Ja die 69 achter je naam dekt allang de lading niet meer.Anoniem: 1032405 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:18:
[...]
Volgende week heb ik weer een geestelijke inzinking en vertrek ik weer een week.
Wordt steeds minder impactvol, net zoals de halvings.
Zo is natuur.
Pelox schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:08:
Wth.. @Anoniem: 1032405 is er weer.. en niemand die dit heeft opgemerkt??
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/Vx8fVm4pLHzCSWm7udlTWai9.png?f=user_large)
Zeg, wie is die verwijderd69??... die heb ik hier nog nooit gezien!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ha!Domino schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:45:
Vanavond iig één mysterie opgelost. We got him!
[Afbeelding]
Uit de ‘97% owned’ docu op netflix.
Jij denkt dat crypto mensjes er zo uit zien ? Nee man. Die zijn vet stoer enzo. Check this maar even out!
:strip_exif()/f/image/0MgXCoq35Nye3ViijB048PwE.webp?f=fotoalbum_large)
UberLurker Departement #GG.
[Video: https://twitter.com/naiivememe/status/1628721449270910979]
Edit, sorry embedden lukt niet, wel moeite waard ff te kijken 😊
Edit, sorry embedden lukt niet, wel moeite waard ff te kijken 😊
[ Voor 32% gewijzigd door Don Guacamole op 23-02-2023 21:12 ]
Ready allen? Ik krijg morgen vieze fiat dus ken netRyderr schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 15:25:
25.1K 26-02-2023 13:30 onze tijd. Geen dank
Excellence does not require perfection.
Eerste game gemaakt met RMRK EVM tech is bijna klaar. Dikke shit
Wow! Well done @EVRL00T 😱👏
— RMRK.app Official (@RmrkApp) 23 februari 2023
We can't wait to get lost in the world of Estra!
Highly encourage everyone to sign up for their upcoming twitter space with our founder @bitfalls!
👉https://t.co/PSVCVu0EEU👈 https://t.co/E446D2aeEc
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Koers schiet omhoog!zwembroek schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:32:
Eerste game gemaakt met RMRK EVM tech is bijna klaar. Dikke shit
BTC ziet er wel vrij stabiel uit nu. Een beetje in de zijwaartse richting. Maar je weet het natuurlijk nooit...
[ Voor 18% gewijzigd door _Gast_ op 23-02-2023 22:38 ]
Zou zomaar kunnen, schijnt een relatief jonge Nederlandse quant te zijn.Domino schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:45:
[Afbeelding]
https://twitter.com/100tr...10638136381313025/photo/1
[ Voor 8% gewijzigd door filthy rich op 23-02-2023 22:44 ]
en aans löpt wa vast
Pelox schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:08:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/CNUvtIC7qn9rU8Ts5j1plEwB.jpg?f=fotoalbum_large)
Binnen 20 minuten hoor. Mute mij niet
Ja hoor, jij en @Pelox zijn er allebei echt raaaazend snel bij!AlterBridge schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:53:
[...]
[Afbeelding]
Binnen 20 minuten hoor. Mute mij niet
/f/image/FsmnWXPLTtbW64XLK2c5HbEq.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 11% gewijzigd door YES op 23-02-2023 22:57 ]
Hangt nog mooi onderin het kanaal idd, ben benieuwd of ie nog wat momentum kan krijgen_Gast_ schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:31:
BTC ziet er wel vrij stabiel uit nu. Een beetje in de zijwaartse richting. Maar je weet het natuurlijk nooit...
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Scherp @YES ! 
Nu is het nog wachten op @Roellie

Nu is het nog wachten op @Roellie
[ Voor 48% gewijzigd door AlterBridge op 23-02-2023 23:09 ]
Toch wel even wennen dat we nu met screenshots posts van vorige week moeten terughalen.. op zich wel mooi dat je dan die 51 plusjes nog weer even kan zien

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Vandaag 25 of 22, maakt mij niet uit, hou niet van dit gesteggel
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
23.8K end-of-dayJDx schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 07:38:
Vandaag 25 of 22, maakt mij niet uit, hou niet van dit gesteggel
Zal me niks verbazen en dan in het weekend weer een vreemde pump of dump.
Totaal gemist dusNeoflexNL schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 23:11:
Toch wel even wennen dat we nu met screenshots posts van vorige week moeten terughalen.. op zich wel mooi dat je dan die 51 plusjes nog weer even kan zien
Zero.
Als ik hem hoor praten is dit wel exact het hoofd wat ik voor mij zie, maar nog wel 20kilo dikker op de een of andere manier.Domino schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:45:
[Afbeelding]
Maar wel fijn voor die gast dat hij anoniem is!
Ik doe met je mee! Bitcoinen zijn onderweg naar de ledger.Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:05:
[Afbeelding]
Ik voel me altijd een zeer sjieke basterd als klant bij Bitonic, wanneer ze het hebben over 'de bitcoins'. Alsof je er gewoon ff minimaal 44k per DCA tegenaan gooit.
Doe er ook meteen maar een flesje champagne bij, het is vast wel ergens 17:00 op de wereld.
Zero.
Als ze het vertalen naar sats krijg je bij een boel mensen dit verzoek.Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:05:
[Afbeelding]
Ik voel me altijd een zeer sjieke basterd als klant bij Bitonic, wanneer ze het hebben over 'de bitcoins'. Alsof je er gewoon ff minimaal 44k per DCA tegenaan gooit.
Doe er ook meteen maar een flesje champagne bij, het is vast wel ergens 17:00 op de wereld.
/f/image/DEGKyLYGVav5VGWHGPUfzfo2.webp?f=fotoalbum_large)
Anoniem: 1032405
Class act. Lekker nonchalant wat ponzi fiat in Bitcoin drukken. Het leven was voor mij nooit zo simpel als afgelopen maanden.Pelox schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:20:
[...]
Ik doe met je mee! Bitcoinen zijn onderweg naar de ledger.
Vertrouwen in de mensheid = 0
Vertrouwen in de staat van de wereld = 0
Vertrouwen in de economie = 0
Vertrouwen in het klimaat = 0
Het enige wat mij rest is compleet emotieloos satjes stacken en geen fuck meer geven.
Klinkt misschien ietwat somber, maar dat boeit mij verder ook niks meer. Vandaag heb je, morgen kun je krijgen.
De top van het ‘gejaag’ in de wereld is volgens mij ook geweest. De pandemie en nu een oorlog in de achtertuin met bijhorende (nucleaire) dreiging heeft veel mensen lamgeslagen.Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:33:
[...]
Class act. Lekker nonchalant wat ponzi fiat in Bitcoin drukken. Het leven was voor mij nooit zo simpel als afgelopen maanden.
Het enige wat mij rest is compleet emotieloos satjes stacken en geen fuck meer geven.
Klinkt misschien ietwat somber, maar dat boeit mij verder ook niks meer. Vandaag heb je, morgen kun je krijgen.
Ik merk het steeds vaker; het zal allemaal wel.
Goed moment om terug naar de basis te gaan, positief te blijven en de echt waardevolle dingen in de wereld meer te gaan waarderen.
En sats te stacken inderdaad.
When moon?
Alpina schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:43:
[...]
De top van het ‘gejaag’ in de wereld is volgens mij ook geweest. De pandemie en nu een oorlog in de achtertuin met bijhorende (nucleaire) dreiging heeft veel mensen lamgeslagen.
Ik merk het steeds vaker; het zal allemaal wel.
Goed moment om terug naar de basis te gaan, positief te blijven en de echt waardevolle dingen in de wereld meer te gaan waarderen.
En sats te stacken inderdaad.
When moon?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WUy6FC9vB0eh0Tk74PcgERVZ.gif?f=user_large)
Zero.
Exxxaaactly as expectedPelox schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:08:
[Afbeelding]
Wen ASTR 0,054? Wil er nog een kratje van.
Ik heb zojuist ontdekt dat de maandelijke opties vandaag (vrijdag 24 feb) verlopen rond 17u NL tijd.
De beren hadden ingezet op een koers van 21700 waardoor ze nu dik verlies gaan maken vandaar dat er enorm veel shorts open staan.. (dit drukt de prijs)
Beurzen zitten op support (S&P500 had een bounce op de BSB) en de DXY heeft een dubbele top..
