Ok,
update van vandaag.
Duch is prakitsch af.
Die knik bij de uitgang van het water (bij de gijser) heeft geen effect op de flow. Dus die laat ik even. Anders kan ik het later altijd nog vervangen.
:strip_exif()/f/image/4V36ATuAmhsojIHdlX3hEA6k.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nChRj3ViofJPbflfDZB5WBYz.jpg?f=fotoalbum_large)
Tevens heb ik de gele water pomp aangesloten, en krijg hier genoeg water druk om de tank bij te vullen. Dat is goed, want die is bijna leeg.
:strip_exif()/f/image/ub78nZVcznR6fwWavIJ4v1Ou.jpg?f=fotoalbum_large)
De pomp staat niet vast geschroeft, omdat dit een tijdelijke is.
Tevens zijn alle aansluitingen anders qua einheill pomp. Was om te kijken of water bij de tank kwam, en bij de bomen. Dat is het geval, minder flow, maar genoeg om alles te doen.
De opstelling van de water tanks is helaas niet hoog genoeg om de gijser aan te slaan, dus geen warm water.
Maar dat kan ik makkelijk oplossen. Het water even tijdelijk direct vanuit de put laten komen. Is een kwestie van slang omwisselen. T stuk zit al op de hoofd slang.
En zodra ik de einheill pomp heb, switch ik ze, en komt de gele pomp bij de filters, dan is alles ok.
Straks na werk, mocht ik nog energie hebben, zal ik de slangen even om wisselen. En een eerste duch nemen hier op het land.
Weet niet hoe ze zichzelf vroeger schoonmaakte, want er was geen duch, geen bad.
Misschien met een groote emer en een sponsje ofzo.
heb ik ook gedaan, maar we leven nu in 2024, niet meer in 1912
Morgen en overmorgen weer vrij, dan kan ik alles afronden, en beginnen met schoonmaken. Zodat we de volgende project kunnen voorbereiden.
Morgen meer

EDIT:
Even wat fotos aangepast. Wat gezichten waren zichtbaar.
Totaal overzicht van de badkamer.
Komt nog licht in, en waarschijnlijk ga ik nog die zwarte doek weg werken achter iets wits of licht van kleur. Om meer licht te geven.
:strip_exif()/f/image/mbebjELXDyqcw8mGkvYnYgvQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fZ4t4s5O3nJt1mJGbOwFsziC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FWBpKKYzeJYDzJR8GD62qexL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/G3jJM3bsos4Aejkhftea7SZ9.jpg?f=fotoalbum_large)
Tevens de kabels van de tv en onder het werkblad weg gewerkt:
:strip_exif()/f/image/SMkQq9DMuHLX4szQmcDmNyJS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CsGlT97jLIc4gHlzZsuaTFBn.jpg?f=fotoalbum_large)
Weet het. Bij de tv staan de kabel goten niet in lijn, maar niks is in lijn hiero, dus vind het wel goed zo
Zo, nu weer terug naar shifts draaien...
update van vandaag.
Duch is prakitsch af.
Die knik bij de uitgang van het water (bij de gijser) heeft geen effect op de flow. Dus die laat ik even. Anders kan ik het later altijd nog vervangen.
:strip_exif()/f/image/4V36ATuAmhsojIHdlX3hEA6k.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nChRj3ViofJPbflfDZB5WBYz.jpg?f=fotoalbum_large)
Tevens heb ik de gele water pomp aangesloten, en krijg hier genoeg water druk om de tank bij te vullen. Dat is goed, want die is bijna leeg.
:strip_exif()/f/image/ub78nZVcznR6fwWavIJ4v1Ou.jpg?f=fotoalbum_large)
De pomp staat niet vast geschroeft, omdat dit een tijdelijke is.
Tevens zijn alle aansluitingen anders qua einheill pomp. Was om te kijken of water bij de tank kwam, en bij de bomen. Dat is het geval, minder flow, maar genoeg om alles te doen.
De opstelling van de water tanks is helaas niet hoog genoeg om de gijser aan te slaan, dus geen warm water.
Maar dat kan ik makkelijk oplossen. Het water even tijdelijk direct vanuit de put laten komen. Is een kwestie van slang omwisselen. T stuk zit al op de hoofd slang.
En zodra ik de einheill pomp heb, switch ik ze, en komt de gele pomp bij de filters, dan is alles ok.
Straks na werk, mocht ik nog energie hebben, zal ik de slangen even om wisselen. En een eerste duch nemen hier op het land.
Weet niet hoe ze zichzelf vroeger schoonmaakte, want er was geen duch, geen bad.
Misschien met een groote emer en een sponsje ofzo.
heb ik ook gedaan, maar we leven nu in 2024, niet meer in 1912

Morgen en overmorgen weer vrij, dan kan ik alles afronden, en beginnen met schoonmaken. Zodat we de volgende project kunnen voorbereiden.
Morgen meer
EDIT:
Even wat fotos aangepast. Wat gezichten waren zichtbaar.
Totaal overzicht van de badkamer.
Komt nog licht in, en waarschijnlijk ga ik nog die zwarte doek weg werken achter iets wits of licht van kleur. Om meer licht te geven.
:strip_exif()/f/image/mbebjELXDyqcw8mGkvYnYgvQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fZ4t4s5O3nJt1mJGbOwFsziC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FWBpKKYzeJYDzJR8GD62qexL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/G3jJM3bsos4Aejkhftea7SZ9.jpg?f=fotoalbum_large)
Tevens de kabels van de tv en onder het werkblad weg gewerkt:
:strip_exif()/f/image/SMkQq9DMuHLX4szQmcDmNyJS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CsGlT97jLIc4gHlzZsuaTFBn.jpg?f=fotoalbum_large)
Weet het. Bij de tv staan de kabel goten niet in lijn, maar niks is in lijn hiero, dus vind het wel goed zo
Zo, nu weer terug naar shifts draaien...
[ Voor 40% gewijzigd door fcs op 31-07-2024 17:04 ]