Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Mijn tradingview subscription is verlopen dus ik heb even geen MA's in beeld (en geen zin om te kloten met andere indicatoren. Waar liggen die dma's ongeveer?anti elppa schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:53:
[...]
Lekker. Nu ff door de 50 en 200 dma graag
Dankje. Ja Hex miste ik ook al, maar goed, wel een mooie lijst die aan geeft dat het een shitcoin is. All in dus.exelletor schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:04:
[...]
Of je kijkt even op de site, blijkbaar heeft CMC een probleem met een van de volgende punten:
Our ability to verify the project’s supply information with no incongruities and double counting of market cap (e.g. wrapped or staked assets)
Strengths in a number of areas of Listings Review Criteria's Section C (Evaluation Framework) below
Significant liquidity/trading activity with normal bid-ask spreads across sufficient sources of market data
Absence of significant price discrepancies across CMC-supported exchanges
The asset is traded on at least three exchanges that possess a number of the following attributes:
Minimal data irregularities
Publishes granular API endpoints
Active product development and communication from the team
Active/engaged community of a considerable size
Accredited/Audited by a reputable 3rd-party
DATA Partner
Regulated/Licensed
https://support.coinmarke...-Market-Pair-Cryptoasset-
HEX staat er bijvoorbeeld ook niet tussen (niet dat deze projecten te vergelijken zijn)
Volgens mij net onder de 28k en net boven de 28k!YES schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:55:
[...]
Mijn tradingview subscription is verlopen dus ik heb even geen MA's in beeld (en geen zin om te kloten met andere indicatoren. Waar liggen die dma's ongeveer?
Ook dikke Linque vandaag.
Tegen beter weten in hoop ik dat we de 25k, en 26k nooit meer terugzien!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
This time its different?
Normaal gesproken gooit btc roet in het eten wanneer LINK er zin in heeft ja 😂Darrell schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:03:
Link heeft er ook zin in maar dat is meestal een slecht teken.
This time its different?
Al wordt het wel eens tijd na bijna 2 jaar in dezelfde range vast te zitten
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Van 50% BTC naar 33% BTC. Nog effe en ik lijk op Taro
Nou eens bedenken op welke niveaus ik weer ga inkopen...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
> 42kresusaapje schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:16:
Oef, alle sales orders gehaald![]()
Van 50% BTC naar 33% BTC. Nog effe en ik lijk op Taro![]()
Zero.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Wat had de beste man voorspeld?zwembroek schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:33:
Het gaat op dit moment precies zoals voorspeld door Cowen. Ik ben echt benieuwd of hij gelijk gaat krijgen. Ik gok er in ieder geval op.
hAvE FuN StaYiNG PoOr!resusaapje schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:16:
Oef, alle sales orders gehaald![]()
Van 50% BTC naar 33% BTC. Nog effe en ik lijk op Taro![]()
Omdenken: verkopen nabij de bodem is net zo knap als verkopen nabij de top!
[ Voor 11% gewijzigd door BTC100K2021 op 18-09-2023 13:43 ]
Hij geeft al sinds het begin van het jaar aan dat we de eerste helft van het pre-halving jaar up gaan, de tweede helft down. Met eerst een daling voor / tijdens de death cross en daarna een pump naar of door de bull market support band. Dan langzaam bloeden tot eind dit jaar met lower lows.
Ik vind het altijd maar lastige indicatoren, maar op zich is het wel logisch dat grote whales vissen op plekken waar veel liquiditeit zit
Nondekei wat een depressief bericht. Ik ga voor een pump naar 38k einde jaarzwembroek schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:55:
[...]
Hij geeft al sinds het begin van het jaar aan dat we de eerste helft van het pre-halving jaar up gaan, de tweede helft down. Met eerst een daling voor / tijdens de death cross en daarna een pump naar of door de bull market support band. Dan langzaam bloeden tot eind dit jaar met lower lows.
Ik vond hem altijd erg sympathiek maar het lijkt wel alsof hij een fles... nee, een krat azijn heeft gedronken. Echt abnormaal wat een doemdenken.zwembroek schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:55:
[...]
De macro-toestand is niet positief te noemen maar crypto (en met name BTC) heeft in het verleden al vaker aangetoond niet in het gareel te lopen met de rest van de economie. Alles is gebaseerd op vraag & aanbod en op FOMO. Er staan een paar ETF's op borrelen waardoor de boomer-generatie eindelijk zonder al te veel poespas in crypto kan investeren en die injectie gaat een raketmotor op gang brengen die zijn weerga niet kent. Of het macro er somber uit ziet of niet maakt dan weinig uit. Ook kunnen de interest rates amper nog omhoog, we zitten redelijk op de top. De Fed gaat pas een pivot uitvoeren op het moment dat de inflatie weer flink zakt, maar op dat moment krijgt BTC nog een extra zetje in de rug, waarschijnlijk rond de tijd van de halving.
Dit soort berichten doen mij altijd een beetje huiveren. Het is zo lastig om je veilig te voelen met crypto. Misschien toch maar eens cold storage gebruiken...
Of het wegzetten bij een derde partij zoals Amdax. Iemand daar ervaring mee?
Maar die ETF kan ook volgend jaar pas worden goedgekeurd en die pivot krijgen we waarschijnlijk ook in q1 2024. Al met al tijd genoeg voor BTC om nog even wat lows te pakken en mooi voor de big boys om hun zakken nog even goed te vullen. Ik sluit het Cowen verhaal niet uit.ScuL schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:01:
[...]
Ik vond hem altijd erg sympathiek maar het lijkt wel alsof hij een fles... nee, een krat azijn heeft gedronken. Echt abnormaal wat een doemdenken.
De macro-toestand is niet positief te noemen maar crypto (en met name BTC) heeft in het verleden al vaker aangetoond niet in het gareel te lopen met de rest van de economie. Alles is gebaseerd op vraag & aanbod en op FOMO. Er staan een paar ETF's op borrelen waardoor de boomer-generatie eindelijk zonder al te veel poespas in crypto kan investeren en die injectie gaat een raketmotor op gang brengen die zijn weerga niet kent. Of het macro er somber uit ziet of niet maakt dan weinig uit. Ook kunnen de interest rates amper nog omhoog, we zitten redelijk op de top. De Fed gaat pas een pivot uitvoeren op het moment dat de inflatie weer flink zakt, maar op dat moment krijgt BTC nog een extra zetje in de rug, waarschijnlijk rond de tijd van de halving.
Wat een kosten vragen die Amdax.. achja, not your keys not your coins.DarkShadow schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:08:
https://www.coindesk.com/...nearly-1m-to-crypto-scam/
Dit soort berichten doen mij altijd een beetje huiveren. Het is zo lastig om je veilig te voelen met crypto. Misschien toch maar eens cold storage gebruiken...
Ik sluit het ook niet uit, maar dan moet er wel weer een aardige black swan voorbij komen als er dit jaar nog nieuwe lows moeten komen. Lijkt mij dan...zwembroek schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:13:
[...]
Maar die ETF kan ook volgend jaar pas worden goedgekeurd en die pivot krijgen we waarschijnlijk ook in q1 2024. Al met al tijd genoeg voor BTC om nog even wat lows te pakken en mooi voor de big boys om hun zakken nog even goed te vullen. Ik sluit het Cowen verhaal niet uit.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Het is niet moeilijk. Koop gewoon een hardware wallet.DarkShadow schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:08:
https://www.coindesk.com/...nearly-1m-to-crypto-scam/
Persoonlijk vind ik dit wel weer een sentiment van, er gaan lowere lows komen. Zeg maar de 12k... toen we op 15k zaten.zwembroek schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:13:
[...]
