Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtoo
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20:06

Rtoo

Youtube - Triple Dutch

robbinonline schreef op maandag 4 december 2023 @ 14:15:
Certificaat downloaden en je kan downgrade naar de oude structuur.
Dat zou top zijn. Kan je uitleggen hoe dat werkt? Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeRobbie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-02 15:56
Hoe heb ik al die tijd over dat ene nummertje heen kunnen lezen |:(
Al die vroege reviews ook... gebruik nu Dayone tot tevredenheid maar kopieer veel fotos (mijn beelddagboek) hiernaartoe... dus erg benieuwd naar deze logische toevoeging!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
OmeRobbie schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 06:26:
[...]

Hoe heb ik al die tijd over dat ene nummertje heen kunnen lezen |:(
Al die vroege reviews ook... gebruik nu Dayone tot tevredenheid maar kopieer veel fotos (mijn beelddagboek) hiernaartoe... dus erg benieuwd naar deze logische toevoeging!
Als je hem heel graag wilt hebben kun je de public beta installeren, daar zit ie al in. Ik heb nog geen noemenswaardige problemen gemerkt, gezien, gelezen of gehoord over de huidige beta-reeks, die is prima :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:16
Rtoo schreef op maandag 4 december 2023 @ 21:32:
[...]

Dat zou top zijn. Kan je uitleggen hoe dat werkt? Thnx!
https://discussions.apple.com/thread/254934792

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeRobbie
Dennisdn schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 07:12:
[...]

Als je hem heel graag wilt hebben kun je de public beta installeren, daar zit ie al in. Ik heb nog geen noemenswaardige problemen gemerkt, gezien, gelezen of gehoord over de huidige beta-reeks, die is prima :)
Thanx! maar dit is er 1tje id categorie "superdom" van mezelf! Ik zag echt scheel met dat nummertje ertussen.
Na zien van dit grappige filmpje van Cnet wilde ik het uitproberen, tegelijkertijd wilde mijn iphone ugraden naar ik dacht die versie...
Googelen gaf me alleen maar meer reviews over journal en de beta van een aantal weken oud... ik gebruik de iPhone apps met Foto, gezondheid, mail, notities etc. echt voor alles om mijn leven een beetje te ordenen en te loggen... Dayone kan dan worden vervangen door Journal met slimme AI (ik word lui)
Alleen blijf ik terug komen op Google Keep (Things, Notities, Evernote... allemaal minder prettig vind ik) dus als iemand daar een leuke oplossing voor heeft als prikbord? Misschien Freeform...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rtoo
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20:06

Rtoo

Youtube - Triple Dutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:33

TheVMaster

Moderator WOS
T viel me op dat ze de gedeelde Playlists eruit gehaald hebben, tenminste het zit er al een paar bèta’s niet meer in. Ik n ook in de RC zit het niet. Heeft die feature het nu gewoon niet gehaald? 😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-09 23:51

Kortfragje

......

Vandaag update naar iOS 17 gedaan (iPhone SE 2022) maar nu zie ik in de google calendar app mijn werk (office365) agenda niet meer. Wel in de mac agenda en toegang staat bij google calendar op 'Full Access' maar de office365 agenda staat er niet tussen... iemand enig idee?

De ios agenda app vind ik zelf niet zo fijn werken (bijv geen 3 dagen overzicht) dus overstappen is niet echt een optie. Anders wordt het een downgrade want dit is wel een deal breaker...

http://www.gjpvanwesten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:19
Kortfragje schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 21:10:
Vandaag update naar iOS 17 gedaan (iPhone SE 2022) maar nu zie ik in de google calendar app mijn werk (office365) agenda niet meer. Wel in de mac agenda en toegang staat bij google calendar op 'Full Access' maar de office365 agenda staat er niet tussen... iemand enig idee?

De ios agenda app vind ik zelf niet zo fijn werken (bijv geen 3 dagen overzicht) dus overstappen is niet echt een optie. Anders wordt het een downgrade want dit is wel een deal breaker...
Deze? https://apps.apple.com/nl...oud-overzicht/id909319292

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-09 23:51

Kortfragje

......

Ja exact. In iOS 16 had ik onder de accounts in die google app naast mijn google agenda's een office 365 agenda. Die optie ontbreeekt nu sinds de update. Ik kan alleen google accounts toevoegen ondanks dat de google calendar op 'Full Access' voor toegang tot alle agenda's op mijn apparaat staat.

In de apple / ios agenda app kan ik WEL bij de office 365 account.

UPDATE:
Heb de office 365 agenda nu 'default calendar' gemaakt in Settings --> Calendar en nu komt ie wel op als account in de google agenda app.

[ Voor 44% gewijzigd door Kortfragje op 05-12-2023 21:35 ]

http://www.gjpvanwesten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazimv
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 15:18
'verbind automatisch' staat aan in mijn wifi instellingen. Ik schakel mijn mobiel data uit, en zet dan mijn wifi op, maar mijn telefoon wordt niet automatisch verbonden met de wifi. Als ik dan ga zien naar mijn instellingen zie ik dat 'verbind automatisch' is uitgeschakeld. Iemand een idee hoe dit komt? Iphone 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheVMaster schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 20:50:
[...]

T viel me op dat ze de gedeelde Playlists eruit gehaald hebben, tenminste het zit er al een paar bèta’s niet meer in. Ik n ook in de RC zit het niet. Heeft die feature het nu gewoon niet gehaald? 😭
Ik zag het inderdaad. 9to5 heeft er een uitleg voor.
https://9to5mac.com/2023/...rative-playlists-delayed/

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:19
Zowel bij developers en public beta is 17.2 uit.

Volgende week waarschijnlijk de stabiele 17.2 voor iedereen (niet beta)

[ Voor 13% gewijzigd door SuperVeloce op 06-12-2023 07:40 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xatom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01:50

Xatom

Ik was net muziek aan het luisteren met mijn AirPods in. Na een paar seconden stopt het geluid en noise cancelling valt ook uit. Ik open Spotify en vervolgens loopt de hele telefoon vast, waarna het scherm zwart wordt en ik de telefoon voor een paar minuten ook niet meer aan krijg. Dit heeft zich daarna een paar keer herhaald, heb ongeveer een halfuur in een loop gezeten. Daarna heb ik de kans gekregen om snel bluetooth uit te zetten, nu werkt het weer.

Later vanavond maar eens testen of het door bluetooth komt, kreeg namelijk ook een vreemde popup dat ik iets met mijn bluetooth device moet doen om muziek te kunnen luisteren? Maar die verdween ook automatisch, voordat ik het kon lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xatom schreef op woensdag 6 december 2023 @ 17:34:
Ik was net muziek aan het luisteren met mijn AirPods in. Na een paar seconden stopt het geluid en noise cancelling valt ook uit. Ik open Spotify en vervolgens loopt de hele telefoon vast, waarna het scherm zwart wordt en ik de telefoon voor een paar minuten ook niet meer aan krijg. Dit heeft zich daarna een paar keer herhaald, heb ongeveer een halfuur in een loop gezeten. Daarna heb ik de kans gekregen om snel bluetooth uit te zetten, nu werkt het weer.

Later vanavond maar eens testen of het door bluetooth komt, kreeg namelijk ook een vreemde popup dat ik iets met mijn bluetooth device moet doen om muziek te kunnen luisteren? Maar die verdween ook automatisch, voordat ik het kon lezen.
Vaag, als ik zoiets heb doe ik meestal gelijk even een soft-reset (volume omhoog > volume omlaag > powerknop ingedrukt houden tot Apple logo verschijnt).

Het zijn soms net computers :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xatom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01:50

Xatom

Donstil schreef op woensdag 6 december 2023 @ 17:49:
[...]

Vaag, als ik zoiets heb doe ik meestal gelijk even een soft-reset (volume omhoog > volume omlaag > powerknop ingedrukt houden tot Apple logo verschijnt).

Het zijn soms net computers :)
Thanks, ik had al allerlei combinaties geprobeerd behalve deze natuurlijk! :D goed om te weten, het probleem lijkt voor nu in elk geval opgelost te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:05
SuperVeloce schreef op woensdag 6 december 2023 @ 06:21:
[...]

RC is dezelfde versie die w.s uitkomt als stable toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
MarioMark1541 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 06:15:
[...]

Ja is ongeveer hetzelfde, misschien kleine wijziging nog.

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

SuperVeloce schreef op woensdag 6 december 2023 @ 06:21:
[...]

Mijn glazen bol zegt dat er vrijdag nog RC2 uitkomt :P

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

MarioMark1541 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 06:15:
[...]

Vraag je dit nu bij elke RC ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:37
Als ik aan het bellen ben en wil ophangen gebeurt het mij heel vaak dat wanneer de ander sneller ophangt de telefoon app zichtbaar wordt en ik op een telefoonnummer klik. Dan wordt er gelijk gebeld. Meteen ophangen geeft aan de andere kant alsnog een gemist gesprek.

Het lijkt er op dat ik hier meer last van heb sinds de icoontjes tijdens het bellen zijn aangepast. Anderen die dit ook ervaren en misschien een oplossing hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
gelukkie schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 10:33:
Als ik aan het bellen ben en wil ophangen gebeurt het mij heel vaak dat wanneer de ander sneller ophangt de telefoon app zichtbaar wordt en ik op een telefoonnummer klik. Dan wordt er gelijk gebeld. Meteen ophangen geeft aan de andere kant alsnog een gemist gesprek.

Het lijkt er op dat ik hier meer last van heb sinds de icoontjes tijdens het bellen zijn aangepast. Anderen die dit ook ervaren en misschien een oplossing hebben?
Ja ik heb dit ook heel vaak. Dan hangt degene die je aan de telefoon had 0,1 seconde sneller op en dan bel je vervolgens iemand in je adresboek.

De makkelijkste oplossing is misschien wel om altijd de ander op te laten hangen. Of even een paar tellen te wachten.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:42
gelukkie schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 10:33:

Ik bel bijna niet met mijn iphone maar kan me herinneren dat je een gesprek ook kan beëindigen door op de zijknop te drukken, wellicht dat dit voor jou werkt? Of met oortjes gaan bellen en die knop gebruiken?

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig, hier is die aloude iOS-stommiteit juist opgelost sinds die knoppen verplaats zijn. Ophangen met de zijknop is inderdaad het handigste, maar ik vergeet dat altijd omdat het gewoon niet in mijn systeem zit…

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edit: Nevermind alleen tvOS 17.2 RC2 lijkt het.

[ Voor 96% gewijzigd door Donstil op 08-12-2023 19:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
@Donstil En stilletjes ook een tweede RC voor de HomePods, die weer stilletjes op een eigen versie van tvOS loopt…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazimv
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 15:18
nazimv schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 21:32:
'verbind automatisch' staat aan in mijn wifi instellingen. Ik schakel mijn mobiel data uit, en zet dan mijn wifi op, maar mijn telefoon wordt niet automatisch verbonden met de wifi. Als ik dan ga zien naar mijn instellingen zie ik dat 'verbind automatisch' is uitgeschakeld. Iemand een idee hoe dit komt? Iphone 15.
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeerBR
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:10
Dennisdn schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 13:00:
Grappig, hier is die aloude iOS-stommiteit juist opgelost sinds die knoppen verplaats zijn. Ophangen met de zijknop is inderdaad het handigste, maar ik vergeet dat altijd omdat het gewoon niet in mijn systeem zit…
Wat bedoel je met "opgelost sinds die knoppen verplaatst zijn¨? Ik heb een SE 2022 voor het werk, maar de knoppen zijn na een stuk of wat updates niet verplaatst.
Het probleem treedt op als je belt vanuit de history lijst (welke veel te kort is), hetgeen vaak voorkomt als je de telefoon voor het werk gebruikt. Navraag leert dat veel mensen hier last van hebben.

Voor de mensen die de telefoon hoofdzakelijk gebruiken om te bellen zou het toch fijn zijn dat dit fundamenteel opgelost wordt en niet met een workaround. Hetzelfde geldt voor het uitschakelen van de dtmf tonen (zonder alle geluid uit te zetten). In hetzelfde rijtje kan de dual sim functionaliteit ook nog wel een paar verbeteringen gebruiken.

Voor mij is de ontbrekende delay na ophangen door de andere kant een verschrikkelijk grote bug. Niet voor te stellen dat dit zo is anno 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeerBR
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:10
Ah, zie nu op internet dat de rode knop wel verplaatst is: naar onder en van midden naar rechts en weer terug. Ik ben visueel ingesteld en druk dus op die rode knop, dat is geen issue geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BeerBR schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 22:44:
[...]

Wat bedoel je met "opgelost sinds die knoppen verplaatst zijn¨? Ik heb een SE 2022 voor het werk, maar de knoppen zijn na een stuk of wat updates niet verplaatst.
Het probleem treedt op als je belt vanuit de history lijst (welke veel te kort is), hetgeen vaak voorkomt als je de telefoon voor het werk gebruikt. Navraag leert dat veel mensen hier last van hebben.

Voor de mensen die de telefoon hoofdzakelijk gebruiken om te bellen zou het toch fijn zijn dat dit fundamenteel opgelost wordt en niet met een workaround. Hetzelfde geldt voor het uitschakelen van de dtmf tonen (zonder alle geluid uit te zetten). In hetzelfde rijtje kan de dual sim functionaliteit ook nog wel een paar verbeteringen gebruiken.

Voor mij is de ontbrekende delay na ophangen door de andere kant een verschrikkelijk grote bug. Niet voor te stellen dat dit zo is anno 2023.
Het is al een oud iOS-probleem wat zo wijd verspreid is dat het echt heel raar is dat Apple het niet oplost. Al was ik zelf in de veronderstelling dat het sinds iOS16 niet meer speelde toen er wat met de knoppen is gerommeld, sinds die tijd is het mij i.i.g. niet meer gebeurd en zie ik het in de forums ook niet veel meer.

Het is al zo oud dat het zeg 5-10 jaar geleden nog niet zo heel erg was omdat je gesprekken nog kon wegdrukken. Maar zeg een jaar of 5 geleden werd het pas echt vervelend toen telefoongesprekken instant werden opgezet en je hem wel kon wegdrukken maar mensen meteen gingen terugbellen "ik zie een gemist gesprek"... Het is al vele tientallen keren besproken op de forums, maar ook hele topics van de laatste jaren zoals deze of deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:44
Iemand enig idee waarom elk filmpje dat ik download uit mijn OneDrive (via de OneDrive-app) vervolgens zo wordt getoond in Foto’s:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qDWIMZCmC_WEmv-0zniGpVCN5XA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9p2jHokzVdFzP3NSSxyw1Cye.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Is er een mogelijkheid om light en darkmode eventueel via shortcuts aan een icoon te koppelen? Wellicht wel.

Ik prefereer light mode (vind ik er cleaner dan dark mode). Maar gevoelsmatig is darkmode net iets beter op de batterij (kan eventueel een gevoel zijn), en vooral in bed 's avonds net iets fijner ook.

Maar steeds drie lagen diep in settings gaan is omslachtig

Woops, kan in control centre! Nooit gezien. Never mind O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Amos_x op 09-12-2023 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 13:43
Wanneer ik 17.1.2 wil installeren geeft hij aan dat er te weinig opslag is en hij minimaal 6.1gb nodig heeft. Ik heb echter 53,5 van de 64 gebruikt. Die update heeft toch geen 16gb in totaal nodig?

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:48
Zweer dat met deze update me geluid soms zachter wordt gezet zonder dat ik ergens aan zit

Samen met de toetsenbord problemen maakt dit voor mij echt de meest buggy iOS tot nu toe….

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frumper schreef op zondag 10 december 2023 @ 10:31:
Wanneer ik 17.1.2 wil installeren geeft hij aan dat er te weinig opslag is en hij minimaal 6.1gb nodig heeft. Ik heb echter 53,5 van de 64 gebruikt. Die update heeft toch geen 16gb in totaal nodig?
Vergelijk het een beetje met Windows, hij moet eerst ruimte hebben om de update te downloaden en daarna nog een keer die ruimte om op uit te pakken. Denk dat als je nog iets van 3 tot 5 Gb weet vrij te spelen dat het dan wel lukt. Wellicht kun je die ergens uit apps halen. Hier vraagt DeTelegraaf bijvoorbeeld altijd veel ruimte omdat ie elke dag de krant op slaat. Of in Whatsapp kun je vrij makkelijk alle ontvangen "meuk" verwijderen. Als je er dan nog niet bent kun je bijvoorbeeld nog de foto's naar de iCloud gooien en alleen de thumbnails op het device houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hellboy123
  • Laatst online: 21:44
dglavimans schreef op zondag 10 december 2023 @ 11:29:
Zweer dat met deze update me geluid soms zachter wordt gezet zonder dat ik ergens aan zit

Samen met de toetsenbord problemen maakt dit voor mij echt de meest buggy iOS tot nu toe….
Mijn ervaring met iOS 17 op de iPhone 15 pro is dat alle volumes af en toe spoken. Volume ringtone keihard, dan weer zacht, belvolume keihard, de volgende keer heel zacht. Toetsenbord volume wat opeens op 500% gaat voor een paar aanrakingen en daarna weer teruggaat naar normaal volume. Nooit eerder gehad op andere versies en iPhones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrXen0
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-09 11:08
hellboy123 schreef op zondag 10 december 2023 @ 12:13:
[...]

Mijn ervaring met iOS 17 op de iPhone 15 pro is dat alle volumes af en toe spoken. Volume ringtone keihard, dan weer zacht, belvolume keihard, de volgende keer heel zacht. Toetsenbord volume wat opeens op 500% gaat voor een paar aanrakingen en daarna weer teruggaat naar normaal volume. Nooit eerder gehad op andere versies en iPhones.
Hebben jullie de geinstalleerde apps al uitgesloten? Flitsmeister (🤮) had bijvoorbeeld een fout ingebakken die soms je hele volume 'over' nam waardoor ander geluid niet meer door kwam. Enige optie was de app helemaal afsluiten. Kijk eens of je met een schone installatie dezelfde fouten nog steeds hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

iOS 17.2 is uit

https://www.macrumors.com...ios-17-2-and-ipados-17-2/

[ Voor 72% gewijzigd door Hackus op 11-12-2023 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 13:42

racoon

mooowwww

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
De journal app zou toch in 17.2 zitten? Mijn iPad heeft em niet, volgens de sites zou de app er wel in moeten zitten. Heeft iemand de app wel?

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicj56
  • Laatst online: 22:00
Kassad schreef op maandag 11 december 2023 @ 20:39:
De journal app zou toch in 17.2 zitten? Mijn iPad heeft em niet, volgens de sites zou de app er wel in moeten zitten. Heeft iemand de app wel?
Das enkel iPhone en niet iPad… Helaas.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23:17
Zal vast ook wel voor macOS en iPadOS uitkomen in de toekomst. Dit is het soort app waarbij een toetsenbord toch best prettig voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Nicj56 schreef op maandag 11 december 2023 @ 20:44:
[...]

Das enkel iPhone en niet iPad… Helaas.
Aha, dat had ik niet begrepen, dank. Nou ja, iPhone ligt nu te updaten, dus zo maar kijken of het wat is. Maar het leek me bij uitstek een app voor de iPad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Laatst online: 22:00
Kassad schreef op maandag 11 december 2023 @ 20:56:
[...]

Aha, dat had ik niet begrepen, dank. Nou ja, iPhone ligt nu te updaten, dus zo maar kijken of het wat is. Maar het leek me bij uitsteek een app voor de iPad :)
voor mij eerder de combinatie

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:16
Wauw! Vertel ons meer!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Als je vorige week 17.2 RC geïnstalleerd hebt. Toen beta uitgevinkt hebt, zou je nu toch gewoon 17.2 moeten kunnen downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeRobbie
Hier ook een teleurstelling dat de journal-app alleen voor iOs is... Las zelf dat het nog wel even duren...
Voor mij is de naadloze integratie van telefoon, iPad en de Mac een must (net als bij notities).

Gebruik nu Dayone (op zich tevreden mee) en verheugd dat ze de Journal-API's gaan gebruiken dus hopelijk snel nieuwe dingetjes te zien...

[ Voor 12% gewijzigd door OmeRobbie op 12-12-2023 05:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22:38
SuperVeloce schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 00:59:
Als je vorige week 17.2 RC geïnstalleerd hebt. Toen beta uitgevinkt hebt, zou je nu toch gewoon 17.2 moeten kunnen downloaden?
De iOS 17.2 RC versie is gelijk aan deze versie. Meestal is de RC al de definitieve, mits er geen gekke bugs naar boven komen. :)

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Laatst online: 17:46
Sinds IOS 17 geeft mijn wekker altijd het standaard geluid ook al stel ik een ander muziekje in. Ook als ik alle wekkers verwijder en opnieuw aanmaak blijft hij het standaard wekker geluid gebruiken.

Iemand dit ook en mogelijk een oplossing?

— edit —

schijnbaar niet de enige met dit probleem
https://discussions.apple.com/thread/255190021?sortBy=best

[ Voor 19% gewijzigd door PdeBie op 12-12-2023 08:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

SuperVeloce schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 00:59:
Public is gelijk aan RC, beide 21C62

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:11
Gebruiken jullie ook de optie 'privedoorgifte' van Apple? Ik heb hem eigenlijk al sinds het begin aan staan echter deed ik laatst wat speedtesten op mijn eigen netwerk en merkte ik op dat de snelheid met deze functie uit veel sneller is dan met de functie aan (100Mbps om 400Mbps).

Is dat logisch of kan ik nog iets qua instelling aanpassen? En zou ik het aan moeten houden? Ik zit in de groep van 'ik-heb-niets-te-verbergen' maar een stukje privacy is mij natuurlijk wel wat waard.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:20

RnB

Ik gebruik iCloud Private Relay ook sinds het begin en hoewel er wat kinderziektes waren in het begin (hele trage connecties, wegvallende connecties, etc), vind ik het nu wel goed werken.

Technisch gezien heeft het effect op de snelheid en latency van je verbinding, omdat je door twee lagen gaat, maar ik heb er persoonlijk geen last van moet ik zeggen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6WQ9we4dVhftL-BELiVSE-CO17g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ObmZ2JP1ofeyMVwgAFM1Viyu.png?f=fotoalbum_large

Even een snelle speedtest via speedtest.net laat mij een 500Mbps down en up zien, waar ik buiten Safari tegen de 800Mbps haal. Het downloaden van files in Safari gaat ook met een prima snelheid.

Ik heb ook niets te verbergen, maar ik vind het (quasi?) gevoel van veiligheid wel fijn. :)

Wat betreft aanpassingen: het enige wat je kan aanpassen is welke server je gebruikt, een globale server waarbij je locatie ergens in NL is of een wat specifiekere server die wat dichter bij je in de buurt is gelokaliseerd, zodat je locatie beter klopt met waar je je daadwerkelijk bevind.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wat ik nou niemand over hoor maar wel nieuw is met iOS 17.2 Sleutelverificatie van contacten voor iMessage

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/25LpbPnvllQjqcLkf-lK1x10B6M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uiP0ISn6iIjE9g9ZuhVdFbSr.png?f=fotoalbum_large

Niet direct een sexy video maar wel een goeie uitleg:

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hk12nl schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 10:13:
Gebruiken jullie ook de optie 'privedoorgifte' van Apple? .
Ik heb een haatliefde met dat gedoe. Het lijkt allemaal teveel op elkaar. “Beperk wifi-tracking”, “Prive Wifi” etc. Die gaan continue de strijd aan met mijn dns-Adblock in de router waardoor ik óf ineens heel veel reclame krijg (ik denk min plus min is plus) óf helemaal niets doet het meer, of bij een update gooit ie één van die knoppen weer om en is het weer zoeken. Ergens staat er nu weer iets verkeerd waardoor er reclame door komt in Safari (opvallend: alleen op Tweakers). Maar of ik dat nou moet zoeken in privé wifi, beperk wifi, mijn adblocker of Safari-instellingen: ik heb het opgegeven, mede omdat het alleen op Tweakers is waarvan ik altijd weer te lui ben die te whitelisten.

[ Voor 8% gewijzigd door Dennisdn op 12-12-2023 14:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dennisdn schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 14:11:
[...]

Ik heb een haatliefde met dat gedoe. Het lijkt allemaal teveel op elkaar. “Beperk wifi-tracking”, “Prive Wifi” etc. Die gaan continue de strijd aan met mijn dns-Adblock in de router waardoor ik óf ineens heel veel reclame krijg (ik denk min plus min is plus) óf helemaal niets doet het meer, of bij een update gooit ie één van die knoppen weer om en is het weer zoeken. Ergens staat er nu weer iets verkeerd waardoor er reclame door komt in Safari (opvallend: alleen op Tweakers). Maar of ik dat nou moet zoeken in privé wifi, beperk wifi, mijn adblocker of Safari-instellingen: ik heb het opgegeven, mede omdat het alleen op Tweakers is waarvan ik altijd weer te lui ben die te whitelisten.
Een voordeel heb je. Als het in Privé Wifi-adres zit dan moet je het bij je eigen netwerk zoeken. Het enige wat privé wifi doet is het zichzelf kenbaar maken aan “het netwerk” met wisselende Mac adressen en je daardoor voor DHCP een nieuw apparaat bent.

Als dat er voor zorgt dat je wel reclame ziet dan zit het in je IP configuratie niet goed. Je moet het zo instellen dat al het DNS verkeer via dns-Adblock gaat.

Daarom moet je bijvoorbeeld ook privé doorgifte uitzetten. Met privé doorgifte gaat je dns verkeer naar Apple en daar vind geen adblocking plaatst en dus zie je reclame.

Beperk ip-adres tracking doet niets met dns dus daarom ook niet met adblocking op basis van dns.

Edit: Daar zit overigens ook gelijk de zwakte van adblock op DNS. Als een website, app, etc ervoor kiest op reclame hardcoded te doen of bijvoorbeeld op IP dan valt het om en zie je dus weer reclame.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 12-12-2023 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 14:36:
[...]
Daarom moet je bijvoorbeeld ook privé doorgifte uitzetten. Met privé doorgifte gaat je dns verkeer naar Apple en daar vind geen adblocking plaatst en dus zie je reclame.
Ja dat had ik door, thuisadres wifi staat prive doorgifte niet aan. En alles is reclameloos: alle apps, Chrome etc behalve Tweakers op Safari. Heb nog even gedacht dat Tweakers een kunstje had uitgehaald met hun advertenties, maar dan was het wel een groter ding geworden in de forums en niet alleen bij mij.
Maar... het is niet belangrijk genoeg om er tijd in te stoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisdn schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 14:42:
[...]

Ja dat had ik door, thuisadres wifi staat prive doorgifte niet aan. En alles is reclameloos: alle apps, Chrome etc behalve Tweakers op Safari. Heb nog even gedacht dat Tweakers een kunstje had uitgehaald met hun advertenties, maar dan was het wel een groter ding geworden in de forums en niet alleen bij mij.
Maar... het is niet belangrijk genoeg om er tijd in te stoppen :)
Ik vind het zelf vreemd dat Apple gebruikers niet laat kiezen wanneer ze wel en geen privé-doorgifte willen.

Ik heb een permanente vpn naar huis dus daarom nooit behoefte aan privé-doorgifte maar er zijn zat gebruikers waar privé-doorgifte buitenshuis wel nuttig zou zijn. Die moeten nu of beperk ip-adres tracking uitzetten op het thuis netwerk of in zijn geheel privé-doorgifte.

Een instelling waarin je bekende eigen netwerken zou kunnen uitzonderen zou veel logischer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 15:00:
[...]

Ik vind het zelf vreemd dat Apple gebruikers niet laat kiezen wanneer ze wel en geen privé-doorgifte willen.

Ik heb een permanente vpn naar huis dus daarom nooit behoefte aan privé-doorgifte maar er zijn zat gebruikers waar privé-doorgifte buitenshuis wel nuttig zou zijn. Die moeten nu of beperk ip-adres tracking uitzetten op het thuis netwerk of in zijn geheel privé-doorgifte.

Een instelling waarin je bekende eigen netwerken zou kunnen uitzonderen zou veel logischer zijn.
Het is wat omslachtig inderdaad om het per wifinetwerk in te moeten stellen. Ik denk dat het Apple ook hier weer om de massa gaat en denkt: die paar individuele gebruikers die met adblockers of vpn's spelen komen hier ook zelf wel uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisdn schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 15:11:
[...]

Het is wat omslachtig inderdaad om het per wifinetwerk in te moeten stellen. Ik denk dat het Apple ook hier weer om de massa gaat en denkt: die paar individuele gebruikers die met adblockers of vpn's spelen komen hier ook zelf wel uit :P
Nou het kan dus niet eens per netwerk, dat bedoelde ik eigenlijk. Je kunt Beperk IP-adresstracking uitzetten en dan is de bijvangst dat privedoorgifte uit gaat maar dat uitzetten moet natuurlijk niemand willen.

Maar goed we zullen wel de uitzondering zijn inderdaad :)

Al vraag ik mij af of het überhaupt veel gebruikt wordt dat privedoorgifte, ik zie (en zet) het bij niemand aan in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
Donstil schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 15:38:
[...]

Nou het kan dus niet eens per netwerk, dat bedoelde ik eigenlijk. Je kunt Beperk IP-adresstracking uitzetten en dan is de bijvangst dat privedoorgifte uit gaat maar dat uitzetten moet natuurlijk niemand willen.

Maar goed we zullen wel de uitzondering zijn inderdaad :)

Al vraag ik mij af of het überhaupt veel gebruikt wordt dat privedoorgifte, ik zie (en zet) het bij niemand aan in ieder geval
Ik heb het zonder veel na te denken aangezet onder het motto waarom ook niet? Ik heb er ook geen last van, maar ik doe niet aan adblocken, daar had ik in het verleden wel altijd last mee met niet werkende websites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zapato schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 15:46:
[...]

Ik heb het zonder veel na te denken aangezet onder het motto waarom ook niet? Ik heb er ook geen last van, maar ik doe niet aan adblocken, daar had ik in het verleden wel altijd last mee met niet werkende websites.
Ja dat had je vroeger wel eens idd maar die tijd is met dns blocking wel al heel lang achter ons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zapato
Donstil schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 15:54:
[...]

Ja dat had je vroeger wel eens idd maar die tijd is met dns blocking wel al heel lang achter ons.
Ach, ik heb me neergelegd bij reclame, ook enigszins prinicipieel. Zonder reclame zou die content waarschijnlijk niet beschikbaar zijn of tegen hoge kosten. Apps wil ik overigens niet met reclame. Daar betaal ik voor een reclame vrije versie en als die er niet is dan komt die app niet op mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Weet niet of het een iOS 17.2 issue is, maar sinds deze update (dacht ik) loopt Whatsapp vast met het doorsturen van foto's. Weet niet of jullie dat ook ervaren?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GGS_206 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 16:12:
Weet niet of het een iOS 17.2 issue is, maar sinds deze update (dacht ik) loopt Whatsapp vast met het doorsturen van foto's. Weet niet of jullie dat ook ervaren?
Is zelfs al een topic over :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zapato schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 16:00:
[...]

Ach, ik heb me neergelegd bij reclame, ook enigszins prinicipieel. Zonder reclame zou die content waarschijnlijk niet beschikbaar zijn of tegen hoge kosten. Apps wil ik overigens niet met reclame. Daar betaal ik voor een reclame vrije versie en als die er niet is dan komt die app niet op mijn telefoon.
Ja hier ook hoor, als er een betaal optie is en deze in verhouding staat ga ik daar ook altijd wel voor.

Ik heb persoonlijk ook niet zo heel veel moeite met de reclame uiting zelf maar het gaat mij meer om alle manieren van tracking die daar ook nog eens bij komen en die zijn vrijwel zonder uitzondering buiten proportioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
Is het iemand gelukt om gezondheidsgegevens op te vragen en toe te voegen met Siri in iOS 17.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zapato schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 16:51:
Is het iemand gelukt om gezondheidsgegevens op te vragen en toe te voegen met Siri in iOS 17.2?
Dat kan alleen met de series 9 en Ultra 2 toch?

Edit: https://9to5mac.com/2023/...new-siri-health-features/

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 12-12-2023 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
Ik dacht ook met iPhone:

watchOS 10.2, iOS 17.2, and iPadOS 17.2 are available today, allowing Apple Watch Series 9 and Apple Watch Ultra 2, iPhone, and iPad1 users to conveniently access and log their Health app data using Siri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zapato schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 17:50:
Ik dacht ook met iPhone:

watchOS 10.2, iOS 17.2, and iPadOS 17.2 are available today, allowing Apple Watch Series 9 and Apple Watch Ultra 2, iPhone, and iPad1 users to conveniently access and log their Health app data using Siri.
Mm vaag, ik kreeg het vanmorgen niet werkend op mijn ultra (want “Hoeveel stappen heb ik gisteren gezet” geeft niets terug) en vond toen dat artikel.

Eigenlijk best vaag dat “Hoeveel stappen heb ik vandaag gezet” niet gewoon werkt met Siri, dat is toch data die gewoon in de gezondheid app staat zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

iOS17.3 beta 1 is uit

[ Voor 68% gewijzigd door Hackus op 12-12-2023 19:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TechFox
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:43
Erg goede zet van Apple, goede toevoeging.

Afbeeldingslocatie: https://images.macrumors.com/t/hSaQ5qO7dwVA2LCaVzirzBTutEI=/800x0/article-new/2023/12/ios-stolen-device-protection.jpg?lossy
The first iOS 17.3 beta rolling out to developers today includes a new "Stolen Device Protection" feature that is designed to add an additional layer of security in the event someone has stolen your iPhone and also obtained the device's passcode.
Volledig artikel: https://www.macrumors.com...evice-protection-feature/

[ Voor 15% gewijzigd door TechFox op 12-12-2023 19:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 13:29
Nice! Die extra stappen voor het wijzigen van instellingen is alleen maar nice.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Is dit nieuw in 17.2 het voelbare signaal bij het gebruik van de mute switch?
Ik heb voelbare systeemsignalen uit staan,
.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KorteGebruiker
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 18:18:
[...]

Mm vaag, ik kreeg het vanmorgen niet werkend op mijn ultra (want “Hoeveel stappen heb ik gisteren gezet” geeft niets terug) en vond toen dat artikel.

Eigenlijk best vaag dat “Hoeveel stappen heb ik vandaag gezet” niet gewoon werkt met Siri, dat is toch data die gewoon in de gezondheid app staat zou je zeggen.
Ik moest een vinkje aanzetten in instellingen bij privacy & security > health > Siri. Daarna kon ik gewoon vragen aan Siri wat bijvoorbeeld mijn stappen waren. (Misschien lag het aan het feit dat Siri bij mij in het Engels staat dat het daarom het werkte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KorteGebruiker schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 20:27:
[...]

Ik moest een vinkje aanzetten in instellingen bij privacy & security > health > Siri. Daarna kon ik gewoon vragen aan Siri wat bijvoorbeeld mijn stappen waren. (Misschien lag het aan het feit dat Siri bij mij in het Engels staat dat het daarom het werkte)
Aah misschien heeft het even tijd nodig dan. Want na het inschakelen van deze setting werkt het hier nog niet helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En daar ging alweer mijn goede voornemen even geen DB’s meer te draaien…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dennisdn schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 20:59:
[...]

En daar ging alweer mijn goede voornemen even geen DB’s meer te draaien…
Goede voornemen voor 2024 ?
😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 00:33

TheVMaster

Moderator WOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben279
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 22:46
Slasher schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 20:05:
Is dit nieuw in 17.2 het voelbare signaal bij het gebruik van de mute switch?
Ik heb voelbare systeemsignalen uit staan,
.
Alleen bij de switch van geluid naar silent begint ie te trillen inderdaad.
Maar dat was bij mij in de vorige versies ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ruben279 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 10:14:
[...]

Alleen bij de switch van geluid naar silent begint ie te trillen inderdaad.
Maar dat was bij mij in de vorige versies ook al.
Andersom hier ook.
Naar silent is 3 tikjes. Van silent 1.

Althans hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben279
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 22:46
Dat is bijzonder dat er verschil in zit dan!
Net even getest, maar de switch "Voelbare systeemsignalen" heeft er bij mij geen invloed op.

Aan of uit, ik krijg alleen 3 tikjes bij het schakelen naar silent mode.

• Yonix
Ben ik nou gek of worden recente oproepen niet meer getoond / opgeslagen in 17.2 (bug)? :S

[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 14-12-2023 22:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:47

Steeffoon

Smartphone-nerd

Sinds iOS 17.2 kun je vanuit de camera niet meer direct een verhaal delen op Instagram. Eindigt in een zwart scherm. Meer mensen last van? (iPhone 15 Pro Max)

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Steeffoon schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 09:03:
Sinds iOS 17.2 kun je vanuit de camera niet meer direct een verhaal delen op Instagram. Eindigt in een zwart scherm. Meer mensen last van? (iPhone 15 Pro Max)
Bij Whatsapp is hetzelfde aan de gang, allebei van Meta, dus waarschijnlijk moeten zij nog e.e.a. goed zetten met updates.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 14:07

s0kkie

Cowabunga

Yonix schreef op donderdag 14 december 2023 @ 22:34:
Ben ik nou gek of worden recente oproepen niet meer getoond / opgeslagen in 17.2 (bug)? :S
Ja dit klopt inderdaad, was ook in de beta het geval. Op 17.3 beta nog steeds aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
s0kkie schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 16:29:
[...]

Ja dit klopt inderdaad, was ook in de beta het geval. Op 17.3 beta nog steeds aanwezig.
Best wel slordig dat zo’n bug erdoorheen glipt. Mijn lijst met favorieten was namelijk ook leeg na de update. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zUi59cmcCzBZUhebei8XaE7qHzw=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/wsu2nBA4XQxQIUcDgmuXlvI2.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lHkj00hluagOU8HyjNYXJYi_VFs=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/rbePzbcN9pM5r7gaSVu3lfpr.png?f=fotoalbum_tile

Bij mijn vrouw wordt de tijd heel vaag weergegeven. Als het scherm in Stand-By staat is het helemaal niet meer te lezen. Als ik een nieuwe achtergrond maak of een andere al eerder gemaakte achtergrond selecteer dan blijft het hetzelfde. Het lijkt mij dus een instelling. Iemand enig idee welke instelling dit is? Ik word er gek van zo langzamerhand😅

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KorteGebruiker
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
hk12nl schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 08:34:
[Afbeelding][Afbeelding]

Bij mijn vrouw wordt de tijd heel vaag weergegeven. Als het scherm in Stand-By staat is het helemaal niet meer te lezen. Als ik een nieuwe achtergrond maak of een andere al eerder gemaakte achtergrond selecteer dan blijft het hetzelfde. Het lijkt mij dus een instelling. Iemand enig idee welke instelling dit is? Ik word er gek van zo langzamerhand😅
Dit lijkt me eerder een bug dan een instelling. Heb je al een force restart gedaan? Dit doe je door op volumeknop omhoog kort te drukken, volumeknop omlaag kort te drukken en dan de aan en uit-knop ingedrukt totdat je de Apple logo ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds ik iOS 17.2 heb geïnstalleerd is het geluid van Apple Music over de bluetooth van de auto opeens een stuk lager geworden qua volume. Het volume van de stem bij Kaarten is niet gedaald, dus dat is behoorlijk irritant. :+ Geen enkele instelling wijzigen heeft er invloed op. Is daar iets in aangepast? Of iemand hier die er last van heeft gehad en de oplossing weet? :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:17

Cordon

Lievelings jankert

hk12nl schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 08:34:
[Afbeelding][Afbeelding]

Heb het ook, heel raar. Ook niks ingesteld, het gebeurde plots.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Donstil schreef op woensdag 13 december 2023 @ 10:55:
[...]

Andersom hier ook.
Naar silent is 3 tikjes. Van silent 1.

Althans hier.
Hiero ook!

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Ik heb wel de 3 trillingen naar stil, maar naar geluid niks!

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Cordon schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 17:19:
[...]

Heb het ook, heel raar. Ook niks ingesteld, het gebeurde plots.
De force restart zoals @KorteGebruiker benoemd heeft zowaar geholpen. Ik dacht dat ik dit al gedaan had maar vanochtend was dit de oplossing.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
SgtElPotato schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 18:09:
[...]

Ik heb wel de 3 trillingen naar stil, maar naar geluid niks!
Ik heb de 15 Pro Max. Ik weet niet of dit wat uitmaakt maar lijkt mij niet?

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Mandrake466 schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:21:
[...]

Ik heb de 15 Pro Max. Ik weet niet of dit wat uitmaakt maar lijkt mij niet?
Denk het wel, denk dat de 14 Pro en ouder er anders mee omgaan omdat ze nog een fysiek schuifje hebben.

Zucht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
SgtElPotato schreef op maandag 18 december 2023 @ 10:24:
[...]

Denk het wel, denk dat de 14 Pro en ouder er anders mee omgaan omdat ze nog een fysiek schuifje hebben.
Rip fysiek schuifje. Mis hem nog steeds 😢

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18
Yup, vrij summiere changelog, meer dan alleen “bugfixes” vertelt het verhaal niet.

Alleen de iPhones lijken de update te hebben gekregen.
Mijn iPad laat hem niet zien.

[ Voor 13% gewijzigd door Banshee op 19-12-2023 22:37 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 30 Laatste