Have you tried turning it off and on again?
Nah er zal wel een update voor visionOS komen morgen maar ik denk niet dat dit wat zegt over de toekomst op de lange termijn.
Als er inderdaad geen nieuwe hardware komt dan gaat de ontwikkeling van nieuwe features in het os logischerwijs ook op een lager pitje, worden de updates daarna alleen nog maar bug fixes en vervolgens schalen ze het volledig af.
Als er inderdaad geen nieuwe hardware komt dan gaat de ontwikkeling van nieuwe features in het os logischerwijs ook op een lager pitje, worden de updates daarna alleen nog maar bug fixes en vervolgens schalen ze het volledig af.
Live, Laugh, Toaster bath.
Ik gok dat visionOS waarschijnlijk blijft bestaan als basis voor de AR brillen van 2029.
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
Ik neem eigenlijk aan dat de ontwikkeling van visionOS gewoon doorgaat want het wordt vast gebruikt op de ar/vr bril straks?
Dus wat hierboven wordt gezegd.
Dus wat hierboven wordt gezegd.
[ Voor 12% gewijzigd door ChrisM op 07-06-2026 13:45 ]
Die AR bril in 2027/2028/2029 gaat echt geen VisionOS nodig hebben, dat is veel te vroeg.
De bril die volgend jaar uit komt wordt gewoon Type RayBan Meta maar dan met Siri erin.
Heel visionOS in een dergelijke bril is nog veel te ver weg, dat gaat in 3 jaar echt niet lukken.
Edit: Wat voor mij overigens prima zou zijn.
Ik heb meerdere RayBan meta’s (Gen1 en Gen2) en heb de RayBan Display gehad, voor wat het doet is het al best prima maar als dat gecombineerd wordt met naadloze integratie in het eco systeem dan is het helemaal top.
De bril die volgend jaar uit komt wordt gewoon Type RayBan Meta maar dan met Siri erin.
Heel visionOS in een dergelijke bril is nog veel te ver weg, dat gaat in 3 jaar echt niet lukken.
Edit: Wat voor mij overigens prima zou zijn.
Ik heb meerdere RayBan meta’s (Gen1 en Gen2) en heb de RayBan Display gehad, voor wat het doet is het al best prima maar als dat gecombineerd wordt met naadloze integratie in het eco systeem dan is het helemaal top.
[ Voor 34% gewijzigd door Donstil op 07-06-2026 13:57 ]
Live, Laugh, Toaster bath.
Nou, de visionOS is gewoon nog een kindje van Apple, dus het zal allemaal wel loslopen
Uit de kleine lettertjes van visionOS 27 leer ik dat Apple Intelligence voor alle Vision Pro's zal blijven ondersteund worden. Maar Siri AI gaat enkel naar de laatste M5 Vision Pro en niet naar de eerste generatie M2 Vision Pro. De EU beperkingen voor Siri AI gelden enkel voor iOS en iPadOS dus op de M5 Vision Pro kunnen we daar wel mee werken.