Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-10 12:21
Donstil schreef op zondag 11 februari 2024 @ 21:11:
[...]

Ja dat laatste kan wel behalve Apple apps waar wat voor aangeschaft moet worden. Dus denk aan Apple Music, de store, tv+.

Je kunt uitloggen op de Appstore en alleen voor de Appstore gebruik maken van de Amerikaanse id.

Ik begreep dat er ook third party apps zijn welke je uit de US store download maar dan vervolgens werken met je EU gegevens. Ergens had ik gelezen dat dit bijvoorbeeld voor Disney+ wel werkt maar voor HBO niet.
Ik ben hier gewoon ingelogd met mijn Nederlandse Apple ID voor zowel iCloud als de Apple Media Services. Je kunt dan in ieder geval gewoon je Apple Music abonnement gebruiken. Apple TV werkt echter helemaal niet zonder US apple ID.

Voor overige apps is sideloaden met Xcode een optie. Ik heb inmiddels een redelijk aantal apps die niet via de App Store te krijgen zijn kunnen sideloaden met mijn dev account. Zo heb ik o.a. YouTube, Spotify, TikTok (i know, bad habit :P) en Videoland geïnstalleerd gekregen en deze werken uitstekend. Netflix lijkt op deze manier niet te werken en geeft een foutmelding bij het afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MelvinW schreef op maandag 12 februari 2024 @ 00:23:
[...]

Ik ben hier gewoon ingelogd met mijn Nederlandse Apple ID voor zowel iCloud als de Apple Media Services. Je kunt dan in ieder geval gewoon je Apple Music abonnement gebruiken. Apple TV werkt echter helemaal niet zonder US apple ID.

Voor overige apps is sideloaden met Xcode een optie. Ik heb inmiddels een redelijk aantal apps die niet via de App Store te krijgen zijn kunnen sideloaden met mijn dev account. Zo heb ik o.a. YouTube, Spotify, TikTok (i know, bad habit :P) en Videoland geïnstalleerd gekregen en deze werken uitstekend. Netflix lijkt op deze manier niet te werken en geeft een foutmelding bij het afspelen.
Ooh werkt Apple Music wel. Dat is wel lekker, goed om te horen. Dan neem ik alleen even een Tv+ abonnementje op mijn US ID en ben ik er wel denk ik.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-10 17:07
Heeft iemand hem al in andere houdingen / oriëntaties getest? Liggend op je zij, rig of buik? Je hoofd 90 graden (180?) graden draaien (landscape vs portrait?)?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-10 10:42
https://getbezel.app/vision/

Superhandig dus een melding waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sossienl
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 04:58
MelvinW schreef op maandag 12 februari 2024 @ 00:23:
[...]

Interessant. En Disney+? Heb je deze US? Of helemaal (nog) niet?

En sideloaden; hoe heb je de IPA’s van deze apps geregeld via Apple Configurator?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
https://apps.apple.com/us/app/nexus/id6475538023

Frameless browser voor visionOS wat handig is voor als je een GFN account hebt (zoals ik lol).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:16
iCulture heeft wat aardige quote's van de Apple's Vision Product afdeling en de (komt de woordgrap) visie van een journalist.

Teaser:
Mark Gurman van Bloomberg heeft via bronnen binnen Apple gehoord dat het team dat aan de Vision-producten werkt, er nog niet helemaal tevreden over is. Het zou vier generaties kunnen duren voordat het apparaat functioneert zoals het zou moeten. Tot die tijd is de “Vision Pro in feit een prototype, waarvoor je moet betalen om het te mogen testen”, vindt Gurman.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisdn op 12-02-2024 07:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennisdn schreef op maandag 12 februari 2024 @ 07:09:
iCulture heeft wat aardige quote's van de Apple's Vision Product afdeling en de (komt de woordgrap) visie van een journalist.

Teaser:

[...]
Aah Gonny krijgt de Power On nieuwsbrief ook.

Zou ze dat dan zelf vertalen of heeft ze daar gewoon een GPT’tje voor die dat voor haar doet? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
Donstil schreef op maandag 12 februari 2024 @ 07:25:
[...]

Aah Gonny krijgt de Power On nieuwsbrief ook.

Zou ze dat dan zelf vertalen of heeft ze daar gewoon een GPT’tje voor die dat voor haar doet? :+
Dat dus. Er is maar weinig wat iculture zelf bedenkt of maakt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MelvinW
sossienl schreef op maandag 12 februari 2024 @ 05:05:
[...]

Interessant. En Disney+? Heb je deze US? Of helemaal (nog) niet?

En sideloaden; hoe heb je de IPA’s van deze apps geregeld via Apple Configurator?
Disney+ nog niet geprobeerd. IPA's decrypt ik met een jailbroken iPhone en resign deze vervolgens met iOS App Signer. Vervolgens zijn ze eenvoudig te installeren op de Vision Pro met Xcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
MelvinW schreef op maandag 12 februari 2024 @ 08:32:
[...]

Disney+ nog niet geprobeerd. IPA's decrypt ik met een jailbroken iPhone en resign deze vervolgens met iOS App Signer. Vervolgens zijn ze eenvoudig te installeren op de Vision Pro met Xcode.
Care to share via dm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MennoE
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:30
Yzord schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:29:
Je moet vooruitbetalen via paypal. Die ben ik nu even aan het losfutselen, kan ik die ook weer even doorgeven aan paypal.

