De halving duurt nog tegen de 400 dagen. Ervoor en erna vak stijging.
Niet alleen je kinderen hebben ze gevondenKol Nedra schreef op zondag 26 maart 2023 @ 19:54:
[...]
Mwa ik ben al zeker 8 BTC verloren door mijn kinderen, ze vonden mijn BTC stack in mijn la![]()
[Afbeelding]
WMWL
Verdomme.. nu moet ik wèèr naar de wcresusaapje schreef op zondag 26 maart 2023 @ 21:41:
[...]
Niet alleen je kinderen hebben ze gevonden
[Afbeelding]

UberLurker
“Prediction is very difficult, especially if it's about the future”
resusaapje schreef op zondag 26 maart 2023 @ 21:41:
[...]
Niet alleen je kinderen hebben ze gevonden
[Afbeelding]
Bitcoin Is the Most Trustworthy Asset, There’s No Second Best!
Hou jij je gladde praatjes ff voor je!Stukfruit schreef op zondag 26 maart 2023 @ 11:45:
[...]
Nee hoor, ik kan nu al voorspellen dat hij gelijk gaat krijgen.
Over een maand kan ik een noemenswaardig bedrag in Bitcoin stoppen en het is nog nooit eerder gebeurd dat de koers dan verder blijft stijgen.
De wet van Murphy stelt niet teleur.

Lijkt me een interessant onderwerp. Wat betekend dit eigenlijk? En is dit goed of slecht? Op twitter zijn de meningen verdeeld.
Wat mij betreft is het makkelijker maken voor stock traders Bitcoin te kopen positief. Wat jullie?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
LulAlterBridge schreef op maandag 27 maart 2023 @ 03:58:
[Afbeelding]
Ze hebben hier van die boggelbeesten.
Moest gelijk aan mijn medetweakers denken.

Being a hacker does not say what side you are on. Being a hacker means you know how things actually work and can manipulate the way things actually work for good or for harm.
Come to the dark side. We've got cookies.
Het staat haaks op waar Bitcoin ooit voor bedoeld was, maar voor de prijs is het naar mijn idee wel positief. Hoe makkelijker het wordt gemaakt hoe eerder mensen wat kopen.Gelukszoekr schreef op zondag 26 maart 2023 @ 23:59:
Nasdaq gaat binnenkort dus wallets faciliteren voor Bitcoin en Ethereum.
Lijkt me een interessant onderwerp. Wat betekend dit eigenlijk? En is dit goed of slecht? Op twitter zijn de meningen verdeeld.
Wat mij betreft is het makkelijker maken voor stock traders Bitcoin te kopen positief. Wat jullie?
[Voor 37% gewijzigd door Ryderr op 27-03-2023 07:50]
To determine who rules over you, you simply find out who you're not allowed to criticize.
Adoptie is adoptie.Gelukszoekr schreef op zondag 26 maart 2023 @ 23:59:
Geen idee wat het precies zal betekenen en hoe het uitpakt maar een Bitcoin spot ETF kan zo wellicht wel erdoor gedrukt worden. Positief dus.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dus: Koop BTC en zet het op een private wallet.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
MicroWhale schreef op maandag 27 maart 2023 @ 08:42:
Voor degenen hier die nog niet helemaal overtuigd zijn van het kaartenhuis van het huidige financiële systeem, Madelon fileert het hier nauwkeurig:
[YouTube: 🚨 Is jouw spaargeld veilig? Systeembank mogelijk op omvallen.. | Madelon Vos]
Niet mijn woorden. It's what she said.Nog groter, een van de grootste, echt enorm groot!
Als ik Madelon voor de eerste keer zou horen spreken en Bitcoin niet had gekend dan was ik in de eerste tien seconden al afgehaakt

Dat zit wel Schnorr.
I call plagarism. Maarja, das hoe die vrouw überhaupt kan bestaan.... * Nee *MicroWhale schreef op maandag 27 maart 2023 @ 08:42:
Voor degenen hier die nog niet helemaal overtuigd zijn van het kaartenhuis van het huidige financiële systeem, Madelon fileert het hier nauwkeurig:
[YouTube: 🚨 Is jouw spaargeld veilig? Systeembank mogelijk op omvallen.. | Madelon Vos]
[Voor 2% gewijzigd door .oisyn op 27-03-2023 10:02]
To determine who rules over you, you simply find out who you're not allowed to criticize.
aan ene kant goed dat de normale burger nu (nog niet) massaal BTC kopen, kunnen we nog goedkoop sats kopenMicroWhale schreef op maandag 27 maart 2023 @ 08:42:

De De-Dolarisatie en De-Globalisatie gaat fijntjes verder

Wat gebruikten ze eerst dan?Ryderr schreef op maandag 27 maart 2023 @ 09:49:
[Afbeelding]
De De-Dolarisatie en De-Globalisatie gaat fijntjes verder
Goed voor ons, moar bitocoin moar price!Gelukszoekr schreef op zondag 26 maart 2023 @ 23:59:
De almighty $, en daarvoor geloof ik schapen/ geiten en alles wat je kon verhandelen om je buik te vullen
China koopt ook al Russische olie en steenkool met de Chines yuan, wat voorheen ook altijd met de almighty $ was.Ryderr schreef op maandag 27 maart 2023 @ 10:01:
[...]
De almighty $, en daarvoor geloof ik schapen/ geiten en alles wat je kon verhandelen om je buik te vullen
de BRICS country's wordt de nieuwe dominantie in de nabije toekomst. Ook doet USA moeilijk met Bitcoin/crypto...... Het gaat iig de verkeerde kant op maar dat zien de meeste niet
Je hebt dus niet gekeken omdat ze gebruik heeft gemaakt van dat STAP-gedoe? Eigen keuze.Ryderr schreef op maandag 27 maart 2023 @ 09:08:
[...]
I call plagarism. Maarja, das hoe die vrouw überhaupt kan bestaan.... [mbr]* Nee *[/]
Ik luister liever naar een slimme ondernemer dan naar een vertegenwoordiger van een bank of politicus als het om financieel advies gaat.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Is dit vol te houden als je na 20 seconden al klaar bent met haar stem?MicroWhale schreef op maandag 27 maart 2023 @ 08:42:

Edit: als je zegt dat het zeer interessant is ga ik hem wel kijken

[Voor 6% gewijzigd door elektriekert op 27-03-2023 10:15]
Mijn vriend 'de ton van John' denkt ook nog steeds dat de mogelijkheid groot is terug richting 15K omdat daar heel veel liquiditeit ligt
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
[Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 27-03-2023 10:20]
Progress...want eerst was hij overtuigd van 12,5k. Daar ligt volgens mij wel de meeste liquiditeit. Maar laten we dan niet meer doen.sjorremans schreef op maandag 27 maart 2023 @ 10:15:
Weekly close lijkt een spinning top candle te zijn? Ben benieuwd of we de komende dagen terug gaan richting de 25K
Mijn vriend 'de ton van John' denkt ook nog steeds dat de mogelijkheid groot is terug richting 15K omdat daar heel veel liquiditeit ligt
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Interessant? Jaelektriekert schreef op maandag 27 maart 2023 @ 10:12:
[...]
Is dit vol te houden als je na 20 seconden al klaar bent met haar stem?
Nieuws? Nee, niet als je hier een beetje actief meeleest
DitDomino schreef op maandag 27 maart 2023 @ 10:21:
[...]
Interessant? Ja
Top, een meme-topic als bron!Domino schreef op maandag 27 maart 2023 @ 10:21:
[...]
Interessant? Ja

De achtergronden en en uitleg op macro-niveau die ze aanhaalt zie ik hier niet voorbij komen.
Het is inderdaad even slikken. En je moet ook vooral niet kijken, maar luisteren. Tijdens het stofzuigen of zo... of als je een taart aan het bakken bent (nee, geen cake!). Dan besteed je je tijd 2x optimaal.elektriekert schreef op maandag 27 maart 2023 @ 10:12:
[...]
Is dit vol te houden als je na 20 seconden al klaar bent met haar stem?
Mocht je het echt verschrikkelijk vinden, dan kun je altijd nog voice pitch software gebruiken.

En waar kunnen Amerikanen niet tegen? Machtsverlies. Geeft ze dus een reden om oorlogen te starten, zoals het verleden heeft laten zien. Zodra ze in het nauw komen zullen ze hun warmodus aanzetten omwille van de wereldwijde "stabiliteit".Kol Nedra schreef op maandag 27 maart 2023 @ 10:06:
[...]
China koopt ook al Russische olie en steenkool met de Chines yuan, wat voorheen ook altijd met de almighty $ was.
de BRICS country's wordt de nieuwe dominantie in de nabije toekomst. Ook doet USA moeilijk met Bitcoin/crypto...... Het gaat iig de verkeerde kant op maar dat zien de meeste niet
It's all a plan.
Ze heeft de schreeuwende thumbnails een beetje tegen. Net als dat advies om de dip naar 62k te kopen.MicroWhale schreef op maandag 27 maart 2023 @ 10:06:
[...]
Ik luister liever naar een slimme ondernemer…
Anderzijds, wanneer we over een jaar op 70k staan klaagt niemand meer over dat advies.
Oeuf
MicroWhale schreef op maandag 27 maart 2023 @ 10:32:
[...]
Top, een meme-topic als bron!![]()
De achtergronden en en uitleg op macro-niveau die ze aanhaalt zie ik hier niet voorbij komen.
Love the meme's, maar zijn wel enigsinds geinformeerd.. Ik adviseer bovenstaand, om de echte problematiek binnen het prachtige US of A banken systeem te laten zien(en natuurlijk waait dat over richting EU, alles is connected).
Het is niet alsof ze vervolgens daarop nog een diepere analyse toe past. Of zelf nog echt graaft in dingen of nieuwe verbanden legt. Overigens is veruit de meerderheid van de YT op dit niveau.
Maar voor wat het is is het best oké en soms handig als je ff iets wilt opzetten en de laatste ontwikkelingen wilt horen.
Soms luister ik het wel als ik met iets bezig ben.
Kol Nedra schreef op maandag 27 maart 2023 @ 10:06:
[...]
China koopt ook al Russische olie en steenkool met de Chines yuan, wat voorheen ook altijd met de almighty $ was.
MadelonMicroWhale schreef op maandag 27 maart 2023 @ 08:42:

Zelf weten.MicroWhale schreef op maandag 27 maart 2023 @ 10:06:
[...]
Je hebt dus niet gekeken omdat ze misbruik heeft gemaakt van dat STAP-gedoe? Eigen keuze.
Ik luister liever naar een immorele ondernemer dan naar een vertegenwoordiger van een bank of politicus als het om financieel advies gaat.
I live inside that bubble, reality of the naive.
Ze praat anders minder poep dan wij allemaal bij elkaar in dit topic

Heerlijk, die Amerikaanse inslag! Dank voor de tip... Ik wil echter ook een Europese take hebben op deze shitshow, want de Amerikanen hebben oogkleppen op. Als iemand een goed EU alternatief heeft, graag!Ryderr schreef op maandag 27 maart 2023 @ 10:50:
[...]
[YouTube: Will This Banking Collapse Be Worse Than 2008?]
Love the meme's, maar zijn wel enigsinds geinformeerd.. Ik adviseer bovenstaand, om de echte problematiek binnen het prachtige US of A banken systeem te laten zien(en natuurlijk waait dat over richting EU, alles is connected).
Nu voel ik mij wel enigszins beledigd. Wij praten hier alleen maar op hoog niveau. Zelfs de memes zijn van uitzonderlijk hoog niveau. Ik denk dat je @verwijderd69 ook zeer tekort doet met deze opmerking. Deze top analist heeft een zeer realistische apocalyptische kijk op de wereld. Dat vind je niet op Youtube. Daarom zou ik als ik jou was je woorden maar snel terugnemen.MicroWhale schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:11:
[...]
Ze praat anders minder poep dan wij allemaal bij elkaar in dit topic![]()
Nee joh wat de fuck maakt het uit. Iedereen moet lekker zelf weten wat ie volgt.zwembroek schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:22:
[...]
Nu voel ik mij wel enigszins beledigd. Wij praten hier alleen maar op hoog niveau. Zelfs de memes zijn van uitzonderlijk hoog niveau. Ik denk dat je @verwijderd69 ook zeer tekort doet met deze opmerking. Deze top analist heeft een zeer realistische apocalyptische kijk op de wereld. Dat vind je niet op Youtube. Daarom zou ik als ik jou was je woorden maar snel terugnemen.
Persoonlijk volg ik helemaal niemand wat betreft crypto. Ik kijk wel eens wat, lees wel eens wat. Maar ze smeren je allemaal stroop om de bek en likken het er zelf af.
Ik volg Bitcoin.
Zoals @zwembroek al zegt, we praten en shillen hier alleen op hoog niveau, dus bovenstaande shill is zeer serieus te nemen. Thank me later bitchezzzz.
Ook goedemorgen!
Gemixte ethische waarden zijn altijd lastig ja.
We laten jarenlang een berg uitkeringstrekkers die niet eens meer in NL wonen hun geld direct naar het buitenland sturen... niets te zien hier, gewoon doorgaan, moeilijk om te veranderen want ooo ze zijn zo zielig.
... maar o jee, pas op, een ondernemer die creatief boekhoudt en/of de grenzen van de wet opzoekt!!! Foei dat die geld proberen te verdienen over de rug van anderen!
O wacht, ze doen precies hetzelfde! Maar de ondernemer is fout, want die mag niet rijk worden.
Sorry, my bad, je hebt gelijk! Ik moet aan het kruis, gevierendeeld en naar de maan geschoten worden.zwembroek schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:22:
[...]
Nu voel ik mij wel enigszins beledigd. Wij praten hier alleen maar op hoog niveau. Zelfs de memes zijn van uitzonderlijk hoog niveau. Ik denk dat je @verwijderd69 ook zeer tekort doet met deze opmerking. Deze top analist heeft een zeer realistische apocalyptische kijk op de wereld. Dat vind je niet op Youtube. Daarom zou ik als ik jou was je woorden maar snel terugnemen.
Eens, maar sommige 'ondernemers' kan je beter niet volgen(wel qua winst %, maar ethisch is een ander verhaal): onze NLD gekweekte superheld Sywert van LiendenMicroWhale schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:29:
[...]
Ook goedemorgen!
We laten jarenlang een berg uitkeringstrekkers die niet eens meer in NL wonen hun geld direct naar het buitenland sturen... niets te zien hier, gewoon doorgaan, moeilijk om te veranderen want ooo ze zijn zo zielig.
... maar o jee, pas op, een ondernemer die creatief boekhoudt en/of de grenzen van de wet opzoekt!!! Foei dat die geld proberen te verdienen over de rug van anderen!
O wacht, ze doen precies hetzelfde! Maar de ondernemer is fout, want die mag niet rijk worden.

Haha ik ben niet boos hoor, je moet het gewoon zelf wetenMicroWhale schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:29:
[...]
Ook goedemorgen!

En ja, die actie van Madelon geeft voor mij persoonlijk wel aan wat voor slag mens zij is. Geld geld geld geld.
Ik kijk persoonlijk liever niet meer naar haar content. Maar als jij dat wel waardevol vindt, be my guest

Wel een puike whataboutism

Ehhh, misschien is het mijn bovengemiddelde interesse in deze materie maar ik hoor niks nieuws in haar video. En verreweg het meeste nieuws/geruchten zie ik hier in dit topic ook wel voorbij komen. Daarnaast moet je natuurlijk ook wel een beetje zelf onderzoek doen, DYOR enzo. Gelukkig hebben we hier in dit topic ook een minder serieuze kant, memes included. Maakt het toch makkelijker om mezelf hier 'thuis te voelen', een soort kameraadschap.MicroWhale schreef op maandag 27 maart 2023 @ 10:32:
[...]
Top, een meme-topic als bron!![]()
Nogmaals, het neemt niet weg dat ze dit keer wel een interessante video op youtube heeft gezet. Ze is ook echt niet dom in mijn ogen, maar ze zit daar wel degelijk om er geld mee te verdienen. Middels youtube revenue of vanwege het shillen van haar cursus of haar affiliate met gold republic.
Moet je eens 100 keer super snel hex hex hex achterelkaar zeggen. Dan hoor je sex sex sex! All in!Visca schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:27:
Iemand al eens gehoord van HEX? Echt topmuntje heb ik gehoord, dikke tech en zo.
Zoals @zwembroek al zegt, we praten en shillen hier alleen op hoog niveau, dus bovenstaande shill is zeer serieus te nemen. Thank me later bitchezzzz.
Geen problemen met slim ondernemen en creatief omgaan met de wet. Maar waar het hier wringt is dat ze publiek geld gebruikt om zelf beter te worden, terwijl ze dit geld helemaal niet nodig heeft (als ze zo succesvol is met TA).MicroWhale schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:29:
[...]
Ook goedemorgen!
Daarnaast kun je je afvragen of een cursus TA een zinvolle besteding van belastinggeld is, maar dat terzijde.
Ik heb inmiddels de toestemming in de wallet teruggetrokken (revoke) in principe ben ik dan veilig toch?mannowlahn schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 13:30:
[...]
Ik weet niet of je dit al geakodeert heb maar zou snel je funds uit die wallet gaan halen. Dit klinkt enorm dubieus, met name de hoeveelheid die ze mogen onttrekken.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9o9cymOKSEnDwOJ0xi0NstEX.jpg?f=user_large)
Haha, ja er zijn er nog veeeeeel meer helaas... Sywert spant wel de kroon... onze vorige minister van VGZ moet ook nog steeds uitleggen waar die 2-3 miljard nu is gebleven. Wat dat betreft is Madelon nog goed weggekomen. Anders had ze onder een steen moeten gaan leven.Ryderr schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:34:
[...]
Eens, maar sommige 'ondernemers' kan je beter niet volgen(wel qua winst %, maar ethisch is een ander verhaal): onze NLD gekweekte superheld Sywert van Lienden
Ik snap dat velen haar dit niet vergeven overigens hoor. Maar zoals ik zei: Mocht iemand een goed EU alternatief hebben voor haar (macro) economische praat, dan hoor ik het heel erg graag. Want zoals @elektriekert, haar stem en uiterlijk (die nagels

Misschien lees/kijk jij uit andere bronnen. Ik leer graag welke dit zijn!Domino schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:36:
[...]
Ehhh, misschien is het mijn bovengemiddelde interesse in deze materie maar ik hoor niks nieuws in haar video. En verreweg het meeste nieuws/geruchten zie ik hier in dit topic ook wel voorbij komen. Daarnaast moet je natuurlijk ook wel een beetje zelf onderzoek doen, DYOR enzo. Gelukkig hebben we hier in dit topic ook een minder serieuze kant, memes included. Maakt het toch makkelijker om mezelf hier 'thuis te voelen', een soort kameraadschap.
Nogmaals, het neemt niet weg dat ze dit keer wel een interessante video op youtube heeft gezet. Ze is ook echt niet dom in mijn ogen, maar ze zit daar wel degelijk om er geld mee te verdienen. Middels youtube revenue of vanwege het shillen van haar cursus of haar affiliate met gold republic.
Ach ja, Madelon, ik kan hier ook niet naar luisteren, maar ze doet haar best.MicroWhale schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:48:
[...]
Haha, ja er zijn er nog veeeeeel meer helaas... Sywert spant wel de kroon... onze vorige minister van VGZ moet ook nog steeds uitleggen waar die 2-3 miljard nu is gebleven. Wat dat betreft is Madelon nog goed weggekomen. Anders had ze onder een steen moeten gaan leven.
Ik snap dat velen haar dit niet vergeven overigens hoor. Maar zoals ik zei: Mocht iemand een goed EU alternatief hebben voor haar (macro) economische praat, dan hoor ik het heel erg graag. Want zoals @elektriekert, haar stem en uiterlijk (die nagels)... en trouwens ook het 1 uur format steken me ook een beetje tegen.
Ja ze pakt op een slimme manier geld, is het helemaal ethisch ok? Misschien niet, maar ja, er zijn mensen die veel meer geld verdienen met zaken die de schoonheidsprijs niet verdienen. Kijk naar de grote industrie met sjoemel diesels of naar de kleding industrie. De meeste mensen denken over het algemeen gewoon lekker aan zichzelf.
Uiteindelijk wil ik ook geld verdienen, als de koersen hoger staan verkoop ik mijn alt bags aan Henk en Ingrid die denken dat die goedkoper zijn dan btc..
Qua analyses.. Wij zijn natuurlijk ook wel verwend met de video’s van crypto arnold.
Ik heb nu geld in fiat staan op kraken in Euro's, maar zie dat ik munten in euro's of in dollars kan kopen. Ik zie dat de volume daarin ook aardig wat verschilt en ook percentages van stijging/daling. Wat zijn nou in vredesnaam de voor- en nadelen om het in euro's of in dollars te kopen en wat doen jullie?
Thanks voor jullie input vast!

Let that sink in..
Of het positief of negatief voor crypto is ben ik nog niet over uit. Voor de decentralisatie van de distributie in ieder geval niet.
Weet je van wanneer deze staat is? Ik dacht dat Tesla een groter deel had afgestoten.Vis schreef op maandag 27 maart 2023 @ 12:07:
Over dat Nasdaq en crypto verhaal trouwens, iets wat best mogelijk zal zijn is dat Coinbase (een beursgenoteerd bedrijf) hier een aandeel in heeft aangezien zij ook het grootste aantal BTC op de balans hebben staan.
[Afbeelding]
Let that sink in..
Of het positief of negatief voor crypto is ben ik nog niet over uit. Voor de decentralisatie van de distributie in ieder geval niet.
Bizar ook dat die tweeling een enorme veelvoud heeft van de sats van El Hodlador…
Oeuf
Wist eerlijk gezegd niet dat Coinbase zoveel BTC had. Als land kwam Bulgarije eerst ook altijd wel in die lijstjes voorbij. Was voornamelijk in beslag genomen BTCVis schreef op maandag 27 maart 2023 @ 12:07:
Over dat Nasdaq en crypto verhaal trouwens, iets wat best mogelijk zal zijn is dat Coinbase (een beursgenoteerd bedrijf) hier een aandeel in heeft aangezien zij ook het grootste aantal BTC op de balans hebben staan.
[Afbeelding]
Let that sink in..

Volgens mij heeft Tesla niet afgestoten. Enkel accepteerde ze geen BTC meer voor hun auto's.MrMrq schreef op maandag 27 maart 2023 @ 12:27:
[...]
Weet je van wanneer deze staat is? Ik dacht dat Tesla een groter deel had afgestoten.
Dat was ook zo hypocriet toen aan heel het duurzaamheidsverhaal van musk
Blijkbaar wel, die had ik even gemist.
Ik dacht eigenlijk altijd dat Binance meer BTC had dan Coinbase. Of was dat alleen de grootste wallet?
[Voor 5% gewijzigd door iceblack24 op 27-03-2023 12:52]
Ik vraag me ook wel af hoe actueel dat lijstje is. In juli vorig jaar heeft Tesla 75% van hun btc holdings verkocht namelijk.iceblack24 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 12:31:
[...]
Volgens mij heeft Tesla niet afgestoten. Enkel accepteerde ze geen BTC meer voor hun auto's.
Dat was ook zo hypocriet toen aan heel het duurzaamheidsverhaal van musk
Ik dacht eigenlijk altijd dat Binance meer BTC had dan Coinbase. Of was dat alleen de grootste wallet?
“Prediction is very difficult, especially if it's about the future”
Geen tijd om dit na te zoeken, maar ik ben er vrij zeker van dat de 2.000.000 BTC op de balans bij Coinbase met name de stortingen van klanten betreffen. Daar staan dus verplichtingen tegenover en deze funds zijn dus juist wél mooi gedistribueerd over vele mensen.Vis schreef op maandag 27 maart 2023 @ 12:07:
[Afbeelding]
Let that sink in..
Aan eigen BTC had Coinbase pak en beet 60K BTC als mijn geheugen mij niet in de steek laat.
[Voor 10% gewijzigd door BTC100K2021 op 27-03-2023 12:42]
Zeer zeker wel. Inderdaad 75% en met groot verlies.
Waarbij ik niet uitsluit dat ze ze ondertussen weer ruimschoots en veel lager terug kochten, maar OK.
Oeuf
Elon doet nu met Twitter wel zijn best om een groter verlies te pakken dan die 75%.MrMrq schreef op maandag 27 maart 2023 @ 12:40:
[...]
Zeer zeker wel. Inderdaad 75% en met groot verlies.
Waarbij ik niet uitsluit dat ze ze ondertussen weer ruimschoots en veel lager terug kochten, maar OK.
Voor mij is Madelon illustrerend voor veelMicroWhale schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:29:
[...]
Ook goedemorgen!

Mensen met een populair Youtube kanaal. Allemaal elkaar lekker napraten, jatten en stelen waar het maar kan (legaal natuurlijk). Gebruik maken van iedere manier om inkomsten te genereren. Sommige zijn wat meer etisch dan anderen. De een doet het via een STAP cursus, de ander door een gare shitcoin te promoten, de andere door referrals bij een exchange. Doen alsof het echt is, maar het is allemaal zo nep als het maar kan.... Allemaal om meer geld bij elkaar te harken, over de rug van anderen.
Men vergeet dat deze doelgroep zeer kwetsbaar is. Veel mensen gaan mee in deze verhalen en worden het slachtoffer van zulke personen. Natuurlijk moet jezelf nadenken. Maar Madelon en haar lotgenoten doen er alles aan jouw FIAT in hun WALLET te krijgen.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, verder dan A87 ben ik niet gekomen.
BC heb ik ook wel een gevoel over. Die probeerd alleen zijn eigen product aan te smeren maar geeft veel interessante informatie.
Kon je die cursus ook met BTC betalen?
[Voor 3% gewijzigd door Traguardo op 27-03-2023 12:49]
No One Can Predict the Market!
En uiteindelijk roepen ze het kan links en het kan rechts. En dan altijd "EXAAAAAACLY AS I PREDICTED"Traguardo schreef op maandag 27 maart 2023 @ 12:47:
[...]
Voor mij is Madelon illustrerend voor veel![]()
![]()
in de cryptowereld.
Mensen met een populair Youtube kanaal. Allemaal elkaar lekker napraten, jatten en stelen waar het maar kan (legaal natuurlijk). Gebruik maken van iedere manier om inkomsten te genereren. Sommige zijn wat meer etisch dan anderen. De een doet het via een STAP cursus, de ander door een gare shitcoin te promoten, de andere door referrals bij een exchange. Doen alsof het echt is, maar het is allemaal zo nep als het maar kan.... Allemaal om meer geld bij elkaar te harken, over de rug van anderen.
Men vergeet dat deze doelgroep zeer kwetsbaar is. Veel mensen gaan mee in deze verhalen en worden het slachtoffer van zulke personen. Natuurlijk moet jezelf nadenken. Maar Madelon en haar lotgenoten doen er alles aan jouw FIAT in hun WALLET te krijgen.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, verder dan A87 ben ik niet gekomen.
[Afbeelding]
BC heb ik ook wel een gevoel over. Die probeerd alleen zijn eigen product aan te smeren maar geeft veel interessante informatie.
[Afbeelding]
Dit is natuurlijk geheel arbitrair. Er zijn zat ondernemers die de STAP subsidiering niet nodig hadden/hebben. Het is overigens ook echt niet zo dat elke gebruikmaker van STAP (aan de bedrijvenkant) sec cursussen maatschappelijk werk aanbood ofzo. Gebruikmakers van STAP (aan de particuliere kant) doen opleidingen/cursussen over een heel breed spectrum om er zelf vooruit op te gaan cq beter van te worden. Waar trek je de lijn en wie moet dat doen? Ik beschouw het als collateral damage van een in de kern hartstikke goed overheidsinitiatief.jvel92 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:39:
[...]
Geen problemen met slim ondernemen en creatief omgaan met de wet. Maar waar het hier wringt is dat ze publiek geld gebruikt om zelf beter te worden, terwijl ze dit geld helemaal niet nodig heeft (als ze zo succesvol is met TA).
Daarnaast kun je je afvragen of een cursus TA een zinvolle besteding van belastinggeld is, maar dat terzijde.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Maar waarom Twitter kopen?BTC100K2021 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 12:41:
[...]
Elon doet nu met Twitter wel zijn best om een groter verlies te pakken dan die 75%.
break it down baby
Dit zou inderdaad heel goed kunnen ja. Het totale aantal kan wel kloppen aangezien Coinbase een custodian is van heel veel instituties.BTC100K2021 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 12:39:
[...]
Geen tijd om dit na te zoeken, maar ik ben er vrij zeker van dat de 2.000.000 BTC op de balans bij Coinbase met name de stortingen van klanten betreffen. Daar staan dus verplichtingen tegenover en deze funds zijn dus juist wél mooi gedistribueerd over vele mensen.
Aan eigen BTC had Coinbase pak en beet 60K BTC als mijn geheugen mij niet in de steek laat.
Maar dat die dan gedistribueerd zijn over vele mensen betwijfel ik, want not your keys enzo.
Vis schreef op maandag 27 maart 2023 @ 12:07:
[Afbeelding]
[Voor 10% gewijzigd door Don Guacamole op 27-03-2023 12:59]
Dus wat mij betreft mag de dip (retest vorige ATH 19/20K bijvoorbeeld) komen.
Uitbetalingen gedaan om de verhouding spaargeld/crypto weer recht te trekken na een grote uitgave. Deze bange boomer wil met maximaal 5% van de liquide assets in crypto zitten

... de ander door je zeer ongezond chemisch voedsel te verkopen en het te presenteren als 'good for you'. Als je het dan over ethiek hebt, mag die er ook wel bij. Alles waar je geld aan uitgeeft zit een conflicterend eigenbelang in: Ze willen namelijk allemaal liever geld verdienen dan jou er beter van maken.Traguardo schreef op maandag 27 maart 2023 @ 12:47:
[...]
Voor mij is Madelon illustrerend voor veel![]()
![]()
in de cryptowereld.
Samengevat: De kapitalistische economie.Men vergeet dat deze doelgroep zeer kwetsbaar is. Veel mensen gaan mee in deze verhalen en worden het slachtoffer van zulke personen. Natuurlijk moet jezelf nadenken. Maar Madelon en haar lotgenoten doen er alles aan jouw FIAT in hun WALLET te krijgen.
... dat gezegd hebbende...Natuurlijk zijn er uitzonderingen, verder dan A87 ben ik niet gekomen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
YT is inderdaad aan het verpauperen. En Madelon doet er aan mee. Ze gebruiken allemaal dezelfde verkooptactieken met die gapende bekkies en de reclames zijn bij sommige filmpjes niet van de lucht. Het is mijns inziens een stuiptrekking van een platform dat op zijn einde aan het lopen is. We zullen steeds meer toegaan naar betalen voor kanalen die je echte toegevoegde waarde leveren.
En ik heb ook niet alleen bij Madelon dat 'creepy' gevoel... het geldt voor het hele medium. En als je echt eerlijk je geld wilt verdienen zit je op de verkeerde planeet vrees ik.
Alles gaat wel snel en soepel vind ik als het goed ingesteld staat, van DeviantArt commissions naar BitPay naar Coinbase, naar Revolut, allemaal binnen een paar uur.BTC100K2021 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 12:59:
Ik wil nog even een lans breken voor Bitvavo: 2x een uitbetaling gedaan, 2x binnen een uur op de fiatrekening binnen.
Dus wat mij betreft mag de dip (retest vorige ATH 19/20K bijvoorbeeld) komen.
Uitbetalingen gedaan om de verhouding spaargeld/crypto weer recht te trekken na een grote uitgave. Deze bange boomer wil met maximaal 5% van de liquide assets in crypto zitten
Ik vraag me af hoe ze weten dat het er 6miljoen zijn? Op de blockchain staat niet vastgelegd dat de keys kwijt zijn dus dat is waarschijnlijk een grove schatting of ahv inactieve adressen maar dat is natuurlijk ook niet accuraat.Ryderr schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:48:
Hoe dan? (ja key vergeten enzovoort, maar 6MILJ van de 21MILJ gone?)
[Afbeelding]
Voor de handig hanteren de verschillende platformen blijkbaar ook nog verschillende definities. Ik kon geen duidelijke definitie vinden vanaf welk moment in tijd dat ze worden meegeteld.Oepsje schreef op maandag 27 maart 2023 @ 13:31:
[...]
Ik vraag me af hoe ze weten dat het er 6miljoen zijn? Op de blockchain staat niet vastgelegd dat de keys kwijt zijn dus dat is waarschijnlijk een grove schatting of ahv inactieve adressen maar dat is natuurlijk ook niet accuraat.
📈 #Bitcoin $BTC Amount of HODLed or Lost Coins just reached a 5-year high of 7,671,010.419 BTC
— glassnode alerts (@glassnodealerts) 27 maart 2023
View metric:https://t.co/dJK8rxBVD3 pic.twitter.com/pVMpj0SP1c
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ghDPUL2GFP7tqafm8gzEWeEV.jpg?f=user_large)
[Voor 22% gewijzigd door Emin3m op 27-03-2023 13:58]
Nieuwe Gates in the making, lekker hoor. Doe mij 1%
Snap het probleem niet.
Usecase voor BTC is sterk genoeg met of zonder regulatie. Verdere adoptie zonder regulatie is tevens een utopie. Je wil dat Henk en Ingrid BTC kunnen kopen op een makkelijke manier en geïntegreerd in de reeds bestaande omgevingen, die gaan niet in de weer met een Ledger / private keys. Daarvoor is regulatie nodig.
De hardcore Not your keys, not your coins maxi's kunnen hun eigen plan trekken, maar net als met aandelen zullen de grote fondsen achter de verschillende ETF's (Citadel en consorten) de grootste holders worden. Daarvoor is regulatie nodig (hoe moeten deze partijen deze BTC veilig stallen etc.).
En, mits goede veilheidsmaatregelen worden getroffen door deze partijen, is daar niets mis mee. Zodra de spot BTC etf's beschikbaar worden weet ik niet of ik zelf nog ga zitten pielen met mijn usb stickje tegenover een te verwaarlozen kostenpercentage van 0,25% per jaar.
Een etf is vele malen veiliger dan je muntjes stallen bij Binance, want daar is ie weer: regulatie.
Daarbij, dat hierdoor vele shitcoins (securities) zullen verdwijnen (premines, staking, DEFI etc.) juich ik alleen maar toe, het jarenlang parasiteren op het succes van BTC mag wel eens voorbij zijn.
[Voor 13% gewijzigd door BTC100K2021 op 27-03-2023 14:39]
Gaat nooit gebeuren, en gelukkig maar. Exchanges verhuizen, zie je nu al met Coinbase. Mensen willen geld verdienen, simpel als wat. Crypto never dies, en inderdaad ook BTC niet(al zouden ze het willen).BTC100K2021 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 14:33:
[...]
Snap het probleem niet.
Usecase voor BTC is sterk genoeg met of zonder regulatie. Verdere adoptie zonder regulatie is tevens een utopie. Je wil dat Henk en Ingrid BTC kunnen kopen op een makkelijke manier en geïntegreerd in de reeds bestaande omgevingen, die gaan niet in de weer met een Ledger / private keys. Daarvoor is regulatie nodig.
De hardcore Not your keys, not your coins maxi's kunnen hun eigen plan trekken, maar net als met aandelen zullen de grote fondsen achter de verschillende ETF's (Citadel en consorten) de grootste holders worden. Daarvoor is regulatie nodig (hoe moeten deze partijen deze BTC veilig stallen etc.).
En, mits goede veilheidsmaatregelen worden getroffen door deze partijen, is daar niets mis mee. Zodra de spot BTC etf's beschikbaar worden weet ik niet of ik zelf nog ga zitten pielen met mijn usb stickje tegenover een te verwaarlozen kostenpercentage van 0,25% per jaar.
Een etf is vele malen veiliger dan je muntjes stallen bij Binance, want daar is ie weer: regulatie.
Daarbij, dat hierdoor vele shitcoins (securities) zullen verdwijnen (premines, staking, DEFI etc.) juich ik alleen maar toe, het jarenlang parasiteren op het succes van BTC mag wel eens voorbij zijn.
Grotere probleem: hoe is het mogelijk dat een land aan de overkant van de vijver denkt dat zij superieur zijn aan alle andere landen en daarmee de bevolkingen van die landen. F de SEC. F de US of A. Wij zijn een supermacht met ASML in onze broekzak, waarom laten wij - en de EU - ons in godsnaam onder druk zetten door dat landje in het westen? Iedereen is aan het de-dolariseren, en de EU moet dat vooral voortzetten/ aan beginnen: dan maar even pijn voor ons, maar daarna die kracht overnemen en door.
Het kan niet zo zijn dat iemand in een duur belastings-betaald-pak 7.5 duizend kilometer verderop mij gaat vertellen wat wel of niet acceptabel is. En de overheid hier trouwens ook niet, het is niet alsof ik een AK47 aan het kopen ben of de Taliban wil spekken.
Totdat Rusland of China vervelend gaat doen met wapens enzo, dan zijn we weer blij met de USA.Ryderr schreef op maandag 27 maart 2023 @ 15:06:
[...]
Gaat nooit gebeuren, en gelukkig maar. Exchanges verhuizen, zie je nu al met Coinbase. Mensen willen geld verdienen, simpel als wat. Crypto never dies, en inderdaad ook BTC niet(al zouden ze het willen).
Grotere probleem: hoe is het mogelijk dat een land aan de overkant van de vijver denkt dat zij superieur zijn aan alle andere landen en daarmee de bevolkingen van die landen. F de SEC. F de US of A. Wij zijn een supermacht met ASML in onze broekzak, waarom laten wij - en de EU - ons in godsnaam onder druk zetten door dat landje in het westen? Iedereen is aan het de-dolariseren, en de EU moet dat vooral voortzetten/ aan beginnen: dan maar even pijn voor ons, maar daarna die kracht overnemen en door.
Het kan niet zo zijn dat iemand in een duur belastings-betaald-pak 7.5 duizend kilometer verderop mij gaat vertellen wat wel of niet acceptabel is. En de overheid hier trouwens ook niet, het is niet alsof ik een AK47 aan het kopen ben of de Taliban wil spekken.
Van mij mag Bitcoin trouwens speculatief compleet naar de vinkentering gaan als het uiteindelijk leidt tot een betere vorm van geld. Dan heeft het wat mij betreft zijn doel bereikt.
Tot die tijd hodl.
Je bent wel van de "grote halen snel thuis", ik mis alle nuance en ook de samenhang in die reactie.Ryderr schreef op maandag 27 maart 2023 @ 15:06:
[...]
Gaat nooit gebeuren, en gelukkig maar.
[... yada yada ...]
Waarom is regulering per definitie slecht en wat precies gaat nooit gebeuren? Denk je echt dat crypto / bitcoin er baat bij heeft in de verdachte zijlijn te blijven? Zou je niet beter constructief willen zijn en meedenken over hoe je het voor de massa acceptabel kan maken?
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Maar dat laatste proberen bedrijven toch al tijden? Toezicht(noem het regulering) is per definitie inmengeling en slecht. De overheid/ de banken kunnen het niet controleren dus we proberen het maar uit te bannen? Wat mij betreft mogen ze best mee denken waar we Bitcoin/ crypto moeten positioneren, en hoe we FTX praktijken kunnen voorkomen. 100 punten. Maar om nu het stokje aan de SEC - en onze G7 leiders - te geven wordt ik zo niet warm vanWiley99 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 15:29:
[...]
Je bent wel van de "grote halen snel thuis", ik mis alle nuance en ook de samenhang in die reactie.
Waarom is regulering per definitie slecht en wat precies gaat nooit gebeuren? Denk je echt dat crypto / bitcoin er baat bij heeft in de verdachte zijlijn te blijven? Zou je niet beter constructief willen zijn en meedenken over hoe je het voor de massa acceptabel kan maken?
Ze kunnen het eventueel wel moeilijker maken off/on-ramp mbt fiat bank <---> exchange
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dus ook maar geen toezicht meer op banken, zorg, voedsel, productveiligheid, luchtvaart,... Of heb je het specifiek over bitcoin / crypto?Ryderr schreef op maandag 27 maart 2023 @ 15:42:
[...]
Maar dat laatste proberen bedrijven toch al tijden? Toezicht(noem het regulering) is per definitie inmengeling en slecht.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
duurde niet lang idd.....anti elppa schreef op maandag 27 maart 2023 @ 16:25:
weet test bovenkant kanaal....kan gewoon niet goed blijven gaan. Is al de zoveelste test

- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: [NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!