Toon posts:

Bellen in plaats van ophangen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• rpmwillems
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 19-03 08:45
Hallo beste mensen,

Ik ben een Android gebruiker, echter heb ik vanuit het werk een iPhone 8 gekregen.
Moet toegeven dat het mij niet tegenvalt, het is een kwestie van wennen.

Alleen zit ik met het volgend probleem:
Als ik met iemand gebeld heb, en het gesprek wil beëindigen (door op het rode horentje te klikken) wil het nog wel een mis gaan. Als degene die ik aan telefoon heb eerder ophangt dat ik, druk ik in plaats van op het rode horentje 1 van de laatst gebelde nummers in (omdat het rode horentje dan net wegspringt). Als ik 1 van die laatste nummers aanraak, gaat deze gelijk bellen.

Mijn vraag is, of dit uit te zetten is, m.a.w. of het mogelijk is om een extra handeling te doen, voordat je gaat bellen.

Misschien een gekke vraag, maar het is echt irritant dat mensen mij terug gaan bellen met de vraag waarom ik gebeld heb.

Beste antwoord (via rpmwillems op 20-04-2022 15:52)

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:50
Je kunt de telefoon vergrendelen met de knop aan de zijkant. Hij hangt dan niet op.
Als de andere kant dan verbreekt moet je de telefoon weer ontgrendelen voordat je iets kan doen. Voor de iPhone 8 is dat een via touch-id.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• jeroen3
  • Laatst online: 18:50
Je kunt de telefoon vergrendelen met de knop aan de zijkant. Hij hangt dan niet op.
Als de andere kant dan verbreekt moet je de telefoon weer ontgrendelen voordat je iets kan doen. Voor de iPhone 8 is dat een via touch-id.

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:36

GforceNL

Out of memory....

Grappig, ik heb dit probleem sinds kort ook. het lijkt wel alsof ze de vertraging weg hebben gehaald na beëindiging gesprek. Ik denk sinds 15.4.

Edit, er schijnen meer dit probleem te hebben Sinds iOS 15.

https://discussions.apple.com/thread/253421133

[Voor 28% gewijzigd door GforceNL op 20-04-2022 14:37]

<Zinloze tekst hier>

• corporalnl
  • Laatst online: 17:44
Speelt zo te zien sinds IOS 15.2

https://discussions.apple.com/thread/253421133

Wachten op een update en evt die knop voorzichtig gebruiken.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Net even op gelet en dat scherm is inderdaad wel erg snel weg. Nu hang ik zelf eigenlijk nooit op omdat een ander dat wel doet dus niet zoveel last van dit probleem.

• Mezkeijou
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-07-2022
Knap irritant is dit probleem. Ik moet vaak bellen. Bijna dagelijks bel ik iemand. Het stomme is dat de telefoon al overgaat op moment dat je de eerste toon hoort.

• rpmwillems
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 19-03 08:45
De oplossing van Jeroen lijkt te werken.
Het is een extra handeling die je moet doen, maar dat is beter dan iemand ongewenst bellen.

• Engelen87
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 24-03 16:49
Ik heb dit probleem ook al gehad sins ik mn iPhone12 vorig jaar heb. Oplossing voor mij: ophangen met de knop aan de zijkant, de aan-uitknop.

• CalmGuru
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19-05-2022
Super irritant als je dagelijks zakelijk belt of gebeld wordt. Na ophangen word ik geheid teruggebeld door de vorige beller/gebelde omdat de gespreksinhoud spannend kan zijn voor die persoon.
Ik heb veel excuus-sms-jes moeten versturen na ophangen.

Nu hang ik bewust op, met aandacht:
inademen ...
in gedachten tot 3 tellen...
de ander heeft ondertussen opgehangen

.. je hoeft niets meer (verkeerd) te doen O-)

• Marjon
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 02-12-2022
Goedemorgen,

bel vanuit het adresboek.

Dus even wennen om niet vanuit recente oproepen terug te bellen, maar vanuit je adresboek/contacten.
Wel slecht en langzaam dat Apple dit nog niet ondervangen heeft met een update zodat je wel vanuit recente oproepen kunt bellen.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:15
Marjon schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 09:51:
Goedemorgen,

bel vanuit het adresboek.

Dus even wennen om niet vanuit recente oproepen terug te bellen, maar vanuit je adresboek/contacten.
Wel slecht en langzaam dat Apple dit nog niet ondervangen heeft met een update zodat je wel vanuit recente oproepen kunt bellen.
?

Ik bel gewoon altijd vanuit recente oproepen en dat werkt gewoon?

Of gaat het hier om iets anders, de post is niet duidelijk hierin.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee