Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
die zit rond de 27.3k. Als die kapot gaat dan hebben we de 24.7k. Gaat die stuk dan word het ZERO. of misschien nog 6 cent met wat mazzelsjorremans schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 19:04:
[...]
Low van 25-26k? Of daaronder en dan toch terug richting de sub 20k regio?
Weet niet waar de MWA200 op ligt maar mochten we daaronder komen zie ik het voor de komende tijd ook wel somber in ja
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
We zitten nog in de zomer, remember to return in septemberanti elppa schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 18:52:
[...]
Aandelen eens. BTC altijd op log. Das ongeveer les 2. Les 1, altijd in dollars niet in euro's. Les 3 is hodl![]()
Ik zie het nu iig wel somber in voor komende tijd. Ik verwacht een stevige low als er niet nu rap een echte bounce komt
ik ben nooit weg, dus kom ook nooit terugMr Ronman schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 19:43:
[...]
We zitten nog in de zomer, remember to return in september
Kol Nedra schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 20:41:
als we morgen doorgaan met dalen gooi ik nog een fluff ertegenaan!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/x4I58180PoxllgmWAzBKh8EL.jpg?f=user_large)
Knappe call, dat trailing stop begreep ik nooit helemaal, leer nog eens wat hier.Taro schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 18:27:
[...]
Ja, loopt nog. Had dit al 3 weken ingesteld staan:
[Afbeelding]
Met andere woorden: Op 27.846 wordt de short gesloten en als die prijs niet wordt aangetikt en Bitcoin verder daalt, dan profiteer ik mee.
Edit: Inmiddels aangetikt, shorts op ETH en BTC dus nu beide gesloten.
Voor meer info over deze trade: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Echt grote long posities innemen zou ik persoonlijk pas vanaf 26.5k weer aandurven...ScuL schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 22:44:
Op de daily staat de RSI zo gruwelijke laag dat ik maximaal long posities heb geopend
(laagste niveau sinds maart)
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ja die staat nog steeds hoger dan gisteren :P!knakworst schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 23:02:
Dot strong vandaag
5e gen, oud beestje. M'n mk7 haalt zeker de 160km/h. En het ziet er niet uit, maar het is wel een emotie in zo'n kart.Th1x4nG schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 22:49:
Moest aan onze Roellie denken
YouTube: MAXIMUM ATTACK in DAIHATSU CUORE! // Nürburgring
Er gaat niks boven een Cuore
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Gelukkig mijn stops geraakt, begin onderaan gewoon weer opnieuw
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
alle orders zijn gevuld, thx!
[ Voor 92% gewijzigd door Kol Nedra op 17-08-2023 23:55 ]
nothing stops this train
[ Voor 13% gewijzigd door Sahara op 17-08-2023 23:46 ]
Doe danTaro schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 22:50:
[...]
Echt grote long posities innemen zou ik persoonlijk pas vanaf 26.5k weer aandurven...
helaas stond mijn aggr trade niet openMasstje schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 23:50:
Wat n geweld zeg

@Taro hoe is je short?
nothing stops this train
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Mailtje gehad? Dacht dat je long zatScuL schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 23:51:
Er is iets goed mis met de USD/USDT pairing

Yup, ik wil een flufje ousd en usdc omzetten op erc20 netwerk, maar ik ga denk ik wekker zetten voor morgenochtend.Sahara schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 23:48:
Iemand ff een Uniswap transactietje doen? Gas: 607 Gwei
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Y8UuPT0Ly2AgtWU5GtZmWCmD.jpg?f=user_large)
Vis schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 23:57:
[...]
Beter nu want morgen staan we weer 2k hoger
:fill(white):strip_exif()/f/image/NpTke2s6bL4Yejkyp7ho99tG.png?f=user_large)
nothing stops this train

nothing stops this train
Elon musk lees ik net..GioStyle schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 00:13:
Wie van jullie is nu BTC aan het verkopen?
En evergrande ook failliet lees ik? Gaat morgen een interessante dag worden..😂
[ Voor 18% gewijzigd door sjorremans op 18-08-2023 00:17 ]
373 m aan waarde ja.. valt dus reuze mee en dat heeft niks met deze dump te maken imo.
Sowieso Elon is een panic bottum seller, geen aandacht aan schenken aan die mafklapper.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
GioStyle schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 00:13:
Wie van jullie is nu BTC aan het verkopen?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bVNTIhpSsjeLlkYz46JRmsvJ.jpg?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/FTkpLuURqQi9u2eQ6ITh1e5b.gif?f=user_large)
Wickje naar 23,5k vannacht en mijn order wordt ook nog aangetikt. We gaan het zien.
#Thistimeitsnotdifferent
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 18-08-2023 00:42 ]
Zero.

Trusten kerels!
UberLurker Departement #GG.
Gefeliciteerd! (al, nog?)Skrunsies schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 00:45:
Zo, DCA tje is gedaan, nog 4 to go en dan vind ik het mooi geweest en kan het wachten beginnen op de volgende Bullrun![]()
Trusten kerels!
Zero.
Dat je nog lang mag hodlen!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
En dat je heel wat rode kaarsjes op je verjaardagstaart mag uitblazen om die bullrun snel te doen laten komen. Gefeliciteerd!Skrunsies schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 00:45:
Zo, DCA tje is gedaan, nog 4 to go en dan vind ik het mooi geweest en kan het wachten beginnen op de volgende Bullrun![]()
Trusten kerels!

Gelukszoekr schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 13:48:
Was crypto maar volatiel...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wakker worden door een notificatie dat je buy order op 24.562€ gehit is. Die buy orders waarvan je denkt dat hij nooit meer zal komen.
[ Voor 76% gewijzigd door KookSpook op 18-08-2023 01:29 ]
Gaat nog druk worden onder de brug...
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Yup.. het traditionele wakker worden en als allereerste delta checken was even met de ogen knipperen zojuist. RektKol Nedra schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 00:03:
slapen de meeste al? dat wordt een aangename verassing voor hun als ze wakker worden
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
twit schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 04:38:
[...]
Yup.. het traditionele wakker worden en als allereerste delta checken was even met de ogen knipperen zojuist. Rekt
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/x6BakoNVarhJL9rLFL5F49dy.jpg?f=user_large)
Excellence does not require perfection.

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
[ Voor 92% gewijzigd door twit op 18-08-2023 07:14 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Gewoon bijna 56 miljoen liquidatie van alleen al 1 positie, dat het überhaupt bestaat zulke enorme margin trades op Binance en dergelijke
Ook een manier om je funds bij Binance weg te halenMr Ronman schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 07:21:
[...]
Gewoon bijna 56 miljoen liquidatie van alleen al 1 positie, dat het überhaupt bestaat zulke enorme margin trades op Binance en dergelijke
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Zit ik ff lekker te beren val ik zowat van de pot!
Goed, alle weak hands eruit en weer moon graag!
Speaking off Binance..Taro schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 07:31:
[...]
Ook een manier om je funds bij Binance weg te halen
Hadden ze niet even kunnen laten weten dat je je funds niet meer kan withdrawen
Een simpel mailtje was voldoende geweest lijkt me

Ik heb een aantal weken terug m'n account verwijderd. Nergens meer last vanSkrunsies schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 08:05:
[...]
Speaking off Binance..
Hadden ze niet even kunnen laten weten dat je je funds niet meer kan withdrawen![]()
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vyTHCDxnTmOnnWVHZeFxJIkj.jpg?f=user_large)
$1 soon..
Wel een kleine knauw natuurlijk, en de dip niet gekocht doordat ik lekker op één oor lag dus even pas op de plaats voor nu.
Nog meer mensen nare emails mbt liquidaties ontvangen of valt de schade verder mee?
Hier alleen PF rekt vrees ik, maar niet kijken = niet weten = goud waard.YES schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 08:15:
Zon diepe dipperdedip als deze had ik niet verwacht. Liquidatie mailtje zelfs gehad in de nacht, maar gelukkig heb ik iets opgestoken van mij eerdere gooien en was het een kleine positie.
Wel een kleine knauw natuurlijk, en de dip niet gekocht doordat ik lekker op één oor lag dus even pas op de plaats voor nu.
Nog meer mensen nare emails mbt liquidaties ontvangen of valt de schade verder mee?
Excellence does not require perfection.
Lekker verjaardagscadeau, mooie DCA-mogelijkheid!Skrunsies schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 08:05:
[...]
Speaking off Binance..
Hadden ze niet even kunnen laten weten dat je je funds niet meer kan withdrawen![]()
DOT zelfs onder de 10 gulden!
yes ik had er ook 1. Maar was maar 0,025btc. Was nog een restje van een trade van paar weken terug.YES schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 08:15:
Zon diepe dipperdedip als deze had ik niet verwacht. Liquidatie mailtje zelfs gehad in de nacht, maar gelukkig heb ik iets opgestoken van mij eerdere gooien en was het een kleine positie.
ik had het ergens wel verwacht. Die lijn up was echt wel belangrijk. Tel daar 0 volatility van de laatste 1,5maand bij op en je krijg een liquidation event. Ik poste het gisteren middag al op meerdere plekken, bij geen bounce gaan we heeeeel veel dieper.
[ Voor 17% gewijzigd door anti elppa op 18-08-2023 08:31 ]
Het enige mailtje wat ik vannacht ontvangen heb is deze:YES schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 08:15:
/f/image/HlRAmt7BiWCkjWRvCTP7nLRs.png?f=fotoalbum_large)
Dus heb mijn DCA er maar in geknald voor augustus
Daarna dipten we natuurlijk nog meer, maar yolo enzo
Idd! Bizar. Dump iet!UniMatrix schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 07:55:
ASTR strong!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Wel weer jammer dat het snachts gebeurd. 23.6k gewoon geraakt op ByBit, onder de 24k had best een mooie entry kunnen zijn voor een lange termijn longanti elppa schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 08:25:
[...]
yes ik had er ook 1. Maar was maar 0,025btc. Was nog een restje van een trade van paar weken terug.
ik had het ergens wel verwacht. Die lijn up was echt wel belangrijk. Tel daar 0 volatility van de laatste 1,5maand bij op en je krijg een liquidation event. Ik poste het gisteren middag al op meerdere plekken, bij geen bounce gaan we heeeeel veel dieper.
idd erg jammer. Ik lag te tukkken, anders had ik absoluut die bounce gepakt. Heb dit soort pump en dump al zo vaak mee gemaakt bij btc. Werkt bijna altijd perfect. Maar je moet wel met je vinger boven de knoppen zitten (en een exchange die niet vastloopt op dat soort momenten)YES schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 08:37:
[...]
Wel weer jammer dat het snachts gebeurd. 23.6k gewoon geraakt op ByBit, onder de 24k had best een mooie entry kunnen zijn voor een lange termijn long
ja erg strak!! jij was er natuurlijk bij ivm de tijdzone?ScuL schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 08:39:
Ik denk dat ik met mijn 24.6 entry best snor zit. Denk dat ik die wel een paar maanden laat lopen
(Ik had de mazzel dat ik wakker was)
Gefeliciteerd kerel!Skrunsies schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 00:56:
[...]
Al…
Volgens mij, zo maar even op de geboorteakte kijken
Stack Sats
jep, maar ik had vlak daarvoor wel een loss. Ik was te vroeg van start gegaan, maar dat loss is met de huidige entry al weer uitgevlaktanti elppa schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 08:40:
[...]
ja erg strak!! jij was er natuurlijk bij ivm de tijdzone?
Cool, let’s make a bet.
— 0xNLY.arf (@0xNLYFANS) 17 augustus 2023
My prediction is that within six months time, Charles will:
Stop talking about Hydra “We never actually said that was a viable solution for everything, it’s only good for a few specific things”, has level set on Input Endorsers “That’s the long term…
It's getting delusion town now. Hydra is live on mainnet and evolving fast. Mithril is live as well and the first step towards a rich DA and light client strategy. We already designed a significantly better way of handling transactions via tiered pricing and Babel fees.
— Charles Hoskinson (@IOHK_Charles) 17 augustus 2023
There's… https://t.co/2cJa8ivJGu
mwa die sell was al in het verleden en niet echt groot. Denk dat het 3 dingen zijnHollovVpo1nt schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:45:
Aha, dus dat SpaceX gebeuren was de aanleiding.
1. MoM FOMC meeting waar eigenlijk staat dat verdere verhogingen rente niet uitgesloten zijn
2. Spacex bitcoin sell
3. al 1,5 maand 0 beweging bitcoin, dus een dikke uitnodiging voor een liquidity event.
Nee het was donderdag.anti elppa schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:47:
[...]
mwa die sell was al in het verleden en niet echt groot. Denk dat het 3 dingen zijn
1. MoM FOMC meeting waar eigenlijk staat dat verdere verhogingen rente niet uitgesloten zijn
2. Spacex bitcoin sell
3. al 1,5 maand 0 beweging bitcoin, dus een dikke uitnodiging voor een liquidity event.
Zero.
oja, zie rev 1 hieronder
2. Spacex bitcoin sell
4. Donderdag
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
nietjdiezrequejo schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:52:
Wanneer gaat bitcoin naar 15760?
Ik denk na 2030 als er geen miners meer zijn, geen nieuwe bitchcoinen meer worden aangemaakt en er iets anders is bedacht. Dus zorg dat je tegen die tijd alles verkocht hebt, want dat komt nooit meer goed.jdiezrequejo schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:52:
Wanneer gaat bitcoin naar 15760?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!