Ik vindt dat je helemaal gelijk hebt en ik heb ook al verschillende keren kenbaar gemaakt dat ik het een slechte reclame vindt en niet snap dat ze me zo aan het lijntje houden. Aan de andere kant hebben ze mij bij de aankoop wel een hele goede deal gegeven met een veel hogere inruil als dat ik ergens anders gekregen had dus ik wil ook niet teveel zeuren.Andre24 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 08:54[/message]:
Vervelend hoor dat er zo verschillend gewerkt wordt per dealer. Ik vind dat echt nergens op slaan want het is Kia Nederland die de call maakt voor het doorzetten naar de Contintal vertegenwoordiger (waar mijn dealer vervolgens dan zelf contact mee op moest nemen). Dus een dealer die zelf gaat zitten klooien met andere opties dan doorzetten met een Hotline naar Kia Nederland snap ik niet 🤷♂️ Heb je zelf al een klacht ingediend per mail naar info@kia.nl? Ik heb daar een stevige mail naar gestuurd op aanraden van mijn dealer. Misschien dat die combinatie geholpen heeft...
Ik zou ik ieder geval zelf geen € 1.400,- aan een nieuwe set banden uitgeven terwijl dit gewoon garantie werk is... Dat ligt uiteraard wat anders als je winterbanden nodig hebt, maar dan nog zou ik een nieuwe zomerset claimen...
Mag je met all season banden wel door Duitsland mocht er nog sneeuw liggen? Of kies je all seasons met sneeuwvlok symbool?
Maar ik begrijp KIA ook niet dat ze moeilijk doen, terwijl ze al vanaf oktober weten dat het probleem er is met deze Continentals. En dan maar roepen dat KIA klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft staan...
Omdat ik van plan ben binnenkort naar Oostenrijk te gaan, heb ik toch een auto nodig met banden die geschikt zijn voor winterse omstandigheden. Ik zou de gok kunnen nemen met zomerbanden, maar met deze trillende conti's ga ik zeker geen 2000 km rijden. Vandaar de optie van de vredesteins, dat is op dit moment een van de weinige 4 seizoens banden in deze maat die ook goedgekeurd zijn voor Duitsland ( sneeuwvlok/berg symbool). En ja, 1400 euro is een hoop geld, maar alternatief is auto huren met winterbanden, is ook niet goedkoop.
Ik heb geen contact opgenomen met kia. Reageren die een beetje vlot?