This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Heb je, of ken je, iemand met een 3D printer: blockmitGioStyle schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 10:18:
Mijn seed phrase staat nu op een A4'tje, dat is nogal... brandbaar. Heeft iemand hier een praktisch idee?
In before: je kan je seed phrase naar mij mailen, zodat ik hem voor je kan bewaren.
Ik heb de 3d print files nog wel ergens. Anders een commerciele steelplate oid.
:strip_exif()/f/image/GfdzDmbnWT4TQlDrByviogtj.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb die zooi ook nog. Kan er niks mee, niet eens naar een burn adres sturen oid?
[ Voor 48% gewijzigd door Domino op 18-03-2023 10:35 ]
Slagletters/stempels en een stuk staal.GioStyle schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 10:18:
Mijn seed phrase staat nu op een A4'tje, dat is nogal... brandbaar. Heeft iemand hier een praktisch idee?
In before: je kan je seed phrase naar mij mailen, zodat ik hem voor je kan bewaren.
Wel een testje doen of je staal het een beetje houdt in een goede brand. Daarvoor kun je de burn gebruiken die @Verwijderd om 9u55 gepost heeft.
Maktub
Ik ben wel tevreden met deze methode.GioStyle schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 10:18:
Ik zie geen QNTTaro schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 08:45:
Mijn pf op het moment:
- 70% BTC
- 15% ETH
- 15% OP, APT, GALA, CELR, MATIC, ASTR, ROSE, RMRK, CSPR en +-5 BSC-coins
Oh shit ja.... Bij de volgende DCA voeg ik die weer toe.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
/f/image/doYnJKLzF8ea8b5kjmLrQndm.png?f=fotoalbum_large)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja en ik lees steeds meer berichten van (nep) goud. Misselijk hoe groot die beerput is wereldwijd zie:anti elppa schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 10:50:
kiek dit dan joh. gewoon ff half jaar QT in 1 week uitgewist. Man wat een tijden. Inflatie gaat echt binnen 12 maanden dik over de 20%. Gok dat ik nog aan de lage kant zit. rente kunnen ze niet verhogen, alleen maar verlagen. Dit worden idioot dikke tijden voor BTC. Voor het eerst lijkt de nerrative te kloppen. Hebben we vorige bullruns niet gehad. Zeker laatste run was gewoon een coupling met risky tech stonks.
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/ErwzDrmnSKUYicPQqLqO0h6z.png?f=user_large)
Ik ben nog geen native Bitcoin tegen gekomen waar een verborgen Shiba Inu inzit…
Je kan van die stalen dingen aanschaffen.GioStyle schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 10:18:
Zelf heb ik de seed op 2 verschillende adressen liggen,
Als extra veiligheid heb ik ervoor gezorgd dat de seed niet in de juiste volgorde staat.
Wat deze volgorde is staat dan wie digitaal ergens opgeslagen.
Aluhoedje af..
ja moet eigenlijk ook een stalen geval aanschaffen, bij mij staat het ook nog op papier.elektriekert schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 10:56:
[...]
Je kan van die stalen dingen aanschaffen.
Zelf heb ik de seed op 2 verschillende adressen liggen,
Als extra veiligheid heb ik ervoor gezorgd dat de seed niet in de juiste volgorde staat.
Wat deze volgorde is staat dan wie digitaal ergens opgeslagen.
Aluhoedje af..
nothing stops this train
Taro schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 10:47:
[...]
Oh shit ja.... Bij de volgende DCA voeg ik die weer toe.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/dB9ibh28X6y1mWXxmWvD8bZ3.gif?f=user_large)
Verwijderd
Totale kosten 5x mijn PF waarde, maar dan heb je ook wat.
Dat stalen geval hangt in de broekKol Nedra schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 10:59:
[...]
ja moet eigenlijk ook een stalen geval aanschaffen, bij mij staat het ook nog op papier.
Ff zonder gein:
Ik heb 2 ledgers, die kan ik unlocken met mijn pin, en dan nog 2 seeds als backup.
Ik acht de kans klein dat alles ineens foetsie is
zit nu weer aan de bovenkant. letssss gooooanti elppa schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 09:49:
[...]
hier heb je dat ding. Toch weer omhoog.
[Afbeelding]
Dit plaatje is extremeranti elppa schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 10:50:
kiek dit dan joh. gewoon ff half jaar QT in 1 week uitgewist. Man wat een tijden. Inflatie gaat echt binnen 12 maanden dik over de 20%. Gok dat ik nog aan de lage kant zit. rente kunnen ze niet verhogen, alleen maar verlagen. Dit worden idioot dikke tijden voor BTC. Voor het eerst lijkt de nerrative te kloppen. Hebben we vorige bullruns niet gehad. Zeker laatste run was gewoon een coupling met risky tech stonks.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/IObUCcuQT8CKqSVrWs9gWPXe.jpg?f=fotoalbum_large)
Check, dat is stiekem hoe ik het nu heb, maar wil een iets meer vuurbestendigere oplossing.Khaelos schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 10:20:
[...]
Ja kan hem eventueel plastificeren en/of een een brand vertragende hoes doen
Of zoals ik zelf heb beide bovenste en in een brandwerend kluis
Er zijn al leuke oplossingen aangedragen, ik ga verder kijken.
ik heb hier wat cryptosteels. Was jaren terug redelijk nieuw. Tegenwoordig heb je heel erg veel oplossingen, zeker ivm brand of waterGioStyle schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:13:
[...]
Check, dat is stiekem hoe ik het nu heb, maar wil een iets meer vuurbestendigere oplossing.
We kunnen er met zijn allen om lachen, maar eigenlijk is dit diep en diep triest. Ze hebben een kuil voor zichzelf gegraven door jarenlang de rentes te verlagen tot aan negatief en nu kunnen ze er blijkbaar letterlijk niet meer uit.anti elppa schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 10:50:
[Afbeelding]
Tuurlijk lekker dat BTC zo omhoog schiet, mijn portefeuille staat nog maar -15%

Trust me when I say this is only the beginning.
69k?Numbers schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:21:
[...]
Ik ben heel benieuwd wat dit gaat brengen de komende maanden.
Of trap soon?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

UberLurker Departement #GG.
Verwijderd
Nou inderdaad, dit is verre van lachwekkend. Het is namelijk niet zo dat we dit hier al jaren roepen en zagen aankomen.Numbers schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:21:
[...]
We kunnen er met zijn allen om lachen, maar eigenlijk is dit diep en diep triest. Ze hebben een kuil voor zichzelf gegraven door jarenlang de rentes te verlagen tot aan negatief en nu kunnen ze er blijkbaar letterlijk niet meer uit.
Tuurlijk lekker dat BTC zo omhoog schiet, mijn portefeuille staat nog maar -15%![]()
maar voor de economie is dit gewoon slecht nieuws. De schuldenberg wordt vooruit geschoven en de eventuele crash in de toekomst wordt alleen maar erger
Of wacht, juist wel.
Hodl.
Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:27:
[...]
Nou inderdaad, dit is verre van lachwekkend. Het is namelijk niet zo dat we dit hier al jaren roepen en zagen aankomen.
Of wacht, juist wel.
Hodl.

Helemaal mee eens, maar de uitwerking op de economie is triest. Wanneer dit echt doorzet (inflatie van >20%) gaan een hoop mensen hier heel veel last van hebben.
idd. Maar ik snap wel wat hij roept natuurlijk. Dit gaat voor een groot deel van de wereld gewoon doffe ellende betekenen. En dan niet voor 2 of 3 jaar maar voor minimaal 10 jaar. Komt ook nog bij dat we energie tekorten hebben en er al wat oorlogen zijn her en der. Wat kan resulteren in nog grotere oorlogen en opstanden enz. Wie weet wat er gaat gebeuren.Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:27:
[...]
Nou inderdaad, dit is verre van lachwekkend. Het is namelijk niet zo dat we dit hier al jaren roepen en zagen aankomen.
Of wacht, juist wel.
Hodl.
Voordeel is wel dat de pipo's die laatste 2 jaar schreeuwen dat ze recht hebben op dingen (3 vliegvakanties, 3 dagen per week werken, idiote toeslagen, 2e auto enz enz) hardhandig ff een realiteitscheck krijgen. Dat is dan wel weer heel erg positief.
Tja en voor mij is het toch wel erg zeker dat BTC echt door het dak gaat. Ik was er de laatste 5 a 6 jaar al aardig zeker van, maar nu helemaal.
Ik heb iig de printer files opgezocht voor je: https://www.thingiverse.com/thing:4785256GioStyle schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:13:
[...]
Check, dat is stiekem hoe ik het nu heb, maar wil een iets meer vuurbestendigere oplossing.
Mits je in de regio Den Bosch woont mag je ook de mijne lenen, ik heb ook de bijbehorende slagletters.
Dit is de 'decoupling', bull moet nog komen. #wishfullthinkingSkrunsies schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:26:
Ik blijf het maar vreemd vinden. Was uitgegaan van bull in 2024/2025. Maar op de een of t andere manier begin ik dat gevoel nu al te krijgen
[ Voor 25% gewijzigd door Domino op 18-03-2023 11:43 ]
Bedankt voor je hulp, ik ga even op een regenachtige dag bedenken wat ik precies ga doen.. Mocht ik te zijner tijd je hulp nodig hebben, dan stuur ik even een pb.Domino schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:40:
[...]
Ik heb iig de printer files opgezocht voor je: https://www.thingiverse.com/thing:4785256
Mits je in de regio Den Bosch woont mag je ook de mijne lenen, ik heb ook de bijbehorende slagletters.
Gewoon.. vanaf nu bull met een blowoff top in 2025. We are the 1%Skrunsies schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:26:
Ik blijf het maar vreemd vinden. Was uitgegaan van bull in 2024/2025. Maar op de een of t andere manier begin ik dat gevoel nu al te krijgen
Maar ja misschien stort het toch weer in als de Chinezen het op hun heupen krijgen. #Geitenbende
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Verwijderd
We gaan gewoon voor de zoveelste wereldwijde instorting en daarna verandert er: niets.anti elppa schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:33:
[...]
idd. Maar ik snap wel wat hij roept natuurlijk. Dit gaat voor een groot deel van de wereld gewoon doffe ellende betekenen. En dan niet voor 2 of 3 jaar maar voor minimaal 10 jaar. Komt ook nog bij dat we energie tekorten hebben en er al wat oorlogen zijn her en der. Wat kan resulteren in nog grotere oorlogen en opstanden enz. Wie weet wat er gaat gebeuren.
Voordeel is wel dat de pipo's die laatste 2 jaar schreeuwen dat ze recht hebben op dingen (3 vliegvakanties, 3 dagen per week werken, idiote toeslagen, 2e auto enz enz) hardhandig ff een realiteitscheck krijgen. Dat is dan wel weer heel erg positief.
Tja en voor mij is het toch wel erg zeker dat BTC echt door het dak gaat. Ik was er de laatste 5 a 6 jaar al aardig zeker van, maar nu helemaal.
Want de hebzucht van de mens kent geen grenzen. Al sinds het begin der tijden maken we dezelfde fouten, keer op keer weer. Ondertussen blijven we in omvang groeien als de plaag die we zijn.
Maar ach, wat doe je eraan. De aarde draait uiteindelijk wel door, met of zonder ons. Bijna 40 prachtige jaren op de teller mogen schrijven, we waren altijd al gezegend. Jammer dat veel mensen dat als vanzelfsprekendheid zijn gaan ervaren.
Een hard gelag, maar blijkbaar nodig om de zoveel tijd.
We zien wel waar het schip strandt.
Ik kan het leven wat dat betreft al lang niet meer serieus nemen, het is wat het is.
De ponzi in bloei, in realtime.
What a time to be alive.
Ik krijg het gevoel dat je mij bedoeld?Darrell schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:37:
Gewoon negeren die boomer met zn langspeelplaat.
Ik zie het vrij simpel. Ik heb crypto (ETH + BTC) dus ben gebaad bij een hogere prijs, maar ik maak mij ook zorgen om de economische gevolgen in de wereld en wat dat betekent voor héél veel mensen.
Je gevoel klopt nietNumbers schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:50:
[...]
Ik krijg het gevoel dat je mij bedoeld?
Ik zie het vrij simpel. Ik heb crypto (ETH + BTC) dus ben gebaad bij een hogere prijs, maar ik maak mij ook zorgen om de economische gevolgen in de wereld en wat dat betekent voor héél veel mensen.
Had het over elpee.

Oke oke de kans dat je dit beest tegenkomt in plaats van een beer is groter, maar toch!
Haamstede, Zeeland?Dacuuu schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 12:08:
Mijn wederhelft stuurt me net deze foto door, bullmarket confirmed?
[Afbeelding]
Oke oke de kans dat je dit beest tegenkomt in plaats van een beer is groter, maar toch!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Mijn wederhelft ziet er ook zo uit zonder makeup. Mooi om te zien dat ik niet de enige ben.Dacuuu schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 12:08:
Mijn wederhelft stuurt me net deze foto door, bullmarket confirmed?
[Afbeelding]

@Kol Nedra that will not age well
[ Voor 15% gewijzigd door sh4d0wman op 18-03-2023 12:17 ]
BTC wordt uitgedrukt in dollars of euro’s, maar wat als het geld systeem ploft en niets meer waard is.Numbers schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:21:
[...]
We kunnen er met zijn allen om lachen, maar eigenlijk is dit diep en diep triest. Ze hebben een kuil voor zichzelf gegraven door jarenlang de rentes te verlagen tot aan negatief en nu kunnen ze er blijkbaar letterlijk niet meer uit.
Tuurlijk lekker dat BTC zo omhoog schiet, mijn portefeuille staat nog maar -15%![]()
maar voor de economie is dit gewoon slecht nieuws. De schuldenberg wordt vooruit geschoven en de eventuele crash in de toekomst wordt alleen maar erger
Wat moet je dan met btc? Je kan het niet omwisselen? Ja kan wel, maar waarheen?
Brood, eieren, melk en een lambo.Martine schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 12:34:
[...]
BTC wordt uitgedrukt in dollars of euro’s, maar wat als het geld systeem ploft en niets meer waard is.
Alles zal worden uitgedrukt in satoshis.Martine schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 12:34:
[...]
BTC wordt uitgedrukt in dollars of euro’s, maar wat als het geld systeem ploft en niets meer waard is.
Of is dit nu weer het grappigste wat je hier ooit las ? @wootler
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ach ja met een beetje "geluk" krijg je een herkansing later dit jaar zodra we in een recessie landen en de bear market rally ineenstort.Th1x4nG schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 22:46:
wat baal ik dat ik geen grote spot buy gedaan heb toen we nog eens onder 20k waren
auto-invest sinds november staat wel op +45%
Verwijderd
De BTC koers wordt uitgedrukt in dollars of euro's. Dit is slechts het speculatieve aspect.Martine schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 12:34:
[...]
Wanneer je BTC uitdrukt in BTC ziet het er al heel anders uit: 1 BTC = 1 BTC
Of: 1 BTC = 100000000 sats.
:strip_exif()/f/image/GTuQ1mldR3FdgniZUa867xLo.jpg?f=fotoalbum_large)
De vraag is daarmee eerder; hoeveel sats kost straks een zak aardappelen of een brood.
∞ 21000000
Ultrakapitalisten die straks ook een grote bank bezitten? Dagobert Duck is interessant, maar geen held, dudeRyderr schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:56:
BlackRock to the rescue. Helden zijn het
[Afbeelding]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
/S implied. Die gasten harken zo langzamerhand alles naar zich toe om hun macht uit te breidenresusaapje schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 12:48:
[...]
Ultrakapitalisten die straks ook een grote bank bezitten? Dagobert Duck is interessant, maar geen held, dude
Excellence does not require perfection.
To the moon? To Pluto

[ Voor 3% gewijzigd door Mathias9956 op 18-03-2023 12:54 ]
The only easy day is yesterday.
Je kan hem ook onder je voet laten tatoeërenGioStyle schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:13:
[...]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Billie was toch anti crypto?
Edit: mja, het verbaast me niets die billionaires, die draaien ook met de wind. Vermoedelijk zal Billie nu wel kapitaal hebben steken in BTC en andere keren niet.
[ Voor 16% gewijzigd door cooLopke op 18-03-2023 13:33 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Al meerdere opties gelezen, maar zelf heb ik na tips in dit topic de x-seed plus gekocht. Daar krijg je 3 stalen kaartjes bij waarbij je op kaartje 1 1e en 2e deel van je seed phrase knalt, op kaartje 2 het 2e en 3e deel en op kaartje 3 het 1e en 3e deel en dan die 3 stalen kaartjes op 3 verschillende locaties neer legt.GioStyle schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 10:18:
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Mijn voet is niet vuurbestendig.Khaelos schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 13:29:
[...]
Je kan hem ook onder je voet laten tatoeëren
Ach dan ren je toch even het vuur uit je sloffen, is dat zo weer uit.
Misschien kan ik er nog wat royalties ofzo uitslepen...
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wellicht komt de 30k pas na de 28k.sjorremans schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 15:27:
When 28 of 30k? 😜
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Iou prijs hahajvel92 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 15:15:
[...]
Was ook al aan het rekenen op basis van OP. Zelfs met 0,50 zou het al een flinke extra bonus zijn.
Alleen dan komt het dilemma: verkopen of aanhouden.
[ Voor 3% gewijzigd door JJ1984 op 18-03-2023 16:50 ]
mijn grens ligt boven de 50k met kopen, bij 50k ga ik dca out beginnen. niet alles overigens, maar wel eigen inleg. dit gaat vervolgens naar dividend kings/ aristocrats aandelen.JJ1984 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 16:49:
Ik koop wekelijks voor 50 euro BTC en oorspronkelijk was het plan om vanaf 25k, op de weg naar boven, te stoppen. Nu twijfel ik daar toch wel over. Ben wel benieuwd hoe anderen dat doen. Waar ligt jullie grens? Is er überhaupt een grens?
ik blijf wel dan dca in aandelen, want fiat wil ik niet hebben.
wanneer de fear weer hoog is dan begin ik weer dca te kopen
[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 18-03-2023 16:55 ]
nothing stops this train
Om in de traditie van Jaapio te blijven heb ik deze kans ook maar direct aangegrepen een nickchange te doen. Een nieuwe start dus maar.
Ik heb de bodem gemist, maar ben all-in gegaan op €20k. Die Bitcoins staan heerlijk te fermenteren op de Ledger. Hoewel ik graag uitkijk naar allerlei kansen in crypto, en graag een gokje waag met altcoins ben ik in de kern toch eigenlijk een maxi. En dat is in deze periode niet vervelend, BTC.D Doet wat het moet doen de afgelopen weken. Helemaal top dus!
Een nadeel hiervan is dat het steeds duurder wordt om m’n doel voor 2023 te behalen. Dit was, het accumuleren van 1 hele Bitcoin. Ik ben gelukkig al op 40%, maar het wordt op deze manier wel steeds duurder.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Welcome back kerel!Gelukszoekr schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 17:29:
Jaja, daar ben ik weer. Terug van een “afkoelperiode”. Roellie80 dus. De man die jullie pareltjes bracht zoals CAKE en PLU. Maar ook de nodige faal projecten. Zo gaat dat in crypto.
Om in de traditie van Jaapio te blijven heb ik deze kans ook maar direct aangegrepen een nickchange te doen. Een nieuwe start dus maar.
Ik heb de bodem gemist, maar ben all-in gegaan op €20k. Die Bitcoins staan heerlijk te fermenteren op de Ledger. Hoewel ik graag uitkijk naar allerlei kansen in crypto, en graag een gokje waag met altcoins ben ik in de kern toch eigenlijk een maxi. En dat is in deze periode niet vervelend, BTC.D Doet wat het moet doen de afgelopen weken. Helemaal top dus!
Een nadeel hiervan is dat het steeds duurder wordt om m’n doel voor 2023 te behalen. Dit was, het accumuleren van 1 hele Bitcoin. Ik ben gelukkig al op 40%, maar het wordt op deze manier wel steeds duurder.
Stack Sats
Welkom terug. Je pakt nog net even de laatste keer dat bitcoin onder de 27k was mee!Gelukszoekr schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 17:29:
Jaja, daar ben ik weer. Terug van een “afkoelperiode”. Roellie80 dus. De man die jullie pareltjes bracht zoals CAKE en PLU. Maar ook de nodige faal projecten. Zo gaat dat in crypto.
Edit: Prima bounce wel vooralsnog
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Henk en Ingrid, die willen uiteten van hun zieke $50 winst in slechts twee weken tijd. Hebben de hele familie uitgenodigd, 12 personen friet, paar delletjes en wat saté saus. "Was deze luxe maaltijd echt gratis Ingrid?", "Oh absoluut, Henk had wat euro's geïnvesteerd in de wereld van 0'lletjes en 1'tjes", "Wauw, hoe kan ik ook mee doen vroeg Hendrik".troje schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 17:32:
Wie is er aan het verkopen 😡
Adoptie boys and girls, IT'S HAPPENING
Excellence does not require perfection.
tip voor als je een hele Bitcoin wilt accumuleren: bij de Action kun je een hele zak kopen voor een mega spotprijs
nothing stops this train
Welkom terug kerel!Gelukszoekr schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 17:29:
Iemand net een dikke vinger actie gedaan?
/f/image/YyhUIVkiOHCjpas9JyjLPYjr.png?f=fotoalbum_large)
Verwijderd
Welkom terug ouwe.Gelukszoekr schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 17:29:
Ik zal vanavond ff bellen met de manager van Bitcoin, de bull mag rennen.
Let's go.
