https://x.com/spatiallyme/status/1889719408550977713?s=46
Alleen is het nog niet te vinden in de app store
Oftewel verkopen via retailersYzord schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 19:00:
https://x.com/spatiallyme/status/1889719408550977713?s=46
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
[ Voor 30% gewijzigd door cue op 22-02-2025 09:46 ]
Ik las ergens dat de VP app nog niet in 18.4 Beta 1 zit. Ik moet zelf nog updaten naar 2.4.cue schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 09:46:
Ik heb hier iOS geupdate naar 18.4 maar ondanks dat ik een vision pro gekoppeld hebt komt de vision pro app niet op mijn iPhone. Meer mensen met dit probleem?
Update heb ik gedaan met mijn NL AppleID maar daarna ingelogd met mijn USA AppleID bij Media & Purchases... maakt hier geen verschil.
Verbetering is natuurlijk altijd mooi maar ik heb niet het gevoel dat ik mensen nooit heb kunnen laten zien wat ik wilde, toch al zeker 20 bekende dat ding getoond en werkt vrijwel altijd wel.Yzord schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 11:25:
Kan ik eindelijk eens laten zien wat ik zou willen laten zien, want huidige guest mode zuigt echt.
Ik zou wel meerdere profielen willen hebben.Donstil schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 12:22:
[...]
Verbetering is natuurlijk altijd mooi maar ik heb niet het gevoel dat ik mensen nooit heb kunnen laten zien wat ik wilde, toch al zeker 20 bekende dat ding getoond en werkt vrijwel altijd wel.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Meerdere profielen gaat niet oplossen dat de mensen hem de eerste keer moeten instellen.nils7 schreef op maandag 24 februari 2025 @ 08:28:
[...]
Ik zou wel meerdere profielen willen hebben.
Elke keer als m'n vrouw hem nu pakt staat alles op mij en het instellen is soms irritant zeker de eerste keer bij mensen die hem gebruiken als je niet mee kan kijken wat ze zien.
Je kan nu wel je telefoon scherm aflezenDonstil schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 12:51:
Spatial Gallery is wel een toffe aanvulling, zitten ook wel mooie Spatial voorbeelden in.
Niet iets wat ik maanden ga gebruiken maar wel weer "even een leuke aanvulling".
Met de Vision Pro app heb ik wat minder resultaat. Zowel mijn iPhone als de VP zijn met dezelfde accounts ingelogd (Nederlands Account voor "alles", Amerikaans account voor de store) maar toch geen app helaas.
Via transparency bedoel je dan? Want dat is wel aanzienlijk verbeterd de laatste updates.
Wel tof die app, maar dat alles zo erg aan 1 AppleID is gekoppeld begint wel een probleem te worden bij ons. We hebben namelijk 1 VisionPro op m'n werk die door verschillende mensen gebruikt word en die op een Amerikaans AppleID zit vanwege de AppStore. Daardoor konden we al niet de screencasting gebruiken (van Mac naar VisionPro). En met die mobiele app lijkt het erop dat je ook met de iPhone op dezelfde AppleID moet zitten als de Vision Pro?
Mixed Reality dev
Dit zou de appstore link moeten zijn. Hij zal wel zeggen dat het niet voor jouw country/region beschikbaar is.Donstil schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 12:51:
Spatial Gallery is wel een toffe aanvulling, zitten ook wel mooie Spatial voorbeelden in.
Niet iets wat ik maanden ga gebruiken maar wel weer "even een leuke aanvulling".
Met de Vision Pro app heb ik wat minder resultaat. Zowel mijn iPhone als de VP zijn met dezelfde accounts ingelogd (Nederlands Account voor "alles", Amerikaans account voor de store) maar toch geen app helaas.
Mixed Reality dev
Ah dit werkt wel inderdaad, althans ik kan de app starten via de directe link maar krijg als nog geen icoon tussen mijn applicaties.Menesis schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 13:12:
[...]
Dit zou de appstore link moeten zijn. Hij zal wel zeggen dat het niet voor jouw country/region beschikbaar is.
Ik heb hem nog niet bekeken, maar dit lijkt me supervet (heb deze tour toevallig in Gothenburg meegemaakt, bijna front row. Leuk om te vergelijken). Ik denk dat deze tactic van Apple ook werkt, mensen naar de store lokken om het te bekijken. Fans zullen helemaal blown away zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Menesis op 13-03-2025 10:10 ]
Mixed Reality dev
Hij is pas morgen te bekijkenMenesis schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 10:09:
[...]
Ik heb hem nog niet bekeken, maar dit lijkt me supervet (heb deze tour toevallig in Gothenburg meegemaakt, bijna front row. Leuk om te vergelijken). Ik denk dat deze tactic van Apple ook werkt, mensen naar de store lokken om het te bekijken. Fans zullen helemaal blown away zijn.
Echter als mensen hem dan kopen is het denk ik teleurstellend na een paar weken gezien het gemis aan content... Dus beetje matige langetermijnstrategi misschien.
Als er meer immersive content was zou ik er zelf ook een kopen.
[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 14-03-2025 10:56 ]
Dan ben ik wel benieuwd of het zou werken bij een show als ditDonstil schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 10:55:
Sommige stukken zat ik met kippenvel te kijken. Dit is de toekomst van Concert registratie, ik had het hele concert wel kunnen zien zo. Waanzinnig!
[ Voor 5% gewijzigd door Dennisdn op 14-03-2025 12:15 ]
Ja zou toch super zijn als ze daar wat van die Black Magic camera’s naar “binnen” gooien en dat allemaal goed registreren!Dennisdn schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 12:03:
[...]
Dan ben ik wel benieuwd of het zou werken bij een show als dit
[YouTube: Mysteryland 2024 | Sunday Drone Endshow | Main Stage | Powered by BUD]
Ooh whow ja als je Metallica Fan bent dan wordt dit smullen.Yzord schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 11:39:
Hmm ik al metallica fan (black album damn) ga hem ook zo checken. Met airpods. Ben heel benieuwd. Dit zijn de dingen die de AVP uniek maken en een bevestiging dat ik hem niet van de hand doe.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Omdat de MLS nog geen fieldside spatial heeft, volgens mij voegt het dan niet echt iets toe tov de normale TV feed die er nu dus is.Mog schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 13:26:
Ik kan het helaas niet proberen. Ik zou graag dit willen zien (net als die duikboot film).
De MLS is net begonnen. Ik vond die sportdemo’s in de Apple Store zo vet. Waarom bundelen ze dit niet met de AVP? AVP kopen = jaarabonnement op Apple TV MLS.
[ Voor 7% gewijzigd door nils7 op 14-03-2025 14:56 ]
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Wellicht vet om dit te testen? Moonplayer VR kan kennelijk elke Youtube Video naar 3D converteren…Dennisdn schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 12:03:
[...]
Dan ben ik wel benieuwd of het zou werken bij een show als dit
[YouTube: Mysteryland 2024 | Sunday Drone Endshow | Main Stage | Powered by BUD]
Ik gebruik moonplayer best wel veel voor “vakantie video’s” maar die 2D naar 3D functie is best wel crapnms2003 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 19:16:
[...]
Wellicht vet om dit te testen? Moonplayer VR kan kennelijk elke Youtube Video naar 3D converteren…
https://x.com/spatiallyme/status/1900251506034765950
Ieder zijn/haar ding, maar ik moest hier aan denkenYzord schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 20:07:
Poh hey, dat was vet die Metallica shit. Heb wel ff genoten. Daar mogen er meer van komen bij mij. En voor mij een no brainer om zo meer concerten te zien, want heb echt hekel aan dat staan en wachten en druk en rare lui etc. lol. Als je zo je ticket kan boeken dan ga ik all in haha. Lekker thuus in de mancave en je favoriete versnaperingen erbij. Niks geen file erna of zoeken naar de auto etc.
Wij hebben deze besteld: https://voyglasses.com/pr...lens-for-apple-vision-pro Kwamen volgens mij uit USA. Voor demo's handig omdat de lensen instelbaar zijn op sterkte.Ashwani schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 10:07:
Heeft iemand lenzen besteld voor de Vision Pro? Kan je ze ook ergens in NL bestellen?
Dit is echt handig! Dankjehansgrave schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 08:31:
[...]
Wij hebben deze besteld: https://voyglasses.com/pr...lens-for-apple-vision-pro Kwamen volgens mij uit USA. Voor demo's handig omdat de lensen instelbaar zijn op sterkte.
Ik zit toevallig sinds vorige week aan de bril 😂. Wel wereld van verschilnils7 schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 11:22:
Over lenzen gesproken, ik moet aan een bril maar heb het gevoel dat ik tot nu toe nog prima zie door de APV.
Zodra ik dan aan een bril zit moet ik dan ook lenzen gaan bestellen of zou dat zonder kunnen?
Maar ga je ook lenzen voor de APV bestellen?Ashwani schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 12:19:
[...]
Ik zit toevallig sinds vorige week aan de bril 😂. Wel wereld van verschil
Ze komen zo binnen dan ga ik ze uittestennils7 schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 14:20:
[...]
Maar ga je ook lenzen voor de APV bestellen?
Mijn bril is net binnen gekomen dus benieuwd of ik weer wat ga zien.
Ja deze was echt vet om te zien! Ik ben ook bij het echte concert geweest van die tour, bijna front row. Maar dit is beyond front row haha.
Mixed Reality dev
Die VR2 controllers mogen wel doorkomen van me jaMog schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 10:55:
Kijken mensen met een Vision Pro uit naar de WWDC? We gaan van visionOS 2 naar visionOS 26, dus dat moet een leapfrog worden
Het is een beetje stil/magertjes qua geruchten voor visionOS 26:
- Scrollen met je ogen
- Apple Intelligence-integratie
- Meer native apps
- Toegankelijkheidsverbeteringen
- Ondersteuning voor PlayStation VR2-controllers
Haha VisionOS26, klinkt toch niet als je nu op 2.x zit.Mog schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 10:55:
Kijken mensen met een Vision Pro uit naar de WWDC? We gaan van visionOS 2 naar visionOS 26, dus dat moet een leapfrog worden
Het is een beetje stil/magertjes qua geruchten voor visionOS 26:
- Scrollen met je ogen
- Apple Intelligence-integratie
- Meer native apps
- Toegankelijkheidsverbeteringen
- Ondersteuning voor PlayStation VR2-controllers
Ook niet met een van de recente updates dat je een ultrawide scherm van je Mac kan maken?Donstil schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 13:14:
[...]
Haha VisionOS26, klinkt toch niet als je nu op 2.x zit.
Verder ben ik toch wel benieuwd wat ze gaan doen, als de geruchten waar zijn en iOS/iPadOS wat meer VisionOS design krijgen dan verwacht ik op dat gebied geen veranderingen aan de visionOS kant.
Wat ik persoonlijk wel graag zou willen is mijn iPhone scherm mirroren in de bril, dat heb ik nu best wel vaak even nodig. De punten uit de geruchten molen (zoals de 5 die jij aanhaalt) doen mij wat minder eerlijk gezegd, ik hoop vooral dat ze blijven doorpakken met Apple Immersive video.
Of althans, überhaupt doorpakken bedoel ik eigenlijk, ik vind het een fijn ding om media op te consumeren maar nu 2 jaar na de aankondiging en bijna anderhalf jaar na de release is dat ook wel het enige wat ik er op doe. Het idee dat het een “spatial computer” is heb ik maanden geleden al losgelaten en gebruik ik dan ook nooit meer.
Keertje gedaan > “ah ja leuk” > nooit meer gebruikt.Mog schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 13:15:
[...]
Ook niet met een van de recente updates dat je een ultrawide scherm van je Mac kan maken?
Ja ik geniet nog elke dag van de visioen pro. Enige wat jammer is dat de Nederlandse ondersteuning ontbreektDonstil schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 19:49:
We hebben wat nieuw tuinmeubilair en daar zit ook een loungestoel bij waar mijn vrouw boeken in leest.
Daar ben ik nu eens in gaan zitten met dat ding op, en dat is dus echt waanzinnig. Het is echt indrukwekkend om een YouTube-video op 200” in je eigen tuin te zien. En nog bizar scherp ook.
Zo blijft de VP toch na een jaar nog verbazen.
Heb je al wat terug gelezen in dit topic? Staat volgens mij een aantal keer beschreven.Tjeerdvdongen1 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:00:
Gisteren heb ik een AVD opgepikt en sindsdien probeer ik al uren een US of UK iCloud-account aan te maken zodat ik de AppStore kan gebruiken (ik kan mijn eigen account niet omzetten, dan verlies ik mijn AppleCare+). Ik heb het al geprobeerd via een VPN naar de VS, maar tijdens het aanmaken is het toevoegen van een telefoonnummer verplicht voor 2FA — en dat lijkt telkens fout te gaan. Ik krijg steeds de melding dat het account niet aangemaakt kan worden.
Ik zie dat jullie allemaal al een USA-account hebben, dus ik neem aan dat het mogelijk moet zijn. Zelf heb ik alleen een NL 06 nummer. Heeft iemand toevallig dé gouden tip?
Ja zeker, echter kon ik niks vinden over het niet aan kunnen maken van het account, enkel het inloggen met 2 accounts op de AVP zelf (of ik moet ontzettend scheel zijn...Deleon78 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:04:
[...]
Heb je al wat terug gelezen in dit topic? Staat volgens mij een aantal keer beschreven.