[Afbeelding]

ik geloof dat hij de link heeft gesnapt lol
Haha, ik dacht even: wie noemt iemand nou een 'stom stuk stront'? Maar dat is natuurlijk vertaald Engels 😏

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Yzord
Vandaag komt mijn AVP als alles goed gaat binnen. Ik zit er aan te denken om net als bij de PSVR2 een live review te doen hier op Tweakers. Ik zal dan zo veel mogelijk beschrijven wat ik ervaar de eerste paar dagen en kunnen er vragen gesteld worden in de reacties welke ik live kan beantwoorden cq. onderzoeken. Ik weet wel toen ik dat deed voor de PSVR2 dat het veel werk was om iedereen te woord te staan, maar de komende dagen heb ik toch niks op de planning staan dus wellicht is het wat.

Wat vinden jullie er van?

[ Voor 7% gewijzigd door Yzord op 12-02-2024 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:35
Yzord schreef op maandag 12 februari 2024 @ 07:35:
[...]

Dat dus. Er is maar weinig wat iculture zelf bedenkt of maakt.
Verschrikkelijke CMD + C / CMD + V in Deepl and/or Google Translate website is iCulture (geworden).

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 12-02-2024 11:30 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 10:54
Yzord schreef op maandag 12 februari 2024 @ 11:09:
Vandaag komt mijn AVP als alles goed gaat binnen. Ik zit er aan te denken om net als bij de PSVR2 een live review te doen hier op Tweakers. Ik zal dan zo veel mogelijk beschrijven wat ik ervaar de eerste paar dagen en kunnen er vragen gesteld worden in de reacties welke ik live kan beantwoorden cq. onderzoeken. Ik weet wel toen ik dat deed voor de PSVR2 dat het veel werk was om iedereen te woord te staan, maar de komende dagen heb ik toch niks op de planning staan dus wellicht is het wat.

Ja, vooral doen! Denk dat er best wat Tweakers interesse hebben.

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OLED
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 14-03-2024
Yzord schreef op maandag 12 februari 2024 @ 11:09:

Zeker doen! Ook fijn dat je PSVR2 als referentiekader hebt

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Yzord
Ok, hij is binnen!!! En ik merk meteen dat de moeheid er in kickt. Ik heb hier zeker een week zo naar uit geleefd dat ik er amper van kon slapen. De subreddit is 100% afgelezen, iFixit filmpje 3 keer bekeken en de overmatige enthousiasme hebben mij de laatste dagen een powerboost gegeven. Maar hij is er en hij is realiteit. Ik geef even snel een kleine impressie van 'het moment'.

Zoals jullie weten heb ik hem besteld via Jesse welke op MP adverteert. Deze transactie verliep uitzonderlijk soepel tot op de dag van vandaag. Wel heb ik een paar kanttekeningen die ik niet hier ga neerzetten maar wel van toepassing zouden kunnen zijn voor wie bij hem wilt bestellen (DM dus). Afijn, de volgende punten vallen me op:

- Op de gesealde doos staat nergens vermeldt welke maat band en light seal is toegevoegd. Jesse heeft mij wel de geleverde maten (band M en light seal 21W) geleverd. Maar dit is dus niet terug te vinden op de doos zelf. Wellicht heeft de doos nog een externe shell die niet meegeleverd is.

- De brilkussen welke op de light seal geklikt wordt is een W en degene die extra geleverd wordt een W+. Ik moet nog uitzoeken wat het verschil is, maar ik vermoed de dikte ervan.

- Uiteraard wordt er een adapter (nou ja, uiteraard, zo uiteraard is dat niet meer tegenwoordig) bijgeleverd. Maar met een US stekker. Mooie is als je nog een oude MBP adapter hebt liggen dan kan je de EU adapter daarvan er mooi opklikken :)

Zoals ik al zei, ik ben er kapot van haha. Dus ik gooi mijn ogen even een paar uurtjes dicht. Ik ben blij dat ie er is en wil er fris aan beginnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Yzord schreef op maandag 12 februari 2024 @ 12:50:

- Op de gesealde doos staat nergens vermeldt welke maat band en light seal is toegevoegd. Jesse heeft mij wel de geleverde maten (band M en light seal 21W) geleverd. Maar dit is dus niet terug te vinden op de doos zelf. Wellicht heeft de doos nog een externe shell die niet meegeleverd is.
Ik begreep dat er een rode en een groene seal is.
Groene seal is geseald in fabriek en dan is daar de lighseal toegevoegd.

Rode seal is van de winkel en dan is daar de seal toegevoegd.

Je hebt de grote witte doos met de Vision Pro voorop, er is geen doos die daar nog omheen gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yzord
Donstil schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:05:
[...]

Ik begreep dat er een rode en een groene seal is.
Groene seal is geseald in fabriek en dan is daar de lighseal toegevoegd.

Rode seal is van de winkel en dan is daar de seal toegevoegd.

