[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.226.123 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Don Guacamole schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 11:05:
Floki gelist op binance us. Het moet niet gekker worden.

Rekt soon.
[Afbeelding]
Oh nice. Ik heb er nog 300k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:03
roflexx schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 11:41:
[...]

Oh nice. Ik heb er nog 300k
ik nog 14M. Ben ze vorig jaar toen de bear begon volledig vergeten....en dus vergeten te dumpen. Kwam er na 6 maanden achter toen ik op mijn nieuwe laptop metamask installeerde.....

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:12
anti elppa schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 11:46:
[...]

ik nog 14M. Ben ze vorig jaar toen de bear begon volledig vergeten....en dus vergeten te dumpen. Kwam er na 6 maanden achter toen ik op mijn nieuwe laptop metamask installeerde.....
Hoeveel + of - sta je nu? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Waah schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 11:47:
[...]

Hoeveel + of - sta je nu? :+
heb ff gekeken....-66%, valt eigenlijk nog mee voor de shitcoin der shitcoins

Heb ze op een dronken avond gekocht :9B _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:32
Waah schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 11:36:
[...]

Tja wat zegt die dan wat niet klopt? Is gewoon een samenvatting van de problematiek van Celcius, FTX en Terra/Luna.

Je kunt je vingers in de oren stoppen en "LALALALALA" roepen, maar ook dit is onderdeel van Crypto.
Exact dit dus. Als we willen dat crypto serieus genomen wordt, dan moeten we echt stoppen met het aanprijzen van ponzi's. Het is niet meer dan logisch dat dit soort verhalen de media bereiken en uiteindelijk bij Jan Modaal blijven hangen als 'crypto = slecht'.
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 09:56:
[...]

Ah, meneer Oliver, de Britse versie van Lubach, doorspekt met wokeism en een repertoire van blijvend hameren op bekende topics zoals in dit filmpje met louter weerlegbare argumenten en drogredenen. Next.
Geen idee waarom je 'wokeism' hierbij haalt?

Het zijn idd altijd (net als bij Lubach en eigenlijk alle late-night shows) geen nieuwsmakers, maar nieuwsvertellers. Bekende topics dus. Maar wel degelijk prima beargumenteerd ;)

Overigens is de afsluiter nog behoorlijk fair.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 14:06
(jarig!)
DXY komt naar beneden en de 4H op BTC heeft de RSI een dikke falling wedge (de prijs zelf ook trouwens)

Weet niet hoe lang we nog op dit niveau dobberen maar imo niet lang meer

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:40
WarsemaW schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 11:31:
[...]

Ja, ik heb hier hetzelfde 😄 die APY was ook wel heel aantrekkelijk om met een flink aantal kratjes in te stappen 😅 ach, lekker hodlen... zolang je niet verkoopt is de APY nogsteeds een gouden deal geweest
hoog risico muntje, maar ik wacht met verkopen tijdens de bullrun! laat hem nog 1 jaar locked pruttelen en ik zie wel ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
anti elppa schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 11:52:
[...]

heb ff gekeken....-66%, valt eigenlijk nog mee voor de shitcoin der shitcoins

Heb ze op een dronken avond gekocht :9B _O-
Oh valt nog mee ja. Hodl! Of bijkomen om de gemiddelde aankoopprijs te verlagen. 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Richh schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 11:53:
[...]

Exact dit dus. Als we willen dat crypto serieus genomen wordt, dan moeten we echt stoppen met het aanprijzen van ponzi's. Het is niet meer dan logisch dat dit soort verhalen de media bereiken en uiteindelijk bij Jan Modaal blijven hangen als 'crypto = slecht'.

[...]

Geen idee waarom je 'wokeism' hierbij haalt?

Het zijn idd altijd (net als bij Lubach en eigenlijk alle late-night shows) geen nieuwsmakers, maar nieuwsvertellers. Bekende topics dus. Maar wel degelijk prima beargumenteerd ;)

Overigens is de afsluiter nog behoorlijk fair.
Inderdaad. En hij laat Bitcoin ook duidelijk erbuiten. Het is gericht op de scammers die zich veel in de cryptowereld ophouden. Dat zit op een heel ander niveau en wordt door de hele aflevering wel op één of andere manier aangehaald.

Dat sommige mensen hier graag in coins zoals Elonsperm investeren (hoewel het logo roze is ipv blauw) maakt het nog geen legitieme onderneming :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-09 22:12

Trackerfire

BTC HODLER

ScuL schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 12:05:
DXY komt naar beneden en de 4H op BTC heeft de RSI een dikke falling wedge (de prijs zelf ook trouwens)

Weet niet hoe lang we nog op dit niveau dobberen maar imo niet lang meer
Naar beneden of naar boven? :9

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:41

resusaapje

h less

Stukfruit schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 12:11:
[...]

Inderdaad. En hij laat Bitcoin ook duidelijk erbuiten. Het is gericht op de scammers die zich veel in de cryptowereld ophouden. Dat zit op een heel ander niveau en wordt door de hele aflevering wel op één of andere manier aangehaald.

Dat sommige mensen hier graag in coins zoals Elonsperm investeren (hoewel het logo roze is ipv blauw) maakt het nog geen legitieme onderneming :P
Elon's perm :?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:11
Trackerfire schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 12:13:
[...]

ZIjwaarts.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:52

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Waah schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 12:09:
[...]

Oh valt nog mee ja. Hodl! Of bijkomen om de gemiddelde aankoopprijs te verlagen. 😂
Nog ff hodl. Bijkopen? In geen 2000 jaar. Had die meuk überhaupt nooit moeten kopen. Drank maakt meer kapot dan je lief is.....soms :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:02
anti elppa schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 12:31:
[...]

Nog ff hodl. Bijkopen? In geen 2000 jaar. Had die meuk überhaupt nooit moeten kopen. Drank maakt meer kapot dan je lief is.....soms :P
HA @anti elppa die een shitcoin koopt en dan ook nog een uber shitcoin! Doe mij ook eens een glas van die drank. :P

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23-09 13:38
Kol Nedra schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 12:06:
[...]

hoog risico muntje, maar ik wacht met verkopen tijdens de bullrun! laat hem nog 1 jaar locked pruttelen en ik zie wel ;)
Ja, nu is het gegarandeerd een s#*t deal. Voor de prijs van Cake vandaag ben ik best bereid er nog een paar kratjes tegenaan te gooien en een jaar te verlengen. Je weet maar nooit en die paar kratjes minder is helemaal niet ongezond😁

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
zwembroek schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 12:35:
[...]

HA @anti elppa die een shitcoin koopt en dan ook nog een uber shitcoin! Doe mij ook eens een glas van die drank. :P
Oh ik heb wat pareltjes gehad hoor door de jaren heen. Begon in 2013 eigenlijk al. Ik heb toen alles gehad wat er op BTC-E te koop was (stuk of 20 muntjes, meer bestond er ook niet).

In 2017 ook echt nog van alles, van bitcoin cash, XRP, doge, etc etc

Denk bij elkaar wel 70 verschillende coins gehad. Conclusie, je verliest er alleen maar aan. Met doge, LTC, en mooncoin gruwelijk dikke winsten gemaakt. Rest, allemaal gruwelijk verlies en kost bakken met tijd.

Kan je beter focussen op BTC en ETH, en dan leverage traden als je het niet snel genoeg vind gaan. Scheelt je bakken met tijd, en zeker als je hodl doet, vrijwel gegarandeerde gainz

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
anti elppa schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 12:59:
[...]

Kan je beter focussen op BTC en ETH, en dan leverage traden als je het niet snel genoeg vind gaan. Scheelt je bakken met tijd, en zeker als je hodl doet, vrijwel gegarandeerde gainz
Dat dacht A87 ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 09:11
Trackerfire schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 12:13:
[...]

Yep! 👍

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Btc moon soon. Ltc staat in de plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:33
Don Guacamole schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 11:05:
Floki gelist op binance us. Het moet niet gekker worden.

Rekt soon.
[Afbeelding]
Dat verklaart die pump van gisteren. Daar moet haast wel insider info achter gezeten hebben lijkt mij...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Waah schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 11:36:
[...]

Tja wat zegt die dan wat niet klopt? Is gewoon een samenvatting van de problematiek van Celcius, FTX en Terra/Luna.

Je kunt je vingers in de oren stoppen en "LALALALALA" roepen, maar ook dit is onderdeel van Crypto.
Hij doet wat al dit soort mensen doen: incidenten benoemen om vervolgens de generalisatie te maken dat heel crypto een scam c.q. onzin is. Hij zegt letterlijk in de eerste vijf minuten dat elke cryptomunt simpelweg bedacht is op een laptop, op een laptop bestaat en niets meer is dan gebakken lucht. Dit is inherent onjuist: cryptocurrency op een gedecentraliseerde ledger (i.e. blockchain technologie) wordt gedreven door het fenomeen decentralisatie.

Heeft hij dergelijke video's gemaakt over de wanpraktijken van een SVB, Credit Suisse of tal van andere banken in 2008? Is "de dollar" een scam die in stand wordt gehouden door enkele centrale partijen? Als buitenstaander je laten leiden door black swan events en enkele malicious actors is leuk en het scoort views, maar het is doorgaans onthouden van enige inhoud of diepgang.

Hetzelfde probleem met uitzendingen die gaan over jongeren die hun spaargeld verliezen door all-in te gaan op $DOGE. Dit is een randverschijnsel dat in het grote plaatje totaal irrelevant is: ga je maar eens verdiepen in het schokkende aantal stijgingen in verslaafde jongeren na het livegaan van online gokken recentelijk. En nee, dit is geen whataboutism - het niet verslaan van dingen die er echt toe doen maar in plaats daarvan uitschieters behandelen die goed scoren is het manco van de media van de afgelopen 10 jaar. Sorry als dit zeikerig overkomt, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Laatst online: 06:54
knakworst schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 07:49:
[...]

Dag later nog dunner...

Wen oversold :? 6 cent :?
Ik las dit artikel net

https://www.fool.com/inve...keswap-is-plunging-today/

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 14:09:
[...]

Hij doet wat al dit soort mensen doen: incidenten benoemen om vervolgens de generalisatie te maken dat heel crypto een scam c.q. onzin is. Hij zegt letterlijk in de eerste vijf minuten dat elke cryptomunt simpelweg bedacht is op een laptop, op een laptop bestaat en niets meer is dan gebakken lucht. Dit is inherent onjuist: cryptocurrency op een gedecentraliseerde ledger (i.e. blockchain technologie) wordt gedreven door het fenomeen decentralisatie.
Allereerst verwijst die nog naar een andere video die ze hebben gemaakt over de blockchain, hoe dat werkt, en benoemd die dat ze haar daar nu specifiek niet over hebben, maar over wat het grote nieuws was het afgelopen jaar in Crypto. En dat waren deze 3 "collapses".

Hij zegt niet dat elke crypto bedacht is OP een laptop (maar door iemand met een laptop). Hij zegt helemaal niet dat het OP de laptop bestaat.... En verder IS crypto ook "gebakken lucht" aangezien de waarde niet aan iets vast hangt. Net als de dollar overigens :+ met het verschil dat we hebben afgesproken dat dat een veelgebruikt betaalmiddel is en dit is voor crypto (nog) niet zo.
Heeft hij dergelijke video's gemaakt over de wanpraktijken van een SVB, Credit Suisse of tal van andere banken in 2008? Is "de dollar" een scam die in stand wordt gehouden door enkele centrale partijen? Als buitenstaander je laten leiden door black swan events en enkele malicious actors is leuk en het scoort views, maar het is doorgaans onthouden van enige inhoud of diepgang.
ja ze hebben ook meerdere video's over wanpraktijken van de verschillende banken, andere financiele instanties etc. Je doet net alsof die enkel video's tegen crypto maakt 8)7
Hetzelfde probleem met uitzendingen die gaan over jongeren die hun spaargeld verliezen door all-in te gaan op $DOGE. Dit is een randverschijnsel dat in het grote plaatje totaal irrelevant is: ga je maar eens verdiepen in het schokkende aantal stijgingen in verslaafde jongeren na het livegaan van online gokken recentelijk. En nee, dit is geen whataboutism - het niet verslaan van dingen die er echt toe doen maar in plaats daarvan uitschieters behandelen die goed scoren is het manco van de media van de afgelopen 10 jaar. Sorry als dit zeikerig overkomt, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel :P
Nee, je zit er echt met oogkleppen in. Lubach bijvoorbeeld heeft wel degelijk stukken gedaan over online gokken, de legalisatie van online gokken en de overheid die schaamteloze reclame maakt voor loterijen als monopolist terwijl het juist bezig moet zijn met mensen van loterijen en gokken af te helpen.

Je probeert heel duidelijk te sturen dat ze allen enkel tegen crypto zijn, en met opzet bepaalde items laten liggen. En dat is gewoon pertinent onwaar 8)7 . Daarnaast is er zijn er ook vaak genoeg positieve uitschieters van crypto behandeld in de media, zoals mensen die hun huis verkopen, alles in crypto stoppen en er vervolgens van pensioen kunnen inclusief nieuw groter huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07:39
Ik heb zoals zovelen hier een binance account. Nu was ik al een verified member (en daarvoor vanalles moeten uploaden naar binance).

Ik krijg nu echter een nieuw verzoek van binance waarin ik mijn source of wealth moet opgeven ! Ze vragen dus naar mijn inkomen, hoe ik eraan kom en hoeveel het is. Ik moet dus ook bewijs opvoeren (bankafschriten en zelfs belastingaangifte) !!!

Ben hier uiteraard niet blij mee maar ik heb redelijk wat coins daar staan dus ik moet wel meewerken want mijn account is nu suspended... Uiteraard zodra ik ben goedgekeurd gaat alles van binance af zo naar mijn ledger ! En kopen doe ik wel op kraken...

Hebben meer mensen zo'n onderzoek van binance ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
vortexnl1982 schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 15:01:
Ik heb zoals zovelen hier een binance account. Nu was ik al een verified member (en daarvoor vanalles moeten uploaden naar binance).

Ik krijg nu echter een nieuw verzoek van binance waarin ik mijn source of wealth moet opgeven ! Ze vragen dus naar mijn inkomen, hoe ik eraan kom en hoeveel het is. Ik moet dus ook bewijs opvoeren (bankafschriten en zelfs belastingaangifte) !!!

Ben hier uiteraard niet blij mee maar ik heb redelijk wat coins daar staan dus ik moet wel meewerken want mijn account is nu suspended... Uiteraard zodra ik ben goedgekeurd gaat alles van binance af zo naar mijn ledger ! En kopen doe ik wel op kraken...

Hebben meer mensen zo'n onderzoek van binance ?
Binance vraagt al maanden of ik mezelf weer wil verifieren. Maar ik heb mijn resterende crypto op een Metamask wallet staan, dus kan het naar een andere exchange sturen zo O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 24-09 16:38
anti elppa schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 12:31:
[...]

Moet toch een vatje geweest zijn dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Waah schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 14:55:
[...]

Allereerst verwijst die nog naar een andere video die ze hebben gemaakt over de blockchain, hoe dat werkt, en benoemd die dat ze haar daar nu specifiek niet over hebben, maar over wat het grote nieuws was het afgelopen jaar in Crypto. En dat waren deze 3 "collapses".

Hij zegt niet dat elke crypto bedacht is OP een laptop (maar door iemand met een laptop). Hij zegt helemaal niet dat het OP de laptop bestaat.... En verder IS crypto ook "gebakken lucht" aangezien de waarde niet aan iets vast hangt. Net als de dollar overigens :+ met het verschil dat we hebben afgesproken dat dat een veelgebruikt betaalmiddel is en dit is voor crypto (nog) niet zo.
De implicatie is nog steeds dat cryptocurrency "made up" is, hij zegt dit letterlijk.

Verder:

4:18 - "countless stories of people losing their life savings in the recent implosions underscoring that everyone in crypto was never actually going to make it"

Generalisatie ten top. Vervolgens benoemt hij enkele memecoins waaronder DOGE en CUMROCKET. Waarom zou ik dit item serieus nemen? Krijg jij het gevoel dat je met iemand te maken hebt die een oprecht betoog tegen crypto geeft, of met iemand die clicks wil genereren door middel van in het oog springende content? Ik vraag me af wat GPT4 als samenvatting zou geven van dit item.
ja ze hebben ook meerdere video's over wanpraktijken van de verschillende banken, andere financiele instanties etc. Je doet net alsof die enkel video's tegen crypto maakt 8)7
Ik betwijfel of deze video's dezelfde quasi-cynische lading hebben waarmee een gehele commodity (+ onderliggend gedachtegoed) belachelijk gemaakt wordt.
Nee, je zit er echt met oogkleppen in. Lubach bijvoorbeeld heeft wel degelijk stukken gedaan over online gokken, de legalisatie van online gokken en de overheid die schaamteloze reclame maakt voor loterijen als monopolist terwijl het juist bezig moet zijn met mensen van loterijen en gokken af te helpen.
Dat bepaal ik zelf wel, maar toch bedankt ;)

Eens over je punt over gokken, die uitzending van Lubach heb ik toevallig ook gezien. Daarmee niet het meest treffende voorbeeld geef ik meteen toe :)

Ik ben een tijd geleden gestopt met Lubach kijken, ik kan me herinneren dat hij een uitzending had een jaar geleden waarin hij crypto gelijkstelde aan wantrouwen in "het systeem" (whatever that may mean) en dit kracht bijzette door filmpjes te laten zien van uit verband getrokken opmerkingen van individuen die sowieso niet al te snugger overkomen. Oftewel de bekende voxpop methode (vrij naar Pownews items van 10 jaar geleden) met gegarandeerde hilariteit alom. Andere keywords uit deze uitzending die me bijstonden: piramidespel. tonnen spaargeld verliezen, vervuiling. Bekende stokpaardjes waarvan een aantal inmiddels onzin bewezen.
Je probeert heel duidelijk te sturen dat ze allen enkel tegen crypto zijn, en met opzet bepaalde items laten liggen. En dat is gewoon pertinent onwaar 8)7 . Daarnaast is er zijn er ook vaak genoeg positieve uitschieters van crypto behandeld in de media, zoals mensen die hun huis verkopen, alles in crypto stoppen en er vervolgens van pensioen kunnen inclusief nieuw groter huis.
Nope, ik kaart de relatieve absurditeit en daarbijbehorende irrelevantie van dit item aan. Vervolgens doe ik een aanklacht tegen media die als gevolg van diepgang en gretigheid voor clicks te werk gaan en daarmee vaak belangrijke onderwerpen niet belichten en/of bepaalde trends ridiculiseren. Ik denk niet dat "ze" tegen crypto zijn, ik denk dat "ze" beter hun best moeten doen met het belichten van hoe je welke (maatschappelijke) onderwerpen behandelt. En dat gaat veel, veel verder dan crypto.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
@Jedi_Pimp: heb je de hele aflevering gezien?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Afgezet na de eerste ~7-8 minuten, zie ook mijn eerste alinea in vorige post (ik zie geen reden dit serieus te nemen na een dergelijke intro van 5 minuten). Enlighten me, wat mis ik? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 15:38:
[...]

Afgezet na de eerste ~7-8 minuten, zie ook mijn eerste alinea in vorige post (ik zie geen reden dit serieus te nemen na een dergelijke intro van 5 minuten). Enlighten me, wat mis ik? :)
TRAC buy orders gehit? Of heb je die weggehaald?
(Ik denk ik stop de discussie even haha. Gewoon dergelijke video's negeren. Net als berichten over crypto op de FrontPage)

[ Voor 14% gewijzigd door zwembroek op 25-04-2023 15:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
[...]

Om te beginnen de duidelijke afhandeling van drie segmenten die stuk voor stuk weinig met crypto op zich en juist veel met de uitvoering te maken hebben.

Ik dacht in het begin van de aflevering ook "oh shit daar gaan we", maar het viel echt mee :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
zwembroek schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 15:40:
[...]

TRAC buy orders gehit? Of heb je die weggehaald?
(Ik denk ik stop de discussie even haha. Gewoon dergelijke video's negeren.)
Had wat verse cash naar Coinbase gestuurd en daarvan is nu de helft in TRAC gevloeid op basis van limit orders (0.365 uit m'n hoofd). De andere helft houd ik achter voor verdere dips, als we niet meer dippen is het jammer en kan ik op een nieuwe retracement instappen :)

Ben overigens van plan om mijn stack te verdubbelen de komende maanden, had minder dan ik in gedachten had. Maar in lijn met mijn strategie voor dit jaar zie ik nog voldoende kansen de rest van het jaar.

@Stukfruit ik zal kijken of ik tijd over heb vanavond om het restant af te kijken :)

@Alpina _O-

Ik heb al mijn PEPE verkocht meteen na het John Oliver item :/

[ Voor 10% gewijzigd door Jedi_Pimp op 25-04-2023 15:48 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:24
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 15:26:
[...]

De implicatie is nog steeds dat cryptocurrency "made up" is, hij zegt dit letterlijk.

Verder:

4:18 - "countless stories of people losing their life savings in the recent implosions underscoring that everyone in crypto was never actually going to make it"

Generalisatie ten top. Vervolgens benoemt hij enkele memecoins waaronder DOGE en CUMROCKET. Waarom zou ik dit item serieus nemen? Krijg jij het gevoel dat je met iemand te maken hebt die een oprecht betoog tegen crypto geeft, of met iemand die clicks wil genereren door middel van in het oog springende content? Ik vraag me af wat GPT4 als samenvatting zou geven van dit item.

[...]

Ik betwijfel of deze video's dezelfde quasi-cynische lading hebben waarmee een gehele commodity (+ onderliggend gedachtegoed) belachelijk gemaakt wordt.

[...]

Eens over je punt over gokken, die uitzending van Lubach heb ik toevallig ook gezien. Daarmee niet het meest treffende voorbeeld geef ik meteen toe :)

Ik ben een tijd geleden gestopt met Lubach kijken, ik kan me herinneren dat hij een uitzending had een jaar geleden waarin hij crypto gelijkstelde aan wantrouwen in "het systeem" (whatever that may mean) en dit kracht bijzette door filmpjes te laten zien van uit verband getrokken opmerkingen van individuen die sowieso niet al te snugger overkomen. Oftewel de bekende voxpop methode (vrij naar Pownews items van 10 jaar geleden) met gegarandeerde hilariteit alom. Andere keywords uit deze uitzending die me bijstonden: piramidespel. tonnen spaargeld verliezen, vervuiling. Bekende stokpaardjes waarvan een aantal inmiddels onzin bewezen.

[...]

Nope, ik kaart de relatieve absurditeit en daarbijbehorende irrelevantie van dit item aan. Vervolgens doe ik een aanklacht tegen media die als gevolg van diepgang en gretigheid voor clicks te werk gaan en daarmee vaak belangrijke onderwerpen niet belichten en/of bepaalde trends ridiculiseren. Ik denk niet dat "ze" tegen crypto zijn, ik denk dat "ze" beter hun best moeten doen met het belichten van hoe je welke (maatschappelijke) onderwerpen behandelt. En dat gaat veel, veel verder dan crypto.
Ik vind het verschil tussen deze Jedi Pimp en de Jedi Pimp die vraagt of we shitcoin Pepe moeten kopen geweldig _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:32
[...]

Op het einde zegt 'ie: (even een vrije vertaling)

"Ik zeg niet dat [cryptocurrencies] allemaal scam zijn. Maar in een wereld waarbij de waarde van een munt gebaseerd is op vertrouwen, zullen altijd scammers actief zijn. [...] Ik zeg absoluut niet dat we volledig van crypto af moeten. Het kan in de toekomst best handig zijn, al kan ik niet in de toekomst kijken, ik ben geen Jim Cramer" :+

"Als je investeert, doe je eigen onderzoek, investeer niet meer dan je bereid bent om te verliezen".

Dat vind ik eigenlijk een behoorlijk faire kijk op crypto in het algemeen. En als dát is wat mensen meenemen, dan is het in de basis goed voor crypto. Als crypto ooit serieus genomen wil worden, dan is het namelijk zaak dat de pump & dump schemes en fabels zoals >18% rente beloftes zonder de risico's te duiden, moeten verdwijnen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Jedi_Pimp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 10:14
Iets met soms is aanval de beste verdediging? GAME ON lijkt het in ieder geval.. Ben benieuwd.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:07
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6PMo59KeeJo2uEsXrDr5FjQN-Tw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HPN3LKclsFXnzHHTxCsTgYMv.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:10

Darrell

Fiat moonboy

Weten jullie nog..nog.....nog....

Ff gewoon omdat het kan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IGO0QYe2CR765etY9Kfgwg8N9iA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sUdAWjRbtm89pd0vJ1mpFMAo.jpg?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mEProfwOrG1WAS3jkBJDT_E21_A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C67wDTCbs0dOzf44RrQ0oD40.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/il0q_1yIUXkboIR6iWnx7Rj3TbM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cCcPy0yGjPT0pbYtAF6iBREA.jpg?f=fotoalbum_large
<3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:20
* Leest de laatste twee pagina’s terug.
* Ziet de posts van die eloquente en erudiete Jedi Pimp
* Logt uit bij het serieuze Tweakers
* Logt in bij FOK

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

MOON...tje

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:50

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
Domino schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 07:58:
[...]

Ligt eraan, hoeveel xrp past er in die 60L? :Y)
Ik heb een aardig deel van de pf in xrp, maar nog steeds +17%. Wen $582??
Na 5,5 jaar slechts 50%…. Om te janken dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

elektriekert schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 20:01:
[...]

Na 5,5 jaar slechts 50%…. Om te janken dus
Dan ben je gecorrigeerd inmiddels ingehaald door de inflatie.

Kan je beter gaan elektrieken. Dat levert tegenwoordig goud geld op.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lC4TGwTLMmYt0PEkx6b-wEgSexg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XWwltMzWPnYaTqHEUpy5KFlr.jpg?f=fotoalbum_large

Zijn er nog BBBY holders hier?
Zo ja: gecondoleerd :+

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Khaelos
@Darrell ok we gaan terug in de tijd!
Eens zien wat ik kan opsnorren
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0GDVE5h8I9Zu8RXcw7XxtAhhLVk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s1jxek743MJIfa6nJV9NVm9S.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Khaelos schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 21:25:
[Afbeelding]

Zijn er nog BBBY holders hier?
Zo ja: gecondoleerd :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3SOBEUllTNus91fmmpaTFMV7Hfc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0Oqcag0qudzCnFPfxHML0k8H.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Darrell schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 20:59:
[...]

Dan ben je gecorrigeerd inmiddels ingehaald door de inflatie.

Kan je beter gaan elektrieken. Dat levert tegenwoordig goud geld op.
Doe ik wel thuis maar ben ik niet van beroep, te weinig uitdaging voor mij. O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Zodra Jim Cramer enthousiast raakt over Bitcoin verkoop ik alles.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:59

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
@Skrunsies blijft wakker tot het moment daar is:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P1MpUiKtcm0pNxdc4tPVAJY0Y-o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jG5VtgNBtmxXIF1PdpZj6Oo4.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9_IcNWstuwhxLfpK5leZrt8c2DI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ofGM5NjzwcOkvXFYqOV7jFGv.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Patvs120
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 13:31
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 15:26:
[...]

Serieuze open discussievraag - aan jou, maar ook anderen hier.

Als je zegt, ik ben gestopt met het kijken naar …… (Lubach / je kan hier van alles invullen: Last Week met John Oliver mag ook, of gestopt met het lezen van een bepaalde krant, etc.)

want ze hadden een keer een item over onderwerp ….. (hoeft geen crypto te zijn, vul ook hier in wat je wilt) en daar was je het niet mee eens

trap je dan niet zelf in een soort fabeltjesfuik? Ben je dan nog wel kritisch genoeg om te herkennen als DOT (random gekozen voorbeeld :) ) ook LUNA trekjes gaat vertonen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Stukfruit schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 21:55:
[...]

Zodra Jim Cramer enthousiast raakt over Bitcoin verkoop ik alles.
Weer een bank naar de rataplan?

Bitcoin up?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Alpina schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 22:07:
[...]

Bitcoin up?
Yanks bijna dicht = vrijwel altijd een kleine oplevering :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007

Vis

28k bitches lets go

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Hatsa, m'n waardeloze optie toch niet meer waardeloos. 29k bitte, kan ik ook weer lachen :-D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Lekker weerstandje rond die 28k... 3e retest

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartje-bart
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 21:32
Trackerfire schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 22:56:
Lekker weerstandje rond die 28k... 3e retest
Oké oké.... Ik koop wel even wat bitcoin, schieten we er zo doorheen👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Bartje-bart schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 23:00:
[...]

Oké oké.... Ik koop wel even wat bitcoin, schieten we er zo doorheen👍
Tnx :D _/-\o_

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:59
Alvast voor morgen, weltrusten! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pfaBSq4PJQiE2qpPFp8dTUXKuMk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LiqKxtZUAkCh5wbsRTMjNafO.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik zou maandag DCA'en.

Nee, niet gedaan.

Daarom stijgen we nu. Had ik wel gekocht was het gezakt.

Zo is natuur.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• cavemees
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bL2BfCkMdkhu1-g1qqieeYRTrzU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EGQlskg9xwXeKUwCZGEFULpf.jpg?f=fotoalbum_large

((((( 2 + 8 ) + 0 ) + 2 ) + 8 ) + 3 ) * 3 = 69

:9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 07:46
Alpina schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 22:07:
[...]

Bitcoin up?
Is nog echt waar ook

https://nos.nl/artikel/24...bank-diep-in-de-problemen

Gewoon ook even 100 miljard wat er is opgenomen in 1 maand _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Mr Ronman op 25-04-2023 23:33 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• ScuL
(jarig!)
Daar is de pump die ik aan zag komen 8)

-toevoeging
1e weerstand 28500
2e weerstand 29000
daarna moon.

[ Voor 46% gewijzigd door ScuL op 25-04-2023 23:33 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
ScuL schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 23:30:
Daar is de pump die ik aan zag komen 8)

-toevoeging
1e weerstand 28500
2e weerstand 29000
daarna moon.
Rente bybit nog steeds negatief. Zitten nog genoeg shorts om kapot te maken == brandstof omhoog.

Okayy lets go

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 21:58:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ja ik zou het later pas announcen.. maar goed.

Ik heb in deze hele bear, nog geen enkele DOT gekocht *O* :9B

Applaus voor mij zelf!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bYYh8dU3v8_OsnjQVDHEOmMWSTg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/lN5fAgqjMt2oPIRpqtvpHyLf.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Laatst online: 15-09 09:36
anti elppa schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 23:36:
[...]

Rente bybit nog steeds negatief. Zitten nog genoeg shorts om kapot te maken == brandstof omhoog.

Okayy lets go
Zit je nog steeds long? Of heb je nieuwe entry in de 27k range gemaakt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Mr Ronman schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 23:29:
[...]

Is nog echt waar ook

https://nos.nl/artikel/24...bank-diep-in-de-problemen

Gewoon ook even 100 miljard wat er is opgenomen in 1 maand _/-\o_
Ja die word al 2 maanden genoemd.

Mooi werk wel -93% in 3 maanden. Daar doet de gemiddelde shitcoin normaal 6 tot 12 maanden over.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fBg90Oy0ujy7ob8LQelTi84pmRg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PRsZlFSsHM2At6FY42ed8jMK.jpg?f=fotoalbum_large

Celer blijft lekker bezig, de volgende bull gaat interessant worden.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Masstje schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 23:41:
[...]

Zit je nog steeds long? Of heb je nieuwe entry in de 27k range gemaakt?
Was eruit op 28.6 ongeveer. En weer x5 ingegaan gisteren op 27.4. Heb de schuif naar x10 gegooid uurtje terug.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ScuL
(jarig!)
Ik zit in een 50x long sinds 27380 :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Masstje
anti elppa schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 23:43:
[...]

Was eruit op 28.6 ongeveer. En weer x5 ingegaan gisteren op 27.4. Heb de schuif naar x10 gegooid uurtje terug.
Die 28,5 gaat n dingetje worden vrees ik.

Hier terug kratje binnen voor vandaag, laatste weken mooie waves om op te traden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1suDiAV5zqDu8mVL5NOupQUoVB4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XPa1E9ivAmGCtjhcFr3hnZWk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Skrunsies schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 23:39:
[...]

Applaus voor mij zelf!

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Ff444911f62caa61c7ea51fe35fceb701%2Ftumblr_ofkngw20yN1v3mslvo5_400.gif&f=1&nofb=1&ipt=fb7606ed06f59fdeaf13bed4475325e0211d9847fd66bf8393c334a8ee281541&ipo=images

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
@anti elppa & @ScuL, zo mooi om vanaf de zijlijn te zien dat jullie wel erg vaak op dezelfde lijn zitten _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
ScuL schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 23:46:
Ik zit in een 50x long sinds 27380 :X
Balls of steel, Scull Norris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
Masstje schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 23:48:
[...]

Balls of steel, Scul Norris

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Patvs120 schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 21:59:
[...]

Serieuze open discussievraag - aan jou, maar ook anderen hier.

Als je zegt, ik ben gestopt met het kijken naar …… (Lubach / je kan hier van alles invullen: Last Week met John Oliver mag ook, of gestopt met het lezen van een bepaalde krant, etc.)

want ze hadden een keer een item over onderwerp ….. (hoeft geen crypto te zijn, vul ook hier in wat je wilt) en daar was je het niet mee eens

trap je dan niet zelf in een soort fabeltjesfuik? Ben je dan nog wel kritisch genoeg om te herkennen als DOT (random gekozen voorbeeld :) ) ook LUNA trekjes gaat vertonen.

Serieus antwoord: nee, want zoals ik al zei, gaat het veel verder dan crypto. Het systematisch belichten van uitschieters en louter zaken die in de lijn liggen van de maatschappelijk geldende concensus op dat moment in de tijd, is wat ik telkens terugzie. Mocht je hier meer over willen weten, kan je mijn posts in het covidtopic terugzoeken - laten we hier verder niet op ingaan in dit topic voor overduidelijke redenen :)

Ik gebruik verder een breed scala aan nieuwsvehikels om informatie tot me te nemen, van kranten tot Reddit tot essays, podcasts, Buitenhof, noem maar op. Er zijn nog wel essayisten, schrijvers en opiniemakers de moeite waard om te volgen, maar het aantal is voor mij rap afgenomen de afgelopen jaren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 23:39:
[...]

Applaus voor mij zelf!

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kfCHfH0gXj2gJ2Cc9CrRxDCGoGM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/PTRAmZwDpkB4cRRlJZ3XQjwR.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3iu_TV3tSzmJP8ylB_aTgk6aW3w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/iClXWUHcyiE3GvVMBOpvgzj2.gif?f=user_large

En dan is DOT de uitzondering op de regel en pakt ATH na ATH in de nieuwe bull en denk je, waarom ben ik gestopt met DCA... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38
YES schreef op woensdag 26 april 2023 @ 07:41:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

En dan is DOT de uitzondering op de regel en pakt ATH na ATH in de nieuwe bull en denk je, waarom ben ik gestopt met DCA... :+
DOT is prima, maar ik had beter geen euro's in SBR kunnen smijten maart 2022(she died) ;w

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
Ryderr schreef op woensdag 26 april 2023 @ 07:51:
[...]

DOT is prima, maar ik had beter geen euro's in SBR kunnen smijten maart 2022(she died) ;w
Dat is een natuurlijk proces om naar Bitcoin te gaan. Ik ben sinds een paar dagen ook wat Dione armer maar weer wat sats rijker.

@anti elppa would be proud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Kunnen we vandaag verder moon gaan? Dank je!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
roflexx schreef op woensdag 26 april 2023 @ 08:26:
Kunnen we vandaag verder moon gaan? Dank je!
Zal het even vragen, kan niets beloven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

28.5 kan toch niet nu al zo een dingetje zijn.

We zijn er ook zonder slag of stoot doorheen gezakt.

[ Voor 37% gewijzigd door Darrell op 26-04-2023 08:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Darrell schreef op woensdag 26 april 2023 @ 08:41:
28.5 kan toch niet nu al zo een dingetje zijn.

We zijn er ook zonder slag of stoot doorheen gezakt.
denk dat ie er wel door komt vandaag. Muren best ok, rente stuk negatiever (zitten dus veel mensen short, maar prijs zakt niet= voer voor de bulls), BTC dominance is lekker aan het stijgen = shitcoins lekker rekt, fiat richting BTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:40
buy orders aangepast, hopelijk hitten ze vandaag:

BTC, ETH en ASTR

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op woensdag 26 april 2023 @ 10:16:

BTC, ETH en ASTR
Net nu we zo lekker naar boven gaan?

FUD! :(

(Ow wacht, buy high, sell low. Goeie!)

[ Voor 8% gewijzigd door resusaapje op 26-04-2023 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:59
Nieuw moonshotje?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
Head and sholders kan mooie basis vormen rond de 28,5/29k range om van daaruit te moonen. Heeft vorige keer zo’n 20 dagen in die range gehangen. Ik vermoed dat we hier minstens tot option expiration blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Masstje schreef op woensdag 26 april 2023 @ 10:35:
Head and sholders kan mooie basis vormen rond de 28,5/29k range om van daaruit te moonen. Heeft vorige keer zo’n 20 dagen in die range gehangen. Ik vermoed dat we hier minstens tot option expiration blijven.
Ik geloof niet echt in H&S patterns bij BTC. Heb ze zelden uit zien spelen. Ik denk dat we hier niet lang gaan hangen iig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:11
Kol Nedra schreef op woensdag 26 april 2023 @ 10:16:

BTC, ETH en ASTR
buy order op 29k gezet? Buy high sell low, zoals dit topic betaamt! :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
Krijg er spontaan weer fomo van. Meteen een market order er door gejaagd, de trein vertrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 09:18
Ik dacht dat we naar de 26 zouden dalen? Nou ja, nog maar wat van die Euro-dingen er in gooien dan maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Ray_ schreef op woensdag 26 april 2023 @ 11:35:
Ik dacht dat we naar de 26 zouden dalen? Nou ja, nog maar wat van die Euro-dingen er in gooien dan maar.
Nee we gaan naar 420k

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 21:58:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/9lvDJagysXUAAAAC/charlie-sheen-winning.gif

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:08

knakworst

Get more sats!

Dot is echt een pareltje. Als btc keldert keldert Dot harder. Als btc pumpt pumpt Dot minder.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek

Pagina: 1 ... 83 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!