[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.226.038 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:19

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

GioStyle schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 10:18:
In before: je kan je seed phrase naar mij mailen, zodat ik hem voor je kan bewaren.
Bewaar hem in een emmer met water. Duurt wel even voordat dat verdampt B)

Tevens aan te raden voor Ledgers en Trezors... :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:36
Mijn seed phrase staat nu op een A4'tje, dat is nogal... brandbaar. Heeft iemand hier een praktisch idee?

In before: je kan je seed phrase naar mij mailen, zodat ik hem voor je kan bewaren.
Heb je, of ken je, iemand met een 3D printer: blockmit

Ik heb de 3d print files nog wel ergens. Anders een commerciele steelplate oid.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CwuPyw00kS3OEqH6tYckJFy2JW0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GfdzDmbnWT4TQlDrByviogtj.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb die zooi ook nog. Kan er niks mee, niet eens naar een burn adres sturen oid?

[ Voor 48% gewijzigd door Domino op 18-03-2023 10:35 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 06:52
Mijn seed phrase staat nu op een A4'tje, dat is nogal... brandbaar. Heeft iemand hier een praktisch idee?

Slagletters/stempels en een stuk staal.

Wel een testje doen of je staal het een beetje houdt in een goede brand. Daarvoor kun je de burn gebruiken die @Verwijderd om 9u55 gepost heeft.

Maktub

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 16:05
Prachtig topic dit, altijd weer mooi om mee te lezen ! Dank voor de bijdragen ! En een mooi bullisch weekend gewenst!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:28

Ik ben wel tevreden met deze methode.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11:04
Taro schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 08:45:
Mijn pf op het moment:
  • 70% BTC
  • 15% ETH
  • 15% OP, APT, GALA, CELR, MATIC, ASTR, ROSE, RMRK, CSPR en +-5 BSC-coins
Ik zie geen QNT :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Oh shit ja.... Bij de volgende DCA voeg ik die weer toe.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
kiek dit dan joh. gewoon ff half jaar QT in 1 week uitgewist. Man wat een tijden. Inflatie gaat echt binnen 12 maanden dik over de 20%. Gok dat ik nog aan de lage kant zit. rente kunnen ze niet verhogen, alleen maar verlagen. Dit worden idioot dikke tijden voor BTC. Voor het eerst lijkt de nerrative te kloppen. Hebben we vorige bullruns niet gehad. Zeker laatste run was gewoon een coupling met risky tech stonks.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KDVlNJak3r3pWeXcfkEe3uLio9I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/doYnJKLzF8ea8b5kjmLrQndm.png?f=fotoalbum_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WillemdeZijger
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 10:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dLK7eYh1SSMPoG2hW22lfoCIeOI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2Tj2HMeD9xjzn2G6cIHPHijg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
anti elppa schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 10:50:
kiek dit dan joh. gewoon ff half jaar QT in 1 week uitgewist. Man wat een tijden. Inflatie gaat echt binnen 12 maanden dik over de 20%. Gok dat ik nog aan de lage kant zit. rente kunnen ze niet verhogen, alleen maar verlagen. Dit worden idioot dikke tijden voor BTC. Voor het eerst lijkt de nerrative te kloppen. Hebben we vorige bullruns niet gehad. Zeker laatste run was gewoon een coupling met risky tech stonks.

[Afbeelding]
Ja en ik lees steeds meer berichten van (nep) goud. Misselijk hoe groot die beerput is wereldwijd zie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1WebcntmH08z2Zk4Avj6zNTesF8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ErwzDrmnSKUYicPQqLqO0h6z.png?f=user_large

Ik ben nog geen native Bitcoin tegen gekomen waar een verborgen Shiba Inu inzit…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert

Je kan van die stalen dingen aanschaffen.
Zelf heb ik de seed op 2 verschillende adressen liggen,
Als extra veiligheid heb ik ervoor gezorgd dat de seed niet in de juiste volgorde staat.

Wat deze volgorde is staat dan wie digitaal ergens opgeslagen.

Aluhoedje af..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
elektriekert schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 10:56:
[...]

Je kan van die stalen dingen aanschaffen.
Zelf heb ik de seed op 2 verschillende adressen liggen,
Als extra veiligheid heb ik ervoor gezorgd dat de seed niet in de juiste volgorde staat.

Wat deze volgorde is staat dan wie digitaal ergens opgeslagen.

Aluhoedje af..
ja moet eigenlijk ook een stalen geval aanschaffen, bij mij staat het ook nog op papier.

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Taro schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 10:47:
[...]

Oh shit ja.... Bij de volgende DCA voeg ik die weer toe.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TRrJz8Ut7TjJq24osTYTK3yUXT8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/dB9ibh28X6y1mWXxmWvD8bZ3.gif?f=user_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn seed in een plaat elementair puur wolfraam gestampt met een hydraulische zelfbouw pers en custom made diamanten slagletters.

Totale kosten 5x mijn PF waarde, maar dan heb je ook wat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
Kol Nedra schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 10:59:
[...]

ja moet eigenlijk ook een stalen geval aanschaffen, bij mij staat het ook nog op papier.
Dat stalen geval hangt in de broek :+ ,

Ff zonder gein:
Ik heb 2 ledgers, die kan ik unlocken met mijn pin, en dan nog 2 seeds als backup.

Ik acht de kans klein dat alles ineens foetsie is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
anti elppa schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 09:49:
[...]

hier heb je dat ding. Toch weer omhoog.

[Afbeelding]
zit nu weer aan de bovenkant. letssss goooo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert

[Afbeelding]
Dit plaatje is extremer :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s_0JxCIWfTOiq8R61Ob2Xowe03I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IObUCcuQT8CKqSVrWs9gWPXe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
hahahaha wat een ponzi joh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:34
Khaelos schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 10:20:
[...]

Ja kan hem eventueel plastificeren en/of een een brand vertragende hoes doen
Of zoals ik zelf heb beide bovenste en in een brandwerend kluis :+
Check, dat is stiekem hoe ik het nu heb, maar wil een iets meer vuurbestendigere oplossing.

Er zijn al leuke oplossingen aangedragen, ik ga verder kijken. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
GioStyle schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:13:
[...]

Check, dat is stiekem hoe ik het nu heb, maar wil een iets meer vuurbestendigere oplossing.

ik heb hier wat cryptosteels. Was jaren terug redelijk nieuw. Tegenwoordig heb je heel erg veel oplossingen, zeker ivm brand of water

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online

[Afbeelding]
We kunnen er met zijn allen om lachen, maar eigenlijk is dit diep en diep triest. Ze hebben een kuil voor zichzelf gegraven door jarenlang de rentes te verlagen tot aan negatief en nu kunnen ze er blijkbaar letterlijk niet meer uit.

Tuurlijk lekker dat BTC zo omhoog schiet, mijn portefeuille staat nog maar -15% :X :*) maar voor de economie is dit gewoon slecht nieuws. De schuldenberg wordt vooruit geschoven en de eventuele crash in de toekomst wordt alleen maar erger 8)7 Ik ben heel benieuwd wat dit gaat brengen de komende maanden.

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Numbers schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:21:
[...]
Ik ben heel benieuwd wat dit gaat brengen de komende maanden.
69k?

Of trap soon?

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ik blijf het maar vreemd vinden. Was uitgegaan van bull in 2024/2025. Maar op de een of t andere manier begin ik dat gevoel nu al te krijgen :F

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
We kunnen er met zijn allen om lachen, maar eigenlijk is dit diep en diep triest. Ze hebben een kuil voor zichzelf gegraven door jarenlang de rentes te verlagen tot aan negatief en nu kunnen ze er blijkbaar letterlijk niet meer uit.

Tuurlijk lekker dat BTC zo omhoog schiet, mijn portefeuille staat nog maar -15% :X :*) maar voor de economie is dit gewoon slecht nieuws. De schuldenberg wordt vooruit geschoven en de eventuele crash in de toekomst wordt alleen maar erger 8)7 Ik ben heel benieuwd wat dit gaat brengen de komende maanden.
Nou inderdaad, dit is verre van lachwekkend. Het is namelijk niet zo dat we dit hier al jaren roepen en zagen aankomen.

Of wacht, juist wel.

Hodl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:27:
[...]

Nou inderdaad, dit is verre van lachwekkend. Het is namelijk niet zo dat we dit hier al jaren roepen en zagen aankomen.

Of wacht, juist wel.

Hodl.
_O-

Helemaal mee eens, maar de uitwerking op de economie is triest. Wanneer dit echt doorzet (inflatie van >20%) gaan een hoop mensen hier heel veel last van hebben.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:27:
[...]

Of wacht, juist wel.

Hodl.
idd. Maar ik snap wel wat hij roept natuurlijk. Dit gaat voor een groot deel van de wereld gewoon doffe ellende betekenen. En dan niet voor 2 of 3 jaar maar voor minimaal 10 jaar. Komt ook nog bij dat we energie tekorten hebben en er al wat oorlogen zijn her en der. Wat kan resulteren in nog grotere oorlogen en opstanden enz. Wie weet wat er gaat gebeuren.
Voordeel is wel dat de pipo's die laatste 2 jaar schreeuwen dat ze recht hebben op dingen (3 vliegvakanties, 3 dagen per week werken, idiote toeslagen, 2e auto enz enz) hardhandig ff een realiteitscheck krijgen. Dat is dan wel weer heel erg positief.
Tja en voor mij is het toch wel erg zeker dat BTC echt door het dak gaat. Ik was er de laatste 5 a 6 jaar al aardig zeker van, maar nu helemaal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:27

Darrell

Fiat moonboy

Gewoon negeren die boomer met zn langspeelplaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
[...]

Ik heb iig de printer files opgezocht voor je: https://www.thingiverse.com/thing:4785256
Mits je in de regio Den Bosch woont mag je ook de mijne lenen, ik heb ook de bijbehorende slagletters.
Skrunsies schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:26:
Ik blijf het maar vreemd vinden. Was uitgegaan van bull in 2024/2025. Maar op de een of t andere manier begin ik dat gevoel nu al te krijgen :F
Dit is de 'decoupling', bull moet nog komen. #wishfullthinking

[ Voor 25% gewijzigd door Domino op 18-03-2023 11:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
Domino schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:40:
[...]

Ik heb iig de printer files opgezocht voor je: https://www.thingiverse.com/thing:4785256
Mits je in de regio Den Bosch woont mag je ook de mijne lenen, ik heb ook de bijbehorende slagletters.
Bedankt voor je hulp, ik ga even op een regenachtige dag bedenken wat ik precies ga doen.. Mocht ik te zijner tijd je hulp nodig hebben, dan stuur ik even een pb.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Skrunsies schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:26:
Gewoon.. vanaf nu bull met een blowoff top in 2025. We are the 1% :D All hail King Bitcoin _/-\o_
Maar ja misschien stort het toch weer in als de Chinezen het op hun heupen krijgen. #Geitenbende

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

anti elppa schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:33:
[...]

idd. Maar ik snap wel wat hij roept natuurlijk. Dit gaat voor een groot deel van de wereld gewoon doffe ellende betekenen. En dan niet voor 2 of 3 jaar maar voor minimaal 10 jaar. Komt ook nog bij dat we energie tekorten hebben en er al wat oorlogen zijn her en der. Wat kan resulteren in nog grotere oorlogen en opstanden enz. Wie weet wat er gaat gebeuren.
Voordeel is wel dat de pipo's die laatste 2 jaar schreeuwen dat ze recht hebben op dingen (3 vliegvakanties, 3 dagen per week werken, idiote toeslagen, 2e auto enz enz) hardhandig ff een realiteitscheck krijgen. Dat is dan wel weer heel erg positief.
Tja en voor mij is het toch wel erg zeker dat BTC echt door het dak gaat. Ik was er de laatste 5 a 6 jaar al aardig zeker van, maar nu helemaal.
We gaan gewoon voor de zoveelste wereldwijde instorting en daarna verandert er: niets.

Want de hebzucht van de mens kent geen grenzen. Al sinds het begin der tijden maken we dezelfde fouten, keer op keer weer. Ondertussen blijven we in omvang groeien als de plaag die we zijn.

Maar ach, wat doe je eraan. De aarde draait uiteindelijk wel door, met of zonder ons. Bijna 40 prachtige jaren op de teller mogen schrijven, we waren altijd al gezegend. Jammer dat veel mensen dat als vanzelfsprekendheid zijn gaan ervaren.

Een hard gelag, maar blijkbaar nodig om de zoveel tijd.

We zien wel waar het schip strandt.

Ik kan het leven wat dat betreft al lang niet meer serieus nemen, het is wat het is.

De ponzi in bloei, in realtime.