Maar die ETF kan ook volgend jaar pas worden goedgekeurd en die pivot krijgen we waarschijnlijk ook in q1 2024. Al met al tijd genoeg voor BTC om nog even wat lows te pakken en mooi voor de big boys om hun zakken nog even goed te vullen. Ik sluit het Cowen verhaal niet uit.
Enige wat ik meeneem: anticipeer op veranderingen in de markt. Zowel het bullish als het bearish sentiment.
Maar ik denk persoonlijk dat er genoeg katalysatoren zijn om de ''verwachte bearish trend'' te zullen doorbreken. Er gaat veel meer institutional adoption komen dan de vorige bullrun.
Dat bepaalt m.i. nu ook dat we al niet door de 24.8k zijn doorgezakt.
[ Voor 8% gewijzigd door keanu_ op 18-09-2023 14:16 ]
Als de grote jongens willen dan drukken ze de prijs toch makkelijk en snel door de 20k? Die capitulatie candles zijn altijd vrij indrukwekkend. Maar dan moet men wel willen verkopen uiteraard.Gelukszoekr schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:14:
[...]
Ik sluit het ook niet uit, maar dan moet er wel weer een aardige black swan voorbij komen als er dit jaar nog nieuwe lows moeten komen. Lijkt mij dan...
Bij uitstel blijft het gewoon een beetje dobberen tussen de 25 en de 30k.zwembroek schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:13:
[...]
Zelfs op dit huidige niveau blijven de MA's iedere dag omhoog kruipen.
Feit is wel dat mensen nog steeds blijven bijkopen - dat kun je namelijk zien aan het aantal wallets dat steeds meer groeit. Dus alleen op die basis schuift de bodem steeds hoger. Schommelingen kunnen altijd maar
sub 20k gaan we imo niet meer zien.
Hoeft ook niet. 25k is primaScuL schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:21:
[...]
Bij uitstel blijft het gewoon een beetje dobberen tussen de 25 en de 30k.
Zelfs op dit huidige niveau blijven de MA's iedere dag omhoog kruipen.
Feit is wel dat mensen nog steeds blijven bijkopen - dat kun je namelijk zien aan het aantal wallets dat steeds meer groeit. Dus alleen op die basis schuift de bodem steeds hoger. Schommelingen kunnen altijd maar
sub 20k gaan we imo niet meer zien.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Halving is pas volgend jaar en de Bitcoin ETF lijkt ook in Q1 te worden goedgekeurd. Dat geeft nog voldoende tijd en ruimte voor BTC om de lagere niveau's op te zoeken.ScuL schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:01:
[...]
Ik vond hem altijd erg sympathiek maar het lijkt wel alsof hij een fles... nee, een krat azijn heeft gedronken. Echt abnormaal wat een doemdenken.
Het verleden blijkt dat een FED pivot geen garantie is voor onmiddellijke hogere koersen. Tegelijkertijd is er nog te weinig data beschikbaar om wat zinnigs te roepen over Bitcoin in tijden van een economische recessie.
Daarnaast stroomt er op dit moment onvoldoende nieuw geld richting crypto. Zodra BTC een mooie stijging laat zien ramt iedereen op de 100x long knop en/of gaat random alt's aankopen. Te weinig BTC spot aankopen voor de langere termijn.
Ja, ik verwacht dat we over een jaar hoger staan dan nu. Maar tot die tijd is echt niet ondenkbaar om bijvoorbeeld de 20k op te zoeken.
yup, maar wel een stuk veiligheid krijg je ervoor terug. (alhoewel 100% altijd lastig is)keanu_ schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:13:
[...]
Wat een kosten vragen die Amdax.. achja, not your keys not your coins.
Dan is dit de laatste dag genieten van deze mooie groene koersen!zwembroek schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:55:
[...]
Het is maandag maar vanavond sla ik er dan maar een fles champagne op stuk... rest van het jaar wordt dan uitzitten op die lekkere pasta rekteroni met water.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Waar vind jij iets van de kosten? Ik vind het maar een onoverzichtelijke website..keanu_ schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:13:
[...]
Wat een kosten vragen die Amdax.. achja, not your keys not your coins.
nothing stops this train
Het gedachtegoed van CryptoArnold leeft voort.jvel92 schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:32:
[...]
Tegelijkertijd is er nog te weinig data beschikbaar om wat zinnigs te roepen over Bitcoin
Darrell schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:04:
[...]
Het gedachtegoed van CryptoArnold leeft voort.

A87's gedachtegoed was "pleur iets neer en anderen zien vanzelf mijn gedachtes"
Rechtsboven -> Over Amdax -> TarievenGelukszoekr schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:50:
[...]
Waar vind jij iets van de kosten? Ik vind het maar een onoverzichtelijke website..
Geduld, als het goed is komen er lower lowsKol Nedra schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:03:
waarom weer omhoog, ik ben nog niet klaar met satjes kopen.....zucht
Neu.Bartje-bart schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:24:
vandaag, over 5 minuten, 15:30 krijgen we een dikke groene paal?
50 op 27.240 en de 200 op 27.7k en de 100 op 28.3YES schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:55:
[...]
Mijn tradingview subscription is verlopen dus ik heb even geen MA's in beeld (en geen zin om te kloten met andere indicatoren. Waar liggen die dma's ongeveer?
Mja, sympathiek, is dat überhaupt relevant? En vond je hem eind 2021 wel sympathiek toen hij dacht dat we nog verder zouden stijgen? Kan toch ook te maken hebben met je eigen bias.ScuL schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:01:
[...]
Ik vind Michaël van der Poppe totaal niet meer geloofwaardig, compleet door de mand gevallen. Of hij al dan niet sympathiek is, interesseert me niet zo. Doe mij maar tenminste één zeurderige kerel voor elke 2-3 "altseason has started!" figuren, om het een beetje in balans te houden
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Eerder een rode paalBartje-bart schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:24:
vandaag, over 5 minuten, 15:30 krijgen we een dikke groene paal?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Een mooi sell-signal. Kan je Ton ook ergens shorten?
-edit ja dus, op Bybit. Misschien leuk om eens te proberen, zodra die shit gelanceerd wordt kan je er donder op zeggen dat de weg naar beneden zal worden ingezet
[ Voor 27% gewijzigd door Gelukszoekr op 18-09-2023 16:17 ]
Verwijderd
Niets is zo fijn als heerlijk achterover hangen en Bitcoin hodlen.
Laat al die gekke druktemakers maar razen.
Dit ding gaat wederom parabolisch met de tijd.
Bummer, ik noemde dit al eerder hier. Ondertussen istie van $1,18 naar $2,48 gegaan. Alweer niet opgeletGelukszoekr schreef op maandag 18 september 2023 @ 16:09:
nieuws: Telegram voegt cryptovalutawallet voor toncoin toe
Een mooi sell-signal. Kan je Ton ook ergens shorten?
-edit ja dus, op Bybit. Misschien leuk om eens te proberen, zodra die shit gelanceerd wordt kan je er donder op zeggen dat de weg naar beneden zal worden ingezet
Ah, in februari toeterde ik dat. Toen stond ie op $2,20. Iets minder erg dus
[ Voor 6% gewijzigd door resusaapje op 18-09-2023 16:32 ]
Ik snap precies wat je gedacht hebt bij het tekenen van die chart. Echt zo logisch en duidelijk allemaal. Ik mis hooguit een lijntje of 487 en wat gekleurde vlakken. Verder niet.resusaapje schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:10:
[...]
[Afbeelding]
A87's gedachtegoed was "pleur iets neer en anderen zien vanzelf mijn gedachtes"
Benieuwd wanneer bitvavo de hype coin gaat adden.
