meesje schreef op maandag 19 februari 2024 @ 17:17:
Alhoewel ik totaal geen behoefte heb om een AVP te kopen, volg ik dit topic wel met grote interesse. En ben ook erg blij met de early adopters. Vooral doorgaan!
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen in relatie tot onderstaand vijftal reden van retourneren (
bron).
1. The device is simply too heavy, too cumbersome to manage, headache-inducing and uncomfortable.
2. The current lack of applications and video content doesn’t justify the price.
3. The work features don’t make people more productive than just using an normal external monitor with a Mac – and they’re difficult to use for long periods.
4. The displays have too much glare, the field of view is too narrow, and the device causes eyestrain and vision problems.
5. The product can make users feel isolated from family and friends. Meaningful shared experiences don’t yet exist, and the Vision Pro can’t easily be passed around to others because of the need for a precise fit.
1. tjah, dat is een mening, dat verschilt per persoon, tot nu toe met alleen de band achten mijn hoofd heb ik hem niet als te zwaar ervaren. Iemand kan een BMW echt heel comfortabel vinden, terwijl ik het een stugge auto vind met slechte vering. Tjah, wat moet je daar mee. Sommige mensen vinden roze mooi, de ander krijgt er hoofdpijn van.
2. Volgens mij is dat altijd bij apparaten die je vanaf dag 1 koopt, zie de eerste Apple Watch, zie de eerste iPhone. Ik vind het hem wel waard voor de mogelijkheden die ik nu zie. Met de tijd zal dat hopelijk meer worden. Hij is net 2 weken op de markt he
3. Kan ik inkomen, het is anders en daar moet je in adopteren. Of dat zo is weten we over een jaar waarschijnlijk.
4. Geen last van tot nu toe. Het is meer alsof je een duikbril op hebt, maar wel een grote

. Ik vind de camera's niet super moet ik zeggen binnen, maar dat komt ook omdat ik nog wazig zie omdat mijn ZEISS lenzen er pas over een week of misschien wel 2 weken pas zijn.
5. euh, spijkers op laag water zoeken. Als ik mijn autoband niet oppompt dan rijdt hij niet lekker!
Natuurlijk als je dit ding draagt ben je deels geïsoleerd. Maar daarom koop ik hem ook
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel