Kogel is er door, EV9 is in aantocht. Een witte, GT-Launch edition 7-seater die ze nog op voorraad hadden bij Louwman Kia. Financiering is vandaag rond gekomen, helaas kunnen ze hem pas begin mei op kenteken zetten (iets met lijsten naar Kia ivm kentekens die ze aan het begin van de maand opsturen?). Dat komt eigenlijk wel goed uit met het opzeggen van mijn Lynk & Co die pas per mei is.
Twijfel nog of ik de trekhaak & all-season banden meteen wil laten installeren en ook de verzekering is nog een dingetje, ik heb geen zin in het Kia alarm-systeem, met een extra zender. Dan ben je meteen de optie om alleen je telefoon / vingerafdruk te gebruiken kwijt.
InShared lijkt mij nu de meeste voordelige optie waarbij je niet meteen een alarm hoeft te hebben, maar ik zoek nog even rustig door.
Twijfel nog of ik de trekhaak & all-season banden meteen wil laten installeren en ook de verzekering is nog een dingetje, ik heb geen zin in het Kia alarm-systeem, met een extra zender. Dan ben je meteen de optie om alleen je telefoon / vingerafdruk te gebruiken kwijt.
InShared lijkt mij nu de meeste voordelige optie waarbij je niet meteen een alarm hoeft te hebben, maar ik zoek nog even rustig door.
Oh noes.. No more TreinTijden :(