Ik heb de Spigen AlignMaster (2 Pack), en tevreden van.ErikKam schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 10:19:
Heeft iemand al ervaring met goede screenprotectors?
Ik zie meerdere negatieve reacties op de spigen screenprotectors omdat deze een zwarte rand hebben waardoor een deel van je beeld kan "afsnijden?
Ga vandaag de telefoon bestellen en moet de accessoires nog even kopen.
catchingfire schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 10:13:
[...]
Iemand de Porcelain? In hoeverre is dit gewoon wit en hoe zit het met de goud-hue?
Bay vind ik weer wat te baby-blue dus ik neig maar weer naar veilige saaie Obsidian zwart. If only ze P8P in Hazel hadden uitgebracht.
:strip_exif()/f/image/P3yAZTcz1nlB9A5mTdAY0uFf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ciTCaMGekm3uQZDHcIEQJKNP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QkAfGbulntKJtAbOwXSTCq8d.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IZRJHGpeuqchIf00J05I3QAa.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier enkele foto's van de "Porcelain". Foto genomen met wit A4 papier op de achtergrond ter referentie.
Gisteren had hier iemand gepost die zei dat mijn probleem die ik had dat dit kon komen door android 14, welnu, dat zou best kunnen want ook de app sofascore, ik kan er niet inloggen en ik stuurde mail ervoor en die zeiden me na de 3de mail dat hun app nog een update zou krijgen voor android 14 en ik dan normaal gezien terug zou kunnen inloggen.
Dus dat kan mss de reden zijn wrm ik die problemen had ivm facebook die botsen met hun aparte apps, mss. De toekomst zal het uitwijzen. Het is alvast opgelost, oef, want ik had geen zin om weer te verkopen/ruilen.
Wat de batterijduur betreft moet ik de zware testen nog doen, nog geen tijd voor gehad maar op normaal gebruik op wifi? Jawadde man, ik weet niet hoe het komt maar ik kan meer dan 9 uren halen screen on time, wtf haha, dat is het beste die ik al heb gehad, oke, zeer licht gebruik maar dat behaalde ik niet bij mijn andere toestellen.
Over wat gaat het dan; thuis zitten op je wifi en heel wat facebook gebruiken en lezen en posten en op x en soms eens een beetje instagram, dan soms eens mails bekijken tussendoor, de bank app eens raadplegen, mijn serie app eens snel bekijken, redelijk wat whatsapp berichten die ik stuur, eens de weer app kijken, soms eens een fotoke nemen, voetbal app eens bekijken en iets opzoeken via de samsung browser die ik gebruik, vind dat een goeie, ben die gewoon. Dus dat is het meer normale dagelijkse gebruik en dan behaal ik hier zotte screen on time resultaten, de beste ooit zelfs van alle smartphones die ik al heb gehad. Youtube heb ik wel nog niet zoveel bekeken op de pixel pro op dit moment omdat ik meestal thuis via de pc of mediaplayer kijk.
Het zal er vanaf hangen wat je ermee doet maar het resultaat is wauw op dit moment.
Wel nog vergeten bij zetten dat toen bijna alles in het donker stond ingesteld, toetsenbord en whatsapp etc... Donkere achtergronden. Mss daarom ook nog net wat betere batterijduur.
Dus dat kan mss de reden zijn wrm ik die problemen had ivm facebook die botsen met hun aparte apps, mss. De toekomst zal het uitwijzen. Het is alvast opgelost, oef, want ik had geen zin om weer te verkopen/ruilen.
Wat de batterijduur betreft moet ik de zware testen nog doen, nog geen tijd voor gehad maar op normaal gebruik op wifi? Jawadde man, ik weet niet hoe het komt maar ik kan meer dan 9 uren halen screen on time, wtf haha, dat is het beste die ik al heb gehad, oke, zeer licht gebruik maar dat behaalde ik niet bij mijn andere toestellen.
Over wat gaat het dan; thuis zitten op je wifi en heel wat facebook gebruiken en lezen en posten en op x en soms eens een beetje instagram, dan soms eens mails bekijken tussendoor, de bank app eens raadplegen, mijn serie app eens snel bekijken, redelijk wat whatsapp berichten die ik stuur, eens de weer app kijken, soms eens een fotoke nemen, voetbal app eens bekijken en iets opzoeken via de samsung browser die ik gebruik, vind dat een goeie, ben die gewoon. Dus dat is het meer normale dagelijkse gebruik en dan behaal ik hier zotte screen on time resultaten, de beste ooit zelfs van alle smartphones die ik al heb gehad. Youtube heb ik wel nog niet zoveel bekeken op de pixel pro op dit moment omdat ik meestal thuis via de pc of mediaplayer kijk.
Het zal er vanaf hangen wat je ermee doet maar het resultaat is wauw op dit moment.
Wel nog vergeten bij zetten dat toen bijna alles in het donker stond ingesteld, toetsenbord en whatsapp etc... Donkere achtergronden. Mss daarom ook nog net wat betere batterijduur.
[ Voor 5% gewijzigd door Reetkeverke op 16-10-2023 12:16 ]
Dank, het lijkt een soort van off-white, creme look? Ziet er classy uit, maar ik ben vooral benieuwd of er een soort van goud-brons-champagne achtige zweem over hangt? Dat zou voor mij een absolute showstopper zijn.Complexity schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 11:02:
Hier enkele foto's van de "Porcelain". Foto genomen met wit A4 papier op de achtergrond ter referentie.
De vizor/metalen rand is zilver?
edit:
https://www.techadvisor.c...e-pixel-8-pro-review.html
"The chassis is made from polished aluminium, which is 100% recycled – mine had a pleasing champagne gold finish that added to that luxury feel. "
[ Voor 21% gewijzigd door catchingfire op 16-10-2023 11:32 ]
Ik heb de Porcelain en het frame is volledig zilverkleurig, het wit is "off-white" maar ik herken er geen goud in. Ik kan me echter voorstellen dat onder bepaalde lichtomstandigheden het zilverkleurige frame een gekleurde gloed kan hebben.
:strip_exif()/f/image/ypDQQmQpIVCYo5VQZI0M5KOS.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 44% gewijzigd door Frietsaus op 16-10-2023 11:44 ]
Hier ook overgestapt van de 7 Pro naar een 8 Pro en merk ondanks dat het slechts 1 gen nieuwer is wel degelijk verschil.
Camera voelt prettiger, batterij lijkt echt stukken beter dan de 7 Pro.
Ben inmiddels ook wel gecharmeerd van de basic Pixel launcher. Nova staat er nog op maar merk dat ik hem niet gebruik.
Qua foto's hier dicht op de hond is geen probleem
Hier nog wel wat beweging, maar de foto was snel genoeg gemaakt.
:strip_exif()/f/image/Y5OxIDokEcXQqRcj9JII4Kj7.jpg?f=fotoalbum_large)
Geen Macro, maar wel wat minder licht, ben best onder de indruk van het click and shoot met deze camera. Zelfs ten opzichte van de 7 Pro.
:strip_exif()/f/image/nmTdHVh19Sa2We0TKKXSGTRn.jpg?f=fotoalbum_large)
Binnenkort maar even goed de Pro functies uit vogelen en wat schieten.
Ben inmiddels ook wel gecharmeerd van de basic Pixel launcher. Nova staat er nog op maar merk dat ik hem niet gebruik.

:strip_exif()/f/image/Y5OxIDokEcXQqRcj9JII4Kj7.jpg?f=fotoalbum_large)
Geen Macro, maar wel wat minder licht, ben best onder de indruk van het click and shoot met deze camera. Zelfs ten opzichte van de 7 Pro.
:strip_exif()/f/image/nmTdHVh19Sa2We0TKKXSGTRn.jpg?f=fotoalbum_large)
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Leuke kleine review. Last van scrolling issues in Play Store en sommige apps?Rubman schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 11:46:
Hier ook overgestapt van de 7 Pro naar een 8 Pro en merk ondanks dat het slechts 1 gen nieuwer is wel degelijk verschil.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Is het anders een idee dat je een enquete maakt en die hier deelt? Wellicht dat die uitkomst je voldoende inzicht geeft om de knoop over een eventuele aankoop door te hakken?Otto Jans schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 11:51:
[...]
Leuke kleine review. Last van scrolling issues in Play Store en sommige apps?
Bij mij scrollt de play store niet soepel. Zal wel een update voor nodig zijn. Verder scrollt alles wél soepel namelijk: webpaginas in brave, de instellingen, duizenden Google foto's, het werkt allemaal. Lijkt me een play store issue dus.
Donebartsled schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 12:04:
[...]
Is het anders een idee dat je een enquete maakt en die hier deelt? Wellicht dat die uitkomst je voldoende inzicht geeft om de knoop over een eventuele aankoop door te hakken?
Poll: Heb je last van je Pixel 8 ( pro) scroll issue in apps?
• Ja, maar alleen in Play Store
• Ja, in allerlei apps zoals Reddit en X
• Nee
• Heb geen Pixel en wil gewoon antwoord zien
Ook een poll maken? Klik hier
Misschien ideetje @arnoudwokke om dit mee te nemen deze scrolling issues en voorlopige uitslag in review en zelf testen?
Of jullie device er ook last van heeft.
[ Voor 8% gewijzigd door Otto Jans op 16-10-2023 12:56 ]
Ik zit hier bij mijn ouders thuis, fotokes nemen, maar bv vd kast en deur heeft die een donkere kleur vh bruin weer terwijl het meer soort bruinachtig lichter bruin is die glimt.
Bij de samsung als ik soms iets van rood kleur trek was het eerder soort van oranje.
Ze hebben er toch moeite mee vind ik, allemaal, om van iets de juiste of juistere kleur soms weer te geven.
Wat gebruiken jullie hier om die foto's te plaatsen?
Foto van een blauwachtige auto nu heeft die wel goed weer nu.
Bij de samsung als ik soms iets van rood kleur trek was het eerder soort van oranje.
Ze hebben er toch moeite mee vind ik, allemaal, om van iets de juiste of juistere kleur soms weer te geven.
Wat gebruiken jullie hier om die foto's te plaatsen?
Foto van een blauwachtige auto nu heeft die wel goed weer nu.
[ Voor 13% gewijzigd door Reetkeverke op 16-10-2023 12:41 ]
Afgaande op eerste stemmen is het scroll issue dus wel een dingetjeOtto Jans schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 12:15:
[...]
Done
• Nee
[Afbeelding]
Benieuwd hoe de poll verder gaat
Ik mis een optie: "ik ben op vakantie en moet wachten tot ik thuis ben voordat ik aan de slag kan, maar wil toch de uitslag zien"Otto Jans schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 12:15:
[...]
Done
Het laat zich raden wie die ene persoon in de laatste optie is😂Otto Jans schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 12:38:
[...]
Afgaande op eerste stemmen is het scroll issue dus wel een dingetje![]()
Benieuwd hoe de poll verder gaat
Not meBomb-el schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 12:50:
[...]
Het laat zich raden wie die ene persoon in de laatste optie is😂
Het licht stotteren bij YouTube lijkt bij mij ineens niet meer het geval, apart
Ik heb wel een gek issue met de Watch, ik heb daar Whatsapp op gezet en nu komen alle meldingen dubbel binnen.
Nu wil ik de melding die denk ik van telefoon doorgezet wordt naar de watch stopzetten en enkel de meldingen van de app op de watch zelf laten doorkomen.
Ik heb nog niet uitgevonden hoe dat te doen.
Nu wil ik de melding die denk ik van telefoon doorgezet wordt naar de watch stopzetten en enkel de meldingen van de app op de watch zelf laten doorkomen.
Ik heb nog niet uitgevonden hoe dat te doen.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
ErikKam schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 10:19:
Heeft iemand al ervaring met goede screenprotectors?
Ik zie meerdere negatieve reacties op de spigen screenprotectors omdat deze een zwarte rand hebben waardoor een deel van je beeld kan "afsnijden?
Ga vandaag de telefoon bestellen en moet de accessoires nog even kopen.
Complexity schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 11:01:
[...]
Ik heb de Spigen AlignMaster (2 Pack), en tevreden van.
Hier hebben we een ander topic voor: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2210594Frietsaus schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 11:42:
Ik heb de Porcelain en het frame is volledig zilverkleurig, het wit is "off-white" maar ik herken er geen goud in. Ik kan me echter voorstellen dat onder bepaalde lichtomstandigheden het zilverkleurige frame een gekleurde gloed kan hebben.
