Acties:
  • +2 Henk 'm!
Yzord schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:05:
Toch wel een klein smetje aan Forward2me. Ik had een extra batterij besteld voor de AVP en deze belande netjes binnen twee dagen op mijn opgegeven adres. Maar omdat dit een externe batterij is wordt dit omschreven als een gevaarlijk product. De kosten om hem door te sturen naar NL waren bijzonder hoog dus besloot ik hem te retourneren.

Apple gaf mij een gratis retourticker met de daarbij opgegeven gevaarlijke product embleem. Volledig door Apple betaald. Dus opplakken op de doos en weg ermee zou je zeggen. Nope, Forward2me vond dat ik 20USD moest betalen om dat te bewerkstelligen omdat het om een gevaarlijk product zou gaan. Ben dus nog in conclaaf met ze of ze wel in hun recht staan, want Apple had al voor een retourslip gezorgd.
Ja het heet forward2me he. Niet ReturnBackToApple :+

Maar zonder gekheid ik vind het niet zo vreemd dat ze daar wat aan willen verdienen, het account heeft geen lidmaatschap dus de kosten zitten in de verzendkosten verwerkt. Nu je die niet hebt rekenen ze wat arbeid.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-10 10:42
Prima, ben ik het met je eens. Maar 20 dollar? Ze hoeven niks gratis voor me te doen, maar even een label op een doosje plakken en weer meegeven aan de koerier zou geen 20 dollar moeten kosten. Maar misschien ligt het aan mij lol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-10 12:21
Yzord schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:14:
Prima, ben ik het met je eens. Maar 20 dollar? Ze hoeven niks gratis voor me te doen, maar even een label op een doosje plakken en weer meegeven aan de koerier zou geen 20 dollar moeten kosten. Maar misschien ligt het aan mij lol.
Forward2me vind ik sowieso vrij prijzig. Ik heb zelf een stuk betere ervaringen met MyUS en daar liggen mijn ZEISS inserts nu ook. Hopelijk gaan die vandaag nog met de koerier mee :)
MelvinW schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 20:19:
[...]

Forward2me vind ik sowieso vrij prijzig. Ik heb zelf een stuk betere ervaringen met MyUS en daar liggen mijn ZEISS inserts nu ook. Hopelijk gaan die vandaag nog met de koerier mee :)
Ik durfde MYUS niet meer aan nadat @Yzord my op de recente ervaringen wees, terwijl ik er vroeger wel veel mee gedaan heb.

Maar goed wat Forward2Me duurder is verdien je met gemak terug door geen sales tax te hoeven betalen. Op Zeiss lensjes misschien niet maar op een VisioPro scheelt het best wel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JtzwnliOEWMrk0XLfj7ClgrcGfM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fMdd4O0lXr2zEsRW10yY6qb1.jpg?f=fotoalbum_large

Oei nice, nu mijn Vision Pro nog 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:35
Zit al jaren in de Infuse TestFlight. Updates volgen elkaar altijd in rap tempo op. Actieve dev.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 06:36:
Zit al jaren in de Infuse TestFlight. Updates volgen elkaar altijd in rap tempo op. Actieve dev.
Ja die zat ik ook maar deze is specifiek voor de Vison pro. Vandaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-10 08:41
Donstil schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 08:01:
[...]

Ja die zat ik ook maar deze is specifiek voor de Vison pro. Vandaar.
On a side note:
Even wennen/opletten dat @Donstil een nieuwe ava heeft..... 8)

Als je al een tijdje rondloopt hier raak je gewend aan bepaalde ava's en koppel je hieraan onbewust ook een bepaalde waarde voor de postings. Die van jou kan ik altijd zeer waarderen dus in Apple topics lees ik je bijdrages altijd met bovengemiddelde interesse.

Maar dan moet je niet opeens je ava veranderen ;)

Sorry voor deze offtopic post.....nu weer verder over de AVP :*)

EDIT: Huhh.....en ik plaats deze reactie en ik zie weer de ouderwetse ava.....
Ikke niet snap....

[ Voor 7% gewijzigd door Eric H op 16-02-2024 08:43 ]

Eric, Signing off !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eric H schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 08:42:
[...]

On a side note:
Even wennen/opletten dat @Donstil een nieuwe ava heeft..... 8)

Als je al een tijdje rondloopt hier raak je gewend aan bepaalde ava's en koppel je hieraan onbewust ook een bepaalde waarde voor de postings. Die van jou kan ik altijd zeer waarderen dus in Apple topics lees ik je bijdrages altijd met bovengemiddelde interesse.

Maar dan moet je niet opeens je ava veranderen ;)

Sorry voor deze offtopic post.....nu weer verder over de AVP :*)

EDIT: Huhh.....en ik plaats deze reactie en ik zie weer de ouderwetse ava.....
Ikke niet snap....
Haha ik zelf ook niet, hij was vanmorgen ineens aangepast naar een oud plaatje uit de collectie 🤷🏼‍♂️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
Gisteravond even lopen testen, maar voor nu nog erg alpha-gevoel. Knopjes zijn bijvoorbeeld heel klein waardoor de app niet echt lekker te besturen is met eye tracking. Desalniettemin goed dat ze er mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
Net even de bril opgezet zonder light seal en dat scheelt idd wel enorm qua fov. Dus ook maar de Bobovr M3 besteld en vandaag even ophalen bij een bedrijf hier in mijn stad. De lightblead boeit me niet zo. Ff testen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:14
UPS stuurde vandaag zijn kat, zou tussen 13:00-15:00 komen en na een scan om 12:00 ergens in Rotterdam was hij delayed. Maar nog steeds geen update. Zeeuws-Vlaanderen is toch vaak een brug te ver voor die bezorgdiensten op vrijdag of het weekend.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneos
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16-08-2024
Ik kan het online niet zo goed uitvogelen, maar is de AVP nog steeds gewoon verkrijgbaar in de VS (bijv. New York)? Stel dat ik hem over een week of twee wil ophalen, kan dat dan gewoon of is er kans dat er langere levertijden zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
Nee hoor, oan je gewoon ophalen. Misschien handig een demo te boeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Nou UPS heeft nog steeds geen leverdatum en staat nog steeds op delay. Mijn ZEISS lenzen zijn goedgekeurd, dank @MelvinW! Die worden volgende week of zo gestuurd naar myus!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 07:12
Ik volg de ATP podcast. Twee van de drie hebben hem uiteraard al in huis gehaald en zitten er uitgebreid over te praten. Maar ik moet zeggen, ik ben er nog niet enthausiast over de AVP, ook niet als de prijs flink zou zakken. Moet ik wel zeggen dat een volgende generatie AVP flink kan verbeteren natuurlijk, de eerste iPhone kon ook een hoop niet wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
Dit weekend ga ik mij verdiepen in gaming op de AVP. Hier een kleine tip: MirrorPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yzord schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 14:28:
Dit weekend ga ik mij verdiepen in gaming op de AVP. Hier een kleine tip: MirrorPlay

[YouTube: Apple Vision Pro PS5 Remote Play - MAX Resolution]
Ooh tof. En dan prik je de PS5 dan in een Mac die het naar de bril stuurt? Of hoe komt het daar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
Donstil schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 14:52:
[...]

Ooh tof. En dan prik je de PS5 dan in een Mac die het naar de bril stuurt? Of hoe komt het daar?
Zover ik begrijp stream je je ps5 naar de app en de app kan je weer openen op je avp. Het is alleen wel 1080p, maar ik zag weer iets voorbij komen dat je 4K kan krijgen met OBS hardware (heb ik toevallig liggen), dus dat ga ik allemaal ff uitzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yzord schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 14:58:
[...]

Zover ik begrijp stream je je ps5 naar de app en de app kan je weer openen op je avp. Het is alleen wel 1080p, maar ik zag weer iets voorbij komen dat je 4K kan krijgen met OBS hardware (heb ik toevallig liggen), dus dat ga ik allemaal ff uitzoeken
Ooh Nice, ik zat gelijk even door te denken voor andere HDMI apparaten enz. Zou wel Nice kunnen zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yzord

Daar gaat je leven dankzij de avp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:08
Jezus, 5 minuten totaal verspild. Wat een ongelooflijk onzinfilmpje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
PhilipsFan schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 19:41:
[...]

Jezus, 5 minuten totaal verspild. Wat een ongelooflijk onzinfilmpje.
En dat wist je na 1 minuut niet zodat je 4 minuten van je leven kon sparen? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
carpebios schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 13:53:
Nou UPS heeft nog steeds geen leverdatum en staat nog steeds op delay. Mijn ZEISS lenzen zijn goedgekeurd, dank @MelvinW! Die worden volgende week of zo gestuurd naar myus!
Ah das mooi ruk inderdaad. Kan de klantenservice er iets mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Ik ben bang dat ze Zeeuws-Vlaanderen te ver vonden voor een aantal leveringen nog of zo. Maar had hem vandaag wel verwacht. Het zal nu dus maandag worden denk ik met de reguliere shift weer. Klantenservice was niet te bereiken vandaag in het Nederlands. Je krijgt eerst van alles via een bandje, om dan weer bij hetzelfde te komen, dat ze het niet weten. Daarna kan je naar het buitenland verbonden worden, maar die zullen weinig van pakketen in Rotterdam weten en hetzelfde antwoord geven, "we geven zo spoedig mogelijk keen update".

Ben wel blij met de snelle acceptatie van ZEISS, maar moest dan weer wel een nieuwe ligt sealing kopen van 199 dollar, omdat je maat dan veranderd blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
carpebios schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 20:44:
Ik ben bang dat ze Zeeuws-Vlaanderen te ver vonden voor een aantal leveringen nog of zo. Maar had hem vandaag wel verwacht. Het zal nu dus maandag worden denk ik met de reguliere shift weer. Klantenservice was niet te bereiken vandaag in het Nederlands. Je krijgt eerst van alles via een bandje, om dan weer bij hetzelfde te komen, dat ze het niet weten. Daarna kan je naar het buitenland verbonden worden, maar die zullen weinig van pakketen in Rotterdam weten en hetzelfde antwoord geven, "we geven zo spoedig mogelijk keen update".

Ben wel blij met de snelle acceptatie van ZEISS, maar moest dan weer wel een nieuwe ligt sealing kopen van 199 dollar, omdat je maat dan veranderd blijkbaar.
Aah das balen ja. UPS komt sowieso niet op zaterdag maar dan zal de tracking morgen wel weer bewegen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Yzord
Met je PS5 gamen op de AVP gaat wel heel erg makkelijk en is echt sick gewoon. Ik zit gewoon op een 200inch scherm CoD te spelen en is echt werkelijk fenominaal. De app Mirrorplay maakt dit mogelijk. Gewoon je PS5 koppelen aan Mirrorplay, controller via bt koppelen en ja, gewoon gamen, maar dan op een massive scherm. De prijs van een 100inch tv is 10k, maar voor 4k doe je het op een 200inch scherm.

Hoezo geen use case voor de AVP?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 22:48
Yzord schreef op zondag 18 februari 2024 @ 01:27:
Met je PS5 gamen op de AVP gaat wel heel erg makkelijk en is echt sick gewoon. Ik zit gewoon op een 200inch scherm CoD te spelen en is echt werkelijk fenominaal. De app Mirrorplay maakt dit mogelijk. Gewoon je PS5 koppelen aan Mirrorplay, controller via bt koppelen en ja, gewoon gamen, maar dan op een massive scherm. De prijs van een 100inch tv is 10k, maar voor 4k doe je het op een 200inch scherm.

Dan toch liever op een 100 inch tv zonder een AVP op je hoofd.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Yzord
Drials schreef op zondag 18 februari 2024 @ 01:43:
[...]

Dan toch liever op een 100 inch tv zonder een AVP op je hoofd.
Mag ik vragen wat je hier in dit topic te zoeken hebt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamjesse
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08-08-2024
Yzord schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 22:20:
Nee hoor, oan je gewoon ophalen. Misschien handig een demo te boeken?
You'd be surprised :|

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4UF7NRZUEDz_q2Ccd-im4lrJPAY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EIKaUTWgWO0MS3K7rCj5UbW1.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Yzord schreef op zondag 18 februari 2024 @ 01:48:
[...]

Mag ik vragen wat je hier in dit topic te zoeken hebt dan?
Echo't het niet genoeg? Ik weet dat er bij Quests ook hele groepen zijn die het doen. Maar ik zie het voordeel er niet van in bij een Quest tov de goedkoopste TV die je bij de Mediamarkt kan kopen. Nu is een AVP natuurlijk beter qua beeldkwaliteit, maar daar heb je ook nog een aantal van de fundamentele beperkingen (en een nog zwaarder ding op je hoofd met mindere edge-to-edge clarity, dus ik vraag me een beetje af of met 200" projecteren dat geen probleem wordt).

Kan je nou niet de goedkoopste TV bij de Mediamarkt gebruiken, omdat je bijvoorbeeld in een vliegtuig zit en een 75" TV niet bij je handbagage mee mag. Of je op reis bent. Of je in bed ligt en je partner wil slapen, dan wordt het een ander verhaal (al bij die laatste vraag ik me af hoe geweldig dat gaat zijn voor je eigen slaap). Maar ja, in zijn algemeenheid ben ik erg skeptisch over toepassingen van welke VR headset dan ook als gewoon een virtuele beeldscherm projecteren. En als je al zoiets wil, dan zie ik eerder een Xreal achtig iets (oké, met een upgrade qua scherm) als wat je wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ooh cool, ik zag voor de Xbox (mijn main platform) OneCast, ga dat zeker even proberen.

Nu heb ik al een 85” tv maar groter is altijd leuk natuurlijk :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yzord
Sissors schreef op zondag 18 februari 2024 @ 09:16:
[...]

Echo't het niet genoeg? Ik weet dat er bij Quests ook hele groepen zijn die het doen. Maar ik zie het voordeel er niet van in bij een Quest tov de goedkoopste TV die je bij de Mediamarkt kan kopen. Nu is een AVP natuurlijk beter qua beeldkwaliteit, maar daar heb je ook nog een aantal van de fundamentele beperkingen (en een nog zwaarder ding op je hoofd met mindere edge-to-edge clarity, dus ik vraag me een beetje af of met 200" projecteren dat geen probleem wordt).

Kan je nou niet de goedkoopste TV bij de Mediamarkt gebruiken, omdat je bijvoorbeeld in een vliegtuig zit en een 75" TV niet bij je handbagage mee mag. Of je op reis bent. Of je in bed ligt en je partner wil slapen, dan wordt het een ander verhaal (al bij die laatste vraag ik me af hoe geweldig dat gaat zijn voor je eigen slaap). Maar ja, in zijn algemeenheid ben ik erg skeptisch over toepassingen van welke VR headset dan ook als gewoon een virtuele beeldscherm projecteren. En als je al zoiets wil, dan zie ik eerder een Xreal achtig iets (oké, met een upgrade qua scherm) als wat je wil.
Kijk, allereerst omdat het natuurlijk gewoon kan. Daarom zitten we op Tweakers toch? En over de beperkingen, ik draag mijn AVP met een Bobovr band welke de AVP boven mijn neus doet laten zweven ipv dat het op mijn neus drukt. De fov is daardoor een stuk groter en het is ook een stuk prettiger. Het ziet er allemaal wel niet uit, maar dat deed het sowieso al niet.

En ja, gamen op een 200inch scherm welke je overal mee naar toe kan nemen zoals toilet bijv. of gewoon, lekker in de zon in je achtertuin of wanneer je de Mount Everest hebt beklommen om op de top ervan even een multikill uit te voeren terwijl je uithijgt. De mogelijkheden zijn eindeloos.

Ja, natuurlijk kan je dan een 100inch scherm van 10k kopen en aan de muur hangen om je spellen op te spelen, maar daar is dit topic niet voor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:43

@Yzord is het op de een of andere manier ook mogelijk om hier beeldmateriaal van te recorden / te laten zien?
En je zou wellicht nog een review etc. gaan plaatsen toch?
Ben benieuwd! Vind het leuk om je posts in dit topic te lezen i.i.g. 🙂 (ook al ga ik de AVP het komende jaar niet halen).

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yzord
AntraXxX schreef op zondag 18 februari 2024 @ 12:29:
[...]
@Yzord is het op de een of andere manier ook mogelijk om hier beeldmateriaal van te recorden / te laten zien?
En je zou wellicht nog een review etc. gaan plaatsen toch?
Ben benieuwd! Vind het leuk om je posts in dit topic te lezen i.i.g. 🙂 (ook al ga ik de AVP het komende jaar niet halen).
Ja dat opnemen enzo daar loop ik nog mee te stoeien haha. Maar dat ga ik wel proberen mee te nemen in de review die in aanbouw is. Het wordt namelijk een flinke review waardoor ik heb besloten toch maar geen live review te maken. Ik probeer zoveel mogelijk de lezer mee te geven wat ik voel of niet voel. Leuk om te doen, beetje kloten met de AVP en tussendoor de ervaringen ervan opschrijven. Houdt me bezig en geeft mij ook een use case voorlopig voor de avp. Want eerlijk is eerlijk, je moet zelf je wereld erom heen maken, want anders wordt het snel een kat in zakkie geval.

En bedankt voor de compliment :>

En voor de LEGO liefhebbers

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/vBPRvqd7/Screenshot-2024-02-18-at-13-55-39.png

https://ideas.lego.com/pr...a4-46e9-9c0a-90bcb2b26025

[ Voor 10% gewijzigd door Yzord op 18-02-2024 13:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nms2003
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-10 12:13
Tip:

https://beautifulthings.xyz/

Allerlei objecten die je in je omgeving kunt plaatsen. Een van de ervaringen via @bengeskin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
nms2003 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 14:22:
Tip:

https://beautifulthings.xyz/

Allerlei objecten die je in je omgeving kunt plaatsen. Een van de ervaringen via @bengeskin
Ja is zeker de moeite waard. Echt tof om oude modellen te zien in 3D.

[ Voor 3% gewijzigd door Yzord op 18-02-2024 14:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nms2003
Als je bv het Ironman model pakt zul je zien dat de Vision Pro de bestaande omgevingsverlichting en omgeving meeneemt in de belichting en weerspiegeling van het 3d model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-09 18:31

Werkt de Remote Play app voor de iPad niet?

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
nils7 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 10:32:
[...]

Werkt de Remote Play app voor de iPad niet?
Nee, deze is door Sony niet vrijgegeven om op de AVP te kunnen werken helaas. Maar Mirrorplay werkt meer dan prima. Alleen wel 1080p. Je kan er omheen werken met een Elgato HD60X en OBS, maar das nog meer gedoe. Maar het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-09 18:31
Yzord schreef op maandag 19 februari 2024 @ 10:52:
[...]

Nee, deze is door Sony niet vrijgegeven om op de AVP te kunnen werken helaas. Maar Mirrorplay werkt meer dan prima. Alleen wel 1080p. Je kan er omheen werken met een Elgato HD60X en OBS, maar das nog meer gedoe. Maar het kan.
Werkt de xbox app wel?
Of ook op deze manier?

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
nils7 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 11:11:
[...]

Werkt de xbox app wel?
Of ook op deze manier?
Ik zou h et eerlijk gezegd niet weten. Ik heb geen xbox. Hoe heet de app op de ipad, dan kan ik kijken of hij wel door de avp in de app store te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nils7 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 11:11:
[...]

Werkt de xbox app wel?
Of ook op deze manier?
Ik heb hierboven een app gepost die dat wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-10 17:07
Kan je de avp ook liggend op bed gebruiken? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Deleon78 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 11:32:
Ja, dat kan.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
Deleon78 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 11:32:
Ja, dat hebben mijn vrouw en ik al geprobeerd. Very immersive ook O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Yzord schreef op zondag 18 februari 2024 @ 11:20:
[...]
En over de beperkingen, ik draag mijn AVP met een Bobovr band welke de AVP boven mijn neus doet laten zweven ipv dat het op mijn neus drukt. De fov is daardoor een stuk groter en het is ook een stuk prettiger. Het ziet er allemaal wel niet uit, maar dat deed het sowieso al niet.
Hoe heb je de BoboVR (M3 pro?) compatible gekregen met de AVP? Heb je geen tussenstukje nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
Ja je moet een koppelstuk printen welk op printables te vinden is. Als je geen 3d printer hebt dan wordt het lastig. Of je dm mij lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Die films op appletv+ waarin je immersed zeg maar. Dat kan nog leuk worden allemaal. Ik moet zeggen dat die gene met die vrouw die over een touw in de Noorse bergen loopt wel goed gedaan is, maar het voelt soms een beetje tomb raider 2 aan, die rotsen, en ik heb mijn ZEISS lensen nog niet natuurlijk, dus een deel ligt daar ook wel aan.

Disney+ werkt, maar AppleTV dus niet, behalve mijn Library, dat is het enige wat ik kan zien.

[ Voor 5% gewijzigd door carpebios op 19-02-2024 15:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
carpebios schreef op maandag 19 februari 2024 @ 15:01:
Die films op appletv+ waarin je immersed zeg maar. Dat kan nog leuk worden allemaal. Ik moet zeggen dat die gene met die vrouw die over een touw in de Noorse bergen loopt wel goed gedaan is, maar het voelt soms een beetje tomb raider 2 aan, die rotsen, en ik heb mijn ZEISS lensen nog niet natuurlijk, dus een deel ligt daar ook wel aan.

Disney+ werkt, maar AppleTV dus niet, behalve mijn Library, dat is het enige wat ik kan zien.
Dat vond ik ook van dat filmpje. De omgeving lijkt computer gemaakt en ondanks dat het supervet was, bleef ik maar denken dat dit net zo goed ergens in een studio opgenomen kan zijn. Maar dat lijkt me niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Tevens die Juno app, kan je die ook scalen? Hij is nogal groot verticaal, maar er zit geen knop aan de rechter onderzijde om hem kleiner te maken.

En ik zag nu met mijn Amerikaanse account in Apple TV die immersive video trailer. Die voetbal wedstrijd, goededag zeg. Als dat nou hier eens was in de ED, hoe vet is dat! Alsof je gewoon in het stadion zit met de beste plekken die je kunt krijgen.

[ Voor 46% gewijzigd door carpebios op 19-02-2024 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
carpebios schreef op maandag 19 februari 2024 @ 15:01:

Je Nederlandse Disney+ in de Amerikaanse native app?
Ik las ergens dat dit niet werkte maar zou wel mooi zijn als dit wel zo is want dan neem ik ook even Disney+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Donstil schreef op maandag 19 februari 2024 @ 16:00:
[...]

Je Nederlandse Disney+ in de Amerikaanse native app?
Ik las ergens dat dit niet werkte maar zou wel mooi zijn als dit wel zo is want dan neem ik ook even Disney+.
Je klopt, met mijn Amerikaanse de gratis app gedownload zeg maar. En daarna ingelogd in de app met mijn account en die doet het. (tussendoor wel geswitcht volgens mij naar mijn NL apple ID.

Maar werkt, inclusief theater mode. Maar geen 3d films zoals in Amerika wel is volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
carpebios schreef op maandag 19 februari 2024 @ 16:01:
[...]

Je klopt, met mijn Amerikaanse de gratis app gedownload zeg maar. En daarna ingelogd in de app met mijn account en die doet het. (tussendoor wel geswitcht volgens mij naar mijn NL apple ID.

Maar werkt, inclusief theater mode. Maar geen 3d films zoals in Amerika wel is volgens mij.
Aah dat laatste is dan weer jammer, ik had juist gewacht met Guardians 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik ben vanaf deze week meer panorama's en 3D video's aan het maken/opnemen. Dan heb ik straks een kleine showcase als ik de Vision Pro heb. Gisteren in het Ajax stadion:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pHDCNvRcJWoHApPfdLgqSCduruw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lFGbSMEzCRUW1oQYFp4cMaPj.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:32
Alhoewel ik totaal geen behoefte heb om een AVP te kopen, volg ik dit topic wel met grote interesse. En ben ook erg blij met de early adopters. Vooral doorgaan! :)

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen in relatie tot onderstaand vijftal reden van retourneren (bron).

1. The device is simply too heavy, too cumbersome to manage, headache-inducing and uncomfortable.
2. The current lack of applications and video content doesn’t justify the price.
3. The work features don’t make people more productive than just using an normal external monitor with a Mac – and they’re difficult to use for long periods.
4. The displays have too much glare, the field of view is too narrow, and the device causes eyestrain and vision problems.
5. The product can make users feel isolated from family and friends. Meaningful shared experiences don’t yet exist, and the Vision Pro can’t easily be passed around to others because of the need for a precise fit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
meesje schreef op maandag 19 februari 2024 @ 17:17:
Alhoewel ik totaal geen behoefte heb om een AVP te kopen, volg ik dit topic wel met grote interesse. En ben ook erg blij met de early adopters. Vooral doorgaan! :)

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen in relatie tot onderstaand vijftal reden van retourneren (bron).

1. The device is simply too heavy, too cumbersome to manage, headache-inducing and uncomfortable.
2. The current lack of applications and video content doesn’t justify the price.
3. The work features don’t make people more productive than just using an normal external monitor with a Mac – and they’re difficult to use for long periods.
4. The displays have too much glare, the field of view is too narrow, and the device causes eyestrain and vision problems.
5. The product can make users feel isolated from family and friends. Meaningful shared experiences don’t yet exist, and the Vision Pro can’t easily be passed around to others because of the need for a precise fit.
1. tjah, dat is een mening, dat verschilt per persoon, tot nu toe met alleen de band achten mijn hoofd heb ik hem niet als te zwaar ervaren. Iemand kan een BMW echt heel comfortabel vinden, terwijl ik het een stugge auto vind met slechte vering. Tjah, wat moet je daar mee. Sommige mensen vinden roze mooi, de ander krijgt er hoofdpijn van.

2. Volgens mij is dat altijd bij apparaten die je vanaf dag 1 koopt, zie de eerste Apple Watch, zie de eerste iPhone. Ik vind het hem wel waard voor de mogelijkheden die ik nu zie. Met de tijd zal dat hopelijk meer worden. Hij is net 2 weken op de markt he :+

3. Kan ik inkomen, het is anders en daar moet je in adopteren. Of dat zo is weten we over een jaar waarschijnlijk.

4. Geen last van tot nu toe. Het is meer alsof je een duikbril op hebt, maar wel een grote :P. Ik vind de camera's niet super moet ik zeggen binnen, maar dat komt ook omdat ik nog wazig zie omdat mijn ZEISS lenzen er pas over een week of misschien wel 2 weken pas zijn.

5. euh, spijkers op laag water zoeken. Als ik mijn autoband niet oppompt dan rijdt hij niet lekker!
Natuurlijk als je dit ding draagt ben je deels geïsoleerd. Maar daarom koop ik hem ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Mog schreef op maandag 19 februari 2024 @ 16:46:
Ik ben vanaf deze week meer panorama's en 3D video's aan het maken/opnemen. Dan heb ik straks een kleine showcase als ik de Vision Pro heb. Gisteren in het Ajax stadion:

[Afbeelding]
Heb je er ook een van de top 3? :+
*grapje he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Donstil schreef op maandag 19 februari 2024 @ 16:22:
[...]

Aah dat laatste is dan weer jammer, ik had juist gewacht met Guardians 3.
Ga ik testen voor je!
Imax, geen 3d

[ Voor 3% gewijzigd door carpebios op 19-02-2024 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
meesje schreef op maandag 19 februari 2024 @ 17:17:

1. De gewichtsverdeling is en kan voor sommigen een ding zijn. Al heb ik daar helemaal geen last meer van, want ik gebruik een BoboVR M3 strap (icm met de Solo knit band) welke bedoelt is voor de Quest. Deze zorgt er voor dat de bril zweeft boven mijn neus en al het gewicht wordt verdeeld rondom mijn hoofd. De field of view wordt er ook veel groter van. De light seal heb ik verwijderd.

2. We zijn pas twee weken onderweg en met de compatible ipad apps kom je best een heel eind. De community en devs starten nu pas op en dagelijkse worden er weer interessante apps gereleased. Ik vind het juist heel leuk dat er weinig apps zijn, want nu komen ze mondjesmaat binnen en voelt het weer als toentertijd met de eerste iphone. Elke dag sta je op en vindt je op Reddit of andere sources wel weer een nieuwe app om te checken.

3. Ja dat is toch echt persoonlijk. Youtube filmpjes kijken doe ik nu toch echt liever in mijn AVP dan op de mac. En werken? Mja, dat doe ik niet meer, dus dat moet een ander maar invullen.

4. Ik heb ook wel het idee dat het iets odet met je huidige visie van je ogen. Soms kijk ik naar mijn scherm en zie ik ineens diepte wat natuurlijk niet kan op een normale monitor. Dus het zal idd wel iets doen, maar ik ben geen medicus.

5. Ik voel me juist niet isolated met de AVP. Als ik bezig ben in mijn XR wereld en geen environment heb ingesteld dan ben ik gewoon in contact met de huidige wereld. Ik kan gewoon normaal converseren met mijn vrouw en zie gewoon wat er allemaal afspeelt om me heen. En met mirror view kan ik eventueel hetgeen delen wat ik zie door mijn bril mocht daar de noodzaak voor zijn. Dat is niet zo snel de bril kan delen is ook maar half waar. Met guest mode kan degene binnen no time er gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
carpebios schreef op maandag 19 februari 2024 @ 18:16:
[...]

Ga ik testen voor je!
Imax, geen 3d
Hé sad. Dan ga ik even kijken of ik aan een Amerikaans Disney Account kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:04

TheVMaster

Moderator WOS

Volgens mij werkt Cloud gaming van Xbox ook op die manier, die werkt gewoon via de browser. Dus volgens mij zou dat ook op de AVP moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
De Delta tv app doet het ook gewoon! Live tv kijken kan dus ook prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneos
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16-08-2024
Hoe ben je hier gekomen? Of moet je dan eerst de hele bestelprocedure doorlopen? Want ik kom niet vinden hoe ik voorradigheid kan checken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iamjesse
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08-08-2024
Kneos schreef op maandag 19 februari 2024 @ 20:57:
[...]

Hoe ben je hier gekomen? Of moet je dan eerst de hele bestelprocedure doorlopen? Want ik kom niet vinden hoe ik voorradigheid kan checken.
Inderdaad helemaal doorlopen (scan doen, alles selecteren). Onderaan de pagina kun je dan de winkelvoorraad checken met zip code. Of toevoegen aan je winkelmandje, daar kan het ook.

Als je het te vaak probeert verdwijnt de optie voor een uur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:01
Voor wie thuis een 3D-printer heeft: https://christianselig.com/2024/02/vision-pro-stand/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ah cool, Leuke tip. Ik heb zelf geen printer maar kan wel iemand vragen.

Alleen hoe kom ik aan een staaf/buis/MooiHout van “0.75" and 215 mm in length” 🤔

Edit: ooh nevermind dat hebben ze wel echt overal zie ik op Google. Dan ga ik voor een witte print en deze erin: https://www.rvs-products....s-304-glanzend-gepolijst/

[ Voor 39% gewijzigd door Donstil op 20-02-2024 07:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Goji
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 07:17
Ik heb met mijn Nederlandse Disney+ id wel gewoon 3D films. Films die in de US 3D beschikbaar zijn spelen gewoon af in 3D ook al staat er niks over! Van de Marvel films zijn dit alle niet IMAX versies.

[ Voor 17% gewijzigd door Goji op 20-02-2024 07:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:32
Zou ik niet doen, het gehele gewicht is op de Light-Seal, en die zal na een tijdje helemaal vervormd zijn.
Misschien is dit een beter idee ?

https://www.printables.co...sion-pro-adjustable-stand

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4JS_gP0PNtc-BwR92jh6kEBlFN8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zYgLLHyKH1mmMVt0eT0Ado4W.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Goji schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 07:27:
Ik heb met mijn Nederlandse Disney+ id wel gewoon 3D films. Films die in de US 3D beschikbaar zijn spelen gewoon af in 3D ook al staat er niks over! Van de Marvel films zijn dit alle niet IMAX versies.
Oeh, ik zag bij Mario dat hij gewoon 2d was. Heb je VPN misschien aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
absrnd schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 08:52:
[...]

Zou ik niet doen, het gehele gewicht is op de Light-Seal, en die zal na een tijdje helemaal vervormd zijn.
Eerlijk gezegd denk ik dat het wel meevalt. Het rust over de algehele breedte van de bril dus ik verwacht geen vervormingen ofzo. Daarbij is de light seal best een stevig ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
carpebios schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 09:54:
[...]

Oeh, ik zag bij Mario dat hij gewoon 2d was. Heb je VPN misschien aanstaan?
Maar Mario is geen disney+ ding toch, Of is dat in de v.s. anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigBen11
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-09 13:54
carpebios schreef op maandag 19 februari 2024 @ 16:01:
[...]

3D werkt bij mij wel gewoon met mijn NL account. De enige film die ik niet in 3D krijg is Avatar 2 (helaas)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Donstil schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 10:30:
[...]

Goeiendag inderdaad! Dat is Apple+ althans daar via gekocht. Ik zal vanavond die van jou eens opzetten om te zien of het 3D is. Want stond er idd niet bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Donstil schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 10:30:
[...]

Hij doet het, in 3D :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• badbadpresident
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 08:22
Nu een weekje de AVP in bezit. Voor mij is het vooral een hebbeding waarvan de use-case nog ontdekt moet worden. In ieder geval twee toepassingen waar ik blij van word:
- Steam link + steamdeck. Een groot helder scherm voor je steamdeck games terwijl de steamdeck als controller fungeert.
- Lezen van artikelen, maken van aantekeningen en schrijven, geconcentreerd - zonder afleiding - in een van de immersive omgevingen. Met een losse trackpad en toetsenbord. De bril zorgt voor minder afleiding omdat je 'er middenin' zit en het een drempel is om de AVP af te zetten. De passthrough is perfect om tussendoor noodzakelijke dingen te doen, koffie pakken, etc. om snel weer terug in de immersive omgeving te zitten. Ik vind het niet per se een multitask tool vanwege de soms onhandige interface, maar vooral een concentratie tool.

Mijn grootste irritatie is op dit moment de eye-tracking die ik vaak opnieuw moet kalibreren. Op een gegeven moment is 't niet meer accuraat, merk 't vooral bij het selecteren van dingen die op een rij staan in de menu's. Waarschijnlijk ben ik niet heel consistent met hoe en hoe strak ik de bril op zet en/of zijn mijn pupillen actiever dan ik zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
badbadpresident schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:27:
Nu een weekje de AVP in bezit. Voor mij is het vooral een hebbeding waarvan de use-case nog ontdekt moet worden. In ieder geval twee toepassingen waar ik blij van word:
- Steam link + steamdeck. Een groot helder scherm voor je steamdeck games terwijl de steamdeck als controller fungeert.
- Lezen van artikelen, maken van aantekeningen en schrijven, geconcentreerd - zonder afleiding - in een van de immersive omgevingen. Met een losse trackpad en toetsenbord. De bril zorgt voor minder afleiding omdat je 'er middenin' zit en het een drempel is om de AVP af te zetten. De passthrough is perfect om tussendoor noodzakelijke dingen te doen, koffie pakken, etc. om snel weer terug in de immersive omgeving te zitten. Ik vind het niet per se een multitask tool vanwege de soms onhandige interface, maar vooral een concentratie tool.

Mijn grootste irritatie is op dit moment de eye-tracking die ik vaak opnieuw moet kalibreren. Op een gegeven moment is 't niet meer accuraat, merk 't vooral bij het selecteren van dingen die op een rij staan in de menu's. Waarschijnlijk ben ik niet heel consistent met hoe en hoe strak ik de bril op zet en/of zijn mijn pupillen actiever dan ik zou willen.
Ik ga Moonlight eens proberen voor de steamdeck. Blijkbaar in 4K streamen van je Deck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
carpebios schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:34:
[...]

Ik ga Moonlight eens proberen voor de steamdeck. Blijkbaar in 4K streamen van je Deck.
Dat kan toch niet? Je zult er dan een hardware tool tussen moeten zetten, maar de deck kan geen 4K streamen toch? Ik heb hem al weer verkocht, dus kan zijn dat er wat veranderd is.

Ik ga binnenkort even met mijn Elgato HD60X klooien, want daarmee zou je dus idd 4K kunt gamen met OBS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Yzord schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 13:44:
[...]

Dat kan toch niet? Je zult er dan een hardware tool tussen moeten zetten, maar de deck kan geen 4K streamen toch? Ik heb hem al weer verkocht, dus kan zijn dat er wat veranderd is.

Ik ga binnenkort even met mijn Elgato HD60X klooien, want daarmee zou je dus idd 4K kunt gamen met OBS.
Waarom zou dat niet kunnen, de playstation kan toch ook streamen naar een app zodat je vanuit daar speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
carpebios schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:52:
[...]

Waarom zou dat niet kunnen, de playstation kan toch ook streamen naar een app zodat je vanuit daar speelt?
Ik bedoel niet het streamen. Ik bedoel dat de deck geen 4k streamt. Dat was toch gecapt tot HD?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nms2003
Kan iemand eens kijken of dit werkt, met HD textures , en hoe die ervaring is?

https://sketchfab.com/3d-...6552e414bbdca830e0f40eff9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-10 11:59
Ik heb nu sinds donderdag de beschikking over een AVP via mijn werk. Maar wat doen jullie er nou eigenlijk mee?
Een film kijken vind ik leuk voor 10 minuten maar daarna is het vermoeiend voor de ogen. Ook vind ik dat er veel glare te zien is ondanks dat ik de lenzen goed schoon gepoetst heb met het doekje.
En er is maar weinig 3D content. Vanuit Apple TV krijg ik tips voor 3D films in Disney, maar als ik die start zegt ie dat het niet beschikbaar is voor mijn geografische locatie (Avatar in 3D bijv werkt niet)

Games: tja welke?
Verder?

Zijn er al echte AR apps die goed van de omgeving gebruik maken?

Ook ik heb dat eye tracking maar matig werkt vandaag. Gaat steeds iets "off".

Ontwikkelen voor de AVP vind ik overigens wel leuk. Ik werk in Unity aan een medische app en het zelf maken & testen van content vind ik wel vet.

Ik ga denk ik zelf een soort RC helicopter spelletje maken.

[ Voor 19% gewijzigd door Menesis op 20-02-2024 21:36 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
Menesis schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 21:34:
Ik heb nu sinds donderdag de beschikking over een AVP via mijn werk. Maar wat doen jullie er nou eigenlijk mee?
Een film kijken vind ik leuk voor 10 minuten maar daarna is het vermoeiend voor de ogen. Ook vind ik dat er veel glare te zien is ondanks dat ik de lenzen goed schoon gepoetst heb met het doekje.
En er is maar weinig 3D content. Vanuit Apple TV krijg ik tips voor 3D films in Disney, maar als ik die start zegt ie dat het niet beschikbaar is voor mijn geografische locatie (Avatar in 3D bijv werkt niet)

Games: tja welke?
Verder?

Zijn er al echte AR apps die goed van de omgeving gebruik maken?

Ook ik heb dat eye tracking maar matig werkt vandaag. Gaat steeds iets "off".

Ontwikkelen voor de AVP vind ik overigens wel leuk. Ik werk in Unity aan een medische app en het zelf maken & testen van content vind ik wel vet.

Ik ga denk ik zelf een soort RC helicopter spelletje maken.
Ja, wat doe ik er mee. Vooral mee kloten, uitproberen, workarounds vinden, de dikke lul uithangen op de bank..ik hou wel van dit soort begindagen waar alles nog jong en stuntelig is. Maar waar ik hem vaker voor heb gebruikt is toch wel TRIPP. Even ontspannen na een dagje...ja...aankloten.

En ik zou eens Mullvad downloaden, je account betalen en op een US vpn gaan zitten. En zie daar, 3D :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MelvinW
Inmiddels ook een mooie case voor de AVP binnengekregen die erg compact is. Niet zo fancy als die van Apple, maar neemt wel een stuk minder ruimte in.

Te vinden op Amazon: https://www.amazon.com/dp/B0CGRX8MGN

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z62OioHkQXPP0rK_-gUPiLz0rgk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ve9AKewCyv8Bjr9Qajm6lUCZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:48
MelvinW schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 08:04:
Inmiddels ook een mooie case voor de AVP binnengekregen die erg compact is. Niet zo fancy als die van Apple, maar neemt wel een stuk minder ruimte in.

[Afbeelding]
Komt die case met Vision Pro?? :) :)

Super gaaf dat jullie al zo'n ding hebben. Veel plezier ermee..

[ Voor 5% gewijzigd door turkeyhakan op 21-02-2024 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

[Afbeelding]
Nice one, ja ik heb de airbag toch gekocht. Ben er wel blij mee, maar deze is ook zeker niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:01

[Afbeelding]
Mooie case, lekker compact.

Wel benieuwd, wat zijn jouw ervaringen met de AVP tot nu toe?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

@Donstil Is jouw AVP nou eindelijk eens binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mog schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 12:18:
@Donstil Is jouw AVP nou eindelijk eens binnen?
Poh die vraag kan niet om een ongelukkiger moment komen :P

Nee mijn Vision Pro is er nog niet, lang verhaal kort, hij is wel onderweg en zou vandaag geleverd moeten worden maar UPS heeft deze gisteren tegengehouden omdat ik een Import vergunning moet overleggen. Ik als particulier heb die uiteraard niet en daar wordt nu over heen en weer gemaild door mijn Forwarder.

Door het tijdverschil met alle partijen niet de snelle oplossing die je zou wensen maar het is helaas niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Donstil schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 12:21:
[...]

Nee mijn Vision Pro is er nog niet, lang verhaal kort, hij is wel onderweg en zou vandaag geleverd moeten worden maar UPS heeft deze gisteren tegengehouden omdat ik een Import vergunning moet overleggen. Ik als particulier heb die uiteraard niet en daar wordt nu over heen en weer gemaild door mijn Forwarder.

Door het tijdverschil met alle partijen niet de snelle oplossing die je zou wensen maar het is helaas niet anders.
Neeeeee.. Wat ontzettend &*(@#^$. Weet je wel of dit een kwestie van dagen of weken gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mog schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 12:22:
[...]

Neeeeee.. Wat ontzettend &*(@#^$. Weet je wel of dit een kwestie van dagen of weken gaat worden?
Nee dat niet, althans ik hoop niet weken want ik heb nog maar anderhalve week om hem retour aan te melden bij Apple 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Donstil schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 12:24:
[...]

Nee dat niet, althans ik hoop niet weken want ik heb nog maar anderhalve week om hem retour aan te melden bij Apple 8)7
Met (kleine) winst in Nederland verkopen lijkt me sowieso slimmer dan retourneren toch? Naja, hij is er dus bijna. Keep us posted met je bevindingen iig. Ik ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mog schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 12:25:
[...]

Met (kleine) winst in Nederland verkopen lijkt me sowieso slimmer dan retourneren toch? Naja, hij is er dus bijna. Keep us posted met je bevindingen iig. Ik ben erg benieuwd.
Ja of zonder winst ook prima alleen dat gaat helaas niet want pakket ligt in de v.s. in een Export Warehouse van UPS. Dus in het ergste geval mag het pakket niet geëxporteerd worden en gaat het retour naar de afzender.

Dan moet het vanaf de Forwarder terug naar Apple. .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Donstil schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 12:28:
[...]

Ja of zonder winst ook prima alleen dat gaat helaas niet want pakket ligt in de v.s. in een Export Warehouse van UPS. Dus in het ergste geval mag het pakket niet geëxporteerd worden en gaat het retour naar de afzender.

Dan moet het vanaf de Forwarder terug naar Apple. .
Ah, het ligt nu nog in Amerika? Damn. Dat gaat dan wel krap worden met nog 1,5 week te gaan idd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yzord
Gaat wel goedkomen. Ik zie geen import/export verboden op de AVP en het heeft gewoon een CE keurmerk, dus Donstil doet als particulier niks raars. Het is gewoon weer ff een dingetje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Strubbelingen van de Early Adopter zeg maar :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MelvinW
Donstil schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 12:21:
[...]

Balen zeg.. UPS heeft altijd dat soort idiote dingen. Kies daarom altijd liever voor DHL Express. Soms iets duurder, maar minder gedoe. En anders kom je maar even op bezoek in Dubai, je haalt ze hier inmiddels voor €3600 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Mijn ZEISS lenzen worden nu vanuit China naar de US gestuurd, om vanuit daar weer verstuurd te worden naar Nederland. Lekker bezig Apple met die rare lock met verkoop buiten Amerika.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
carpebios schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 17:08:
Mijn ZEISS lenzen worden nu vanuit China naar de US gestuurd, om vanuit daar weer verstuurd te worden naar Nederland. Lekker bezig Apple met die rare lock met verkoop buiten Amerika.
Ja dat was te verwachten natuurlijk. Hopelijk ben je geen aanhanger van XR want anders mag je wel ff ergens in een hoekje gaan staan.
Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste