Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-10 10:42
Heb me vandaag bezig gehouden met het draaien van PCVR games op de AVP. Dat gaat dmv ALVR ik heb het nog niet helemaal draaiende, maar als ik het werkend krijg kan je dus VR games uit Steam draaien op je AVP. Er zitten nog een hoop bugs in en je hebt natuurlijk ook geen controllers, maar de hand gestures zouden moeten werken. Dus even geduld voor het resultaat :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-10 12:21
matthijst schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 09:27:
[...]

Mooie case, lekker compact.

Wel benieuwd, wat zijn jouw ervaringen met de AVP tot nu toe?
Ik ben er wel blij mee, al merk ik wel dat ik er niet erg productief mee ben. Voor mij is het dan voor nu echt een entertainment device. Maar ik gebruik hem wel dagelijks een paar uurtjes dus voor mij is het het wel waard geweest. Volgende week ga ik hem eens gebruiken op een vlucht naar Bahrain, daar kijk ik wel naar uit om dat te ervaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 13:05

Ik ben het eigenlijk wel volledig met deze review en meningen eens. Het app aanbod is echt nog ondermaats en de integratie die normaal bij Apple zo lekker is, is dankzij de losse (amerikaanse) apple id’s nu nog minimaal.

Ik ga komend weekend eens kijken hoe die eye tracking in Safari precies werkt. En of we daar leuke dingen mee kunnen maken :)

[ Voor 11% gewijzigd door Johnvh op 22-02-2024 12:01 ]

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-10 17:07
Johnvh schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 12:01:
[YouTube: Review Vision Pro: ik zie de toekomst]

Ik ben het eigenlijk wel volledig met deze review en meningen eens. Het app aanbod is echt nog ondermaats en de integratie die normaal bij Apple zo lekker is, is dankzij de losse (amerikaanse) apple id’s nu nog minimaal.

Ik ga komend weekend eens kijken hoe die eye tracking in Safari precies werkt. En of we daar leuke dingen mee kunnen maken :)
Ligt de integratie aan Apple, of aan de reviewer? Ik zou zeggen: het laatste :)

• Johnvh
Nee. Dat ligt aan het feit dat wij vrijwel allemaal een eigen Apple ID gebruiken die in Nederland goed werkt. En dat de AVP vooralsnog het beste werkt met een Amerikaans Apple ID.

Maar het gemis aan een bel-app die via je iPhone belt is er simpelweg wel.
Des te meer vind ik het zinvol als er profielen zouden bestaan op dit apparaat. Zodat je ook je eigen Apple ID kunt inladen, zeker als je hem zou delen met mensen uit je gezin. Want voor het geld dat het apparaat kost zie ik mezelf er geen 2 of meer kopen.

Natuurlijk, er kan maar 1 iemand tegelijk mee spelen. Maar dat is met een Macbook niet anders.
Johnvh schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 12:01:
[YouTube: Review Vision Pro: ik zie de toekomst]

Ik heb de review niet gezien maar dat van die integratie valt toch wel mee? Je moet een US Account hebben voor de Appstore en TV+ maar verder werkt iMessage, foto's, icloud, mail, muziek, verbinden met je mac, etc toch gewoon? Edit: Voor de goeie orde, ik bedoel dan dat de rest werkt met je NL account.

Edit: Ik vind het persoonlijk wel tof overigens om alles vanaf visionOS 1.0(.3) mee te maken. Zaken verbeteren, apps verschijnen, developers welke met een leeg canvas echt nieuwe dingen ontdekken, enz

[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 22-02-2024 13:31 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yzord
Bright zit er gewoon helemaal naast. Je kan gewoon met je NL account gekoppeld zijn aan je AVP en daarnaast apps downloaden uit de US app store. Meer info vindt je op mijn nieuwe subreddit

Ik heb ze dat ook gezegd onder hun youtube filmpje, maar ze hebben hem meteen verwijderd. Beetje raar.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:58
Donstil schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 12:35:
[...]

Ik heb de review niet gezien maar dat van die integratie valt toch wel mee? Je moet een US Account hebben voor de Appstore en TV+ maar verder werkt iMessage, foto's, icloud, mail, muziek, verbinden met je mac, etc toch gewoon?

Edit: Ik vind het persoonlijk wel tof overigens om alles vanaf visionOS 1.0(.3) mee te maken. Zaken verbeteren, apps verschijnen, developers welke met een leeg canvas echt nieuwe dingen ontdekken, enz
Zo doe ik het, maar ik lees hierboven dat het ook anders kan. Even induiken :)
Maandag komt mijn nieuwe light seal binnen, de huidige die Apple mij aan heeft gemeten is echt slecht, ik heb veel te veel ruimte aan de onderkant van de bril waardoor die niet lekker zit. Ik heb nu de 21W en krijg nu de 25W dacht ik. Dan een week later kan ik met mijn ZEISS lenzen kijken, zin in!

Tevens een nieuwsbericht waarin staat dat je binnenkort de competitie in Amerika kan gaan zien in 8K en 180 graden in de Vision Pro. Dan neem ik wel even een maandabonnement.

Edit: de manier van reddit is hoe ik het doe inderdaad.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
carpebios schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 13:24:
[...]

Zo doe ik het, maar ik lees hierboven dat het ook anders kan. Even induiken :)
Maandag komt mijn nieuwe light seal binnen, de huidige die Apple mij aan heeft gemeten is echt slecht, ik heb veel te veel ruimte aan de onderkant van de bril waardoor die niet lekker zit. Ik heb nu de 21W en krijg nu de 25W dacht ik. Dan een week later kan ik met mijn ZEISS lenzen kijken, zin in!

