gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Een gewaardeerd ex forumlid maar dit zijn iets teveel credits.
rolt er nu telkens tegen aan. ff geduld nogtwit schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 17:27:
[...]
Wat mag ik in de gaten houden deze druilerige zaterdag? 27.7+ is bovenkant uitgebroken?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
zitten erboven. Nu graag ff een hourly close erboven aubanti elppa schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 17:31:
[...]
rolt er nu telkens tegen aan. ff geduld nog
"Duizenden euro's kwijt aan malafide cryptobeleggers"
Het is alsof ik m'n vrouw hoor praten...
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Verzamel jij nu alle bearish tweets?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Zeker. Alleen nog niet echt overtuigt dat dit 'm gaat worden...NeoflexNL schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 19:10:
Allemaal weer aan boord?!
gvd wat een lading bagger. Die ivo had nog niet eens zelfstandig een bankrekening moeten kunnen openen....wat een een figuur zeg. Heeft ook niets met crypto te maken, die zou in elke scam trappen. Of het nu marktplaats, social hacking of crypto is, maakt niet uit
Die kerel uit dat 1e tiktok fragment lijkt trouwens wel de ufo piloot
OT: we zitten nu wel echt boven het kanaal. Rente bybit knetter negatief, muren extreem dun naar boven......dit moet gewoon wel up gaan
[ Voor 33% gewijzigd door anti elppa op 22-04-2023 20:03 ]
Nee, ik probeer alle moonboys een beetje vooruit te helpen...
anti elppa schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 19:24:
[...]
OT: we zitten nu wel echt boven het kanaal. Rente bybit knetter negatief, muren extreem dun naar boven......dit moet gewoon wel up gaan
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Eb8pNM0pTbFATcvvumEXI9Tj.gif?f=user_large)
Eindelijk gekocht.
:strip_exif()/f/image/xWA49aKvDQMw2tUsK04rRk1l.jpg?f=fotoalbum_large)
Als je er naar fluistert ‘when moon?!’ verschijnt er een antwoord in het artwork.
[ Voor 9% gewijzigd door MrMrq op 22-04-2023 20:40 ]
Maktub
Soulwax work it! Geef de laatste tijd ook meer knaken uit aan nieuwe lps, heb je toch meer aan dan die cryptos haha.MrMrq schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 20:39:
Polkadot, the album.
Eindelijk gekocht.
[Afbeelding]
Als je er naar fluistert ‘when moon?!’ verschijnt er een antwoord in het artwork.
Leuk dat je het kent / meedeelt in de vreugde.mannowlahn schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 20:56:
[...]
Geef de laatste tijd ook meer knaken uit aan nieuwe lps, heb je toch meer aan dan die cryptos haha.
Sja, investeren is ergens wel beter dan consumeren. Maar laten we wel zijn, je moet ook genieten van die I Owe You’s die in je portemonnee zitten. Niet alleen maar sappelen.
Deze week nam ik afscheid van een geweldige vent. 37 jaar, leukemie.
We hebben allemaal een houdbaarheidsdatum die we meestal niet kennen, en hij kan zomaar verstrijken vóór Bitcoin weer op 30k staat.
Leef.
Maktub
MrMrq schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 21:10:
[...]
Leuk dat je het kent / meedeelt in de vreugde.
Sja, investeren is ergens wel beter dan consumeren. Maar laten we wel zijn, je moet ook genieten van die I Owe You’s die in je portemonnee zitten. Niet alleen maar sappelen.
Deze week nam ik afscheid van een geweldige vent. 37 jaar, leukemie.
We hebben allemaal een houdbaarheidsdatum die we meestal niet kennen, en hij kan zomaar verstrijken vóór Bitcoin weer op 30k staat.
Leef.
Excellence does not require perfection.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
MrMrq schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 20:39:
Polkadot, the album.
Eindelijk gekocht.
[Afbeelding]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Posts per day is going to zero. ZERO.
Nee, ik heb gewoon meer slaap nodig dan die vier uur van jou…
Maktub
Ik heb een sell order staan op $8.xx. Net niet geraakt en nu staan we weer op $7.xx grr. Wat een stomme munt is het ookknakworst schreef op zondag 23 april 2023 @ 03:33:
Kan iemand Link wakker kussen. Koers is stuk.

Stack Sats
Ik vraag mij af, koopmomentje?
Stond begin van het jaar op1.50$..
Heeft stuk lager en hoger gestaan.Don Guacamole schreef op zondag 23 april 2023 @ 09:05:
Matic voor een dollar…
Ik vraag mij af, koopmomentje?
Stond begin van het jaar op1.50$..
Dir is toch wel een van de betere adviezen die ik in tijden heb gelezen
Graag gedaan haha.keanu_ schreef op zondag 23 april 2023 @ 09:53:
[...]
Dir is toch wel een van de betere adviezen die ik in tijden heb gelezen
Sorry, ik zit te schijten.knakworst schreef op zondag 23 april 2023 @ 03:33:
Kan iemand Link wakker kussen. Koers is stuk.
Die van Bitvavo zien wat nieuwer, verserdirk38 schreef op zondag 23 april 2023 @ 10:19:
Hoe kan bitcoin op bitvavo 500 euro hoger staan dan bij ledger en coinmarketcap?
Bitcoin - A weapon of mass disruption

Bitvavo Proof kwaliteit, Kucoin met lichte randschade.
wel eens naar cdc gekeken op de app? die prijzen zijn geweldig! maar wel gratis! geen transactie kostendirk38 schreef op zondag 23 april 2023 @ 10:19:
Hoe kan bitcoin op bitvavo 500 euro hoger staan dan bij ledger en coinmarketcap?
En als je verkoopt krijg je die prijs niet. Oplichters.Kol Nedra schreef op zondag 23 april 2023 @ 10:57:
[...]
wel eens naar cdc gekeken op de app? die prijzen zijn geweldig! maar wel gratis! geen transactie kosten
/f/image/htowMSebt2VgdrhG4dG5s17W.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/P0uRbVvFFLrt9j5lhtNRT8Ve.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 28% gewijzigd door Taro op 23-04-2023 12:53 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik had de dip gekocht met m'n tradingpotje maar gisteren ook alweer verkocht. Te weinig opwaartse momentum en geen bounce. Gok erop dat we de weekly ma200 nog wel gaan zien inderdaad.Taro schreef op zondag 23 april 2023 @ 12:51:
Wat mij betreft gaan we snel richting de groene box, dan sluit ik de lopende short:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/R5Ujy2BbOUoQna2eMCUzLQPj.jpg?f=user_large)
Dit level is support geweest vanaf 18 maart. Ik zie die niet zomaar vallen.Taro schreef op zondag 23 april 2023 @ 12:51:
Wat mij betreft gaan we snel richting de groene box, dan sluit ik de lopende short:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nee, idd, dat zal met veel geweld gepaard gaananti elppa schreef op zondag 23 april 2023 @ 13:44:
[...]
Dit level is support geweest vanaf 18 maart. Ik zie die niet zomaar vallen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Don Guacamole schreef op zondag 23 april 2023 @ 13:31:
In verschillende landen gaat btc aardig moon, op sommige plekken alweer een nieuwe ath!
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/Dk4E69G8LLgjMcA6RmFLStQf.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
The Starlink technology is no stranger to the concept of off-grid.$DIONE, with the help of Starlink, would like to introduce ORION (Off-grid, Reliable, Independent, Open Network)
— Dione Protocol (@DioneProtocol) 23 april 2023
The adaptation of these two networks will be utilizing emerging technology to center Dione… pic.twitter.com/zxRN7Flt14
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/cqeCVDzBenf9QDeUojhErWpA.gif?f=user_large)
Ik lees nergens iets vanuit starlink hierover? Is die dione gewoon lukrake hersenscheten aan het posten?