Je hebt de grote witte doos met de Vision Pro voorop, er is geen doos die daar nog omheen gaat.
Ah kijk, ik heb de rode seals erop. En de gevraagde maten zaten er in. En ondertussen heb ik ook al contact met hem gehad over de kanttekeningen waar ik het over had gehad. Er is me het een en het ander duidelijker geworden. No big deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sossienl
Ook ik heb hem via hem besteld en wacht nog steeds op UPS. Volgens de (2) SMS zouden ze tussen 10:30 en 12:30 komen, maar natuurlijk is dat niet waar. ETA is nu over aantal uur.

Benieuwd naar je kanttekeningen hoor. Ook hier liep het soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:05:
[...]

Apple Vision Pro Unboxing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 13:05
Dit heb je met de variant die direct door Apple geleverd wordt (dus niet in de store opgehaald) ook. Op de Apple is nergens te zien welke seal erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-10 17:07
Deleon78 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 03:04:
Heeft iemand hem al in andere houdingen / oriëntaties getest? Liggend op je zij, rig of buik? Je hoofd 90 graden (180?) graden draaien (landscape vs portrait?)?
@Yzord Iets voor jou om te proberen? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Mijn ZEISS Optical Inserts zijn zojuist verzonden, dus m'n eigen 'US recept' heeft gewerkt :). Mocht iemand interesse hebben in de template om ze ook te kunnen bestellen, dan kun je mij DM'en.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0cRi4DdNlLjs9xibRX6ROcV4jz4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zkn5fR16qkov2ygORVgXR7jJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:43
MelvinW schreef op maandag 12 februari 2024 @ 22:15:
Mocht iemand interesse hebben in de template om ze ook te kunnen bestellen, dan kun je mij DM'en.
Deze transactie verliep uitzonderlijk soepel tot op de dag van vandaag. Wel heb ik een paar kanttekeningen die ik niet hier ga neerzetten maar wel van toepassing zouden kunnen zijn voor wie bij hem wilt bestellen (DM dus). Afijn, de volgende punten vallen me op:
Oprechte algemene vraag aan beiden: waarom “DM me voor meer info”?

Waarom bijvoorbeeld het template hier niet gewoon gelijk out in the open plaatsen zodat we er allemaal iets aan kunnen hebben, en waarom zo ‘geheimzinnig’ die kanttekeningen omschrijven? :?

Maargoed, proficiat beiden met jullie aankoop! Kijk naar jullie bevindingen uit. :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
AntraXxX schreef op maandag 12 februari 2024 @ 23:46:
[...]

[...]

Oprechte algemene vraag aan beiden: waarom “DM me voor meer info”?

Waarom bijvoorbeeld het template hier niet gewoon gelijk out in the open plaatsen zodat we er allemaal iets kunnen hebben, en waarom zo ‘geheimzinnig’ die kanttekeningen omschrijven? :?

Maargoed, proficiat beiden met jullie aankoop! Kijk naar jullie bevindingen uit. :)
Ik ga geen document openbaar plaatsen waar onder andere een licentie nummer, naam en handtekening van een Amerikaanse optometrist op staat :p Neem aan dat je dat wel begrijpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:43
MelvinW schreef op maandag 12 februari 2024 @ 23:50:
[...]

Ik ga geen document openbaar plaatsen waar onder andere een licentie nummer, naam en handtekening van een Amerikaanse optometrist op staat :p Neem aan dat je dat wel begrijpt.
Hm het is bedtijd. Verkeerd gelezen, daar ik in de veronderstelling was dat het een ‘reguliere’ AVP bestelling betrof waar jij je eigen ‘US recept’ op had losgelaten.
Excuus!

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
https://www.reddit.com/r/...iew_my/kq64d9g/?context=3

Zie 2de post.
I’ve shot a few high-resolution (450+ megapixel) mosaic astro images that are difficult to fully appreciate on normal monitors but breathtaking to view in Vision Pro!

I've made two to download (they are large 225MB files). Just add them in the Photos app and they’ll be under the Panoramas tab.
Wees er snel bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:35

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yzord
Interessante punten. Vooral het geheugen van je app installatie in een andere omgeving en uiteraard de notifications van je iphone zoals een incoming phonecall.

Maar dit zijn natuurlijk features die Apple allang op de planken heeft liggen en de gebruikers doen smachten naar de tweede of derde generatie. Apple is al veel verder in hun development. Maar ik denk ook dat de huidige versie aardig wat updates krijgt de komende maanden en in zijn OS versie.

Samen een environment delen en een filmpje kijken of idd kunnen tafeltennisen zal er ook wel aankomen, maar pas wanneer de verkoop ervan stilstaat en meerdere devs zich gaan storten op apps ervoor.

Edit: zojuist voor het eerst de bril opgehad en ik moet zeggen dat het gewicht met de band waar het mee geleverd wordt wel een dingetje is. De dual loop band is een verbetering, MAAR de aansluiting van de banden is met klitteband en deze is vind ik bijzonder zwak. Het is dezelfde 'sluiting' als de nieuwe Aple Watch Ultra bandjes, maar deze zijn een stuk kleveriger dan die van de AVP. Eigenlijk Apple onwaardig zelfs.

het valt mij op dat de reviewers hier niks over zeggen. Heb ik dan een slechte versie? Het plakt zo slecht dat ik met deze band niet rond durf te lopen. Stel dat ze losschieten. Dus ik heb maar een Solo Knit Band size S besteld en deze ga ik gebruiken om toe te voegen aan de huidige Knit band icm uitgeprinte hulpstuikken. Tot die tijd blijf ik lekker alleen op de bank zitten lol

[ Voor 37% gewijzigd door Yzord op 13-02-2024 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hedset
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 07-03 16:19
Yzord schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 07:09:
Interessante punten. Vooral het geheugen van je app installatie in een andere omgeving en uiteraard de notifications van je iphone zoals een incoming phonecall.

