even een weer een reiservaring delen voor mogelijk nieuwe eigenaren
Ben net terug van heen en weer Spanje met 7 passagiers. Enkele maanden geleden had ik laadproblemen onderweg nadat ik een Tesla lader had geprobeerd ( zie eerdere posts). Dit maal geen enkel probleem met snelladen. Even de stekker vasthouden tot je hoort dat de auto hem lockt en laden maar. ( ik heb geen viltjes in de poort geplakt)
Ik vind ABRP nog steeds niet een betere routeplanner... Ik rij toch liever op chargemap, met als nadeel dat je af en toe de telefoon moet checken of de laders vrij zijn.
Ik heb op de terugweg weer af en toe het koffiekopje gehad, net als de vorige keer ( ik denk dat de stand van de zon in je sensor het koffiekopje gevoeliger maakt, want heen weg geen koffiekopje gezien, net als de vorige keer) Maar omdat ik in januari de toen beschikbare updates heb gehaald ging het kopje vanzelf binnen een minuut weg. Het kopje startte op zich wel adequaat want ik keek naar mijn kinderen dus niet random terwijl ik naar de weg keek.
Verder weer fantastische rij ervaring. Betere autopilot dan mijn vorige auto, glijdt over de weg, iedereen happy in de auto met hun eigen laadvoorziening voor de schermpjes
Overigens trillen de banden niet meer zo, alleen het begin van wegrijden na een laadstop. Hier in Nederland maar weer ervaren of het echt weg is.
NB als het goed is hebben alleen de eerste lichting AWD last van trillingen, want lang in Korea en op de boot gestaan....