Vraagje over de oude slimme tradfri stekkers (langwerpig model) Ik gebruik deze al een tijd met een schakelaar om de TV hoek stroomloos te maken 1 schakelaar die 2 stekkers aanstuurt. 1 stekker zit achter de tv aangesloten en 1 achter de bank voor de achter speakers.
Nu heb ik om de zoveel tijd dat de stekker achter de tv wel klikt maar niet uitschakelt waardoor er stroom op blijft staan. De simpele oplossing geprobeerd, stekker uit het stopcontact en er weer in helpt dan.
Het vreemde is dat als hij niet meer uitschakelt het niet uitmaakt of ik het via de app doe of via de schakelaar, hij is gewoon bereikbaar in de app en geeft ook netjes aan of hij aan/uit staat. alleen schakelt hij niet aan/uit.
Kan het zijn dat er een schakelaartje in de stekker vast zit?
Nu heb ik om de zoveel tijd dat de stekker achter de tv wel klikt maar niet uitschakelt waardoor er stroom op blijft staan. De simpele oplossing geprobeerd, stekker uit het stopcontact en er weer in helpt dan.
Het vreemde is dat als hij niet meer uitschakelt het niet uitmaakt of ik het via de app doe of via de schakelaar, hij is gewoon bereikbaar in de app en geeft ook netjes aan of hij aan/uit staat. alleen schakelt hij niet aan/uit.
Kan het zijn dat er een schakelaartje in de stekker vast zit?
/f/image/2fugy2cPc9tb9ZJ2PYLoDxUl.webp?f=fotoalbum_large)