Het grote Kia EV9 Topic

Pagina: 1 ... 7 ... 92 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:48
Gasoline1234 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:32:
Ik zie nog wat interessante wijzigingen in de prijslijst van oktober versus juni:
  • WLTP actieradius van 450km naar 505km voor AWD
Zelfde velgmaat als eerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rover12345
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14-09 16:38
Zie post hiervoor - dit is officiële test uitslag. Eerder genoemde nummers waren voorzichtige inschattingen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xoortgiesen
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 02-09 19:46
Voor iedereen die de auto besteld heeft en alvast de handleiding wilt lezen : http://webmanual.kia.com/ccNC/AVNT/KOR/English/index.html#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gies123
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 06:46
Heeft iemand al bericht van zijn/haar dealer dat de auto al op de vestiging staat? Ik vermoed dat dat niet lang meer kan duren en ga er vanuit dat de eerste uitleveringen volgende week gaan plaatsvinden.

Homevolt dashboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoortgiesen
Gies123 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:44:
Heeft iemand al bericht van zijn/haar dealer dat de auto al op de vestiging staat? Ik vermoed dat dat niet lang meer kan duren en ga er vanuit dat de eerste uitleveringen volgende week gaan plaatsvinden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XSoLiVDhEjmwuNim5B31jbzrLKk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6UQz2PGiuskK5DGo8HFMs84Y.png?f=user_large

In NL staat er nog maar 1 op kenteken volgens het RDW.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierke S.
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:57
Gies123 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:44:
Ik wacht op de eerste berichten dat hij ergens in de showroom staat... Als iemand iets weet, ik hou me aanbevolen.

Volvo c40 - Kia EV9 - Mini cooper SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gasoline1234
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05:50

Gasoline1234

EV9 GT-Line Launch Ed.

Eerste EV9 in NL met kenteken X-165-DS.
Op 18 oktober toegelaten.
Wie van ons heeft een groene AWD GT-line besteld?

X-165-DS

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_KRjo_OpKFxeAvygdxknIkGofXU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tI9FKngPCuUinRKyqIeXTUGT.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gies123
Gasoline1234 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 11:08:
Eerste EV9 in NL met kenteken X-165-DS.
Op 18 oktober toegelaten.
Wie van ons heeft een groene AWD GT-line besteld?

X-165-DS

[Afbeelding]
Jongf7 heeft volgens mij een AWD GT line Iceberg green besteld :)

Homevolt dashboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrullenO
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 27-08 18:50
Ook benieuwd wanneer de eerste tests online komen! Vooral laad tests e.d. Helaas komt hij in Noorwegen pas later dus het zal wel even duren voordat Bjorn hem test...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:35
KrullenO schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 11:15:
Ook benieuwd wanneer de eerste tests online komen! Vooral laad tests e.d. Helaas komt hij in Noorwegen pas later dus het zal wel even duren voordat Bjorn hem test...
Dacht ik ook, maar valt mee, komende 2 weken komen eerste aan als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voog
Dealer in Den Bosch verwacht de auto waar je proef in kunt rijden 2 of 3 nov. Krijg een telefoontje zo gauw we proef mogen rijden. Woon er om de hoek, dus als hij er is weet ik dat gauw genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Gies123 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 11:13:
[...]

Jongf7 heeft volgens mij een AWD GT line Iceberg green besteld :)
Klopt 🙂

Maar die van mij komt pas begin december volgens de dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkGodMaster
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-08 19:59
Pierke S. schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 11:02:
[...]

Ik wacht op de eerste berichten dat hij ergens in de showroom staat... Als iemand iets weet, ik hou me aanbevolen.
Ik heb een afspraak staan voor volgende week zaterdag proefrit bij de Kia dealer, dus ik verwacht dat ze tussen nu en zaterdag in de showroom staan. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rover12345
Mijn dealer donderdag 26 in showroom en vanaf 6 nov proefritten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jongf7
Ik ben eigenlijk vooral op de video's van Bjørn Nyland aan het wachten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mohnow
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 09-05-2024
xoortgiesen schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:29:
Voor iedereen die de auto besteld heeft en alvast de handleiding wilt lezen : http://webmanual.kia.com/ccNC/AVNT/KOR/English/index.html#
Nice, hier staat Apple CarPlay wireless in opgenomen 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• surfonce
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 17:17
Ter info:
Bij een aantal Belgische dealers staat hij al in de showroom.
Bij Glicon in Leuven heb ik hem vandaag zelf gezien in Pebble gray (GT line 6 zitter met swiveling Seats)

Een vraagje wat jullie doen mbt extra paar velgen/winterbanden.
Winterbanden komen er sowieso gezien we in een nogal afgelegen en heuvelachtige omgeving wonen. Lijkt me ook geen nutteloze investering gezien je zo dubbel zo lang met je zomerbanden kan rijden en je een extra stuk veiligheid kan toevoegen.

De officiële Kia velgen blijken in België veel duurder te zijn dan in Nederland (ander distributiekanaal blijkbaar)
Zouden jullie voor officiële Kia velgen gaan? Of een alternatief merk?

Twijfel nog tussen de 19 inch of 21 inch velgen met daarop de 285 brede banden van een premium merk winterbanden (pirelli, Michelin, continental)

Mocht ik voor de 21 inch velgen gaan zou ik de originele velgen (zelf de EV9 GT line besteld) als wintervelgen gebruiken en de meer Alu look velgen (wat meer open) voor in de zomer gebruiken.

code:
1
 https://webshop.kia.nl/accessoires/velgen/0/DO400ADB21BPA&modelid=175/

Deze dus met mogelijk deze banden erop.

https://www.banden-oponeo...pirelli-scorpion-winter-2

Wat denken jullie?
Denk ze gewoon in Nederland te bestellen gezien er toch wel enkele 100 -en euro’s prijsverschil zit op de velgen alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloddervos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 16:29
Zoals al eerder in dit topic gezegd zou 19 inch voor de winterbanden zinniger zijn vanwege de range verbetering tov 21 inch..

Zelf twijfel ik nog erg, in plat Nederland met steeds warmere winters…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
surfonce schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:26:
Ter info:
Bij Glicon in Leuven heb ik hem vandaag zelf gezien in Pebble gray (GT line 6 zitter met swiveling Seats)

Winterbanden komen er sowieso gezien we in een nogal afgelegen en heuvelachtige omgeving wonen. Lijkt me ook geen nutteloze investering gezien je zo dubbel zo lang met je zomerbanden kan rijden en je een extra stuk veiligheid kan toevoegen.

De officiële Kia velgen blijken in België veel duurder te zijn dan in Nederland (ander distributiekanaal blijkbaar)

Twijfel nog tussen de 19 inch of 21 inch velgen met daarop de 285 brede banden van een premium merk winterbanden (pirelli, Michelin, continental)

Mocht ik voor de 21 inch velgen gaan zou ik de originele velgen (zelf de EV9 GT line besteld) als wintervelgen gebruiken en de meer Alu look velgen (wat meer open) voor in de zomer gebruiken.

code:
1

Wat denken jullie?
Denk ze gewoon in Nederland te bestellen gezien er toch wel enkele 100 -en euro’s prijsverschil zit op de velgen alleen.
Als je van plan bent om echte winters te bezoeken (zwitserland/noorwegen/finland etc) koop dan echte winterbanden ervoor. Zelf neem ik met spikes, maar snap dat mensen in NL/BE dat niet doen.

Zelf ga ik voor de “HAKKAPELIITTA 10 SUV 285/45 R 21 113T XL“.

Voor jullie in NL/BE zou ik deze aanraden: “HAKKAPELIITTA R5 SUV 285/45 R 21 113T XL“, deze zijn zonder spikes. Je weet dan dat je absoluut de aller beste banden hebt en met gemak de alpen, bergen en andere gebieden in kan rijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gasoline1234

Gasoline1234

EV9 GT-Line Launch Ed.

Inmiddels staan er 5 EV9's op kenteken in Nederland, waaronder de eerste 6-zits AWD GT Line. 2x een blauwe.

En de eerste RWD. Met grijze kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crupa
  • Laatst online: 12-09 10:48
sloddervos schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 08:31:
Zoals al eerder in dit topic gezegd zou 19 inch voor de winterbanden zinniger zijn vanwege de range verbetering tov 21 inch..

Dat ben ik van plan, maar ga dan ook aerodynamische velgen zoeken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Franciesco
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14-09 18:50
sloddervos schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 08:31:

Geen EV9 maar een EV6 en ik zat een tijdje terug met hetzelfde. Ik vond de diverse video’s van Tyrereview verhelderend en heb a.d.h.v. die info besloten om geen winterbanden maar 4 seizoenen banden in de winter te gebruiken. Voor de Nlse winters zijn die veel situaties beter geschikt dan winterbanden en voor een enkele keer sneeuw of wintersport zijn ze ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
Franciesco schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:04:
[...]

Geen EV9 maar een EV6 en ik zat een tijdje terug met hetzelfde. Ik vond de diverse video’s van Tyrereview verhelderend en heb a.d.h.v. die info besloten om geen winterbanden maar 4 seizoenen banden in de winter te gebruiken. Voor de Nlse winters zijn die veel situaties beter geschikt dan winterbanden en voor een enkele keer sneeuw of wintersport zijn ze ook prima.
Pas heel erg op met wintersport. Niet slecht bedoeld, Hier in Noorwegen lachen wij lokalen altijd om Nederlandse en Duitse toeristen die dan met lokale winterbandjes of 4 seizoenen bandjes komen. Ze redden het maximaal 10 kilometer voordat ze in de greppel liggen.

Dat je ze in Nederland gebruikt is prima, maar ga er echt niet de grotere bergen in, tenzij je graag je verzekeringspapieren wilt invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slic101
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-03-2024
Gasoline1234 schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 09:22:
Inmiddels staan er 5 EV9's op kenteken in Nederland, waaronder de eerste 6-zits AWD GT Line. 2x een blauwe.

En de eerste RWD. Met grijze kleur.
Vraagje: waar kan je dit zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slijkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammboy
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-04 07:12
Gister bij de dealer langs geweest, we konden enkel een stopcontact in de kofferruimte vinden. Niets gevonden op de 2e of 3e zitrij. Het is wel geen standaard type E of F stopcontact, ik kon het niet zometeen herkennen maar een eurostekker zal er wel in passen. Bovendien ook geen v2L adapter maar wel 2 reguliere type 2 laadkabels, elk in een andere verpakking.
Mogelijk nog een logistieke fout dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:54

Bever!

3

surfonce schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:26:
Ter info:

code:
1

Wat denken jullie?
Best mooie velgen die accessoire velgen via Kia, flink beter dan die doppen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Franciesco
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14-09 18:50
slijkie schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:11:
[...]

Pas heel erg op met wintersport. Niet slecht bedoeld, Hier in Noorwegen lachen wij lokalen altijd om Nederlandse en Duitse toeristen die dan met lokale winterbandjes of 4 seizoenen bandjes komen. Ze redden het maximaal 10 kilometer voordat ze in de greppel liggen.

Dat je ze in Nederland gebruikt is prima, maar ga er echt niet de grotere bergen in, tenzij je graag je verzekeringspapieren wilt invullen.
De Noorse winteromstandigheden zijn natuurlijk niet te vergelijken met de Nederlandse. Voor Scandinavie is de samenstelling van het winterrubber en het profiel ook vaak anders dan de winterbanden welke voor bv Nederland en de Alpenlanden gebruikt worden. De door jou aangehaalde Nokian Hakkapeliitta R5 is er daar een van.

Moraal van het verhaal: kies een band die bij de omstandigheden passen waar je (vooral) rijdt. Dus geen typisch Noorse winterband in Nederland en geen 4 seizoenen en liever ook geen “Nlse” winterband als je in Noorwegen woont. Ga je op wintersport naar de Alpenlanden, dan zullen de sneeuwprestaties wat zwaarder wegen en kun je hier ook rekening mee houden bij een 4 seizoenen band. Sommige presteren hierop zelfs beter dan dedicated winterbanden.
Tyrereviews heeft bij sommige testen een mogelijkheid om zelf de weging in te stellen van bepaalde omstandigheden (droog, nat, sneeuw etc). B.v.:

https://www.tyrereviews.c...-All-Season-Tyre-Test.htm

Maar goed, dit is geen echt onderwerp voor dit topic dus moeten we het hier maar bij laten wat mij betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crupa
Crupa schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 07:29:
[...]

Welke site gebruik je om die zo te tracken? Ik vind enkel huidige locatie terug.
Mijn 'Belgische EV9' zit op de 'Manon' die aankomt op 3/11 in Antwerpen! :)
De boot vaart wat sneller, aankomst Manon voorzien op 27/10. 👌🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyWilliams
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 25-10-2023
Vraag: weet iemand welke sneeuwkettingen er om een 19 inch velg (255/60/19) kunnen op de EV9? Krijg m in november, ga skien in december maar geen idee of ik gewone of loopvlakkettingen nodig heb...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slijkie
JohnnyWilliams schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:42:
Vraag: weet iemand welke sneeuwkettingen er om een 19 inch velg (255/60/19) kunnen op de EV9? Krijg m in november, ga skien in december maar geen idee of ik gewone of loopvlakkettingen nodig heb...
https://www.sneeuwkettingenstore.com/veelgesteldevragen

Ik zou ze gewoon even bellen, weet je zeker dat je de juiste hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyWilliams
Lekker Slijkie dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 166441wb25
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 11-09 12:42
Ik ga dit weekend kijken bij KIA Urecht, ben benieuwd naar hun 6 zits config

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoortgiesen
166441wb25 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 07:43:
Ik ga dit weekend kijken bij KIA Urecht, ben benieuwd naar hun 6 zits config
Staan ze al in de showroom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 166441wb25
Vanaf morgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierke S.
Ik kan niet wachten :9
Had overigens verwacht dat er al meer reviews op youtube zouden staan, omdat hij in een aantal landen toch al beschikbaar is... Ach, geduld is een schone zaak zeggen ze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongf7
Het totaal ontbreken van filmpjes op YouTube van de Europese versie verbaasd mij ook.
Wellicht vanaf morgen.

Ik heb morgen een dagje vrij, maar eens bellen of hij dan ook al bij mijn dealer staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KrullenO
Wellicht is er nog een embargo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyWilliams
Okay sneeuwkettingen is toch nog wel een beetje lastig met 255-60-19. Sneeuwkettingenstore heeft er 0. Iemand meer suggesties? Ik ga t ook aan de dealer vragen maar ik hou van wedden op meerdere paarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyWilliams
Zelf kom ik eigenlijk alleen hierop uit maar die mogen dan weer niet in Oostenrijk dus ook geen oplossing voor de tripjes daarheen. https://www.roofbox.co.uk...9%60tNcOqPE_%7BB%7BxS2Zg1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crupa
JohnnyWilliams schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 11:58:
Okay sneeuwkettingen is toch nog wel een beetje lastig met 255-60-19. Sneeuwkettingenstore heeft er 0. Iemand meer suggesties? Ik ga t ook aan de dealer vragen maar ik hou van wedden op meerdere paarden.
deze ?
https://www.dakdragerexpe...gen-husky-pro-16mm-s.html

ik zal er ook moeten aanschaffen voor trip eind december

EDIT op andere site, lijken deze kettingen toch niet geschikt voor die bandenmaat...
Deze vind ik op een uk site:
https://www.snowchainstore.co.uk/tyre-size?bandenmaat=255-60-19

[ Voor 21% gewijzigd door Crupa op 25-10-2023 13:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 166441wb25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mHH__a6cXc7wYceKfem7QDL3kbM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZicIN25YQhN4KFAhVMIFrNOB.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ben net even gaan kijken en ben zeer positief verrast. Alles ziet er heel verzorgd uit de auto is heel ruim. Van buiten is hij ook echt heel groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Is dat Kooijman Naarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gasoline1234

Gasoline1234

EV9 GT-Line Launch Ed.

Die kleur staat hem goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18
Kan goed,
Alle 3 de Kooijman worden vandaag gelost.
Dus vanmiddag staat hij er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Ah bedankt, ga ik daar later vandaag even kijken 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoortgiesen
166441wb25 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 10:52:
[Afbeelding]

Ik ben net even gaan kijken en ben zeer positief verrast. Alles ziet er heel verzorgd uit de auto is heel ruim. Van buiten is hij ook echt heel groot
Heb je nog meer foto's? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voog
Vandaag gebeld door de dealer; 3 november mogen we proef rijden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diper
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
De mijne is vandaag aangekomen bij de dealer. Morgen maar even gaan kijken. Nu nog afwachten voor een leverdatum.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 166441wb25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xx8lTRFEBWOtvvvaBuRMiG-cnzg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EddGB8lfxleFHU1yKZVS8LAz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AFd2LZ7bXhmNDJCYkqbBcLPMDOs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ScdGttB7dhBEuWaq2wGp78gB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VkutBqvaAq-YFF_zzjpxknvAnhI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1q85xfjx1lYzpDayvnUD1NHw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V-dDLbUCuLYvqLN5GKNQNqwWkNo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g00q7e3sXY5eTc5HvZym4y7W.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5G718tY13NEkg0brqSGHsTxnYNQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kFdN7AImnd9BEWK8kr2ImKqL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1S_J_Xn8yZXRtsGswXgwu0MTl6A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wBvFAusF26HzVSe3yrDrGous.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e0dkSh7xYqMm9kdJFVV_4WUDvbM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bdoNDyZo5kF1AyEIVPaZvNrT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SszBTMNkl7gF3B68ZIM2oFzp4zk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hQxuK6uX8RU5xOp5JBudz063.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I-e9geaBxYM_iB800G1Geq3vdqM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6i3LIXdNGJVy8gkJDQ5OPtJ5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I0Tv9Y1kq2ENZScEPnnfgFPkc5A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1pslspkrxQ8uleUqsKC0I40x.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jueB5ROkjszkwhK6tM7jqP-OKLo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OHaWEx4MhdGRsLvO66FYYwNE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mHH__a6cXc7wYceKfem7QDL3kbM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZicIN25YQhN4KFAhVMIFrNOB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gasoline1234

Gasoline1234

EV9 GT-Line Launch Ed.

Geen vloermatten op 2e en 3e zitrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gies123
Gave foto's, dank!
En ik zie elektrisch neerklapbare stoelen op de 2e en 3e zitrij. Gaaf dat het erin zit, alleen zijn de stoelen erg traag. Ik had net zo lief een trek-koord gehad op de 3e zitrij ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fxDBE8hvbEu8SBWCRbVI98n6Nqo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HIyQARMx9qOy60U4PWz9NmXG.png?f=user_large

Homevolt dashboard

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jongf7
Kom nu terug van kijken bij de dealer.

Ze hadden drie auto's staan:
  • Blauwe GT-line, 7 sits, voor proefritten
  • Grijze Launch edition, 7 sits, voor showroom
  • Iceberg Green GT-line, 6 sits, eerste auto voor aflevering.
Die laatste is exact mijn uitvoering, maar blijkbaar had iemand voor mij al exact de zelfde besteld want mijne wordt eind november in Nederland verwacht.
Wel leuk om mijn uitvoering al in het echt te zien.
We hebben er 1 een stukje verplaatst om in beter licht te zien, dus ik heb al een paar meter mee mogen rijden ;)

Wat me opviel ten opzichte van alle Koreaanse spec's die ik op YouTube heb gezien en ten opzichte van de verwachtingen hier op het forum:
  • Stopcontact zit toch gewoon in kofferbak, niet onder tweede zitrij zoals in prijslijst stond
  • Er zitten toch wel parkeersensoren aan de zijkanten (waren uit de prijslijst weggehaald)
  • De tweede rij klapt veel sneller dicht dan in de video's
  • Tweede en derde rij kunnen wel elektrisch vanuit de kofferbak bediend worden (niet door aan een riem te trekken zoals in verschillende video's
  • Ik kon niet zien of er spottify / Apple Music ed. opzat, dan moest je eerst KIA Connect koppelen. In Korea zitten er Koreaanse streaming diensten op weet ik van YouTube
  • De camera's lijken niet als dashcam te werken, er zit in elk geval geen SD-slot voor zoals in Korea
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nt15gRfsD1lUou8RiKL84Sqtk1M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AZVbbNEn3gYBdE6mvHVZ7t5X.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8JbXBa-pmm711KuXuvuAZ5FQ2Uw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x0gGvGXGJREg25eqa9LNqJfB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QzEEcvkwisSH2VAkxvksrX0MPJk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/niu1a5vcrikPEznKubPSi69u.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Oap-rHyGOP9_HwWIPcB1mJZMOrY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0P7w9bVMPjrrBeEF2TgMwiVD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XzMN33EHvms9zqFRM_ZY9aly-U8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TbyuWktTKsEePRSVYVntVeue.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:55
Ik ben benieuwd naar de afmetingen van de kofferbak met en zonder de derde rij. Is er al ergens een overzicht? Ben namelijk benieuwd of er nog een hondenbench in past met de derde zitrij in gebruik.

edit: die blauwe kleur staat hem ook goed

[ Voor 10% gewijzigd door Freezhost op 26-10-2023 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kx22
Ik ook net wezen kijken.
Mijn bevindingen:

Pro's
Ondanks de forse uiterlijk vind ik hem niet groot aanvoelen achter het stuur (niet gereden, maar het gevoel).
Stoelen zitten geweldig (behalve achterste rij, dat waren geen 2 volwaardige stoelen)
Leuke knopjes om de achterbank snel te laten zakken (alleen neerklappen van 2e rij, het opklappen moet je weer met de hand doen)

Con's
Het zal wel duurzame plastic zijn, maar alles ziet eruit als goedkope plastic uit autos van de jaren 90.
Automatten gebruiken als afwerking van rug van de stoelen (wie bedenkt dit?)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gasoline1234

Gasoline1234

EV9 GT-Line Launch Ed.

kx22 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 16:05:

Automatten gebruiken als afwerking van rug van de stoelen (wie bedenkt dit?)
Ik begrijp wat je bedoelt, maar zelfs in de meest luxueuze en 2x zo dure Mercedes EQS SUV is de achterkant van de stoel van "automatten" gemaakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wklYuoFlSs7jPwmrCGeCgzMTEH8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ej82V56sH6mNfGtz2gM8JC7N.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kx22
Gasoline1234 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 16:18:
[...]

Ik begrijp wat je bedoelt, maar zelfs in de meest luxueuze en 2x zo dure Mercedes EQS SUV is de achterkant van de stoel van "automatten" gemaakt.

[Afbeelding]
Denk dat ze dachten: Achterin zal wel vervelende kinderen zitten die telkens schoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 166441wb25
]

Ik mag toch wel verwachten dat er spotify en netflix opzit?

[ Voor 67% gewijzigd door 166441wb25 op 26-10-2023 16:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierke S.
kx22 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 16:23:
[...]

Denk dat ze dachten: Achterin zal wel vervelende kinderen zitten die telkens schoppen
Voordeel hiervan is dat het bij het vervoeren van grote spullen niet snel beschadigt met een vlakke laadvloer... Achterzijde van de stoelen in mijn XC90 zijn ook gewoon van "vloermat".

Geldt dat elektrisch neerklappen van de 2e en 3e zitrij trouwens ook voor de 7zits variant?

[ Voor 19% gewijzigd door Pierke S. op 26-10-2023 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Pierke S. schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 16:48:
[...]

Voordeel hiervan is dat het bij het vervoeren van grote spullen niet snel beschadigt met een vlakke laadvloer... Achterzijde van de stoelen in mijn XC90 zijn ook gewoon van "vloermat".

Geldt dat elektrisch neerklappen van de 2e en 3e zitrij trouwens ook voor de 7zits variant?
Ja, zes en zeven sits (alle twee kunnen testen)
Tweede rij is volgens mij mechanisch, daardoor lekker snel naar beneden maar moet handmatig omhoog. Derde rij elektrisch omhoog en omlaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slijkie
Pierke S. schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 16:48:
[...]

Exact dit, ik denk dat het vooral de usecase is waar men hier met een bril naar kijkt. Werk je op kantoor en hebt geen kinderen en 2 linker handen (dus je vervoerd nooit gereedschap/materialen), oftewel je rijd alleen af en toe een beetje rond, kan ik mij voorstellen dat je die ‘matten’ lelijk vind, dan kijkt men natuurlijk alleen naar het uiterlijk. Als men naar het praktische kijkt, komen er inderdaad weinig beschadigingen en is het een bekende methode. Zelf is mijn achterbank met regelmaat plat om grotere dingen te vervoeren, dus doe mij maar dergelijkheid & praktisch boven design.

Maarja, voor ieder natuurlijk zijn usecase. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gasoline1234

Gasoline1234

EV9 GT-Line Launch Ed.

Zojuist bericht van Van Mossel gekregen dat mijn auto bij hun binnen is. Kreeg een videootje van mijn witte EV9 GT Line, nog onder de transportfolie. Hij belt mij morgen voor een afspraak voor levering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slijkie
Gasoline1234 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 17:35:
Zojuist bericht van Van Mossel gekregen dat mijn auto bij hun binnen is. Kreeg een videootje van mijn witte EV9 GT Line, nog onder de transportfolie. Hij belt mij morgen voor een afspraak voor levering.
Spannend, veel plezier! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mohnow
jongf7 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 16:02:
Kom nu terug van kijken bij de dealer.

Ze hadden drie auto's staan:
  • Blauwe GT-line, 7 sits, voor proefritten
  • Grijze Launch edition, 7 sits, voor showroom
  • Iceberg Green GT-line, 6 sits, eerste auto voor aflevering.
Die laatste is exact mijn uitvoering, maar blijkbaar had iemand voor mij al exact de zelfde besteld want mijne wordt eind november in Nederland verwacht.
Wel leuk om mijn uitvoering al in het echt te zien.
We hebben er 1 een stukje verplaatst om in beter licht te zien, dus ik heb al een paar meter mee mogen rijden ;)

Wat me opviel ten opzichte van alle Koreaanse spec's die ik op YouTube heb gezien en ten opzichte van de verwachtingen hier op het forum:
  • Stopcontact zit toch gewoon in kofferbak, niet onder tweede zitrij zoals in prijslijst stond
  • Er zitten toch wel parkeersensoren aan de zijkanten (waren uit de prijslijst weggehaald)
  • De tweede rij klapt veel sneller dicht dan in de video's
  • Tweede en derde rij kunnen wel elektrisch vanuit de kofferbak bediend worden (niet door aan een riem te trekken zoals in verschillende video's
  • Ik kon niet zien of er spottify / Apple Music ed. opzat, dan moest je eerst KIA Connect koppelen. In Korea zitten er Koreaanse streaming diensten op weet ik van YouTube
  • De camera's lijken niet als dashcam te werken, er zit in elk geval geen SD-slot voor zoals in Korea
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dank voor het delen! Geen foto’s van de grijze launch edition? (Mijn versie :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jongf7
Mohnow schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 20:12:
[...]

Dank voor het delen! Geen foto’s van de grijze launch edition? (Mijn versie :)
Alleen met m’n huidige auto er voor 🙂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EMIOP3Fltz9uXvW4Y2JRrxqPBUw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fTyM3wHxhyV8vQwYih5USGNB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrullenO
jongf7 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 20:23:
[...]

Alleen met m’n huidige auto er voor 🙂

[Afbeelding]
Exact mijn huidige en toekomstige auto 😁. Maar moet nog even wachten tot Maart.

Nog opvallende verschillen gezien tussen de RWD en de GT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Die rwd stond buiten, was op slot en zat van binnen nog vol in het plastic, dus niet lang naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mohnow
jongf7 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:37:
Die rwd stond buiten, was op slot en zat van binnen nog vol in het plastic, dus niet lang naar gekeken.
Lijkt er wel op dat de RWD launch ed een donker interieur heeft, geen twotone. Kon je daar iets van meekrijgen of lastig te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Ik heb er niet speciaal op gelet, maar zou goed kunnen. Dat plastic was allemaal doorzichtig, dus de kleur die je ziet is de stoel niet de bescherming. en op de foto lijken de stoelen idd donker grijs / zwart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rover12345
Mohnow schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:39:
[...]

Lijkt er wel op dat de RWD launch ed een donker interieur heeft, geen twotone. Kon je daar iets van meekrijgen of lastig te zien?
Interieurs per edition: https://www.kia.com/conte...rlands-EV9-prijslijst.pdf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michiel-123
  • Laatst online: 27-07 16:47
Gisteren een testrit gemaakt. Wat een indrukwekkende wagen zeg en vooral de stoelen zijn echt fantastisch.

Wat ik niet voor elkaar kreeg was de wireless apple carplay. Ik kon hier in de handleiding ook niets over vinden. Iemand enig idee of dit nog met een software update geregeld kan worden?

Mijn wagen wordt waarschijnlijk begin november al geleverd. Maar ik zou het erg jammer vinden als de eerste lading wagens nog geen wireless carplay heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
michiel-123 schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:24:
Gisteren een testrit gemaakt. Wat een indrukwekkende wagen zeg en vooral de stoelen zijn echt fantastisch.

Wat ik niet voor elkaar kreeg was de wireless apple carplay. Ik kon hier in de handleiding ook niets over vinden. Iemand enig idee of dit nog met een software update geregeld kan worden?

Mijn wagen wordt waarschijnlijk begin november al geleverd. Maar ik zou het erg jammer vinden als de eerste lading wagens nog geen wireless carplay heeft.
Ze hebben allemaal wireless carplay, ook EV6 voertuigen krijgen het middels een software update, dus de hardware is er.

Maak je daar maar geen zorgen over. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel-123
  • Laatst online: 27-07 16:47
slijkie schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:32:
[...]

Ze hebben allemaal wireless carplay, ook EV6 voertuigen krijgen het middels een software update, dus de hardware is er.

Top, bedankt voor je snelle reactie.
Zie het nu ook terug in de digitale handleiding. In de hardcopy versie staat niet alles.
http://webmanual.kia.com/...wirelessapplecarplay.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierke S.
Waar ik persoonlijk vooral benieuwd naar ben is de kwaliteit van de Meridian speakers. Ik kom uit een auto met 19 bowers en wilkins speakers, dus ik ben misschien te verwend geraakt. Mocht iemand een testrit maken en er iets van vinden, ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrullenO
Iemand al geprobeerd te laten bij een Tesla Supercharger? Ben benieuwd of de EV9 dezelfde problemen heeft als de EV6...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rover12345
Gooi hem er nog 1x in omdat ik vorige keer verkeerde bedragen gebruikte:

Kia EV9 launch rwd: 74k
Volvo EX90 core rwd: 84k

Bij Volvo mis je dan alleen HUD. Ik kan mij voorstellen dat volvo waardevaster is en afschrijving per maand dus grofweg gelijk. Blijkbaar kiest iedereen hier toch voor KIA - waarom is dat?

V2L gehoord (zit ook op Volvo)
Levertijd
Looks

Nog meer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierke S.
rover12345 schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:46:

Bij Volvo mis je dan alleen HUD. Ik kan mij voorstellen dat volvo waardevaster is en afschrijving per maand dus grofweg gelijk. Blijkbaar kiest iedereen hier toch voor KIA - waarom is dat?

Levertijd
Looks

Nog meer?
Zou je de EX90 niet met de EV9 Air moeten vergelijken? Die start bij 67K...

Voor mijzelf vergelijk ik de duurste versies met elkaar, dan zit er ruim 20K tussen. Verder is de zitruimte op de achterste zitrij groter. Misschien niet eens met de 2e rij helemaal naar achteren, maar wel als je een beetje schuift. De totale ruimte op de 3 zitrijen is bij de KIA een stuk groter dan bij de EX90. Om en nabij 10 cm volgens mij. Geef deze ruimte aan de 3e zitrij en je kunt er ineens een stuk beter zitten. Voor mijn groter worden kinderen is dat belangrijke overweging waarom ik voor de KIA ga. Verder vind ik de EX90 er niet mooier op geworden, ik kom van een XC90. Met name de voorkant vind ik niet mooi, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Tot slot, de 7 jaar garantie is echt een verschil. Volvo is nu eenmaal niet de meest betrouwbare automaker op aarde, ik heb er de afgelopen jaren behoorlijk wat kosten aan gehad. Kosten die ik niet had gehad als het een Kia was en hij volgens de regels onderhouden was. Ik denk dat dit zo richting de 10.000 euro gaat in 5 jaar tijd :-(

[ Voor 46% gewijzigd door Pierke S. op 27-10-2023 14:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slijkie

Levertijd
Looks

Nog meer?
Voordelen Kia t.o.v. EX90:
- V2G (ookal zou het ook misschien naar de EX90 komen)
- Géén Android Automotive als core OS
- Qua afmetingen 3e zitrij lijkt de EV9 comfortabeler
- 1-3 modellen, waarmee het hoogste model gewoon alles heeft, niet 250 toevoegingsopties (beetje overdreven, maar je snapt mijn punt) waarop je ver boven de 100k zit. Als ik even snel een EX90 volledig uitrust, en dan kies ik niet eens winterbanden en losse dingen, zit ik al op € 115.265,00.

Voordelen EX90:
- Volvo (ookal is het nu niet meer echt Zweeds, maar Chinees)
- Materialen en afwerking
- Volvo
- Volvo.

:P

[ Voor 6% gewijzigd door slijkie op 27-10-2023 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crupa

Levertijd
Looks

Nog meer?
Ik denk dat er bij de early adopters die we zijn, ook wel meer de GT uitvoering gekozen wordt.
Ik vermoed dat het prijsverschil van de full-option EX90 veel hoger zal zijn dan de KIA GT launch edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rover12345
Crupa schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:24:
[...]

Ik denk dat er bij de early adopters die we zijn, ook wel meer de GT uitvoering gekozen wordt.
Ik vermoed dat het prijsverschil van de full-option EX90 veel hoger zal zijn dan de KIA GT launch edition?
Eens. GT (vooral het AWD) is veel goedkoper dan Volvo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gasoline1234

Gasoline1234

EV9 GT-Line Launch Ed.

De Volvo EX90 laadt ook aanzienlijk langzamer dan de Kia EV9. Dit maakt tijdens vakantieritten een merkbaar verschil.

De gemiddelde laadsnelheid van de EX90 tussen 10-80%: 139,8 kW
De gemiddelde laadsnelheid van de EV9 tussen 10-80%: 191,6 kW
bron: https://evkx.net/

Dus de Kia laadt bijna 40% sneller.
De Volvo maakt gebruik van een 400v platform en kan slechts heel kort pieken boven de 200 kW. De toekomst is 800v en als ik zo'n dure aankoop doe, dan graag een toekomstbestendige.

Verder alles wat hierboven gezegd is over de voordelen van de EV9 t.o.v. de EX90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:55
slijkie schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:32:
[...]

Hoe weet jij dat de EV6 dit ook krijgt? Ik rij momenteel een EV6 dus ik ben daar wel benieuwd naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
Freezhost schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:52:
[...]

Hoe weet jij dat de EV6 dit ook krijgt? Ik rij momenteel een EV6 dus ik ben daar wel benieuwd naar
Foutje, meende dat gelezen te hebben, meerdere modellen, waren ook meer, maar niet de EV6.

https://amp.kedglobal.com/newsAmp/ked202309210013

Stond dus de Ionoiq 5, Kona en Kona EV bijvoorbeeld.
The update applies to Hyundai vehicles equipped with the next-generation infotainment system ccNC, including models such as the Hyundai Grandeur, Kona, Kona EV, Sonata Facelift, new Santa Fe, IONIQ 5, Kia EV9 and Sorento Facelift.
Niet de EV6 dus, my bad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkGodMaster
Vandaag proefrit gereden, erg fijn en super auto, beter dan een Tesla Model X.

De oog detectie is wel vervelend, was bezig met het scherm en kreeg steeds op mijn kop van de auto dat de ogen op de weg moesten blijven.

Wel zo veilig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkGodMaster

Levertijd
Looks

Nog meer?
3e rij Volvo zit plekken zijn moeilijk in te komen en erg vervelend om in te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
DarkGodMaster schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 18:47:
Vandaag proefrit gereden, erg fijn en super auto, beter dan een Tesla Model X.

De oog detectie is wel vervelend, was bezig met het scherm en kreeg steeds op mijn kop van de auto dat de ogen op de weg moesten blijven.

Wel zo veilig...
Is de auto een beetje stil op snelweg snelheid ?

Ik kom van een vijf jaar oude model 3.

Heb veel last van mijn stem dus hoop op een stille auto voor praten met passagiers of bellen onderweg 🙂

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gasoline1234

Gasoline1234

EV9 GT-Line Launch Ed.

Inmiddels heb ik ook mijn kenteken. Op dinsdag 7 november kan ik hem ophalen oOo

[ Voor 70% gewijzigd door Gasoline1234 op 20-02-2024 12:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkGodMaster
jongf7 schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 19:00:
[...]

Is de auto een beetje stil op snelweg snelheid ?

Ik kom van een vijf jaar oude model 3.

Heb veel last van mijn stem dus hoop op een stille auto voor praten met passagiers of bellen onderweg 🙂
Helaas allemaal file dus ga morgen weer proef rit rijden om auto lane change to proberen, neem gelijk familie mee om alle 7 stoelen te vullen.

Dus zal je morgen vertellen, denk dat de model x wel beter geïsoleerd is maar zal een db meter op mijn Apple Watch aanzetten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Diper
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Bij deze wat foto's van de iceberg green RWD launch edition.
Ps. Er zaten nog wel veel bescherm stickers op die er af moeten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ByO4wgs0P6Ji70IXMxqlr6-uu3k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C7uKYUiaTVG3GvKS1V5L3osc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vXjsf0gDEPPpfUwPMxbzwms5H6g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cCrHCIjT9NI6twAVpeTi862K.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J4izvpTC87ITYO5U96Xpj-CYL60=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0bE2oS9w1AIJmtBsD8CNax0V.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QFiXzt6sLlj2tP7BXPy1ABIpkPE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8tAaTsJOj5QHDPWDwkhvzh1d.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w_MPfqXjeJp1zLkclFzBmqf8dBY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bi39KyF7IGcbvUeXdPLZHHHO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aH7SAjEpaAn2HebRZNC2a5vNP5Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p1ta1QpzIIFJaT6PBrM8aXBo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/juZuto7d872mLZZt9nhAypco368=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TdEBEtlGNu0XnNrndMe0g1T7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9hlpqC1HV7Dv-2dg1mJkb7ztpxA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/towxOGdXZm5DOu36VVnstooN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkGodMaster
Vind het wel jammer dat je dat afscherm ding voor de achterbak niet in de auto kan stoppen als je 7 stoelen gebruikt, je moet hem dan thuis in opslag doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KrullenO
DarkGodMaster schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 20:12:
Vind het wel jammer dat je dat afscherm ding voor de achterbak niet in de auto kan stoppen als je 7 stoelen gebruikt, je moet hem dan thuis in opslag doen.
Ik dacht ergens gezien te hebben dat daar een plek voor is onder de vloer in de kofferbak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierke S.
KrullenO schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 20:25:
[...]

Ik dacht ergens gezien te hebben dat daar een plek voor is onder de vloer in de kofferbak?
Yep, kan in de dubbele bodem achter de 3e rij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkGodMaster
Pierke S. schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 21:05:
[...]

Yep, kan in de dubbele bodem achter de 3e rij
Ga morgen eens kijken dank voor de goede tip

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongf7
Ja kan zeker, wel een gedoe, je moet twee kappen aan de zijkant losmaken om hem er in te krijgen, maar het is voor mijn ogen gedaan 🙂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mo8578
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 13:46
Ben vandaag in Rotterdam geweest. Helaas stond deze buiten te laden in de regen dus heb niet veel foto’s gemaakt. Ziet er wel super solide uit. Is trouwens een 7 zitter in Rotterdam.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7kTk2IChEExm3PKidBEVuiiO-Rs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/76pWhMASgAtWUHZnCFJqnZ2g.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RDKW-qX_q4Ex3BuLg6ZqvkBFGs0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zbZybFkoym4VWK50pgfyR4Sc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L0yql5h6FvDKa47Plo_EK_6XRLI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yVhBiPD9cGyKglteorbDWb9Z.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QVIctMDwBqWdmGq84lU3dB7L7f0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YyFOsmFe3QKLN9g4dpYpnRyp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 166441wb25
Ik ben erg benieuwd naar al jullie proefrit ervaringen op gebied van rijkwaliteit, rijgeluid, bedieningsgemak, HDA2 en comfort

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rover12345
166441wb25 schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 09:46:
Ik ben erg benieuwd naar al jullie proefrit ervaringen op gebied van rijkwaliteit, rijgeluid, bedieningsgemak, HDA2 en comfort
Ik ook! Weinig recente reviews online ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3_s
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23:53

3_s

Mo8578 schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 00:55:
Ben vandaag in Rotterdam geweest. Helaas stond deze buiten te laden in de regen dus heb niet veel foto’s gemaakt. Ziet er wel super solide uit. Is trouwens een 7 zitter in Rotterdam.

[Afbeelding]
Dat is top geparkeerd :|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voog
Blijkbaar kiest iedereen hier toch voor KIA - waarom is dat?
-10k meer bijtelling waar je rekening mee moet houden
- bepaalde waarde waar men tot mag bestellen van de werkgever.
- Track record van Volvo de laatste jaren
- je zit hier in een Kia topic, wellicht in het EX90 topic anders?
Pagina: 1 ... 7 ... 92 Laatste