Het is weeral miserie. Zucht.
Ik zit hier mijn pixel volledig te resetten en facebook werkte in het begin als ik bv naar het nieuwsblad ging, ik klik op het artikel en dat filmpke speelde meteen goed af de eerste keren en nu tijd later plots weer niet meer. Maat van mij heeft een S23 en geen enkel probleem bij hem en die mag dat 20 keer proberen of binnen 1 en 2 en 5 uren nog eens, bij hem blijft dat gewoon werken.
Ten einde raad. Ervoor had ik de oneplus 11 en geen problemen mee gehad en dat is nog maar 4 dagen geleden.
Ik zeg het; er is bij android maar 1 goeie ivm software en dat is samsung (of ios iPhone als er geen bugs zijn).
De rest is altijd wel iets mee; oneplus ook een beetje gehad en daar gebeurde het dat ik een paar posts wou plaatsen naar mensen toe in een artikel op fb en bv een 2-3de post en wou die niet, failed, bah zeg, al is dit niet vaak gebeurt, met een ouder type model was het constant, de oneplus nord 2, dat was een ramp met facebook als ik meerdere posts wou plaatsen.
Dusja, ik krijg het niet opgelost, met veel veel tegenzin ga ik de pixel moeten verkopen of ruilen.
Ik heb echt geen geluk.
Dit is de uitleg die er staat;
https://www.proximus.be/n.../index.asw.process.html#/
Dus ik ga er van uit dat ik die niet kan omruilen?
UPDATE; als ik naar twitter ga en doe hetzelfde artikel daar open dan heb ik dezelfde miserie.
En ook met de andere nieuwssites hetzelfde voor op facebook etc... filmpkes niet mogelijk, de boel flipt.
[
Voor 12% gewijzigd door
Reetkeverke op 15-10-2023 18:19
]