Was gisterenavond even teleurgesteld/boos dat er of iets fout is gegaan met verpakken of dat iemand voor 1 euro de stekkers heeft verwisseld. Vandaar mijn korte reactie. Ik weet dat mensen dat doen. Maar ik zelf zou zoiets nooit doen.
Bij mijn tweede werkgever eind jaren 90 haalde mensen bv uit het midden van een krat cola een fles cola en stopte daar een fles whiskey of andere dure drank in. En zetten daar dan andere kratten bovenop. Als niemand dat zag dan betaalde ze toen 1 gulden voor een fles whiskey of andere sterke drank van 50 of 60 gulden.
Je hebt gelijk het is een Tretakt in een doosje van een Grillplats. Ik ga kijken of Ikea mij kan helpen. En anders neem ik het verlies. Ik heb de Grillplats eind maart gekocht. En ik had pas halverwege juni tijd/energie om de Grillplats aan te sluiten.
Ik ben zelf ziek/snel vermoeid en ik dacht dat ik zelf iets fout deed. De grillplats was mijn eerste thread aparaat en slzb mr5u ook. Ik had gezien voordat mensen met Thread/matter begonnen dat ze veel verbindingsproblemen ermee hadden. Dus ik dacht dat ik zelf iets fout had ingesteld. Ik geef nooit op en ik heb er een hoop energie mee verloren.
Gaat goed komen, ik ben een positief ingesteld persoon. Gisterenavond dacht ik op een goed moment. Fijn, dat ik mijn Thread/matter ipv6 etc goed heb opgezet. Ik kan dit loslaten en verder gaan. Want ik was de oplossing daar in aan het zoeken. Tegelijkertijd begreep ik niet waarom de Timmerflotte wel werkte zonder problemen.
Iedereen bedankt voor meedenken tips.