[Afbeelding]
Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest
@deepvreezo doet de review en we hebben net samen even gekeken naar scrollperformance in meerdere apps, maar kunnen niks geks zien. We duiken er nog even verder inOtto Jans schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 12:15:
[...]
Done
• Nee
[Afbeelding]
Misschien ideetje @arnoudwokke om dit mee te nemen deze scrolling issues en voorlopige uitslag in review en zelf testen?
Het ziet er naar uit dat de Tweakers review niet meer komt.. wat jammer want ik geef wel gewicht aan hun reviews. Heb em vast gehad in de Proximus-winkel, daar was hij natuurlijk vrij van (zware) apps en vloeiend.
Nevermind.
[ Voor 86% gewijzigd door Reetkeverke op 16-10-2023 14:24 ]
Heb je de reactie boven die van jou gelezen?Cloclo100 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 14:06:
Het ziet er naar uit dat de Tweakers review niet meer komt.. wat jammer want ik geef wel gewicht aan hun reviews. Heb em vast gehad in de Proximus-winkel, daar was hij natuurlijk vrij van (zware) apps en vloeiend.
Pas op, dit mag je hier niet postenComplexity schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 11:02:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Woutf de hoofdredacteur geeft in zijn bericht precies boven jouw bericht aan. Dat ze werken aan hun review over de pixel 8.!!!!!!Cloclo100 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 14:06:
ja ok.. maar er wordt toch nog op andere zaken getest mag ik hopen?Joop34 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 14:08:
[...]
Heb je de reactie boven die van jou gelezen?
sorry ik bedoelde vandaag, de periode waarin de gratis buds/watch vervallen.victor1701 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 14:10:
[...]
Woutf de hoofdredacteur geeft in zijn bericht precies boven jouw bericht aan. Dat ze werken aan hun review over de pixel 8.!!!!!!
Zeker. We liepen tegen problemen aan met onze accutests, daar zijn we veel tijd aan kwijtgeraakt. Het duurt dus iets langer dan geplandCloclo100 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 14:10:
[...]
ja ok.. maar er wordt toch nog op andere zaken getest mag ik hopen?
Aah je moet die gasten bij tweakers even een paar dagen de tijd gunnen om goed alles te testen en een flinke lap tekst te schrijven. Je wilt immers een goede uitgebreide review ja toch.Cloclo100 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 14:11:
[...]
sorry ik bedoelde vandaag, de periode waarin de gratis buds/watch vervallen.
Ik zou m vandaag online bij belsimpel bestellen. Je hebt bij belsimpel 31 dagen bedenktijd. Mocht de telefoon je niet bevallen mag je het retourneren. Mits je alles goed onbeschadigd terugstuurd inclusief verpakking en accesoires etc. Check de webiste van belsimpel.
Vanzelfsprekend, ik was ook speciaal aan het wachten op die van Tweakers dus dat zegt genoeg hévictor1701 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 14:22:
[...]
Aah je moet die gasten bij tweakers even een paar dagen de tijd gunnen om goed alles te testen en een flinke lap tekst te schrijven. Je wilt immers een goede uitgebreide review ja toch.
Ik zou m vandaag online bij belsimpel bestellen. Je hebt bij belsimpel 31 dagen bedenktijd. Mocht de telefoon je niet bevallen mag je het retourneren. Mits je alles goed onbeschadigd terugstuurd inclusief verpakking en accesoires etc. Check de webiste van belsimpel.
Gewoon bestellen, ik denk dat je er geen spijt van gaat krijgen. Ik heb de Pro afgelopen vrijdag besteld, komend van een Galaxy S22 (die weer doorgaat naar vrouwlief). Accuduur vind ik tot nu toe prima, maargoed, de S22 is nou niet bepaald de benchmark wat dat betreft. Ik loop verder tegen geen gekke dingen aan, tot nu toe. Foto's zijn stukken beter.
Heb momenteel ook nog een Samsung Watch 5, moet nog even kijken of dat een beetje goed loopt, qua werking.
Heb momenteel ook nog een Samsung Watch 5, moet nog even kijken of dat een beetje goed loopt, qua werking.
[ Voor 13% gewijzigd door Romius op 16-10-2023 14:48 ]
Heb het dus alleen in de play store. Zit nog op augustus versie. Staat een nieuwe download klaar maar na installatie en opnieuw opstarten blijft deze op augustus staan en kan ik weer opnieuw downloaden en installeren. Paar x geprobeerd.Otto Jans schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 12:15:
[...]
Done
• Nee
[Afbeelding]
De play store dan de-installeren (deinstalleerd alleen de updates) en dan opnieuw die app updaten.jvang schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 14:49:
[...]
Heb het dus alleen in de play store. Zit nog op augustus versie. Staat een nieuwe download klaar maar na installatie en opnieuw opstarten blijft deze op augustus staan en kan ik weer opnieuw downloaden en installeren. Paar x geprobeerd.
@Caelorum Thanks! gelukt maar nog steeds de scroll lag in the playstore
Is de scroll lag niet gewoon een subjectief ding? Sommige Android apps zijn wat meer optimized dan andere en voor mijn gevoel heeft de Play Store altijd wel wat lag gehad, voornamelijk als je naar een nieuwe pagina gaat lijkt het alsof er prioriteit wordt gegeven aan het laden van afbeeldingen en dat het scherm vloeiend laten bewegen pas daarna komt.
Plus, voor de een kan het normaal voelen en voor de ander (die misschien van een iPhone komt) kan het meer laggy voelen.
Plus, voor de een kan het normaal voelen en voor de ander (die misschien van een iPhone komt) kan het meer laggy voelen.
[ Voor 15% gewijzigd door injectx op 16-10-2023 16:09 ]
Ik moet erg wennen aan de pixel 8 pro dat alles zo klein is op het scherm. Heb geen slechte ogen maar de tekst is best klein. Natuurlijk kun je het vergroten maar vroeg me af of andere dit ook zo ervaren?
Is dit niet op het mobiele netwerk.Otto Jans schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 12:15:
[...]
Done
• Nee
[Afbeelding]
Ik dacht het ook even te zien in de store net in de auto.
Maar thuis met WiFi nog niet tegen gekomen.
Trouwens was ook niet storend.
Der zullen ook nog genoeg updates komen voor sommige apps enzovoort 🔆
Hah, ik heb juist alles op zijn kleinst moeten zetten..C6DL schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 15:52:
Ik moet erg wennen aan de pixel 8 pro dat alles zo klein is op het scherm. Heb geen slechte ogen maar de tekst is best klein. Natuurlijk kun je het vergroten maar vroeg me af of andere dit ook zo ervaren?
Hier moest ik ook even aan wennen 😅C6DL schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 15:52:
Mijn ogen zijn ook al verziekt door de mobiel.
Alleen alles beetje zelf ingesteld met browsers en SwiftKey.
Echt top die 8 pro.
Ben er blij mee het toestel 📱
Klopt, ze hebben de default setting (Weergavegrootte oid) iets omlaag gezet. Als je hem een tikje omhoog zet dan is het meer zoals op andere telefoons. Ik vind het zelf ook iets te klein allemaal standaard dus bij mij ook een tikje omhoog.C6DL schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 15:52:
Heb het toch maar een tandje omhoog gezet. Dank je welFrietsaus schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 16:07:
[...]
Klopt, ze hebben de default setting (Weergavegrootte oid) iets omlaag gezet. Als je hem een tikje omhoog zet dan is het meer zoals op andere telefoons. Ik vind het zelf ook iets te klein allemaal standaard dus bij mij ook een tikje omhoog.
Dit heb ik de voorgaande Pixels niet zien doen. Ziet er goed uit. Ik heb geen Iphone om zelf te vergelijken maar de sprong t.o.v. mijn pixel 7 pro is enorm.
YouTube: iPhone 15 vs Pixel 8 vs iPhone 15 Pro vs Pixel 8 Pro BATTERY TEST
YouTube: iPhone 15 vs Pixel 8 vs iPhone 15 Pro vs Pixel 8 Pro BATTERY TEST
Pro sinds donderdag in bezit. Kom van een pixel 6 en merk wel wat performance verbetering, maar vooral ook (ook al is het maar paar dagen) toename in accu verbruik. Edit op foto's is idd bijzonder (op vervelende af) traag.
Wat wel opvalt is dat het scherm enorme stof vanger is. Gebruik toestel niet anders dan andere telefoons maar moet stof echt met vinger van scherm vegen.
Wat wel opvalt is dat het scherm enorme stof vanger is. Gebruik toestel niet anders dan andere telefoons maar moet stof echt met vinger van scherm vegen.
Bedankt voor het antwoord. In de poll zie je toch dat veel gebruikers dit probleem hebbenWoutF schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 13:50:
[...]
@deepvreezo doet de review en we hebben net samen even gekeken naar scrollperformance in meerdere apps, maar kunnen niks geks zien. We duiken er nog even verder in
En ook veel niet.Otto Jans schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 16:48:
[...]
Bedankt voor het antwoord. In de poll zie je toch dat veel gebruikers dit probleem hebben
Ik heb inderdaad ook geen problemen met mn p8, daarom op nee gestemd, enige rare dat ik daarbij had was dat ik bedankt werd voor mn stem op Hugo de Jonge
Ik noem 50% van de stemmen niet weinig
Voor de mensen met stotteren en haperen tijdens het scrollen:
https://issuetracker.google.com/issues/305195207
https://issuetracker.google.com/issues/304067581
Een +1 kan wellicht helpen om het bij Google onder de aandacht te brengen.
https://issuetracker.google.com/issues/305195207
https://issuetracker.google.com/issues/304067581
Een +1 kan wellicht helpen om het bij Google onder de aandacht te brengen.
Dat zeg ik ook niet, ik probeer slechts aan te geven dat jouw posts altijd vanuit het glas half leeg perspectief bekeken wordt. Als ik puur op al jouw posts af ga in dit topic, dan is de Pixel 8 een waardeloze telefoon die nergens in uitblinkt, omdat je alleen maar de negatieve kanten belicht en extra benadrukt. Een beetje nuance zou geen kwaad kunnen, ik denk dat er best wat mensen zijn die kunnen leven met de nadelen en de Pixel 8 kopen voor puur zijn sterke punten.
Daarnaast begrijp ik ook niet waarom je je zo druk maakt om deze telefoon, als het niks voor jou is, dan koop je hem toch niet? Het lijkt bijna alsof je een kruistocht aan het voeren bent om zo min mogelijk mensen deze telefoon te laten kopen, terwijl je niet eens uit ervaring spreekt omdat je het ding nooit gebruikt hebt. Dit staat je uiteraard vrij om te doen
Je conclusie klopt niet. Ik ben kritisch, dat is iets anders dan het beeld wat je hierboven schept.Schildje schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 17:05:
[...]
Dat zeg ik ook niet, ik probeer slechts aan te geven dat jouw posts altijd vanuit het glas half leeg perspectief bekeken wordt. Als ik puur op al jouw posts af ga in dit topic, dan is de Pixel 8 een waardeloze telefoon die nergens in uitblinkt, omdat je alleen maar de negatieve kanten belicht en extra benadrukt. Een beetje nuance zou geen kwaad kunnen, ik denk dat er best wat mensen zijn die kunnen leven met de nadelen en de Pixel 8 kopen voor puur zijn sterke punten.
Daarnaast begrijp ik ook niet waarom je je zo druk maakt om deze telefoon, als het niks voor jou is, dan koop je hem toch niet? Het lijkt bijna alsof je een kruistocht aan het voeren bent om zo min mogelijk mensen deze telefoon te laten kopen, terwijl je niet eens uit ervaring spreekt omdat je het ding nooit gebruikt hebt. Dit staat je uiteraard vrij om te doen,, ik deel slechts mijn observaties bij het meelezen van dit topic.
Ik heb al aangegeven waarom ik hier veel post. Dat had je dan ook kunnen weten.
Ik heb vandaag wat gespeeld met de Pixel 8 pro in Oidido shop en ik merk ook niks van de haperingen. Erg smooth allemaal. Maar de problemen die er gemeld worden op Reddit en YouTube over dit scrolling probleem mogen gewoon gemeld worden lijkt me.
Dan kan iedereen zelf een afweging maken of ze dit belangrijk vinden.
[ Voor 6% gewijzigd door Otto Jans op 17-10-2023 09:34 ]
Ik heb bij mij de letters iets vergroot. Wel prettig lezen op deze manier.C6DL schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 15:52:
Met de gestures terug vanaf de zijkant komt er een animatie in beeld. Deze heb ik kunnen verbergen op de 7 maar kan niet meer vinden hoe.
Iemand een tip?
Iemand een tip?
Shit er is een grote storing bij Ziggo. Geen wifi of kabel internet. Geen televisie want dat gaat tegenwoordig ook via internet. En ik heb geen verlichting in mijn woning. Want ik heb slimme lampen die via wifi werken.
Zit nu in het donker een pizza te eten. 😵
Ik heb alleen nog mijn pixel 8 pro die doet het prima en jullie natuurlijk op de forum.😅
Zit nu in het donker een pizza te eten. 😵
Ik heb alleen nog mijn pixel 8 pro die doet het prima en jullie natuurlijk op de forum.😅
Slimme lampen via wifi, die perse via de server in het buitenland moeten zeker ^^
Precies dit is waarom ik alles via mijn NAS laat lopen en bij voorkeur zelfs nog met een fysieke override (lichtknopje een paar keer omschakelen bijv).
Precies dit is waarom ik alles via mijn NAS laat lopen en bij voorkeur zelfs nog met een fysieke override (lichtknopje een paar keer omschakelen bijv).
Ik heb een week geleden de S23 Ultra gekocht en twijfel deze nu binnen de 14 dagen bedenktijd terug te sturen voor een Pixel 8 pro. Dit vanwege vanilla Google ipv de Samsung saus en vele vele extra apps. Ik kan alleen niet wachten tot de grotere modellen beschikbaar komen en weet niet of ik met 128Gb genoeg zal hebben.
Iemand ervaring met het retourneer beleid van Odido?
[ Voor 8% gewijzigd door -TheNose- op 16-10-2023 20:06 ]
Hoe bedoel je? Zijn de 512GB modellen al uitverkocht dan?
Zit levertijd op en dan zit ik lang zonder telefoonCaelorum schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 20:23:
Hoe bedoel je? Zijn de 512GB modellen al uitverkocht dan?
Pixel 8 Pro Obsidian 256 GB vorige week vrijdag bij Belsimpel besteld met Odido abonnement. Zaterdag was ie binnen. Jij hebt zeker rechtstreeks gedaan? Ik zou die dan annuleren/retourneren en alsnog bij Belsimpel bestellen. Ik was bij Belsimpel ook nog goedkoper uit ipv rechtstreeks bij Odido.-TheNose- schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 20:24:
[...]
Zit levertijd op en dan zit ik lang zonder telefoon
[ Voor 22% gewijzigd door qwasd op 16-10-2023 20:33 ]
Sinds een paar dagen ook de pixel 8 in bezit. Geen problemen mee op één klein dingetje na. De WiFi snelheid kakt soms helemaal in, komt dan niet meer boven de 3 a 4 mbit. Even wifi uit en aan lost dit op. Nog niet helemaal duidelijk waar het door komt. Gebruik 3 TP Link Deco M5 devices voor het mesh netwerk en had hier met m'n s21+ geen last van. Hoor andere gebruikers hier thuis er ook niet over klagen, dus denk dat het in de pixel zit.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
In de ontwikkelaars opties.jvang schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 17:36:
Met de gestures terug vanaf de zijkant komt er een animatie in beeld. Deze heb ik kunnen verbergen op de 7 maar kan niet meer vinden hoe.
Iemand een tip?
Het heet "voorspellende animaties voor gebaren voor terug".
Als ik je goed heb begrepen tenminste
Zelfde hier. Met een deco m9.Phydomir schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 20:36:
Sinds een paar dagen ook de pixel 8 in bezit. Geen problemen mee op één klein dingetje na. De WiFi snelheid kakt soms helemaal in, komt dan niet meer boven de 3 a 4 mbit. Even wifi uit en aan lost dit op. Nog niet helemaal duidelijk waar het door komt. Gebruik 3 TP Link Deco M5 devices voor het mesh netwerk en had hier met m'n s21+ geen last van. Hoor andere gebruikers hier thuis er ook niet over klagen, dus denk dat het in de pixel zit.
Heb ff geen linkje maar las dat het bekend was bij Google.
Nu overal levertijd op helaas.qwasd schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 20:31:
[...]
Pixel 8 Pro Obsidian 256 GB vorige week vrijdag bij Belsimpel besteld met Odido abonnement. Zaterdag was ie binnen. Jij hebt zeker rechtstreeks gedaan? Ik zou die dan annuleren/retourneren en alsnog bij Belsimpel bestellen. Ik was bij Belsimpel ook nog goedkoper uit ipv rechtstreeks bij Odido.
Ik volg de testing channel van GrapheneOS met betrekking tot de experimental builds die ze op dit moment beschikbaar stellen voor de P8/P8Pro en er was echt toevallig net iemand die exact dit issue beschreef als een bug die hij tegen was gekomen in zowel deze exp. build als in de stable van Google zelf. Blijkbaar was het probleem met stock os opgelost door naar een andere build te gaan (Android 14 QPR1 Beta 2)Phydomir schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 20:36:
Bedankt. Gevonden maar helaas niet de oplossing. Lijkt het qua omschrijving wel te zijn maar na aan/uit zetten blijft de pijl animatie.vaagisdenaam schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 20:37:
[...]
In de ontwikkelaars opties.
Het heet "voorspellende animaties voor gebaren voor terug".
Als ik je goed heb begrepen tenminste
Grote batterij drain test tussen alle flagship smartphones van dit moment.
YouTube: Google Pixel 8 Pro vs iPhone 15 Pro Max / Samsung S23 Ultra / Xiaomi...
Google heeft nog wat werk aan de winkel
Prima vooruitgang wel tegenover de Pixel 7
Uitslag:
1. iPhone 15 Pro Max (11h12m)
2. Galaxy S23 Ultra (10h34m)
3. Xiaomi 13 Ultra (10h17m)
4. OnePlus 11 (9h48m)
5. Pixel 8 (9h47m)
6. Pixel 8 Pro (9h09m)
7. Pixel 7 Pro (9h04m)
YouTube: Google Pixel 8 Pro vs iPhone 15 Pro Max / Samsung S23 Ultra / Xiaomi...
Prima vooruitgang wel tegenover de Pixel 7
Uitslag:
4. OnePlus 11 (9h48m)
5. Pixel 8 (9h47m)
6. Pixel 8 Pro (9h09m)
7. Pixel 7 Pro (9h04m)
[ Voor 3% gewijzigd door Otto Jans op 17-10-2023 09:32 ]
Is nu in Android 14 wel de navigatie bar (streep onderaan) weg te halen?
I love watercooling
NeeGarrett schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:08:
Is nu in Android 14 wel de navigatie bar (streep onderaan) weg te halen?
Andere launcher, we zijn tweakers tenslotte
Kan alleen weg met root, zie hierboven.Otto Jans schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:34:
[...]
Andere launcher, we zijn tweakers tenslotte
Geen enkele launcher haalt de streep weg.
Nickname does not reflect reality
Las Google searchbar. Excuses.Brad Pitt schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:42:
[...]
Kan alleen weg met root, zie hierboven.
Geen enkele launcher haalt de streep weg.
Nou dit is wel doorslaggevend toch? Kan je mooi nummer 1 en 2 van deze lijst houden en hoef je je geen zorgen meer te maken om de Pixel-lijn (en aub ook dit topic).Otto Jans schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:03:
Uitslag:
4. OnePlus 11 (9h48m)
5. Pixel 8 (9h47m)
6. Pixel 8 Pro (9h09m)
7. Pixel 7 Pro (9h04m)
Voor mij persoonlijk is dit de beste batterij die ik in een smartphone heb gezien (8 Pro). Zelfs met heavy usage krijg ik um niet onder de 25 procent. Na jaren lang Samsungs met een verschrikkelijke SoT nu 3 jaar lang Pixels en hoef ik mij geen zorgen meer te maken om vergeten powerbanks.
Best netjes nog, de Pixel 8 ingesteld op 120hz. Had erger verwacht.Otto Jans schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:03:
Uitslag:
4. OnePlus 11 (9h48m)
5. Pixel 8 (9h47m)
6. Pixel 8 Pro (9h09m)
7. Pixel 7 Pro (9h04m)
En dat voor een toestel van 800 euro dat afgezet wordt tegen bijvoorbeeld de s23 Ultra, die 1400 euro koste bij de introductie. Maar dat is verder niet relevant voor sommige forumleden ;-)injectx schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 23:02:
[...]
Best netjes nog, de Pixel 8 ingesteld op 120hz. Had erger verwacht.
Knip, hiervoor hebben we de TR knop.
[ Voor 84% gewijzigd door 13art op 17-10-2023 07:16 ]
Klopt. Heel netjes vooral van de Pixel 8. Zelfde score als de Oneplus 11 met een Snapdragon zuinige soc.injectx schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 23:02:
[...]
Best netjes nog, de Pixel 8 ingesteld op 120hz. Had erger verwacht.
Pixel 8 pro zal met updates ook nog wel beter worden.
En vergeleken met de 7 pro stap vooruit. Bedoel met werk aan de winkel om met de absolute top mee te draaien qua batterij. Maar dit is al heel netjes.
[ Voor 18% gewijzigd door Otto Jans op 16-10-2023 23:32 ]
Hangt ervan af wat je zeer belangrijk vindt?-TheNose- schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 20:04:
Ik heb een week geleden de S23 Ultra gekocht en twijfel deze nu binnen de 14 dagen bedenktijd terug te sturen voor een Pixel 8 pro. Dit vanwege vanilla Google ipv de Samsung saus en vele vele extra apps. Ik kan alleen niet wachten tot de grotere modellen beschikbaar komen en weet niet of ik met 128Gb genoeg zal hebben.
Stel dat je bv de kwaliteit en smoothness vd video camera het belangrijkste zou vinden? Dan moede de S23 Ultra behouden, die is nog wat beter dan de pixel 8 pro. Foto's tgoh, dat hangt van foto tot foto af. Vandaag trok ik de kast en deur bij mijn ouders en de foto was oke maar gaf niet volledig de juiste kleuren weer, het was donker bruin terwijl het glimlend licht bruin moest zijn. Maar dat is wel bij alle phones het geval merk ik.
bv iPhone max heb ik getest samen met de s23 en oneplus 11: een grijsachtige lijn op de grond gaf de iphone als knal wit aan, de oneplus zat er tussen in, de s23 was het beste.
Dan een rood papier: samsung en oneplus gaan meer naar oranje op, iPhone deed het daarin beter.
Pixel 8 pro moet ik nog testen op diezelfde plaats.
S23 ultra voelt ook smoother aan nog in snelheid en het scrollen.
Ik ben op zich tevreden van mijn pixel maar mijne beste phone ooit is de S23 ultra die ik beter niet had weg gedaan. Ik ga mss de S24 Ultra kopen.
Fingerscan werkt beter bij de S23 ultra.
Het hangt allemaal van uw interesses in ivm smartphone en wat je belangrijk vindt enz... Je zal zelf die keuze moeten maken. Ik hoop de video boost in December nog een verschil kan maken zodat op die manier de video zich volledig kan meten met die vd iPhone max en samsung.
[ Voor 5% gewijzigd door Reetkeverke op 17-10-2023 01:12 ]
Het is te zien wat je ermee doet.Otto Jans schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:03:
Uitslag:
4. OnePlus 11 (9h48m)
5. Pixel 8 (9h47m)
6. Pixel 8 Pro (9h09m)
7. Pixel 7 Pro (9h04m)
Ik heb het hier al gepost: Over zwaar gebruik kan ik nog niet oordelen op dit moment.
Maar wel bij normaal gebruik want ik althans zit nu ook niet constant bezig met video camera en games etc...
Dus een normale dag en dus bij lichter gebruik: ik kan 10 uren ong halen effectieve gebruikstijd, bij de S23 ultra behaalde ik soms uitzonderlijk eens 8u-8u30, meestal 7u-7u30 a 8u. Nu haal ik dus meer bij hetzelfde lichte gebruik.
Dan heb ik het over whatsapp/veel x en facebook vooral waar de meeste tijd naartoe gaat, wat emails bekijken die ik krijg, eens de bank en voetbal en weer en tv series app, soms effe instagram, eens iets opzoeken via de samsung webbrowser, zo van die dingen een hele dag doen thuis op wifi dan is de batterij duur steengoed bij de pixel 8 pro.
Ik heb het vergroot. Ik zou er mij anders kapot op kijken. Ik heb al slechte ogen, voor ver te kijken althans.digiben schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 15:59:
[...]
Hier moest ik ook even aan wennen 😅
Mijn ogen zijn ook al verziekt door de mobiel.
Alleen alles beetje zelf ingesteld met browsers en SwiftKey.
Echt top die 8 pro.
Ben er blij mee het toestel 📱
Hele goede en uitgebreide reactie, thx!Reetkeverke schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 00:45:
[...]
Hangt ervan af wat je zeer belangrijk vindt?
Stel dat je bv de kwaliteit en smoothness vd video camera het belangrijkste zou vinden? Dan moede de S23 Ultra behouden, die is nog wat beter dan de pixel 8 pro. Foto's tgoh, dat hangt van foto tot foto af. Vandaag trok ik de kast en deur bij mijn ouders en de foto was oke maar gaf niet volledig de juiste kleuren weer, het was donker bruin terwijl het glimlend licht bruin moest zijn. Maar dat is wel bij alle phones het geval merk ik.
bv iPhone max heb ik getest samen met de s23 en oneplus 11: een grijsachtige lijn op de grond gaf de iphone als knal wit aan, de oneplus zat er tussen in, de s23 was het beste.
Dan een rood papier: samsung en oneplus gaan meer naar oranje op, iPhone deed het daarin beter.
Pixel 8 pro moet ik nog testen op diezelfde plaats.
S23 ultra voelt ook smoother aan nog in snelheid en het scrollen.
Ik ben op zich tevreden van mijn pixel maar mijne beste phone ooit is de S23 ultra die ik beter niet had weg gedaan. Ik ga mss de S24 Ultra kopen.
Fingerscan werkt beter bij de S23 ultra.
Het hangt allemaal van uw interesses in ivm smartphone en wat je belangrijk vindt enz... Je zal zelf die keuze moeten maken. Ik hoop de video boost in December nog een verschil kan maken zodat op die manier de video zich volledig kan meten met die vd iPhone max en samsung.
De nerd in mij die al jaren verstopt was komt soms toch nog boven als het om hardware specs etc gaat. In bijna 10 jaar iPhones ben ik van een latest and greatest, mobiel gamen alles naar een zakelijke gebruiker gegaan die veel whatsapp, mail en de agenda gebruikt.
Foto's vind ik in principe altijd erg interessant, heb met mijn iphone 12 pro nog wat amateur artistieke dingen geprobeerd maar eerlijk gezegd heb ik daar ook nauwelijks tijd voor. Fotos nabewerken doe ik ook nooit behalve op de smartphone zelf.
Ik ben dus een veel simpelere gebruiker dan dat de S23 Ultra verdient. Ik kan deze taken ook allemaal op een smartphone van 3-4 jaar oud.
Wat mij meer zal helpen in het dagelijks leven zijn dus de smart functies (als ik de reviews moet geloven van oa Marques is de Pixel altijd "the smartest smartphone") en niet de 100.000 mogelijkheden van de S23 Ultra.
Ik denk ook dat ik tegenwoordig al die opslag niet meer nodig heb op mijn telefoon. Mijn MacBook heeft ook maar 256Gb. Dan kan ik op mijn telefoon misschien ook wel uit de voeten met 128Gb.
De rest staat toch allemaal in de cloud.
Ook de Samsung ervaring bevalt me tot dusver niet. Ik heb een Google account (vroeger echt android man geweest, Nexus tijd), maar ik moet dan ook een Samsung account en als ik met gallery wil syncen weer een MS account. Overal dubbele apps, dubbele appstore, zoveel hoepeltjes om doorheen te gaan en dingen die ze door je strot willen duwen. Wat hardware betreft is de S23 Ultra wel waanzinnig.
[ Voor 7% gewijzigd door -TheNose- op 17-10-2023 07:43 ]
@digiben @Reetkeverke
Jullie zijn niet de enige hier hoor Ik ben 47 jaar en moest ook op mijn pixel 8 pro de letters op het scherm iets vergroten. Gelukkig zit deze functie ingebakken in android. Dat was een paar jaar geleden nog anders.Ik heb het vergroot. Ik zou er mij anders kapot op kijken. Ik heb al slechte ogen, voor ver te kijken althans.
Wat is de TR knop? 😬Bomb-el schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 23:09:
[mbr] Knip, hiervoor hebben we de TR knop. [/]
Dank
@zuukie
Voor iedereen die nog niet overtuigd is van de kracht van de pixel 8 camera. Nog een keer een kleine collage fotos. Want mijn fotoalbum op de tweakers servers raakt nu echt vol.
Voor iedereen die dit waardeert geef mij graag een duimpje. Voor iedereen die het mij gunt om wat meer fotoalbum opslag te krijgen. Geef mij ook graag een duimpje.
klik op het plaatje om alle foto's in het groot te zien.
Voor iedereen die nog niet overtuigd is van de kracht van de pixel 8 camera. Nog een keer een kleine collage fotos. Want mijn fotoalbum op de tweakers servers raakt nu echt vol.
Voor iedereen die dit waardeert geef mij graag een duimpje. Voor iedereen die het mij gunt om wat meer fotoalbum opslag te krijgen. Geef mij ook graag een duimpje.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Foto's zien er inderdaad goed uit!
Vraagje, een collega van mij heeft een Pixel 7. Als hij bv een wifi code moet scannen om verbinding te maken faalt dit altijd omdat die de laatste karakters mist (andere telefoon zoals Samsung en iPhones hebben dit issue niet). Hebben jullie dit eerder gehoord? Of meegemaakt ook met de Pixel 8 (pro)
Vraagje, een collega van mij heeft een Pixel 7. Als hij bv een wifi code moet scannen om verbinding te maken faalt dit altijd omdat die de laatste karakters mist (andere telefoon zoals Samsung en iPhones hebben dit issue niet). Hebben jullie dit eerder gehoord? Of meegemaakt ook met de Pixel 8 (pro)
Mooie fotos! Welke instellingen gebruik je? Handmatig/automatisch?
Ook mooi geschoten foto's. Duimpje omhoog!victor1701 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 08:49:
@zuukie
Voor iedereen die dit waardeert geef mij graag een duimpje. Voor iedereen die het mij gunt om wat meer fotoalbum opslag te krijgen. Geef mij ook graag een duimpje.![]()
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Is dit de gewone Pixel 8 of de Pro?
Tot nu toe automatisch te zei ik een macro foto wil maken druk ik op 0,5Bomb-el schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:31:
Mooie fotos! Welke instellingen gebruik je? Handmatig/automatisch?
Moet nog een keer spelen met handmatig. Als ik meer ingelezen heb hoe alle handmatige instellingen werken.
Ik heb een pixel 8 proOtto Jans schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:37:
[...]
Ook mooi geschoten foto's. Duimpje omhoog!![]()
Is dit de gewone Pixel 8 of de Pro?
Las hier enkele gebruikers en reviews over haperende wifi verbinding.
Ik ervaar dit ook, maar dat heeft hier altijd te maken met net wel/niet binnen het bereik van de wifi vallen.
De telefoon gaat dan steeds switchen naar mobiel/wifi.
Die threshold zou wat ruimer moeten liggen heb ik het idee.
De haperende verbinding (hier in de tuin dus) is meteen weer goed als ik 2 stappen richting de router zet en vol op de wifi zit, danwel wifi uit en vol op 4/5g.
Zelfde had ik op de P6.
Ik ervaar dit ook, maar dat heeft hier altijd te maken met net wel/niet binnen het bereik van de wifi vallen.
De haperende verbinding (hier in de tuin dus) is meteen weer goed als ik 2 stappen richting de router zet en vol op de wifi zit, danwel wifi uit en vol op 4/5g.
Zelfde had ik op de P6.
De Pixel 7 was hier beter in. Dus ik heb goede hoop dat het op te lossen is met een updateGeeEs schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 10:09:
Las hier enkele gebruikers en reviews over haperende wifi verbinding.
Zelfde had ik op de P6.
heeft het nut om hem te rooten tegenwoordig? geen zin om die safety net te brielen
Ik doe het al 2 jaar niet meer. Vind google eigen android prima. Maar als je een nog kalere op android gebaseerde OS wilt. Waar je zelf kunt bepalen of je überhaupt google apps er op wilt hebben. Of root apps zoals ad away of een goede firewall app. Dan misschien wel. Maar lopen die alternatieve OS en niet iets achter op android 14.kingpol schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 10:24:
heeft het nut om hem te rooten tegenwoordig? geen zin om die safety net te brielen
Hangt er van af welke je pakt. GrapheneOS loopt soms voor omdat ze fixes upstream naar AOSP doorzetten en geen rekening hoeven te houden met de Pixel launcher.victor1701 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 10:30:
[...]
Dan misschien wel. Maar lopen die alternatieve OS en niet iets achter op android 14.
Wat is de gemiddelde terugloop van de batterij met gewoon standby? Vannacht, van 1.30 tot vanmorgen 10.30, van 100% naar 84%, vind dat best fors. Google 8.
Heb ooit kort een Samsung gehad, en daar was het veel minder.
Bij een andere gebruiker las ik 1-2% per uur. Jouw cijfers lijken dus not great, not terrible. Wellicht wordt het nog beter als alle initiele achtergrond/inleerprocessen uitgeraasd zijn?Popcorna schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 10:45:
Wat is de gemiddelde terugloop van de batterij met gewoon standby? Vannacht, van 1.30 tot vanmorgen 10.30, van 100% naar 84%, vind dat best fors. Google 8.
Fout topic. Sorry.
[ Voor 94% gewijzigd door spaceboy op 17-10-2023 11:49 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ligt er maar net aan.spaceboy schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 11:20:
Ik kom nog weer 's terug in dit topic. Het knaagt nog steeds dat ik eigenlijk Uber Lilith wel een keer te pakken wil nemen. Heb op dit moment enkel Eternal gespeeld en heb 1 char (necro) op level 100. Ik maak echt nul komma niks kans.
Heeft het zin om bijvoorbeeld S2 met een nieuw karakter te beginnen omdat je dan "seasonal extra firepower" hebt? Even daargelaten dat ik waarschijnlijk niet genoeg game om tijdens S2 level 100 te halen, maar stél dat dat me lukt: heeft het zin? Of moet ik Uber Lilith links laten liggen?
Heb spotify beperkt in de achtergrond, bij batterijverbruik had deze 50%. Maar eens aankijken nu.Tuktop schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 10:54:
[...]
Bij een andere gebruiker las ik 1-2% per uur. Jouw cijfers lijken dus not great, not terrible. Wellicht wordt het nog beter als alle initiele achtergrond/inleerprocessen uitgeraasd zijn?
wat zijn de ervaringen met battery life? lees in de nacht best veel omlaag. mijn Xiaomi 12T is in de ochtend gewoon nog 100% als ik hem 'avonds van de lader afhaal.
de snelheid van de 8 of 8 pro zal denk niet veel beter zijn dan mijn xiaomi 12t. (mediatek 8100 ultra) maar dat is het minst belangrijk.
simpele spelletjes zal geen probleem zijn neem ik aan.
wil namelijk richting een "basis" android. namelijk pixel en geen Miui. Heb veel gehoord van de nova launcher, maar dan is het weer iets anders. Stock is eigenlijk wat ik wil
de snelheid van de 8 of 8 pro zal denk niet veel beter zijn dan mijn xiaomi 12t. (mediatek 8100 ultra) maar dat is het minst belangrijk.
simpele spelletjes zal geen probleem zijn neem ik aan.
wil namelijk richting een "basis" android. namelijk pixel en geen Miui. Heb veel gehoord van de nova launcher, maar dan is het weer iets anders. Stock is eigenlijk wat ik wil
Let op:
Berichten over prijzen, levering, abonnementen, ed mogen hier: [Google Pixel 8 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten over accessoires mogen hier: [Google Pixel 8 (Pro)] Accessoires
Berichten over prijzen, levering, abonnementen, ed mogen hier: [Google Pixel 8 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten over accessoires mogen hier: [Google Pixel 8 (Pro)] Accessoires