Acties:
  • 0 Henk 'm!
loreedijk schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 13:17:
Dat zou inderdaad wel mooi zijn ja, hoewel ik wifi eigelijk zo min mogelijk gebruik juist omdat het crap is, en de data bunder toch groot genoeg is :D :)
Nah networking is mijn werk dus wifi is hier verre van “crap” maar bovenal belangrijk vanwege het beperkte bereik in onze geïsoleerde woning.

Als ik dan in mijn wifi controller zie dat alle apparaten 99,9% wifi ervaring hebben en de iPhones onder de 70% zitten dan is verbetering hard nodig!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:43
loreedijk schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 13:06:
Wauw!! The biggest new feature in iOS 17.2 is the Journal app
En dat is dan "the biggest new feature"

Ik zou liever zien dat er mee stabiliteit komt in de IOS 17 lijn :(
Het Qi laden beter werkt, minder geneuzel met "toestel wordt te warm"
Bluetooth stabiliteit met Apple Airpods etc etc etc

Nee dan is "the biggest new feature" de Journal app. beetje jammer.
Apple volgt hierbij gewoon de roadmap die ze voor zichzelf hebben opgesteld. Toen ze merkten dat de Journal app de release in sept niet ging halen, hebben ze die gewoon op 17.2 gepland. Dat er in de tussentijd allerlei bugs aan het licht komen doet daar niets aan af. Het zijn waarschijnlijk niet eens dezelfde teams die aan de nieuwe features werken en de bugs oplossen.

Plus, nieuwe feature is marketing, bugs oplossen is dat niet.

PSN: Sluuz

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mog schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 13:19:
[...]

Geen inderdaad inderdaad. Maar een shortcut maken om dit snel aan en uit te zetten. Ik wil niet al mijn video's alvast klaar maken voor de Vision Pro. 4K 60fps is me daar net te dierbaar voor. Maar het is tof om bepaalde momenten al "Visio Pro ready" te hebben zodat ik volgend jaar iets om te testen heb.
Ja 1080/30 is daarin wel een nadeel ja.
Zie eigenlijk nu pas dat er ook een toggle is in de camera app:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1SRxmsBXBw8sEJGicSp54ekFQQo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5X7sfRweeDTSVc6SHXcbpF9W.jpg?f=fotoalbum_large

Alleen daarvoor moet je dan wel eerst de functie aanzetten op de plek van het screenshot hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Donstil schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 13:22:
[...]

Ja 1080/30 is daarin wel een nadeel ja.
Zie eigenlijk nu pas dat er ook een toggle is in de camera app:

[Afbeelding]

Alleen daarvoor moet je dan wel eerst de functie aanzetten op de plek van het screenshot hierboven.
Dat is wel mooi opgelost! O+

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mog schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 13:24:
[...]

Dat is wel mooi opgelost! O+
Ja inderdaad, de camera interface wordt dan wat minimalistischer en draait naar landscape.

Nu alleen de bril nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Donstil schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 13:26:
[...]

Ja inderdaad, de camera interface wordt dan wat minimalistischer en draait naar landscape.

Nu alleen de bril nog.
Echt he? Ik had wel gehoopt dat we dit jaar nog een deep dive zouden krijgen. Maar dat wordt begin volgend jaar gok ik. Ik ga er niet voor naar de VS, maar een tripje naar Londen of Berlijn heb ik er wel voor over. Je moet in-person dat ding aanschaffen ivm customization.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mog schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 13:28:
[...]

Echt he? Ik had wel gehoopt dat we dit jaar nog een deep dive zouden krijgen. Maar dat wordt begin volgend jaar gok ik. Ik ga er niet voor naar de VS, maar een tripje naar Londen of Berlijn heb ik er wel voor over. Je moet in-person dat ding aanschaffen ivm customization.
Ooh serieus? Dat is ruk, ik had eigenlijk gedacht gewoon een weborder naar mijn PO box te doen en dan door te sturen naar NL.

Edit: Hoewel dat ligt er ook wel een beetje aan wanneer dat ding nou echt komt. In juli en augustus ben ik er nog even en dan scheelt dat wel weer btw natuurlijk.

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 10-11-2023 13:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Donstil schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 13:45:
[...]

Ooh serieus? Dat is ruk, ik had eigenlijk gedacht gewoon een weborder naar mijn PO box te doen en dan door te sturen naar NL.
Nee, volgens mij wordt je hoofd opgemeten en krijg je "unieke" onderdelen bij elke Vision Pro. Ik weet niet meer waar ik het gelezen/gezien heb. Maar goed, ik ga hier een beetje offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:38
Donstil schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 13:19:
[...]

Nah networking is mijn werk dus wifi is hier verre van “crap” maar bovenal belangrijk vanwege het beperkte bereik in onze geïsoleerde woning.