Ik heb het nu nogmaals geprobeerd met het nummer van m'n vriendin, nu is het wel gelukt. Ik ga verder puzzelen, thanksYzord schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 17:57:
Ik heb gewoon mijn 06 gekoppeld aan mijn US account. Maar dat moest ik wel op de pc doen, niet op een telefoon.
En later nog veel meer head wearables: https://www.macrumors.com...als-apple-vision-roadmap/A refreshed first-generation Vision Pro. Featuring the M5 chip with no other changes, the new device will not be considered to be a "second generation" model. Mass production is scheduled for the third quarter of 2025 and Apple is expecting to ship 150,000–200,000 units this year. It will likely remain a niche product. The second generation model is simply designed to maintain market presence and support ecosystem development, as well as reduce inventory of excess components in the supply chain.
Zal wel een productie dingetje zijn om de M2 uit te faseren. Want je kunt een hoop zeggen van de VP maar niet dat er niet genoeg power is met de M2Mog schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 08:56:
Volgens Ming-Chi Kuo komt er eind 2025 een M5 upgrade van de huidige Vision Pro uit. Macrumors:
[...]
En later nog veel meer head wearables: https://www.macrumors.com...als-apple-vision-roadmap/
Denk ik ook. Ik vrees dat de M5 ook niet een reden is om de Vision Pro in meer landen uit te brengen helaas. Dat gebeurt denk ik pas bij de Apple Vision Air (2027) of Apple Vision Pro 2 (2028).Donstil schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 09:33:
[...]
Zal wel een productie dingetje zijn om de M2 uit te faseren. Want je kunt een hoop zeggen van de VP maar niet dat er niet genoeg power is met de M2
[ Voor 8% gewijzigd door 19JM81 op 01-07-2025 14:08 ]
Lijkt me niet. Apple Intelligence speelde in eerste instantie ook geen rol op de Vision Pro. Ik vermoed dat het simpelweg nog niet interessant genoeg is om andere markten aan te boren als de huidige verkoopresultaten al niet denderend zijn.19JM81 schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 14:08:
Maar zou uitrol Apple Intelligence beschikbaarheid in meer landen potentieel wel een reden kunnen zijn om VP breder uit te rollen? (hoop ik dan maar).
Have you tried turning it off and on again?
Dat kan, AVP in Duitsland kopen, US/DE/FR/UK blabla account aanmaken voor de app store, maar inloggen met je NL account op iCloud.Mog schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 15:14:
Ik wil nog steeds een AVP kopen. Maar alleen met een NL Apple ID.
Heb ik dan ook niet gedaan, maar dat neemt niet weg dat mijn vorige bericht nog steeds valide kan zijn.Aiii schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 17:01:
Tsja, je moet ook nooit iets kopen voor features die nog niet uit zijn en in dit geval zelfs nooit aangekondigd zijn.
Ik wil mijn NL account foto’s en video’s en (media) aankopen kunnen gebruiken. Anders zie ik het nut niet.Yzord schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 15:38:
[...]
Dat kan, AVP in Duitsland kopen, US/DE/FR/UK blabla account aanmaken voor de app store, maar inloggen met je NL account op iCloud.
Tis niet anders ff
Ja kan gewoon, heb ik ooknms2003 schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 18:11:
[...]
Ik wil mijn NL account foto’s en video’s en (media) aankopen kunnen gebruiken. Anders zie ik het nut niet.
Aankopen kan niet toch?
Nee dat niet, maar je kan wel wat je al hebt erop zetten van je NL account.
Ja als je ooit een film op AppleTV gekocht hebt dan wel inderdaad.Yzord schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 18:37:
[...]
Nee dat niet, maar je kan wel wat je al hebt erop zetten van je NL account.
Ik heb Apple TV via mijn US account. Werkt prima, krijg ik ook NL sub bij. En voor de rest gebruik ik de AVP toch alleen maar voor AVP dingen. Gedoe van mijn phone/ipad hoef ik er niet op te hebben vind ik.Donstil schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 18:39:
[...]
Ja als je ooit een film op AppleTV gekocht hebt dan wel inderdaad.
Als ik wel eens vergeet te wisselen en in de lege tv app kom staat er idd wat in
Nee oke, ik gebruik ook TV via US account. Alleen de opmerking ging natuurlijk over een NL account.Yzord schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 19:38:
[...]
Ik heb Apple TV via mijn US account. Werkt prima, krijg ik ook NL sub bij. En voor de rest gebruik ik de AVP toch alleen maar voor AVP dingen. Gedoe van mijn phone/ipad hoef ik er niet op te hebben vind ik.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq