Ik verwacht dat de beschikbaarheid van de hardware leidend is voor het beschikbaar komen van de lokale Apple ID’s, stores. Daarbij is het de vraag of de Vision Pro hier komt of dat pas een volgende iteratie hier komt.Ashwani schreef op zondag 12 januari 2025 @ 14:46:
[...]
Ja precies dit dacht ik dus ook. Maar inmiddels heb ik het wel een beetje opgegeven. Twijfel of het überhaupt nog wel wordt gereleased in NL.
Gebruiken jullie de 30-watt lader of liever een snellere van 65 watt? Ik gebruikte zelf de 65-watt lader, maar merk wat spanning aan de randen van het frame. Bij de 30-watt lader heb ik dit niet.
Ik gebruik de lader die erbij zat, maar begreep dat de accu zelf met 65 watt geladen kan worden.Ashwani schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 15:30:
Gebruiken jullie de 30-watt lader of liever een snellere van 65 watt? Ik gebruikte zelf de 65-watt lader, maar merk wat spanning aan de randen van het frame. Bij de 30-watt lader heb ik dit niet.
Welk frame hebben we het over?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik gebruik de Anker Prime 250w en heb hier geen last van. Ik gebruik eigenlijk nooit de meegeleverde adapter aangezien ik de Prime de ideale opladert vind thuis en op reis
Eigenlijk de hele aluminium behuizing van de bril wanneer deze snel oplaad. Hij doet het verder perfect alleen ik voel de spanning wel trillen op me vingersDonstil schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 15:39:
[...]
Ik gebruik de lader die erbij zat, maar begreep dat de accu zelf met 65 watt geladen kan worden.
Welk frame hebben we het over?
Ja ik heb anker 120 watt lader zal kijken of hij daarmee beter oplaadYzord schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 16:21:
Ik gebruik de Anker Prime 250w en heb hier geen last van. Ik gebruik eigenlijk nooit de meegeleverde adapter aangezien ik de Prime de ideale opladert vind thuis en op reis
Ooh echt, dat zal ik ook eens checken dan.Ashwani schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 18:54:
[...]
Eigenlijk de hele aluminium behuizing van de bril wanneer deze snel oplaad. Hij doet het verder perfect alleen ik voel de spanning wel trillen op me vingers
Duurde dat bij jou ook zo lang? Ik heb een code gekocht maar status blijft staan op “Arrives within 1 hour by email, alleen dat uur is al een paar keer voorbijAshwani schreef op donderdag 9 januari 2025 @ 14:17:
[...]
Ik heb zojuist gewoon op Apple.com gekocht is wat goedkoper. Hopelijk krijg ik geen foutmelding

Duurt wel even de eerste keer daarna wordt het wel snellerDonstil schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 09:41:
[...]
Duurde dat bij jou ook zo lang? Ik heb een code gekocht maar status blijft staan op “Arrives within 1 hour by email, alleen dat uur is al een paar keer voorbij
Mm oké, volgende keer weer eneba dusAshwani schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:22:
[...]
Duurt wel even de eerste keer daarna wordt het wel sneller

Hebben jullie een manier
Om SkyShowtime werkend te krijgen op de Vision Pro?
Nog niet geprobeerd maar doet die het niet via Safari?Ashwani schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 16:22:
Hebben jullie een manier
De app moet natuurlijk wel in de appstore staan en ik vrees dat die alleen in Nederland en Belgie beschikbaar is dus in geen app store in een AVP markt.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Als in, met je Nederlandse login werkt de SkyShowtime app niet, of is er überhaupt geen app?Ashwani schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 16:22:
Hebben jullie een manier
Ik heb infuse erop dus gebruik de streaming apps niet meer 🤫
In de us store hebben ze paramount+ en hier hebben ze SkyShowtime. Via safari vraagt die om de app te downloaden maar ja die is er niet voor de IPad / Vision Pro staan wel echt leuke dingen op.
Wat vonden jullie van de man vs beast movie? Niet echt spectaculair toch? En wat me ook een beetje begint te storen is dat het beeld iets wat geanimeerd lijkt elke keer. Hoe zou dat komen?
Ooh goed dat je het zegt. Die moet ik nog kijken.Yzord schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:32:
Wat vonden jullie van de man vs beast movie? Niet echt spectaculair toch? En wat me ook een beetje begint te storen is dat het beeld iets wat geanimeerd lijkt elke keer. Hoe zou dat komen?
Ik heb onze kleine (6) hem op gedaan van de week. Doorheen kijken vond ze al helemaal mooi, uiteindelijk heb ik na wat moeite de code ingevuld gekregen en kon ze een beetje rondkijken in een immersive omgeving.Yzord schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 06:53:
[YouTube: Ages 1 - 100 Try Apple Vision Pro]
Vooral age 100 is mooi
Ik vond deze wel weer gaaf eigenlijk, die mini documentaires zijn wat minder spectaculair als de duikboot of de weekend clip maar verder wel de moeite waard.Yzord schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 14:32:
Dat het geanimeerd leek heb ik niet ervaren.
Vindt je niet dat de kwaliteit van het beeld niet iets wat geanimeerd lijkt? ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar er zit een soort laag/filter over het beeld alsof het lijkt dat het geanimeerd is.Donstil schreef op zondag 2 februari 2025 @ 14:35:
[...]
Dat het geanimeerd leek heb ik niet ervaren.
En heeft iemand IPYV werkend op de APV? Ik probeer mijn iptv accountje en hij laadt wel alle kanalen, maar speelt niks af. Iemand een tip voor een goede iptv client op de AVP?
Nee dat had ik niet. Misschien dat ze wat meer post processing hebben moeten doen vanwege de shots in het donker ofz, dat je dat ervaart?Yzord schreef op zondag 2 februari 2025 @ 15:27:
[...]
Vindt je niet dat de kwaliteit van het beeld niet iets wat geanimeerd lijkt? ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar er zit een soort laag/filter over het beeld alsof het lijkt dat het geanimeerd is.
Leuk gesprek, eigenlijk wel met alles eens.
Ja leuk gesprek met het wel eens ermee. Voorscherm kan idd weg is ook onnodig.
Ik snap hem niet denk ik. Maar als je business vliegt dan kan je opladen via A en C.Ashwani schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 00:05:
Nog even een andere vraagje stel je gaat vliegen. En je neemt een usb a naar usb c mee. Kan je dan de batterij duur reken naar 4/4,5 uur?
Heb nooit problemen gehad met Engels in DE Apfel stores.Yzord schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 00:10:
[...]
Ja, je moet Duits praten want de meeste praten geen Engels.
Voor de rest zal je een Apple account uit een van de landen moeten hebben waar de AVP te koop is en dan adviseer ik je om er eentje uit de US aan te maken aangezien meeste content daar aanwezig is (is mijn mening).
De meeste vliegtuigstoelen hebben helaas nog USB-A, en ik heb geen zin om een zware powerbank mee te nemen. Als ik de batterijduur van de Vision Pro kan verlengen door hem aangesloten te houden, zou dat ideaal zijn. Misschien is het een goed idee om dit thuis te testen met een USB-lader van 5 of 10 watt om te zien hoe lang hij het volhoudt.Yzord schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 01:42:
[...]
Ik snap hem niet denk ik. Maar als je business vliegt dan kan je opladen via A en C.
Anker 737 is wat mij bij lange vluchten het volhoudt. Ja, is zwaar, maar het is niet topzwaar ofzo
Hoelang doet een Anker 737 en de standaard accu samen het in uren?Yzord schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 08:49:
Anker 737 is wat mij bij lange vluchten het volhoudt. Ja, is zwaar, maar het is niet topzwaar ofzo
Hoe lang hou je het vol met de anker 737Yzord schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 08:49:
Met nog wel een paar leuke besprekingen van apps:Donstil schreef op maandag 3 februari 2025 @ 23:19:
[...]
Leuk gesprek, eigenlijk wel met alles eens.
https://basicappleguy.com...e-vision-pro-1-year-later
[ Voor 9% gewijzigd door RoRoNL op 04-02-2025 13:01 ]
Geïnspireerd door jouw post @Yzord:
Afgelopen week de Waveform podcast van MKBHD geluisterd over de Vision Pro. Ze zijn in gesprek gegaan met een tweetal developers die apps maken voor het apparaat. Was wel informatief.
