In de experiabox zou ik maar 10 ip adressen vast kunnen zetten dus vandaar dat ik in sommige devices zelf een static ip heb toegekend. Deze heb ik expres bovenin de range gedaan omdat je hier toch eigenlijk nooit komt. In Excel heb ik een lijst met alle vaste ip adressen zodat ik altijd alles terug kan vinden. Ik ben nu aan het kijken voor een unifi dream machine en de experiabox er helemaal tussenuit te halen. Maar dat terzijde. Volgens mij moet het ip adres niet het issue zijn.
Andere integraties met pymodbus lijk ik niet te hebben. Wat is bij jullie het normale gedrag van de modbus converteren qua ledjes? Ik krijg het helaas nog niet aan de gang na wat dingetjes proberen. Anders laat ik t voorlopig maar zo en probeer ik het later wel weer of ik hem aan de gang krijg.
Andere integraties met pymodbus lijk ik niet te hebben. Wat is bij jullie het normale gedrag van de modbus converteren qua ledjes? Ik krijg het helaas nog niet aan de gang na wat dingetjes proberen. Anders laat ik t voorlopig maar zo en probeer ik het later wel weer of ik hem aan de gang krijg.