Het is weer tijd voor een nieuw seizoen van De Mol in België. Het seizoen gaat van start op zondag 19 maart en speelt zich dit keer af in Arizona. De Mol wordt uitgezonden in België op Play4 en is ook online te bekijken via GoPlay. Ik vermoed dat er ook deze keer wel bepaalde regiobeperkingen van toepassing zullen zijn maar manieren om die te omzeilen mogen hier niet besproken worden. Via GoPlay kan je ook naar het praatprogramma Café de Mol kijken waarin er een voor- en nabeschouwing gegeven wordt en gepraat wordt met voormalige kandidaten. Op 12 maart wordt via dit programma bekend gemaakt wie de kandidaten zijn. ![]() De volgende kandidaten doen mee in dit seizoen van de mol. Je kan op de afbeelding klikken om een introfilmpje te zien van elke kandidaat. Comfort, 32 jaar ![]() Conny, 58 jaar ![]() Lancelot, 27 jaar ![]() Leïla, 34 jaar ![]() Lieselot, 32 jaar ![]() Ruben, 22 jaar ![]() Samya, 26 jaar ![]() Thomas, 42 jaar ![]() Toos, 28 jaar ![]() Matteo, 35 jaar ![]() De tiende kandidaat is nog niet bekend. Er staat al wel een pagina op GoPlay: https://www.goplay.be/de-mol/vraagteken De tiende kandidaat is Matteo Simoni, een Belgische acteur. Dit is de eerste keer dat een bekend persoon deelneemt aan de Belgische versie van De Mol. Terug naar Inhoudsopgave Deze keer speelt het seizoen zich af in Arizona in de Verenigde Staten. Terug naar Inhoudsopgave Na elke aflevering post ik een poll om bij te houden wie jullie verdenken. Ik zal het overzicht hieronder bewaren:
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Schaamteloos de topic start gekopiëerd van vorig jaar
Terug naar Inhoudsopgave |
[ Voor 179% gewijzigd door tweakduke op 02-03-2024 19:56 ]