Afgelopen week de Waveform podcast van MKBHD geluisterd over de Vision Pro. Ze zijn in gesprek gegaan met een tweetal developers die apps maken voor het apparaat. Was wel informatief.
Have you tried turning it off and on again?
Ppff 45 minuten joh, zoveel tijd heb ik toch helemaal niet
Geheel *niet* de moeite waard; meneer heeft een HDR opname van zijn pratende hoofd en een paar minuten familieleden geüpload.Donstil schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 14:58:
[...]
Ppff 45 minuten joh, zoveel tijd heb ik toch helemaal niet, is het de moeite waard als je dat ding toch al bezit?
Zijn solo band is wel echt viesRoRoNL schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 15:49:
[...]
Geheel *niet* de moeite waard; meneer heeft een HDR opname van zijn pratende hoofd en een paar minuten familieleden geüpload.
Ik zie in de pricewatch de MQL83LL/A staan voor bijna 6k. Er staat wel US version bij, wat houdt dit precies in?
Dat houd in dat iemand zijn import probeert terug te verdienenScreamGT schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 09:57:
Ik zie in de pricewatch de MQL83LL/A staan voor bijna 6k. Er staat wel US version bij, wat houdt dit precies in?

De MQL83LL/A is niets meer dan de versie die je voor €3999,- in Duitsland koopt of voor €2500 van marktplaats trekt.
Maar je hebt geluk, paar weken terug was ie 10K, dus waar wacht je op?
https://www.macrumors.com...iphone-se-4-by-next-week/
En vanavond om 11 uur houdt Sony ook een kleine evenement. Hopelijk wordt de AVP ook besproken en komen er controllers van Sony voor de AVP wat hopelijk vrijdag dan weer bevestigd wordt. Maar goed, is speculeren, maar ik hoop dat ze met een leuke update komen.Interestingly, Gurman now says that Apple has a few other imminent announcements up its sleeve, including a "smaller announcement" planned for tomorrow. Apple's PR representatives for Vision Pro are also "reaching out to press about an announcement to come."
New iPhone SE is still imminent and should be announced by next week, when the company is holding product briefings. Tomorrow there's a smaller announcement. For Friday, Apple Vision Pro reps are reaching out to press about an announcement to come. M4 MacBook Air within weeks.
Van die “serieuze” games op de Vision Pro zou best wel fet zijn.Yzord schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 18:39:
https://www.macrumors.com...iphone-se-4-by-next-week/
En vanavond om 11 uur houdt Sony ook een kleine evenement. Hopelijk wordt de AVP ook besproken en komen er controllers van Sony voor de AVP wat hopelijk vrijdag dan weer bevestigd wordt. Maar goed, is speculeren, maar ik hoop dat ze met een leuke update komen.
Edit: mm het is waarschijnlijk alleen maar dat de VP via retailers verkocht gaat worden en daarmee niet meer exclusief via de store.
[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 12-02-2025 18:45 ]
Ik denk dat ze de AVP SteamVR compatible gaan maken. Want er zijn maar weinig game developers voor de AVP en een wereldwijde uitrol ervan wordt niet meer verwacht. En met SteamVR heb je meteen toegang tot honderden VR games. Punt is alleen dat Apple er niks op verdiend, dus ze zullen wel met een work around komen via hun app store ofzo.Donstil schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 18:43:
[...]
Van die “serieuze” games op de Vision Pro zou best wel fet zijn.
En zo niet, dan zullen ze Persona wel scherper hebben gemaakt
Edit: via retailers gaat toch geen zoden aan de dijk zetten zolang de prijs niet toegankelijk is voor velen.
[ Voor 8% gewijzigd door Yzord op 12-02-2025 18:48 ]
https://x.com/spatiallyme/status/1889719408550977713?s=46
Alleen is het nog niet te vinden in de app store
Oftewel verkopen via retailersYzord schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 19:00:
https://x.com/spatiallyme/status/1889719408550977713?s=46
#NothingToSeeHere.
Ik heb hier iOS geupdate naar 18.4 maar ondanks dat ik een vision pro gekoppeld hebt komt de vision pro app niet op mijn iPhone. Meer mensen met dit probleem?
Update heb ik gedaan met mijn NL AppleID maar daarna ingelogd met mijn USA AppleID bij Media & Purchases... maakt hier geen verschil.
