Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• dotternetta
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Kindrih schreef op zondag 23 november 2025 @ 14:39:
[...]

Op dit moment volgens de Plugwise Anna 2,5°, vanochtend rond 8 uur was het -0,4°. Beide keren draait de warmtepomp goed, rond 38 graden water op 1500 watt (volledig vermogen??). En een delta T aanvoer retour ongeveer 7 graden.
Top, we gaan het proberen. Hij is hem helemaal zat dus als hij kapot vriest is dat geen probleem

"Just charge the freaking thing to 100 percent" 😄

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Hier de hele nacht op vermogensstand 2 doorgestookt. Aanvoertemperatuur 29,5. Geen defrosts afgelopen nacht.

Maar door het gekut met de regeling gisteravond begon ik de nacht al met achterstand, dus het was vanmorgen alsnog 18.9 graden en een aanvoer die na ophogen naar vermogensstand 5 niet naar 37 wilde stijgen omdat ik eigenlijk vermogensstand 6 nodig heb met dit weer (zeker met defrosts tussendoor).

Ik heb vanmorgen dus maar even full hybride gestookt. Ik heb geen bypass, mijn systeem heeft veel afnemers en een heleboel waterinhoud. Ketel open, pomp van 1500 liter per uur naar 800 liter per uur gezet, ketel dicht, van solo tap naar kombi gezet, sleuteltje + min indrukken voor laaglast testprogramma en een paar minuten en 90 liter gas later was de hele woning aangenaam (40+ graden aanvoer). Warmtepomp stookte ondertussen vrolijk door op 1200W.

Laatste keer dat ik 10KW in dit systeem heb gepompt is lang geleden. Ketel draait al 3 jaar geknepen op 6KW.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste