Ik heb mijne binnen (zwart, van belsimpel! Gek dat jullie allemaal geen toestel hebben, wellicht krijgen ze maar beperkt aantal toestellen binnen, mijn order was van 14-06-2023)
1e indrukken:
Hardware
- Tjonge dat is een lange telefoon
- De telefoon voelt heel bijzonder, met name de achterkant
- Een MicroSD kaart slot! (die je met je nagel kan verwijderen)
- OMG een vingerafdrukscanner
- USB-C!
- De dedicated camera-shutter knop is super
- Scherm is prachtig, HDR films afspelen is top
Software
- Waarom zit de adresbalk van de browser bovenin, met zo'n lange telefoon
- Waarom moet ik iedere camera app permissies geven
- Waarom kan ik niet gewoon bij mijn SD kaartje als ik tel aansluit op PC via usb
- Zoveel meldingen en popups bij 1e keer opstarten apps
- Camera apps zijn... indrukwekkend, maar ik vind de foto's zelf niet uitzonderlijk goed tenzij je echt met de instellingen gaat spelen
- Waarom werken diverse camera features niet als je foto's wil opslaan op de SD kaart
- De vibratie-motor die je een "klik"-sensatie moet geven voelt echt minder dan die van Apple
- Waarom is de camera-shutter audio zo luid? Gelukkig kan het uit...
- Migreren whatsapp faalde, uiteindelijk geen WA historie, geen idee hoe ik dat kan fixen
- Migreren contacten faalde (Android Contacts kon export van icloud niet importeren, contacts.google.com wel)
- Geen weer app, wtf. Alle apps die ik even snel probeerde zaten bom-vol advertenties of kosten geld.
- Android Auto werkt niet, onbekende oorzaak
- De vingerafdrukscanner is soms geblokkeerd wegens "teveel pogingen" waarna ik code moet invoeren, terwijl ik de telefoon gewoon net uit mijn broekzak haalde
Al met al, ik ben gemotiveerd om het een echte kans te geven, maar vlekkeloos is mijn 1e indruk zeker niet. Ik verwacht dat het met gewenning wel beter wordt.
Kan iemand mij een weer-app aanbevelen?
[
Voor 17% gewijzigd door
Gamebuster op 29-06-2023 21:39
]