen via Duitsland? Edit: oh dat is een soort aankoopbonus voor oude hardware
[ Voor 20% gewijzigd door Beavbusi op 04-10-2023 16:41 ]
Voor mij wel in ieder geval. Wat bedoel je met probleem-afhandeling? De retour/reparatie procedure was voor mij dus een stuk fijner via de Google Storespaceboy schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:39:
[...]
Rechtstreeks bij Google dus ipv Belsimpel? Heb je ervaring met probleem-afhandeling (als dat nodig is)?
Let op! Bij Belsimpel worden de Buds en de Watch niet gelijk meegeleverd. Je krijgt het cadeau binnen 30/60 dagen na aanvraag. Aanvragen kan na ontvangst toestel.
Zie actie voorwaarden op Belsimpel
Zie actie voorwaarden op Belsimpel
Als ik het goed begrijp heeft de 8 dual sim maar dan bestaande uit een 1x nano sim + 1x e sim.
Nu een Oneplus waar ik m'n prive en zakelijk nano sim in heb zitten. Prive zit ik bij Simpel die niet aan e-sim doen. Zakelijk moet ik maar eens navragen of ze e-sim functionaliteit (willen) leveren.
Nu een Oneplus waar ik m'n prive en zakelijk nano sim in heb zitten. Prive zit ik bij Simpel die niet aan e-sim doen. Zakelijk moet ik maar eens navragen of ze e-sim functionaliteit (willen) leveren.
Krijg je bij Google wel gelijk de Watch geleverd of moet je daar ook op wachten bij de Pro zoals bij Belsimpel?
[ Voor 9% gewijzigd door Otto Jans op 04-10-2023 16:43 ]
Bij Proximus België betaal je zelfs gewoon 1099,99 euro voor de 8 Pro zonder de Pixel Watch… 
Edit: Ahnee:

Edit: Ahnee:
Pre-order de Google Pixel 8 Pro of Google Pixel 8 tot 11/10/2023** en ontvang de Pixel Buds Pro cadeau!
[ Voor 41% gewijzigd door JanAd op 04-10-2023 17:22 ]
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Die wordt tegelijk geleverdOtto Jans schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:43:
Krijg je bij Google wel gelijk de Watch geleverd of moet je daar ook op wachten bij de Pro?
Je kan ook via de Google Store bij de normale Pixel 8 korting krijgen op de Watch 2
Hoe werkt het in DL bij de Mediamarkt met een extra 150 euro korting nog? Via winkelmandje zie ik niks helaas.
https://www.mediamarkt.de...ian-dual-sim-2893838.html
[ Voor 29% gewijzigd door Popcorna op 04-10-2023 16:44 ]
Heeft iemand nou iets meegekregen van die GN1 vs GN2 en welke er nou uiteindelijk in zit?
Is dat niet tot €150 inruilkorting?Popcorna schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:44:
Hoe werkt het in DL bij de Mediamarkt met een extra 150 euro korting nog? Via winkelmandje zie ik niks helaas.
GN1. Allang uitgelekt.pabloadhd schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:44:
Heeft iemand nou iets meegekregen van die GN1 vs GN2 en welke er nou uiteindelijk in zit?
Ze zeggen zojuist wel dat er een nieuwe sensor in zit, niet direct of het de GN2 is.pabloadhd schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:44:
Mooi. Pro controle camera!! Bij de Pro.
Je krijgt wel de Pixel Watch 2 bij Fnac.com als je daar de Pro besteld. In Belgie en Nederland krijg je dan enkel weer korting

Op de Google Store staat toch "magatsu schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:49:
Je krijgt wel de Pixel Watch 2 bij Fnac.com als je daar de Pro besteld. In Belgie en Nederland krijg je dan enkel weer korting
Koop de nieuwe Pixel 8 Pro en krijg een Pixel Watch 2 (wifi) of Pixel Buds Pro cadeau.^" ?
Breaking.
Updates tot en met oktober 2030. 7 jaar!
Bron: https://support.google.com/nexus/answer/4457705?hl=en
Wow!!!
Updates tot en met oktober 2030. 7 jaar!
Bron: https://support.google.com/nexus/answer/4457705?hl=en
Wow!!!
:strip_exif()/f/image/PHOCFXBwQD7f99xJs4uHplUb.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door Otto Jans op 04-10-2023 16:52 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1ckF5xixayBD7LyxZ6hQVX4M.jpg?f=user_large)
Bam! Mooie deal met het horloge ook! Nog weekje wachten
Let op:
Berichten over prijzen, levering, abonnementen, ed mogen hier: [Google Pixel 8 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten over accessoires mogen hier: [Google Pixel 8 (Pro)] Accessoires
Berichten over prijzen, levering, abonnementen, ed mogen hier: [Google Pixel 8 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten over accessoires mogen hier: [Google Pixel 8 (Pro)] Accessoires