De beren hadden ingezet op een koers van 21700 waardoor ze nu dik verlies gaan maken vandaar dat er enorm veel shorts open staan.. (dit drukt de prijs)
Beurzen zitten op support (S&P500 had een bounce op de BSB) en de DXY heeft een dubbele top..
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Bullish.ScuL schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:12:
Ik heb zojuist ontdekt dat de maandelijke opties vandaag (vrijdag 24 feb) verlopen rond 17u NL tijd.
semi-hard-on initiatedScuL schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:12:
Misschien nog een schijnbeweging richting range-low om die beren nog een keer in de val te lokken en dan een echte bounce? Vervolgens de range high maar weer aanvallen?ScuL schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:12:
Je kan het ook nog altijd zien als een uptrend en daarmee als een ascending triangle (zie blauwe trendlijn) maar die is mij wat te slordig en de bounces zijn daar niet overtuigender geworden zeg maar.
/f/image/EhTti0bAOICFcq6JLTsB30Hd.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door YES op 24-02-2023 11:10 ]
Jullie tekenen altijd van die leuke dingetjes, vanmiddag gaan we los? 

Welk timeframe is dit?JDx schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:54:
Jullie tekenen altijd van die leuke dingetjes, vanmiddag gaan we los?
[Afbeelding]
Hier toch weer een voorzichtige long geopend met een SL net onder de wickjes van gisteren en eergisteren
15min, is volgens mij max op aggr.
Ik check net op ik al een binaire account had, want ik had laatst een e-mail ontvangen.
“Staking has arrived on the stellar Ledger”
E-mailadres: no_reply@krabpaal.nl
….
Wtf
“Staking has arrived on the stellar Ledger”
E-mailadres: no_reply@krabpaal.nl
….
Wtf

Hoi, aangezien we hier veel van elkaar kunnen leren en goed onderbouwde feedback geven, hierbij mijn eerste serieuze TA.
Op basis van dit opgaande kanaal waarbij de resistance aan de bovenkant nu meerdere keren getest is verwacht ik op korte termijn een uitbraak naar boven.
Ok, het timeframe is wellicht wat kort, dit is de 1s chart, maar toch, met TA moet je ergens beginnen niet waar?
Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden!
Op basis van dit opgaande kanaal waarbij de resistance aan de bovenkant nu meerdere keren getest is verwacht ik op korte termijn een uitbraak naar boven.
Ok, het timeframe is wellicht wat kort, dit is de 1s chart, maar toch, met TA moet je ergens beginnen niet waar?
:strip_exif()/f/image/MZEZQIY4YwPJQ0IS5Ezbb2YZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik denk dat we in ieder geval de komende minuut nog in dat kanaal blijven. Maar dat is niet zeker.Don Guacamole schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:29:
Hoi, aangezien we hier veel van elkaar kunnen leren en goed onderbouwde feedback geven, hierbij mijn eerste serieuze TA.
[Afbeelding]
Mijn gevoel zegt naar rechts. Op de 1S chart wel wat sneller dan op de 1M chart. Naar links lijkt me vooralsnog uitgesloten.Don Guacamole schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:29:
[Afbeelding]
PCE price index MoM komt vandaag ook uit.
Om 14:30 word die bekend.
Forecast ligt 0,10 hoger dan vorige maand.
> 0,4 zou slecht nieuws zijn.
= 0,4 is al ingecalculeerd
< 0,4 goed nieuws
> 0,4 zou slecht nieuws zijn.
< 0,4 goed nieuws
Even een motivatie speech voor jou.Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:33:
[...]
Class act. Lekker nonchalant wat ponzi fiat in Bitcoin drukken. Het leven was voor mij nooit zo simpel als afgelopen maanden.
Dacuuu schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:37:
[...]
Even een motivatie speech voor jou.
[Video: Een inspirerend gesprek met Henry van Loon | Bram Krikke]

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Hahaha, deze twee zijn geniaalDacuuu schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:37:
[...]

"Het is heel erg Ghandi om te zeggen van "Ik ben Ghandi"
Moraal van het verhaal keep stacking.
Nog slechts een x2 tot de vorige ATHAlpina schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:59:
Hee mijn shitcoin der shitcoins begint ook wat te leven.
Praatje met Binance.
[Afbeelding]
Dat ik dit nog mag meemaken
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
...en live life! Henri snapt t.zwembroek schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 12:01:
Moraal van het verhaal keep stacking.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Haha had je die ook opgepikt toen?
Had m in het memetopic gepost tijd terug.
CEO moet nog bekend gemaakt worden +1
Die head of blockchain komt van Safemoon…
Nooit?zwembroek schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:11:
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Prachtige humor maar oh... mijn... god... wat een slachtpartij van zowel Nederlands als Engels. Mijn oren doen pijn en mijn taalhart bloedt.Dacuuu schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:37:
[...]
(the humblicity is far to search with those two)
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Een flufje d'r in gegooid. Gewoon omdat ik geld te veel had. Joe ohnlie lif wans.Alpina schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 12:06:
[...]
Haha had je die ook opgepikt toen?
Had m in het memetopic gepost tijd terug.
CEO moet nog bekend gemaakt worden +1
![]()
Die head of blockchain komt van Safemoon…
Van het weekend maar eens een zinnig exit-bedrag verzinnen
Ik ga er ook vanuit maar never say never.
Future trading van ASTR is nu live op Kucoin!zwembroek schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:11:
Ga je verdiepen in bewustzijn en de illusie van "zelf" & ego. Klinkt alsof je een beetje bent afgehaakt c.q. cynisch bent geworden, net als ik tijdens de piek van de corona. Er is zoveel meer dan hetgeen wij in onze Westerse, materieel-mechanistische wereld durven te erkennen, joh. Als je bang bent voor zweverigheid, begin dan met wetenschapsfilosofie en hoe de meest geniale wetenschappers van de 20e eeuw allemaal tot de conclusie komen dat er iets van logica of idee/vorm in "de dingen" zit (i.e. chaostheorie, kwantumtheorie) en hoe dit teruggrijpt op vroege filosofen als Plato.Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:33:
[...]
tl;dr: blijf stacken
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Dit is wel leuk:zwembroek schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:11:
https://app.algem.io/liquid-staking
Stake je ASTR bij Algem en krijg 1op1 tevens nASTR. Met die nASTR kan je vervolgens leuke dingen doen.
Heb me er nog niet in verdiept, dus dyor
Anoniem: 1032405
Bedankt voor deze aanmoedigende tip, maar klinkt allemaal hartstikke vermoeiend. Ik blijf dan liever cynisch en houd mijn bubbel wel zo klein mogelijk.Jedi_Pimp schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:24:
[...]
Ga je verdiepen in bewustzijn en de illusie van "zelf" & ego. Klinkt alsof je een beetje bent afgehaakt c.q. cynisch bent geworden, net als ik tijdens de piek van de corona. Er is zoveel meer dan hetgeen wij in onze Westerse, materieel-mechanistische wereld durven te erkennen, joh. Als je bang bent voor zweverigheid, begin dan met wetenschapsfilosofie en hoe de meest geniale wetenschappers van de 20e eeuw allemaal tot de conclusie komen dat er iets van logica of idee/vorm in "de dingen" zit (i.e. chaostheorie, kwantumtheorie) en hoe dit teruggrijpt op vroege filosofen als Plato.
Morgenavond even lekker biertjes tikken en jonkos klappen met wat andere white trash Friezen, dan zal het allemaal wel loslopen.
Dat ja!Jedi_Pimp schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:24:
Hej @Skrunsies !Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:34:
met wat andere white trash Friezen,
Don't forget the juicy rewardsresusaapje schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:33:
[...]
Dit is wel leuk:
Stake je ASTR bij Algem en krijg 1op1 tevens nASTR. Met die nASTR kan je vervolgens leuke dingen doen.
Prachtig toch hoe dit omschreven wordt.
resusaapje schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 12:10:
[...]
Een flufje d'r in gegooid. Gewoon omdat ik geld te veel had. Joe ohnlie lif wans.
Van het weekend maar eens een zinnig exit-bedrag verzinnen
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/605mGqwGDIl0fkNOqQicRwxw.gif?f=user_large)
Ik wacht op ledger staking.resusaapje schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:33:
[...]
Dit is wel leuk:
Zo doen wij dat...Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:34:
[...]
Morgenavond even lekker biertjes tikken en jonkos klappen met wat andere white trash Friezen, dan zal het allemaal wel loslopen.
Oh? Andere verstandige mensen hiero raden dat juist af...
Zoals ik het stake via de Ledger when available is het risico vrijwel nihil. Alle andere manier van staken zonder de Ledger zijn wel een groot risico. Ik ga geen 100k Astr staken zonder gebruik te maken van een Ledger. Het is een combinatie van dedicated crypto pc, alle sofware up-to-date, goede virus scanner, VPN, zwaar beveiligd netwerk. Mijn keys, mijn coins. Ik heb er nog een aanvuling op. Als je de tokens staked via de Ledger dan stel je de tokens bloot aan een smart contract. In theorie zou je kunnen stellen dat zo'n smart contract compromised kan worden. Maar "Staked funds are deposited in the blockchain’s smart contract, meaning that although they are committed, they are never in anyone else’s custody". Dit is een hele belangrijke. Geef mij een voorbeeld van een situatie waar dit mis is gegaan? Ik heb vaak de discussies bijgewoond van GLMR collators over dit onderwerp maar het is nagenoeg onmogelijk dat je de tokens kwijtraak via een hack van een smartcontract tenzij ze je keys in handen krijgen. Afgelopen week is een Metamask account gehackt van iemand die zijn GLMR aan het staken was zonder gebruik te maken van een Ledger. Dan ben je dus wel echt screwed. Die betreffende collator zei ook dat hij niets met zijn staked GLMR kon doen tenzij hij de keys aan hem doorgaf.resusaapje schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 14:22:
[...]
Oh? Andere verstandige mensen hiero raden dat juist af...
[ Voor 45% gewijzigd door zwembroek op 24-02-2023 14:43 ]
Staken gaat hoe dan ook via een smartcontract. Op z'n minst kan er geslashed worden, maar een bug in een contract kan ook uitgebuit worden. Of je je keys nu via een exchange, een hotwallet of een hardware wallet beheert maakt dan niet uit.zwembroek schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 14:30:
[...]
Zoals ik het stake via de Ledger when available is het risico vrijwel nihil. Alle andere manier van staken zonder de Ledger zijn wel een groot risico. Ik ga geen 100k Astr staken zonder gebruik te maken van een Ledger. Het is een combinatie van dedicated crypto pc, alle sofware up-to-date, goede virus scanner, VPN, zwaar beveiligd netwerk. Mijn keys, mijn coins.
En vergeef me als ik de verkeerde woorden gebruik; ben maar een n00b
Zie het nu pas: 100k Astr
Als M. van Poppe gelijk krijgt met zijn $112/ASTR in 2023 kan jij je Astar-eiland kopen
[ Voor 7% gewijzigd door resusaapje op 24-02-2023 14:38 ]
Januari PCE price index MoM jan 2023 = 0,6iceblack24 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:37:
PCE price index MoM komt vandaag ook uit.
> 0,4 zou slecht nieuws zijn
< 0,4 goed nieuws
Niet echt een goed teken. Je zou hier uit kunnen afleiden dat inflatie de tweede maand op rij weer toe neemt en dat de toename versneld. Van een toename van 0,10 naar 0,20 per maand.
Kanttekening hierbij is wel dat de fed vooral naar het jaarlijkse cijfer kijkt. Feit dat er vorig jaar feb al sprake was van inflatie maakt dat het YoY cijfer toch uiteindelijk lager uit kan vallen.
[ Voor 13% gewijzigd door iceblack24 op 24-02-2023 14:43 ]
Daarom alles weer rood behalve de DXY
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Haha 112 dollar. Eerst maar eens 1 dollar. Ik heb mijn bovenstaande post aangevuld.resusaapje schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 14:34:
[...]
Staken gaat hoe dan ook via een smartcontract. Op z'n minst kan er geslashed worden, maar een bug in een contract kan ook uitgebuit worden. Of je je keys nu via een exchange, een hotwallet of een hardware wallet beheert maakt dan niet uit.
Als M. van Poppe gelijk krijgt met zijn $112/ASTR in 2023 kan jij je Astar-eiland kopen
Zou leuk zijn als je de DXY kon shorten haha
Ik.vind het indrukwekkend dat BTC dit niveau vasthoudt onder dit geweld
BTC blijft nu wat langer hangen bij de 23.7k...
Ik verwacht met het oog op het weekend geen grote moves meer. Maar je weet het nooit bij BTC...
Ik verwacht met het oog op het weekend geen grote moves meer. Maar je weet het nooit bij BTC...
[ Voor 51% gewijzigd door _Gast_ op 24-02-2023 15:15 ]
Het is precies weer de inverse verhouding. DXY is nu overbought en BTC oversold.. grom
geweldig! wist niet dat die 2 ook dik in crypto zittenDacuuu schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:37:
[...]
Ik zie de dollar de komende maanden weer klimmen tot de 109/110
Al hangt het allemaal samen met wat de inflatie >> fed doet.
Al hangt het allemaal samen met wat de inflatie >> fed doet.
[ Voor 14% gewijzigd door iceblack24 op 24-02-2023 16:09 ]
Zal mij benieuwen wat de SPX zo doet en of BTC er zich dan iets van aantrekt of überhaupt niet.ScuL schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 14:56:
[...]
Zou leuk zijn als je de DXY kon shorten haha
Ik.vind het indrukwekkend dat BTC dit niveau vasthoudt onder dit geweld
En bij een trektapijt alles kwijt zeker?!resusaapje schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:33:
[...]
Dit is wel leuk:
Mij niet gezien!
M. Van poppe?resusaapje schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 14:34:
[...]
Staken gaat hoe dan ook via een smartcontract. Op z'n minst kan er geslashed worden, maar een bug in een contract kan ook uitgebuit worden. Of je je keys nu via een exchange, een hotwallet of een hardware wallet beheert maakt dan niet uit.
Wiesda?
Ah goeie!Anoniem: 1032405 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:34:
[...]
Hoe let ik alwer?
UberLurker Departement #GG.
Een twitterkneus die denkt dat ie het snapt.
Mooie bedragen ook
Dat zegt helemaal niks. We hebben zijn vaker van vrijdag avond/nacht op zaterdag naar de tyfus gegaan. En dan heb ik het niet over 2k of 3k maar een heel eind naar beneden._Gast_ schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 15:11:
[ Voor 8% gewijzigd door zwembroek op 24-02-2023 15:59 ]
Meneer Van Poppe voor jou!
Ongetwijfeld. Ik kijk geen twitterJasper89 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 15:45:
[...]
Een twitterkneus die denkt dat ie het snapt.
Voor de zekerheid riemen vast dus!zwembroek schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 15:58:
[...]
Dat zegt helemaal niks. We hebben zijn vaker van vrijdag avond/nacht op zaterdag naar de tyfus gegaan. En dan heb ik het niet over 2k of 3k maar een heel eind naar beneden.
edit: Daar gaat ie? Een nieuwe low ten opzichte van afgelopen dagen...
[ Voor 9% gewijzigd door _Gast_ op 24-02-2023 16:19 ]
Zie t als een koopmoment, nu ff -20% op je alts geeft je dadelijk net het verschil tussen een mooie matte lak op je lambo of de standaard metallic_Gast_ schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 16:12:
[...]
Voor de zekerheid riemen vast dus!
edit: Daar gaat ie?
Precies! Ik wacht ook op goede koopmomentenDon Guacamole schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 16:19:
[...]
Zie t als een koopmoment, nu ff -20% op je alts geeft je dadelijk net het verschil tussen een mooie matte lak op je lambo of de standaard metallic
[ Voor 12% gewijzigd door _Gast_ op 24-02-2023 16:25 ]
Want in het weekend zijn de sellers vrij?_Gast_ schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 15:11:
Het is volgens mij alweer even geleden dat er in het weekend een richting gekozen werd. We starten steeds op maandag waar we op vrijdag gebleven waren.keepitfrosty schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 16:30:
[...]
Want in het weekend zijn de sellers vrij?
Het wordt weer eens tijd dan.Darrell schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 16:33:
[...]
Het is volgens mij alweer even geleden dat er in het weekend een richting gekozen werd. We starten steeds op maandag waar we op vrijdag gebleven waren.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!