Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Er schijnt een nieuwe Immersive Video van Apple te zijn genaamd 'Flight Ready'. Aan boord van een F-18. Ik kan geen directe link naar de video vinden, maar hier is de Reddit thread.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GGt4kHfdSsjnIyXmcKU4A0dTnPI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oPlgWJB8mxb27V3pn41rSQ7M.jpg?f=fotoalbum_large

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:15
Net gekeken en wederom mooi om naar te kijken :) maar het wordt nu toch echt eens tijd voor een film van anderhalf uur ofzo zodat men niet meer om de avp heen kan. Want de mogelijkheden zijn er en ik denk dat je met een exclusive film je de avp echt aan de man gaat brengen.

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:15
Nou, ik heb mijn dual knit band ook binnen en ja, zeker een vooruitgang. En ik denk dat ik nu mijn hele verzameling Anna Pro en weet ik veel welke meuk lekker verkoop, want dit is een stuk zaliger :)

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-11 21:58
Komend weekend hier eindelijk ook een Apple Vision Pro. Ik ben benieuwd, kan je deze content gratis kijken of moet je dan een AppleTV subscription hebben op je US of Duitse Apple Store account (er van uitgaande dat NL sowieso niet werkt).
Yzord schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 12:10:
Net gekeken en wederom mooi om naar te kijken :) maar het wordt nu toch echt eens tijd voor een film van anderhalf uur ofzo zodat men niet meer om de avp heen kan. Want de mogelijkheden zijn er en ik denk dat je met een exclusive film je de avp echt aan de man gaat brengen.

PSN: KeaveXL

KeaveXL schreef op woensdag 12 november 2025 @ 20:56:
Komend weekend hier eindelijk ook een Apple Vision Pro. Ik ben benieuwd, kan je deze content gratis kijken of moet je dan een AppleTV subscription hebben op je US of Duitse Apple Store account (er van uitgaande dat NL sowieso niet werkt).

[...]
Je kunt de immersive content van Apple kijken zonder account lidmaatschap 👍

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zeie-mJg1Irr81OU8wkxOk5PZpA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d27ETxv4tqDUKfRc7sFZQgLu.jpg?f=fotoalbum_large

Zo, ik heb mijn nieuwe band ook binnen. De unboxing is al een beleving op zichzelf. Ongekend hoe Apple iets ‘goedkoops’ van €100 zo kan aankleden. De band zelf is ook bijna een sieraad, de materialen zijn echt heel mooi en de afwerking is subliem.

Los daarvan ben ik ook enorm overtuigd. De band voelt onwijs zwaar aan uit de doos, dat viel me eigenlijk meteen negatief op maar zodra je de VP vervolgens op je hoofd zet, merk je direct hoe fijn de balans nu is. Dit is de band die er vanaf het begin al bij had moeten zitten!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Ashwani
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 10:06
Sinds m’n nieuwe dual knit band gebruik ik de Vision Pro weer dagelijks. En laatste tijd werkt het ook prima als het helemaal donker is.
Pagina: 1 ... 18 19 Laatste