Kwaliteitseisen installateur? Zolang groothandelaren ze zo over de toonbank verkopen zonder service stelt dat dus niets voor. Dus ga op dat gebied eerst op onderzoek naar een gecertificeerde installateur met ervaring.JWPrutser schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 00:30:
Gisteren hebben ze bij mij eindelijk de update geïnstalleerd. Ik was zelf druk en moest weer Teams call in dus heb niet veel contact met hem gehad. Wel gevraagd of hij er extra op wilde letten of alle instellingen weer goed gezet zouden worden en dat zou hij doen.
Savonds alsnog even gecontroleerd en de instellingen stonden totaal niet goed. De stooklijn stond zelfs op 45 graden. Totaal onnodig en dat is voor mn parketvloer ook niet echt leuk denk ik.
Daarnaast viel me op dat ze helaas alleen de v2.29 update hebben geïnstalleerd, maar niet de eeprom update. Ik ga er dus maar weer eens achteraan, dat ze dit alsnog moeten doen. En straks maar weer even alle andere instellingen goed nalopen.
Het begint wel een beetje vermoeiend te worden met deze installateur.
Ik weet niet of Itho ook regelmatig kijkt of de installateurs die op hun website staan nog wel voldoen aan hun kwaliteitseisen, maar dat zou wel verstandig zijn. Of zou het voldoende zijn als 1 werknemer van dat bedrijf ooit een cursus heeft gedaan? Vervolgens sturen ze naar hun klanten vast andere medewerkers die deze cursus nooit gedaan hebben.
Zelf installatie met een gekocht ibs bonnetje worden nu met het nieuwe controle beleid door de RVO rücksichtslos afgewezen.
[ Voor 4% gewijzigd door Carboy54 op 07-02-2025 09:01 ]
Weheat Sparrow + WH-MDC09J3E5 + ITHO AMBER 9.5. 26x245 WP Panelen. WP boiler 200L EV I3. Adviseur Warmtepomponline..
:strip_exif()/f/image/V1FZ4i1lBaxQXbbvyajK39Wb.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/YT8V88eHat3j6p7tUkH12btz.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/b79sfhPjoXQ26b0XPokod2pl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/CKCFELLDOZDcdIkIPoecsHL2.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/muf9RHWjj9CZLJrJeju4elZb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HnLPwsynNa3q0X3OADfwtgb9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Gxahqxl1F5GAX7kpZ2MDlUOw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/18antLZAlMIfrMQNphkMxuSj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LFdc5rCN4GBbQwaKkks2t2DI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XQisF5n7yysoYcjnJCl8bNwY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xOrbhKuGsgrDYUinNmH8oEJv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UUe85tjcyZ8ifJ3vkF6Iv2AC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zaiUCMtlja5pxcdAlrIk0rs9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/T1qvoRpbZpp2pcXsfSHYJqMW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/G92iOU6zuZRnMcF9PkRevKnb.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/SPNxjtE03f5sUWl425mu15Zo.png?f=fotoalbum_large)