• Wku
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 01-08 11:01

Wku

Om het het opstartproces van de warmtepomp niet in de auto mee te maken is het handig om 10 min voor vertrek, middels de App, alvast de auto op koelen aan te zetten. Dan is de auto haar meeste warmte weer kwijt en blaast de airco koele lucht naar binnen en kun je zonder ergenis de rit beginnen! Dat het systeem niet vlekkeloos werkt is inmiddels een gegeven waar ik me maar heb bij neergelegd :)

• Gebruikertje10
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 14-07 16:07

• Bolulla
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 19:43
Ik heb meteen contact gezocht met byd madrid met de brief die ik op 30juni had gemailed naar de dealer maar daar heb ik nooit een antwoord opgehad. En ook als bijlage dat bericht wat jij net plaatste. Binnen een uur kreeg ik bericht en veegde ze het van tafel. Ik heb eind november 2024 een atto3 besteld en die werd geleverd februari 2025 maar ik heb een auto uit 2023. Ik heb daar overheen weer een reactie gestuurd met behulp van AI.

• Bolulla
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 19:43
Wie heeft er in 2024 een byd geleverd gekregen met alleen byd op de achterklep? En kan ook bij tesla v4 laden?

• Gebruikertje10
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 14-07 16:07
Ja ze zullen het nooit toegeven natuurlijk. Maar ik blijf ik sterk het gevoel te hebben dat je wordt genaaid. Verder vindt ik ook dat wanneer je verbeterpunten off klachten hebt over het systeem dat de dealer het snel afwimpeld en zegt dat het wel met een update goed komt. Nou nu al meerdere updates gehad, zie geen verbeterpunten qua app opties en de klachten zijn nog steeds aanwezig.

• BlakeNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-07 06:10
Ruffian schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 20:41:
[...]

Ondanks dat het een hele mooie auto is was het wel even een domper bij het ophalen. Door een bestelfout stond er een design klaar. Ze gaan het allemaal regelen en ik mag deze zo lang hebben maar oh wat mis ik het dakraam, ik rij altijd auto’s met veel licht in de auto en ik merk dat deze nu wel erg donker is.

wat ik nu wel al raar vind, waar is de byd store app, komt die nog?

En waarom een camera links voor en bovenin, zijn die beide voor mijn ogen in de gaten te houden?
Hoe lang is de levertijd eigenlijk van de Excellence. Ik zou deze wel willen vanuit mijn werk als leaseauto. Er zijn alleen geen levertijden bekend

• dylanklokgieter
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-07 13:26
Is er iemand die Apple Carkey werkend heeft gekregen? Zou schijnbaar een "digital key" optie in de app moeten zijn maar krijg hem niet gevonden.

• martinBMW
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:21
dylanklokgieter schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 11:25:
Is er iemand die Apple Carkey werkend heeft gekregen? Zou schijnbaar een "digital key" optie in de app moeten zijn maar krijg hem niet gevonden.
Heb je een Atto3 Evo of een ouder model? Van de Evo weet ik het niet, maar het oudere model heeft geen digital key - de opmerkingen daarover in de release notes van de OTA gelden voor meerdere modellen.

• etienne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-08 23:45
snip: AI dump

[ Voor 137% gewijzigd door We Are Borg op 25-07-2026 17:36 ]

• etienne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-08 23:45
Ok chatgpt kan hier niet ;(

[ Voor 13% gewijzigd door etienne1 op 25-07-2026 19:10 ]

• prijsmeister
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:32
Interessant om de airco perikelen te lezen. We zijn op vakantie in Thailand en rijden een BYD M6 Space. Na het snelladen (in de volle zon) ook geen goedwerkende airco. Wat natuurlijk erg vervelend is met 35°, ik zal eens kijken of ie op Auto staat ingesteld ipv Eco. Verder wel echt een fijne auto!

• timetraveler
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 20:10
dylanklokgieter schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 11:25:
Die vind je in de BYD app als “digitale sleutel”. ( als je een EVO hebt) Via je e-mailadres krijg je vervolgens een handleiding.

[ Voor 3% gewijzigd door timetraveler op 27-07-2026 12:50 ]

Pagina: 1 ... 44 45 Laatste