Lmao
The adaptation of these two networks will be utilizing emerging technology to center Dione Protocol as the World’s first truly decentralized blockchain powered by the sun using the indestructible power of
@SpaceX
Starlink to provide validators with consistent, remote internet connectivity from outer space.
zonder schaamte dit ook allemaal.

Blockchain Nodes will be strategically deployed across the globe in unknown, off-grid locations to ensure maximum decentralization, security and privacy.
Off grid maar wel on grid via star link? Nou ja in ieder geval de maximum bullshit bingo bij elkaar en er zullen vast wel wat oud safemoon investors in dit soort onzin trappen.
[ Voor 15% gewijzigd door mannowlahn op 23-04-2023 16:13 ]
mannowlahn schreef op zondag 23 april 2023 @ 16:07:
[...]
Ik lees nergens iets vanuit starlink hierover? Is die dione gewoon lukrake hersenscheten aan het posten?
Lmao
The adaptation of these two networks will be utilizing emerging technology to center Dione Protocol as the World’s first truly decentralized blockchain powered by the sun using the indestructible power of
@SpaceX
Starlink to provide validators with consistent, remote internet connectivity from outer space.
zonder schaamte dit ook allemaal.
Blockchain Nodes will be strategically deployed across the globe in unknown, off-grid locations to ensure maximum decentralization, security and privacy.
Off grid maar wel on grid via star link? Nou ja in ieder geval de maximum bullshit bingo bij elkaar en er zullen vast wel wat oud safemoon investors in dit soort onzin trappen.

In it for the tech.
Alle begin is klein.
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
De gains zijn anders nu ook wel prima met +28%
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tmE7t9dufFL3aUcnWVlIdxje.jpg?f=user_large)
Een weakhand kunnen ze mij al niet meer noemen. Zoek nog steeds een mooi punt om naar BTC te gaan, nog niet gevonden.
Zou nog ff wachten, 1% en oneffen valt bezwaarlijk de moeite te noemen.Alpina schreef op zondag 23 april 2023 @ 18:38:
Een weakhand kunnen ze mij al niet meer noemen. Zoek nog steeds een mooi punt om naar BTC te gaan, nog niet gevonden.
Netjes!Alpina schreef op zondag 23 april 2023 @ 18:38:
[...]
[Afbeelding]
Ik heb recent bijgekocht, dit is er één die tijdens een volgende run nog wel een stuk hoger kan gaan. Zie DIONE op Twitter ook steeds vaker langskomen. HODL.
Mooi!Taro schreef op zondag 23 april 2023 @ 18:40:
[...]
Netjes!![]()
Ik heb recent bijgekocht, dit is er één die tijdens een volgende run nog wel een stuk hoger kan gaan. Zie DIONE op Twitter ook steeds vaker langskomen. HODL.
Heeft mijn chill toch gewerkt
+5605.51% jij durft...Taro schreef op zondag 23 april 2023 @ 18:40:
[...]
Netjes!![]()
Prachtig. Als zelfs Taro in deze munt stapt is de fomo echt aan.Taro schreef op zondag 23 april 2023 @ 18:40:
[...]
Netjes!![]()
@Alpina , super dikke gains! Netjes!
Ik was er vrij vroeg bij (zie memetopic) maar heb ook nog niet verkocht en wie weet staat het morgen weer een stuk lager.Don Guacamole schreef op zondag 23 april 2023 @ 18:58:
[...]
Prachtig. Als zelfs Taro in deze munt stapt is de fomo echt aan.
@Alpina , super dikke gains! Netjes!
De eerste marketing in oktober vorig jaar was een sticker op een Londense taxi dus dat was wel een wtf momentje. Daarna zijn ze er wel echt aan gaan werken en is de prijs flink gestegen.
Maar ik zie het nog steeds als een memecoin waar ik zo snel mogelijk uit ben als de kans (prijs) zich voordoet.
Ik bedoel de ceo is niet eens bekend
Als dit Elon is hodl ik nog wel even
Goed, er is was ook geen reden voor de stijging van shib, doge, elon etc. toen dus we zien het wel.
Heb ze inmiddels al een paar wekenDon Guacamole schreef op zondag 23 april 2023 @ 18:58:
[...]
Prachtig. Als zelfs Taro in deze munt stapt is de fomo echt aan.
Maar ik moet weer een nieuwe DOT hebben, 4000 stuks voor de vorige bullrun opgepakt onder de 10 cent per stuk, helaas te vroeg verkocht, maar hopelijk zit die wel in het rijtje dat ik naast BTC en ETH in de pf heb:
- ID
- DIONE
- ARB
- APT
- CSPR
- PYR
- ASTR
- INJ
- ROSE
- OP
- CELR
- QNT
- DOGE
- RMRK
- En wat XRP om het lot te tarten
Mooie lijst. En ook leuk om te zien dat de coins die hier goed geshilled worden ook in je pf zitten (cspr/celr/astr/rmrk).Taro schreef op zondag 23 april 2023 @ 19:17:
[...]
Heb ze inmiddels al een paar weken
Maar ik moet weer een nieuwe DOT hebben, 4000 stuks voor de vorige bullrun opgepakt onder de 10 cent per stuk, helaas te vroeg verkocht, maar hopelijk zit die wel in het rijtje dat ik naast BTC en ETH in de pf heb:
- ID
- DIONE
- ARB
- APT
- CSPR
- PYR
- ASTR
- INJ
- ROSE
- OP
- CELR
- QNT
- DOGE
- RMRK
Krijgen we toch een beetje het gevoel van samen uit, samen rekt.
Op naar een snoeiharde dikke grote groene paal op de yearly!
Ik heb bij Uniswap de vorige keer 7 USD aan fee betaald en zojuist 24 USD. Dus ja, wel pittig. Maar ik zie het altijd in verhouding tot de aanschafwaarde en gains en dan is het wel te overzien.paul-s83 schreef op zondag 23 april 2023 @ 19:51:
Vraagje aan de Dione hodlers. Hebben jullie die via uniswap aangeschaft of via een of andere shady exchange? De laatste keer dat ik nog iets met Uniswap deed waren de fee's niet te doen, hoe is dat tegenwoordig?
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 23-04-2023 19:53 ]
ASTR
DOGE
CELR
XRP
ROSE
LIT
LINK
MATIC
LTC
LTC dca ik op dit moment kleine fluffjes in, zo rond juli 2023 ga ik hopelijk fluffjes verkopen (met winst)
iets met richting de LTC halving; en ja ''history doesn't repeat itself but it often rhymes''
Een shady Exchange. Is voor mij overigens echt het enige wat ik daar stal en minder dan 1% van de pf. Al groeit t wel keurig.paul-s83 schreef op zondag 23 april 2023 @ 19:51:
Vraagje aan de Dione hodlers. Hebben jullie die via uniswap aangeschaft of via een of andere shady exchange? De laatste keer dat ik nog iets met Uniswap deed waren de fee's niet te doen, hoe is dat tegenwoordig?
Is meer voor de lol.
Mooi lijstje, maar geen ATOM en MATIC?Taro schreef op zondag 23 april 2023 @ 19:17:
[...]
Heb ze inmiddels al een paar weken
- ID
- DIONE
- ARB
- APT
- CSPR
- PYR
- ASTR
- INJ
- ROSE
- OP
- CELR
- QNT
- DOGE
- RMRK
Owjah, LTC heb ik ook nog, had de Euro's in de Binance Card pot er naar omgezetKol Nedra schreef op zondag 23 april 2023 @ 19:54:
LTC dca ik op dit moment kleine fluffjes in, zo rond juli 2023 ga ik hopelijk fluffjes verkopen (met winst)
iets met richting de LTC halving; en ja ''history doesn't repeat itself but it often rhymes''
Gewoon bij Mexc aangekocht toen en direct naar de Metamask.paul-s83 schreef op zondag 23 april 2023 @ 19:51:
Maar dat wist @Anoniem: 1032405 al:
:strip_exif()/f/image/5REJWCwprULalIq3QzfoREGs.jpg?f=fotoalbum_large)
*Duikt snel weg*
LTC = Long Term Coin hiero.Kol Nedra schreef op zondag 23 april 2023 @ 19:54:
mooie lijst Taro, ikzelf heb:
ASTR
DOGE
CELR
XRP
ROSE
LIT
LINK
MATIC
LTC
Aankopen en pas in 2030 denken aan verkopen ofzo, wie weet dan globaal geaccepteerd in alle winkels. Nu al in veel webshops btw.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
dit weerhoud mij om LTC te blijven HODLen, longterm tegenover BTC is het down only:Vis schreef op zondag 23 april 2023 @ 20:38:
[...]
LTC = Long Term Coin hiero.
Aankopen en pas in 2030 denken aan verkopen ofzo, wie weet dan globaal geaccepteerd in alle winkels. Nu al in veel webshops btw.
:strip_exif()/f/image/GOJSELbz4CXdwVHSyaullkfz.jpg?f=fotoalbum_large)
LTC longterm is altijd wel beter dan longterm euro's vasthouden
Boeiend hoe die koers ten opzichte van BTC gaat. BTC loopt op den duur sowieso tegen limieten aan als het breed geaccepteerd moet worden. Het netwerk kan het gewoon niet aan, dus wil je meerdere chains kunnen gebruiken, die sneller en goedkoper zijn.Kol Nedra schreef op zondag 23 april 2023 @ 20:47:
[...]
dit weerhoud mij om LTC te blijven HODLen, longterm tegenover BTC is het down only:
[Afbeelding]
LTC longterm is altijd beter dan longterm euro's vasthouden
Lightning Network is mega onhandig en niet gebruiksvriendelijk voor Henk en Ingrid. Je moet door flink wat hoepels springen om het te snappen.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Matic, sinds listing naar nu x330 gegaan, op zijn ath zo’n x1000 en dat in 3 jaar tijd.zwembroek schreef op zondag 23 april 2023 @ 22:20:
Matic gaat lekker . .toch even in de gaten houden deze. 0.98.
Soms denk ik, ben veels te laat ingestapt.
Of het is de juiste parels weten te spotten
Controleer SOL nu ook eens xDMasstje schreef op zondag 23 april 2023 @ 23:00:
[...]
Matic, sinds listing naar nu x330 gegaan, op zijn ath zo’n x1000 en dat in 3 jaar tijd.
Hoop dat ze gelijk krijgenknakworst schreef op maandag 24 april 2023 @ 04:55:
Mijn eierstokken zeggen dat het weer een mooie groene dag voor btc wordt.
Binance Launchpad. Die spuugt de pareltjes mooie shotcoins uit. Matic was ook een launchpad product. Een concurrent van hun eigen chain.Masstje schreef op zondag 23 april 2023 @ 23:00:
[...]
Matic, sinds listing naar nu x330 gegaan, op zijn ath zo’n x1000 en dat in 3 jaar tijd.
This time it's ...JoebarRC schreef op maandag 24 april 2023 @ 07:16:
[...]
Hoop dat ze gelijk krijgenDe markt staat slecht, olie, goud, Dow futures alles staat rood dus meestal niet best teken voor de dag.
Vergeet Quant niet!Don Guacamole schreef op zondag 23 april 2023 @ 19:39:
[...]
Mooie lijst. En ook leuk om te zien dat de coins die hier goed geshilled worden ook in je pf zitten (cspr/celr/astr/rmrk).
Krijgen we toch een beetje het gevoel van samen uit, samen rekt.
Op naar een snoeiharde dikke grote groene paal op de yearly!
Als je maar genoeg coins lanceert, zit er inderdaad vanzelf wel wat tussen dat wél slaagt.knakworst schreef op maandag 24 april 2023 @ 07:17:
[...]
Binance Launchpad. Die spuugt de pareltjes mooie shotcoins uit. Matic was ook een launchpad product. Een concurrent van hun eigen chain.
Of in ieder geval even opleeft om daarna een stille dood te sterven.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Hoeveel coins hebben ze gelanceerd via de launchpad?Ray_ schreef op maandag 24 april 2023 @ 08:48:
[...]
Als je maar genoeg coins lanceert, zit er inderdaad vanzelf wel wat tussen dat wél slaagt.
Of in ieder geval even opleeft om daarna een stille dood te sterven.
Ik kan er maar iets van ~37 vinden. als je elke coin had ingeslagen en wacht, dan is 1 coin zoals Matic die 330x heeft gedaan in een bear bijna een 10x in 3 jaar, en dan mogen die andere 36 naar 0 gaan.

Volgens mij leg jij hier uit wat ik zeg.Waah schreef op maandag 24 april 2023 @ 09:05:
[...]
Hoeveel coins hebben ze gelanceerd via de launchpad?
Ik kan er maar iets van ~37 vinden. als je elke coin had ingeslagen en wacht, dan is 1 coin zoals Matic die 330x heeft gedaan in een bear bijna een 10x in 3 jaar, en dan mogen die andere 36 naar 0 gaan.
Nog niet. Al zijn we wel een bearflag aan het printen op de 4h. Target daaruit zou rond de 25 - 25.5k zitten. Daar komen meer lijnen samen in die zone.sjorremans schreef op maandag 24 april 2023 @ 09:04:
Toch die 26.6K nog maar even aantikken dan
moet ie nu wel houden als gaan we direct de afgrond in. Heb iig mijn leverage long order in bovengenoemde zone staan.
[ Voor 16% gewijzigd door anti elppa op 24-04-2023 09:26 ]
Heb ze net opgepikt onder de dollar. Kan je denk ik aankomende bull geen buil aan vallen.zwembroek schreef op zondag 23 april 2023 @ 22:20:
Matic gaat lekker . .toch even in de gaten houden deze. 0.98.
De alts gaan wel rekter dan je vervelende dronken oom op een verjaardag maar op de lange termijn komt dit vast goed.
Beter maar snel in 1 keer dan langzaamanti elppa schreef op maandag 24 april 2023 @ 09:17:
[...]
Nog niet. Al zijn we wel een bearflag aan het printen op de 4h. Target daaruit zou rond de 25 - 25.5k zitten. Daar komen meer lijnen samen in die zone.
moet ie nu wel houden als gaan we direct de afgrond in. Heb iig mijn leverage long order in bovengenoemde zone staan.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Maar wat heb je nu voor 1 dollar?Don Guacamole schreef op maandag 24 april 2023 @ 09:41:
[...]
Heb ze net opgepikt onder de dollar. Kan je denk ik aankomende bull geen buil aan vallen.
De alts gaan wel rekter dan je vervelende dronken oom op een verjaardag maar op de lange termijn komt dit vast goed.
Een digitaal toegangskaartje voor het gebruik van het Matic netwerk. Waar jij niet op zit te wachten en eigenlijk helemaal niemand.
Die tokens zijn wel geniaal bedacht. Het voelt als een soort aandeel in een veelbelovende tech start-up, maar je hebt in feite helemaal niets verpakt in het mooiste marketing inpakpapier.
En omdat de markt marketcap als leidende indicator heeft bedacht (aantal toegangskaartjes * prijs, alsof dat iets zegt over het product) zijn er lekker veel muntjes zodat we massaal rekt kunnen gaan.
Periodiek dumpt het team extra toegangskaartjes op de markt, want zij moeten ook boodschappen kunnen doen. Maar dat is alleen maar mooi, meer muntjes voor ons.
[ Voor 8% gewijzigd door BTC100K2021 op 24-04-2023 09:47 ]
haha prachtig verwoord!! En bij dit soort shit weet ik ook gewoon zeker dat de SEC hier een stokje voor gaat steken. Dit zijn gewoon 100% security's. 0 discussie over mogelijk.BTC100K2021 schreef op maandag 24 april 2023 @ 09:45:
[...]
Maar wat heb je nu voor 1 dollar?
Een digitaal toegangskaartje voor het gebruik van het Matic netwerk. Waar jij niet op zit te wachten en eigenlijk helemaal niemand.
Die tokens zijn wel geniaal bedacht. Het voelt als een soort aandeel in een veelbelovende tech start-up, maar je hebt in feite helemaal niets verpakt in het mooiste marketing inpakpapier.
En omdat de markt marketcap als leidende indicator heeft bedacht (aantal toegangskaartjes * prijs, alsof dat iets zegt over het product) zijn er lekker veel muntjes zodat we massaal rekt kunnen gaan.
Periodiek dumpt het team extra toegangskaartjes op de markt, want zij moeten ook boodschappen kunnen doen. Maar dat is alleen maar mooi, meer muntjes voor ons.
BTC, ETH, LTC en ASTR 👌
ook een beetje fiat achter gehouden voor aandelen, alleen koop ik voortaan maar 1x per kwartaal aandelen van een bepaalde dividend aandeel aangezien de transactiekosten, commisiekosten extreem hoog zijn.
[ Voor 66% gewijzigd door Kol Nedra op 24-04-2023 10:14 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Je hebt 100% gelijk. Dit geld voor alle alt coins. De vraag is alleen heeft Matic weer de potentie om in de volgende bull weer mee te doen. Kan Matic weer meeliften op de hype en genoeg tractie krijgen binnen alle nieuwe ontwikkelingen zoals Zk rollups? Wat dat betreft zijn ze goed bezig met hun eigen zero-knowledge rollup ontwikkelingen. En daarnaast hebben ze nog altijd hele goede partnerships om de hype opnieuw aan te wakkeren. Alleen Matic is nu door de bull market support band heen gebroken en de volgende support ligt rond de 0,76. Als die het niet houdt dan is 0,40 aan de beurt. Voor 0,40 is het een no brainer.BTC100K2021 schreef op maandag 24 april 2023 @ 09:45:
[...]
Maar wat heb je nu voor 1 dollar?
bye bye 27 incoming?sjorremans schreef op maandag 24 april 2023 @ 10:37:
Daar gaan we? Kan niet lang meer duren zou je zeggen
Laten we voor het gemak zeggen dat je gelijk krijgt. Kijkend naar de grafiek LTC/BTC kan je dan nog steeds beter nu BTC kopen en op het moment wanneer LTC meer relevant word of het scenario wat jij beschijft uitspeelt die BTC inwisselen tegen LTC. Dan eindig je uiteindelijk met meer LTC dan wanneer je nu vanuit je fiat LTC koopt.Vis schreef op zondag 23 april 2023 @ 20:58:
[...]
Boeiend hoe die koers ten opzichte van BTC gaat. BTC loopt op den duur sowieso tegen limieten aan als het breed geaccepteerd moet worden. Het netwerk kan het gewoon niet aan, dus wil je meerdere chains kunnen gebruiken, die sneller en goedkoper zijn.
Lightning Network is mega onhandig en niet gebruiksvriendelijk voor Henk en Ingrid. Je moet door flink wat hoepels springen om het te snappen.
Denk dat je ze beter weg kunt laten halenknakworst schreef op maandag 24 april 2023 @ 04:55:
Mijn eierstokken zeggen dat het weer een mooie groene dag voor btc wordt.
Ik heb je financiele advies opgevolgt en ga einde zomer all-inzwembroek schreef op maandag 24 april 2023 @ 10:42:
Volgens Benjamin Cowen krijgen we een zomer lul 2.0, dus eigenlijk zijn we allemaal fucked.
[YouTube: Bitcoin: Summer Lull 2.0?]
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!