[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.226.016 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
zwembroek schreef op donderdag 13 april 2023 @ 11:39:
[...]

De enige toepassing van Bitcoin of een Alt voor mij is proberen met meer fiat te eindigen dan dat ik er in heb gestopt. Store of value, dikke tech blockchain, NFT's het maakt mij niets uit. Het einddoel is hetzelfde.
[...]

Ik trek het bestaansrecht van de meeste alts ook in twijfel. Ik geloof alleen in toekomstige hypes. Ik geloof wel in een grote toekomst voor Bitcoin. Maar ook Bitcoin heeft zijn cycles. Dus die ruil je ook weer om voor fiat als de bull al een tijd aan is. Ik ben het met al je punten eens. Maar dat was mijn punt niet haha.
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/QFojqOLqzA8AAAAd/mark-rutte-rutte.gif

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 19-09 15:43
Het enige waarin ik geloof is dat er na mij een grotere sukkel is die instapt. Meer niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 19:17
BTC100K2021 schreef op donderdag 13 april 2023 @ 11:15:
[...]

Ten eerste, trek je eigen plan.

Ten tweede, het is bij de meesten (bij mij althans wel) vooral een beetje ouwehoeren en uitlokken van reacties (hoewel ik in de basis het bestaansrecht en toekomstperspectief van veel alts wel in twijfel trek, maar ieder zijn ding).

Ten derde, voor nieuwelingen is het misschien ook wel goed om af en toe een kritisch tegengeluid te lezen over alts.

Ten vierde, in een bullmarkt gaat alles straks omhoog dan is het alleen de vraag heb je de goeie muntjes die BTC zwaar outperformen of heb je pech en doe je het minder goed ondanks je hogere risico.

Laten we het allemaal een beetje luchtig houden.
Inderdaad, alles is gebakken lucht!
Zolang we nog niet rechtstreeks met crypto af kunnen rekenene willen we alleen dat smerige fiat monopoly geld hebben :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19:12
Gelukszoekr schreef op donderdag 13 april 2023 @ 09:27:
Ik heb het gevoel alsof dit topic steeds rustiger aan het worden is, en dat terwijl de prijs omhoog gaat. Een opmerkelijke ontwikkeling....
Volgde dit topic altijd vooral onder werktijd, maar laatste tijd druk met nieuwe uitdagingen. In mijn vrije tijd vooral sporten of genieten van het leven met vrienden en familie. Met een portfolio dat voor 70% bestaat uit ETH en rest ARB en wat BTC, hoef ik het ook niet constant te monitoren. Dat geeft ook een hoop rust.

Daarnaast vind ik persoonlijk de sfeer hier de laatste weken ook minder worden. Dus reden voor mij om hier minder tijd door te brengen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:35

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op donderdag 13 april 2023 @ 11:10:
Ik begrijp goed dat het nu vooral een bitcoin feestje is en dat is ook echt noodzakelijk willen we weer een echte bullmarkt krijgen. Alleen ben ik persoonlijk wel klaar met het negatieve sentiment rondom de alt coins. Er wordt door sommige mensen echt minachtend over gesproken. De verhevenheid spat er soms vanaf.
Is toch logisch. Volgende altseason (kan niet wachten) worden die "zure" maxies weer te kakken gezet.

Uitdelen maar ook incasseren.

Overigens, juist dat negatieve sentiment rondom alts zorgt ervoor dat jij je zakken zo goedkoop met ASTR kan vullen.

[ Voor 9% gewijzigd door Darrell op 13-04-2023 12:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 19-09 14:44
zwembroek schreef op donderdag 13 april 2023 @ 11:10:
Ik begrijp goed dat het nu vooral een bitcoin feestje is en dat is ook echt noodzakelijk willen we weer een echte bullmarkt krijgen. Alleen ben ik persoonlijk wel klaar met het negatieve sentiment rondom de alt coins. Er wordt door sommige mensen echt minachtend over gesproken. De verhevenheid spat er soms vanaf.
Klopt. Merendeel zit hier nog steeds om fiat binnen te harken. En als dat met een shitcoin kan, ga ik dat zeker niet laten liggen. Zelfs een ADA/XRP/DOGE zou ik traden op de kortere termijn.

Ik vind het vooral leuk om altcoin moonboys af en toe eens met de voetjes op de grond te zetten/jennen. Je zou maar eens hopen/geloven dat die projecten effectief een werkend product gaan opleveren. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 13:32
jvel92 schreef op donderdag 13 april 2023 @ 11:51:
[...]