[ Voor 62% gewijzigd door Gipsy King op 18-09-2023 19:58 ]
precies, geld is oneindig, maar tijd is kostbaar......HODL!Verwijderd schreef op maandag 18 september 2023 @ 16:21:
[YouTube: Bitcoin Bull Run of 2024 - Boomer Bitcoin meme compilation]
nothing stops this train
Maar parabolisch welke kant op? Omhoog of omlaag?Verwijderd schreef op maandag 18 september 2023 @ 16:21:
[YouTube: Bitcoin Bull Run of 2024 - Boomer Bitcoin meme compilation]
Zolang die maar niet parabolisch naar rechts of links gaat

(Kan ook naar donderen natuurlijk
Kom maar op met die short squeeze 🤓anti elppa schreef op maandag 18 september 2023 @ 18:13:
Rente super negatief bybit. Hoogste stand in maanden. Willen die lui die nu shorten zo graag rekt gaan ofzo? Dit is wel makkelijk voer voor wat bulls.
(Kan ook naar donderen natuurlijk)
Als je kijkt naar de 5 min long/short ratio zitten hele families short
[ Voor 9% gewijzigd door sjorremans op 18-09-2023 18:17 ]
Een mooie long gesloten op 27.355 en inmiddels weer 2 shorts lopen:anti elppa schreef op maandag 18 september 2023 @ 18:13:
Rente super negatief bij bybit. Hoogste stand in maanden. Willen die lui die nu shorten zo graag rekt gaan ofzo? Dit is wel makkelijk voer voor wat bulls.
(Kan ook naar donderen natuurlijk)
:fill(white):strip_exif()/f/image/uSQ8Wp0hY29yZKkDgjvlRS1J.png?f=user_large)
Uiteraard wel een SL staan, ik wil niet gesqueezed worden....
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Verwijderd
Parabolisch naar de getver.Waah schreef op maandag 18 september 2023 @ 17:04:
[...]
Maar parabolisch welke kant op? Omhoog of omlaag?![]()
Zolang die maar niet parabolisch naar rechts of links gaat
:fill(white):strip_exif()/f/image/DwCjQs0RaPM8TnxQlQTKJV1B.png?f=user_large)
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

oh wacht we moeten natuurlijk eerst die 26.8k terug testen
[ Voor 41% gewijzigd door anti elppa op 18-09-2023 19:31 ]

:fill(white):strip_exif()/f/image/H97AvPKVFMficgorx5GXrJdZ.png?f=user_large)
x50 ook hahaha beetje jaapio waardes. ouwe gokkert
Dat valt toch ook allemaal wel mee? Daar heb je 2k+ candles voor nodig. Dit is allemaal wat gepruttel. Op de daily zelfs nog licht groen ooktomtom901 schreef op maandag 18 september 2023 @ 20:47:
Wordt in elk geval een hoop liquiditeit uit de markt gevist zo.
Het vliegt er hier de laatste tijd helaas met nog grotere bakken per maand uit, dus echt rijker word ik er niet vanzwembroek schreef op maandag 18 september 2023 @ 21:20:
Lekker man als je een beetje kunt traden. Taro trade een heel eiland voor hem zelf bij elkaar. Long and short Island.
Wel kan ik straks mijn huis in off-grid island mode zetten, telt dat ook?
Ik vind van wel.Taro schreef op maandag 18 september 2023 @ 21:29:
[...]
Het vliegt er hier de laatste tijd helaas met nog grotere bakken per maand uit, dus echt rijker word ik er niet van
Wel kan ik straks mijn huis in off-grid island mode zetten, telt dat ook?
Ja omdat de aanpak belangrijk is en niet zo schreeuwerig als sommige andere "crypto influencers". Het probleem met BC is dat hij nu een bias heeft en die bias is in de eerste plaats onterecht en in de tweede plaats slecht voor het marktsentiment omdat je zo een groot publiek angst aan praat. BC was altijd objectief en m.i. is hij dat nu niet. MvP ken ik niet en heb ik nooit naar gekeken.Jedi_Pimp schreef op maandag 18 september 2023 @ 16:08:
[...]
Mja, sympathiek, is dat überhaupt relevant? En vond je hem eind 2021 wel sympathiek toen hij dacht dat we nog verder zouden stijgen? Kan toch ook te maken hebben met je eigen bias.
Ik vind Michaël van der Poppe totaal niet meer geloofwaardig, compleet door de mand gevallen. Of hij al dan niet sympathiek is, interesseert me niet zo. Doe mij maar tenminste één zeurderige kerel voor elke 2-3 "altseason has started!" figuren, om het een beetje in balans te houden
Moet wel even gniffelen dat jij het hebben van een bias problematisch noemtScuL schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 00:44:
[...]
Ja omdat de aanpak belangrijk is en niet zo schreeuwerig als sommige andere "crypto influencers". Het probleem met BC is dat hij nu een bias heeft en die bias is in de eerste plaats onterecht en in de tweede plaats slecht voor het marktsentiment omdat je zo een groot publiek angst aan praat. BC was altijd objectief en m.i. is hij dat nu niet. MvP ken ik niet en heb ik nooit naar gekeken.
Heb niet het idee dat Benjamin het markt sentiment beïnvloed en daarmee de prijs. Kijkend naar mijn eigen timeline op X (Twitter) en Tweakers is men overwegend bullish over Bitcoin en ETH. Ik zie Benjamin überhaupt zelfs nooit genoemd worden op X.
Denk dat iedereen het erover eens is dat op de lange termijn bullish is voor BTC, alleen de timeline waarop een en ander zich gaat ontvouwen verschillen de meningen.
Houdt die lang vol zo. Wat verwacht jij op termijn of mogelijk morgen al tijdens/na de FOMC meeting
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Nu moet ik zeggen dat X een biased echo chamber is voor bullish degenerates. Zoek op een bag-waardig product (GameStop, Tesla, Zilliqa, Pépé, Cardano, Floki, …) en de positieve outlooks vliegen om je oren.jvel92 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 08:19:
[...]
Kijkend naar mijn eigen timeline op X (Twitter) en Tweakers …
Maktub
Michaël van der Poppe roeptoetert al ongeveer het hele jaar dat je alts moet inslaan. Als je zijn advies opvolgt sta je nu minimaal 60% in de min t.o.v. BTC. Blijf het wonderbaarlijk vinden dat die gast zo'n podium krijgt. Het is en blijft een kneusje.Jedi_Pimp schreef op maandag 18 september 2023 @ 16:08:
[...]
Mja, sympathiek, is dat überhaupt relevant? En vond je hem eind 2021 wel sympathiek toen hij dacht dat we nog verder zouden stijgen? Kan toch ook te maken hebben met je eigen bias.
Omdat Michaël een jonge trader van de beursvloer is. Dat maakt dat mensen hem willen geloven. Dit is niet anders dan bij een Cowen. Ze beweren het allemaal te weten, en mensen zijn massaal op zoek naar iemand die gaat vertellen wat er gaat gebeuren. Daarom zou ik zeggen, probeer vooral voor jezelf te informeren en op basis hiervan te handelen in plaats van domweg iemand te volgen.Chaes schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 09:22:
[...]
Michaël van der Poppe roeptoetert al ongeveer het hele jaar dat je alts moet inslaan. Als je zijn advies opvolgt sta je nu minimaal 60% in de min t.o.v. BTC. Blijf het wonderbaarlijk vinden dat die gast zo'n podium krijgt. Het is en blijft een kneusje.
Gelukkig ben ik geen influencerjvel92 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 08:19:
[...]
Moet wel even gniffelen dat jij het hebben van een bias problematisch noemt
Op lange termijn is BTC ontzettend bullish - als je daar niet in gelooft dan vraag ik me af waarom mensen zich ermee bezig houden
lonterm zeker Bullish, de halving zorgt voor halvering inflatie.....dit tegenover oneindig dollar/euro bijprinten is het een no-brainer!ScuL schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:20:
[...]
Gelukkig ben ik geen influencerAls de markt niet doet wat ik verwacht dan ben ik gewoon stil.
Op lange termijn is BTC ontzettend bullish - als je daar niet in gelooft dan vraag ik me af waarom mensen zich ermee bezig houden
nothing stops this train
Op X volg ik:Gelukszoekr schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:00:
[...]
Omdat Michaël een jonge trader van de beursvloer is. Dat maakt dat mensen hem willen geloven. Dit is niet anders dan bij een Cowen. Ze beweren het allemaal te weten, en mensen zijn massaal op zoek naar iemand die gaat vertellen wat er gaat gebeuren. Daarom zou ik zeggen, probeer vooral voor jezelf te informeren en op basis hiervan te handelen in plaats van domweg iemand te volgen.
OMZ en Nebraskangooner
Voor de snelle shorts en longs
Dave the wave
Voor mijn dagelijkse portie hopium
CryptoKaleo
Die vind ik stomweg grappig
Uncle_Charles schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:39:
Een goedemorgen plebs! Afgelopen nacht lekker gefeest met jullie geld!
[Afbeelding]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/j3PNySuwoH0VpUggvhfNuYL1.gif?f=user_large)
Bloempjes verwelken,
scheepjes vergaan,
maar kerkhof ADA blijft altijd bestaan!
[ Voor 60% gewijzigd door Uncle_Charles op 19-09-2023 10:45 ]
irony > *
Uncle_Charles schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:42:
@YES onkruid vergaat niet
Bloempjes verwelken,
scheepjes vergaan,
maar kerkhof ADA blijft altijd bestaan!
:fill(white):strip_exif()/f/image/xlMjchBh3eeswmwohJlkTMMe.png?f=user_large)
Het lijkt erop, daarna wordt het waarschijnlijk weer teniet gedaan.sjorremans schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:42:
Gaan we weer een ritje maken richting de 27.3/27/4K?

4k? zozo! liever 40ksjorremans schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:42:
Gaan we weer een ritje maken richting de 27.3/27/4K?
:strip_exif()/f/image/YX8Evnsmf6SC0bFoGu2oWNsC.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Binnenkort allemaal niet meer nodig om iemand te volgen. Gewoon ouderwets sats stack’n (of shitcoins kopen)
dat zou betekenen dat ik ga stoppen met XAlpina schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:11:
https://www.rtlnieuws.nl/...ur-x-tweetdeck-betaalmuur
Binnenkort allemaal niet meer nodig om iemand te volgen. Gewoon ouderwets sats stack’n (of shitcoins kopen)
stel je voor op je bankrekening dat je betaald voor X, denkt je vrouw gelijk aan adult content
nothing stops this train
Zo kort erop alweer een nieuwe poging, belooft hopelijk wat goeds...
[ Voor 87% gewijzigd door keanu_ op 19-09-2023 11:26 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eWwozfmsBeQOHHpOgJXmkIVp.jpg?f=user_large)
Mini Moon
Volume in de laatste 24 uur is wel mooi gestegen 80.95%....
[ Voor 11% gewijzigd door Gipsy King op 19-09-2023 11:48 ]
WauwMoiety schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:39:
[...]
Op X volg ik:
OMZ en Nebraskangooner
Voor de snelle shorts en longs
Dave the wave
Voor mijn dagelijkse portie hopium
CryptoKaleo
Die vind ik stomweg grappig
Het enige dat ik volg is de BTC tracker om te kijken of hij al op 200k+, zodat ik kan gaan verkopen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Toch jammer dat alle oude alts nog zo rekt zijn als wat.
Wen Ada 2$ en Dot $20…
Ik dca maar weer eens wat BTC, werkt uiteindelijk toch het beste.
Voel me wel wat bipolair.
MicroWhale schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:02:
[...]
Wauw
Het enige dat ik volg is de BTC tracker om te kijken of hij al op 200k+, zodat ik kan gaan verkopen.
/f/image/eAAFbSdeDfq2HCKqTGUBe79E.png?f=fotoalbum_large)
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!