EVs hebben een gesloten bodem dus die kan je onderaf gewoon spoelen in de waslaan zonder issues die je met fos wel kan hebben.avdl72 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 13:38:
[...]
Waarom een zakje om de achterruitenwisser?
Ik was ook liever thuis met de hand. Maar nu na al dat pekel is het fijn om de onderkant ook eens goed te laten reinigen en gaat in de wasstraat het beste naar mijn mening.
Bedankt voor de info.
Dat zakje dient ervoor dat eventuele borstelharen de wisser niet eraf trekken heb ik me horen vertellen. Een goede wasstraat zal die dus inpakken.
Remote start werkt wel vanaf je sleutel - activeren van de app duurt meestal 2 werkdagen wist BYD Europe mij te vertellen. Dat klopte ook want nadat ik na 3 dagen vroeg waarom mijn app niet werkte bleek formulier niet verzonden te zijn en twee dagen erna had ik een welkomstmail.etienne1 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 12:26:
Ik ben vandaag mijn Atto gaan ophalen. Volgens de verkoper werkt de BYD app nog niet. Ik heb de app op mijn iPhone staan en op een gegeven moment vraag de app om te scannen. Maar zou niet werken. Bedienen op afstand zou dus niet kunnen.
[ Voor 32% gewijzigd door logix147 op 18-01-2024 17:55 ]