En gevoelsmatig ook qua slowchat activiteit. Vorig jaar zomer was er leuke - maar korte - rally tijdens mijn vakantie, maar dit jaar hoef ik niet eens te kijken noch lezen. Alles en zijn moeder in de vrieskist, wachtende op die heerlijke halvening. Ik ben wel blij met de pre-halvening/ huidige prijzen, want een nieuwe ATH nu zou tegen de regels zijn maar we zitten best hoog met de BTC prijs(en ver verwijderd van het dieptepunt). Effect van breder gebruik/ handel? Zijn natuurlijk ook zieltjes blijven hangen na de vorige bullrun, en destijds grotere exposie dus nu meer aanhangers die zijn blijven plakken dan de afgelopen cyclussen. Henk en Ingrid zijn nog heel niet welkom op dit moment en tegen deze prijs, op zijn vroegst graag rond Q3 2024 post-50K.
Oftewel, laat maar fijntjes sudderen en rijpen die bende, zonder diepe dalen en hoge heuvels, lekker saai, niet interessant, Helma en Igor lekker bezig met de moestuin en dagelijkse zaken, zodat wij ons eigen kunnen rijk stacken voor de echte aftrap.
Excellence does not require perfection.