Daarnaast vind ik persoonlijk de sfeer hier de laatste weken ook minder worden. Dus reden voor mij om hier minder tijd door te brengen.
Care to elaborate?
Ik ben namelijk altijd wel blij met je bijdragen.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Als ik nu nog een alt uit de vorige bullrun had zou ik die zelf per direct wisselen voor BTC of eventueel ETH.

Als ik het vertrouwen had om een nieuwe MATIC,ADA,LINK, (insert topper vorige run) in handen te hebben zou ik deze gewoon aanhouden en idd pas bij een duidelijke altseason (in delen) verkopen

Just my 2 sats…

Heb zelf BTC,ETH, 1 shitcoin (Waarvan ik overigens niks van verwacht, maar wel een eventueel hype gokje)

Just ride the waves :+

[ Voor 9% gewijzigd door Alpina op 13-04-2023 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:44
Staked iemand hier zijn ETH via ledger (bijv LIDO) hoe safe is dit nu daadwerkelijk?
Heb nu zoiets van elke week dat ik niet stake loop ik rewards mis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19:18
xeoMe schreef op donderdag 13 april 2023 @ 12:08:
Staked iemand hier zijn ETH via ledger (bijv LIDO) hoe safe is dit nu daadwerkelijk?
Hier hetzelfde, echter de gedachte dat ze nu veilig op mijn Ledger staan is mij net iets meer waard dan die rewards..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 19-09 15:43
Toevallig heb ik gister eindelijk eens een ledger gekocht waar ik alles op ga zetten. Vervolgens de DCA rechtstreeks op de Ledger.

[ Voor 6% gewijzigd door ColeJ op 13-04-2023 12:16 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:04
10mil.btc schreef op donderdag 13 april 2023 @ 11:27:
Hoe weet je dat je de juiste alt hebt tussen de tienduizende coins? Niet meer dan heel erg veel geluk imo.

En dat terwijl btc 100% per jaar doet gemiddeld. Zelfs daar timen blijkt uitererst lastig en DCA blijft de beste strategie. Als je dan toch een degen trader bent kun je overigens net zo goed leverage traden ipv altcoins imo..

Dominance zit overigens op 68% nu, zou mij niet verbazen als we de 85% aan gaan tikken in de komende 12 maanden.
Hier ben ik het niet mee eens. Het is wel een kunst om de juiste altcoin er uit te pikken. Maar niet meer dan erg veel geluk slaat nergens op. Tenzij je niet weet wat je doet. En natuurlijk kan je er een keer naast zitten. Maar dat is het risico van het vak. :) Ik denk dat bijvoorbeeld een Mooody niet zoveel geld had kunnen verdienen zonder de altcoins. En dit geldt ook voor mezelf.

En 100% per jaar? Is niks.
Leverage traden i.p.v. altcoins lijkt me ook niet een heel goed advies. Kijk maar naar A87. Die heeft nu een eigen Youtube kanaal met 13 viewers....

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 19:20

Vis

Jep, mijn Ethertjes staan al ruim 1,5 jaar te rijpen via Lido. Haal ze pas eruit als we de 80k per ETH naderen... Of dan lekker rentenieren want ETH = Deflatoir

Heerlijk toch.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op donderdag 13 april 2023 @ 12:16:
[...]

Kijk maar naar A87. Die heeft nu een eigen Youtube kanaal met 13 viewers....
Fixed. Ik kijk ze gemiddeld een keer of 13. Ben niet zo snel met aantekeningen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 21:55
Ik heb in de bear gewoon nog DCA gedaan in mijn favo alts (ADA, COTI, OCEAN en nog wat).
Ik kan wel zeker zeggen dat veel crypto gewoon nog steeds geen echte usecase heeft. Meerjarenplan, daar gok ik op en ga ik voor. Zie BTC sinds 2009, is al even onderweg hoor. Kan niet verwachten dat een ALT (wat je er dan ook van vindt) binnen een jaar of 2 dat heeft wat het belooft.
Ik zit er in voor de long run. Of ik heb een goede gok, of ik heb pech, maar dan heb ik het in ieder geval geprobeerd :)

[ Voor 9% gewijzigd door keanu_ op 13-04-2023 12:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 10mil.btc
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-06 09:20
Nou ja dit zegt wel genoeg eigenlijk lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:16
Tja, hoe meet of definieer je veiligheid?

Hoe meer afhankelijkheden je hebt. Hoe meer risico je neemt. Er wordt hard gewerkt aan Ethereum, er bestaat altijd een kans dat die upgrades iets kapot maken. De volgende laag van vertrouwen ga je aan met LIDO. Ze beloven jouw 1:1 te geven. En dan is er nog het risico van het staking protocol zelf. Ook hier kunnen dingen mis gaan met exploits als gevolg.

Aan de ene kant zou ik LIDO staking als iets relatief veiligs zien. Er zijn immers heel veel mensen die hier veel geld in hebben zitten. En die hebben vast wel goed onderzoek gedaan.

Aan de andere kant hoeft de hoeveelheid poet in het contract helemaal niks te betekenen. Zie bijvoorbeeld Terra/Luna waar ook enorm veel geld in zat.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
10mil.btc schreef op donderdag 13 april 2023 @ 12:25:
[...]

Want?

Ik snap niet echt waar je op doelt. Dat BTC het is, dat geloven we denk ik allemaal wel.

Maar wanneer ik nu persoonlijk echt een life changing iets wil meemaken, dan denk ik dat mijn kans op een alt die 100x doet groter is dan een BTC die 5x doet.

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:23
Skrunsies schreef op donderdag 13 april 2023 @ 12:35:
[...]

Want?

Ik snap niet echt waar je op doelt. Dat BTC het is, dat geloven we denk ik allemaal wel.

Maar wanneer ik nu persoonlijk echt een life changing iets wil meemaken, dan denk ik dat mijn kans op een alt die 100x doet groter is dan een BTC die 5x doet.
En hoe groot is de kans dat jij de juiste alt kiest die 100x doet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Egeau schreef op donderdag 13 april 2023 @ 12:38:
[...]

ach gewoon 1000 eu zetten op 10 alts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Egeau schreef op donderdag 13 april 2023 @ 12:38:
[...]

Niet groot, wel groot…. Geen idee..

Ben een jaar geleden begonnen met het DCA en op BTC en ETH. Toch hou ik er een 2 tal alts naast, onder het mom van what if.

De kans dat het niks wordt is best groot natuurlijk, maar als het wel wat wordt dan staat er een leuk bedrag in het verschiet om voor mij en mijn gezin echt het verschil te maken.

Gebeurd het niet? Ach dan was ik erbij en heb ik het geprobeerd d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik snap het wel hoor, nu beetje spreiden en hopen een dikke klapper te maken.

Ik denk dat je er vervolgens wel verstandig aan doet om, als het lukt, dan ook een (groot) deel te verkopen. Hier hebben veel mensen volgens mij meer moeite mee

[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 13-04-2023 12:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op donderdag 13 april 2023 @ 12:43:

Ik denk dat je er vervolgens wel verstandig aan doet om, als het lukt, dan ook een (groot) deel te verkopen. Hier hebben veel mensen volgens mij meer moeite mee
Ik ga er gemakshalve vanuit dat je doelde op mijn comment.. zo niet? Sorry hahaha

Maar klopt wat je zegt. Man dat verkopen is niet echt mijn ding gebleken.

Echter, heb ik nu een bepaald bedrag in gedachten. En dan moet ik er toch echt maar uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://nitter.nl/pic/orig/media%2FFtkVcXUaMAAfa3G.jpg

tl;dr: SEC spant rechtszaak aan tegen TRON.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Ja want wat if the coin op x98 staat en jij denkt die gaat nog wel naar x100 om vervolgens naar 6cent te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

ETH gaat die 2k wel pakken vandaag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 10mil.btc
Skrunsies schreef op donderdag 13 april 2023 @ 12:35:
[...]

Want?

Is meer gewoon een degen gamble strategie als 100% per jaar gains "niets" zijn. Niets mis mee overigens als dat is wat je wilt.

Maar 90+% van de mensen die zich daar mee bezig houden gaan kei hard rekt (die hoor je natuurlijk nooit).
Het is vooral een zero sum game waar 1 met een miljoen euro er vandoor gaat en een hoop (beginnende) investeerders met vooral bags achterblijven.

En dat is jammer want bitcoin heeft al zoveel mensen in een betere situatie gebracht en gaat dit bij nog heel veel mensen doen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 09:09
Gelukszoekr schreef op donderdag 13 april 2023 @ 12:43:

^ dat dus.

Uiteindelijk gaat je alt in een parabolische stijging, je kan er bij wijze van spreken een leuke auto van kopen. Maar je merkt ook dat de bullmarket pas net van start is en dat de BTC cycle nog niet compleet is, bijvoorbeeld. Toch maar even wachten... en opeens dondert het in elkaar.
Of net andersom; het kwakkelt maar wat, je verkoopt de boel en 2 dagen later bubbelt 't omhoog :P

Dat vind ik het grootste voordeel aan BTC en ETH: het is nog enigszins voorspelbaar. En ook te volgen voor een trader die eens per dag of zelfs eens per week eens checkt hoe het gaat. De kans dat je van vandaag op morgen meerdere maandsalarissen bent verloren is niet heel groot. Dat is voor mij ook belangrijk :)

Ik weet ook wel dat die Lambo er niet gaat komen met mijn investeringen en het realistische rendement in een periode van een paar jaar. Maar dat is uiteindelijk ook niet het doel.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:01
ik dca wel kleine fluffjes in ETH maar ben voorzichtig: heeft ETH/BTC double top gehad (monthly) en is het down only vanaf nu?

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:59

resusaapje

h less

Darrell schreef op donderdag 13 april 2023 @ 11:58:
[...]

Is toch logisch. Volgende altseason (kan niet wachten) worden die "zure" maxies weer te kakken gezet.

Uitdelen maar ook incasseren.

Overigens, juist dat negatieve sentiment rondom alts zorgt ervoor dat jij je zakken zo goedkoop met ASTR kan vullen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-UtLz8eqRXrLHvMI23KJUrZZyHs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1nQ8SeAYzbAxGWX9S87NEsPn.png?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:49
roflexx schreef op donderdag 13 april 2023 @ 12:46:
Ja want wat if the coin op x98 staat en jij denkt die gaat nog wel naar x100 om vervolgens naar 6cent te gaan.
Daarom uitladderen.
Niet 100% verkopen op 100x, maar al beginnen met verkopen op 80x (arbitrair nummer uiteraard, moet je zelf invullen). Verkoop 25% op 80x, 25% op 90x en 50% op 100x. Ja je mist 'wat winst', maar het overgrote deel zit in je zakken.

TLDR: make a plan and stick with it

[ Voor 3% gewijzigd door Domino op 13-04-2023 13:04 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:12

YES

Moderator General Chat
10mil.btc schreef op donderdag 13 april 2023 @ 12:51:
[...]

Is meer gewoon een degen gamble strategie als 100% per jaar gains "niets" zijn. Niets mis mee overigens als dat is wat je wilt.

Maar 90+% van de mensen die zich daar mee bezig houden gaan kei hard rekt (die hoor je natuurlijk nooit).
Het is vooral een zero sum game waar 1 met een miljoen euro er vandoor gaat en een hoop (beginnende) investeerders met vooral bags achterblijven.

En dat is jammer want bitcoin heeft al zoveel mensen in een betere situatie gebracht en gaat dit bij nog heel veel mensen doen.
Er is natuurlijk wel een flinke ruimte voor nuance, je kan prima 90% BTC in je PF hebben en met de overige 10% gokken op alts, of daar een andere verhouding/verdeling op toepassen. Het is natuurlijk niet zo dat iedereen die iets met alts doet zijn huis en organen verkoopt om vervolgens alles in Poocoin oid te kieperen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 17:39
Mooi zeg, iedereen op zoek naar de volgende alt die een x100 doet.
We weten allemaal dat dit GLMR ASTR RMRK $DIONE is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Don Guacamole schreef op donderdag 13 april 2023 @ 13:14:
Verkeerde topic

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 13:32
roflexx schreef op donderdag 13 april 2023 @ 12:46:
Oh dit roept helemaal geen herinneringen op aan het live weghalen van een sell order Zilliqa op ca. 24 cent, waarna het geheel implodeerde.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wq34rdoOxufdKaO4qt9K5qCnB6c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/hlBCFLlcuoFrtuirzNvArGMR.gif?f=user_large

Maktub

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CgWYpcvAc3tSDPiCD-o8JqoXyfo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GTyIQ2rdAFTKPiwrsJfdw62N.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
dikke RDNT!
heb mijn fluffje converted voor BNB 👌

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
10mil.btc schreef op donderdag 13 april 2023 @ 12:25:
[...]

Iemand met een username 10mil.btc ook lol.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op donderdag 13 april 2023 @ 13:22:
dikke RDNT!
heb mijn fluffje converted voor BNB 👌
RDNT moooon! bedoel je.

HODL!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Darrell schreef op donderdag 13 april 2023 @ 12:49:
ETH gaat die 2k wel pakken vandaag.
Die kans is vrij groot!!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:05
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/oraichain-token/
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/robonomics-network/

Noteer deze twee maar op een Post-It. Talk about it one day.

Layer 1 - IOT - Data Economy en Oracle Services , Im bullish ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 11:10
Net even gecheckt

70% BTC (GAK 29800)
14% Eth (-8%)
3,7% USDT (wacht op 24k)
2,7% ADA (op winst door trades)

Overige 10% is ellende, bijvoorbeeld Cro Jade Green van €3500 die nog maar €460 waard is. Link, Celr, Zilliqa, VET, KSM, DOT, SOL, FTM, Near, Matic, HOT, AVAX. Allemaal bloedende ellende.

Gelukkig dus overwegend BTC die weer eens groen kleurt sinds november 2021.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Gipsy King schreef op donderdag 13 april 2023 @ 14:04:
[...]

Poah wat een shady rommel is dat, mooie grafiek ook wel🤡. Deze laat ik even links liggen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Don Guacamole schreef op donderdag 13 april 2023 @ 14:21:
[...]

Poah wat een shady rommel is dat, mooie grafiek ook wel🤡. Deze laat ik even links liggen..
Daarom neem ik ze wel :p , je mag me over een tijd uitlachen :P Deal ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/45jFaA30-BZkbGyaxfVpIC0G2S0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nyg85iPbj1XNsDQ7jCOAnmVE.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 16:59
ETH heeft even de 2K aangetikt!

Insert 2K babe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Sideshowbobbie schreef op donderdag 13 april 2023 @ 14:24:
ETH heeft even de 2K aangetikt!

Insert 2K babe
Die ETH babes waren pareltjes <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:26

knakworst

Get more sats!

Alpina schreef op donderdag 13 april 2023 @ 14:28:
[...]

Die ETH babes waren pareltjes <3
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RWcXj-bFAtuX4fEBFkH0pHYOZps=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Wvh5M1j3TL8sKX7xz6bzCjiy.jpg?f=user_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gpqdiIkzJKcF556tiTvVDA0eKKI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fv2o5niPZ9w7tycUaElO52ao.webp?f=user_large

Was eigenlijk op zoek maar een andere.
(2500?)
‘Maar ik ben de moeilijkste nie’

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
AlterBridge schreef op donderdag 13 april 2023 @ 14:15:
Net even gecheckt

70% BTC (GAK 29800)
14% Eth (-8%)
3,7% USDT (wacht op 24k)

Overige 10% is ellende, bijvoorbeeld Cro Jade Green van €3500 die nog maar €460 waard is. Link, Celr, Zilliqa, VET, KSM, DOT, SOL, FTM, Near, Matic, HOT, AVAX. Allemaal bloedende ellende.

Hier ook aan het kijken of ik nog wat moet schuiven..

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/lup9a7f2r8ra1.png

Zonder gekheid, klote van die Jade kaart. Volgens staan veel mensen met deze kaart onder water. Maar dit had je aan kunnen zien komen toch? Ik kon op een gegeven moment niet wachten tot de unlock om die shit te dumpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op donderdag 13 april 2023 @ 14:40:
[...]

Hier ook aan het kijken of ik nog wat moet schuiven..

[Afbeelding]
Ik zou 70% naar dat oranje blok schuiven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WtWAAf8Yfn-QEUAdGo0dOaiff4U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zagZpvhHLIxUiNf1ILHcUfw7.jpg?f=fotoalbum_large

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10:52
Het lukt me de laatste tijd best wel vaak om goede trades te doen met wat altcoins, nu de meesten redelijk stil staan ten opzichte van BTC.

Ik heb een paar coins die vergelijkbaar zijn qua circulating supply en een prijs zo rond de $2. Ik koop steeds als het een paar procent gedaald is bijvoorbeeld ergens rond de $1.70 en zet dan sell orders stapsgewijs tot ongever $2.15

En dat lukt eigenlijk wonderwel goed, terwijl ik echt een totale faalhaas ben op het gebied van traden. Gewoon oldskool by low sell high.

(in een bullrun gaat dat minder goed natuurlijk, maar nu is het goed te doen).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Eén troost: percentage wordt vanzelf lager.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
@zwembroek ik hoop niet dat je mijn posts als "verheven" ervaart, is in ieder geval niet mijn bedoeling ;)

Qua interessante altcoins voor deze/de komende cycle ben ik nog steeds erg bullish op OriginTrail ($TRAC). Een project met veel meer partnerships en real-life applicaties dan een vergelijkbaar project zoals The Graph. De onderliggende DKG stack enabled developers en eindgebruikers om toepassingen te bouwen binnen of buiten de organisatie (data sharing met AI en oracles). TRAC met de market cap van GRT is iets van een *10 uit mijn hoofd. Voordeel is ook dat een Binance listing zo goed als onvermijdelijk is, en als deze op een goed moment komt, zie ik niet voor me hoe er geen ATH gemaakt kan worden. Note: wel weer met mijn gebruikelijke disclaimer dat dit grotendeels door de macro's en BTC omstandigheden bepaald wordt. Maar de mogelijkheid is er zeker.

Verder ben ik een beetje teleurgesteld in NEAR. Twijfel om nog een kleine bag op te pakken.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Net even gecheckt

70% BTC (GAK 29800)
14% Eth (-8%)
3,7% USDT (wacht op 24k)

heel herkenbaar, en zo worden Maxis geboren :z

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
Gelukszoekr schreef op donderdag 13 april 2023 @ 14:40:
[...]

Zonder gekheid, klote van die Jade kaart. Volgens staan veel mensen met deze kaart onder water. Maar dit had je aan kunnen zien komen toch? Ik kon op een gegeven moment niet wachten tot de unlock om die shit te dumpen.
Ik blijf die kaart gebruiken. Heb de 7343 Cro die bij het locken €3500 waard was uitgebreid naar 17000 (€1060 nu) en blijf staken in DeFi. Misschien stop ik bij 20k coins en zet ik daarna cashback om in Eth. Maar ik blijf hopen dat ik in ieder geval die kaart kan terugverdienen in een volgende bull run…. Dan hoeft de koers in ieder geval niet terug te gaan naar die 1 dollar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• elektriekert
Ahum, Volgens een collega:

Ik vind Shiba geen shitcoin want die heeft het best goed gedaan.

_O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Over altcoins gesproken. Wat je hier niet vaak voorbij ziet komen; Tron.

Ik weet het, Justin Sun is een raar mannetje. Toch zweert een maat van mij al jaren bij Tron. Die zit al sinds 2018 ballsdiep in deze alt, en verbazingwekkend genoeg staat deze nog steeds ongeveer op dezelfde plek op CMC. Dat is een uitzondering. Als je er dan de staking rewards en airdrops door de jaren heen er bij op telt is dat tot nu toe longterm ook helemaal geen slechte investering geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Jedi_Pimp schreef op donderdag 13 april 2023 @ 14:46:

Qua interessante altcoins voor deze/de komende cycle ben ik nog steeds erg bullish op OriginTrail ($TRAC).
Eensch. Zo heb ik een bulkje OTP gescoord tijdens de parachainfailveiling.

Ik kijk het rustig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-09 12:41

NeoflexNL

Forever young

Gelukszoekr schreef op donderdag 13 april 2023 @ 14:52:

Ik weet het, Justin Sun is een raar mannetje. Toch zweert een maat van mij al jaren bij Tron. Die zit al sinds 2018 ballsdiep in deze alt, en verbazingwekkend genoeg staat deze nog steeds ongeveer op dezelfde plek op CMC. Dat is een uitzondering. Als je er dan de staking rewards en airdrops door de jaren heen er bij op telt is dat tot nu toe longterm ook helemaal geen slechte investering geweest
Komt hier idd nooit voorbij en ook wat mij betreft sterk onder belicht.. gebeurt best een hoop op dat netwerk

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
AlterBridge schreef op donderdag 13 april 2023 @ 14:51:
[...]

Ik blijf die kaart gebruiken. Heb de 7343 Cro die bij het locken €3500 waard was uitgebreid naar 17000 (€1060 nu) en blijf staken in DeFi. Misschien stop ik bij 20k coins en zet ik daarna cashback om in Eth. Maar ik blijf hopen dat ik in ieder geval die kaart kan terugverdienen in een volgende bull run…. Dan hoeft de koers in ieder geval niet terug te gaan naar die 1 dollar.
Ik heb de Jade kaart ook iets van 2 jaar gebruikt. Werkte prima! Maar toen de koers ineens boven de $0.7 stond was het toch echt dumpen! Er waren alternatieven, en zoveel winst op die token kon ik niet laten gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:22
De DXY gaat lekker door het putje :9

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlterBridge
Gelukszoekr schreef op donderdag 13 april 2023 @ 14:54:
[...]

Ik heb de Jade kaart ook iets van 2 jaar gebruikt. Werkte prima! Maar toen de koers ineens boven de $0.7 stond was het toch echt dumpen! Er waren alternatieven, en zoveel winst op die token kon ik niet laten gaan
Ik stapte in op €0,47. Toen was de all time high al geweest dus ik dacht op een mooie dip in te stappen. Niet dus ;) kan geen cashback tegenop voorlopig. Wel echt naaiers wat betreft Netflix en Spotify….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 10mil.btc
zwembroek schreef op donderdag 13 april 2023 @ 13:42:
[...]

Iemand met een username 10mil.btc ook lol.
Zonder timeframe niet echt gezien elke fiat valuta uiteindelijk richting nul gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
ScuL schreef op donderdag 13 april 2023 @ 14:55:
De DXY gaat lekker door het putje :9
DXY is inderdaad goed kapot aan het gaan :o

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ETH/BTC pairing gaat interessant worden, welke is beter short-term? long-term is het bitcoin natuurlijk ;)

beide niet verkeerd als je het gaat bekijken met een /fiat pair natuurlijk

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Jedi_Pimp schreef op donderdag 13 april 2023 @ 14:46:
@zwembroek ik hoop niet dat je mijn posts als "verheven" ervaart, is in ieder geval niet mijn bedoeling ;)

Qua interessante altcoins voor deze/de komende cycle ben ik nog steeds erg bullish op OriginTrail ($TRAC). Een project met veel meer partnerships en real-life applicaties dan een vergelijkbaar project zoals The Graph. De onderliggende DKG stack enabled developers en eindgebruikers om toepassingen te bouwen binnen of buiten de organisatie (data sharing met AI en oracles). TRAC met de market cap van GRT is iets van een *10 uit mijn hoofd. Voordeel is ook dat een Binance listing zo goed als onvermijdelijk is, en als deze op een goed moment komt, zie ik niet voor me hoe er geen ATH gemaakt kan worden. Note: wel weer met mijn gebruikelijke disclaimer dat dit grotendeels door de macro's en BTC omstandigheden bepaald wordt. Maar de mogelijkheid is er zeker.

Verder ben ik een beetje teleurgesteld in NEAR. Twijfel om nog een kleine bag op te pakken.
Nee ik bedoelde jou daar niet mee. En die echte Bitcoin OG's neem ik ook niets kwalijk. Want die zitten nu eenmaal in een positie waar ik alleen maar jaloers op kan zijn. Als ik ooit de mogelijkheid krijg om tonnen in crypto te kunnen stoppen dan kies ik ook voor 85% Bitcoin. Het ging mij meer om de algehele tendens. Ik had ook prima Bitcoin kunnen kopen toen het op 16k stond. De realiteit is dat ik het met mijn altcoins in dollar waarde niet slechter heb gedaan. Toen Astar laatst op 0,11 stond was het zelfs even bijna 200%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Hebben we een ETH $2k babe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
sjorremans schreef op donderdag 13 april 2023 @ 15:04:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E15RlEjlPb67T7LffvzbMVrBLK8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Krwh1mCDx02SaDt91wNzRbu7.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 11:52
sjorremans schreef op donderdag 13 april 2023 @ 15:04:
[...]

"Survival of the fitness" - Ricky

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Gelukszoekr schreef op donderdag 13 april 2023 @ 14:52:

Wat een timing.

Justin Sun is een paar weken terug aangeklaagd voor fraude en ook zijn bedrijven worden beschuldigd van ongeregistreerde verkoop van security’s en maniepulaasie van de markt.

haha, 1 pagina terug zelfs https://gathering.tweaker...message/75043962#75043962

[ Voor 6% gewijzigd door resusaapje op 13-04-2023 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
resusaapje schreef op donderdag 13 april 2023 @ 15:13:
[...]

Wat een timing.

Justin Sun is een paar weken terug aangeklaagd voor fraude en ook zijn bedrijven worden beschuldigd van ongeregistreerde verkoop van security’s en maniepulaasie van de markt.
Klopt ja! Er was toen wel een dikke selloff, maar de koers heeft zich prima hersteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Dude! :|

de vorige pagina? 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door resusaapje op 13-04-2023 15:18 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ftipe8DXgAEUjtE.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Gelukszoekr schreef op donderdag 13 april 2023 @ 15:16:
[...]

Klopt ja! Er was toen wel een dikke selloff, maar de koers heeft zich prima hersteld.
Okee, ik zal het anders verwoorden: ik durf niet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:50
Gipsy King schreef op donderdag 13 april 2023 @ 14:04:
[...]

Lol iot, ik heb hier nog een zal atonomi tokens( rechtszaak was afgelopen maart na 5 jaar!!) het zal allemaal idd. We zullen er vast nog wel eens van horen ja, of dat positief is is een tweede vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Hikken weer tegen weerstandje aan

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
En een andere collega heeft Doge, als die ooit naar een euro gaat is ie binnen.
Hij vertelde het ook alsof hij een gokje ermee waagt 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 11:52
elektriekert schreef op donderdag 13 april 2023 @ 16:42:
En een andere collega heeft Doge, als die ooit naar een euro gaat is ie binnen.
Hij vertelde het ook alsof hij een gokje ermee waagt 8)7
"Binnen is" is natuurlijk behoorlijk relatief ... Misschien heeft die 1k aan DOGE gekocht om - indien 1€/ $ - een jaar lang gratis bij één of andere golfclub rond te kunnen hangen(ik ben binnen), of .25k aan DOGE gekocht om - zie bovenstaand - 2 jaar wit brood te bekostigen voor zijn familie(saved their asses). Ik heb meer informatie nodig, en NAW gegevens om het te verifiëren.

[ Voor 4% gewijzigd door Ryderr op 13-04-2023 16:52 ]

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
31k vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:25

Coldcat

HODL

De BTC koers staat weer keihard tegen een weerstand te rammen en het is doodstil.

Alle alts worden keihard de grond in geramd, iedereen te bang om te kopen.

Hopelijk zit er nog veel in het vat!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Coldcat schreef op donderdag 13 april 2023 @ 10:25:
Ik moet steeds harder werken om die inflatie voor te blijven.... in combinatie met het REKT gaan vorig jaar en de banenreductie bij de MCD ben ik nu ook bij de Burger King aan de slag.

Overigens wel een mooie coin in mijn bag: Stride (STRD)! Airdrop op Cosmos... dikke DeFi!

https://coinmarketcap.com/currencies/stride/

IMooie moon percentages! Afgelopen week een dikke +50% en een maand een dikke 100%. Nog geen listings dus enorme potentie.

Iemand die meer over deze coin weet?
Kiek hem gaan vandaag! Dikke STRD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12:12
Coldcat schreef op donderdag 13 april 2023 @ 17:01:
De BTC koers staat weer keihard tegen een weerstand te rammen en het is doodstil.

Alle alts worden keihard de grond in geramd, iedereen te bang om te kopen.

Hopelijk zit er nog veel in het vat!
You must be new here :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q30W2Urus6y6FRKFAEpSajQGH-k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/h7m0EU5w1XPEuU6F6BXEKxK6.jpg?f=user_large

Hihi

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V3Q4mQ10wEoNN40ZKVO2NIkR-J8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZHQjVdIJCV9ZIS1FmmGXxwDy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
onder settings bij je Twitter account kun je fooien aanzetten en dit is de keuze:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JpVad_uAjPeaGz4HxNGB-48Ckpc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NbXV2rk8xdK2aKoatKltZKBZ.jpg?f=fotoalbum_large

nice :D

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Don Guacamole
Dit is toch wel weer echt next level merchandise. Hebbon!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ao03iVRB7Ogti4YuNxwikXMbR40=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nsrB3zAAWl7LDURq3kvsEg6t.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Don Guacamole schreef op donderdag 13 april 2023 @ 19:29:
[Afbeelding]
#gelijk al me crapcoins gedumpt nu , aardig tuintje ;) proost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Deze is zo toepasselijk voor saaie meetings @ work...

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRR9YJI2wZE9-f_7r9v5DgmhRma5rtEZGDJUnW4dv2EL0T8c8E21fz-muplM6OPPW564lc&usqp=CAU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:57

Trackerfire

BTC HODLER

Lange tijd geleden weer dat Bitcoin zich zo als een stablecoin gedraagt. Soms minutenlang met een eurootje omhoog en omlaag stuivertje te wisselen. Waar is die organische groei? 😅

Aanloopje richting de 31k? 😎

[ Voor 8% gewijzigd door Trackerfire op 13-04-2023 20:14 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Trackerfire schreef op donderdag 13 april 2023 @ 20:12:
Lange tijd geleden weer dat Bitcoin zich zo als een stablecoin gedraagt. Soms minutenlang met een eurootje omhoog en omlaag stuivertje te wisselen. Waar is die organische groei? 😅

Dat denk ik ook, swap je ada maar btc ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:33
ADA zit ook echt tegen de laatste weerstand aan te hikken. Daarna is het 0.65!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:46
Trackerfire schreef op donderdag 13 april 2023 @ 20:12:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/54sf4UU5Z7fgm3zWMeQPBCR5U0U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fvfjBQtjUsGMiSOBFL4TsZ52.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:42
Don Guacamole schreef op donderdag 13 april 2023 @ 19:29:
[Afbeelding]
Neem een duimpje, maar voor dikke drie euri / 11k sats per blik en Plan B stempel twijfel ik toch
Hop To Flow is inspired by the digital scarcity innovation of Bitcoin, as explained and modeled by Plan B in his Stock2Flow models.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Litecoin breakout soon! when $100?

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Kol Nedra schreef op donderdag 13 april 2023 @ 22:57:
Litecoin breakout soon! when $1000?
Ik heb de typo even gecorrigeerd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 19:20

Vis

Geduld heren.. LTC halving is coming soon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CuiFVyGVyAiHnwL6jpyVsq7xjbo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9vaRTEaOsZVEl4cWELuWGid3.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
Ik blijf erbij dat mensen niet op LTC moeten slapen, de raket booster staat al aan
Sorry gemist :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Moon
Pagina: 1 ... 69 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!