[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.226.161 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ryderr schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 17:49:
Zo'n inzicht ga ik nooit - tijdig - bereiken helaas, maar dat kapsel moet haalbaar zijn met wat verfpakketjes van de Kruitvat.

[Afbeelding]

#IamLegend
Zelfs dat kapsel is niet haalbaar voor mij -O-

#IamBald

Edit: Nevermind, ik zie mogelijkheden *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NiIzUmCPArjIP3BhkjtxWDV-Nlk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RSxUt9okn3JeeaeP2ktoets3.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door Skrunsies op 29-04-2023 18:09 ]

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Skrunsies schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 18:01:
[...]

Zelfs dat kapsel is niet haalbaar voor mij -O-

#IamBald

Edit: Nevermind, ik zie mogelijkheden *O*

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xTjtiiQHJwrK5gQe2RoupOuS7rs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pyEIvHsLyw0ISmS6URirk2NU.jpg?f=user_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
En ja hoor, direct een DOGE pump ;)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odrai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-01 21:17
Goedenavond, ik heb een paar vragen over het handelen en verkopen van tokens: Is het mogelijk om tokens zoals MCADE (metacade) te versturen (van Metamask) naar een Ethereum Wallet van Bitvavo? Waarschijnlijk is deze niet zichtbaar als MCADE, maar wel als Ethereum? Kan ik deze tevens verkopen op Bitvavo (als ETH)? Of moet ik een dergelijke token eerst swappen naar een andere munt die wordt ondersteund door het platform? Welke munt raden jullie aan in het laatste geval?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:58
Taro schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 19:02:
En ja hoor, direct een DOGE pump ;)
[Twitter]
nu is het een dump 🙂

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Odrai schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 19:23:
Goedenavond, ik heb een paar vragen over het handelen en verkopen van tokens: Is het mogelijk om tokens zoals MCADE (metacade) te versturen (van Metamask) naar een Ethereum Wallet van Bitvavo? Waarschijnlijk is deze niet zichtbaar als MCADE, maar wel als Ethereum? Kan ik deze tevens verkopen op Bitvavo (als ETH)? Of moet ik een dergelijke token eerst swappen naar een andere munt die wordt ondersteund door het platform? Welke munt raden jullie aan in het laatste geval?
Je kunt een token niet als ETH verhandelen, dat kan alleen met ETH zelf. Als een platform een bepaald token niet ondersteunt, dan moet je die er ook niet heen sturen. Technisch werkt dat wel, maar je kunt er niet meer bij, totdat ze het betreffende token echt ondersteunen. Ik zou je daarom ETH aanraden, dan voorkom je ook de hogere transactie fee's die voor tokens gelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Omdat BTC dat tegelijkertijd ook deed ;)

Ik heb mijn maandelijkse DCA nog achter de hand, eerst even aankijken waar dit heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odrai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-01 21:17
Taro schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 19:33:
[...]

Je kunt een token niet als ETH verhandelen, dat kan alleen met ETH zelf. Als een platform een bepaald token niet ondersteunt, dan moet je die er ook niet heen sturen. Technisch werkt dat wel, maar je kunt er niet meer bij, totdat ze het betreffende token echt ondersteunen. Ik zou je daarom ETH aanraden, dan voorkom je ook de hogere transactie fee's die voor tokens gelden.
Bedankt Taro! Kan ik dan het beste MCADE swappen naar ETH (Ether of is dit ook niet goed?) d.m.v. https://app.uniswap.org/#/swap? Of raad je een andere app/ website aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Odrai schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 19:44:
[...]

Bedankt Taro! Kan ik dan het beste MCADE swappen naar ETH d.m.v. https://app.uniswap.org/#/swap? Of raad je een andere app/ website aan?
Via dezelfde weg als je ze hebt aangeschaft, bijv. via Uniswap ja. Weinig andere opties zie ik: https://coinmarketcap.com/currencies/metacade/markets/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Doei 29K?

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:33
Nee iedereen en zijn moeder zit sinds gisteren short. Rente dik negatief. Dit is veel te makkelijk voer om een lading shorters kapot te maken binnen 48h

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PlanR
anti elppa schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 19:58:
[...]

Nee iedereen en zijn moeder zit sinds gisteren short. Rente dik negatief. Dit is veel te makkelijk voer om een lading shorters kapot te maken binnen 48h
Onze moeke is wel short, maar geloof niet dat ze een positie heeft staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:28

Trackerfire

BTC HODLER

anti elppa schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 19:58:
[...]

Haha, zelfde verhaal als eerder deze week. Zal CZ weer op de knop drukken en wat shorts verbranden? :*) oh nee, CZ heeft geen power in deze wereld. Alleen 95% van de Bitcoin transacties lopen over het Binance netwerk :9

[ Voor 13% gewijzigd door Trackerfire op 29-04-2023 20:34 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:33
Trackerfire schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 20:30:
[...]