Tevens een nieuwsbericht waarin staat dat je binnenkort de competitie in Amerika kan gaan zien in 8K en 180 graden in de Vision Pro. Dan neem ik wel even een maandabonnement.

Edit: de manier van reddit is hoe ik het doe inderdaad.
Ja dat is ook hoe ik het bedoel, althans dat is gewoon "DE" manier hoe het werkt als je met 2 accounts op dit moment de Vision Pro wilt gebruiken. Je main iCloud voor alles en alleen in de store log je in met het US account.

Ooh krijg je die van Apple, of koop je een andere?
En hoe komt dat ding in Nederland/Belgie dan?

• carpebios
Donstil schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 13:30:
[...]

Ja dat is ook hoe ik het bedoel, althans dat is gewoon "DE" manier hoe het werkt als je met 2 accounts op dit moment de Vision Pro wilt gebruiken. Je main iCloud voor alles en alleen in de store log je in met het US account.

Ooh krijg je die van Apple, of koop je een andere?
En hoe komt dat ding in Nederland/Belgie dan?
Ik moest toen ik mijn ZEISS lenzen bestelde, weer een meting maken met de Apple app. Toen zei hij dat ik een andere maat nodig had, namelijk die nieuwe, dus die heb ik moeten toevoegen 25W nu als maat (199 dollar) aan mijn bestelling van de lenzen. Die komt nu via MyUS naar mij toe en wordt maandag geleverd. De lenzen komen vanuit China, naar MyUS en vanuit daar weer naar mij.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

carpebios schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 13:47:
[...]

Ik moest toen ik mijn ZEISS lenzen bestelde, weer een meting maken met de Apple app. Toen zij hij dat ik een andere maat nodig had, namelijk die nieuwe, dus die heb ik moeten toevoegen (199 dollar) aan mijn bestelling van de lenzen. Die komt nu via MyUS naar mij toe en wordt maandag geleverd. De lenzen komen vanuit China, naar MyUS en vanuit daar weer naar mij.
Aah zo, top!

Ging de verwerking bij MYUS snel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Donstil schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 13:48:
[...]

Aah zo, top!

Ging de verwerking bij MYUS snel?
Ja ik snapte niet hoe het werkte, maar hij lag er 1 werkdag bij MyUS en ik zag maar niets in mijn account, maar had een standaard levering geselecteerd in mijn account blijkt, dus kon niet kiezen wat ik wilde verder, maar ze hebben het zonder tussenkomst van mij geregeld en naar mij verzonden, eigenlijk zoals ik het zou willen. Vannacht een mail om de importkosten te betalen vanuit DHL.

• Yzord
De app InSpaze lijkt me wel een leuke om anderen met een avp te meeten. Best leuk in elkaar gezet.

En ook is Cut the Rope voor de AVP uitgekomen. En nog gratis ook.

Edit: ow, cut the rope bleek al enige tijd uit te zijn. Hij kwam namelijk vandaag pas is https://vision.directory naar boven. Zo zie je maar hoe slecht de US store van Apple is met het tonen van AVP apps en games :/

[ Voor 23% gewijzigd door Yzord op 22-02-2024 15:15 ]

• carpebios
Is deze hier al gepost?

http://www.youtube.com/@sliceoflifevr

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Yzord schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 14:14:
De app InSpaze lijkt me wel een leuke om anderen met een avp te meeten. Best leuk in elkaar gezet.
Haha lache, wel geinig om te doen met de Vision Pro eigenaren hier.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:01
Wauw. Ik ben niet slechtziend (al heb ik ook niet de beste ogen met een scherpte ergens rond -3.75 en -4.25), maar hier gaat mijn hart sneller van kloppen. Ik voel gewoon dat ik blij voor die man ben dat het goed voor hem werkt. De AVP is nog maar het begin. Wat als er straks een bril op de markt komt die hetzelfde kan als de AVP en slechtziende mensen kan helpen? Misschien duurt het nog 10 jaar, maar toch…

Zelf ben ik chronisch ziek en ik houd me altijd bezig met nieuwe technieken die het leven van mensen met een ziekte/handicap gemakkelijker kunnen maken. Dat is toch supercool?

Of een AVP ooit iets voor mij zal zijn betwijfel ik. Ik heb de ziekte van Ménière, een evenwichtsstoornis. Zelf ben ik al ziek als ik achter in de auto moet zitten. Een kleine draai met mijn hoofd kan al een enorme aanval uitlokken. Of ik het nu wil accepteren of niet, op dagen als vandaag met veel wind en luchtdrukveranderingen is het invaliderend. Ik denk niet dat een AVP en evenwichtsstoornis een gelukkig huwelijk zullen zijn, tenzij zo’n apparaat kan helpen bij vestibulaire rehabilitatie.

Ja, ik snap dat het voor early adopters een shits-n-giggles-apparaat is, maar ik zie wel grotere kansen voor Apple. Zeker in de medische wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
carpebios schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 13:47:
[...]

Ik moest toen ik mijn ZEISS lenzen bestelde, weer een meting maken met de Apple app. Toen zei hij dat ik een andere maat nodig had, namelijk die nieuwe, dus die heb ik moeten toevoegen 25W nu als maat (199 dollar) aan mijn bestelling van de lenzen. Die komt nu via MyUS naar mij toe en wordt maandag geleverd. De lenzen komen vanuit China, naar MyUS en vanuit daar weer naar mij.
Toen ik mijn ZEISS lenzen bestelde gaf hij inderdaad ook aan dat ik 25W nodig had. Heb ervoor gekozen deze niet te bestellen en eerst te proberen met de 21W die ik heb. Dat werkt prima en heb niet het idee dat ik te dicht op de lenzen zit met mijn ogen. Wel gebruik ik de W+ Light Seal Cushion die bij de AVP zit. Naar mijn mening dus een beetje overbodig om een nieuwe Light Seal ervoor aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
MelvinW schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 08:33:
[...]

Toen ik mijn ZEISS lenzen bestelde gaf hij inderdaad ook aan dat ik 25W nodig had. Heb ervoor gekozen deze niet te bestellen en eerst te proberen met de 21W die ik heb. Dat werkt prima en heb niet het idee dat ik te dicht op de lenzen zit met mijn ogen. Wel gebruik ik de W+ Light Seal Cushion die bij de AVP zit. Naar mijn mening dus een beetje overbodig om een nieuwe Light Seal ervoor aan te schaffen.
Zoals aangegeven eerder zit mijn bril niet goed met mijn huidige. Ik heb te veel ruimte aan de onderkant waardoor die vervelend zit. Vandaar dat ik hem mee besteld heb.

Acties:
  • +16 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gr-oD_uTnKzYTB-F4n3p41vEFS8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dj4gkZe9QJWLQHQrWT5ibCwh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dId6SY7lv_P58S1J0dJ5ZLlV5fs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZGOShYVO4E5nMQWVgZXVZ1Zj.jpg?f=fotoalbum_large

Nou hij is er inmiddels, hoop gedoe met UPS en er zaten allemaal uitzondering stickers en toegevoegde papieren op de doos maar dat is nu allemaal verleden tijd.

De eerste ervaring is echt insane. Je hebt wel de eerste 10 minuten even goed door dat je met een bril opzit maar zodra je dan wat apps hebt dan verzand dat helemaal. Met een draai aan het wieltje sta je in een super indrukwekkende JoshuaTree omgeving, echt waanzinnig.

Ook merk je wel duidelijk het gewicht aan het begin en is het even rommelen met de band maar dat zal allemaal gewenning zijn. FOV is merkbaar en kan mij inderdaad voorstellen dat iemand daar vanaf een plaatje bezwaar op maakt maar in de bril heb ik daar geen hinder van.

Wel valt de passtrough een tikkie tegen, eigenlijk zoals we ook al in de reviews hoorde, het is best wel indrukwekkend hoe het werkt, dat je handen zo zichtbaar zijn, ik bestelde bijvoorbeeld een $50 iTunes kaart op mijn iPad via Passtrough en dat was allemaal prima te doen maar je merkt wel echt goed dat de camera’s in normaal licht (ik zit binnen maar wel met een hoop ramen) al moeite hebben. Het is allemaal wel scherp enz maar je ziet goed dat de “sluitertijd” omhoog moet regelmatig.

Al met al goed onder de indruk na 30 minuten. Vanmiddag even wat aandacht aan de kleine geven en dan vanavond helemaal los!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
Heh heh, eindelijk binnen. Geniet er van en gelukkig is het weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Donstil schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 11:28:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Nou hij is er inmiddels, hoop gedoe met UPS en er zaten allemaal uitzondering stickers en toegevoegde papieren op de doos maar dat is nu allemaal verleden tijd.

De eerste ervaring is echt insane. Je hebt wel de eerste 10 minuten even goed door dat je met een bril opzit maar zodra je dan wat apps hebt dan verzand dat helemaal. Met een draai aan het wieltje sta je in een super indrukwekkende JoshuaTree omgeving, echt waanzinnig.

Ook merk je wel duidelijk het gewicht aan het begin en is het even rommelen met de band maar dat zal allemaal gewenning zijn. FOV is merkbaar en kan mij inderdaad voorstellen dat iemand daar vanaf een plaatje bezwaar op maakt maar in de bril heb ik daar geen hinder van.

Wel valt de passtrough een tikkie tegen, eigenlijk zoals we ook al in de reviews hoorde, het is best wel indrukwekkend hoe het werkt, dat je handen zo zichtbaar zijn, ik bestelde bijvoorbeeld een $50 iTunes kaart op mijn iPad via Passtrough en dat was allemaal prima te doen maar je merkt wel echt goed dat de camera’s in normaal licht (ik zit binnen maar wel met een hoop ramen) al moeite hebben. Het is allemaal wel scherp enz maar je ziet goed dat de “sluitertijd” omhoog moet regelmatig.

Al met al goed onder de indruk na 30 minuten. Vanmiddag even wat aandacht aan de kleine geven en dan vanavond helemaal los!
Tip, kijk die demo op Apple TV+ van die immersive video's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yzord schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 11:34:
Heh heh, eindelijk binnen. Geniet er van en gelukkig is het weekend :)
Eigenlijk is de timing precies perfect, thanks UPS (voor alle stress ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
carpebios schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 11:51:
[...]

Ja ik krijg dat dus nog niet helemaal aan de praat helaas.
Ik heb 2 X $50 gekocht, bij de eerste kreeg ik de vraag of ik 2 maanden gratis Apple TV wilde > Geaccepteerd alleen het is nergens zichtbaar. Bij de 2de kaart kreeg ik de vraag helaas niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
Donstil schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 12:00:
[...]

Eigenlijk is de timing precies perfect, thanks UPS (voor alle stress ook)
Alles heeft een reden. Je kan iig aan de slag. Weet ie nu ook de exacte reden waarom shipping zolang duurde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
Donstil schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 12:01:
[...]

Ja ik krijg dat dus nog niet helemaal aan de praat helaas.
Ik heb 2 X $50 gekocht, bij de eerste kreeg ik de vraag of ik 2 maanden gratis Apple TV wilde > Geaccepteerd alleen het is nergens zichtbaar. Bij de 2de kaart kreeg ik de vraag helaas niet meer.
Demo’s kan je ook zonder abo checken. Ik heb geen abo en toch heb ik aan koorddansen gedaan lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yzord schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 12:02:
[...]

Alles heeft een reden. Je kan iig aan de slag. Weet ie nu ook de exacte reden waarom shipping zolang duurde?
Nee eigenlijk niet, ik denk omdat de juiste papieren er niet bijzaten en omdat het een nieuw product is.
Ik heb namelijk naar BTW ook Invoerechten moeten betalen.

Daar gaat UPS nu achteraan want het is een “ computer” en daarmee vrijgesteld van invoerrechten. Scheelt toch weer 130,- :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
Donstil schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 12:06:
[...]

Nee eigenlijk niet, ik denk omdat de juiste papieren er niet bijzaten en omdat het een nieuw product is.
Ik heb namelijk naar BTW ook Invoerechten moeten betalen.

Daar gaat UPS nu achteraan want het is een “ computer” en daarmee vrijgesteld van invoerrechten. Scheelt toch weer 130,- :P
Oh goed dat ik dat weet voor de volgende keer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
carpebios schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 11:51:
[...]

Als ze het voor elkaar krijgen om op deze manier ooit live sportwedstrijden uit te gaan zenden hebben ze wel echt een unique sellingpoint en zou ik er gisteren nog 1 gaan halen. Denk Premier League, La Liga, CL etc.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Apache4u schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 12:23:
[...]

Als ze het voor elkaar krijgen om op deze manier ooit live sportwedstrijden uit te gaan zenden hebben ze wel echt een unique sellingpoint en zou ik er gisteren nog 1 gaan halen. Denk Premier League, La Liga, CL etc.
Klopt. Voor dit seizoen in Amerika, 8k 180 graden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
carpebios schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 12:26:
[...]

Weet je dat zeker? Ik lees alleen over een film, een samenvatting van de 2023 playoffs, die op deze manier aangeboden gaat worden binnenkort:

https://www.sportsbusines...2/21/apple-vision-pro-mls

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • +1 Henk 'm!
carpebios schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 12:26:
[...]

En die film welke nu in de Las Vegas Sphere draait in 16k (Postcard from earth) lijkt mij de perfecte samenwerking om naar de Vision Pro te halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Haha die Dino app joh.

Ik zit dat net te doen, komt er een vlinder, op je vinger enz enz. We hebben het allemaal in de reviews gezien.
Net op het moment dat je denkt “Oké leuk ik zet het af” komt die grote dino en ben je als 38 jarige vent ineens helemaal onder de indruk van een fake dino uit de muur 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
Wat ik er cool aan vond is dat de eerste volwassen dino je wilde beschermen tegen de tweede die wat opgefokter zich kwam voorstellen. Was wel lief haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:58
Donstil schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 11:28:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Heeel nice! :D Veel plezier ermee.

De eerste shops zijn zich al aan het nestelen in de Pricewatch :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DdJAgKqgVm93OIbTaXGZ0dAzwrM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DFashToc6s5BfSduJMeHZY9x.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door mprkooij op 23-02-2024 13:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Vet @Donstil! Geniet ervan.

Nu hopen dat we in maart een event krijgen waarbij de Europese releasedatum wordt aangekondigd.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
Even een tip voor alle AVP gebruikers. Er doemt zich een nieuwe 'gate" aan. Verschillende gebruikers melden een scheur in het glas van de bril terwijl deze niet gevallen is. Men vermoed vooralsnog dat dit te maken heeft met de warmte die de bril zou produceren tijdens het opladen wanneer deze niet in gebruik is en met de protective cover op. De volgende tips zijn besproken
  • Probeer de accu zoveel mogelijk op te laden zonder dat deze aan de AVP verbonden is
  • Mocht je hem toch opladen terwijl hij verbonden is, verwijder de protective cover
  • Tegen Apple's advies in, laadt hem niet op in de travelbag en zorg voor genoeg ventilatie
En ja, ik weet het, de batterij is extern en het opladen zou in feite geen issue moeten zijn voor de bril, maar er is wel een connectie met de batterij in de vijf casussen die ik heb gelezen.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/8zBcsy0g/Screenshot-2024-02-23-at-13-43-42.png

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/XvPZds9H/Screenshot-2024-02-23-at-13-46-00.png

[ Voor 4% gewijzigd door Yzord op 23-02-2024 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Yzord schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 13:44:
Even een tip voor alle AVP gebruikers. Er doemt zich een nieuwe 'gate" aan. Verschillende gebruikers melden een scheur in het glas van de bril terwijl deze niet gevallen is. Men vermoed vooralsnog dat dit te maken heeft met de warmte die de bril zou produceren tijdens het opladen wanneer deze niet in gebruik is en met de protective cover op. De volgende tips zijn besproken
  • Probeer de accu zoveel mogelijk op te laden zonder dat deze aan de AVP verbonden is
  • Mocht je hem toch opladen terwijl hij verbonden is, verwijder de protective cover
  • Tegen Apple's advies in, laadt hem niet op in de travelbag en zorg voor genoeg ventilatie
En ja, ik weet het, de batterij is extern en het opladen zou in feite geen issue moeten zijn voor de bril, maar er is wel een connectie met de batterij in de vijf casussen die ik heb gelezen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die 2e is toch gewoon een kras van iemand die onvoorzichtig is geweest? :P Ziet er niet uit als een crack dat zo maar ontstaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
MelvinW schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 13:50:
[...]