Als ik dan in mijn wifi controller zie dat alle apparaten 99,9% wifi ervaring hebben en de iPhones onder de 70% zitten dan is verbetering hard nodig!
Die unify metrics vind ik weinig zinvol. Veel belangrijker dat snelheid, latency en ping ok zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
giantgiantus schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 19:03:
[...]

Die unify metrics vind ik weinig zinvol. Veel belangrijker dat snelheid, latency en ping ok zijn.
Maar die zijn ook verre van oké 8)7

Los daarvan zijn die metrics wel prima hoor, 99,9% of 97% zegt misschien niet zoveel maar 99,9% tov 70% geeft wel een prima beeld dat er “iets” mis is, dus blij dat ze het aanpakken!

[ Voor 39% gewijzigd door Donstil op 10-11-2023 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Niet perse iOS 17 gerelateerd, maar ik zie op mijn Apple ID 2 verschillende bedragen qua saldo.
Als ik in de App Store op mijn profiel klik zie ik 6 euro als saldo. Als ik klik op “geld toevoegen aan account” zie ik 0,00. Heb ik nu die 6 euro nog of niet haha?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ETmF7XChK8I4WIkh6KFoBWTrRUU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/myehNxWKoP9SqoVcoivpzu4Z.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BiigcLxyiSu8ypeCNb-uYhSBX6M=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IySP3jubLVN7HpbQs79Kudif.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
De agenda app in iOS doet vreemd met betrekking tot gedeelde agenda's, en ik krijg het niet gefixt dus hoop dat iemand hier een idee heeft.

Ik heb een google agenda en die heeft toegang tot de gedeelde agenda van mijn vriendin. Op mijn macbook werkt dit perfect, agenda is onder "gedelegeerd" zichtbaar in de apple agenda. In de agenda app op mijn iphone heb ik nu ook mijn google agenda ingesteld, maar de gedelegeerde agenda is nergens te bekennen. Al alles geprobeerd met synchronisatie, niks lijkt te helpen.

Vervolgens heb ik op dezelfde iphone de google agenda app geïnstalleerd en mezelf aangemeld en jawel, de gedelegeerde agenda is meteen zichtbaar. 8)7

Iemand enig idee? Hoe krijg ik de gedelegeerde agenda ook zichtbaar in de apple agenda, zoals wel gewoon op mijn macbook werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:11
darkpluisje schreef op zondag 12 november 2023 @ 21:57:
De agenda app in iOS doet vreemd met betrekking tot gedeelde agenda's, en ik krijg het niet gefixt dus hoop dat iemand hier een idee heeft.

Ik heb een google agenda en die heeft toegang tot de gedeelde agenda van mijn vriendin. Op mijn macbook werkt dit perfect, agenda is onder "gedelegeerd" zichtbaar in de apple agenda. In de agenda app op mijn iphone heb ik nu ook mijn google agenda ingesteld, maar de gedelegeerde agenda is nergens te bekennen. Al alles geprobeerd met synchronisatie, niks lijkt te helpen.

Vervolgens heb ik op dezelfde iphone de google agenda app geïnstalleerd en mezelf aangemeld en jawel, de gedelegeerde agenda is meteen zichtbaar. 8)7

Iemand enig idee? Hoe krijg ik de gedelegeerde agenda ook zichtbaar in de apple agenda, zoals wel gewoon op mijn macbook werkt?
Even in de instellingen kijken bij je account en dan kijken of bij Google de agenda aanstaat.

Instellingen - Agenda - accounts

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:55

Ik heb dit met mijn vrouw geregeld in Gmail <-> Outlook zelf, dus daar zien wij elkaars agenda's al.
Wat voor app of device we ook gebruiken, we zien altijd elkaars agenda zonder dat we wat bijzondere acties uit hoeven te voeren buiten hooguit aanvinken in de lijst met agenda's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
hk12nl schreef op maandag 13 november 2023 @ 08:02:
[...]

Even in de instellingen kijken bij je account en dan kijken of bij Google de agenda aanstaat.

Instellingen - Agenda - accounts
Mijn eigen account (waar die van mijn vriendin naar gedelegeerd is) staat de agenda aan. Ik kan mijn eigen agenda ook gewoon zien/aanpassen.
Haar agenda staat niet bij de accounts, maar dat zou ook niet hoeven gezien het delegeren, toch? Ik hoef verder geen bewerk rechten of toegang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
St00mwals schreef op maandag 13 november 2023 @ 09:18:
[...]

Ik heb dit met mijn vrouw geregeld in Gmail <-> Outlook zelf, dus daar zien wij elkaars agenda's al.
Wat voor app of device we ook gebruiken, we zien altijd elkaars agenda zonder dat we wat bijzondere acties uit hoeven te voeren buiten hooguit aanvinken in de lijst met agenda's.
Ja dit hebben/hadden wij dus ook. Voor de agenda op mijn macbook gaat dit goed en voor de google agenda op mijn iphone ook. Het is alleen de gewone agenda app op iphone die niet mee wil werken 🙁

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo Apple geeft gas op de 17.2 bèta’s. Beta 3 is er nu, 5 dagen na beta 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Kan je in iOS een hele range aan telefoonnummers blokkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Mog schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 19:24:
Nee, maar je kan wel gemakkelijk alle onbekende nummers stilhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mog schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 19:24:
Zeker Nijkerk en Almere :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

RoRoNL schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 19:32:
[...]

Nee, maar je kan wel gemakkelijk alle onbekende nummers stilhouden.
Ik word kapot gespamd door KPN. Ik blokkeer het ene nummer, maar dan bellen ze vanaf een ander nummer. Als je een Google search doet kom je erachter dat ze robots van verschillende nummers laten bellen en als iemand opneemt wordt degene pas doorverbonden naar zo'n saleskip. Ik heb nu 7 nummers geblokkeerd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MVP9ElDG2Ij5VroN2Fomnqso6QE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6sp31bSyHj4D7SKNyEiaUF1D.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

Volgens mij zoek je deze instellingen.
https://calendar.google.com/calendar/u/0/syncselect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Held! Dit is hem, hier stond hij inderdaad uitgevinkt. Ik heb toch flink wat gegoogled voor (en na) dat ik dit postte maar nergens gevonden dat er ook specifieke sync settings voor iphone/ipad bestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
  • Laatst online: 22:02
Mog schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 21:21:
[...]

Ik word kapot gespamd door KPN. Ik blokkeer het ene nummer, maar dan bellen ze vanaf een ander nummer. Als je een Google search doet kom je erachter dat ze robots van verschillende nummers laten bellen en als iemand opneemt wordt degene pas doorverbonden naar zo'n saleskip. Ik heb nu 7 nummers geblokkeerd.

[Afbeelding]
Lees dit en doe wat hier staat (vertel KPN dat je niet door hen gebeld wil worden). Is denk ik makkelijker en effectiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
darkpluisje schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 22:33:
[...]

Held! Dit is hem, hier stond hij inderdaad uitgevinkt. Ik heb toch flink wat gegoogled voor (en na) dat ik dit postte maar nergens gevonden dat er ook specifieke sync settings voor iphone/ipad bestaan
Graag gedaan. Ik had ooit hetzelfde en dat kostte mij ook behoorlijk wat tijd. Sindsdien staat deze in m'n bookmarks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:21
La1974 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 22:36:
[...]

Lees dit en doe wat hier staat (vertel KPN dat je niet door hen gebeld wil worden). Is denk ik makkelijker en effectiever.
Volgens mij staat daar wat anders dan jij schrijft: vertel niet KPN maar het bedrijf dat jou belt dat je niet door hen gebeld wil worden. (mijn inschatting is dat dat kansloos is, maar wie weet...)
En pas als dat niet helpt is de volgende stap: klacht bij ACM indienen, die vervolgens misschien ooit wellicht een keer een onderzoek gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• La1974
  • Laatst online: 22:02
vanaalten schreef op woensdag 15 november 2023 @ 08:56:
[...]

Volgens mij staat daar wat anders dan jij schrijft: vertel niet KPN maar het bedrijf dat jou belt dat je niet door hen gebeld wil worden. (mijn inschatting is dat dat kansloos is, maar wie weet...)
En pas als dat niet helpt is de volgende stap: klacht bij ACM indienen, die vervolgens misschien ooit wellicht een keer een onderzoek gaan doen.
In het bericht waarop ik reageer staat dat KPN de partij is die belt. Die gaan echt wel vastleggen dat ze daarmee moeten stoppen als je dat vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 15:42

Sebazzz

3dp

Heeft iemand dit wel eens meegemaakt? Ik sluit om 18:00 uur mijn iPhone aan op iTunes en wordt gevraagd of ik naar de laatste iOS versie wil updaten, prima.

Tussen 18:01 en 18:07 worden er 132 datasessies gedaan van 58MB per stuk, voor een totaal van 7600MB. Dit is 1GB per minuut, 18 MB/s, 145 Mbps.

Dit is kennelijk over 4G in plaats van wifi gegaan, want ik krijg binnen dezelfde seconde een smsje van Simyo dat ik 80% van mijn bundel en 100% van mijn bundel heb bereikt en nu ben ik tijdelijk afgesloten vanwege hoog verbruik want ik zit 200 euro over mijn bundel heen 8)7

Verbruik tussen 2022 en nu van "Systeem" is in totaal 8GB, volgens de iOS netwerkstatistieken. Daarnaast zie ik op mijn Unifi router dat mijn iPhone nooit van het wifi is afgeweest sinds gisterenavond 19:15 en sinds 16:25 constant op hetzelfde access point zit.

Daarnaast woon ik niet op of onder een 4G mast, in een drukke stad waar ik zeker de mast niet voor mijzelf hebt.

[ Voor 30% gewijzigd door Sebazzz op 15-11-2023 19:20 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Sebazzz schreef op woensdag 15 november 2023 @ 18:56:
Heeft iemand dit wel eens meegemaakt? Ik sluit om 18:00 uur mijn iPhone aan op iTunes en wordt gevraagd of ik naar de laatste iOS versie wil updaten, prima.

Tussen 18:01 en 18:07 worden er 132 datasessies gedaan van 58MB per stuk, voor een totaal van 7600MB. Dit is 1GB per minuut, 18 MB/s, 145 Mbps.

Dit is kennelijk over 4G in plaats van wifi gegaan, want ik krijg binnen dezelfde seconde een smsje van Simyo dat ik 80% van mijn bundel en 100% van mijn bundel heb bereikt en nu ben ik tijdelijk afgesloten vanwege hoog verbruik want ik zit 200 euro over mijn bundel heen 8)7

Verbruik tussen 2022 en nu van "Systeem" is in totaal 8GB, volgens de iOS netwerkstatistieken. Daarnaast zie ik op mijn Unifi router dat mijn iPhone nooit van het wifi is afgeweest sinds gisterenavond 19:15 en sinds 16:25 constant op hetzelfde access point zit.

Daarnaast woon ik niet op of onder een 4G mast, in een drukke stad waar ik zeker de mast niet voor mijzelf hebt.
Heb je misschien de toggle van ‘wifi assistentie’ aan staan in instellingen - mobiel netwerk en dan helemaal onderaan?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

hk12nl schreef op woensdag 15 november 2023 @ 19:28:
[...]

Heb je misschien de toggle van ‘wifi assistentie’ aan staan in instellingen - mobiel netwerk en dan helemaal onderaan?
Staat aan, maar volgens mijn Unifi access point ben ik vanaf 16:05 nooit meer van wifi afgeweest. Ik zit ook praktisch naast mijn access point.

[ Voor 13% gewijzigd door Sebazzz op 15-11-2023 19:42 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Welkom bij Simyo! ;)
Abo's met hoge buitenbundel kosten zijn gevaarlijk en dat laat Simyo graag zo.
Waarom ie niet gewoon WiFi heeft gebruikt durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Tsja, dat zal wel een keer gebeurd zijn toen ik op een gaar wifi netwerk zat en ik bevestigend heb gereageerd op zo'n dialoogje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Olaf van der Spek schreef op woensdag 15 november 2023 @ 19:45:
[...]

Welkom bij Simyo! ;)
Abo's met hoge buitenbundel kosten zijn gevaarlijk en dat laat Simyo graag zo.
Vast, maar mijn moeder had zoiets ook laatst maar dat schreef ik af op "bad Android" en "user error".
Waarom ie niet gewoon WiFi heeft gebruikt durf ik niet te zeggen.
Het is wél vreemd dat tussen 2022 en nu "systeem" waar updates onder moeten vallen, maar 8GB heeft verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Sebazzz schreef op woensdag 15 november 2023 @ 19:41:
[...]

Staat aan, maar volgens mijn Unifi access point ben ik vanaf 16:05 nooit meer van wifi afgeweest. Ik zit ook praktisch naast mijn access point.
Inmiddels wel uitgezet?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telesto
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 23:11

Als dit de eerste keer is dat je zo erg over je databundel gaat kun je simyo even bellen, ze corrigeren het dan naar een opslag van een tientje uit m’n hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Ja, maar weinig zin. Ik ben nu al geblokkeerd. Ik heb dit als meer dan 10 jaar als klant nog nooit meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Wat bedoel je precies met aansluiten op iTunes? Was zo updaten niet iets van 10 jaar geleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Olaf van der Spek schreef op woensdag 15 november 2023 @ 20:29:
[...]

Wat bedoel je precies met aansluiten op iTunes? Was zo updaten niet iets van 10 jaar geleden?
Nou, ik wilde eigenlijk even klooien met .NET MAUI - maar hij herkende mijn iPhone niet. Toen heb ik iTunes gestart, en die vroeg of ik een iOS update wilde installeren dus waarom niet, dan heb ik die patch alvast geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Sebazzz schreef op woensdag 15 november 2023 @ 20:31:
[...]

Nou, ik wilde eigenlijk even klooien met .NET MAUI - maar hij herkende mijn iPhone niet. Toen heb ik iTunes gestart, en die vroeg of ik een iOS update wilde installeren dus waarom niet, dan heb ik die patch alvast geinstalleerd.
Ik heb per ongeluk zo de telefoon eens als USB hotspot gebruikt.
Ik dacht ineens, waarom is mijn internetverbinding sneller dan normaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Olaf van der Spek schreef op woensdag 15 november 2023 @ 20:33:
[...]

In mijn geval niet, ik heb de juiste drivers niet geinstalleerd. Hotspot staat op mijn telefoon ook uit. Daarnaast had ik hem via USB1.1 verbonden, nooit dat je dan aan de 1GB/m komt.

Ik heb het "uptime" command gedraaid en zo te zien is dit dataverbruik net geweest ná de reboot voor de iOS update.

[ Voor 7% gewijzigd door Sebazzz op 15-11-2023 20:37 ]

Olaf van der Spek schreef op woensdag 15 november 2023 @ 20:33:
[...]

Herkenbaar! Als je de hotspot aan zet via het controlcenter dan gaat ie vanzelf uit als de laptop geen verbinding meer heeft. Maar doe je het via het gewone menu (of een shortcut aan de actieknop zoals ik heb) dan blijft ie aan. Opgelost door er een focus aan te hangen met een zwarte wallpaper met heel groot het wifi-logo erop :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:00
Apple is gaan luisteren en denk ook wel vanuit de EU: https://www.macrumors.com...t-rcs-messaging-standard/

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:19
Hier ben ik ontzettend blij mee. Whatsapp kan de deur uit!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:14
Zapato schreef op donderdag 16 november 2023 @ 19:49:
[...]

'Later next year......'

Kan dus nog wel een jaartje duren, IOS 18 wellicht?

• JSD00
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 09:06
Dit is erg tof! Ik heb nog niet echt een idee van hoe RCS werkt, maar zou WhatsApp ook RCS kunnen gaan ondersteunen? Dan kan de WhatsApp-app inderdaad van de telefoon af!

[ Voor 3% gewijzigd door JSD00 op 16-11-2023 20:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Whatsapp is al de deur uit hier (en dat bevalt goed!) maar Signal volgt ook als dit live gaat.

Inderdaad goed nieuws dus!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwacht niet dat de EU hier al iets mee te maken heeft. iMessage is niet aangewezen als poortwachter namelijk en hoeft daarom (nog) niet aan interoperabiliteit te voldoen.

JSD00 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 20:56:
[...]

Dit is erg tof! Ik heb nog niet echt een idee van hoe RCS werkt, maar zou WhatsApp ook RCS kunnen gaan ondersteunen? Dan kan de WhatsApp-app inderdaad van de telefoon af!
Ja in theorie zou dat zeker kunnen ja en dan hebben we hier in de EU ook blauwe en groene bubbels :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Donstil schreef op donderdag 16 november 2023 @ 21:03:
[...]

Whatsapp is al de deur uit hier (en dat bevalt goed!) maar Signal volgt ook als dit live gaat.

Inderdaad goed nieuws dus!
WhatsApp verwijderen is een droom van mij. Maar Signal biedt zoveel voordelen over SMS en RCS dat het voor mij geen vervanging is.

Mog schreef op donderdag 16 november 2023 @ 21:14:
[...]

WhatsApp verwijderen is een droom van mij. Maar Signal biedt zoveel voordelen over SMS en RCS dat het voor mij geen vervanging is.
Ja ik lees nu pas dat RCA (nog) geen encryptie heeft. Dat zou hier nog wel een dealbreker kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pierre_nr1 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 19:56:
[...]

'Later next year......'

Kan dus nog wel een jaartje duren, IOS 18 wellicht?
Heb al wel artikelen gelezen dat iOS18 een groot dingetje gaat worden. Iets als dit vertalen ze vast in “The biggest change ever in communication” :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:29
RCS interesseert mij persoonlijk niet zo veel, helemaal niet omdat het net zo onveilig is als SMS (lijkt me op zijn minst wel belangrijk voor een vervanger).

iMessage en Whatsapp werken nog prima. Kan wel stellen dat ik WA niet wil gebruiken, maar het gemak weegt imo niet op tegen de 'lasten' die ik daarmee kan ondervinden (vrijwel 90% van de belangrijke communicatie gaat via WA / iMessage (zowel zakelijk als privé) en ik zou mezelf uitsluiten van dat als ik het zou verwijderen).

Denk dat RCS het allemaal wel wat makkelijker maakt maar een echte vervanger zal het nooit zijn.

Zucht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dennisdn schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 05:17:
[...]

Heb al wel artikelen gelezen dat iOS18 een groot dingetje gaat worden. Iets als dit vertalen ze vast in “The biggest change ever in communication:P
“With iOS18 you can nou, pleur whatsapp out of the window”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Commendatore
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Het lijkt erop dat Apple nu bezig is met het geforceerd updaten van apparaten die nog op iOS (of iPadOS) 16 is. Ik krijg in elk geval niet meer de optie om nog even op 16 te blijven en 17 wordt automatisch geïnstalleerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Commendatore op 17-11-2023 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

SgtElPotato schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:57:
RCS interesseert mij persoonlijk niet zo veel, helemaal niet omdat het net zo onveilig is als SMS (lijkt me op zijn minst wel belangrijk voor een vervanger).

iMessage en Whatsapp werken nog prima. Kan wel stellen dat ik WA niet wil gebruiken, maar het gemak weegt imo niet op tegen de 'lasten' die ik daarmee kan ondervinden (vrijwel 90% van de belangrijke communicatie gaat via WA / iMessage (zowel zakelijk als privé) en ik zou mezelf uitsluiten van dat als ik het zou verwijderen).

Denk dat RCS het allemaal wel wat makkelijker maakt maar een echte vervanger zal het nooit zijn.
Zolang WhatsApp geen Apple Watch app heeft ben ik heel erg blij met RCS. Kan ik eindelijk mijn niet iMessage vrienden berichten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:28

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

iPhone 15 Pro Max met 17.2 bèta 3, met macro heb ik issues met scherp stellen, het lijkt constant te switchen tussen lenzen. Sounds familiar?

edit
17.1.1 geinstalleerd, geen probleem. Omdat ik een 17.2 backup heb moest ik weer terug naar de beta, probleem is terug.

[ Voor 31% gewijzigd door Huigie op 17-11-2023 19:56 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:42
Commendatore schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 11:32:
Het lijkt erop dat Apple nu bezig is met het geforceerd updaten van apparaten die nog op iOS (of iPadOS) 16 is. Ik krijg in elk geval niet meer de optie om nog even op 16 te blijven en 17 wordt automatisch geïnstalleerd.
Ik zag die melding ook op mijn telefoon, dus ik heb automatisch updaten nu uitgeschakeld. Ik hoef al die "verbeteringen" van iOS 17 niet.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 07:43

Quakie

quakelen

Stomme vraag misschien, maar bij vorige iOS versies drukte ik wat harder op een woord om te selecteren. Dit lukt mij niet meer !? Is dit nu anders geworden ?

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:00
[...]

Geeft mij ook meer reden daarvoor.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quakie schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 18:41:
Stomme vraag misschien, maar bij vorige iOS versies drukte ik wat harder op een woord om te selecteren. Dit lukt mij niet meer !? Is dit nu anders geworden ?
Sinds het killen van Force Touch (nog steeds jammer wel) is dat een long press geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 07:43

Quakie

quakelen

@Donstil ja dat mis ik nog steeds, maar snap niet dat het nu zo vaak mis gaat.

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:19
Dev Beta 4 17.2 is uit

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:57
CarPlay wil niet meer automatisch draadloos verbinden sinds ik op iOS 17.1.1 zit. Ik kwam er gisteren achter dat ik was vergeten om Siri opnieuw te configureren, maar nu dit weer aan staat werkt het nog niet. Ook opnieuw pairen maakt geen verschil. Zie ik nog iets over het hoofd aan de iOS kant of moet ik meer richting de auto gaan denken?

[ Voor 8% gewijzigd door Southern Sun op 29-11-2023 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Bond
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 13:17
Andere last van batterij problemen bij 17.1.1? Hij (14pro) gaat ineens heel snel leeg (als in geen halve dag meer terwijl eerder 2 dagen mee kon doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09 02:38
Donstil schreef op donderdag 16 november 2023 @ 21:06:
[...]

Ja in theorie zou dat zeker kunnen ja en dan hebben we hier in de EU ook blauwe en groene bubbels :P
Betekent dit dan dat je bijv. met de Berichten app berichten kan versturen naar WhatsApp contacten? Zou op de Apple Watch erg fijn, omdat daar geen native WhatsApp app beschikbaar voor is.

[ Voor 11% gewijzigd door SnoopBok op 29-11-2023 13:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zapato
SnoopBok schreef op woensdag 29 november 2023 @ 13:27:
[...]

Betekent dit dan dat je bijv. met de Berichten app berichten kan versturen naar WhatsApp contacten? Zou op de Apple Watch erg fijn, omdat daar geen native WhatsApp app beschikbaar voor is.
Nee, maar wel naar de berichten app van Android telefoons die ook RCS hebben ingeschakeld. Je hebt dan soortgelijke functionaliteit als in Whatsapp. In principe zou Whatsapp ook RCS kunnen integreren, maar dat zie ik niet snel gebeuren. Zou denk ik de doodsteek zijn voor Whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:59
2Bond schreef op woensdag 29 november 2023 @ 12:52:
Andere last van batterij problemen bij 17.1.1? Hij (14pro) gaat ineens heel snel leeg (als in geen halve dag meer terwijl eerder 2 dagen mee kon doen).
Al bij Instellingen > Batterij gekeken om te zien of er apps zijn en welke dat zijn die zorgen voor jouw batterijverbruik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09 02:38
Zapato schreef op woensdag 29 november 2023 @ 14:09:
[...]

Nee, maar wel naar de berichten app van Android telefoons die ook RCS hebben ingeschakeld. Je hebt dan soortgelijke functionaliteit als in Whatsapp. In principe zou Whatsapp ook RCS kunnen integreren, maar dat zie ik niet snel gebeuren. Zou denk ik de doodsteek zijn voor Whatsapp.
Inderdaad, voor WhatsApp lijkt het niet logisch om dit te doen. Zou de nieuwe EU regelgeving voor een verandering kunnen zorgen?

https://techcrunch.com/20...-regulation/?guccounter=1
Als ik bovenstaand artikel lees, zou het dan mogelijk zijn dat binnen je iMessage Berichten app, ook third party chats zoals WhatsApp komen te staan?

Het artikel ging blijkbaar nog iets verder, waar staat dat iMessage (voorlopig) buiten deze regeling valt.

[ Voor 6% gewijzigd door SnoopBok op 29-11-2023 14:26 . Reden: Artikel blijkbaar niet volledig gelezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 12:09
Korte vraag meerdere mensen die sinds de overgang naar IOS 17 last hebben van het volgende probleem?

Ik heb de laatste tijd het probleem dat bij telefoon gesprekken op luidspreker of via bluetooth ik na een seconden of 10 tot 30 niet meer hoorbaar ben en ik opnieuw moet bellen of moet switchen naar handheld en dan weer luidspreker.

Ik heb zelf een iPhone 14 Plus met IOS 17.1.1 erop.

Ik zag dat er al een thread bij het forum van apple was.
https://discussions.apple...%20distortion%20improves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:01
SnoopBok schreef op woensdag 29 november 2023 @ 14:24:
[...]

Inderdaad, voor WhatsApp lijkt het niet logisch om dit te doen. Zou de nieuwe EU regelgeving voor een verandering kunnen zorgen?

Als ik bovenstaand artikel lees, zou het dan mogelijk zijn dat binnen je iMessage Berichten app, ook third party chats zoals WhatsApp komen te staan?

Het artikel ging blijkbaar nog iets verder, waar staat dat iMessage (voorlopig) buiten deze regeling valt.
Nou nee, in het artikel staat dat Apple graag wil dat het met Imessage buiten de regeling valt, "omdat er in de EU maar weinig gebruikers van Imessage zijn". En Apple probeert de EU te paaien door te zeggen serieus na te denken over het integreren van RCS in Imessage. Maar daar is het laatste woord nog niet over gezegd door de EU zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
Of-Aaargh schreef op woensdag 29 november 2023 @ 14:47:
[...]

Nou nee, in het artikel staat dat Apple graag wil dat het met Imessage buiten de regeling valt, "omdat er in de EU maar weinig gebruikers van Imessage zijn". En Apple probeert de EU te paaien door te zeggen serieus na te denken over het integreren van RCS in Imessage. Maar daar is het laatste woord nog niet over gezegd door de EU zelf.
Volgens mij hebben ze aangekondigd dat het in de loop van 2024 er komt:
https://9to5mac.com/2023/11/16/apple-rcs-coming-to-iphone/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zapato schreef op woensdag 29 november 2023 @ 14:09:
[...]

Ik denk dat het zelfs al de doodsteek voor Whatsapp is als Apple RCS aan zet. Het hele bestaansrecht van WA is dat ze de eerste waren die naadloos tussen verschillende ecosystemen kon communiceren. Als RCS dalijk nieuw is, en dat gaat Apple kennende heel groot als marketing gebruiken, dan probeert iedereen het een keer en lopen gesprekken voortaan vanzelf via iMessage en de Android-variant. Dan is WA net zo snel verdwenen als dat ze zijn gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SnoopBok schreef op woensdag 29 november 2023 @ 14:24:
[...]

Voor nu valt iMessage er (nog) buiten inderdaad. Google en wat providers hebben wel bij de EU aangedrongen om daar naar te kijken maar dat is uiteraard voornamelijk eigenbelang.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zapato
Dennisdn schreef op woensdag 29 november 2023 @ 15:43:
[...]

Ik denk dat het zelfs al de doodsteek voor Whatsapp is als Apple RCS aan zet. Het hele bestaansrecht van WA is dat ze de eerste waren die naadloos tussen verschillende ecosystemen kon communiceren. Als RCS dalijk nieuw is, en dat gaat Apple kennende heel groot als marketing gebruiken, dan probeert iedereen het een keer en lopen gesprekken voortaan vanzelf via iMessage en de Android-variant. Dan is WA net zo snel verdwenen als dat ze zijn gekomen.
mijn droom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:33

TheVMaster

Moderator WOS
[...]

Laten we het hopen! Kunnen we Meta helemaal de deur uit doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:23
2Bond schreef op woensdag 29 november 2023 @ 12:52:
Bij 17.1.1. niet. Maar ik heb vanochtend de update naar de 17.2 beta gedaan en sindsdien is het dramatisch.
Voornamelijk de Mail app blijft op de achtergrond draaien, lijkt de grote boosdoener:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F-2MWl3JcxipiH0MYh7aqmlGkPE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3Ux6L1VXBgUW30ajjd8pWHja.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LJIacGjo0Ez40lu2Fnn6XM1kV5g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2n6xZGvFyPbFe3BF5YQFQR04.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IFxsfIOMLqnxDxKYTmU4BWy3TJc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cDpY8VOCngHE4TrNrWpXeSTI.png?f=fotoalbum_large

Hebben meer gebruikers hier last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
bob-nwk schreef op woensdag 29 november 2023 @ 20:54:
[...]

Bij 17.1.1. niet. Maar ik heb vanochtend de update naar de 17.2 beta gedaan en sindsdien is het dramatisch.
Voornamelijk de Mail app blijft op de achtergrond draaien, lijkt de grote boosdoener:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Hebben meer gebruikers hier last van?
Nope. Zit ook op de nieuwste 17.2 beta.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:51
iOS 17.1.2 is uit met security fixes;

https://support.apple.com/kb/HT214031

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• bob-nwk
ChrisM schreef op woensdag 29 november 2023 @ 21:36:
[...]

Nope. Zit ook op de nieuwste 17.2 beta.
Na (nog) een reboot vanochtend lijkt alles weer OK gelukkig (sterker nog: behoorlijk zuinig!) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
  • Laatst online: 22:05
bob-nwk schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:01:
[...]

Na (nog) een reboot vanochtend lijkt alles weer OK gelukkig (sterker nog: behoorlijk zuinig!) :)
Op welke versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 10:57
Ja, 17.1.x is nog steeds batterij drama voor mij. Het is wel iets beter maar goed is het niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:48
Zou willen dat het toetsenbord wordt gefixt want dat is wel grote tegenvaller sinds ik naar de iPhone 15 Pro Max ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
Meer detail dan in de printscreen is niet mogelijk volgens mij, zelfs het build ID staat erbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeRobbie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-02 15:56
Ik zojuist 17.1.2. geïnstalleerd, geen Journal (Dagboek)!? Heb ik iets gemist?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
OmeRobbie schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 10:52:
Ik zojuist 17.1.2. geïnstalleerd, geen Journal (Dagboek)!? Heb ik iets gemist?
17.2 zit dat in

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:32
*nevermind* :+

[ Voor 102% gewijzigd door jdiezrequejo op 02-12-2023 22:14 ]

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtoo
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20:06

Rtoo

Youtube - Triple Dutch

Heb de update voor de woning app gedaan en nu is er een HUB nodig om mijn vrouw ook weer toegang te geven. Die kan nu niet meer de lampen etc bedienen. Iemand een idee om dit zonder een HUB toch weer mogelijk te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rtoo schreef op maandag 4 december 2023 @ 06:37:
Heb de update voor de woning app gedaan en nu is er een HUB nodig om mijn vrouw ook weer toegang te geven. Die kan nu niet meer de lampen etc bedienen. Iemand een idee om dit zonder een HUB toch weer mogelijk te maken?
Dat kan niet, hiervoor heb je inderdaad een hub nodig.
If Home has been upgraded to the new Home architecture, you must set up a home hub to share control of your home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Rtoo schreef op maandag 4 december 2023 @ 06:37:
Een uitstekende gelegenheid om eindelijk eens die AppleTV aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:38
RoRoNL schreef op maandag 4 december 2023 @ 12:10:
[...]

Moet je daar wel meerwaarde voor zien (ik zie die zelf bv absoluut niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:29
RoRoNL schreef op maandag 4 december 2023 @ 12:10:
[...]

Of een HomePod, kun je daar ook gelijk de lampen mee bedienen!

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een iPad werkt ook nog steeds al hub, maar dan moeten er geen Matter-dingen o.i.d. in gebruik zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:37
Is dat zo? De apple site zegt dat een ipad alleen kan bij de oude architectuur..

Ik gebruik de ipad voor automatisch aan en uit zetten van Ikea verlichting via homekit. Dat wil ik niet verliezen bij een upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gelukkie schreef op maandag 4 december 2023 @ 13:21:
Is dat zo? De apple site zegt dat een ipad alleen kan bij de oude architectuur..

Ik gebruik de ipad voor automatisch aan en uit zetten van Ikea verlichting via homekit. Dat wil ik niet verliezen bij een upgrade.
Klopt dat kan inderdaad niet.
Een iPad wordt niet ondersteund als een woninghub in de nieuwe, betrouwbaardere en efficiëntere Woning-architectuur, die als afzonderlijke upgrade beschikbaar is in de Woning-app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gelukkie schreef op maandag 4 december 2023 @ 13:21:

Dat klopt, de iPad kan je onder de oude structuur gewoon als hub blijven gebruiken, upgraden naar de nieuwe structuur is niet verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:16
Certificaat downloaden en je kan downgrade naar de oude structuur.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hemingr
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12-09 09:29
[...]

Heb je wel eens een niet technisch persoon van een app weten af te praten?

Make Tweakers Great Again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
  • Laatst online: 22:05
Iemand die weet hoe ik dit op kan lossen

Onderstaande melding krijg ik via whatsapp als iemand een foto stuurt en laad niet meteen / zie geen voorbeeld

Telegram lijkt hetzelfde te doen

iOS 17.1.2
iPhone 14 Pro Max

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AdZUFLmWcH2tl3nq4bVgQ7m-e0c=/x800/filters:strip_exif()/f/image/SuPU0Jh1TJ0maLJTYrllcfzT.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door MarioMark1541 op 04-12-2023 19:27 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 30 Laatste