Update heb ik gedaan met mijn NL AppleID maar daarna ingelogd met mijn USA AppleID bij Media & Purchases... maakt hier geen verschil.
[ Voor 30% gewijzigd door cue op 22-02-2025 09:46 ]
Ik las ergens dat de VP app nog niet in 18.4 Beta 1 zit. Ik moet zelf nog updaten naar 2.4.cue schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 09:46:
Ik heb hier iOS geupdate naar 18.4 maar ondanks dat ik een vision pro gekoppeld hebt komt de vision pro app niet op mijn iPhone. Meer mensen met dit probleem?
Heb me al meerdere uurtjes vermaakt met de image playground of hoe het ook heet
superleuk en ook wel weird soms. En de guestmode app is zeer welkom. Kan ik eindelijk eens laten zien wat ik zou willen laten zien, want huidige guest mode zuigt echt.
Verbetering is natuurlijk altijd mooi maar ik heb niet het gevoel dat ik mensen nooit heb kunnen laten zien wat ik wilde, toch al zeker 20 bekende dat ding getoond en werkt vrijwel altijd wel.Yzord schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 11:25:
Kan ik eindelijk eens laten zien wat ik zou willen laten zien, want huidige guest mode zuigt echt.
Ik zou wel meerdere profielen willen hebben.Donstil schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 12:22:
[...]
Verbetering is natuurlijk altijd mooi maar ik heb niet het gevoel dat ik mensen nooit heb kunnen laten zien wat ik wilde, toch al zeker 20 bekende dat ding getoond en werkt vrijwel altijd wel.
Elke keer als m'n vrouw hem nu pakt staat alles op mij en het instellen is soms irritant zeker de eerste keer bij mensen die hem gebruiken als je niet mee kan kijken wat ze zien.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Meerdere profielen gaat niet oplossen dat de mensen hem de eerste keer moeten instellen.nils7 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 08:28:
[...]
Ik zou wel meerdere profielen willen hebben.
Elke keer als m'n vrouw hem nu pakt staat alles op mij en het instellen is soms irritant zeker de eerste keer bij mensen die hem gebruiken als je niet mee kan kijken wat ze zien.
Maar los daarvan zijn er wel gast profielen te maken toch? Die vraag komt nadat ze eye-tracking hebben ingesteld voor zover ik weet.
Ze pakken toch wel lekker door met de content:
Apple TV+ announces Bono documentary, the first feature-length Apple Immersive film for Apple Vision Pro
Apple TV+ announces Bono documentary, the first feature-length Apple Immersive film for Apple Vision Pro
Vision Pro App for iPhone Available in iOS 18.4 Beta 2
Vision Pro Spatial Gallery Launches in visionOS 2.4 Beta 2
Vision Pro Spatial Gallery Launches in visionOS 2.4 Beta 2
Spatial Gallery is wel een toffe aanvulling, zitten ook wel mooie Spatial voorbeelden in.
Niet iets wat ik maanden ga gebruiken maar wel weer "even een leuke aanvulling".
Met de Vision Pro app heb ik wat minder resultaat. Zowel mijn iPhone als de VP zijn met dezelfde accounts ingelogd (Nederlands Account voor "alles", Amerikaans account voor de store) maar toch geen app helaas.
Niet iets wat ik maanden ga gebruiken maar wel weer "even een leuke aanvulling".
Met de Vision Pro app heb ik wat minder resultaat. Zowel mijn iPhone als de VP zijn met dezelfde accounts ingelogd (Nederlands Account voor "alles", Amerikaans account voor de store) maar toch geen app helaas.
Je kan nu wel je telefoon scherm aflezenDonstil schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 12:51:
Spatial Gallery is wel een toffe aanvulling, zitten ook wel mooie Spatial voorbeelden in.
Via transparency bedoel je dan? Want dat is wel aanzienlijk verbeterd de laatste updates.
Wel tof die app, maar dat alles zo erg aan 1 AppleID is gekoppeld begint wel een probleem te worden bij ons. We hebben namelijk 1 VisionPro op m'n werk die door verschillende mensen gebruikt word en die op een Amerikaans AppleID zit vanwege de AppStore. Daardoor konden we al niet de screencasting gebruiken (van Mac naar VisionPro). En met die mobiele app lijkt het erop dat je ook met de iPhone op dezelfde AppleID moet zitten als de Vision Pro?

Mixed Reality dev
Dit zou de appstore link moeten zijn. Hij zal wel zeggen dat het niet voor jouw country/region beschikbaar is.Donstil schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 12:51:
Mixed Reality dev
Ah dit werkt wel inderdaad, althans ik kan de app starten via de directe link maar krijg als nog geen icoon tussen mijn applicaties.Menesis schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 13:12:
[...]
Dit zou de appstore link moeten zijn. Hij zal wel zeggen dat het niet voor jouw country/region beschikbaar is.
Ik heb alleen nu mijn Vision Pro niet bij me dus kan niets tot nagenoeg niets met de app.
Ik heb hem nog niet bekeken, maar dit lijkt me supervet (heb deze tour toevallig in Gothenburg meegemaakt, bijna front row. Leuk om te vergelijken). Ik denk dat deze tactic van Apple ook werkt, mensen naar de store lokken om het te bekijken. Fans zullen helemaal blown away zijn.
Echter als mensen hem dan kopen is het denk ik teleurstellend na een paar weken gezien het gemis aan content... Dus beetje matige langetermijnstrategi misschien.
Als er meer immersive content was zou ik er zelf ook een kopen.
[ Voor 7% gewijzigd door Menesis op 13-03-2025 10:10 ]
Mixed Reality dev
Hij is pas morgen te bekijkenMenesis schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 10:09:
[...]
Ik heb hem nog niet bekeken, maar dit lijkt me supervet (heb deze tour toevallig in Gothenburg meegemaakt, bijna front row. Leuk om te vergelijken). Ik denk dat deze tactic van Apple ook werkt, mensen naar de store lokken om het te bekijken. Fans zullen helemaal blown away zijn.
Echter als mensen hem dan kopen is het denk ik teleurstellend na een paar weken gezien het gemis aan content... Dus beetje matige langetermijnstrategi misschien.
Als er meer immersive content was zou ik er zelf ook een kopen.
De muziek is niet echt voor mij maar ik ga hem zeker wel even bekijken, ze pakken wel lekker door met al die immersive experiences de laatste tijd.
Vroeger nooit opgegroeid met Metallica, wel met jaren 70 en 80 rock thuis maar Metallica was voor mijn vader net te hard dus dat is er nooit met de paplepel ingeslagen zoals de rest, ik kende de nummers dus niet en ging er daarom helemaal blanco in. Vrouw werken, kleine naar school, AirPods Max op en de nieuwe immersive experience kijken
Maar man man man wat is dit een waanzinnige ervaring zeg, de zwart-witte stukken werken erg goed, de shots van de menigte zijn gaaf, de voiceovers die context geven voor als je inhoudelijk Metallica niet kent, en dan ook de nummers. Alles knalt van je scherm, althans knalt in je bril.
Sommige stukken zat ik met kippenvel te kijken. Dit is de toekomst van Concert registratie, ik had het hele concert wel kunnen zien zo. Waanzinnig!
Edit: Tof ooit dat je een paar keer die Black Magic camera’s ziet staan waar ze dit allemaal mee opgenomen hebben. Relatief kleine dingen ook nog.
Maar man man man wat is dit een waanzinnige ervaring zeg, de zwart-witte stukken werken erg goed, de shots van de menigte zijn gaaf, de voiceovers die context geven voor als je inhoudelijk Metallica niet kent, en dan ook de nummers. Alles knalt van je scherm, althans knalt in je bril.
Sommige stukken zat ik met kippenvel te kijken. Dit is de toekomst van Concert registratie, ik had het hele concert wel kunnen zien zo. Waanzinnig!
Edit: Tof ooit dat je een paar keer die Black Magic camera’s ziet staan waar ze dit allemaal mee opgenomen hebben. Relatief kleine dingen ook nog.
[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 14-03-2025 10:56 ]
Hmm ik al metallica fan (black album damn) ga hem ook zo checken. Met airpods. Ben heel benieuwd. Dit zijn de dingen die de AVP uniek maken en een bevestiging dat ik hem niet van de hand doe.
Dan ben ik wel benieuwd of het zou werken bij een show als ditDonstil schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 10:55:
[ Voor 5% gewijzigd door Dennisdn op 14-03-2025 12:15 ]
Ja zou toch super zijn als ze daar wat van die Black Magic camera’s naar “binnen” gooien en dat allemaal goed registreren!Dennisdn schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 12:03:
[...]
Dan ben ik wel benieuwd of het zou werken bij een show als dit
[YouTube: Mysteryland 2024 | Sunday Drone Endshow | Main Stage | Powered by BUD]
Ooh whow ja als je Metallica Fan bent dan wordt dit smullen.Yzord schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 11:39:
Hmm ik al metallica fan (black album damn) ga hem ook zo checken. Met airpods. Ben heel benieuwd. Dit zijn de dingen die de AVP uniek maken en een bevestiging dat ik hem niet van de hand doe.
Verder eens, ook al pak ik hem maar 1 of 2 keer per week. Dit is de bevestiging dat ik hem niet weg doe en zelfs wel zou upgraden als versie 2 een leuke hardware upgrade is.
Ik kan het helaas niet proberen. Ik zou graag dit willen zien (net als die duikboot film).
De MLS is net begonnen. Ik vond die sportdemo’s in de Apple Store zo vet. Waarom bundelen ze dit niet met de AVP? AVP kopen = jaarabonnement op Apple TV MLS.
De MLS is net begonnen. Ik vond die sportdemo’s in de Apple Store zo vet. Waarom bundelen ze dit niet met de AVP? AVP kopen = jaarabonnement op Apple TV MLS.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Omdat de MLS nog geen fieldside spatial heeft, volgens mij voegt het dan niet echt iets toe tov de normale TV feed die er nu dus is.Mog schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 13:26:
Ik kan het helaas niet proberen. Ik zou graag dit willen zien (net als die duikboot film).
Vind ik de NBA indrukwekkender met dat je het veld op je tafel kan projecteren en er omheen kan lopen.
[ Voor 7% gewijzigd door nils7 op 14-03-2025 14:56 ]
Wellicht vet om dit te testen? Moonplayer VR kan kennelijk elke Youtube Video naar 3D converteren…Dennisdn schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 12:03:
[...]
Dan ben ik wel benieuwd of het zou werken bij een show als dit
[YouTube: Mysteryland 2024 | Sunday Drone Endshow | Main Stage | Powered by BUD]
https://x.com/spatiallyme/status/1900251506034765950
Ik gebruik moonplayer best wel veel voor “vakantie video’s” maar die 2D naar 3D functie is best wel crapnms2003 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 19:16:
[...]
Wellicht vet om dit te testen? Moonplayer VR kan kennelijk elke Youtube Video naar 3D converteren…
https://x.com/spatiallyme/status/1900251506034765950
Poh hey, dat was vet die Metallica shit. Heb wel ff genoten. Daar mogen er meer van komen bij mij. En voor mij een no brainer om zo meer concerten te zien, want heb echt hekel aan dat staan en wachten en druk en rare lui etc. lol. Als je zo je ticket kan boeken dan ga ik all in haha. Lekker thuus in de mancave en je favoriete versnaperingen erbij. Niks geen file erna of zoeken naar de auto etc.
Heeft iemand lenzen besteld voor de Vision Pro? Kan je ze ook ergens in NL bestellen?
Ieder zijn/haar ding, maar ik moest hier aan denkenYzord schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 20:07:
Poh hey, dat was vet die Metallica shit. Heb wel ff genoten. Daar mogen er meer van komen bij mij. En voor mij een no brainer om zo meer concerten te zien, want heb echt hekel aan dat staan en wachten en druk en rare lui etc. lol. Als je zo je ticket kan boeken dan ga ik all in haha. Lekker thuus in de mancave en je favoriete versnaperingen erbij. Niks geen file erna of zoeken naar de auto etc.
:strip_exif()/f/image/ucCIdUlHkaUpupO2DPljskAm.jpg?f=fotoalbum_large)
Wij hebben deze besteld: https://voyglasses.com/pr...lens-for-apple-vision-pro Kwamen volgens mij uit USA. Voor demo's handig omdat de lensen instelbaar zijn op sterkte.Ashwani schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 10:07:
Heeft iemand lenzen besteld voor de Vision Pro? Kan je ze ook ergens in NL bestellen?
Dit is echt handig! Dankjehansgrave schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 08:31:
[...]
Wij hebben deze besteld: https://voyglasses.com/pr...lens-for-apple-vision-pro Kwamen volgens mij uit USA. Voor demo's handig omdat de lensen instelbaar zijn op sterkte.
Over lenzen gesproken, ik moet aan een bril maar heb het gevoel dat ik tot nu toe nog prima zie door de APV.
Zodra ik dan aan een bril zit moet ik dan ook lenzen gaan bestellen of zou dat zonder kunnen?
Zodra ik dan aan een bril zit moet ik dan ook lenzen gaan bestellen of zou dat zonder kunnen?
Ik zit toevallig sinds vorige week aan de bril 😂. Wel wereld van verschilnils7 schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 11:22:
Over lenzen gesproken, ik moet aan een bril maar heb het gevoel dat ik tot nu toe nog prima zie door de APV.
Maar ga je ook lenzen voor de APV bestellen?Ashwani schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 12:19:
[...]
Ik zit toevallig sinds vorige week aan de bril 😂. Wel wereld van verschil
Mijn bril is net binnen gekomen dus benieuwd of ik weer wat ga zien.
Ze komen zo binnen dan ga ik ze uittestennils7 schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 14:20:
[...]
Maar ga je ook lenzen voor de APV bestellen?
Mijn bril is net binnen gekomen dus benieuwd of ik weer wat ga zien.
Ja deze was echt vet om te zien! Ik ben ook bij het echte concert geweest van die tour, bijna front row. Maar dit is beyond front row haha.
Ook wel geinig om die Blackmagic cameras te spotten in de opnames.
Ik vond het geluid echter wat schel klinken ofzo, ook met Airpods op. Iets te weinig bas ofzo..
Mixed Reality dev
Kijken mensen met een Vision Pro uit naar de WWDC? We gaan van visionOS 2 naar visionOS 26, dus dat moet een leapfrog worden 
Het is een beetje stil/magertjes qua geruchten voor visionOS 26:
- Scrollen met je ogen
- Apple Intelligence-integratie
- Meer native apps
- Toegankelijkheidsverbeteringen
- Ondersteuning voor PlayStation VR2-controllers
Die VR2 controllers mogen wel doorkomen van me jaMog schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 10:55:
Kijken mensen met een Vision Pro uit naar de WWDC? We gaan van visionOS 2 naar visionOS 26, dus dat moet een leapfrog worden
- Scrollen met je ogen
- Meer native apps
Haha VisionOS26, klinkt toch niet als je nu op 2.x zit.Mog schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 10:55:
- Scrollen met je ogen
- Meer native apps
Verder ben ik toch wel benieuwd wat ze gaan doen, als de geruchten waar zijn en iOS/iPadOS wat meer VisionOS design krijgen dan verwacht ik op dat gebied geen veranderingen aan de visionOS kant.
Wat ik persoonlijk wel graag zou willen is mijn iPhone scherm mirroren in de bril, dat heb ik nu best wel vaak even nodig. De punten uit de geruchten molen (zoals de 5 die jij aanhaalt) doen mij wat minder eerlijk gezegd, ik hoop vooral dat ze blijven doorpakken met Apple Immersive video.
Of althans, überhaupt doorpakken bedoel ik eigenlijk
Ook niet met een van de recente updates dat je een ultrawide scherm van je Mac kan maken?Donstil schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 13:14:
[...]
Haha VisionOS26, klinkt toch niet als je nu op 2.x zit.
Verder ben ik toch wel benieuwd wat ze gaan doen, als de geruchten waar zijn en iOS/iPadOS wat meer VisionOS design krijgen dan verwacht ik op dat gebied geen veranderingen aan de visionOS kant.
Wat ik persoonlijk wel graag zou willen is mijn iPhone scherm mirroren in de bril, dat heb ik nu best wel vaak even nodig. De punten uit de geruchten molen (zoals de 5 die jij aanhaalt) doen mij wat minder eerlijk gezegd, ik hoop vooral dat ze blijven doorpakken met Apple Immersive video.
Of althans, überhaupt doorpakken bedoel ik eigenlijk, ik vind het een fijn ding om media op te consumeren maar nu 2 jaar na de aankondiging en bijna anderhalf jaar na de release is dat ook wel het enige wat ik er op doe. Het idee dat het een “spatial computer” is heb ik maanden geleden al losgelaten en gebruik ik dan ook nooit meer.
Keertje gedaan > “ah ja leuk” > nooit meer gebruikt.Mog schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 13:15:
[...]
Ook niet met een van de recente updates dat je een ultrawide scherm van je Mac kan maken?
Maar daarbij moet ik wel even toevoegen dat iPadOS mijn main OS is, ik gebruik macOS maar heel sporadisch dus dat zal ook schelen.
We hebben wat nieuw tuinmeubilair en daar zit ook een loungestoel bij waar mijn vrouw boeken in leest.
Daar ben ik nu eens in gaan zitten met dat ding op, en dat is dus echt waanzinnig. Het is echt indrukwekkend om een YouTube-video op 200” in je eigen tuin te zien. En nog bizar scherp ook.
Zo blijft de VP toch na een jaar nog verbazen.
Daar ben ik nu eens in gaan zitten met dat ding op, en dat is dus echt waanzinnig. Het is echt indrukwekkend om een YouTube-video op 200” in je eigen tuin te zien. En nog bizar scherp ook.
Ja ik geniet nog elke dag van de visioen pro. Enige wat jammer is dat de Nederlandse ondersteuning ontbreektDonstil schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 19:49:
We hebben wat nieuw tuinmeubilair en daar zit ook een loungestoel bij waar mijn vrouw boeken in leest.
Maar voor media consumptie blijft die geweldig. Kan makkelijk 4 afleveringen van 50 minuten bekijken.
Dus de batterij is ook gewoon prima.
apple tv+ is gewoon met dutch subtitle met een US account. En de rest kijk ik toch met Plex
Gisteren heb ik een AVD opgepikt en sindsdien probeer ik al uren een US of UK iCloud-account aan te maken zodat ik de AppStore kan gebruiken (ik kan mijn eigen account niet omzetten, dan verlies ik mijn AppleCare+). Ik heb het al geprobeerd via een VPN naar de VS, maar tijdens het aanmaken is het toevoegen van een telefoonnummer verplicht voor 2FA — en dat lijkt telkens fout te gaan. Ik krijg steeds de melding dat het account niet aangemaakt kan worden.
Ik zie dat jullie allemaal al een USA-account hebben, dus ik neem aan dat het mogelijk moet zijn. Zelf heb ik alleen een NL 06 nummer. Heeft iemand toevallig dé gouden tip?
Ik zie dat jullie allemaal al een USA-account hebben, dus ik neem aan dat het mogelijk moet zijn. Zelf heb ik alleen een NL 06 nummer. Heeft iemand toevallig dé gouden tip?
Heb je al wat terug gelezen in dit topic? Staat volgens mij een aantal keer beschreven.Tjeerdvdongen1 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:00:
Gisteren heb ik een AVD opgepikt en sindsdien probeer ik al uren een US of UK iCloud-account aan te maken zodat ik de AppStore kan gebruiken (ik kan mijn eigen account niet omzetten, dan verlies ik mijn AppleCare+). Ik heb het al geprobeerd via een VPN naar de VS, maar tijdens het aanmaken is het toevoegen van een telefoonnummer verplicht voor 2FA — en dat lijkt telkens fout te gaan. Ik krijg steeds de melding dat het account niet aangemaakt kan worden.
Ja zeker, echter kon ik niks vinden over het niet aan kunnen maken van het account, enkel het inloggen met 2 accounts op de AVP zelf (of ik moet ontzettend scheel zijn...Deleon78 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:04:
[...]
Heb je al wat terug gelezen in dit topic? Staat volgens mij een aantal keer beschreven.

Ik heb gewoon mijn 06 gekoppeld aan mijn US account. Maar dat moest ik wel op de pc doen, niet op een telefoon.
Ik heb het nu nogmaals geprobeerd met het nummer van m'n vriendin, nu is het wel gelukt. Ik ga verder puzzelen, thanksYzord schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:57:
Ik heb gewoon mijn 06 gekoppeld aan mijn US account. Maar dat moest ik wel op de pc doen, niet op een telefoon.