Ja het heet forward2me he. Niet ReturnBackToAppleYzord schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:05:
Toch wel een klein smetje aan Forward2me. Ik had een extra batterij besteld voor de AVP en deze belande netjes binnen twee dagen op mijn opgegeven adres. Maar omdat dit een externe batterij is wordt dit omschreven als een gevaarlijk product. De kosten om hem door te sturen naar NL waren bijzonder hoog dus besloot ik hem te retourneren.
Apple gaf mij een gratis retourticker met de daarbij opgegeven gevaarlijke product embleem. Volledig door Apple betaald. Dus opplakken op de doos en weg ermee zou je zeggen. Nope, Forward2me vond dat ik 20USD moest betalen om dat te bewerkstelligen omdat het om een gevaarlijk product zou gaan. Ben dus nog in conclaaf met ze of ze wel in hun recht staan, want Apple had al voor een retourslip gezorgd.
Maar zonder gekheid ik vind het niet zo vreemd dat ze daar wat aan willen verdienen, het account heeft geen lidmaatschap dus de kosten zitten in de verzendkosten verwerkt. Nu je die niet hebt rekenen ze wat arbeid.
Live, Laugh, Toaster bath.
:strip_exif()/f/image/fMdd4O0lXr2zEsRW10yY6qb1.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/EIKaUTWgWO0MS3K7rCj5UbW1.png?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/zYgLLHyKH1mmMVt0eT0Ado4W.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ve9AKewCyv8Bjr9Qajm6lUCZ.jpg?f=fotoalbum_large)