Haha, zelfde verhaal als eerder deze week. Zal CZ weer op de knop drukken en wat shorts verbranden? :*) oh nee, CZ heeft geen power in deze wereld. Alleen 95% van de Bitcoin transacties lopen over het Binance netwerk :9
95%? Hoe kom je daar bij? En gok dat je transacties gebeuren ipv lopen over. Binance heeft geen mine farm volgens mij.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:26
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uVOhjyVQsTtD04u7BiTfYuQuASI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QnMJdeKhv8zRRZ4BuGKkozTo.png?f=fotoalbum_large

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idifix-nl
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Knip, graag de tool in het eigen topic houden.

[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 30-04-2023 09:09 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m_VMhUeuj0rR_sCRUZauIDynzfA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/InvNQxUOijavrL7CGY2BZaAG.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Zo'n inzicht ga ik nooit - tijdig - bereiken helaas, maar dat kapsel moet haalbaar zijn met wat verfpakketjes van de Kruitvat.

[Afbeelding]

#IamLegend
Ha, ik had vroeger ook altijd Sony schermen, dus dat komt goed _/-\o_

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:31

knakworst

Get more sats!

[Afbeelding]

#IamLegend
Kruitvat :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2fYEcopqBgcM1SiZz5QjCQPKJYM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9Qw66wG4VHZ5HxBS6wUoxpie.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:48
Je bent wel een beetje aan het spammen. 1 nieuw topic, dit bericht en in ander topic nogmaals.

Moeten mensen hun credentials in jouw app invoeren? Zo ja dan lijkt mij beter dat tweakers deze berichten zo zo snel mogelijk weg haalt. Je zal misschien goed intentirs hebben maar in de crypto wereld is de kans groter van niet. Als mensen zelf bij jouw GitHub komen dan is dat hun eigen verantwoordelijkheid.

[ Voor 42% gewijzigd door Taro op 30-04-2023 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix-nl
Ik wist niet wist welke de juiste was dus in 2 verschillende topics mijn app neer zetten.
Om mij dan gelijk een spammer te noemen.

Mijn tool gaat juist het leven makkelijer maken
Om gelijk je vraag te betantwoorrden ik doe niks met je credentials de software draait lokaal op je eigen machine het is een wrapper om om docker heen

Verder is het helemaal op source dus iedereen kan het inzien wat het doet.

[ Voor 36% gewijzigd door Idifix-nl op 30-04-2023 09:36 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ub41_8atLfI0es-jjeZPFlT12nw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oWVqdmCFmdsKwCCYh8gYKepi.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20:08
Idifix-nl schreef op zondag 30 april 2023 @ 09:18:
Ik wist niet wist welke de juiste was dus in 2 verschillende topics mijn app neer zetten.

Om gelijk je vraag te betantwoorrden ik doe niks met je credentials de software draait lokaal op je eigen machine het is een wrapper om om docker heen

Jammer dat je mij hier probeert neer te zetten alsof ik slechte intenties heb ik deel hier mijn tool met andere die ook met freqtrade werken zal dit wel bekent voor komen dat het via de command line aangestuurt wordt i heb hier een gui voor gemaakt.
Helaas zijn er in cryptoland nog steeds erg veel scams. Daarom zijn mensen sceptisch en stellen ze vragen. Heet was namelijk geen constatering dat de credentials gelogd worden, maar een vraag.

Ik pak het in ieder geval niet zo op dat iemand je probeert weg te zetten als iemand met slechte intenties!

Succes met het verder (uit)bouwen van je tool!

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:14
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hpm5FPmZS7e0zco7SgCso7WVCU8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0Rntt5ftfrNlmBGYhLGPJoSB.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is weer zo’n prachtig voorbeeld van hoe nieuwe coins vaak eerst crashen voordat ze hard gaan pumpen.
Enorme shitcoin welke door “crypto influencers “ wordt geshilled. Klein zakje op $0,11 gekocht om te kijken wat ie doet. Gaat voor nu niet verkeerd. Hoort eig in shitcoin topic maar dat is niet zo actief meer.
Dus, zal wel niks worden dit maar ik kijk het wel aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:54

resusaapje

h less

Je bent de bovenste beste :)F

Die slechts negen keer gepost heeft,
Waarvan drie keer hetzelfde in 3 topics in het crypto channel,
Waar we je verder niet gezien hebben,
Die meteen in de verdediging schiet,
Waar long time leden al eens een rug pull hebben uitgevoerd.

Verder ben je de bovenste beste :')

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix-nl
Je bent de bovenste beste :)F

Die slechts negen keer gepost heeft,
Waarvan drie keer hetzelfde in 3 topics in het crypto channel,
Waar we je verder niet gezien hebben,
Die meteen in de verdediging schiet,
Waar long time leden al eens een rug pull hebben uitgevoerd.

Verder ben je de bovenste beste

...
Tja ik zou zeggen bekijk het eens Ik hoor graag je mening.

Betreft aantal post ja ik ben niet zo actief hier maar zag dat andere mensen ook freqtrade gebruiken die vast tegen zelfde issues aanlopen waarop ik nu mijn werk deel hoop dat degene er er wat aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:47

Sandyman538

SandstorM [148839]

Idifix-nl schreef op zondag 30 april 2023 @ 11:32:
maar zag dat andere mensen ook freqtrade gebruiken
Wat is freqtrade? Heb er hier nog niks over gelezen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn

Drie berichten verspreid is wellicht iets teveel. Je bent geen spammer idd maar het kwam over als spammen.

Dat de tool het leven makkelijker gaat maken geeft mij meteen een beetje argwaan. Dat zijn vaak argumenten die aangedragen worden terwijl er niet op de inhoud in gegaan wordt. Dat iets open source is wil niet zeggen dat iedereen bij machte is om te doorgronden of iets wel of niet veilig is. Wat ik al zei, je zou prima goede intenties kunnen hebben. Maar ik hoop dat je zelf ook inziet dat de crypto wereld eerder niet te vertrouwen is dan wel. Mijn vraag was gewoon prima valide. Ik heb even door je code geen gespot maar Python is niet mijn stack. Ik zag idd geen input velden voor credentials maar je refereerde in je reader er wel aan, vandaar dat ik even benieuwd was hoe dit opgelost was.

Neem niet meteen aanstoot tegen mijn vraag, ik hoop dat je inziet dat dit soort vragen te verwachten zijn gezien de space waar in je verkeerd met je toepassing. Benoem het dan zelf sin je reader hoe de credential van de externe provider niet door jouw app gelezen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix-nl
Freqtrade niet mijn project is een opensource project voor het handelen automatisch handelen in crypto. Ik zelf gebruik het al 2 jaar

Meer details hiervoor kan je lezen op
https://www.freqtrade.io/en/stable/

Dat je nog niet over gelezen hebt zou kunne fout aan mijn kant. Ik dacht dat het al breeder bekent wat. Maar ik zie dat ik verkeerde topic zit. Gepost heb ik ga hier verder. [bots] Cryptocurrency automatisch handelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Laatst online: 25-09 23:11
Saai weekend zo :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Pepe en alles wat net zo heet is dikke scam. Ja het is een nieuwe meme coin, waar je wellicht dikke gains mee kan maken, maar het is zeker high risk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v4EoVahKYYaw5nNFvNx-XdEIOeM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JkaZseXC7QkZMesLtLmaHOLl.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:30
Zulke gains in shitcoins voelt toch weer als vanouds tijdens de (start van) bullmarket

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
keanu_ schreef op zondag 30 april 2023 @ 12:04:
Zulke gains in shitcoins voelt toch weer als vanouds tijdens de (start van) bullmarket
komt goed.

net zoals bij Floki en SafeMoon toch?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Zijn dat Zimbabweflappen?
Voor de niet kenners €1,- staat gelijk aan 358 ZWL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Kol Nedra schreef op zondag 30 april 2023 @ 12:49:
[...]

komt goed.

net zoals bij Floki en SafeMoon toch?
Hebben jullie daar munten van? Hier wel. Zo werd een weekje terug oid babydoge op kucoin gezet. Koop ik daar ook een paar honderd dollar van.

Weg jammer. x25 is lekker.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik wel :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vyu9ssQHWEIryi0R0A7R_1Y1ZW0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XCXlz5wjWiKLpQvIE9PoPdHy.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QNkVYnBdU4aRBT2lz9JSt2-8EfU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/oztRuzWGNEt3vf1vdAZthpr4.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
PlanR schreef op zondag 30 april 2023 @ 13:12:
[...]

Hebben jullie daar munten van? Hier wel. Zo werd een weekje terug oid babydoge op kucoin gezet. Koop ik daar ook een paar honderd dollar van.

Weg jammer. x25 is lekker.
Nice. Maar probeer de juiste meme maar eens te pakken. De meeste gaat na de pump en het vullen van de zakken keihard rekt.
Pepe heeft al een mc van 260 miljoen en een ongelimiteerde supply. Stap je nu in kan je zeker nog gains maken maar ik verwacht eerder een harde daling. Tenzij dit de nieuwe shiba is en dadelijk de top 10 binnen knalt.
Hmm, waar koop ik die rommel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 22:07
PlanR schreef op zondag 30 april 2023 @ 13:07:
[...]

Zijn dat Zimbabweflappen?
Voor de niet kenners €1,- staat gelijk aan 358 ZWL.
Weet je zeker dat je niet naar de koers van de Hongaarse Florijn aan het kijken was? :P

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Don Guacamole schreef op zondag 30 april 2023 @ 13:23:
[...]
Op Uniswap :)

Ik heb er gisteren een paar honderd USD ingeknald, is het weg dan accepteer ik dat. Mocht het meer dan 1500 USD waard worden dan haal ik mijn inzet eruit en laat ik het restant nog even doorgaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
Don Guacamole schreef op zondag 30 april 2023 @ 13:23:
[...]

Tenzij dit de nieuwe shiba is en dadelijk de top 10 binnen knalt.
Gapp.. ik wou even gaan wandelen. Nu moet ik ze ook hebben pff.

Andere vraag, heb je ergens een overzicht met de kleinste munten (marketcap) per exchange?

Bedoel wat is nu de allerkleinste van Bybit? Kucoin? Binance? (Litebit?? Grapje, doe niet aan liteshit)

Fijne zondag :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
PlanR schreef op zondag 30 april 2023 @ 13:34:
[...]

Andere vraag, heb je ergens een overzicht met de kleinste munten (marketcap) per exchange?

Bedoel wat is nu de allerkleinste munt van Bybit? Kucoin? Binance? (Litebit?? Grapje, doe niet aan liteshit)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
PlanR schreef op zondag 30 april 2023 @ 13:34:
[...]

Bedoel wat is nu de allerkleinste van Bybit? Kucoin? Binance? (Litebit?? Grapje, doe niet aan liteshit)

Geen idee. Maar je kan op cmc kijken naar mc’s. Ik bekijk meestal even wat de nieuwe listings zijn. Een lage mc zegt namelijk niks als de coin al 3 jaar oud is en eigenlijk dood is. Nieuwe coins met de juiste marketing kunnen (echt, kunnen, het meeste is troep) gaan vlammen.
Ik gooi hier en daar een klein zakje in. Sommige gaan in de weken er na -50%, sommige staan na een paar dagen op +200%. Gemiddeld gaat het best goed. Blijf iig niet te lang hangen (zie floki)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Don Guacamole schreef op zondag 30 april 2023 @ 13:40:
[...]

Geen idee. Maar je kan op cmc kijken naar mc’s. Ik bekijk meestal even wat de nieuwe listings zijn. Een lage mc zegt namelijk niks als de coin al 3 jaar oud is en eigenlijk dood is. Nieuwe coins met de juiste marketing kunnen (echt, kunnen, het meeste is troep) gaan vlammen.
Ik gooi hier en daar een klein zakje in. Sommige gaan in de weken er na -50%, sommige staan na een paar dagen op +200%. Gemiddeld gaat het best goed. Blijf iig niet te lang hangen (zie floki)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nFjAElCfR62719tURUu9DUOwgSE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uzlhn2MDAiCDQphAKAT9LBV4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VfPpwMtuI4j06_6xR9KY52j_Iak=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iXFOjIAtpqxTeYweKGd418CG.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
PlanR schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 17:57:
29.400 -> 29200
Lekker traden al 24 uur lang
Door de 29.4?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11:43
Hmm, 3 jaar geleden zat ik nog bovenop het shitcoincasino en heeft me dat 2 airco's in huis opgeleverd. 25 rugpulls later ben ik in de bear alleen nog in BTC, ETH en via auto-invest nog 5 muntjes aan het investeren.
Krijg je nu weer die Doge shit, Shiba en blijkbaar Pepe.
De Fomo is groot hier. Safemoon destijds een respectabele x25 op gedaan in 3 weken met beperkt budget. Nu meer budget, aan de zijlijn staan is toch wel zwaar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

DaWayne schreef op zondag 30 april 2023 @ 16:55:
Hmm, 3 jaar geleden zat ik nog bovenop het shitcoincasino en heeft me dat 2 airco's in huis opgeleverd. 25 rugpulls later ben ik in de bear alleen nog in BTC, ETH en via auto-invest nog 5 muntjes aan het investeren.
Krijg je nu weer die Doge shit, Shiba en blijkbaar Pepe.
De Fomo is groot hier. Safemoon destijds een respectabele x25 op gedaan in 3 weken met beperkt budget. Nu meer budget, aan de zijlijn staan is toch wel zwaar...
All in Pepe dan maar?

Ik vond het altijd een verschrikkelijke voetballer die kale Pepe.. dus blijf ik er nu ook maar vanaf.

BTC mag wel weer richting de 30k gaan imo.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
MOOOOONNNN _/-\o_ B-) d:)b (y) *O* :Y oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:13

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mannowlahn
Hey mannen die Pépé coin hè. Imho is dat gewoon de zoveelste scam coin, denk dat we daar wel prima over eens zijn toch? Totaal geen jofele intenties en is dus gewoon wachten op een ouderwetse rug pull.

Nu zal het mij aan mijn reet roesten wie wat koopt en verkoopt. Maar er valt mij toch iets op wat ik dan wel een beetje scheef vind.

In feb viel iedereen en zijn moeder over roelie en een token waar ik de naam van kwijt ben. Wat vage intenties tot shillen maar de consensus was duidelijk. Token was puur een dikke ponzi.

Nu zie ik hier dezelfde mensen wel weer in een Pépé coin vol trots handelen.

Mij rest de vraag, is het alle trossen los of is de ene ponzi toch wat ethischer dan de andere? Wat is nou een pot en wat is nou een ketel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Pelox mbt je BigEyes ICO van volgens mij inmiddels >6 maanden geleden, deze eindigt op 3 juni staat nu op: https://bigeyes.space.

Kan ik hopelijk de inleg + wat extra weer snel in iets anders steken waar ik wat meer toekomst in zie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Taro schreef op zondag 30 april 2023 @ 17:12:

Kan ik hopelijk de inleg + wat extra weer snel in iets anders steken waar ik wat meer toekomst in zie :)
In dikke PePe :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
;)

Daar gaat niets meer heen, de opbrengsten gaan in dit geval naar BNB omdat ik ze daar mee aan heb geschaft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
mannowlahn schreef op zondag 30 april 2023 @ 17:12:
Hey mannen die Pépé coin hè. Imho is dat gewoon de zoveelste scam coin, denk dat we daar wel prima over eens zijn toch? Totaal geen jofele intenties en is dus gewoon wachten op een ouderwetse rug pull.

Nu zal het mij aan mijn reet roesten wie wat koopt en verkoopt. Maar er valt mij toch iets op wat ik dan wel een beetje scheef vind.

In feb viel iedereen en zijn moeder over roelie en een token waar ik de naam van kwijt ben. Wat vage intenties tot shillen maar de consensus was duidelijk. Token was puur een dikke ponzi.

Mij rest de vraag, is het alle trossen los of is de ene ponzi toch wat ethischer dan de andere? Wat is nou een pot en wat is nou een ketel?
De site ziet er mij toch vrij serieus uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uCi7Lx0Hrh4BcPflqPlbsMBWF9E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lJrqw3Zh8VCq689n5GiBmddy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:15

Ik twijfel een beetje of we datgene dat we enigszins achter ons hadden gelaten weer opnieuw moeten oprakelen. Weet ook niet of ‘nieuwe Roelie’ daar nu perse op zit te wachten. Ik heb persoonlijk een heel duidelijk antwoord op je vraag maar weet ook dat op mijn visie door velen naïef genoemd zou worden mocht ik hem delen.

Over 1 ding zijn we het denk ik in dit topic iig wel eens. Dat btc weer een 30k poging lijkt te doen is sowieso goed nieuws! C’mon go go go.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Taro schreef op zondag 30 april 2023 @ 17:24:
[...]

;)

Daar gaat niets meer heen, de opbrengsten gaan in dit geval naar BNB omdat ik ze daar mee aan heb geschaft.
Was maar een grapje hè.

Ik vind het allemaal maar wat. Lees hier de meeste gekke coins voorbij komen. Maar goed misschien is dat wel het verschil van de mensen die echt wat geld verdienen en mensen die hun DOT jes op $50 niet verkopen.

Ik vind helemaal mooi!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Eens, PEPE is gewoon een scam/shitcoin.

Waar wat mij betreft het verschil in zit is destijds uitgebreid besproken en hebben we volgens mij bewust achter ons gelaten. Wat er nu rondom PEPE langskomt is wat mij betreft ook niet vergelijkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
Lekkah,

Zolang alles omhoog gaat gun ik iedereen zijn winst.
Zolang ik mijn campertje maar kan kopen over 2 jaar ben ik een tevreden man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Je kent mij nu hopelijk voldoende om te weten dat ik dat ook zo zie :)
Ik vind het allemaal maar wat. Lees hier de meeste gekke coins voorbij komen. Maar goed misschien is dat wel het verschil van de mensen die echt wat geld verdienen en mensen die hun DOT jes op $50 niet verkopen.

Ik vind helemaal mooi!
Gisteren was PEPE trending op Twitter (als je in die bubble zit), nu komen daar weer variaties op, net als destijds op DOGE met SHIBA INU, Baby Doge, Dogelon Mars, etc.. Het is echt een shitcoin casino. Je DOT op 50 USD niet verkopen is slimmer minder dom dan nu geld in een PEPE achtige shitcoin steken ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dit kan mooi uitpakken, hopelijk deze keer wel langs de 31k:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZyFx26sR4LtSex-FXxwZjKXGY-s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RpcoNotgIRrQ1VPNzvH6mNQj.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:49

Wen deze dikke tech moon?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Als Bitcoin op 420k staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Taro schreef op zondag 30 april 2023 @ 17:31:
[...]

Je kent mij nu hopelijk voldoende om te weten dat ik dat ook zo zie :)

[...]

Gisteren was PEPE trending op Twitter (als je in die bubble zit), nu komen daar weer variaties op, net als destijds op DOGE met SHIBA INU, Baby Doge, Dogelon Mars, etc.. Het is echt een shitcoin casino. Je DOT op 50 USD niet verkopen is slimmer minder dom dan nu geld in een PEPE achtige shitcoin steken ;)
I know -insert dikke kus van Gal Gadot..-

Het is meer een klein irritatie-factortje van mij, je hebt hier over het algemeen holdlers en traders.

Traden is ( denk ik ) niet echt mijn ding. Ik probeer mij dan dus wat in te lezen in projecten en investeer daar dan wat in. Wanneer ik dan later zie dat de 1 na de andere cum-rocket-safe-baby-hond munt to the moon ga, dan baal ik wel een beetje.

Heeft niks te maken met afgunst, of jaloezie of whatever. Men die mij kent weet dat ik iedereen alles gun. Ook de mensen die in deze scam coins investeren. Maar baal dan wat. En hoop gewoon dat dikke tech, met iets minder marketing en influencers toch wat meer boven komt drijven.

Ach weekly/montly close voor de deur. Laten we allen hopen op een dikke BTC uitbraak :9B *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

DaWayne schreef op zondag 30 april 2023 @ 17:30:
[...]

Lekkah,

Zolang alles omhoog gaat gun ik iedereen zijn winst.
Zolang ik mijn campertje maar kan kopen over 2 jaar ben ik een tevreden man.
Zodat je eindelijk vanonder die brug vandaan kunt? :?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:49
Darrell schreef op zondag 30 april 2023 @ 17:38:
[...]

Als Bitcoin op 420k staat.
Mijn glazen bol zegt dat de alts vanaf oktober goed in beweging komen. Volgens Benjamin Cowen moeten zowel de bears als de bulls voor het einde van het derde kwartaal rekt gaan. Tot die tijd zal de BTC dominance alleen maar stijgen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Skrunsies schreef op zondag 30 april 2023 @ 17:42:
Traden is ( denk ik ) niet echt mijn ding.
Mie toe nut.

Maar er hangen hier wel gasten rond waarbij ik effe m'n oren spits als die iets roepen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op zondag 30 april 2023 @ 17:35:
Dit kan mooi uitpakken, hopelijk deze keer wel langs de 31k:
[Afbeelding]
Ja damn, een dag voor m'n wekelijks DCA momentje. Ik vind helemaal niet mooi! ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
resusaapje schreef op zondag 30 april 2023 @ 17:44:
[...]

Yep, zo'n klamme doos is toch doorbijten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
resusaapje schreef op zondag 30 april 2023 @ 17:46:
[...]

Mie toe nut.

Maar er hangen hier wel gasten rond waarbij ik effe m'n oren spits als die iets roepen O-)
Ja ik ook. Om er vervolgens niks mee te doen _O-

Want dyor.. ook al heeft me dat tot op heden nog geen wind-eggs gelegd -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Taro schreef op zondag 30 april 2023 @ 17:27:
[...]

Eens, PEPE is gewoon een scam/shitcoin.

Waar wat mij betreft het verschil in zit is destijds uitgebreid besproken en hebben we volgens mij bewust achter ons gelaten. Wat er nu rondom PEPE langskomt is wat mij betreft ook niet vergelijkbaar.
Okay dan heb ik op zich mijn antwoord wel, ik had ergens al wel een vermoeden maar dat is dan hier ook wel mee bevestigd. Ik hoopte echter wel op een andere verklaring gezien de commotie toentertijd met name door jou als persoon ook. Wat ik zelf ook begrijpelijk vond gezien je mod status hier op tweakers. Kon het daarom dan nu ook niet echt rijmen, maar soit. Dat is achter gelaten is is dan wel een beetje een dooddoener :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
DaWayne schreef op zondag 30 april 2023 @ 17:48:
[...]

Yep, zo'n klamme doos is toch doorbijten
Euhm… volgens mij waren de mods duidelijk niet teveel dildo’s en dit soort vunzige teksten op dit forum foei! :(

btw wie bijt er nou op een doos :? Wat zou jij ervan vinden als ze op je snikkel bijten :X

[ Voor 14% gewijzigd door Skrunsies op 30-04-2023 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
twit schreef op zondag 30 april 2023 @ 17:26:
[...]

Ik twijfel een beetje of we datgene dat we enigszins achter ons hadden gelaten weer opnieuw moeten oprakelen. Weet ook niet of ‘nieuwe Roelie’ daar nu perse op zit te wachten. Ik heb persoonlijk een heel duidelijk antwoord op je vraag maar weet ook dat op mijn visie door velen naïef genoemd zou worden mocht ik hem delen.

Over 1 ding zijn we het denk ik in dit topic iig wel eens. Dat btc weer een 30k poging lijkt te doen is sowieso goed nieuws! C’mon go go go.
Het gaat mij niet zozeer om roelie maar wel de 180 graden ommekeer qua opvatting. Was benieuwd naar de beweegreden. Verder geen persoonlijk oordeel maar vind het ergens wel, nou ja ga geen sterke woorden gebruiken, laten er het houden op opmerkelijk.

Maar ik hou er nu wel over op daar er idd twee keer gezegd is dat het genoeg besproken is.

[ Voor 5% gewijzigd door mannowlahn op 30-04-2023 17:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

:>
Het is meer een klein irritatie-factortje van mij, je hebt hier over het algemeen holdlers en traders.

Traden is ( denk ik ) niet echt mijn ding. Ik probeer mij dan dus wat in te lezen in projecten en investeer daar dan wat in. Wanneer ik dan later zie dat de 1 na de andere cum-rocket-safe-baby-hond munt to the moon ga, dan baal ik wel een beetje.

Heeft niks te maken met afgunst, of jaloezie of whatever. Men die mij kent weet dat ik iedereen alles gun. Ook de mensen die in deze scam coins investeren. Maar baal dan wat. En hoop gewoon dat dikke tech, met iets minder marketing en influencers toch wat meer boven komt drijven.

Ach weekly/montly close voor de deur. Laten we allen hopen op een dikke BTC uitbraak :9B *O*
Ik heb dezelfde irritatiefactor en denk velen met ons: Vele shitcoins die een pump doormaken en hier dan worden genoemd triggeren bij mij ook de factor: Shit, die moet ik ook hebben. En dan gaat er vaak nog een klein restje BTC of ETH in, tegen beter weten in. Feit is gewoon dat je nooit alle pumps en pareltjes mee kunt pakken en dus per definitie vaak de boot gaat missen.

Bigeyes wat ik hierboven noem: 0,5 BNB ingestoken, waarom weet ik niet meer, maar die heb ik al afgeschreven :( Zo heb ik nog wel wat coins waarin ik geld heb gestoken en nooit meer wat van terug zie. Tegenover iedere scam coin die geld oplevert staan er tientallen die geld kosten. Gemiddeld kan je er beter afblijven, maar dat is wel lastig ;)

Dus mogelijk voelt het klote, maar eigenlijk kan je die houding het beste gewoon koesteren, ik denk dat je er gemiddeld gezien minder geld door verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Laatst online: 25-09 23:11
Kom maar door met 31/32k

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
mannowlahn schreef op zondag 30 april 2023 @ 17:50:
[...]

Okay dan heb ik op zich mijn antwoord wel, ik had ergens al wel een vermoeden maar dat is dan hier ook wel mee bevestigd. Ik hoopte echter wel op een andere verklaring gezien de commotie toentertijd met name door jou als persoon ook. Wat ik zelf ook begrijpelijk vond gezien je mod status hier op tweakers. Kon het daarom dan nu ook niet echt rijmen, maar soit. Dat is achter gelaten is is dan wel een beetje een dooddoener :)
Ok, zal het nog eenmaal toelichten:

Wat betreft de situatie destijds, het grote verschil met nu is dat er destijds in een Discord/Telegram achtige omgeving werd aangegeven dat het SC topic zou worden gebruikt om de betreffende coin te gaan shillen, ondanks eerdere waarschuwingen die die persoon had gehad voor referral links en shillen werd de coin hier dus inderdaad genoemd, daar vielen ik en anderen over. En dat was niet vanuit mijn rol als moderator, maar vanuit persoonlijke normen en waarden.

Wat betreft PEPE: Ik ben daar gisteren stilletjes ingestapt en vandaag vroeg iemand of iemand aan boord was. Toen heb ik dat gemeld, maar als niemand erom had gevraagd had ik het ook niet gemeld. Van shillen vanuit mijn kant is hier naar mijn idee dan ook geen sprake.

Ik zie niemand hier verder PEPE shillen.

Als iemand van mening is dat ik persoonlijk een grens overschrijd, dan kan je dat gewoon tegen mij zeggen en indien nodig bied ik mijn excuses aan of gooi ik mijn vrijwillige functie neer. Of ga naar de Admin die verantwoordelijk is voor General Chat, dan kan die mij er op aanspreken. Zo sta ik in het leven, ik heb een voorbeeldfunctie en als ik die verpest dan aanvaard ik de consequenties.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:07:
[...]

Wat betreft de situatie destijds, het grote verschil met nu is dat er destijds in een Discord/Telegram achtige omgeving werd aangegeven dat het SC topic zou worden gebruikt om de betreffende coin te gaan shillen, ondanks eerdere waarschuwingen die die persoon had gehad voor referral links en shillen werd de coin hier dus inderdaad genoemd, daar vielen ik en anderen over. En dat was niet vanuit mijn rol als moderator, maar vanuit persoonlijke normen en waarden.

Wat betreft PEPE: Ik ben daar gisteren stilletjes ingestapt en vandaag vroeg iemand of iemand aan boord was. Toen heb ik dat gemeld, maar als niemand erom had gevraagd had ik het ook niet gemeld. Van shillen vanuit mijn kant is hier naar mijn idee dan ook geen sprake.

Als iemand van mening is dat ik persoonlijk een grens overschrijd, dan kan je dat gewoon tegen mij zeggen en indien nodig bied ik mijn excuses aan of gooi ik mijn vrijwillige functie neer. Of ga naar de Admin die verantwoordelijk is voor General Chat, dan kan die mij er op aanspreken. Zo sta ik in het leven, ik heb een voorbeeldfunctie en als ik die verpest dan aanvaard ik de consequenties.
Komaan Taro. @mannowlahn denkt in formules. Niet in menselijke interactie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dikke BNB. Volgende Launchpad :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

you sure? straks staat het weer helemaal vol met Gal GaDot hier :o

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dm3h1GwbFHwZ1ZWgwcUQ2oBvI5k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/LGrFwuXbadtKrT0R90Md3Elu.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Voor mij zit het grote verschil bij het shillen van coins of het een potentieel nieuw pareltje is maar die (bijna) zeker geen rugpull is.

Ik ben met Dione ook bewust begonnen in het memetopic en nadat er verschillende audits zijn gedaan en op meer exchanges ging gelist worden ben ik hier pas verder gegaan.

Denk dat om die reden (minder kans op geld verliezen voor tweakers) destijds ook het memetopic is begonnen.

Ik heb me niet in kikkercoin verdiept mij maar volgens mij is die meer voor het andere topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:12

Chaes

#HODL

Wow, een hele 1.5% erbij voor BNB. :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
Taro schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:07:
[...]

Ik zegt niet of je grenzen overschrijdt maar ik was wel oprecht benieuwd wat nou het verschil tussen nu en toen is. Dat is is nu idd duidelijk, het zit hem in het shillen maar niet of iets een overduidelijk ponzi of scam is. En dat geeft idd een andere verwachting vanuit een bepaalde forum positie. Hoewel dat in dit geval niet echt van toepassing, die laatste alinea zou wat mij betreft een beetje overdone zijn. Maar wellicht dat mijn vraagstelling anders opgevat is dan bedoelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Chaes schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:23:
Wow, een hele 1.5% erbij voor BNB. :o
Moet je de berichten hier eens zien mocht dat bij Dot gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Hee pepe staat op best wat exchanges trouwens, dan heb ik niets gezegd :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Darrell schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:14:
[...]

Komaan Taro. @mannowlahn denkt in formules. Niet in menselijke interactie.
Haha exact, de formule tot ons topic kompas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:19:
[...]

you sure? straks staat het weer helemaal vol met Gal GaDot hier :o
My body is ready!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PL3uFwCtDidaKaY-FiCO7E2AHe4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CP0gJGPDast4oObrke3EzCkt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Op de hourly op Binance, de top op 29.969 kan ook weer geen toeval zijn gewoon :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
wow, jij durft!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mGJu9aE55y0spLLnyHVscJ2bQM8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ROnbQNc8HqUybvKuyaGiEfih.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
mannowlahn schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:24:
[...]

Ik zegt niet of je grenzen overschrijdt maar ik was wel oprecht benieuwd wat nou het verschil tussen nu en toen is. Dat is is nu idd duidelijk, het zit hem in het shillen maar niet of iets een overduidelijk ponzi of scam is. En dat geeft idd een andere verwachting vanuit een bepaalde forum positie.
(y)
Hoewel dat in dit geval niet echt van toepassing, die laatste alinea zou wat mij betreft een beetje overdone zijn. Maar wellicht dat mijn vraagstelling anders opgevat is dan bedoelt.
Nee, is meer voor de volledigheid. Het moet niet zo zijn dat mensen vinden dat ik zelf iets wel doe, waar ik anderen eerder op heb aangesproken. Dus goed dat je dit even onder de aandacht hebt gebracht.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:58
resusaapje schreef op zondag 30 april 2023 @ 17:44:
[...]

Is het doel van 2023 nu om onder die brug uit te komen dan? Gvd! Ik heb net een upgrade gehad met de gains uit het pepe shitcoin casino:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gTo02XZpQ-UwAHtBDyMoVOafhUA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k2OrR3uaHidYJxBKkq8aMJGx.jpg?f=fotoalbum_large
Her body is ready bedoel je denk ik? Ze ziet er aardig ready uit iig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Alpina schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:26:
Hee pepe staat op best wat exchanges trouwens, dan heb ik niets gezegd :+
MAar NoG niET oP TIER 1 eXchAngeS!
LFg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
Skrunsies schreef op zondag 30 april 2023 @ 17:50:
[...]

Euhm… volgens mij waren de mods duidelijk niet teveel dildo’s en dit soort vunzige teksten op dit forum foei! :(

btw wie bijt er nou op een doos :? Wat zou jij ervan vinden als ze op je snikkel bijten :X
Nou er gebeurt dus juist niets onder die brug... Hot en Steamy is het niet bepaald.
Hence die camper, daarna komt alles goed. (Dan blijft de doos mooi droog)
X3 nodig vanaf nu, dan hebben we een mooie occasion van zo'n 15 jaar oud.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JNmRTyFqnr187YOqj_rBGrQttM8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3jGXO01l798yqapzhN4B74c0.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Domino schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:33:
[...]

Is het doel van 2023 nu om onder die brug uit te komen dan? Gvd! Ik heb net een upgrade gehad met de gains uit het pepe shitcoin casino:

[Afbeelding]

[...]

Her body is ready bedoel je denk ik? Ze ziet er aardig ready uit iig.
HE-LE-MAAL ready!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-opmMnJ4M-xMbDaHW1vyeOPOXkI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fuYHLbnKe9SNdnBufJasDRs7.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Beetje jammer dat we niet kunnen zien wie het getweet heeft.. hopelijk niet Jim Cramer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Jammer dat het lijntje teruggaat naar begin 2020 ipv 2019. Halving-technisch gezien zitten we daar nog niet.

Maar wel leuk om te zien dat iedere flapdrol weer te positief wordt. Dan kunnen de laatste weke handjes er in het komende jaar nog even uit worden geschud :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nieuwe Launchpool bij Binance, geen Launchpad. De shitcoin die je kan krijgen is Sui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:53
knakworst schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:56:
Nieuwe Launchpool bij Binance, geen Launchpad. De shitcoin die je kan krijgen is Sui.
Link? Zie het zo niet staan in de 12 menu's.

[edit]
https://www.binance.com/e...ce89d44ab8602aa3c476dfb04

[ Voor 20% gewijzigd door Nopheros op 30-04-2023 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
knakworst schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:56:
Sui werd ook al meerdere malen op Twitter genoemd. Is volgens mij ook een presale van op bybit.
Pagina: 1 ... 89 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!