Maar dit zijn natuurlijk features die Apple allang op de planken heeft liggen en de gebruikers doen smachten naar de tweede of derde generatie. Apple is al veel verder in hun development. Maar ik denk ook dat de huidige versie aardig wat updates krijgt de komende maanden en in zijn OS versie.

Samen een environment delen en een filmpje kijken of idd kunnen tafeltennisen zal er ook wel aankomen, maar pas wanneer de verkoop ervan stilstaat en meerdere devs zich gaan storten op apps ervoor.

Edit: zojuist voor het eerst de bril opgehad en ik moet zeggen dat het gewicht met de band waar het mee geleverd wordt wel een dingetje is. De dual loop band is een verbetering, MAAR de aansluiting van de banden is met klitteband en deze is vind ik bijzonder zwak. Het is dezelfde 'sluiting' als de nieuwe Aple Watch Ultra bandjes, maar deze zijn een stuk kleveriger dan die van de AVP. Eigenlijk Apple onwaardig zelfs.

het valt mij op dat de reviewers hier niks over zeggen. Heb ik dan een slechte versie? Het plakt zo slecht dat ik met deze band niet rond durf te lopen. Stel dat ze losschieten. Dus ik heb maar een Solo Knit Band size S besteld en deze ga ik gebruiken om toe te voegen aan de huidige Knit band icm uitgeprinte hulpstuikken. Tot die tijd blijf ik lekker alleen op de bank zitten lol
De klitteband aansluiting van mijn Dual Loop band werkt prima, deze gaat echt niet los als ik rondloop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-10 11:59
Lol!

OT: we krijgen er hier ook eentje binnenkort en uit dit topic begrijp ik dat het gewoon werkt met een non-US appleID?

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 54% gewijzigd door Menesis op 13-02-2024 12:24 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
hedset schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 12:18:
[...]

De klitteband aansluiting van mijn Dual Loop band werkt prima, deze gaat echt niet los als ik rondloop.
Het werkt wel, maar wat vindt je van de kleverigheid als je hem loshaalt? Ik vind het zeer miniem namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hedset
Yzord schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 12:23:
[...]

Het werkt wel, maar wat vindt je van de kleverigheid als je hem loshaalt? Ik vind het zeer miniem namelijk.
Het loshalen gaat vrij makkelijk, maar de kleverigheid in lengterichting (zoals de kracht wordt uitgeoefend als je hem op je hoofd hebt) bij beide stukken is echt wel goed bij mij. Ik heb dat net gechecked en daar moet ik echt veel kracht op uitoefenen om het klitteband los te laten schieten.

Vraagje, zitten er bij jou wel die 4 ovale klitteband stukjes op allebei de straps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
hedset schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 12:48:
[...]

Het loshalen gaat vrij makkelijk, maar de kleverigheid in lengterichting (zoals de kracht wordt uitgeoefend als je hem op je hoofd hebt) bij beide stukken is echt wel goed bij mij. Ik heb dat net gechecked en daar moet ik echt veel kracht op uitoefenen om het klitteband los te laten schieten.

Vraagje, zitten er bij jou wel die 4 ovale klitteband stukjes op allebei de straps?
Ja die zitten er gelukkig op :) persoonlijk vind ik het heel minimalistisch kleverig. Beetje eng zelfs, want er zit toch wel gewicht aan. Ik snap het niet, want dit voelt een beetje Apple onwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
Hmm, ik ben echt al een tijd bezig om wel ingelogd te willen zijn met mijn NL account, maar de app store op de US account, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb op mijn iphone die dus ingelogd is op een NL account de app store ingesteld op de US account, maar in de AVP blijf ik maar krijgen dat de app store niet aanwezig is, ook na een factory reset. Wat mis ik?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hedset
Yzord schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:32:
Hmm, ik ben echt al een tijd bezig om wel ingelogd te willen zijn met mijn NL account, maar de app store op de US account, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb op mijn iphone die dus ingelogd is op een NL account de app store ingesteld op de US account, maar in de AVP blijf ik maar krijgen dat de app store niet aanwezig is, ook na een factory reset. Wat mis ik?
Zie deze post op Macrumors, en lees ipv Canadian apple id, nederlands apple id.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RjYWnJMVouVuOJoIvwNtvCZUFH4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vkMYDOQzbB5Kmaty4lUDPl7b.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
Top, ga ik even proberen

Edit: ok, dat is gelukt. Wat ik wel raar vind, en misschien heb ik het verkeerd begrepen, is dat als je je mac connect dat de handelingen met je hand niet werkt ermee. Ik dacht dat je dan ook je desktop kon bedienen met die gestures. Geprobeerd op mijn mac pro en macbook pro M1, maar het is gewoon statisch. Muis en toetsenbord werkt natuurlijk wel, maar ik dacht dat je ook met je handen het een en het ander kon gebruiken. Eyetracking werkt er ook niet mee. Of mis ik iets?

Edit2: Plex werkt!!! En hoe hahaha. Man man, wat een feest lol

[ Voor 96% gewijzigd door Yzord op 13-02-2024 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:23
Klopt het dat de video's van de Vision Pro op YT & dergelijke veel minder scherp is dan in het echt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
mprkooij schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 18:57:
Klopt het dat de video's van de Vision Pro op YT & dergelijke veel minder scherp is dan in het echt?
Correct, dat komt door de foveated rendering, waarbij de resolutie op plekken waar je oog niet naar kijkt verlaagd wordt. Op screen recordings is dit duidelijk te zien, maar in de bril zelf merk je er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Yzord schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:53:

Edit2: Plex werkt!!! En hoe hahaha. Man man, wat een feest lol
Via de browser of de app? Heb je dan ook HDR of Dolby Vision?

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
Greatsword schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 19:18:
[...]

Via de browser of de app? Heb je dan ook HDR of Dolby Vision?
Iig via de app. De rest moet ik even nachecken. Hoe kan ik dat zien? Hij draait in ieder geval wel al mijn films die 4K zijn en de nodige codecs bevatten.

[ Voor 15% gewijzigd door Yzord op 13-02-2024 19:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yzord schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 19:28:
[...]

Iig via de app. De rest moet ik even nachecken. Hoe kan ik dat zien? Hij draait in ieder geval wel al mijn films die 4K zijn en de nodige codecs bevatten.

[YouTube: Step-by-Step Guide to Create Custom Apple Vision Pro Memoji]
Ja alleen wel de iPad app helaas, er is nog geen native Vision Pro app.

Infuse is daar wel mee bezig, Plex helaas niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 13-02-2024 20:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yzord
Donstil schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 20:04:
[...]

Ja alleen wel de iPad app helaas, er is nog geen native Vision Pro app.

Infuse is daar wel mee bezig, Plex helaas niet.
Klopt, maar het is voor even een leuke toevoeging om je films via Plex te kunnen kijken. Want je hebt wel een 150inch scherm voor je neus.

Ok, even een kleine beoordeling tot nu toe.

De AVP is een heel gaaf ding en ik zie enorme mogelijkheden ermee. Maar helaas zijn die er nog niet. Na een 12 uur er mee gestoeid te hebben is mijn huidige conclusie dat het echt een early adaptor device is welke toont wat er mogelijk is in de toekomst. Hij is simpelweg gewoon nog niet af. En dat is zeker geen probleem, want eenzelfde route hebben de iphone en de ipad ook gevolgd.

Maar is het de 4000 euro waard wat het eventueel zal gaan kosten als hij hier te koop is? Hmm, ik denk het niet. Het is allemaal nog te beperkt voor de meeste mensen. Kijk, ik hou wel van prielen en troubleshooten enzo en overal er om heen draaien om iets te laten werken. Maar wil je een no brainer device zoals de iphone nu is, dan zou ik hem lekker links laten liggen. Het werkt allemaal ook niet heel erg soepel nog en de huidige vision apps in de store zijn snel in elkaar geschreven 'hello world' apps.

Ik ga er zeker mee klooien de komende tijd en de community is gek genoeg om binnen een paar maanden wel wat op te zetten, maar moet je er echt voor sparen of krom voor liggen, doe het dan gewoon niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oei: Meta CEO Mark Zuckerberg Says Quest 3 is Better Than Apple Vision Pro
Now look, I know that some fanboys get upset whenever somebody dares to question if Apple is going to be the leader in a new category, but the reality is that every generation of computing has an open and a closed model. And yeah, in mobile, Apple's closed model won. It's not always that way. If you go back to the PC era, Microsoft's open model was the winner. In this next generation, Meta is going to be the open model, and I really want to make sure that the open model wins out again. The future is not yet written,
Kijk ik snap dat Mark op zijn eigen Social Media al twee weken lang filmpjes ziet van de Vision pro en dan denkt "Hee maar wacht eens wij hebben ook een brilletje en niemand heeft het daar nu over" maar Fanboys gebruiken is toch wel een beetje Sad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badbadpresident
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 08:22
Donstil schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 09:10:

[...]

Kijk ik snap dat Mark op zijn eigen Social Media al twee weken lang filmpjes ziet van de Vision pro en dan denkt "Hee maar wacht eens wij hebben ook een brilletje en niemand heeft het daar nu over" maar Fanboys gebruiken is toch wel een beetje Sad.
Los van de onwaarheden die Mark verkondigt, is het nogal sneu om op de zogenaamde zwaktes van de AVP in te gaan i.p.v. dat hij focust op de sterke punten van de Q3. Het zijn op dit moment twee verschillende apparaten die niet echt met elkaar concurreren. Maargoed ik denk dat Mark de bui voelt hangen, AVP gaat komende jaren verbeteren en er zit veel potentie in. Zielig dat hij mensen denkt te moeten overtuigen met valse vergelijkingen ipv ons te vertellen waarom de Q3 goed is en wat ze verder met de Q van plan zijn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
badbadpresident schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:43:
[...]