What a time to be alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
Darrell schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:37:
Gewoon negeren die boomer met zn langspeelplaat.
Ik krijg het gevoel dat je mij bedoeld?

Ik zie het vrij simpel. Ik heb crypto (ETH + BTC) dus ben gebaad bij een hogere prijs, maar ik maak mij ook zorgen om de economische gevolgen in de wereld en wat dat betekent voor héél veel mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:32
BlackRock to the rescue. Helden zijn het

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MHR758zKzKjgGdXToGEu5AlEhIE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JyU1mPAROa6RJUyJYoHG9zOS.jpg?f=user_large

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Numbers schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:50:
[...]
Ik krijg het gevoel dat je mij bedoeld?

Ik zie het vrij simpel. Ik heb crypto (ETH + BTC) dus ben gebaad bij een hogere prijs, maar ik maak mij ook zorgen om de economische gevolgen in de wereld en wat dat betekent voor héél veel mensen.
Je gevoel klopt niet :)

Had het over elpee.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LVw7yV4J-AxpYLOs_TE2Kl4qQQA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ej5b7lkoUJNd3MbdlpdEECsP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:44
Mijn wederhelft stuurt me net deze foto door, bullmarket confirmed?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/58v6o9f.jpg

Oke oke de kans dat je dit beest tegenkomt in plaats van een beer is groter, maar toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21-09 23:05

NeoflexNL

Forever young

Dacuuu schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 12:08:
[Afbeelding]

Oke oke de kans dat je dit beest tegenkomt in plaats van een beer is groter, maar toch!
Haamstede, Zeeland? :)

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:44
Als het goed is 90km verderop, maar ik zal het is vragen als ik dr weer spreek. :P

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2JVfR2cnXHfC9av5GHHduyUjzEU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v4sZW6YM6RHutSrfezna6v2C.jpg?f=fotoalbum_large

gespot bij de action!

ik ben een multi Wholecoiner nou!

nothing stops this train

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Dacuuu schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 12:08:
[Afbeelding]
Mijn wederhelft ziet er ook zo uit zonder makeup. Mooi om te zien dat ik niet de enige ben. :(:)

@Kol Nedra that will not age well :P Eet je straks zo je private key op, als ze net als de fysieke variant zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door sh4d0wman op 18-03-2023 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
[...]

BTC wordt uitgedrukt in dollars of euro’s, maar wat als het geld systeem ploft en niets meer waard is.
Wat moet je dan met btc? Je kan het niet omwisselen? Ja kan wel, maar waarheen? :?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Martine schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 12:34:
[...]

BTC wordt uitgedrukt in dollars of euro’s, maar wat als het geld systeem ploft en niets meer waard is.
Wat moet je dan met btc? Je kan het niet omwisselen? Ja kan wel, maar waarheen? :?
Brood, eieren, melk en een lambo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

[...]

Alles zal worden uitgedrukt in satoshis.

Of is dit nu weer het grappigste wat je hier ooit las ? @wootler

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Th1x4nG schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 22:46:
wat baal ik dat ik geen grote spot buy gedaan heb toen we nog eens onder 20k waren

auto-invest sinds november staat wel op +45%
Ach ja met een beetje "geluk" krijg je een herkansing later dit jaar zodra we in een recessie landen en de bear market rally ineenstort.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De BTC koers wordt uitgedrukt in dollars of euro's. Dit is slechts het speculatieve aspect.

Wanneer je BTC uitdrukt in BTC ziet het er al heel anders uit: 1 BTC = 1 BTC

Of: 1 BTC = 100000000 sats.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/60j37zXRTUO9EyEllXbE3U1YLK0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GTuQ1mldR3FdgniZUa867xLo.jpg?f=fotoalbum_large

De vraag is daarmee eerder; hoeveel sats kost straks een zak aardappelen of een brood.

∞ 21000000

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:59

resusaapje

h less

Ryderr schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 11:56:
BlackRock to the rescue. Helden zijn het

[Afbeelding]
Ultrakapitalisten die straks ook een grote bank bezitten? Dagobert Duck is interessant, maar geen held, dude :/

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
resusaapje schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 12:48:
[...]

Ultrakapitalisten die straks ook een grote bank bezitten? Dagobert Duck is interessant, maar geen held, dude :/
/S implied. Die gasten harken zo langzamerhand alles naar zich toe om hun macht uit te breiden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 10-05 11:34
https://twitter.com/balajis/status/1636827051419389952

To the moon? To Pluto 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Mathias9956 op 18-03-2023 12:54 ]

The only easy day is yesterday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Darrell schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 12:42:
[...]

Brood, eieren, melk en een lambo.
Brood en eieren snap ik, maar melk in een lambo :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
Billie is ook wakker

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lJESRXO8J5mGPw6NVEV03Fh_iEc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/irxcPY272xEQ5G6zJjuuaA6j.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:24
[...]

Je kan hem ook onder je voet laten tatoeëren _O-

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-09 23:00
Billie was toch anti crypto?

Edit: mja, het verbaast me niets die billionaires, die draaien ook met de wind. Vermoedelijk zal Billie nu wel kapitaal hebben steken in BTC en andere keren niet.

[ Voor 16% gewijzigd door cooLopke op 18-03-2023 13:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-09 23:21
cooLopke schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 13:31:
[...]

If you can't beat it....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
cooLopke schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 13:31:
[...]

Is hij nog steeds, maar hij heeft al lang niet meer zoveel te vertellen bij MSFT.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:34

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:24

Sandyman538

SandstorM [148839]

Al meerdere opties gelezen, maar zelf heb ik na tips in dit topic de x-seed plus gekocht. Daar krijg je 3 stalen kaartjes bij waarbij je op kaartje 1 1e en 2e deel van je seed phrase knalt, op kaartje 2 het 2e en 3e deel en op kaartje 3 het 1e en 3e deel en dan die 3 stalen kaartjes op 3 verschillende locaties neer legt.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
Khaelos schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 13:29:
[...]

Je kan hem ook onder je voet laten tatoeëren _O-
Mijn voet is niet vuurbestendig. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:10

YES

Moderator General Chat
GioStyle schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 14:41:
[...]

Ach dan ren je toch even het vuur uit je sloffen, is dat zo weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
GioStyle schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 14:41:
[...]

Met genoeg burns van sommige grootheden uit dit topic moet het ook wel lukken.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Misschien kan ik er nog wat royalties ofzo uitslepen...

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
When 28 of 30k? 😜

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:14
Wellicht komt de 30k pas na de 28k.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Na de 12k!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10:08
Hold the line

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
il Capo? is that you?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
jvel92 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 15:15:
[...]

Was ook al aan het rekenen op basis van OP. Zelfs met 0,50 zou het al een flinke extra bonus zijn.

Alleen dan komt het dilemma: verkopen of aanhouden.
Iou prijs haha

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 10-05 11:34
Geen idee of jullie 'The Last of Us' gezien hebben maar ook daar zijn ze op de hoogte

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6MHi9pNhJX1pXs_NJdF8pmq-4XM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Qd6b8UmUGJYVMm5Pbv4X1Pbc.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rpTcHFYx0vp2AX6QwrtYp9y9K_4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/l24VTTWMCBbZmZfPvPqh6IXD.png?f=fotoalbum_large

The only easy day is yesterday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 11:02
Ik koop wekelijks voor 50 euro BTC en oorspronkelijk was het plan om vanaf 25k, op de weg naar boven, te stoppen. Nu twijfel ik daar toch wel over. Ben wel benieuwd hoe anderen dat doen. Waar ligt jullie grens? Is er überhaupt een grens?

[ Voor 3% gewijzigd door JJ1984 op 18-03-2023 16:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
JJ1984 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 16:49:
Ik koop wekelijks voor 50 euro BTC en oorspronkelijk was het plan om vanaf 25k, op de weg naar boven, te stoppen. Nu twijfel ik daar toch wel over. Ben wel benieuwd hoe anderen dat doen. Waar ligt jullie grens? Is er überhaupt een grens?
mijn grens ligt boven de 50k met kopen, bij 50k ga ik dca out beginnen. niet alles overigens, maar wel eigen inleg. dit gaat vervolgens naar dividend kings/ aristocrats aandelen.

ik blijf wel dan dca in aandelen, want fiat wil ik niet hebben.

wanneer de fear weer hoog is dan begin ik weer dca te kopen

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 18-03-2023 16:55 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +53 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:34
Jaja, daar ben ik weer. Terug van een “afkoelperiode”. Roellie80 dus. De man die jullie pareltjes bracht zoals CAKE en PLU. Maar ook de nodige faal projecten. Zo gaat dat in crypto.

Om in de traditie van Jaapio te blijven heb ik deze kans ook maar direct aangegrepen een nickchange te doen. Een nieuwe start dus maar.

Ik heb de bodem gemist, maar ben all-in gegaan op €20k. Die Bitcoins staan heerlijk te fermenteren op de Ledger. Hoewel ik graag uitkijk naar allerlei kansen in crypto, en graag een gokje waag met altcoins ben ik in de kern toch eigenlijk een maxi. En dat is in deze periode niet vervelend, BTC.D Doet wat het moet doen de afgelopen weken. Helemaal top dus!

Een nadeel hiervan is dat het steeds duurder wordt om m’n doel voor 2023 te behalen. Dit was, het accumuleren van 1 hele Bitcoin. Ik ben gelukkig al op 40%, maar het wordt op deze manier wel steeds duurder.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 12:24

troje

was here!

Wie is er aan het verkopen 😡

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:08
Gelukszoekr schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 17:29:
Jaja, daar ben ik weer. Terug van een “afkoelperiode”. Roellie80 dus. De man die jullie pareltjes bracht zoals CAKE en PLU. Maar ook de nodige faal projecten. Zo gaat dat in crypto.

Om in de traditie van Jaapio te blijven heb ik deze kans ook maar direct aangegrepen een nickchange te doen. Een nieuwe start dus maar.

Ik heb de bodem gemist, maar ben all-in gegaan op €20k. Die Bitcoins staan heerlijk te fermenteren op de Ledger. Hoewel ik graag uitkijk naar allerlei kansen in crypto, en graag een gokje waag met altcoins ben ik in de kern toch eigenlijk een maxi. En dat is in deze periode niet vervelend, BTC.D Doet wat het moet doen de afgelopen weken. Helemaal top dus!

Een nadeel hiervan is dat het steeds duurder wordt om m’n doel voor 2023 te behalen. Dit was, het accumuleren van 1 hele Bitcoin. Ik ben gelukkig al op 40%, maar het wordt op deze manier wel steeds duurder.
Welcome back kerel! (y)

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:14

Welkom terug. Je pakt nog net even de laatste keer dat bitcoin onder de 27k was mee! :9 ;)

Edit: Prima bounce wel vooralsnog :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Ryderr
troje schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 17:32:
Wie is er aan het verkopen 😡
Henk en Ingrid, die willen uiteten van hun zieke $50 winst in slechts twee weken tijd. Hebben de hele familie uitgenodigd, 12 personen friet, paar delletjes en wat saté saus. "Was deze luxe maaltijd echt gratis Ingrid?", "Oh absoluut, Henk had wat euro's geïnvesteerd in de wereld van 0'lletjes en 1'tjes", "Wauw, hoe kan ik ook mee doen vroeg Hendrik".

Adoptie boys and girls, IT'S HAPPENING

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Roellie welcome back _/-\o_

tip voor als je een hele Bitcoin wilt accumuleren: bij de Action kun je een hele zak kopen voor een mega spotprijs :)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino

Welkom terug kerel!

Iemand net een dikke vinger actie gedaan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4u0rhpStbJtz0s4DzAqEmhowFK4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YyhUIVkiOHCjpas9JyjLPYjr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom terug ouwe.

Ik zal vanavond ff bellen met de manager van Bitcoin, de bull mag rennen.

Let's go.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:46

knakworst

Get more sats!

Ik heb de bodem gemist, maar ben all-in gegaan op €20k.
Euro???

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d_UkhThVzexBJbthaesYwtL-hkM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GhItdqEfWiFnNDNpr69YWqyx.jpg?f=user_large

Maar vooral welkom terug _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:46

knakworst

Get more sats!

Domino schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 17:46:
[...]

Welkom terug kerel!

[Afbeelding]
Botje die geprogrammeerd was om alles te verkopen zodra Roellie terug zou keren.

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dit voelt als een mooie "queeste", iedereen komt weer bijeen voor een mooi avontuur, een opdracht, een zoektocht, een gezamenlijk doel. En die is gewoon lekker simpel: Een nieuwe Bitcoin ATH met aanvullend een mega altseason dat zijn weerga niet kent.

Let's go! *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
_O-

Scherp. Dan lijkt het nog wat. Het was op $21.3k :p na een week van groene candles. Zo'n moment waarop je iedereen zou afraden te kopen maar te wachten op de pullback

[ Voor 23% gewijzigd door Gelukszoekr op 18-03-2023 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amstrike01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-09 16:09
Domino schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 17:46:
[...]

Welkom terug kerel!

[Afbeelding]
En zo gaan er meer de winsten pakken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• elektriekert

Welkom terug!
Ben je die andere kwijtgeraakt? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 06:36
En het team is weer compleet! _/-\o_ Welkom terug..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-09 23:21
Amstrike01 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 18:01:
[...]

Als iedereen bullish is, dan is het tijd om te verkopen.... _O-

Haha nee, ik heb zelf ook geen flauw idee waar dit heen gaat. Wel denk ik dat 30k voor velen een punt zal zijn om winst te nemen.

Owja en welkom terug @Gelukszoekr !

[ Voor 9% gewijzigd door _Gast_ op 18-03-2023 18:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Welkom terug @Gelukszoekr . Echt mooi dat je er weer bij bent. Jammer van die hele Bitcoin hahaha..Ik had trouwens niet verwacht dat je nog steeds aan het hodlen was. Omdat jij eigenlijk net als ik niet overtuigd was van de lows. Dan voelt all in instappen niet 100% lekker. Maar achteraf de juiste beslissing. Tenminste als we niet in de grootste bull trap aller tijden zitten. 😅

Wat blijft die Benjamin Cowen ook bearish niet normaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Welkom terug @Gelukszoekr (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Amstrike01 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 18:01:
[...]

En dat is dikke prima zolang het maar snel opgekocht wordt. Nothing on the hand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
zwembroek schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 18:13:
Welkom terug @Gelukszoekr . Echt mooi dat je er weer bij bent. Jammer van die hele Bitcoin hahaha..Ik had trouwens niet verwacht dat je nog steeds aan het hodlen was. Omdat jij eigenlijk net als ik niet overtuigd was van de lows. Dan voelt all in instappen niet 100% lekker. Maar achteraf de juiste beslissing. Tenminste als we niet in de grootste bull trap aller tijden zitten. 😅

[Twitter]
[Twitter]
Mist gewoon de boot. Beetje zure beren berichten posten is dan het enige wat er rest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
Bring it home Saylor, magic IE $
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4BN22r4pzPX3s9Mp7iOnjaw-L1k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/i9GKrP4qmv60NSe4fpn0Myiw.jpg?f=user_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Gelukszoekr
zwembroek schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 18:13:

[Twitter]
[Twitter]
Bedankt kerel! En de rest ook trouwens, ik voel de liefde :)

Toen ik instapte was ik inderdaad niet overtuigd van de low, maar ik ben vaak wel wat meer van de langere hodl. Het doel is nu toch zeker wel op te hodlen tot tenminste de halving over een jaar.

Een prijs went erg snel. Maar de actie van de afgelopen periode is echt wel crazy. Gaaf om te zien dat Bitcoin ècht z'n ding doet wanneer er onzekerheid is bij de banken

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
;)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FrfRuOXWAAE7r80?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:14
Ouch haha. Ik voel me aangesproken :D

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
anti elppa schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 18:29:
[...]

Mist gewoon de boot. Beetje zure beren berichten posten is dan het enige wat er rest
This time it's different ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Welkom terug @Gelukszoekr :)

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ryderr
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LLIDESYhR19vjDnHG-yjx8U1srQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PqAVVgacRo11aukdRSZETMWS.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21-09 23:05

NeoflexNL

Forever young

Tof dat je er weer bij bent @Gelukszoekr!

Iedereen weer aan boord, dan kan de raket weer vertrekken.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

NeoflexNL schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 20:12:
Tof dat je er weer bij bent @Gelukszoekr!

Iedereen weer aan boord, dan kan de raket weer vertrekken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9usqZE-SVuasL6Yo_cHPuev4p3k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/wTpQI6dXlNxYVM2M7vV847Xy.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ryderr
Weten ze nou al wie Banksy is? Satoshi?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MEaQ3ngFWmH43ylArD6M-YiM0bA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uQC9JUcSMPzSB8NsbCIRi4ol.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Ryderr schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 21:16:
Weten ze nou al wie Banksy is? Satoshi?

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n9nEB5teJp_ZPjgbYOCct818vbo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R8A4xWf09VLY7tHGcOiAdqgw.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 35 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!