Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 01-06 21:24
Voor de mensen met de Pixel 8 en Pixel 8 pro.

Ervaren jullie ook dat in sommige apps het scrollen heel jittery, traag is?

Reddit staat er vol mee namelijk https://reddit.com/r/GooglePixel/s/3Aa1lKhsP9

Hier wat ik bedoel:
https://drive.google.com/...dRjinw1PpLGZRsT1Unit/view

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victor1701
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-05 15:02
RF1000 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 09:44:
Melding back up chat geschiedenis uit gezet. Eens kijken of dat helpt.
Ik denk dat ik verkeerd zat met mijn net geplaatste opmerking. Ik vermoedt nu dat je wifi wel aan staat maar dat er een storing is op je wifi router en je eigenlijk geen internet hebt. Je telefoon geeft wel aan dat je wifi signaal hebt maar je hebt dan geen internet verbinding via wifi. Eigenlijk zou er een vraagteken naast je wifi symbool moeten staan. Maar ja je telefoon schakeld in iedergeval over naar mobiele data.

Check in de instellingen van je telefoon bij netwerk en internet of er meldingen zijn bij wifi. Zo niet zet als test je volledige mobiele internet verbinding uit.
Kijk of je dan nog kunt internetten met wifi.

Laat even weten of mijn bericht je geholpen heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Zou het gestotter in video opnames met de achter cameras iets zijn wat wordt gefixt? Voor mij de grootste dealbreaker.

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-06 18:25

13art

Moderator Mobile
NosferatuX schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 10:07:
Zou het gestotter in video opnames met de achter cameras iets zijn wat wordt gefixt? Voor mij de grootste dealbreaker.
Eens even een kijkje nemen in mijn glazen bol.... Hmm... Wacht even, even wat vlekjes wegpoetsen. Ah kijk. Ja. Hmm.

Nu weer even serieus, lijkt me wel dat het gefixt gaat worden. Terug kijkend zie je dat pixel telefoons vaak in het begin met allerlei bugs te maken hebben die gaande weg opgelost worden met updates. Dus grote kans dat dit hier ook zo mee is.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RF1000
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:28
victor1701 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 10:06:
[...]

Ik denk dat ik verkeerd zat met mijn net geplaatste opmerking. Ik vermoedt nu dat je wifi wel aan staat maar dat er een storing is op je wifi router en je eigenlijk geen internet hebt. Je telefoon geeft wel aan dat je wifi signaal hebt maar je hebt dan geen internet verbinding via wifi. Eigenlijk zou er een vraagteken naast je wifi symbool moeten staan. Maar ja je telefoon schakeld in iedergeval over naar mobiele data.

Check in de instellingen van je telefoon bij netwerk en internet of er meldingen zijn bij wifi. Zo niet zet als test je volledige mobiele internet verbinding uit.
Kijk of je dan nog kunt internetten met wifi.

Laat even weten of mijn bericht je geholpen heeft
Huh. Ik ziet gewoon op wifi, niks geen problemen (anders heb ik hier een meldingssysteem van dochterlief die bij uitval binnen een seconde een special meldingsgeluid geeft 😆).

Resume, ik heb nu 2x een melding gehad die in repeat leek te staan (1x WA tijdens terughalen van backup en vannacht van Google photos (volgens de meldings geschiedenis, maar wellicht ook wel de dagelijkse WA melding)). Melding van WA back up nu uitgezet dus wellicht problem solved. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 23:15
De voornaamste twee redenen waarom ik de pixel 8 heb gekocht, zijn verbetering van accu en camera van mijn huidige 4a. Nu is de accu prima, maar qua camera zie ik geen extreme verschillen die 799 euro doen rechtvaardigen. Het werkt allemaal wat vloeiender, dat zeker, maar dat is geen pre.

Ben dus beetje in discussie met mezelf, om deze te houden of toch te retourneren naar de Google Store, en te wachten op een toekomstige versie die wel veel anders en vernieuwender is. Dan moet ik maar 2x daags opladen.

Lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reetkeverke
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 07-06 12:20
Ik zit met een probleem: plots kan ik bij meerdere geen filmpkes bekijken, heb de phone volledig uitgezet en terug aan maar het werkt niet.
Bijvoorbeeld op facebook heb je gazet van antwerpen en het nieuwsblad etc + ook hun eigen apps kan ik geen filmpjes bekijken. Ook facebook zelf verwijderd, maakt geen verschil.

Ook de nova launcher heb ik eens geinstalleerd; of het ligt aan het probleem die er is of het ligt aan de nova launcher zelf maar mijn batterij zuipt opeens flink naar beneden, de vorige dagen was de batterijduur heel goed.

Ik hoop dit te kunnen oplossen of anders zal het ruilen zijn voor een ander toestel. Zulke dingens kom ik dus niet tegen bij de S23/ultra.

UPDATE; het ligt dus niet aan de nova launcher.

[ Voor 18% gewijzigd door Reetkeverke op 15-10-2023 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
13art schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 10:19:
[...]

Eens even een kijkje nemen in mijn glazen bol.... Hmm... Wacht even, even wat vlekjes wegpoetsen. Ah kijk. Ja. Hmm.

Nu weer even serieus, lijkt me wel dat het gefixt gaat worden. Terug kijkend zie je dat pixel telefoons vaak in het begin met allerlei bugs te maken hebben die gaande weg opgelost worden met updates. Dus grote kans dat dit hier ook zo mee is.
Zo vanzelf sprekend is het niet. Shutter lag op samsung toestellen is ook nog geen haar beter, ook niet na de updates waarin ze zeggen het verbeterd te hebben. Het is nog steeds drama.

Vandaar de vraag. Ik weet namelijk dat dit soort stutter tijdens panning ook door limitatie van de processor kan komen en dan is het niet makkelijk te fixen en ik weet veel van hardware maar die tensor chip daar weet ik echt niks van om eerlijk te zijn.

Zonder die stutter had ik hem gisteren al besteld maar is nu even een drempel.

Wellicht de gok wagen maar zit er wel 2 jaar aan vast 😆

[ Voor 3% gewijzigd door NosferatuX op 15-10-2023 10:40 ]

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VriendomYokid
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:40
Otto Jans schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 10:02:

Hier wat ik bedoel:
Je kunt eens kijken of Smooth display aanstaat bij settings deze stond bij mij namelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victor1701
RF1000 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 10:22:
[...]

Huh. Ik ziet gewoon op wifi, niks geen problemen (anders heb ik hier een meldingssysteem van dochterlief die bij uitval binnen een seconde een special meldingsgeluid geeft 😆).

Resume, ik heb nu 2x een melding gehad die in repeat leek te staan (1x WA tijdens terughalen van backup en vannacht van Google photos (volgens de meldings geschiedenis, maar wellicht ook wel de dagelijkse WA melding)). Melding van WA back up nu uitgezet dus wellicht problem solved. We zullen zien.
Haha ik denk niet dat door het uitschakelen van de meldingen. Het onderliggende probleem nu ook weg is.

Er zouden op 2 plekken op jouw pixel iets fout ingesteld kunnen staan.

Bij WhatsApp check het volgende instellingen - chats - chat backup of vinkje bij backup over mobiele data UIT STAAT

En in je android systeem zelf bij instellingen - systeem - backup helemaal onderaan of gebruik mobiele data ook UIT STAAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-06 20:31
Hoe kan je HDR uitzetten bij het maken van foto's op de Pixel 8?
Standaard worden alle foto's met HDR gemaakt.

Ik heb deze uitleg gevonden, maar dat lijkt van toepassing op een andere versie/model.
https://support.google.co...gle/answer/10306136?hl=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victor1701
NosferatuX schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 10:39:
[...]

Zo vanzelf sprekend is het niet. Shutter lag op samsung toestellen is ook nog geen haar beter, ook niet na de updates waarin ze zeggen het verbeterd te hebben. Het is nog steeds drama.

Vandaar de vraag. Ik weet namelijk dat dit soort stutter tijdens panning ook door limitatie van de processor kan komen en dan is het niet makkelijk te fixen en ik weet veel van hardware maar die tensor chip daar weet ik echt niks van om eerlijk te zijn.

Zonder die stutter had ik hem gisteren al besteld maar is nu even een drempel.

Wellicht de gok wagen maar zit er wel 2 jaar aan vast 😆
Heb je het nou over stotteringen in beeldscherm of over langzame reactie van camera bij maken van fotos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:47

pdavie2311

Live life to the fullest..

Popcorna schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 10:29:
De voornaamste twee redenen waarom ik de pixel 8 heb gekocht, zijn verbetering van accu en camera van mijn huidige 4a. Nu is de accu prima, maar qua camera zie ik geen extreme verschillen die 799 euro doen rechtvaardigen. Het werkt allemaal wat vloeiender, dat zeker, maar dat is geen pre.

Ben dus beetje in discussie met mezelf, om deze te houden of toch te retourneren naar de Google Store, en te wachten op een toekomstige versie die wel veel anders en vernieuwender is. Dan moet ik maar 2x daags opladen.

Lastig...
Ik vind de camera toch ook wat tegenvallen tov de 15 Pro Max die ik hiervoor had. Dan maakte die ook echt wel fijne foto's hoor. Hoefde niks na te bewerken, gewoon goed. Weet ook nog niet of ik de Pixel ga houden of toch weer een 15 Pro Max ga halen. Alleen zijn die niet te krijgen momenteel, haha.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
  • Laatst online: 05-06 20:35

Hier wat ik bedoel:
Niet echt heel erg veel last van nee, maar schijnbaar ligt het probleem aan Android 14 en niet aan de telefoons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
victor1701 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 10:56:
[...]

Heb je het nou over stotteringen in beeldscherm of over langzame reactie van camera bij maken van fotos.
Geen van beide?
Mbt de pixel is er veel stutter en jitter bij videos geschoten in 4k60 en 4k30. Dit heeft niks met een beeldscherm te maken.

Als voorbeeld dat bepaalde dingen niet vanzelfsprekend opgelost worden noemde ik shutterlag bij samsung

Staat er volgens mij vrij duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victor1701
NosferatuX schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 11:04:
[...]

Geen van beide?
Mbt de pixel is er veel stutter en jitter bij videos geschoten in 4k60 en 4k30. Dit heeft niks met een beeldscherm te maken.

Als voorbeeld dat bepaalde dingen niet vanzelfsprekend opgelost worden noemde ik shutterlag bij samsung

Staat er volgens mij vrij duidelijk.
Ah ik begrijp het het nu. Ik zag ook berichten hierover en in sommige reviews. Ik heb zelf nog geen videos gemaakt om dat te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
victor1701 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 11:12:
[...]

Ah ik begrijp het het nu. Ik zag ook berichten hierover en in sommige reviews. Ik heb zelf nog geen videos gemaakt om dat te zien.
Ja eigenlijk zie je dit in zo goed als alle reviews van de pixel. Niet elke reviewer benoemd het, wat erg incompetent overkomt omdat het best "in your face" is en zichtbaar maar gelukkig benoemen veel het ook wel.

Hoop echt dat het wordt opgelost indien mogelijk want videos zien er verder echt heel goed uit geschoten op de pixel, echt heel goed maar dit is voor mij een grote nogo.
Nu is het misschien wel zo dat als het na 2 maanden nog niet opgelost is ik wellicht de telefoon kan verkopen incl watch voor wat ik er ongeveer voor betaald hebt maar alsnog lastige beslissing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• victor1701
@Otto Jans @Bomb-el

Ik was nieuwsgierig. En ondervind geen stotteringen tijdens snel scrollen in Facebook, WhatsApp of nu.nl

Maar ik zag het wel in de playstore continu
voorkomen. En in het begin even tijdens scrollen in YouTube. Ik vermoedt dat de playstore niet genoeg vooraf content op je telefoon laad. Maar dit is een speculatie aan mijn kant. Alhoewel als ik weer naar boven scrol in de playstore gebeurt het nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victor1701
NosferatuX schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 11:17:
[...]

Ja eigenlijk zie je dit in zo goed als alle reviews van de pixel. Niet elke reviewer benoemd het, wat erg incompetent overkomt omdat het best "in your face" is en zichtbaar maar gelukkig benoemen veel het ook wel.

Hoop echt dat het wordt opgelost indien mogelijk want videos zien er verder echt heel goed uit geschoten op de pixel, echt heel goed maar dit is voor mij een grote nogo.
Nu is het misschien wel zo dat als het na 2 maanden nog niet opgelost is ik wellicht de telefoon kan verkopen incl watch voor wat ik er ongeveer voor betaald hebt maar alsnog lastige beslissing
Wat nog erger is. Google kwam een paar jaar geleden als eerste met super stabilization als eerste op de markt. Ik hoop dat dit dan een softwarematige kinderziekte is. En dat ze dit met een software update kunnen rechttrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reetkeverke
pdavie2311 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 10:57:
[...]

Ik vind de camera toch ook wat tegenvallen tov de 15 Pro Max die ik hiervoor had. Dan maakte die ook echt wel fijne foto's hoor. Hoefde niks na te bewerken, gewoon goed. Weet ook nog niet of ik de Pixel ga houden of toch weer een 15 Pro Max ga halen. Alleen zijn die niet te krijgen momenteel, haha.
Hier ook al miserie.
Alles ging goed, gisteren diene nova launcher gebruikt en als main stuff gebruikt, nu plots miserie. Batterijduur zuipt flink naar beneden en ik krijg bij nieuws apps en alsook via facebook filmpjes niet open. Zucht.
Ik kan jammer genoeg mijn phone niet terug sturen. Tis verkopen of ruilen.

Ik denk het enige dat ik nu kan doen is verder testen, eerst van 0 beginnen, complete reset doen en dan alles gewoon als normaal laten en dan zien of ik het nog voor heb of niet, leuk zeg. Met de S23 Ultra had ik dit niet voor al heb ik toen wel geene nova launcher geinstalleerd. Ik weet niet of het aan dat lig maar tis wel opvallend sinds ik dien app geinstalleerd heb dat ik dikke miserie heb en mijn batterij achteruit zie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:47

pdavie2311

Live life to the fullest..

Reetkeverke schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 11:28:
[...]

Hier ook al miserie.
Alles ging goed, gisteren diene nova launcher gebruikt en als main stuff gebruikt, nu plots miserie. Batterijduur zuipt flink naar beneden en ik krijg bij nieuws apps en alsook via facebook filmpjes niet open. Zucht.

Ik denk het enige dat ik nu kan doen is verder testen, eerst van 0 beginnen, complete reset doen en dan alles gewoon als normaal laten en dan zien of ik het nog voor heb of niet, leuk zeg. Met de S23 Ultra had ik dit niet voor al heb ik toen wel geene nova launcher geinstalleerd. Ik weet niet of het aan dat lig maar tis wel opvallend sinds ik dien app geinstalleerd heb dat ik dikke miserie heb en mijn batterij achteruit zie gaan.
Waarom kun je hem niet terug sturen? Niet bij Google gekocht? Ik moet alleen even zien of ze de 399,- inhouden van de Watch die erbij zat. De Watch heb ik niet meer..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reetkeverke
pdavie2311 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 11:30:
[...]

Waarom kun je hem niet terug sturen? Niet bij Google gekocht? Ik moet alleen even zien of ze de 399,- inhouden van de Watch die erbij zat. De Watch heb ik niet meer..
Gekocht in combo met een abo bij proximus en voor zover ik weet kan je niet inruilen, alleen als je rechtstreeks zonder abo koopt kan je inruilen.
Maar ik moet eerst verder testen, het kan zijn dat dienen nova launcher alles in de soep heeft gedraaid, het vervelende is dat ik alles opnieuw maar dan echt opnieuw moet gaan instellen en resetten en dat kost uren om alles opnieuw in te stellen etc... Maar er zit blijkbaar niets anders op.
Het beste wat je kan doen , ik leer weer wat bij is alles gewoon normaal laten zoals het is en samsung ultra en iPhone pro max zijn de beste toestellen die er zijn. Ze mogen nog zeggen dit is dat is mss beter bij dit en dat toestel, de samsung software op de S23 is gewoon wauw in vergelijking met vele andere android toestellen.

Ik ga waarschijnlijk de S24 ultra kopen in februari.

Soit, eerst zien hoe de pixel na een week zal werken als ik de volledige reset heb gedaan.
Nochtans heb ik een goed gevoel bij de pixel, leuk toestelletje maarja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victor1701
Reetkeverke schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 11:28:
[...]

Hier ook al miserie.

Kijk eerst even bij je instellingen bij batterij dan batterij gebruik daar kun je zien welk systeem of apps de boosdoener zijn betreft zwaar batterij verbruik.

Ik zag dit bericht voorbij komen betreft niet kunnen afspelen van videos.
One thing that worked for me was, in settings, going to Google, ads, and opting out of ad personalization and resetting advertising Id. Then restart the pixel and it might work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
Bomb-el schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 10:58:
[...]

Niet echt heel erg veel last van nee, maar schijnbaar ligt het probleem aan Android 14 en niet aan de telefoons
Nee hoor, volgens users echt specifiek de 8 serie. Pixel 7 users melden dit niet na upgrade 8 serie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
VriendomYokid schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 10:44:
[...]

Je kunt eens kijken of Smooth display aanstaat bij settings deze stond bij mij namelijk uit.
Heb hem zelf niet, maar wil eerst afwachten eer dit soort problemen gefixt worden eer ik hem aanschaf. Mensen die hem hebben melden ook dit probleem met Smooth Display aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reetkeverke
Dit is wat ik dus voor heb en bij meerdere, zowel via facebook als in de app van de nieuwssite zelf. Krijg het niet gefixt.

https://ibb.co/hHkM1gJ

Ik heb verwijder en reset ads ook gedaan, helpte niet.

Mja, tzal ne volledige reset worden, ik weet weer wat gedaan haha.
Als ik het erna nog eens voor heb dan weetk dat het niet aan de nova launcher ligt en dan verkoop ik de pixel.

[ Voor 31% gewijzigd door Reetkeverke op 15-10-2023 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victor1701
Reetkeverke schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 11:45:
Dit is wat ik dus voor heb en bij meerdere, zowel via facebook als in de app van de nieuwssite zelf. Krijg het niet gefixt.

https://ibb.co/hHkM1gJ

Ik heb verwijder en reset ads ook gedaan, helpte niet.

Mja, tzal ne volledige reset worden, ik weet weer wat gedaan haha.
Als ik het erna nog eens voor heb dan weetk dat het niet aan de nova launcher ligt en dan verkoop ik de pixel.
Vervelend. Maar als je een reset doet. Ga dan niet de google backup restoren. Tenminste zet je instellingen van google backup niet terug. Ik vermoed dat daar ergens iets niet goed zou kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbbs
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-06 19:27
Heb nu een Spigen Ultra hybrid case voor mijn Pixel 8 maar die maakt de telefoon nog zo'n stuk groter en vooral dikker. Ik overweeg om eventueel een gewone 9H film aan te brengen. Voor de voorkant vind ik die makkelijk maar vind niet meteen iets om ook de achterzijde te beschermen. Iemand een idee waar ik die kan vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wezza
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-10-2023

Hier wat ik bedoel:
Dit probleem is al langer aanwezig bij de Pixel, ik had dit namelijk precies zo op de Pixel 7 (om die reden ook geretourneerd toen). Bij sommige apps was het scrollen heel haperig (bv in Firefox). Als je ernaar zoekt dan vind je er veel over helaas. Mijn OnePlus 9 en zelfs mijn echt oude OnePlus 5 hadden dit probleem helemaal niet, veel vloeiender. Een raar probleem wat Google gek genoeg niet opgelost krijgt, als het nu bij de Pixel 8 nog steeds gebeurt...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reetkeverke
Volledige reset gedaan, nu werkt het wel.
Komende dagen en weken afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinnman
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:46
Ik heb sinds gisteren de Pixel 8 in het zwart.
Ik zou graag de icons in dezelfde kleur willen maar ik vind die setting nergens.
Het zou onder de wallpaper moeten staan maar daar staat het bij mij niet.
Iemand enig idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RF1000
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:28
Tinnman schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 13:13:
Ik heb sinds gisteren de Pixel 8 in het zwart.
Ik zou graag de icons in dezelfde kleur willen maar ik vind die setting nergens.
Het zou onder de wallpaper moeten staan maar daar staat het bij mij niet.
Iemand enig idee?
Achtergrond en stijl -> tabblad startscherm en dan een beetje omlaag scrollen naar thema iconen (beta)

Ziet er bij de std iconen wel sharp uit maar helaas bij de helft van mn apps heeft Google geen alternatief voorhanden en wordt de kleurrijke getoond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
victor1701 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 22:22:
[...]

Niet helemaal mee eens. Ik heb de review net grotendeels gelezen vooral over hun bevindingen van de tensor 3 en cameras. Ze zijn wel kritisch en terecht. Maar over de tensor 3 chip lijken ze last te hebben van tunnel visie. Google heeft expres de tensor 3 ontworpen om beter te presteren dan de hun voorganger maar Googles visie is niet om de zwaarte games te kunnen afspelen op hun pixels of uit te blinken in cpu benchmarks. Ze willen veel ruimte geven aan gebruikers ervaring via AI. Terwijl de telefoon wel soepel en snel blijft aanvoelen.

Ze waren wel kritisch positief over de cameras tenminste zo las ik het. En positief over het ontwerp van de telefoon. Maar ze geven aan de telefoon niet snel en soepel te vinden. Dat vind ik nou weer raar. Ik merk zelf dat openen van apps en Chrome browser toch een stukje sneller gaat dan bij de pixel 7.

In hun eindoordeel wegen ze de mindere rauwe prestatie kracht van de tensor 3 cpu wel erg zwaar mee. En laten ze de AI kracht achterwege.

Maar ach ieder heeft een eigen mening. Uiteindelijk gaat het erom wat jij er zelf van vind.
Bij de review van de Fairphone 5 beoordeelde GSMArena de telefoon ook gewoon als een willekeurige 700 euro telefoon, terwijl het die prijs juist heeft om de mensen die werken aan de onderdelen van de telefoon eerlijk te betalen. Net als bij de Pixel 8 was de review voornamelijk terecht kritisch, maar was de invalshoek wel fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Reetkeverke schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 11:37:
[...]

Gekocht in combo met een abo bij proximus en voor zover ik weet kan je niet inruilen, alleen als je rechtstreeks zonder abo koopt kan je inruilen.
Maar ik moet eerst verder testen, het kan zijn dat dienen nova launcher alles in de soep heeft gedraaid, het vervelende is dat ik alles opnieuw maar dan echt opnieuw moet gaan instellen en resetten en dat kost uren om alles opnieuw in te stellen etc... Maar er zit blijkbaar niets anders op.
Het beste wat je kan doen , ik leer weer wat bij is alles gewoon normaal laten zoals het is en samsung ultra en iPhone pro max zijn de beste toestellen die er zijn. Ze mogen nog zeggen dit is dat is mss beter bij dit en dat toestel, de samsung software op de S23 is gewoon wauw in vergelijking met vele andere android toestellen.

Ik ga waarschijnlijk de S24 ultra kopen in februari.

Soit, eerst zien hoe de pixel na een week zal werken als ik de volledige reset heb gedaan.
Nochtans heb ik een goed gevoel bij de pixel, leuk toestelletje maarja....
Je hebt het toestel toch gewoon gekocht. Kan je in Belgie niks retourneren binnen 14 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Hier wat ik bedoel:
Ik merk vooral in de Reddit app dat deze ongelooflijk stottert tijdens het scrollen. Factory reset helpt ook niet helaas. Matig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 23:42
NosferatuX schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 14:40:
[...]

Je hebt het toestel toch gewoon gekocht. Kan je in Belgie niks retourneren binnen 14 dagen?
Dan moet je de restwaarde betalen van het toestel

Je hebt ook herroepingsrecht maar hoe dat zit weet ik niet

In Nederland is het misschien anders als je een abonnement met toestel neemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
Ik denk toch aan retourneren, camera is niet veel beter dan mijn 4a, en voor die AI functies zal heus wel een third party app uitkomen of al zijn, vind dat niet zo geweldig die fotobewerkingen.

Heb die buds er gratis bij gekregen, moet ik dan beiden los aanmelden voor retour?

Had er meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Vincent91 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 14:48:
[...]

Dan moet je de restwaarde betalen van het toestel

Je hebt ook herroepingsrecht maar hoe dat zit weet ik niet

In Nederland is het misschien anders als je een abonnement met toestel neemt
Het blijft een koop, ook icm een abbo. Je koopt dan middels een lening en je hebt gewoon herroepingsrecht. In ieder geval in Nederland maar ik vermoed ook in Belgie. Zou dat iig even uitzoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-06 20:31
Popcorna schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 14:49:
Ik denk toch aan retourneren, camera is niet veel beter dan mijn 4a, en voor die AI functies zal heus wel een third party app uitkomen of al zijn, vind dat niet zo geweldig die fotobewerkingen.

Heb die buds er gratis bij gekregen, moet ik dan beiden los aanmelden voor retour?

Had er meer van verwacht.
Daar ga ik wel van uit. Ik had echter een retour aangevraagd, maar zie dat deze retour gestuurd word naar Polen. Dit is met het verzendlabel van Google onverzekerd... Vind ik toch spannend voor zo'n bedrag :F
Staat natuurlijk vrij om zelf te verzekeren, maar kan de prijs bij UPS niet vinden.. Even ter overweging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Popcorna
daanNL schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 15:02:
[...]

Daar ga ik wel van uit. Ik had echter een retour aangevraagd, maar zie dat deze retour gestuurd word naar Polen. Dit is met het verzendlabel van Google onverzekerd... Vind ik toch spannend voor zo'n bedrag :F
Staat natuurlijk vrij om zelf te verzekeren, maar kan de prijs bij UPS niet vinden.. Even ter overweging.
Lekker dan weer. Verzending was ook klote, gewone pakketjesdienst zonder handtekening. Bij de bestelling stond een Engels adres, pakketje kwam uit Waalwijk, en retour naar Polen?
Laatste keer dat ik daar wat koop 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:32
NosferatuX schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 14:50:
[...]
Het blijft een koop, ook icm een abbo. Je koopt dan middels een lening en je hebt gewoon herroepingsrecht. In ieder geval in Nederland maar ik vermoed ook in Belgie. Zou dat iig even uitzoeken!
Tegenwoordig ja. Maar zo'n 15 jaar geleden was gewoon je abbo duurder en kreeg je het toestel bij het abonnement. Niks geen lening of wat dan ook. Bedenktermijn van het abbo verstreken? Veel plezier ermee, koop je abbo maar af.
Dat het tegenwoordig niet meer mag in Nederland wil niet zeggen dat het in andere landen ook zo is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

victor1701 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 11:18:
@Otto Jans @Bomb-el

Ik was nieuwsgierig. En ondervind geen stotteringen tijdens snel scrollen in Facebook, WhatsApp of nu.nl

Maar ik zag het wel in de playstore continu
voorkomen. En in het begin even tijdens scrollen in YouTube. Ik vermoedt dat de playstore niet genoeg vooraf content op je telefoon laad. Maar dit is een speculatie aan mijn kant. Alhoewel als ik weer naar boven scrol in de playstore gebeurt het nog steeds.
Wordt ook benoemd in de review (preview) van GSMArena (één van de enige online publicaties die ik nog enigzins serieus neem). De Pixels stotteren gewoon door de Tensor chipsets. Zelfs een veel goedkopere Nothing Phone 2 stottert minder en rendert de interface soepeler.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
Jeroenneman schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 15:26:
[...]

Wordt ook benoemd in de review (preview) van GSMArena (één van de enige online publicaties die ik nog enigzins serieus neem). De Pixels stotteren gewoon door de Tensor chipsets. Zelfs een veel goedkopere Nothing Phone 2 stottert minder en rendert de interface soepeler.
Yes, was deze aan het overwegen om echt definitief over te stappen naar Android vanaf hoofdzakelijk iPhone 13 pro Max ( S23 ultra van werk) maar de hoeveelheid bugs vallen weer tegen. Voor €1099 verwacht je top performance, en niet apps die stotteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Caelorum schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 15:11:
[...]

Tegenwoordig ja. Maar zo'n 15 jaar geleden was gewoon je abbo duurder en kreeg je het toestel bij het abonnement. Niks geen lening of wat dan ook. Bedenktermijn van het abbo verstreken? Veel plezier ermee, koop je abbo maar af.
Dat het tegenwoordig niet meer mag in Nederland wil niet zeggen dat het in andere landen ook zo is.
Hoe het 15 jaar geleden was is niet relevant en hij gaf toch aan dat hij het toestel gekocht had icm een abbo, niet dat hij hem erbij had gekregen zoals 15 jaar geleden in NL.

Maar zelfs toen kon je gewoon ervan af zien binnen bedenktermijn van je abo. Je geeft dat letterlijk zelf aan..
En geloof mij maar, de bedenktermijn van het abo is niet verlopen want de pixel is nog niet eens paar dagen uit dus ik snap niet zo goed de relevantie van je opmerking 😂

Ik denk dat hij het gewoon even moet gaan uitzoeken want ik weet bijna zeker dat hij zijn abo of zijn verlenging kan annuleren incl het toestel

https://www.proximus.be/s...ering%20van%20de%20dienst.

[ Voor 11% gewijzigd door NosferatuX op 15-10-2023 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-04 09:52
Frietsaus schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 14:46:
[...]

Ik merk vooral in de Reddit app dat deze ongelooflijk stottert tijdens het scrollen. Factory reset helpt ook niet helaas. Matig...
Revanced > Sync for Reddit. Letterlijk NUL hickups zelfs als ik door veel posts met foto's scroll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-06 13:42
Hoe krijg je dat geluid bij een betaling van Google Pay eraf? De enige optie is de telefoon op stil of trilstand te zetten lijkt het. Op Google forums las ik dat het bepaalde meldingen van Google Play services zijn maar dat zijn alleen de laatste aankopen (staat al op stil) en niet de betaling zelf. Op reddit staat ook het een en andere maar tot nu toe geen oplossing gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06 22:25
Otto Jans schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 15:39:
[...]

Yes, was deze aan het overwegen om echt definitief over te stappen naar Android vanaf hoofdzakelijk iPhone 13 pro Max ( S23 ultra van werk) maar de hoeveelheid bugs vallen weer tegen. Voor €1099 verwacht je top performance, en niet apps die stotteren.
In mijn geval was een overweging over te stappen vanaf Motorola Edge 30 Neo naar de Pixel 8, maar helaas zie ik hier ook weer teveel teleurstellingen bij de gebruikers die het toestel in bezit hebben. Dan is 800 Euro toch wel teveel.... Ook vooral de camera zie ik hier tegenvallers.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
  • Laatst online: 05-06 20:35
injectx schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 16:30:
[...]

Revanced > Sync for Reddit. Letterlijk NUL hickups zelfs als ik door veel posts met foto's scroll.
Enlighten me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reetkeverke
Het is weeral miserie. Zucht.
Ik zit hier mijn pixel volledig te resetten en facebook werkte in het begin als ik bv naar het nieuwsblad ging, ik klik op het artikel en dat filmpke speelde meteen goed af de eerste keren en nu tijd later plots weer niet meer. Maat van mij heeft een S23 en geen enkel probleem bij hem en die mag dat 20 keer proberen of binnen 1 en 2 en 5 uren nog eens, bij hem blijft dat gewoon werken.
Ten einde raad. Ervoor had ik de oneplus 11 en geen problemen mee gehad en dat is nog maar 4 dagen geleden.

Ik zeg het; er is bij android maar 1 goeie ivm software en dat is samsung (of ios iPhone als er geen bugs zijn).
De rest is altijd wel iets mee; oneplus ook een beetje gehad en daar gebeurde het dat ik een paar posts wou plaatsen naar mensen toe in een artikel op fb en bv een 2-3de post en wou die niet, failed, bah zeg, al is dit niet vaak gebeurt, met een ouder type model was het constant, de oneplus nord 2, dat was een ramp met facebook als ik meerdere posts wou plaatsen.

Dusja, ik krijg het niet opgelost, met veel veel tegenzin ga ik de pixel moeten verkopen of ruilen.
Ik heb echt geen geluk.

Dit is de uitleg die er staat;

https://www.proximus.be/n.../index.asw.process.html#/

Dus ik ga er van uit dat ik die niet kan omruilen?

UPDATE; als ik naar twitter ga en doe hetzelfde artikel daar open dan heb ik dezelfde miserie.
En ook met de andere nieuwssites hetzelfde voor op facebook etc... filmpkes niet mogelijk, de boel flipt.

[ Voor 12% gewijzigd door Reetkeverke op 15-10-2023 18:19 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
Ik heb echt 0,0 problemen met mijn Pixel 8 pro..
Lijkt wel of ik de enige ben hier op het forum.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:55
038Robijno schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 18:06:
Ik tot op heden ook niet met mijn Pixel 8 pro zonder pro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• almere
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22:14
Ik heb hier gelukkig ook geen problemen

Clean install geen switch gebruikt

I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 09-06 15:32
Mensen met problemen zijn eerder geneigd er over te posten. Hier ook weinig problemen, camera is een duidelijke vooruitgang tov mijn S21.

Enige kleine minpuntje is dat 1 van mijn spelletjes zo nu en dan wat hapert, maar alle andere doen het prima. Lastig te zeggen of het door het spel of de telefoon komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:32
Jammer dat het scrollen nog niet soepel is. Dat was de reden dat ik toen de 7 pro heb weg gedaan. Moet toch op te lossen zijn via updates lijkt me. Ik heb de 8 Pro even in m'n handen gehad en alles was snel en soepel, vooral de animaties. Probleem zit hem echt in het scrollen.

Maar het is ook dat sommige mensen dit niet eens merken. Mijn zwager heeft de 7 Pro en nu de 8 Pro en die merkt het niet eens, tenminste heeft er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
almere schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 18:14:
[...]

Ik heb hier gelukkig ook geen problemen

Clean install geen switch gebruikt
Verklaar je eens nader.... Clean install doe ik tegenwoordig ook standaard bij aankoop nieuw toestel.
Maar het gaat mij nu vooral om de specs....

1- Hoe presteert de camera?
2- Hoe lang gaat je accu mee op 1 volle lading?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-05 17:38

Ves

A gadget addicted Bounty

Ik ook niet. Vergeet niet, we zullen altijd meer over de negatieve dingen/ervaringen horen dan de positieve.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reetkeverke
Soundwork schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 18:21:
[...]

Verklaar je eens nader.... Clean install doe ik tegenwoordig ook standaard bij aankoop nieuw toestel.

Mijn mening na wel een zeer korte periode;

De foto's zijn over het algemeen goed tot heel goed. Het hangt ervan af in welke omstandigheden, heb ik ook gezien in andere video's van vele bekende reviewers op youtube.

De video camera heb ik al deels zelf getest; die is zeker oke maar het in en uitzoomen is niet zo goed, die moet steeds herfocussen, je ziet het eerst effe haperen en dan is de focus weer goed.
De zoom kwaliteit is beter dan bv de oneplus 11 en de S23. Kwaliteit van de video camera is oke maar samsung en iPhone topmoddelen zijn de beste.

Batterijduur; nog niet genoeg kunnen testen bij zwaar gebruik.
Maar bij normaal en lichter gebruik op wifi haal ik er makkelijk 8 uren screen on time uit.
Dat gaat dan een hele dag wifi gebruik ; facebook/x/instagram/emailtje sturen of bekijken/wat opzoeken via de browser/eens naar de weer app kijken en de bank app inloggen en dan nog whatsapp en de voetbal app eens gebruiken ook. Dan gaat de batterij heel lang mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reetkeverke
Ves schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 18:22:
[...]

Ik ook niet. Vergeet niet, we zullen altijd meer over de negatieve dingen/ervaringen horen dan de positieve.
Ik kan moeilijk zitten liegen he ppff; ik heb dit bij de andere toestellen die ik heb gehad dit jaar niet voorgehad.
Zowel op facebook als twitter als ik naar het nieuwsblad ga of gazet van antwerpen etc... open ik de link, dat gaat, maar filmpke afspelen gaat niet, ik spring er uit of krijg een melding dat het gestopt is.
Bij hln kan ik zelfs niet eens het artikel zien, nu word ik daar verplicht om in te loggen, nog nooit gebeurt, nog nooit, bizar allemaal.

4 dagen geleden heb ik de Oneplus 11 nog gehad en geen enkel probemen gehad. Ervoor de S23 en S23 Ultra, nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
Ves schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 18:22:
[...]

Had ook een s23 ultra hiervoor gehad, enige wat ik eraan mis is dat je de batterij niet tot 85% kunt laden, zodat hij daarna stopt met laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-06 18:25

13art

Moderator Mobile
038Robijno schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 18:32:
[...]

Had ook een s23 ultra hiervoor gehad, enige wat ik eraan mis is dat je de batterij niet tot 85% kunt laden, zodat hij daarna stopt met laden.
Maar ja Samsung heeft weer geen 'intelligent laden'.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soundwork
@Ves vind dat niet zo gek hoor, dat er klachten gemeld worden. De toestellen zijn stevig aan de prijs.

@Reetkeverke dank voor je post, maar ik heb in de topic historie gelezen dat je de Pixel wil terugsturen. Al met al echt geen goede berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reetkeverke
Soundwork schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 18:33:
@Ves vind dat niet zo gek hoor, dat er klachten gemeld worden. De toestellen zijn stevig aan de prijs.

@Reetkeverke dank voor je post, maar ik heb in de topic historie gelezen dat je de Pixel wil terugsturen. Al met al echt geen goede berichten.
https://www.proximus.be/n.../index.asw.process.html#/

Ik vrees dus aangezien ik het met een abo heb gekocht dat dat niet zal gaan.

Tis zeer simpel; wil je het beste hebben; S23 ultra en IPhone 15 pro max, alle andere toestellen liggen er onder. Ik ga mss de S24 ultra kopen.

[ Voor 12% gewijzigd door Reetkeverke op 15-10-2023 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almere
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22:14
Soundwork schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 18:21:
[...]

De camera doet het goed geen problemen hier of mijn ogen gaan hard achteruit (53)jaar lol.

Batterij kan ik nog niet over oordelen gisteravond om 21:00 de telefoon gekregen. Zogoed als alles ingesteld om 02:00 gaan slapen met niet nog 16 batterij juice. Volgeladen tot de ochtend 10:00. Daarna veel gespeeld met de pixel. Nu nog 48% juice.

Heb echt geen problemen. Behalve gisteren tijdelijk tijdens installeren. Er zat een update tussen door te kloten van Google. Toen deze geïnstalleerd op was , geen problemen meer gehad.

X doet het goed geen hik ups
Reddit ook geen problemen. Behalve soms lichte leg.

I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-06 17:18
Zelf ben ik positief over de pixel 8 tot dusver. Ik kom van de pixel 5 wat ook een fijn toestel was en nog steeds is.
- Formaat is echt wel een stukje groter en zwaarder dan de pixel 5. Is even wennen maar daarna weet je niet beter. Vind de afwerking van het toestel zeer goed met de geronde hoeken
- Ik heb er nu zelfs een leren hoesje van Bellroy omheen. Maakt het wel iets groter maar maakt niet heel veel uit (ultra thin aldus de website van Bellroy). Ligt met dit hoesje lekker in de hand.
- Wat gelijk opvalt is het mooie heldere scherm. Bij mij geen last van hickups tijdens het scrollen.
- Vingerafdrukscanner en unlocken met gezicht gaat top
- Reageert een stukje vlotter dan de pixel 5
- Camera is wat mij betreft super. Wat extra features erbij vergeleken met de pixel 5

Al met al ben ik dus gewoon heel positief over het toestel. Ik grijp toch altijd toch weer naar de pixel 8 ipv de pixel 5. Je merkt gewoon aan alles dat het toestel een upgrade is maar als je van een pixel 6 afkomt is deze ervaring wellicht anders.

Ok, er zit een middelmatige chip in. Mij persoonlijk boeit dat niet want merk er niks van. Met een update zullen de meeste kwaaltjes die ik lees hopelijk verholpen zijn.

Voor een bedrag van € 650,- (verkoop de buds voor €150,-) gewoon een heel zijn toestel. Mijn cijfer is een 9 🤘

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07:02
Reetkeverke schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 18:30:
[...]

Ik kan moeilijk zitten liegen he ppff; ik heb dit bij de andere toestellen die ik heb gehad dit jaar niet voorgehad.
Zowel op facebook als twitter als ik naar het nieuwsblad ga of gazet van antwerpen etc... open ik de link, dat gaat, maar filmpke afspelen gaat niet, ik spring er uit of krijg een melding dat het gestopt is.
Bij hln kan ik zelfs niet eens het artikel zien, nu word ik daar verplicht om in te loggen, nog nooit gebeurt, nog nooit, bizar allemaal.

4 dagen geleden heb ik de Oneplus 11 nog gehad en geen enkel probemen gehad. Ervoor de S23 en S23 Ultra, nooit problemen mee gehad.
Heb jij op 8 maanden (want toen kwam de s23-lijn uit) een s23, s23u, Oneplus 11 én een pixel 8 pro gehad? 😅😐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reetkeverke
Cloclo100 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 19:02:
[...]

Heb jij op 8 maanden (want toen kwam de s23-lijn uit) een s23, s23u, Oneplus 11 én een pixel 8 pro gehad? 😅😐
Ik zit op youtube en post er filmpjes etc...
Ik ga niet op reis, ga niet uit of zeer zelden maar.
Dusja, ik wissel wel eens van phone , ben ze soms snel beu ook.
Nu had ik tegen mezelf wel gezegd van nu stopt het voor een jaartje maar ik had nu niet verwacht dat ik zo'n probleem zou ondervinden dusja.... ik zal nog eens moeten overschakelen haha.

Poco x 5 pro ook nog gehad maar die kon ik gelukkig retourneren, is allemaal geen vetten zo'n toestellen.
One plus nord 2 had ik via 2de hands goedkoop gekocht als tussen modelleke, was puur om te kunnen surfen en bereikbaar te zijn, die video camera was rampzalig.

Maar ik had beter gewoon bij de S23 ultra gebleven, beste phone die ik ooit heb gehad.

[ Voor 22% gewijzigd door Reetkeverke op 15-10-2023 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-05 11:13
Heeft iemand een idee hoe je 2 whatsapps kunt gebruiken op de pixel 8 pro?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarnickS
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10-06 08:27
C6DL schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 19:36:
https://appcloner.app/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaarsma
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:33
C6DL schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 19:36:
Ik gebruik whatsapp voor mijn privénummer en whatsapp business voor mijn zakelijke nummer. Werkt voor mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:39
Ben overgestapt naar de P8 Pro vanaf de Pixel 6 (en daarvoor de P5). Ben zwaar onder de indruk van de batterij. Die was met de P5 altijd erg goed, met de P6 een heel stuk minder maar nu zit ik weer op het niveau van "met 60 procent naar bed".

Fotos zijn ook erg goed, maar geen grote stap tov P6 of 7. De telelens die ik nu wel heb, maakt het verschil. Prachtig om te kunnen zoomen zonder (groot) kwaliteitsverlies.

Ik zie inderdaad het scroll issue in de play store maar voor de rest (Chrome, Reddit, Insta) nog geen last van gehad. Wel heb ik issues in de Photos app tijdens het verwijderen van fotos, dan hangt de app regelmatig een tiental seconden, erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-06 16:29
Als ik op mijn Pixel aan Google Assistent vraag om een whatsapp bericht te sturen naar iemand, dan geeft hij aan dat hij geen whatsapp nummer kan vinden?
Werkt bij niemand uit mijn contacten?
Moet er een bepaalde optie aan staan oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-05 11:13
Jaarsma schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 19:49:
[...]

Ik gebruik whatsapp voor mijn privénummer en whatsapp business voor mijn zakelijke nummer. Werkt voor mij prima.
Ah whatsapp business kan ook nog ja
Niet eens aan gedacht!
Is inderdaad voor mijn zakelijke nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reetkeverke
Nieuwe update; ik heb het probleem blijkbaar gevonden lol, al wil ik nog niet te luid roepen hoor maar...............
ik zeg ik ga eens de apps van de nieuws media hier verwijderen zoals hln, nieuwsblad, gazet van Antwerpen etc....
En ik swipe alles weg dan, dan facebook opstarten, weer hetzelfde gedaan door naar dezelfde filmpjes te gaan en nu plots werkt het allemaal terug. Nog nooit voor gehad dat die apps botsen met fb/twitter , bizar toch wel.
Ik hoop nu dat ik ervan verlost ben. ;). Zou echt niet mogen maarja.... liever zo dan.

Ne hele dag aan verspild om het probleem te vinden.
Nu rusten en duimen dat alles goed blijft nu. ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06:04

JanAd

Wind’s howling

Nope, ook totaal geen problemen. Ik gebruik geen social media, dus die apps heb ik niet getest.
Ligt dat trouwens niet gewoon aan Android 14 dat nog gloednieuw is en ligt het probleem niet bij de apps zelf?

Ik had bij de Pixel 6 en 7 ook totaal geen problemen. Zeer tevreden over de Pixels _/-\o_

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:31
Hier ook 0 problemen met de pixel 8! Geen bugs of stutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:34

KingCrash

Angry Rabbit

thecompany schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 19:55:
Ben overgestapt naar de P8 Pro vanaf de Pixel 6 (en daarvoor de P5). Ben zwaar onder de indruk van de batterij. Die was met de P5 altijd erg goed, met de P6 een heel stuk minder maar nu zit ik weer op het niveau van "met 60 procent naar bed".

Fotos zijn ook erg goed, maar geen grote stap tov P6 of 7. De telelens die ik nu wel heb, maakt het verschil. Prachtig om te kunnen zoomen zonder (groot) kwaliteitsverlies.

Ik zie inderdaad het scroll issue in de play store maar voor de rest (Chrome, Reddit, Insta) nog geen last van gehad. Wel heb ik issues in de Photos app tijdens het verwijderen van fotos, dan hangt de app regelmatig een tiental seconden, erg irritant.
Kun je wat zeggen over het verschil tussen de 6 en de 8Pro? Vooral naar gewicht/formaat ben ik erg benieuwd.

Angry Rabbit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
KingCrash schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 20:47:
[...]

Kun je wat zeggen over het verschil tussen de 6 en de 8Pro? Vooral naar gewicht/formaat ben ik erg benieuwd.
Ik heb dezelfde switch gedaan.
Formaat en gewicht is echt een kwestie van grammen en millimeters.
Het scherm is marginaal groter in een nagenoeg identieke behuizing...

Edit: oh, en de hoekjes zijn ronder, dat is wel fijn!

Nog een Edit: misschien helpt dit:
Phonearena size comparison

[ Voor 21% gewijzigd door vaagisdenaam op 15-10-2023 21:21 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• victor1701
@zuukie
Een paar kliekjes gemaakt met de pixel 8 pro.

Originele groottes LET OP het kan een paar seconden duren om te openen.

Beide Marco shots
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QbKeHALk0HGHYEtqs_dm-2ouJJE=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GVecck83Y5PO9xwtq0UvU1e1.jpg?f=fotoalbum_mediumAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ph_8H_6SBT0gEXyxO5yzOMRe-CY=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QWS7y6g4qRbBvecfntvabLtD.jpg?f=fotoalbum_medium

Beide Portait shots
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xAM9S_Nd728rZSDu7pPc5TOuuHg=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P1FVBVqPOuZZnqGL7FFbkraN.jpg?f=fotoalbum_mediumAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GyeerigwqfsFiedfTQ9lrGcHO6M=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M9OZbyStz0eaam8WnW2ePyEw.jpg?f=fotoalbum_medium

Beide portrait shots
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mnq9ZtFNyBbu9zwliN2Pp2lpq2M=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uRH6VYstSAP9VqT5NKwaCRTQ.jpg?f=fotoalbum_mediumAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iowZ9PBVudWZd7fcP1sEWelBwgM=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NlvANnnvb0hJIETONVT2PFWJ.jpg?f=fotoalbum_medium
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pBIO7DoMGsQ4bSgmo9r8Es8mdI0=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AzGHVGy7hLjn0bNE2bsUsPHG.jpg?f=fotoalbum_mediumAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HHG7dEAsiU4wsed3C9SXsBIji7w=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lccbBWmUchEeY6BVDZ8oGbzV.jpg?f=fotoalbum_medium
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y86w6CuJqkQWZtnRFm9zNfjYqx4=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IDK2UuxqIq9gY2i7Dm2GPikO.jpg?f=fotoalbum_mediumAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s-0087D6A_jtOAO9o8Fm1NUIQlY=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xyfM6QId22XBkE3pzFMFvpeF.jpg?f=fotoalbum_medium
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5f3SJSYjnZAKRaE_iGaDBNVoC2Q=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sGDeqauKiGxC3Ws0BZc01H6n.jpg?f=fotoalbum_mediumAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fxnh8Bu4xwiMwGV-jjkyfjoas-k=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tMQ0rRa4vWylQTvbLI33kBIe.jpg?f=fotoalbum_medium
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gFHZN1A08G2lLWQ5hOL50AhFuRE=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c1YUSsm04rQWpD4nQMOIzBZD.jpg?f=fotoalbum_mediumAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GQMSOzVJpsBuznKtl10lW1imNsc=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xZLrMGdUmAB3xyBMIe6xRALH.jpg?f=fotoalbum_medium

Macro shot
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HAKK7cQgjYzsfP4Qxvv_rDAVlw8=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gfq2dxQxnHLOZVwDIsdKgw68.jpg?f=fotoalbum_mediumAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SLc7s6FIvxgSUBM57C1sgIuD3Jo=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kCQoJwCV3r4ZZsaD9jXWrtR1.jpg?f=fotoalbum_medium
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uwYneqJMgZ2crEiiHfGzl9vV4Ck=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rVJNVpMIjTS8ewjjAN0jxoCt.jpg?f=fotoalbum_mediumAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ehf0G0SFCab5MMxGI1k8Csp_UDA=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5sKNj8YzuOwBIXG5jXVIKBPp.jpg?f=fotoalbum_medium

Night sight shot
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x5006Hx6Jz4JwAj620ZBrvIMCPk=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QkZcnDoIAWfSzmU6T2Lv3vfJ.jpg?f=fotoalbum_medium

Zoom shots
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uwYneqJMgZ2crEiiHfGzl9vV4Ck=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rVJNVpMIjTS8ewjjAN0jxoCt.jpg?f=fotoalbum_mediumAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hqvk22OKWaP0WdN9TLBc0MJs1xo=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SEFJ9y7RyzGIp4ctVhHEQM9j.jpg?f=fotoalbum_mediumAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_zMa1AbV7LZMDOdxFBO28SEMJW4=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IjhhnMXK8lMkGZaK3M5d8L8n.jpg?f=fotoalbum_medium

[ Voor 20% gewijzigd door victor1701 op 15-10-2023 22:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• digiben
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:44
Hier ook nog steeds aan het genieten 🔆 hoor.
Was even zoeken voor mijn txt en ben weer als altijd naar SwiftKey gegaan.
Heerlijk met me dikke vingers en ben daar aan gewend.
Hier nergens problemen mee... Gebruik dan geen Facebook of iets van die zooi.
Alleen meer crypto apps.
Voor mij is het top, kom dan van een oneplus 8pro.
Die verrot viel 😅
Hier bevalt alles (tot nu toe) prima, top 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
victor1701 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 21:21:
@zuukie
Een paar kliekjes gemaakt met de pixel 8 pro.
Zijn deze in origineel formaat of nog edited? Als ik de windmolen foto opsla en open met Google Photos zie ik geen HDR info (geen feller weergegeven lucht bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victor1701
injectx schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 21:44:
[...]

Zijn deze in origineel formaat of nog edited? Als ik de windmolen foto op sla en open met Google Photos zie ik geen HDR info (geen feller weergegeven lucht bijvoorbeeld).
Het zijn originele hdr fotos maar bij het uploaden naar de tweakers prive album wordt wel de exif data door tweakers verwijdert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
victor1701 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 21:50:
[...]

Het zijn originele hdr fotos maar bij het uploaden naar de tweakers prive album wordt wel de exif data door tweakers verwijdert.
Duidelijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:18
Ben best onder de indruk van die foto's eigenlijk, dank voor het uploaden! En gelukkig hoor ik hier nu ook genoeg positieve geluiden. Vandaag of morgen toch maar bestellen.

De 7 jaar aan updates is wel iets waar ik voor wil stemmen met m'n portomonee. Speakers schijnen ook best goed te zijn, scherm zal vast prachtig zijn en de 'schone' Android-ervaring spreekt me ook aan.

De niet-high-end SoC en battery life neem ik op de koop toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victor1701
Voor jouw wel maar voor mij niet.Ik vraag me nu af wat de exif nog meer uit mijn fotos heeft verwijdert. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
victor1701 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 21:58:
[...]

Voor jouw wel maar voor mij niet.Ik vraag me nu af wat de exif nog meer uit mijn fotos heeft verwijdert. :?
Wellicht een kleine compressie om de tweakers servers niet vol te laten lopen met grote foto albums? Iedere vorm van compressie zal de HDR data eruit halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• victor1701
injectx schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 22:00:
[...]

Wellicht een kleine compressie om de tweakers servers niet vol te laten lopen met grote foto albums? Iedere vorm van compressie zal de HDR data eruit halen.
Heb het net getest 1x foto geupload naar tweakers album zonder exif data aangevinkt. Daarna geopend in mijn browser op mijn pixel. Helaas geen hdr. Ik vermoedt dat de servers van tweakers iedere foto die geupload wordt opnieuw opslaan in een oudere jpg bestandsformaat. Die dus geen hdr informatie kan behouden. Je hebt namelijk jpg-A bestandsformaat nodig voor hdr fotos.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tuktop
Je zou de bestandsformaten kunnen vergelijken.
Meer info over de HDR-standaard die de P8 gebruikt:
https://www.androidpolice.com/android-14-ultra-hdr-hands-on/

Gaat dus om een HDR gain map in de metadata, binnen de .jpg-extensie. Ook backwards compatible, dus bij niet-compatible apparaten wordt de 'normale' SDR .jpg getoond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• victor1701
Tuktop schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 21:56:
Ben best onder de indruk van die foto's eigenlijk, dank voor het uploaden! En gelukkig hoor ik hier nu ook genoeg positieve geluiden. Vandaag of morgen toch maar bestellen.

De 7 jaar aan updates is wel iets waar ik voor wil stemmen met m'n portomonee. Speakers schijnen ook best goed te zijn, scherm zal vast prachtig zijn en de 'schone' Android-ervaring spreekt me ook aan.

De niet-high-end SoC en battery life neem ik op de koop toe.
Je kunt tot en met maandag 16 october bestellen en nog mee doen met de actie van google voor gratis earbuds pro of de google watch 2.

Voor welke kleur ga je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
victor1701 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 22:44:
[...]

Je kunt tot en met maandag 16 october bestellen en nog mee doen met de actie van google voor gratis earbuds pro of de google watch 2.

Voor welke kleur ga je?
Ik ben ook in de markt voor een smartwatch ja, dus dat komt goed uit! Hoewel ik de PW2 niet los had gekocht voor 399 euro eerlijk gezegd, daar zijn me de bezels te groot en de accuduur te kort voor. Maar alsnog lijkt het me een prima bruikbare smartwatch voor hardlopen, navigatie tijdens fietsen, timers, Google Assistant e.d.

P8P wordt toch de (ietwat saaie) zwart maar de andere kleuren vind ik niet mooi. Ik ga wel voor de 256GB met het oog op toekomstigbestendigheid. (Gebruik nu nog tot bijna volle tevredenheid de OnePlus 6 128GB en ben van plan om ook zeker zo lang met de P8P te gaan doen.) De PW2 wordt óf de zwarte, óf die met gouden tint en groengrijze band, weer eens wat anders :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zerotol
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 20:05
Brabso schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 18:42:
Zelf ben ik positief over de pixel 8 tot dusver. Ik kom van de pixel 5 wat ook een fijn toestel was en nog steeds is.
- Formaat is echt wel een stukje groter en zwaarder dan de pixel 5. Is even wennen maar daarna weet je niet beter. Vind de afwerking van het toestel zeer goed met de geronde hoeken
Ik doe dezelfde upgrade en de pixel 8 is echt wel wat groter, maar vooral dikker.

Het ding dat mij het meeste 'hindert' is dat de balans heel raar in de hand ligt door de uitstekende camera.

De pixel 5 was toch echt wel veel prettiger om mee te werken

Now i am become death , the destroyer of worlds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• victor1701
Tuktop schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 22:53:
[...]
Ik ben ook in de markt voor een smartwatch ja, dus dat komt goed uit! Hoewel ik de PW2 niet los had gekocht voor 399 euro eerlijk gezegd, daar zijn me de bezels te groot en de accuduur te kort voor. Maar alsnog lijkt het me een prima bruikbare smartwatch voor hardlopen, navigatie tijdens fietsen, timers, Google Assistant e.d.

P8P wordt toch de (ietwat saaie) zwart maar de andere kleuren vind ik niet mooi. Ik ga wel voor de 256GB met het oog op toekomstigbestendigheid. (Gebruik nu nog tot bijna volle tevredenheid de OnePlus 6 128GB en ben van plan om ook zeker zo lang met de P8P te gaan doen.) De PW2 wordt óf de zwarte, óf die met gouden tint en groengrijze band, weer eens wat anders :)
Van de google store.
Koop de Pixel 8 en ontvang de Pixel Buds Pro (waarde € 229) of Pixel Watch 2 (waarde € 399) zonder extra kosten. Zolang de voorraad strekt. De aanbieding is geldig van 04/10/2023 tot 16/10/2023 om 23:59 CET (afhankelijk van beschikbaarheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:32
zerotol schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 22:54:
[...]
Ik doe dezelfde upgrade en de pixel 8 is echt wel wat groter, maar vooral dikker.

Het ding dat mij het meeste 'hindert' is dat de balans heel raar in de hand ligt door de uitstekende camera.

De pixel 5 was toch echt wel veel prettiger om mee te werken
Als ik de Pixel 8 Pro laat balanceren op een uitgestrekte vinger, moet ik hem er precies in het midden opleggen. Het zwaartepunt ligt daarmee net iets hoger dan bij de meeste telefoons, maar ook niet zoveel hoger als je zou denken als je de foto's ziet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-06 11:21

Aid

Overgestapt van de 7 pro naar de 8 pro, maar wat een verschil in batterij. Op de 7 pro ben ik volgens mij nooit verder gekomen dan een SOT van 4,5. De standby tijd van de 8 pro is echt 100x beter. Gisteren om 16:00 volgeladen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8H-kzaUJ-gaAIaG2-TxXFQxnVek=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4FRe4EylL6NtSR0qekwNWjxC.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Aid op 16-10-2023 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
Aid schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 09:31:
Overgestapt van de 7 pro, maar wat een verschil in batterij. Op de 7 pro ben ik volgens mij nooit verder gekomen dan een SOT van 4,5. De standby tijd van de 8 is echt 100x beter. Gisteren om 16:00 volgeladen.

[Afbeelding]
Gewone 8 of pro?

Mobiele data gebruikt of wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-06 11:21

Aid

Otto Jans schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 09:36:
[...]

Gewone 8 of pro?

Mobiele data gebruikt of wifi?
Ik heb het even aangevuld. Het gaat om de 8 pro. Gisteren was het circa 80/20 wifi/mobiele data. Nu vanaf 8:00 mobiele data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik herken dit, ik had gisteren 9u op een bijna volle batterij. 120hz en hogere resolutie.
Ongekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06 16:40
A4553 schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:40:
Op zich vind ik die blauwe wel wat hebben, maar meer vanuit de optiek dat het wat meer uniek is :p Die andere kleuren vind ik meh. Ik hoop dat die porcelain kleur in het echt meer wit is dan crème. Anders wordt het misschien toch weer een zwarte telefoon :/
Iemand de Porcelain? In hoeverre is dit gewoon wit en hoe zit het met de goud-hue?
Bay vind ik weer wat te baby-blue dus ik neig maar weer naar veilige saaie Obsidian zwart :/ . If only ze P8P in Hazel hadden uitgebracht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikKam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:59
Heeft iemand al ervaring met goede screenprotectors?

Ik zie meerdere negatieve reacties op de spigen screenprotectors omdat deze een zwarte rand hebben waardoor een deel van je beeld kan "afsnijden?

Ga vandaag de telefoon bestellen en moet de accessoires nog even kopen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• victor1701
Ik heb een hele goede tip probeer de marco stand niet uit op je eigen katten.

Het is simpelweg niet te doen. Ze bewegen teveel en te vaak. En ze zijn niet gecharmeerd van het feit dat je een telefoon bijna op hun neus zet. ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DENmRvcjC0ZHJRT-llKSLsRYIdQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aYdvyfbHHJCYdozoanfSibBo.jpg?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xulyrrPDHMbwSsOkHYqzhS7EHnc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mojcOwSg1HNt82H9VYjjRzwi.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1sMjQtHEacDTjbvMcjVxsZuBFWA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AnOZ0QN8MTdSmAIujKRG4q5y.jpg?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JnSp7T3_QZny5fn1bVSUABwCf18=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8TkOr5mjDxbMuKFYiTQmCbMP.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f6jCBwxaWt4wPhWY4zZoBGmh5Lg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CXdIaGvDNT9YlBnhXUIi3bfe.jpg?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vINQFJTJdhOOKknRHuDujISKMDg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vQ4E2BwKSbL8P3m2ILGtQie3.jpg?f=user_large
Pagina: 1 ... 12 ... 40 Laatste

Let op:
Berichten over prijzen, levering, abonnementen, ed mogen hier: [Google Pixel 8 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten over accessoires mogen hier: [Google Pixel 8 (Pro)] Accessoires