Los van de onwaarheden die Mark verkondigt, is het nogal sneu om op de zogenaamde zwaktes van de AVP in te gaan i.p.v. dat hij focust op de sterke punten van de Q3. Het zijn op dit moment twee verschillende apparaten die niet echt met elkaar concurreren. Maargoed ik denk dat Mark de bui voelt hangen, AVP gaat komende jaren verbeteren en er zit veel potentie in. Zielig dat hij mensen denkt te moeten overtuigen met valse vergelijkingen ipv ons te vertellen waarom de Q3 goed is en wat ze verder met de Q van plan zijn..
Ja eens, ik heb de bril zelf nooit gebruikt en het ziet er op youtube best oke uit allemaal maar als het daadwerkelijk een beter product is dan komt het vanzelf wel goed en lijkt mij het momentum wat de Vision Pro nu genereerd alleen maar goed voor Meta.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Donstil schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 09:10:

[...]

Doet me heel erg denken aan:

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
Onlangs heb je een bod of reactie geplaatst op de advertentie: DIRECT LEVERBAAR: Apple Vision Pro 256GB / 512GB / 1TB. Het vermoeden bestaat echter dat dit een frauduleuze advertentie betreft. We hebben daarom het account en de advertenties van deze verkoper verwijderd. We raden je aan zeer voorzichtig te zijn in jouw verdere contact met deze adverteerder.
Nou, zit marktplaats daar even goed fout lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yzord schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 12:39:
[...]

Nou, zit marktplaats daar even goed fout lol
Is dat mister NYC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
Yup, schijnbaar hebben zijn concurrenten hem lopen vinken ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!
badbadpresident schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:43:
[...]

Euhm, hij doet exact wat jij zegt dat hij zou moeten doen. 90% van die video gaat over de sterke punten van de Q3, en ook in de macrumours link staat een heel lijstje dingen die hij noemt. En natuurlijk gaat de AVP verbeteren. Net als dat de Q4 beter zal zijn dan de Q3. Maar die hele video is gevuld met vertellen waarom de Q3 goed is, dus ik snap je post niet echt om eerlijk te zijn. En ook nog paar dingen over toekomst (dat ze eye tracking van plan weer zijn erin te stoppen, niet echt een schokkende mededeling natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yzord schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 12:52:
Ah das Sad ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Is er ergens een plek in Nederland waar je de Vision Pro kan proberen? Ten tijde van de iPad had je wel van die tech clubs/hubs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 22:48
_/-\o_

Dure vlucht, of je stroomkosten zijn erg hoog.

[ Voor 9% gewijzigd door turkeyhakan op 14-02-2024 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamjesse
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08-08-2024
Yzord schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 12:52:
Echt geen idee waar het vandaan komt. Kom nergens meer in en moet "maar 48 uur wachten" van de klantenservice. Zelf ook helemaal geen mail hierover ontvangen van Marktplaats, echt schandalig. Maar wel iedereen die mij heeft benaderd melden dat ik een "fraudeur" zou zijn.

Erg jammer, nu zijn er pakketten in levering waarvan de kopers argwaan krijgen, terwijl ik nota bene een uur geleden nog netjes een afleverbevestiging krijg (example).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
Die kopers zien vanzelf dat er niks aan de hand is en anders stuur je ze maar even door naar dit topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
https://www.etsy.com/list...=shop_home_active_2&crt=1

Ik heb deze gekocht. *snip* geen warez

[ Voor 11% gewijzigd door Daedalus op 15-02-2024 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 01:10
Een extra nit band kost 99 dollar

[ Voor 7% gewijzigd door Daedalus op 15-02-2024 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hedset
Vraag voor de AVP bezitters, is het iemand gelukt de IMAX app te downloaden en daar een film in 3D te kijken? Bij mij alleen in 2D namelijk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• badbadpresident
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 08:22
Ik ben inmiddels overstag en heb via Iamjesse een AVP besteld en vandaag binnengekregen. Alles verliep vlekkeloos via hem. Goed contact, heldere communicatie, geen verrassingen. Zeer tevreden.

De AVP is een tof ding waarbij je merkt dat het een gen 1 product is. Gaaf waartoe het in staat is, maar het potentieel wordt nog niet helemaal benut. Sommige dingen wat betreft de interface voelen nog niet helemaal af en er is een gebrek aan apps. De beste use-case vind ik dat je jezelf goed kan afsluiten in de verschillende omgevingen en daarbinnen geconcentreerd bezig kunt zijn. Iets waar ik dan veel gebruik van ga maken. Verder is het een tof entertainment apparaat. Het wordt de komende tijd ontdekken wat er allemaal mogelijk is en wordt met updates.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:14
badbadpresident schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 19:18:
Ik ben inmiddels overstag en heb via Iamjesse een AVP besteld en vandaag binnengekregen. Alles verliep vlekkeloos via hem. Goed contact, heldere communicatie, geen verrassingen. Zeer tevreden.

De AVP is een tof ding waarbij je merkt dat het een gen 1 product is. Gaaf waartoe het in staat is, maar het potentieel wordt nog niet helemaal benut. Sommige dingen wat betreft de interface voelen nog niet helemaal af en er is een gebrek aan apps. De beste use-case vind ik dat je jezelf goed kan afsluiten in de verschillende omgevingen en daarbinnen geconcentreerd bezig kunt zijn. Iets waar ik dan veel gebruik van ga maken. Verder is het een tof entertainment apparaat. Het wordt de komende tijd ontdekken wat er allemaal mogelijk is en wordt met updates.
Hier ook zojuist besteld via Jesse. Gaat allemaal vlot, behalve dat ik mijn PayPal eens moest updaten van mijn kant ;).

Nu nog de inserts zien te bestellen, zodat ik ook het nodige kan zien. Zie het ook wel voor mij als traumaverwerkingsapparaat bij patiënten.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
EnderQ schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 18:05:
[...]

Een extra nit band kost 99 dollar
Ik heb het niet over de band maar de adapters die je moet printen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Welke reship opties gebruiken jullie voor bijvoorbeeld de ZEISS inserts? Ik zie MyUS.com, maar is dat betrouwbaar?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
forward2me doet het prima bij mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!
carpebios schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 20:41:
Welke reship opties gebruiken jullie voor bijvoorbeeld de ZEISS inserts? Ik zie MyUS.com, maar is dat betrouwbaar?
Ik heb redelijk vaak wat met MYUS doorgestuurd en dat ging altijd goed tot @Yzord mij op de recente slechte ervaringen wees en ben ik naar Forward2me overgestapt. Dat is een dienst die ik voor de UK best wat gebruikt heb en nu ook een vestiging in de US heeft.

Mijn Vision Pro is daar nu naar onderweg dus hoop de komende dagen meer te weten :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06-10 17:46
Pfoe tof dat een aantal hier veel geld neer leggen voor een product (Apple topic stelt nooit teleur) wat op het moment nog niet echt wat te bieden heeft. Ik ben ook altijd erg nieuwsgierig naar nieuwe tech maar dit is voor mij toch een stap te heftig :p

Heb al heel wat VR gaming uren gemaakt. Op dit moment met een Primax Crystal voornamelijk voor Microsoft Flight sim en wat Race games en het is echt ontzettend gaaf.

AR zoals op de Apple Vision icm met VR gaming zou echt ontzettend gaaf zijn.

Ben ontzettend benieuwd hoe deze headset zich ontwikkeld in de toekomst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sossienl
Iemand al Odido Live TV draaiend? App niet beschikbaar. Website niet compatible

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
sossienl schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 22:42:
Iemand al Odido Live TV draaiend? App niet beschikbaar. Website niet compatible
Die heb ik nog niet geprobeerd. NLZiet, de iPad app, werkt wel zoals ik eerder beschreef. Niet alle zenders, maar je kunt tv kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Johnvh schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 23:13:
[...]

Die heb ik nog niet geprobeerd. NLZiet, de iPad app, werkt wel zoals ik eerder beschreef. Niet alle zenders, maar je kunt tv kijken :)
Niet alle zenders? Maken ze onderscheid binnen de app welke zenders wel en niet werken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Edit: En deze in het park is ook wel geinig.

[ Voor 44% gewijzigd door Donstil op 14-02-2024 23:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johnvh
Donstil schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 23:14:
[...]

Niet alle zenders? Maken ze onderscheid binnen de app welke zenders wel en niet werken?
Nee, maar binnen Odido heb je vast en zeker meer zenders die je kunt kijken dan via NLZiet. Het hele scala aan zenders kun je wel kijken 🙂

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sossienl
Inmiddels TikTok, YouTube, Whatsapp en nog wat andere apps op de VP. Fijn!
Morgen verder. Thanks voor de responses NLZiet, check. Maar ga toch aimen voor Odido app

EDIT: Gefixt, Odido is check:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hd0G2hhgGoG9fJHc-ApYdiW-IZA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oOyuopoyEihDe4zlDgxVwgcB.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cx9UG-2CUq_jGv9FHolyOAzozsM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EpmqBdnz82BnMTr3tvjgDYzs.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 68% gewijzigd door sossienl op 15-02-2024 01:53 . Reden: Odido update ]

• carpebios
En hoe heb je het gedaan?

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 22:48
Het ziet er in 4K op YouTube niet veel belovend uit (kwaliteit valt enorm tegen), maar in het echt zal dat wel niet zo zijn, toch?

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 01:10
Yzord schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 20:09:
[...]

Ik heb het niet over de band maar de adapters die je moet printen.
Dat begreep ik, dat was juist mijn punt, Mooi dat dit kan. Je zal alleen een extra band aan moeten schaffen waar je rekening mee kan houden in het aanschaf traject van je VP.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sossienl
via MapleSigner. Dus IPA's resignen met de UDID van je VP. Werkt super.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
turkeyhakan schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 08:41:
[...]

Het ziet er in 4K op YouTube niet veel belovend uit (kwaliteit valt enorm tegen), maar in het echt zal dat wel niet zo zijn, toch?
Ja lastig te zeggen, ik vond wat ik heb gezien van Juno wel goed eigenlijk maar het blijft vanaf een video icm foveated rendering een beetje gissen.

• Yzord
Ben nu al een paar uur aan het googelen hoe ik aan een developer strap kan komen. Maar Apple pikt mijn creditcard niet als ik een paid dev account wil aanmaken. Is geen US kaart. Heb dat ding wel nodig haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
*snip* warez

[ Voor 95% gewijzigd door Daedalus op 15-02-2024 10:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Vanaf 10:37 heb je de MLB (honkbal) app. Echt heel tof. Als dit voor F1 of Champions League of Eredivisie komt heb je mij te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

In het geval niet duidelijk is: bestanden delen waar je normaal gesproken voor moet betalen (en ook al heb je dat gedaan) is simpelweg illegaal en hier niet toegestaan. Berichten hierover zijn dan ook aangepast en/of verwijderd.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yzord
Daedalus schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 10:33:
[mbr]In het geval niet duidelijk is: bestanden delen waar je normaal gesproken voor moet betalen (en ook al heb je dat gedaan) is simpelweg illegaal en hier niet toegestaan. Berichten hierover zijn dan ook aangepast en/of verwijderd.[/]
Ja klopt, had ik ook niet mogen doen. Maar zag er niks kwaads in ofzo. Afijn, excuses.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stevenj95
  • Laatst online: 06-10 19:29
sossienl schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 08:57:
[...]

via MapleSigner. Dus IPA's resignen met de UDID van je VP. Werkt super.
Ik probeer hetzelfde te doen via MapleSigner maar zonder success.

1. Heb een certificate etc gekregen.
2. Open de MapleSign website op de AVP, en voeg alle benodigde bestanden toe. En een IPA file
3. Hij signed alles netjes en ik install de app.

Vervolgens als ik de app open krijg een een error melding zonder inhoud, alleen een error icon.

Mis ik iets? Het profiel zelf lukt me niet om te installeren op de Vision Pro, dan krijg ik een error.

Update, wat stom al gevonden. Developer mode stond nog niet aan 7(8)7

[ Voor 5% gewijzigd door stevenj95 op 15-02-2024 11:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
Gisteren voor 19:00 de Vision Pro besteld, en morgen om 13:00 geleverd, wat een snelheid zeg!

[ Voor 3% gewijzigd door carpebios op 15-02-2024 16:08 ]

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

TikTok heeft een officiele Vision Pro app

Acties:
  • +1 Henk 'm!
carpebios schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 15:56:
Gisteren voor 19:00 de Vision Pro besteld, en morgen om 13:00 geleverd, wat een snelheid zeg!
Kost je wel 600,- extra maar dan heb je ook wat :)

Ik baal ervan dat net toen ik op iMessage met onze NYC vriend aan het chatten was mijn order versprong naar “ gereedmaken voor verzending” want anders had ik zeker ook via hem gekocht.

Ik ben nu bijna een week verder en hij is pas van China naar Japan gegaan 8)7

• carpebios
Donstil schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 16:34:
[...]

Kost je wel 600,- extra maar dan heb je ook wat :)

Ik baal ervan dat net toen ik op iMessage met onze NYC vriend aan het chatten was mijn order versprong naar “ gereedmaken voor verzending” want anders had ik zeker ook via hem gekocht.

Ik ben nu bijna een week verder en hij is pas van China naar Japan gegaan 8)7
Wow, dat is wel balen die traagheid in China! Hopelijk dat die snel op het vliegtuig richting NL zit.

• Yzord
Is het nog geen Chinees nieuwjaar daar?
Yzord schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 16:43:
Is het nog geen Chinees nieuwjaar daar?
Dat was het dit weekend zie ik op Google. Dus misschien nog een katertje ;)

• Menesis
Ik heb hem sinds een paar uur binnen! Ik heb via Skype een Amerikaans nummer gemaakt om een US AppleID aan te kunnen maken om apps te kunnen downloaden. Kost echter wat geld per maand.

Nu bezig om zelf apps te deployen.

Mixed Reality dev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Menesis schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 18:07:
Ik heb hem sinds een paar uur binnen! Ik heb via Skype een Amerikaans nummer gemaakt om een US AppleID aan te kunnen maken om apps te kunnen downloaden. Kost echter wat geld per maand.

Nu bezig om zelf apps te deployen.
Wat ik begreep maak het nummer niet uit, je kan je eigen nummer gewoon neerzetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
carpebios schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 18:11:
[...]

Wat ik begreep maak het nummer niet uit, je kan je eigen nummer gewoon neerzetten.
Of het nummer van je forwarding service. Dat heb ik al jaren om mijn Amerikaanse ID (nog uit de iPhone 3G tijd)

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 15-02-2024 18:21 ]

• Menesis
carpebios schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 18:11:
[...]

oh ok :'( :+

Mixed Reality dev

• Yzord
Toch wel een klein smetje aan Forward2me. Ik had een extra batterij besteld voor de AVP en deze belande netjes binnen twee dagen op mijn opgegeven adres. Maar omdat dit een externe batterij is wordt dit omschreven als een gevaarlijk product. De kosten om hem door te sturen naar NL waren bijzonder hoog dus besloot ik hem te retourneren.

Apple gaf mij een gratis retourticker met de daarbij opgegeven gevaarlijke product embleem. Volledig door Apple betaald. Dus opplakken op de doos en weg ermee zou je zeggen. Nope, Forward2me vond dat ik 20USD moest betalen om dat te bewerkstelligen omdat het om een gevaarlijk product zou gaan. Ben dus nog in conclaaf met ze of ze wel in hun recht staan, want Apple had al voor een retourslip gezorgd.
Pagina: 1 ... 8 ... 18 Laatste