Zeker. Ik gebruik dat zo enorm vaak.hk12nl schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:30:
Die foto suggesties zijn echt top. Komen vaak leuke herinneringen voorbij.
Ernst-Jan Pfauth dank boek app. Die mogen ze houden.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ze zouden dat woordenboek van autocorrect beschikbaar moeten maken. Op de een of andere manier worden mijn woorden altijd veranderd in totaal onlogische woorden die nooit iemand gebruikt. Of maak een optie om alleen veelgebruikte woorden de substituten bij autocorrect.
Ja absoluut, dat i.c.m. De widget is echt goud.hk12nl schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:30:
Die foto suggesties zijn echt top. Komen vaak leuke herinneringen voorbij.
Alleen zijn de herinneringen wel erg vaak heel recent de laatste tijd, dat is jammer.
Same here, same here. Maar dan met 4 talen. Wel staat autocorrect wel altijd aan hier.Mizgala28 schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:29:
Als autocorrect beter wordt dan ben ik blij (hebben ze nu over)
Het werkt prima met 1 taal, maar als je net als ik 3 verschillende gebruikt, dan werkt autocorrect juist tegen (staat daarom uit, maar met iOS 17 heb ik een reden om het weer aan te zetten, kijken of het eindelijk beter is)
[...]
Gelukkig optioneel
Wel leuk gedaan, alleen ik vond dat soort functies nooit wat, zelfs met andere app is mijn icoon vaak niks of een zwart vlak met de eerste letter van mijn naam.
Wel veel opties voor wie dat wel leuk vindt.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Jounal gaat er per direct af, dit soort functies doen precies tegenovergestelde voor mij als wat ze horen te doen.
Maar ik ken zat mensen die dit met alle liefde zouden gebruiken, ziet er uitgebreid uit dus dat is mooi.
Maar ik ken zat mensen die dit met alle liefde zouden gebruiken, ziet er uitgebreid uit dus dat is mooi.
Day One kan er uit dus, overstappen naar de journal app
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik krijg met verjaardagen van bekenden altijd een mooie herinnering van de persoon (over de jaren). Echt top.Donstil schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:31:
[...]
Ja absoluut, dat i.c.m. De widget is echt goud.
Alleen zijn de herinneringen wel erg vaak heel recent de laatste tijd, dat is jammer.
Hehe eindelijk een klok
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Ah standby. Laat maar komen. 🥳
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Stand-by. Nice, kan hem mooi als wekker gebruiken.
In before inbranden.
[ Voor 7% gewijzigd door Splinter Cell op 05-06-2023 19:33 ]
Ja die “5 jaar geleden op deze dag” dingen werken wel goed altijd.TheVMaster schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:32:
[...]
Ik krijg met verjaardagen van bekenden altijd een mooie herinnering van de persoon (over de jaren). Echt top.
Alleen ik heb 60.000 foto’s in mijn iCloud library en daarvan zijn er 10.000 van mijn kleine maar toch is de verhouding tussen mijn kleine en de rest ongeveer 90/10
Je iPhone als wekkerklok, moet je alleen niet net als vroeger dat ding een klap geven om de wekker uit te krijgen
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Of exporteren als blog. Leuk voor vakanties.4POX schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:33:
Ik ben heel benieuwd naar de export mogelijkheden met Journal. Kan ik er ook boekjes van printen?
Haters everywhere but I don’t really care
Zodat je degene waar je naartoe belt kan lastig vallen met een NSFW plaatje? Ik kreeg ook een beetje die indruk, maar lijkt me ook weer wat tricky om zo een beller controle te geven over wat er op je telefoon wordt getoond?Dennisdn schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:29:
[...]
Ik heb het vermoeden dat ze bedoelen dat deze in beeld komt bij degene die je gaat bellen (als diegene ook een iPhone heeft), dan is het wel leuk.
[ Voor 17% gewijzigd door Orion84 op 05-06-2023 19:34 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Dit is wel leuk, mooi icm de Belkin MagSafe dock die ik toch al gebruik.
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 05-06-2023 19:34 ]
Hoe ze stand-by neerzetten ... ja de iPhone zal spoedig (wat Apple betreft) meteen die USB-C dumpen.
sigh if true
Want bedraad zou dit beetje apart zijn denk ik
sigh if true
Want bedraad zou dit beetje apart zijn denk ik
Standby is echt nice, handig op het bureau. Moet wel nog even een goeie stand kopen ....
Ik snap nog steeds niet waarom die firma van Wordpress oneday heeft gekocht.matthijst schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:33:
[...]
Of exporteren als blog. Leuk voor vakanties.
Heb er hier ongeveer 45.000 in staan, waaronder alle oude familie dia’s en foto’s (ingescanned van negatieven) vanaf mijn geboorte (en eigenlijk ook nog van de jeugd van m’n ouders) dus krijg altijd erg leuke herinneringen.Donstil schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:33:
[...]
Ja die “5 jaar geleden op deze dag” dingen werken wel goed altijd.
Alleen ik heb 60.000 foto’s in mijn iCloud library en daarvan zijn er 10.000 van mijn kleine maar toch is de verhouding tussen mijn kleine en de rest ongeveer 90/10
Nondejuuuu Offline Maps.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Tijd voor iPadOS. Klinkt als een afronding.
Tijd om mijn Benks MagSafe Dock weer eens van kantoor mee naar huis te nemen.Donstil schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:34:
Dit is wel leuk, mooi icm de Belkin MagSafe dock die ik toch al gebruik.
Toch wel echt veel verrassende nieuwe functies die leuker zijn dan verwacht
Jeej offline maps !!!!!
Ah nu geen Hey Siri meer maar alleen Siri. Alsof die nog niet genoeg perongeluk af ging
Nice, Offline maps en people mappen voor huisdieren.
Eindelijk find my items delen!
Apple Maps had geen offline mode?
Wist ik niet eens.
Wist ik niet eens.
Find my Sharing is ook wel nice, dat noemen ze niet maar is wel heel handig.
Want dat is bij ons in het huishouden wel echt gewenst.
Want dat is bij ons in het huishouden wel echt gewenst.
Wordt leuk als je straks serieus wilt zeggen. 🙃😜dglavimans schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:35:
Ah nu geen Hey Siri meer maar alleen Siri. Alsof die nog niet genoeg perongeluk af ging
WACHT
DAT IS ALLES voor iOS?!
wow...
als ze zich verder op bugs en stabiliteit focussen kan ik er mee leven overigens
DAT IS ALLES voor iOS?!
wow...
als ze zich verder op bugs en stabiliteit focussen kan ik er mee leven overigens
[ Voor 65% gewijzigd door Mizgala28 op 05-06-2023 19:36 ]
Ik ga alvast een mooie magsafe houder bestellen. Dan kan mijn huidige Android wekker weer weg.4POX schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:35:
Standbye. Over twee weken staat Ali vol met mooie houders.
Final Cut Pro op iPad is trouwens GOLD. Alleen jammer dat je daar dus een abo voor af moet sluiten.
Tijd nodig voor de AR bril!
Heb je geluk. Want in september gaan ze weer alles herhalen alsof het nieuw is.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja valt wel een beetje tegen, was al wel uitgelekt natuurlijk maar je hoopt toch op meer.
Dat bedacht ik mij ook inderdaad. Maar kan mij voorstellen dat het alleen werkt met personen die in je contactenlijst zitten.Orion84 schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:33:
[...]
Zodat je degene waar je naartoe belt kan lastig vallen met een NSFW plaatje? Ik kreeg ook een beetje die indruk, maar lijkt me ook weer wat tricky om zo een beller controle te geven over wat er op je telefoon wordt getoond?
De iOS-updates worden ook met het jaar somberder.
Niet dat ik iOS ontoereikend vind maar het voelt echt als baby stapjes de afgelopen jaren.
Benieuwd hoe het gesteld zal zijn met de bugs in iOS 17.
Niet dat ik iOS ontoereikend vind maar het voelt echt als baby stapjes de afgelopen jaren.
Widgets interactief, ook voor iOS natuurlijk
Eerst iPadOS. Wat gewoon een opgepompte versie van
iPhoneOS is
Standby stand, alleen voor iphone 14 of nieuwer??…
AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
Interactieve widgets zal ook wel naar iOS komen toch?
Dus iPadOS krijg de widget functies
Die ik graag op iOS zie
Makes sense Apple... /s (tenzij ik iets mis)
Die ik graag op iOS zie
Makes sense Apple... /s (tenzij ik iets mis)
Voordeel is wel minder bugs als je de beta gaat draaien. 😇robcoenen schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:36:
Uiteraard, want je hebt een AoD nodig.Milan1NL schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:37:
Standby stand, alleen voor iphone 14 of nieuwer??…
Cool. Zou mooi zijn als het ook voor iOS komt.TheKerremenke schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:37:
Widgets interactief, ook voor iOS natuurlijk
©2004
Het schijnt dat er veel resource naar een andere afdeling ging.robcoenen schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:36:
Ja ik ook, dat schijnt een grote update te worden.richards3 schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:37:
Ben vooral benieuwd naar watchOS
Vind die widgets zo lelijk op iPad homescreen.
En als je die widgets weghaalt die iconen die links en rechts teveel ruimte overhouden.
En als je die widgets weghaalt die iconen die links en rechts teveel ruimte overhouden.
Haters everywhere but I don’t really care
Dit voelt meer als 16.5, dus wat mij betreft gewoon uitbrengen en door naar ios 18robcoenen schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:36:
Cool dat je straks ook dat lockscreen ook op iPad kunt aanpassen. Ik miste dat sinds het op iPhone bestaat.
Samerichards3 schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:37:
Ben vooral benieuwd naar watchOS
Qua iOS kan ik leven met de kleine hoeveelheid aankondigingen, mitst ze zich meer focussen op stabiliteit en bugs.
iPad lijkt tot nu toe wel echt matiger te zijn nog dan andere jaren. Hopelijk nog een kleine one more thing met een macos variant voor iPad pro
Maar we waren al bij 16.6 natuurlijk.Toppe schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:38:
[...]
Dit voelt meer als 16.5, dus wat mij betreft gewoon uitbrengen en door naar ios 18
Ik heb werkelijk waar éénmaal m'n lockscreen aangepast. Op de dag van release. Daarna nooit meer.PhilipsFan schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:38:
Cool dat je straks ook dat lockscreen ook op iPad kunt aanpassen. Ik miste dat sinds het op iPhone bestaat.
:strip_exif()/f/image/j6XqmWeamwQ4pJ0PaKOlWLhh.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 37% gewijzigd door Rivanov op 05-06-2023 19:39 ]
Het ging mij wat te snel. Hebben ze met die Standby-stand nou een hardware-lader aangekondigd, of doelden ze erop dat je dit op 3th-party stands kunt gebruiken?
Het is mooi dat desktop apps nu voor de iPad uitkomen, maar het zijn wel allemaal subscriptie based
Precies, we gaan er niet op voorruit
Jammer 🙄
AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
Volgens mij werkt het met elke lader. Als hij maar aan de lader ligt.Dennisdn schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:39:
Het ging mij wat te snel. Hebben ze met die Standby-stand nou een hardware-lader aangekondigd, of doelden ze erop dat je dit op 3th-party stands kunt gebruiken?
©2004
Dit zat er natuurlijk wel aan te komen. iPadOS heeft de laatste tijd steeds de iOS features een jaar later gekregen.
Nu nog een rekenmachine.
En in landscape staathk12nl schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:39:
[...]
Volgens mij werkt het met elke lader. Als hij maar aan de lader ligt.
Ik gok alleen MagSafe hoorhk12nl schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:39:
[...]
Volgens mij werkt het met elke lader. Als hij maar aan de lader ligt.
Ik doe dat wat vaker. Heb ook verschillende lockscreens per focus modeRivanov schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:38:
[...]
Ik heb werkelijk waar éénmaal m'n lockscreen aangepast. Op de dag van release. Daarna nooit meer.
[Afbeelding]
multiple timers op ipad
meanwhile iPhone still stuck in 2007 on that regard
Hopelijk komt het ook naar iOS, dit zou net zo zielig zijn als dat er geen rekenmachine app voor de iPad bestaat van Apple.
meanwhile iPhone still stuck in 2007 on that regard
Hopelijk komt het ook naar iOS, dit zou net zo zielig zijn als dat er geen rekenmachine app voor de iPad bestaat van Apple.
FTFY.
Ik doe het ook niet zo vaak, maar vind het wel handig dat ik het zelf kan indelen.Rivanov schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:38:
[...]
Ik heb werkelijk waar éénmaal m'n lockscreen aangepast. Op de dag van release. Daarna nooit meer.
[Afbeelding]
Ook nice dat je nu eindelijk de Health informatie ook op de iPad kunt bekijken.
Die is er al even toch?Splinter Cell schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:40:
Nu nog een rekenmachine.
Health op de iPad, eigenlijk horen er dan ook meerdere useraccounts op 1 iPad te kunnen....
Alleen voor iOS
Op iPadOS niet toch?
Nee, dat was de Weer app. Sinds vorig jaar. Rekenmachine nog steeds niet voor iPad.
LOL. Haar jasje is afgestemd op de Notes app.
Why? Je hebt toch 1 apple id, 1x foto’s etc…Lejavh schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:41:
Health op de iPad, eigenlijk horen er dan ook meerdere useraccounts op 1 iPad te kunnen....
Ah ik zie het nu, ik heb een app uit de AppStore wat een 1:1 kopie is van de iOS variantSplinter Cell schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:41:
[...]
Nee, dat was de Weer app. Sinds vorig jaar. Rekenmachine nog steeds niet voor iPad.

Extra sales4POX schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:42:
Dus zonder Apple Pencil kan je niet onderteken?
Niet als meerdere mensen de iPad gebruiken hoop ik?TheVMaster schreef op maandag 5 juni 2023 @ 19:41:
[...]
Why? Je hebt toch 1 apple id, 1x foto’s etc…
Ben ik de enige die notes alleen gebruikt om even snel wat te noteren?
Let op:
Voor discussie over specifieke producten aangekondigd in de Keynote graag hier verder:
- [Apple Vision Pro] - Discussie
- [MacBook Air, M2, 2022] - Ervaringen & discussie
- [iOS 17 (beta)] - Ervaringen & Discussie
- [iPadOS 17 (beta)] - Ervaringen & Discussie
- [watchOS 10 (beta)] - Ervaringen & Discussie
- [macOS 14 Sonoma] - Ervaringen & Discussie
Voor discussie over specifieke producten aangekondigd in de Keynote graag hier verder:
- [Apple Vision Pro] - Discussie
- [MacBook Air, M2, 2022] - Ervaringen & discussie
- [iOS 17 (beta)] - Ervaringen & Discussie
- [iPadOS 17 (beta)] - Ervaringen & Discussie
- [watchOS 10 (beta)] - Ervaringen & Discussie
- [macOS 14 Sonoma] - Ervaringen & Discussie