Die 2e is toch gewoon een kras van iemand die onvoorzichtig is geweest? :P Ziet er niet uit als een crack dat zo maar ontstaan is.
Hij beschrijft het als een crack, maar goed, ik kan dat ook niet beoordelen vanuit een foto. Feit is dat er steeds meer mensen zich melden op Reddit met een onverklaarbare scheur in het glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Apache4u schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 12:43:
[...]

Weet je dat zeker? Ik lees alleen over een film, een samenvatting van de 2023 playoffs, die op deze manier aangeboden gaat worden binnenkort:

https://www.sportsbusines...2/21/apple-vision-pro-mls
https://www.apple.com

Je ziet nu een reclame met de slogan, you never see blablabla like this, lijkt te verwijzen naar de Vision Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Is er trouwens een manier om films af te spelen in 3D bijvoorbeeld die je zelf gedownload hebt via een app, ipv afhankelijk te zijn van Apple TV+ en zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg die guest mode niet helemaal werkend. Ik activeer hem via Control Center maar als de Guest de bril opzet is er geen app scherm.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MelvinW
Via een trucje is het mogelijk om al je Nederlandse Apple ID abonnementen ook op je US Apple ID te krijgen. Dit werkt zo:

1. Pak een oude iPhone of iPad en log bij iCloud in met je Amerikaanse Apple ID
2. Stuur nu vanaf je iPhone een iCloud Family invite naar het toestel met je Amerikaanse Apple ID via AirDrop. Het is heel belangrijk dat je dit via AirDrop doet, anders werkt het niet.
3. Accepteer de invite op je andere toestel
4. Klaar, je hebt nu abonnementen ook op je Amerikaanse Apple ID en hoeft dus niet dubbel te betalen.

Edit: dit is blijkbaar alleen voor niet-Apple abonnementen. Het werkt dus alleen voor apps als Infuse Pro etc.

[ Voor 21% gewijzigd door MelvinW op 23-02-2024 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
MelvinW schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 15:40:
Via een trucje is het mogelijk om al je Nederlandse Apple ID abonnementen ook op je US Apple ID te krijgen. Dit werkt zo:

1. Pak een oude iPhone of iPad en log bij iCloud in met je Amerikaanse Apple ID
2. Stuur nu vanaf je iPhone een iCloud Family invite naar het toestel met je Amerikaanse Apple ID via AirDrop. Het is heel belangrijk dat je dit via AirDrop doet, anders werkt het niet.
3. Accepteer de invite op je andere toestel
4. Klaar, je hebt nu Apple TV+, Apple Arcade en Apple Music ook op je Amerikaanse Apple ID en hoeft dus niet dubbel te betalen.

Uiteraard heb je hiervoor wel een gezinsabonnement van Apple Music voor nodig als je deze dienst ook wilt delen.
Heb ik ook zo gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johnvh
carpebios schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 15:18:
Is er trouwens een manier om films af te spelen in 3D bijvoorbeeld die je zelf gedownload hebt via een app, ipv afhankelijk te zijn van Apple TV+ en zo?
Ik heb voor 9 dollar de app Reality Player gekocht in de US store. Deze kan 3d films afspelen vanaf je NAS of een andere SMB share.

Let wel op; lang niet alle codecs worden goed ondersteund. Maar los daarvan is het een prima app voor die paar dollar :)

Ik denk dat alles wat je op je mac vanuit finder kunt previewen (spatiebalk) bekeken kan worden werkt.

[ Voor 9% gewijzigd door Johnvh op 23-02-2024 15:58 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
Johnvh schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 15:51:
[...]

Ik heb voor 9 dollar de app Reality Player gekocht in de US store. Deze kan 3d films afspelen vanaf je NAS of een andere SMB share.

Let wel op; lang niet alle codecs worden goed ondersteund. Maar los daarvan is het een prima app voor die paar dollar :)

Ik denk dat alles wat je op je mac vanuit finder kunt previewen (spatiebalk) bekeken kan worden werkt.
Is dit ook niet gewoon mogelijk met plex? Plex ondersteund 3D en Plex draait ook op de AVP.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Wat een verademing die nieuwe light seal. 25w is voor mij beter. Vandaag komen de ZEISS aan bij MyUS. Dus volgende week heb ik zicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yzord schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 13:44:
Waarom zou de batterij opladen warmte in de bril veroorzaken? Ik kan me hooguit voorstellen dat hij wakker wordt om bijvoorbeeld updates te installeren, maar dat is redelijk normaal gebruik natuurlijk, updates installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
Sissors schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:50:
[...]

Waarom zou de batterij opladen warmte in de bril veroorzaken? Ik kan me hooguit voorstellen dat hij wakker wordt om bijvoorbeeld updates te installeren, maar dat is redelijk normaal gebruik natuurlijk, updates installeren.
Dat is wat er nu te ronde gaat en wat men gemeen heeft met elkaar aangaande de spontane cracks in het scherm. Ik weet het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn eigen 3D films kan afspelen? Het maakt niet uit welke player ik pak, ik krijg altijd een split screen te zien. Heb alle settings nagelopen, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik gebruik Plex en VRplayer. Echt super irritant haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yzord schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 02:08:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn eigen 3D films kan afspelen? Het maakt niet uit welke player ik pak, ik krijg altijd een split screen te zien. Heb alle settings nagelopen, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik gebruik Plex en VRplayer. Echt super irritant haha
I did not try to add myself, but I’m MacRumors. I saw that this app does the trick.

https://apps.apple.com/us...atial-player/id6475702609

( and yes, this post is in English so I can dictate it on my vision pro)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
Donstil schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 10:01:
[...]

I did not try to add myself, but I’m MacRumors. I saw that this app does the trick.

https://apps.apple.com/us...atial-player/id6475702609

( and yes, this post is in English so I can dictate it on my vision pro)
Haha, ja typen sucks op dat ding ja. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:35
Een vraag; is het mogelijk om AppleCare aan te schaffen vanuit NL voor de AVP? Heeft iemand dit toevallig al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
NicoF schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 10:43:
Een vraag; is het mogelijk om AppleCare aan te schaffen vanuit NL voor de AVP? Heeft iemand dit toevallig al gedaan?
Ja, waarom niet. Maar als je iets wilt claimen dan zul je voorlopig naar de us moeten helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NicoF schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 10:43:
Ik heb het voor de zekerheid gedaan.
Wel maandelijks zodat ik er vanaf kan als ik wat comfortabeler ben met het apparaat.

(ik kom over een paar maandjes weer in de VS dus mocht er iets zijn zou ik tot die tijd kunnen wachten en een repair laten uitvoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
Donstil schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 10:53:
[...]

Wel maandelijks zodat ik er vanaf kan als ik wat comfortabeler ben met het apparaat.

(ik kom over een paar maandjes weer in de VS dus mocht er iets zijn zou ik tot die tijd kunnen wachten en een repair laten uitvoeren
Ah dus het is wel mogelijk. Fijn inderdaad! Top!

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Wat ik nou vanmorgen had:

Lag nog in bed, heb dat ding op en een browser beetje schuin groot aan het voeteind.

Mijn iPhone valt van het bed. Ik stap eigenlijk zonder er bij na te denken van bed met de Vision Pro. Pak de iPhone, draai mij om en buk uit automatisme omdat ik anders mijn hoofd zou stoten aan het virtuele scherm 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:34

Mr. Freeze

¡GO!

Aan degene die al een film hebben gekeken, is het net zo'n beleving als er beloofd is? Dus lekker groot scherm, aanpasbare omgeving? En hoe is de geluidsbeleving?

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Mr. Freeze schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:02:
Aan degene die al een film hebben gekeken, is het net zo'n beleving als er beloofd is? Dus lekker groot scherm, aanpasbare omgeving? En hoe is de geluidsbeleving?
Yes, alleen kan ik er momenteel niet zo van genieten, want ik het een ontstoken oog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iamjesse
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08-08-2024
Donstil schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 10:53:
[...]

Voor repair zou je m eventueel nog kunnen opsturen. Apple geeft je meestal een label met hun adres erop. Op basis daarvan eigen label maken en naar ze toe shippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
@Donstil , ik zie de mogelijkheid bij mij helemaal niet om AppleCare te nemen, zou dat komen omdat ik hem op mijn NL account heb gezet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
carpebios schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 21:14:
@Donstil , ik zie de mogelijkheid bij mij helemaal niet om AppleCare te nemen, zou dat komen omdat ik hem op mijn NL account heb gezet?
Ik heb de optie wel en ben ingelogd met US dev account, dus ik vrees het ergste voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Yzord schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 21:38:
[...]

Ik heb de optie wel en ben ingelogd met US dev account, dus ik vrees het ergste voor je.
Zal van de week eens inloggen met m'n US account dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet vanaf je us account idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mr. Freeze schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:02:
Ja ik gisteren. Ik heb Guardians3 gekeken in de Disney+ app.
Het is echt insane hoe die envoirements werken, het ziet er op internet uit ls een gimmick en je weet dat het nep is maar toch is het wel echt indrukwekkend op een of andere manier.

De kwaliteit van de film vond ik ook wel dikke prima, een echte BR op mijn 85" TV is mooier maar dat ligt aan Disney+ niet aan de Vision Pro. Ik heb er Remux MKV's op geprobeerd en die zien er vanuit de Plex iPad app al waanzinnig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
Ik loop echt een beetje te stoeien met 3D films. Zo had ik er een paar geleend van een source wat 3D zou moeten zijn (al is deze maar 2GB op 1080p, dus ik stelde me er al niet te veel van voor), maar ik zie er totaal geen diepte niks in. Doe ik nu iets verkeerd, of kan je gewoon niks verwachten als je een 3D film hebt geschoten op 1080p welke anderhalf uur duurt die maar 2GB aan ruimte in neemt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 06-10 18:14
Wat ik teleurstellend vind, zijn de opmerkingen van kopers die aangeven dat de beeldkwaliteit bij het dragen van het apparaat, terwijl je nog steeds je eigen omgeving kunt zien, behoorlijk korrelig is. Hier moeten ze echt aan werken bij een tweede versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-10 17:07
DeJurist schreef op zondag 25 februari 2024 @ 13:15:
Wat ik teleurstellend vind, zijn de opmerkingen van kopers die aangeven dat de beeldkwaliteit van bij het dragen van het apparaat, terwijl je nog steeds je eigen omgeving kunt zien, behoorlijk korrelig is. Hier moeten ze echt aan werken bij een tweede versie.
Dat is volgens mij alleen in situaties met beperkt licht (wat er binnenshuis best veel zijn trouwens). Inherent aan het gebruik van een camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Wat ik teleurstellend vind, zijn de opmerkingen van kopers die aangeven dat de beeldkwaliteit van bij het dragen van het apparaat, terwijl je nog steeds je eigen omgeving kunt zien, behoorlijk korrelig is. Hier moeten ze echt aan werken bij een tweede versie.
Dat moet inderdaad beter kunnen, mogelijk met een software update, mogelijk met iets anders, want zo ziet een film vanaf de iPhone er niet uit, maar op de Vision Pro wel erg korrelig / wazig inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yzord schreef op zondag 25 februari 2024 @ 11:52:
Ik loop echt een beetje te stoeien met 3D films. Zo had ik er een paar geleend van een source wat 3D zou moeten zijn (al is deze maar 2GB op 1080p, dus ik stelde me er al niet te veel van voor), maar ik zie er totaal geen diepte niks in. Doe ik nu iets verkeerd, of kan je gewoon niks verwachten als je een 3D film hebt geschoten op 1080p welke anderhalf uur duurt die maar 2GB aan ruimte in neemt.
Nou dat laatste ;) Toen ik nog 3D downloads had voor mijn tv waren die eerder 15/20GB.

Edit: Ik hoor net van een vriend (😏) dat de 3D download voor Avatar The Way of Water 26,7GB is🤫

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 25-02-2024 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag mij af in hoeverre dat een probleem is voor het niet Tweakers/Macrumors publiek.

Gisteren heb ik twee mensen een demo gegeven waarvan aan mijn schoonzusje welke wel interesse heeft maar technisch niet onderlegd is.

Die zegt vervolgens in een normaal verlichte woonkamer (waar ik dus korrelig beeld zie) "Whow je kijkt er zo doorheen, dit is echt indrukwekkend". Niets over de korreligheid, FOV of andere zaken waar "wij" dan over vallen.

Edit: Waren überhaupt enorm onder de indruk, kende het product alleen van de hype de laatste weken dus gingen er volledig naturel in. Meermaals gehoord dat het zo bijzonder is dat apps gewoon in de ruimte staan en “net zo mooi zijn als op de iPad”, ook Spatial Video deed het erg goed.

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 25-02-2024 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
Nou het is echt wel geen scherp beeld en dat merk je al helemaal als je gaat lopen. Zittend is het veel scherper dan in beweging. Maar indrukwekkend vind ik het wel. Maar hier zit nog veel meer verbetering in voor de toekomst, maar het zal wel de nodige rekenkracht nodig hebben om het op 12ms snelheid te kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Zoals wel vaker met technologie loopt porno voorop. Wat zijn jullie ervaringen met de Vision Pro?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yzord
Mog schreef op zondag 25 februari 2024 @ 14:37:
Zoals wel vaker met technologie loopt porno voorop. Wat zijn jullie ervaringen met de Vision Pro?
Vriend van me zei dat het fantastic incredible was. Vooral de 8K VR films. Ik geloof hem wel O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Yzord schreef op zondag 25 februari 2024 @ 14:40:
[...]

Vriend van me zei dat het fantastic incredible was. Vooral de 8K VR films. Ik geloof hem wel O-)
Ik vroeg het uiteraard ook voor een vriend

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yzord schreef op zondag 25 februari 2024 @ 14:26:
Nou het is echt wel geen scherp beeld en dat merk je al helemaal als je gaat lopen. Zittend is het veel scherper dan in beweging. Maar indrukwekkend vind ik het wel. Maar hier zit nog veel meer verbetering in voor de toekomst, maar het zal wel de nodige rekenkracht nodig hebben om het op 12ms snelheid te kunnen houden.
Zitten/liggen vind ik sowieso wel fijner dan lopen met dat ding. Net zoals met een iPad, die gebruik ik ook niet lopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
edit: foutje

[ Voor 95% gewijzigd door carpebios op 25-02-2024 14:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Is die wedstrijd te zien op de vision pro? 😁

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Apache4u schreef op zondag 25 februari 2024 @ 14:46:
[...]

Is die wedstrijd te zien op de vision pro? 😁
Zeker, via de app van Delta!

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Man man, Apple Keyboard met batterijen wordt niet ondersteund.
Apple Vision Pro isn't compatible with older models of Apple keyboards and trackpads that use removable batteries. Apple Vision Pro also isn't compatible with Bluetooth mice.
Soms is het ook echt een klote bedrijf he, er is geen reden om dat niet te ondersteunen behalve het verkopen van nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Donstil schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:20:
Man man, Apple Keyboard met batterijen wordt niet ondersteund.

[...]

Soms is het ook echt een klote bedrijf he, er is geen reden om dat niet te ondersteunen behalve het verkopen van nieuwe.
Gewoon heel slecht voor het milieu of zo, bah bah! :+
Maar dit is wel zulke grote onzin, waarom zou je dat niet ondersteunen, is gewoon bluetooth.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
carpebios schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:32:
[...]

Gewoon heel slecht voor het milieu of zo, bah bah! :+
Maar dit is wel zulke grote onzin, waarom zou je dat niet ondersteunen, is gewoon bluetooth.....
Ja en ik had er zelfs oplaadbare batterijen in, dus helemaal groen enz 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
Krijg het met geen mogelijkheid werkend ☹️
Weet je zeker dat dit werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
NicoF schreef op maandag 26 februari 2024 @ 07:13:
[...]

Krijg het met geen mogelijkheid werkend ☹️
Weet je zeker dat dit werkt?
Nee, heb dat zo gedaan, maar het werkt niet. Ik heb geen TV+, niets wat ik gedeeld heb.
Misschien kan je geen familie hebben als je verschillende landzones hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
carpebios schreef op maandag 26 februari 2024 @ 09:28:
[...]

Nee, heb dat zo gedaan, maar het werkt niet. Ik heb geen TV+, niets wat ik gedeeld heb.
Misschien kan je geen familie hebben als je verschillende landzones hebt?
Dat klopt inderdaad. Ik had (eerder al) geprobeerd om mijn US account toe te voegen aan mijn "familie" maar daar trapte het systeem logischerwijs niet in.

Alleen wat hierboven gepost wordt is meer een soort glitch toch? Althans ik heb het niet gebruikt maar zo had ik het begrepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Donstil schreef op maandag 26 februari 2024 @ 10:12:
[...]

Dat klopt inderdaad. Ik had (eerder al) geprobeerd om mijn US account toe te voegen aan mijn "familie" maar daar trapte het systeem logischerwijs niet in.

Alleen wat hierboven gepost wordt is meer een soort glitch toch? Althans ik heb het niet gebruikt maar zo had ik het begrepen.
Het werkt wel als je de invite via AirDrop deelt naar een ander device, dat is inderdaad een glitch. Maar dit is niet om Apple-abonnementen (aTV+, Apple Music etc.) te delen. Alleen abonnementen van apps van derden die familiedeling ondersteunen kun je op deze manier op je US Apple ID krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
Overigens als je echt graag Apple-abonnementen op je US account wil hebben, dan kun je een gratis Target Circle account aanmaken: https://www.target.com/circle/partners

Je krijgt dan 3 maanden aTV+, Apple Fitness en Apple Arcade. Apple Music krijg je 2 maanden gratis. Als je minstens $11 aan App Store tegoed op je account hebt hoef je geen creditcard op je account te hebben om deze codes te redeemen. $15 gift card is zo gekocht op eneba.com

[ Voor 4% gewijzigd door MelvinW op 26-02-2024 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
MelvinW schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:13:
Overigens als je echt graag Apple-abonnementen op je US account wil hebben, dan kun je een gratis Target Circle account aanmaken: https://www.target.com/circle/partners

Je krijgt dan 3 maanden aTV+, Apple Fitness en Apple Arcade. Apple Music krijg je 2 maanden gratis. Als je minstens $11 aan App Store tegoed op je account hebt hoef je geen creditcard op je account te hebben om deze codes te redeemen. $15 gift card is zo gekocht op eneba.com
Wat is target.com eigenlijk voor iets? En wat is eigenlijk de catch? Lijkt me wel heel erg makkelijk dit. Wel top als het echt werkt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Yzord schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:22:
[...]

Wat is target.com eigenlijk voor iets? En wat is eigenlijk de catch? Lijkt me wel heel erg makkelijk dit. Wel top als het echt werkt natuurlijk.
Target is 1 van de grootste winkelketens in Amerika lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
MelvinW schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:24:
[...]

Target is 1 van de grootste winkelketens in Amerika lol
Ja, ben er nog nooit geweest lol. Ken wel wallmart enzo, maar nog nooit van Target gehoord. Maar ok, wat winnen hun er mee als ik een account aanmaak en die codes redeem? Ze moeten toch wel iets er aan verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Yzord schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:27:
[...]

Ja, ben er nog nooit geweest lol. Ken wel wallmart enzo, maar nog nooit van Target gehoord. Maar ok, wat winnen hun er mee als ik een account aanmaak en die codes redeem? Ze moeten toch wel iets er aan verdienen?
Is gewoon hun loyaliteitsprogramma en dit is er onderdeel van. BestBuy.com geeft ze ook weg maar daar moet je een Amerikaanse creditcard opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
MelvinW schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:28:
[...]

Is gewoon hun loyaliteitsprogramma en dit is er onderdeel van. BestBuy.com geeft ze ook weg maar daar moet je een Amerikaanse creditcard opgeven.
Ok, vindt je het goed dat ik deze tip toevoeg aan mijn subreddit r/VisionProHacks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MelvinW schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:13:

Aah Nice. Dat ga ik even proberen.

Ik had 2 $50,- kaarten gekocht. Eentje ervan geactiveerd in de bril en kwam ook met graties AppleTV+ etc maar deze bleef helaas maar laden zonder resultaat.

Edit: Nice dit werkt idd, AppleTV+ wilde perse een creditcard zien (ik heb nog $75,- op dat account) maar zag in de Target URL de redeem code, die ingevuld en dat werkte wel (y)

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 26-02-2024 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
Ja volgens mij werken giftcards niet op recurring subscriptions. Willen ze een cc voor hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yzord schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:27:
[...]

Ja Target is een beetje een HEMA, c&a en BCC in een zeg maar.

Ik haal er altijd het kinderstoeltje op de eerste dag, want Sixt rekent per 2 dagen wat een stoeltje nieuw kost bij Target 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe doen jullie het in een donkere kamer eigenlijk?
Ik wil dat ding ook gebruiken als mijn vrouw al slaapt maar krijg dan continu "tracking failed".

Als ik volledig stil blijf liggen werkt het maar bewegen kan niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Donstil schreef op maandag 26 februari 2024 @ 13:47:
Hoe doen jullie het in een donkere kamer eigenlijk?
Ik wil dat ding ook gebruiken als mijn vrouw al slaapt maar krijg dan continu "tracking failed".

Als ik volledig stil blijf liggen werkt het maar bewegen kan niet.
Infraroodlamp halen: https://www.amazon.nl/NEW...aaradapter/dp/B09KLHVV7M/
Yzord schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:35:
[...]

Ok, vindt je het goed dat ik deze tip toevoeg aan mijn subreddit r/VisionProHacks?
Sure

[ Voor 19% gewijzigd door MelvinW op 26-02-2024 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ooh ja werkt dat echt? Nice.

Want de handgebaren werken wel, het gaat echt om de tracking zelf lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Donstil schreef op maandag 26 februari 2024 @ 14:57:
[...]

Ooh ja werkt dat echt? Nice.

Want de handgebaren werken wel, het gaat echt om de tracking zelf lijkt het.
Van wat ik op reddit heb gelezen wel, maar zelf nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MelvinW schreef op maandag 26 februari 2024 @ 15:28:
[...]

Van wat ik op reddit heb gelezen wel, maar zelf nog niet geprobeerd.
Dan ga ik dat maar even doen :)

Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste