Nou, ik ben positief verrast haha. Was al een jaar op zoek naar een F1 TV account zonder die Viaplee, maar elke keer kwam het er niet van. Maar sinds vandaag kijk ik GRATIS F1 op mijn AVP via Apple TV, en toch ook weer niet. Ik zal het even uitleggen.
Op Reddit las ik dat je F1 live kan kijken als je een US Apple TV abo hebt. Nou, laat ik die toevallig net hebben

dus ik de AVP opgezet, Apple TV opgestart en inderdaad, er is een sectie Formula 1 bij gekomen.
Ik klikte op een bepaalde stream en toen werd er ineens om mijn F1TV inloggegevens gevraagd. Ik dacht kut, die heb ik wel, maar niet betaald. Afijn, toch ingelogd ermee want als ik dan moest betalen, so be it. Staat er ineens: gefeliciteerd met uw F1 TV Premium abonnement!!! (ofzoiets, ging me allemaal te snel ineens). Dus ik klik op ok en ik zie ineens allerlei streams die ik aan klikken. Dus hieperdepieper erop klikken natuurlijk, kreeg ik helaas een error. Deze stream is niet beschikbaar in uw regio. Wel nondeju!!??!! Proton VPN geprobeerd, maar het lukt me niet om te kijken op de een of andere manier.
Maar wat wel lukt is met
Vroom. Want als je daarop inlogt met je F1 account (die Premium is, maar ik er geen cent voor heb betaald) kan je vrolijk de races zien en nog veel meer (stats, meerijden met je favo rijder etc. ) Ik dacht, ik zeg niks, zal wel een bug zijn ofzo. Maar nee hoor, krijg ik een mailtje van F1 dat ik dus een Premium account heb omdat ik een Apple TV subscription heb. Gewoon gratis. En dat in deze tijden dat alles duurder wordt roflmao.
Dus doe er je voordeel mee haha
En ze adviseren me ook om mijn oude abo op te zeggen
[
Voor 7% gewijzigd door
Yzord op 08-03-2026 07:58
]