• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:13
pk026 schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 07:07:
[...]

Welke functionaliteit voegt dit precies toe? Ik begrijp dit apparaat niet helemaal.
Deze drivers sturen geïntegreerde verlichting aan (bv kastverlichting of aanrechtverlichting in de keuken).

@ajbu heb je wellicht nog een linkje naar deze nieuwe driver? Ik zie zo snel niets op de IKEA site. Of is teruggeroepen?

[ Voor 17% gewijzigd door Wally2002 op 29-08-2026 08:42 ]

• TheMaxMan
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 09:22
Stefan1987 schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 07:03:
[...]

Meerdere thread border routers was hier dikke ellende (niet willen koppelen etc), ik kreeg de problemen pas opgelost door de stekker van 1 router er uit te trekken
Wat was de boosdoener?

Ik heb al een tijdje 5 HomePod Mini’s in 1 Thread netwerk zonder problemen.

• Stefan1987
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:25
TheMaxMan schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 09:22:
[...]

Wat was de boosdoener?

Ik heb al een tijdje 5 HomePod Mini’s in 1 Thread netwerk zonder problemen.
Na heel lang zoeken: 1 thread router had verkeerde dd/mm/yyyy instellingen, maar ik kreeg dit maar niet aangepast. Factory reset zou moeten helpen, maar datum bleef fout. Volgens mij moet je kunnen prioriteren welke thread router je mee verbindt met koppelen, maar dit werkte niet (of ik kreeg het in ieder geval niet voor elkaar). Dus stekker er uit getrokken, alle problemen direct opgelost.

• ajbu
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:37
Wally2002 schreef op zaterdag 29 augustus 2026 @ 08:38:
[...]

Deze drivers sturen geïntegreerde verlichting aan (bv kastverlichting of aanrechtverlichting in de keuken).

@ajbu heb je wellicht nog een linkje naar deze nieuwe driver? Ik zie zo snel niets op de IKEA site. Of is teruggeroepen?
Deze staat nog niet op de site, alleen in de app. Link staat in eerder bericht in dit topic

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Heeft Ikea iets van een community forum of issue tracker voor het smart spul? Of iets anders dan de chat voor bug- en feature requests?
Pagina: 1 ... 18 19 Laatste