Volgensmij heeft die ex dr goed aan gedaan deze zuurstofverspilling te scheiden, wat een drama zeg
Als een occasion (motor of auto) altijd nieuwe remmen, banden, een beurt en een onafhankelijke technische keuring moet hebben dan blijven er denk ik minder dan 10 particuliere advertenties op marktplaats over.
Ik heb net een auto gekocht waarvan de nokkenasversteller kapot blijkt, tsja had ik kunnen weten met een 18 jaar oude auto die bij bezichtiging al warm stond te draaien en geen historie had. Kan ik die verkoper wel lastig gaan vallen en moeilijk doen dat die dit had geweten. Maar ja bewijs het maar, en tegelijk is dat het waard voor een defect van 300 euro op een auto die verder perfect bevalt?
Als die motor haar zo super bevalt, dan zet ze hem toch lekker ff een poosje in de schuur totdat ze wel het geld heeft, laat ze een beurtje doen en dan genieten van die motor.
Also waarom is ze in de eerste plaats naar die garage gegaan? Bij de proefrit reed de motor blijkbaar goed en remde ook goed en je had zelf al een beurt gedaan. Waarom zou iemand zonder geld dan een garage op gaan zoeken? Ik vind dat een vaag verhaal. Ja maybe even laten controleren voor het geval dat, maar toch.
Ben erg benieuwd hoe dit definitief afwikkeld. Sowieso moeten haar juridische kosten toch wel aanzienlijk meer gaan worden dan die stomme remblokken.