Euro???Gelukszoekr schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 17:29:
Ik heb de bodem gemist, maar ben all-in gegaan op €20k.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GhItdqEfWiFnNDNpr69YWqyx.jpg?f=user_large)
Maar vooral welkom terug
Botje die geprogrammeerd was om alles te verkopen zodra Roellie terug zou keren.Domino schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 17:46:
[...]
Welkom terug kerel!
[Afbeelding]
Let's go!

Scherp. Dan lijkt het nog wat. Het was op $21.3k
[ Voor 23% gewijzigd door Gelukszoekr op 18-03-2023 18:01 ]
En zo gaan er meer de winsten pakken.Domino schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 17:46:
[...]
Welkom terug kerel!
[Afbeelding]
Welkom terug!Gelukszoekr schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 17:29:
Ben je die andere kwijtgeraakt?
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Als iedereen bullish is, dan is het tijd om te verkopen....

Haha nee, ik heb zelf ook geen flauw idee waar dit heen gaat. Wel denk ik dat 30k voor velen een punt zal zijn om winst te nemen.
Owja en welkom terug @Gelukszoekr !
[ Voor 9% gewijzigd door _Gast_ op 18-03-2023 18:14 ]
Wat blijft die Benjamin Cowen ook bearish niet normaal.
Just remember, often times, in recovery years (2015, 2019, 2023?), we tend to get ahead of ourselves, and calls for new all-time-highs will pop up.
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 18 maart 2023
Typically though, especially during the latter half of the year, the market comes back down to Earth.
The Stablecoin Supply Ratio Oscillator just reached the peak level it reached in 2019.
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 18 maart 2023
Note that from this level in 2019, #BTC moved up one last time, before kicking off a new downtrend that lasted for about 9 months. pic.twitter.com/RTpmXYencd
En dat is dikke prima zolang het maar snel opgekocht wordt. Nothing on the hand.
Mist gewoon de boot. Beetje zure beren berichten posten is dan het enige wat er restzwembroek schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 18:13:
Welkom terug @Gelukszoekr . Echt mooi dat je er weer bij bent. Jammer van die hele Bitcoin hahaha..Ik had trouwens niet verwacht dat je nog steeds aan het hodlen was. Omdat jij eigenlijk net als ik niet overtuigd was van de lows. Dan voelt all in instappen niet 100% lekker. Maar achteraf de juiste beslissing. Tenminste als we niet in de grootste bull trap aller tijden zitten. 😅
[Twitter]
[Twitter]
Bedankt kerel! En de rest ook trouwens, ik voel de liefdezwembroek schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 18:13:
Welkom terug @Gelukszoekr . Echt mooi dat je er weer bij bent. Jammer van die hele Bitcoin hahaha..Ik had trouwens niet verwacht dat je nog steeds aan het hodlen was. Omdat jij eigenlijk net als ik niet overtuigd was van de lows. Dan voelt all in instappen niet 100% lekker. Maar achteraf de juiste beslissing. Tenminste als we niet in de grootste bull trap aller tijden zitten. 😅
[Twitter]
[Twitter]
Toen ik instapte was ik inderdaad niet overtuigd van de low, maar ik ben vaak wel wat meer van de langere hodl. Het doel is nu toch zeker wel op te hodlen tot tenminste de halving over een jaar.
Een prijs went erg snel. Maar de actie van de afgelopen periode is echt wel crazy. Gaaf om te zien dat Bitcoin ècht z'n ding doet wanneer er onzekerheid is bij de banken
5 Year ago, I had zero money.
— Emperor👑 (@EmperorBTC) 18 maart 2023
Used to sit 8 hours in front of the screen everyday, feeling miserable, depressed, life had zero meaning.
Then I Joined Crypto and I still feel the same, But now I watch the screen 24*7.
The Pic is from my Best friend's vacation who works 9-5. pic.twitter.com/7p8CVwR5XF
Ouch haha. Ik voel me aangesproken
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
This time it's differentanti elppa schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 18:29:
[...]
Mist gewoon de boot. Beetje zure beren berichten posten is dan het enige wat er rest
Dat zit wel Schnorr.
UberLurker Departement #GG.
Iedereen weer aan boord, dan kan de raket weer vertrekken.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
NeoflexNL schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 20:12:
Tof dat je er weer bij bent @Gelukszoekr!
Iedereen weer aan boord, dan kan de raket weer vertrekken.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/wTpQI6dXlNxYVM2M7vV847Xy.gif?f=user_large)
Ryderr schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 21:16:
Weten ze nou al wie Banksy is? Satoshi?
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/R8A4xWf09VLY7tHGcOiAdqgw.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!